"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
Skoro delikatnie puka w tłumik, to zainteresuj się stanem zaworów wydechowych.
A nie możesz ustalić czego brakuje podczas tego niepalenia?Odkręć kopułę i zobacz czy wtrysk podaje zanim wymienisz cały silnik.I zmień tego elektryka, bo to jest dramat żeby nie ogarnąć takiego opla.
A jakie błędy "widzi" sterownik? To może być MAP (ten na górze na podszybiu często dostaje wodą i go trafia) to może być EGR (przycina z syfu i nie ma wolnych obrotów), a może być 100 innych rzeczy. Podjedź do jakiegoś warsztatu bo wymienisz wszystkie czujniki i pół osprzętu i nadal będzie źle.
Witam. Astra 1,7 DTI , przy podobnych objawach miałem uszkodzony czujnik położenia wału.
Sonda jest w tym mijescu co wskazałeś - mierz napięcie bo to się ma zmieniać, tam jest jeden plusowy kabel tylko. Przepustnice czyściłeś? EGR nie zasyfiony? LPG czy tylko benzyna?
Żeby postawić diagnozę dla 1cylindra ściągnij przewod w.n. ze świecy na 1cylindrze w czasie pracy i zobacz jaka będzie reakcja.
przepustnica i silniczek krokowy do umycia,kopułka do przejrzenia,ewentualnie poprawić styki na niej i na palcu,, jak już zapali pojedz w dłuższą trasę i nie żałuj jej gazu, przegon ja niech sie wygrzeje i wydmucha, ,po tym wszystko powinno wrócić do normy. Ostrzeżenie nr. 2. Gratuluję pomysłu mycia przepustnicy w monopunkcie. Ponadto informuję, iż...
Ten silnik na 100% nie jest bezkolizyjny. W AD jest wiele błędów.
Zmień gazownika. Umów się u innego tylko wcześniej pojeździć na benzynie tak jak robisz 2-3 dni żeby parametry były jako wzorzec. Autokalibracja a potem regulacja w trasie.
weź od normalnego "gazownika" ( lub stacji kontroli pojadzów ) zaświedczenie że instalacja jest niesprawna technicznie i zarządaj jej naprawy lub demontażu na koszt nieudolnego zakładu sugerując że sprawe skierujesz do sądu lub do rzecznika obrony praw konsumenta - podobny problem był poruszany na elektrodzie - pani miała problem z jakims oplem ( chyba...
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Pomyśl, czym się rózni pompka od układu SPI vs. układ MPI?
Można cewkę zdjąc, położyć na silniku i skoczyć krótkimi kabelkami do świec. Można tez po drodze stosownie zamienić kabelek WN i kabelek i ew. w sterowniu. Czasem tak robię do sprawdzenia cewy.
Sprawdż najpierw błedy. Po opisie wygłąda na zawór EGR(
Kolego a jak ze spalaniem? Nie szkodziło by zrobić analizę spalin, tak dla pewności, a i wyjaśni conieco.
http://lmgtfy.com/?q=x16xel+egr Znajdziesz całe tutoriale. Najwięcej tych silników było w przedliftowych Vecrach B.
Sprawdzaj komputerem, bo ESP z zasady działania dławi silnik, by uniknąć poślizgu kół - a u Ciebie dławi silnik, najwyraźniej celowo, bo coś jest źle. Nie jestem fachowcem w dziedzinie, ale traktowałbym dławienie silnika nie jako przyczynę problemów, a jako skutek problemu z np. czujnikiem, być może nawet w kole.
Witam, pacjent Astra H 1.6 XEP 2005. Silnik nie równo pracuje, są sytuacje, że nie reaguje na kluczyk przy odpalaniu, wtedy otwieram klapę i zamykam i auto odpala. Podczas jazdy miga ikona silnika, jakby była uszkodzona cewka, ale ona jest wymieniona. Podejrzewam sterownik silnika, czy może coś innego?
Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania związane z Oplem http://www.ktk.prv.pl/
Zrobiłem diagnostykę komputerową i wywaliło mi 2 błędy: sonda i czujnik membranowy kolektora ssącego. Sonde kupiłem nową i założyłem. Check teraz już zgasł silnik trochę lepiej pracuje, nie dławi i nie szarpie na małych obrotach, ale ciągle nie ma pełnej mocy. Jak pisałem check zgasł, ale zapalił się samochód z kluczykiem i wywala cały czas błąd P1112(napięcie...
https://obrazki.elektroda.pl/7307180900_... Nie zaznaczyłeś sobie jak przykręcony był aparat ? Miałeś błąd TPS, czy po wymianie trzeba go ustawić ? Potrafi zmienić kąt zapłonu.
Świece były wymieniane jakiś rok temu czyli około 10tys km z tego co pamiętam były to chyba irydowe. A jaka powinna być przerwa między elektrodami?
Tak był podłączany kom. wskazał kilka błędów po sondy lambda, przepustnica, EGR. Każdy z mechaników który to oglądał miał swoją wersję usterki. Jeden mówi że to korektor ssący , drugi że to winna sond. I sam już nie wiem jaką wersję przyjąć. Jutro jeszcze raz podjadę do mechanika i zostawię go najdłużej w warsztacie.
Temperatura silnika jaką widzi ECU gdy jest problem plus temperatura na dolocie.
A jak wpadłeś na trop EGR? Diagnostyka komputerowa - czy jak?
Zmiana świec i kabli wysokiego napięcia wydaje się że wszystko w porządku
A w jakim stanie są świece po pracy na rozgrzanym silniku?
Proponuję sprawdzić zawór EGR. Ople mają z tym problemy. Czujnik położenia wału najlepiej sprawdzić przy pomocy oscyloskopu. Myślę że nie jest on przyczyną. Gdyby padał to silnik gasłby i nierówno pracował niezależnie od obrotów. Dodano po 4 I jeszcze jedno: pomiar spalin był za katalizatorem?
Astra G czy Astra F? Jak G to na 100% masz uszkodzony sterownik, jest koło akumulatora, i mogę go zrobić.
To duzo nie słyszałes , tak jest osobny czujnik temperatury dla ECU, szary.EGR należy podwiesić podpiety , bo ma zwrotną dla ECU. Powidz , przepraszam ,że za Ciebie piszę.
Domyslam sie, ze masz silnik Opla t turbina. JA coprawda mam wolnossacy 1,7DR, ale problemy podobne czase, szczegolnie w chlodniejsze dni. Dwa pytania do ciebie. Czy sprawdzales poprawnoisc dzialania swiec zarowych? I drugie : Czy na pompie paliwa masz zamontowana taka spora gruchem ktora jest polaczona z ukladem podcisnieniowym vacum pompy? Zomny silnik...
https://obrazki.elektroda.pl/7737928200_... Zaczynam się skłaniać co do tego że problem leży w sterowniku silnika. Pojawiło się ciekawych informacji. Zrobiłem pomiar natężenia prądu pompy paliwa w trakcie sterowania wtryskiwaczami pojawia się nagły wzrost natężenia prądu zdjęcie nr 2 ,gdy przełączę na lpg wtryski przestają być sterowane...
Witam posiadam Opla Astre z holenderską instalacją gazową. Problem polega na tym ,że silnik pracuje nierówno gdy chodzi na gazie. Chciałbym oddać go do regulacji, tylko gdzie? Jest jakiś zakład w pobliżu Częstochowy zajmujący się takimi instalacjami?
Witam ponownie, niestety poziom oleju się podniósł.
Co było sprawdzane w tym temacie, jakieś błędy?
Witam. Sprawa jest następująca - mam Opla Astrę 2, 1,4 16V z 1999r. podczas jazdy po kilku km zaczyna nim szarpać jakby były przerwy w poborze paliwa - ma to miejsce gdy już samochód nie przyśpiesza, podczas jazdy gdy szarpie po wrzuceniu na luz widać jak wskazówka obrotomierza "skacze". takie zachowanie nie jest ciągłe lecz następuje bardzo często....
1 ms to warość ok. Obserwowałeś strużkę wtryskiwanego paliwa? Zobacz jeszcze, czy nie masz trzech stanów oleju-wyciąg bagnet, powąchaj czy olej nie śmierdzi paliwem. Powiedz mi jeszcze jakie masz wskazanie MAP na wolnych obrotach, jest w okolicy 40kPa? Z regulatora cisnienia paliwa nic się nie sączy do gardzieli? Paliwo z wtryskiwacza "sika" raczej...
Biały dym -para z dostającego się płynu do komory spalania chyba że stał długo i mróz sie wypala.
Witam, mam problem ze świecami a wyglądają one tak: http://obrazki.elektroda.pl/6661680400_1... od lewej 3 świece są takie same a czwarta jest inna. Kolejność świec odpowiada kolejności jak są w silniku. Przy jeździe odpaleniu na zimnym silniku mam wrażenie jakby jeden cylinder nie chodził bądź chodził słabo przez ok 10 sekund, potem...
Jak dla mnie to zalewa go gazem.Za niska temperatura przełączenia.
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
szesnastozaworówka musi byc pogoniona, na trzonkach zaworów osadza się osad.
Tak. Problemem może być uszkodzony regulator napięcia przez co podając za wysokie napięcie wszystko szaleje.
A sprawdzałeś silniczek krokowy?.
Problem rozwiązany, wtryski od gazu puszczały.
Podejrzyj prace, parametry sondy czy jest ok.
Modół zapłonowy pod pokrywą dostaje przebicia. Wymiana na nowy.Ale najlepiej pod komputer i zobaczyć wypadanie zapłonów.
nierówna praca benzynie astra astra nierówna praca silnika nierówna praca silnika astra
wirus pendrive przepływy rotametrze atrybuty pliku
Wymiana diody LED w latarce ręcznej – jak to zrobić krok po kroku Suzuki Liana pilot 315 MHz – prąd spoczynkowy i nadawania, typowe wartości