Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
Cześć Uszkodzony jest zaworek sterujący (za przyciskiem ).Najczęściej pęka w nim sprężynka i są objawy takie jak opisujesz. Najlepiej kupić nowy zawór w Oplu ew. bawić się w wymianę ww sprężyny (podchodzi od długopisu).
najczęsciej tam stuka silnik serwomechanizmu klapy obiegu zewnętrznego.
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
Kolego (at)ladamaniac. Jestem pełen podziwu dla Twojej wiedzy. Przy okazji pytania w kwestii poruszonej przez Ciebie: nawet mając odpowiedni króciec, przy Renault możesz się zdziwić. 1. Na czym ma polegać to zdziwienie? 2. Czy dotyczy ono również Dacia jako bliskiej krewnej Renault? Chciałem dziś w samochodzie sprawdzić poziom czynnika w klimatyzacji....
Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
Bez termostatu płyn krąży po dużym obiegu więc silnik nie ma prawa się przegrzać zakładając, że reszta układu jest sprawna.
Nie mierzy żadnego prądu! Układ fabryczny ( zasilanie tego silniczka) trzeba nieco poprawić.
Witam. Panowie czy jest jakaś opcja wyłączenia silnika klapki obiegu wewnętrznego? Na postoju włącza się co 15 minut i rozładowuje akumulator. A może czujnik jakości powietrza steruje tą klapką?
Witam ponownie. Wymienilem silniczek no uzywany sprawny i to samo. Po zalozeniu ladnie dziala ale na drugi dzien juz nie. Zarowno stary silnik jak i nowy dzialaja na baterii jak podpinam w domu. Po wlozeniu do auta szybko sie zacinaja.
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... I jeszcze jedna żarówka jest przy przełączniku obiegu zamkniętego, od tyłu, do tamtej najtrudniej się dostać.
Klapa od obiegu wew. sterowana jest podciśnieniem. Wężyki należy podłączyć do przełącznika, a przełącznik nie działa bo coś go blokuje lub jest źle poskładany :). Jak się robi coś zbyt szybko to tak się zdarza.
jest fajna stronka w sieci o astrze, tam jest odpowiedz ! opcja szukaj ! http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
po dotkniecu zamknieciu obiegu (stacyjka jakis srubka blaszka) Poszukaj Terminatora, albo czegoś takiego http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro...
Termostat , który od wentylatora ( elektryczny) czy od obiegu wody . Jesli od obiegu wody (mechaniczny) to wymień jeszcze raz. Tu nie ma cudów to musi działać to jest proste jak budowa cepa. Można sprawdzić czy wszystko z termostatem jest ok . Włącz samochód włącz ogrzewania na maxa i wentylator na pierwszy bieg. Poczekaj aż będzie leciało już ciepłe...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Taka sama jak w kontrolkach ladowania czy cisnienia aleju. Jak silnik nie pracuje to ani nie chodzi alternator, ani nie ma smarowania, ani nie ma obiegu plynu chlodzacego bo pompa nie pracuje. Dlatego na zaplonie bez odpalania silnika te kontrolki sie swieca. Sa w autach tez inne kontrolki, ktore moga sie zapalac po wlaczeniu zaplonu, ale po chwili...
dobra zamykam temat podłączyłem do tej "gruszki" i wszystko ok dzięki
Co za pierdoły wypisujesz kolego złowrogi_boncur ? Skoro nie ma obiegu to po co termostat ruszać? Ewidentnie winowajcą jest tutaj pompa wody.
Da się ograniczyć prąd, a nawet trzeba. Sztuczka jest prosta i sam na nią wpadniesz.
Kupiłem właśnie od anglika tą klapę. Przełożę ją po prostu odwrotnie i już. Dałem za nią całe 10zł.
Wstawienie tam transila nie pomoże na to że sterowanie jest podawane zbyt długo więc nie zabezpieczysz się przed wyłamaniem klapy. Transil zabezpieczy tylko wyjście panela przed szpilką napięcia z silnika. Pewnie w czasie pracy silnika jest tam 14V więc ja bym dobrał cos na 16V.
Nie. Otwarta- ma zasysać powietrze z zewnątrz. Skrót myślowy- otwarta- zasysa z zewnątrz, zamknięta obieg wewnętrzny.
No wlasnie nie jest tak jak piszesz. Silnik nie pracuje caly czas. Wyjalem silnik i podlaczylem pod zasilacz. W czasie obrotu przytrzymalem oske i silnik sie zatrzymal. Po zatrzymaniu puscilem oske i nadal sie nie krecil, a napiecie bylo caly czas podlaczone. Gdy zmienilem polaryzacje ruszyl. Tak sie dzialo za kazdym razem. Rozebralem silnik i tam nie...
SPRAWDZ!!! KLAPĘ OBIEGU WEWN. zdejmij schowek i obserwuj jak klikniesz,padały silniczki i może być zablok
Czujnik cieczy w chłodnicy, czujnik płynu w zbiorniczku, termostat, wentylator oraz korek. Te elementy mogą robić problem. Sytuacja u mnie jest opisana wyżej, być może masz termostat uwalony? Auto zagotuje się termostat nie puści na duży obieg i za duże ciśnienie w małym obiegu powoduje wywalenie płynu? Trzeba sprawdzić czy wentylatory załączają się...
A jak sądzisz, czy ta żaluzja za schowkiem od obiegu wewnętrznego i zewnętrznego — tam silnik chodzi bez celu — czy to może mieć znaczenie? W sumie nie ma on krańcowego położenia. Może przez to komputer wariować i nie pozwalać na zmianę nawiewu na szybę ani na nogi.
Coś mi się wydaje że z usterką nie mogli sobie poradzić to sprzedali samochód dziadkowi, nawet spóścili mu z ceny na naprawę. Przecież nagrzewnica jest na małym obiegu i powinna być gorąca razem z silnikiem. Jutro będę eksperymentował, zamiast nagrzewnicy podłączę przewód gumowy, a jak się nie będzie odpowiednio nagrzewał to zdemontuję termostat.
Witam. Mam problem z moją Asterką 1.4 100KM, dodam że jest to prawie nowe autko sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 5000km. Wywala cały czas ten sam błąd raz po 100km a nieraz już po 30km jak mu odwali, brak innych oznak tzn. nie traci na mocy, spalanie ok, nawet ciężko wyczuć kiedy się to pojawia w czasie jazdy. W serwisie nie bardzo wiedzą co jest...
Sprawdź przewód co idzie do przełącznika obiegu wewnętrznego.
Witam, Mam następujący problem klapką obiegu wewnętrznego w mojej Astrze. Mianowicie, klapka obiegu wewnętrznego nie reaguje na przycisk włączania i wyłączania obiegu wewnętrznego. Z tego co ustaliłem na własną rękę, to wężyk podciśnienia z komory silnika jest poprowadzony do dwóch elektrozaworów przy przednim słupku od pasażera. I wygląda na to że...
SNIKY a gdzie ten silniczek klapy obiegu kupiłeś i ile kosztował bo właśnie potrzebuje taki sam też mi padł :/ ???
Przestańcie pisać głupoty jeden z drugim ok? Czujnik temp wody nie ma nic do went w takim łoplu a tym bardziej bezpiecznik jak działa na krótko. Albo kupujesz badziewie albo nie ma poprawnego obiegu przez chłodnice. A więc problem z termostatem,pompą,kamieniem,powietrzem w układzie.
Tak 1 nad pokrętłem od ustawiania temperatury 1 nad wyborem obiegu oraz 1 w pokrętle regulacji biegu dmuchawy 1 w przycisku obiegu wewnętrznego 1 w popielniczce Żarówki T5 1.2W/12V cało szklane.
Normalnie był dzielony przycisk od obiegu wewnętrznego . 1157228
Obstawiam że silniczek klapy obiegu zewn/wewn wentylacji.
Ok. Dziękuję za wyjaśnienia. Mam jeszcze dwa pytania. Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce .W jaki sposób "ropa" przedostanie się do obiegu olejowego. I drugie pytanie. Czy faktycznie podczas procesu wypalania DPF wydostaje się czarny dym z tłumika. Bo przy mojej astrze gdy czasami proces wypalania...
Witam serdecznie, chciałbym od razu zaznaczyć, że nie jestem elektronikiem/elektrykiem/mechanikiem, po prostu od dłuższego czasu prowadzę nierówną walkę z moim samochodem i pomyślałem, że tutaj znajdę jakąś pomoc. Mam problem z silniczkiem sterującym klapką obiegu wewnętrznego/zewnętrznego. Początkowo uważałem, że wina leży w silniczku, lecz po podłączeniu...
Zrobiło się cieplej, więc zamontowałem nowy silniczek (ASO) od zmiany kierunku nawiewu. I tu mam problem, bo silniczek nie reaguje na przełączane zmiany kierunku nawiewu. Wyłącznik krańcowy jest sprawny. Mechanizm przełączania klapek nasmarowałem i pracuje lekko. Klapka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego, która jest za schowkiem chyba nie ma nic wspólnego...
Dzieki wszystkim za informacje !!!.Problem na szczescie rozwiazany.W koncu znalazlem warsztat (oczywiscie nie autoryzowany),ktory podjal sie zdiagnozowania i naprawy.Okazalo sie ,ze wylecial wezyk od serwa do wspomagania "czegos" do zamkniecia i otwarcia obiegu przewietrzania kabiny.
zaraz na module,pod pokrywką.Są dwa -elektrozaworów -pompy obiegu wtórnego
Też to miałem w Astrze II, tyle że mi padł silniczek otwierający/zamykający klapkę obiegu wewnętrznego. Można to sprawdzić w prosty sposób. Włącz nawiew na maxa i wciskaj przycisk obiegu zamkniętego. Po przełączeniu powinna być wyraźna różnica w ilości wylatującego powietrza z kratek. Jeżeli nie zauważysz żadnej różnicy, to rzeczywiście tak jak kolega...
Napisałeś, leci zimne powietrze z nawiewu.Może się mylę, ale myślę że zapowietrzona lub zarośnięta osadem nagrzewnica, i nie ma pełnego obiegu płynu chłodzącego,chodzi po małym obiegu.Takie moje spekulacje, Niech się wypowiedzą koledzy mechanicy,oni najlepiej znają te tematy, sam jestem ciekawy.Pozdrawiam.
Jeśliby czujnik temperatury oszukiwał to poziomowskaz od paliwa też powinien zawyżać pomiar, ewentualnie termostat nie otwierałby obiegu na chłodnice...
DTC B1428 Obwód przekaźnika rozrusznika - usterka Moduł sterujący rozpoznaje poprzez wewnętrzny analityczny układ logiczny zakłócenie działania w obwodzie prądowym. (Zwarcie do masy/zwarcie lub przerwa w obiegu prądowym) Dotyczy zacisków: UEC: 24 (XE3) Opis z TISa .. + schemat UEC (k1-x125 przekaznik rozrusznika - w z16xep polaczone z sterownikiem uec...
Bredzi ? On nie ma najmniejszego pojęcia jak to działa. Jeżeli masz dobrą chemię, powtarzam dobrą to wystarczy raz dobrze spryskać parownik i wyozonować układ, ale nie na obiegu zamkniętym tylko na otwartym przez pół godziny. Oczywiście ozonator musi mieć odpowiednią wydajność, a nie taki za 300 zł. Dobrze zrobiona tzn odgrzybiona klima i wyozonowana...
Którą klapkę? Obiegu wtórnego? Wyciąg schowek. A poźniej klnij kto to tam tak zamontował.
A nie mylisz przypadkiem włącznika ogrzewania szyby z obiegiem zamkniętym? :) Nie wiem czy wiesz jak wygląda i gdzie jest włącznik ogrzewania szyby a gdzie i jak wygląda włącznik obiegu zamkniętego w Astrze F, raczej nie da się ich pomylić. Ale dzięki za troskę. Nie, nie mylę włącznika ogrzewania szyby z obiegiem zamkniętym. :D
W astrach często uszkadzał się silniczek odpowiedzialny za klapę obiegu powietrza zewnętrznego. Przy zamkniętej - parują szyby.
Witam. Mam Opla Astre 1.6 16v z 99r. Parowały mi szyby , rozebrałem do silniczka zobaczyć czy działa. Okazało sie że raz pracuje raz nie, chciałem sprawdzic czy napiecie dochodzi okazało sie , że tak ale nagle przestał działa przycisk obiegu wew/zew (nie świeci wogóle kontrolka) sprawdzałem bezpieczniki to wszystkie są dobre. Jaka może być przyczyna...
Wymontowałem schowek i po oględzinach wyszło że to tyka coś z tyłu wymiennika powietrza. Pogoglowałem troszkę i wyczytałem że to elektrozawór obiegu powietrza. Czy można zrobić tak jak radzę niektórzy aby go odłączyć?? Nie będzie on stwarzał wtedy jakiegoś problemu??
Nie ma tak być. i nie temperaturę spalin tylko chłodziwa w małym obiegu
Jak pompa nie działa i obiegu nie masz to nic dziwnego że wskazania masz max a wentylator włącza się dużo póżniej. Termostat, chłodnica, termowyłącznik, cały rozrząd z pompą wody jest nowe i czujnik temperatury od licznika, ten od komputera kwadratowy jest stary tak jak wszystkie trochę spękane już węże.
Witam. Tam są 4 żarówki, dwie nad pokrętłami, jedna w przełączniku obiegu wewnętrznego, jedna w przełączniku dmuchawy do podświetlenia ogrzewania tylnej szyby. Tutaj możesz zobaczyć http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Odłącz pompę obiegu wtórnego i już.
P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za wysokie Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 90 (XC97) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 1,2 s P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za niskie Zwarcie do masy w obiegu prądowym modułów sterujących zacisku 90 (XC97) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej...
ale jezdzisz na obiegu otwartym czy zamknietym?
Na obiegu wewnętrzym też?
Po pięciu dniach bezsilnego poszukiwania sam rozkręciłem liczniki. Do podświetlenia zegarów prędkościomierza, obrotomierza oraz temperatury i ilości benzyny służą 4 żarówki R5 w oprawce 2W. W zależności od wyposażenia i wersji silnikowej oświetlonych jest tyle kontrolek jakie wyposażenie. Wymienię te najważniejsze: światła długie i ładowanie - T10 w...
Nie napisałeś jaki silnik, czy masz klimę... U mnie stukał silniczek zamykania klapy obiegu wewnętrznego (lancia dedra klimatronik)
Witam! Wiem że troche nie w czas ale może komuś z potomnych sie przyda. Na forum opla astry jest świetne "foto story" jak to zrobić. http://astra.autokacik.pl/ w menu/technika/napraw to sam. Pozdrawiam PS. Kiedy sam to sobie naprawiłem ( w serwisie opla przycisk od klimatyzacji i obiegu wewnętrznego kosztuje 120zł) to działało jakieś 2 tyg. potem raz...
Klapa od obiegu wewnętrznego powietrza. Po lewej stronie masz cięgno do sterowania tą klapą.
Właśnie to jest pytanie dlaczego nie ma małego obiegu a jak sie otworzy duży obieg to i mały też jest?
Witam zakładam temat gdyż nie znalazłem szczegółowego opisu na forum , informacje są bardzo ogólne , a wiec mam kilka pytań dotyczących wymiany uszczelki głowicy w astrze g 98r 1.6 16v X16XEL. Sytuacja wygląda tak od pewnego czasu samochód brał płyn chłodniczy , mniej więcej 0,5 l w miesiącu przez okres 3 mies , ostatnio zaczął wyrzucać olej z pod korka...
Witam, użytkuję od niedawna samochód Opel Astra G 2.0 DTL, 2000r. W tym czasie pojawiło się kilka usterek: 1. podczas wyprzedzania po redukcji i trzymaniu obrotów w okolicy 3000, zapala sie kontrolka silnika, samochód zacztna pracować bez sprężarki - staje się "mułowaty". Po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, problem mija. 2. fiksuje...
Wcześniej było wszystko w porządku wątpie żeby czujnik był uszkodzony. Wydaje mi się że układ jest zapowietrzony i nie może sie odpowietrzyć ale nie jestem pewien. Dobrze by bylo gdyby ktoś opisal jak dziala ten układ w astrze, wiem tylko że są 2 obiegi duzy i maly, po nagrzaniu silnika do jakiejś wartości termostat otwiera automatycznie drugi obieg....
Dzisiaj trochę poeksperymentowałem z autem. Wywaliłem ten dodatkowy wynalazek, od silniczka obiegu zewnętrznego i wewnętrznego. Niestety nic to nie pomogło. Ale co zauważyłem. Po odpięciu akumulatora i ponownym wpięciu, pobór prądu wynosi 15mA. Jak zamknę auto i je otworzę to pobór wynosi 160mA i tak jest już cały czas. Jakby się jakiś sterownik od...
cześć tomek skoro napięcie ci dochodzi i zmienia polaryzację to niestety dołączyłeś do grona szczęśliwców i musisz sobie sprawić nowy. najlepiej wyjąć silnik dmuchawy - kilka torxów i masz na wierzchu. jak będziesz szukał silniczka to uważaj - są dwa rodzaje Behr i Bosch pozdrawiam
Mam taki problem z astrą 1.4, silnik cały czas ma temperaturę około 85 stopni, wydaje mi się że mała ale mrozy teraz -10 wiec nie wiem. Dochodzi nieco ponad pierwszą białą kreskę i spada troszkę poniżej czyli temperatura na stałym poziomie. Myślałem że walnięty będzie termostat ciągle otwarty ale dziś odpaliłem na postoju czekałem kilkanaście minut...
Witam, mam problem z konsolą nawiewu. Któregoś dnia po uruchomieniu samochodu konsola przestała działać. Podświetlenie jest, natomiast nie ma nawiewu na żadnej prędkości, dodatkowo nie działają przyciski od ogrzewania tylnej szyby, klimatyzacji oraz obiegu zamkniętego, które się znajdują na tej konsoli. Sprawdziłem bezpieczniki, ale żaden nie jest przerwany....
mam tech2 pl i mam wyraznie napisane ze to poduszka kierowcy...!!! sa dwa bledy 87 i 77 o takiej samej informacji identycznie opisane i teraz szukam co za co odpowiada... mam taka informacje ze 87 to jest rezystancja przewodu a 77 rezystancja przewodu ktory znajduje sie w poduszce... moglo by sie to zgadzac bo jak odlacze kabel od poduszki to jest aktywny...
Bo się układ chłodzenia "zapowietrza" (w zasadzie trzeba powiedzieć zagazowuje) i nie ma obiegu tzn płyn przestaje krążyć. Uszczelka pod głowicą do roboty.
Nic nie zamyka obiegu płynu z obwodu chłodzenia, ogrzewanie jest regulowane za pomocą przepustnic - w tym przypadku ta od ogrzewania się albo zacięła albo siłownik sterujący jest uszkodzony.
Odkręcając odpowietrznik na małym obiegu patrzysz czy sika do góry albo demontując pompę.
Termostat przełącza między dużym, a małym obiegiem cieczy. Jak na zimnym silniku, niedługo po starcie masz ciepły dolny wąż od chłodnicy to termostat przepuszcza i jest do wymiany, auto wolniej się wtedy nagrzewa (tyczy się to temp. silnika, a zimą też i ogrzewania) Na małym obiegu ciecz przepływa przez blok silnika, ewentualnie nagrzewnicę z pominięciem...
Często przyczyną obecności oleju w zbiorniczku wyrównawczym jest mała chłodniczka znajdująca się przed chłodnicą. Jest dwupłaszczowa. Z jednej strony jest olej a z drugiej płyn chłodniczy. W razie nieszczelności na grodzi, olej z racji wyższego ciśnienia dostaje się do obiegu płynu chłodniczego. Ja bym się najpierw przyjrzał tej chłodniczce zanim zajrzysz...
Jeżeli chodzi ci o klapę zamknietego obiegu to na pewno spalony silnik -często siadają ,a co do zaworu to stuka cały czas ?
Witam co prawda mam vectre b HB ale konstrukcje podobne- generalnie zbliżam sie do końca prac przy bagażniku, mam jeden dylemat: zaślepiać kratke wentylacyjną pod zderzakiem czy nie?? zdecydowanie "furczała" przy niskich tonach. -obawiam się czy nie spowoduje to nadmiernego parowania szyb, w końcu w samochodzie nie będzie już otwartego obiegu powietrza.
Temperatura idzie do gory nie ma babelkow w zbiorniczku to nie jest uszczelka nie ma ubytkow wody tylko zachowuje sie tak jakby nie bylo cyrkulacjii w duzym obiegu weze robia sie cieple i nic poza tym.
Przytrzymaj go troche dłużej może nie otwiera Ci pierwszego obiegu , drugi obieg włącza się przy 104 stopniach , dlatego przytrzymaj go troche dłużej może włączy , jak nie to sprawdź czy włącza się wentylator.
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Walka trwa dalej ! Dziś podmieniłem sondę lambda. Wygląd końcówki sondy po wykręceniu prawidłowy - czysty suchy, bez nalotów, przebarwień i okopceń. Efekt identyczny - po osiągnięciu temperatury płynu w obiegu ok 42 stopnie, mieszanka robi się uboga. Czyli ten trop nie był właściwy. Pozostaje w takim razie podmiana parownika.
Witam kolegę. Astra G posiada elektro-hydrauliczne wspomaganie, którego sterownik(znajdujący się w pompie) rozpoczyna pracę po zgaśnięciu kontrolki ładowania. Radziłbym sprawdzić alternator(jaki masz silnik?), gdyż to on może być przyczyną tego zjawiska(brak kontrolki ładowania po przekręceniu zapłonu). Przekaźnika do wspomagania nie ma. Powiązania...
W Oplu nie wrzucisz wstecznego zanim nie podniesiesz pierścienia (np. Vectra B) lub przycisku z tyłu wajchy (np. Astra 3). Ta sama zasada. Chyba że ktoś przerobił sobie żeby szybko wrzucać wsteczny, ale się nie spotykałem. Ja w swoim 306 mam najbogatszą klimę (są dwa rodzaje), to w regulacji temp. jest wyszczególniona temperatura 21. Regulacja kierunku...
hmm pompa firmy dolz polecana u wielu mechaników ... tylko rozumiem ze nie było by obiegu ...zaobserwowałem tez że wskaźnik temp silnika nie podnosi sie tak szybko jak wcześniej...
No właśnie niema żadnego separatora oleju, do elektrozaworu się pomyliłem, jest to elektrozawór par paliwa a nie od obiegu powietrza w nawiewie i równie dobrze mógłby być podpięty pod sam kolektor, ale wężyk między nim a przepustnicą musi być szczelny bo inaczej też będą się działy cyrki.
jakich znacie producentów sprzętu audio bloku socjalistycznego? Oczywiście pominąwszy Unitrę Czeska Tesla produkowała radia, telewizory magnetofony szpulowe. Mój (właściwie rodziców) pierwszy telewizor to Tesla Astra a magnetofon B4 widziałem u kolegi. Jego cena nie była na naszą kieszeń. Węgierski Videoton robił dobre radia stereo, na polski rynek...
Prawdopodobnie zacina się termostat bo jak widzę masz 8V silnik. Miałem Corsę z tym silnikiem i było to samo. wymieniłem cały płyn chłodniczy. przy okazji wymiany rozrządu termostat i tak ten problem był. Dokręcona głowica na ciepłym zgodnie z DTR, mechanik powiedział ,że może być to uszczelka pod głowica prawdopodobnie z racji wieku auta troszkę puszcza....
Jesli wyswietlacz działa jak właczysz radio i wszystko widac to żarówki od podswietlania działaja jezeli nic nie widac to musisz go wykrecic i wymienic żaróweczki dwie sztuki dodatkowo jeśli nie świecą Ci się pokretła od nawiewów i przycisk obiegu wewnetrznego to masz razem do wymiany 6 żaróweczek
Wpiszesz sobie w wyszukiwarkę "żarówka led liczniki" i znajdziesz bezproblemowo. Najlepsze diody to SMD5050 posiadają one w swojej strukturze 3 diody led podłączone równolegle. Łatwo to rozpoznać bo diody te mają mniej więcej wymiar 5 x 5mm 6 wyprowadzeń oraz widoczne 3 struktury pod "żółtym okienkiem". Jest to o tyle istotne, że w obiegu dostępne są...
Jeżeli zewrzesz te kable to będzie miał następny błąd "za mocne wejście obiegu pradowego xxxxx czujnika " :) A nie lepiej kupic nawet lichego KTS300, który pozwoli na jazdę testową, o ocenić to , to tamto?
Lewe powietrze po prostu ciągnie, wystarczy zdjąć wężyk od obiegu zamkniętego nawiewów i już będzie kulał na 4 garze, a jak dłużej się tak pojeździ to zawory wypali.
Witam! Posiadam problem z samochodem Opel Astra G rok 2000, silnik X16XEL. Problem polega na palącej się kontrolce Airbag. Po zdiagnozowaniu chińskim OP COM-em występują błędy: Łączna ilość kodów błędów: 3 00044 - Za słaby sygnał lub przerwany obwód lampki kontrolnej Nie występuje 00071 - Wadliwe działanie obwodu łącznoś- ciowego sensora bocznej poduszki...
Tak może to być jedna z przyczyn. Jeżeli termostat jest ciągle otwarty to płyn chłodzący krąży cały czas po dużym obiegu czyli też w chłodnicy. W takiej sytuacji podczas postoju jego temperatura po pewnym czasie osiągnie 90 st. ale gdy ruszysz będzie spadać a jeśli spadnie znowu do 50 czy nawet 30 to włącza się ssanie i spalanie rośnie. Poza tym silnik...
W pozycji nawiew tylko na przednią szybę nie da się włączyć obiegu zamkniętego. Swoją drogą nie wiem czy to usterka czy efekt oszczędności ale u ojca w Astrze ten siłownik nie ma żadnego wyłącznika krańcowego/przeciążeniowego - chodzi bez przerwy i bardzo się nagrzewa, tzn. przełącznik tylko zmienia polaryzację napięcia idącego na silnik ale napięcie...
oki, dla pewności jutro zapytam zaprzyjaźnionego mechanika. Jeszcze chciałem zapytac czy powietrze w nagrzewnicy pobierane jest z małego obiegu (czyli z przed termosatu) czy z dużego? bo jeżeli z małego to jestem juz na 99 % pewien,że to termostat
A masz podłączony przewód podciśnienia do zaworu zamkniętego obiegu wchodzi on w obudowę filtra ? sprawdź też czy okolica filtra jest czysta i nie zapchana chodzi mi o tą gumową cześć która powinna odpływać woda
Mialem astre kombi, szyby parowały ciagle, wywaliłem filtr pylków, ktory naciagal wilgocią a w jego miejsce dalem taka tkanine ubraniową - ocieplacz i było ok. Ale sprawdz takze czy nie masz zablokowanego przelacznika obiegu powietrza w polozeniu oboeg wewnetrzny, przy przełączniu slychac charakterystyczne psykniecie pod deska rozdzielczą. Pozdrawiam
Miałem podobnie z parowaniem szyb. Odkręć 5 śrub i wyjmnij schowek abyś dotarł do nadmuchu, następnie sprawdź czy rzeczywiście przełancza ci nawiew (guzikem) na zewnętrzny-wewnętrzny powinna poruszać się dzwigienka - jak nie to ustaw na nawiew zewnętrzny i odłącz kabelki od silniczka - jeśli jest to uszkodzony silniczek - problem zniknie. Możesz wymieniać...
silniczek obiegu astra astra silnik obiegu silniczek obiegu wewnętrznego astra
dobór tranzystor mosfet irf740 przetwornica reset scenic
termostat bascom transformator słuchawkowy
Jaki zasilacz do Lenovo M83 z GTX 750 i Pentium G3220? Jak zwolnić blokadę hotelową w telewizorze?