Otworzyć to się tego nie da Zamieść zdjęcie (zbliżenie) wiązki przewodów wchodzących do centralki . Opisz gdzie są podłączone w instalacji samochodu.
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
Jakie masz radio?? Jeśli SCxxx to po wpisaniu kodu powinieneś przytrzymać przez chwilę klawisz "AS" aż do "piknięcia" w głośnikach (na włączonym zapłonie)... Pozdrawiam!
Skoro na stykach sprężarki jest napięcie - a środek sie nie kręci - to jest to awaria związana ze sprzęgłem. (dotyczy astry) Odłącz wtyczkę i zmierz rezystancje na stykach sprężarki w obu kierunkach ( na cewce sprzegła bywa zapięta dioda). Podaj wyniki.
Żeby wyskoczył błąd sondy trzeba spełnić kilka warunków: Silnik musi być nagrzany, wskazanie sondy musi być poza zakresem przez ponad coś koło 50s. Nie można przyspieszać bo wtedy sterownik nie bierze sygnałów sondy pod uwagę i czas liczy się od nowa. To samo z czujnikiem temperatury. Jeśli jest 30*C, a czujnik pokazuje -20*C to błąd nie wyskoczy. Ale...
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
Tak. Posiada kod. Nie pisz bzdur. CD400 nie jest kodowane tylko logowane. Dodano po 26 Chciałbym odłączyć akumulator od samochodu Możesz odłączyć bez problemów.
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Panowie spokojnie! Jak jest SAFE7 to pozwoli wpisać kod po ok 15 minutach czekania. Nic w tym czasie nie naciskaj tylko czekaj! http://obrazki.elektroda.net/44_12672749...
Tak, auto odpali.
Tak jak pisałem - możesz spróbować ręcznie odłączyć czujnik.
A odłącz to radio.
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Nie czytałeś dokładnie:– temperatura silnika wyższa niż 200C – napięcie sondy lambda musi przynajmniej raz wyjść poza zakres 0,3..0,6V - warunek przejścia silnika do pracy w pętli otwartej, 13 – SONDA LAMBDA OBWÓD OTWARY Błąd występuje gdy: silnik pracuje nie mniej niż 1 min temperatura silnika powyżej 850C napięcie sondy lambda przez...
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Radio Blaupunkt Car 300 w Opel Astra przestało działać. Przed odłączeniem akumulatora wszystko było ok, z powodu naprawy akumulator został odłączony na około 2h. Po ponownym podłączeniu radio nie działa... Nie pomaga włączanie przycisku AS i tak nie wyświetla się możliwość wpisania kodu. Próbowałam już włączać radio trzymając AS, wyłączać. Próbowałam...
Dzień dobry kolego . Przejrzałem książkę napraw o astrze ( z WK i Ł ) jakość rysunków tam jest niestety słaba ( ja posiadam 1.7 td ) ale to co tam mi się udało dojrzeć to myślę że to przewód układu ,, przewietrzania"" silnika czyli tzw. ,,odma" układ ten w silnikach16v jest trochę niekiedy rozbudowany ,nie wiadomo czy ktoś go zdjął celowo ( czemu? ),...
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Odłącz czujnik temperatury cieczy i sprubuj odpalić.
Odłącz czujnik pozycji wału i wałka.
Jak odłączyłeś aku to się rozprogramowało.To się musi 'namyślić' i zacznie działać.Czasem to zajmuje kilka godzin a czasem dni.Nic się nie zepsuło.Pod warunkiem,że odłączyłeś aku.
Zrób fotę pilota, zobaczymy co to za cudo...
Zwykły startuje na stole z kontrolki . Po odłaczeniu jej ciągle działa. F L po odłączeniu jej przestaje ładować tyle z praktyki.
Podłącz w miejsce w którym dochodzi zasilanie do silniczka 12V-tową żarówkę, włącz spryskiwacz, powinna zaświecić. Odłącz uprzednio silniczek.
Astry są na osprzęcie BOSCHa (przynajmniej silnik) dlatego tofek polecił serwis BOSCHa, co do ASO Opla to jest baaaaaardzo drogie i nie zawsze wiedzą co robią, zwłaszcza przy nowszych samochodach. Dla przykładu - ASO Opla słynie z tego że nie umie obsługiwać Astry/Vectry z silnikiem 2.0DI a BOSCH nie ma z tym problemów... Co do poduszki to każdy serwis...
Odłącz i podłącz ponownie klemę.
Przepływomierz nowy oryginalny, ale skoczę teraz i spróbuje zobaczyć co będzie na odłączonym.
Odłącz maskę i sprawdź bez maski
Witam, też mam taki problem jak kolega. Czy ktoś rozwiązał ten problem? Wiem że to jest ewidentny błąd oprogramowania, aczkolwiek nie wiem czy nie zrobiono tego specjalnie, poniewaz EPG działa na Astra po odłączeniu dekodera od Internetu i uruchominia go ponownie bez sieci. Po zmianie oprogramowania dekoder stał się dla niektórych osób jak i dla mnie...
Witam serdecznie.Wyszukałem ten silnik w Info-Techu.Jest C20NE.Z tego programu wynika, że diagnostykę masz pod pinem 55 i 13 w sterowniku.Złącze dla tego modelu jest 10 pinowe.Resetowanie błędów przez odłączenie zacisku akumulatora.Pozdrawiam.
Tak jak widać na schemacie przekaznik pompy paliwa(niekiedy rozrusznik) jest uzależniony od immo ,ściągnij schemat i tam masz wszystko"czarno na białym"
Witam jakie konsekwencje bedzie mialo odlaczenie kabelka z sygnalem predkosci samochodu przy liczniku? Oczywiscie nie bedzie dzialal licznik ale czy komputer przyjmie to dzielnie? I pytanie do specow od czytania schematow jaki to kolor kabelka jesli jest na schemacie BURD. Pozdrawiam Lopez
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
To po prostu poszukaj innego serwisu bo można to zrobić tak za 20% tej ceny :idea:
Nie wiem w czym masz problem skoro podłączyłeś się pod wyjście tylnej żarówki to na tym przewodzie /czarno niebieskim /dajesz włącznik.P
Brawo.... A kolega nie pomyślał że przez tą odmę raz powietrze jest wypychane a raz zaciągane... Jak ci zasa syf do silnika to sobie zrobisz remont taniutko radze poszukać takiego wynalazku jak oil tank czy jakoś tak na allegro jest to taki zbiorniczek z filtrem żeby olej w nim się zbierał z odmy a potem się go spuszcza... Jak tak zrobisz to będzie...
a czy gdy wyjmę silniczek i przekręce kluczyk to coś powinno się dziać???bo u mnie brak jakiejkolwiek reakcji...
Witam, planuję zacząć remont mojej Astry G 2.0 DTL i na samym początku mam problem, mianowicie nie posiadam żadnych kodów do auta, wiem że po odłączeniu zasilania kasowany jest kod zabezpieczający radio, czy jeszcze coś jest kasowane i potrzebne mi będą jakieś kody? I jak wygląda sprawa z elektronicznym podnoszeniem szyb? W książce serwisowej jest napisane,...
wyczytałem też coś o niebiesko-czerwonym kablu z radia Ten przewód ma być odcięty jak radio nie fabryczne. Z resztą po prostu je odłącz i sprawdź czy prędkościomierz ruszy
Byłem u fachowca który dopasował nową stacyjkę do starego kluczyka. Jednak problem pozostaje samochód kręci a nie odpala na starym kluczyku który do tej pory działał. Czy można całkowicie odłączyć immobilizer?
Witam Czy, gdy odłączę uszkodzony przepływomierz w tym samochodzie to będzie lepiej?
Siedzi jakiś stary alarm dokładany, jak słychać pykanie przekaźnika to po odgłosie zlokalizuj centralkę i odłącz.
wypinam wtyczkę od alarmu i znowu zamykam auto z pilota, sprawdzam pobór i 0,05A. Te 0,05 to na bardzo upartego maksymalna dopuszczalna granica.O co biega ?Czy czekałeś na "uśnięcie"Can i modułów?
Takie zachowanie świadczy o tym, że któryś z modułów próbuje przejść w tryb uśpienia, ale coś go mu na to nie pozwala. Może być winny sam moduł nadwozia. Odłącz on niego zasilanie i zobacz co się dzieje.
Niebiesko czerwony przewód w dolnej kostce, jeśli radio nie fabryczne to go odłącz.
Jest to astra G po odłączeniu kabla od czujnika włącza się samoistnie wentylator.
Odłączyłam ale nic to nie dało.
Odłącz zasilanie od świec (zdejmij kable) i zmierz ich rezystancję (względem masy).
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
zwykle skrzynia ma swoje własne czujniki prędkości wejściowej i wyjściowej, w Astrze (Aisin) tak jest abs jest zwykle odrębnym układem i ma w zasadzie odrębną wiązkę, w Astrze można go odłączyć całkiem, bez żadnych konsekwencji (wiem bo u siebie w Astrze automat mam wypiętą wtyczkę bo on głupiał (załączał się przy delikatnym hamowaniu) do skrzyni niema...
Sprawdź przewody mógł się odłączyć albo coś.
Jest tak jak mówisz, patrząc zza anteny lewy to Hb, prawy Astra (odłączyłem kable od konwertera Astry i nie było sygnału, ani obrazu). Manipulowałem konwerterem HB i nadal się nic nie zmienia (mam siłę na nim 99%), jednak jakość 0% (nie przekręcałem anteny). Co robić? Nie wiem może mam jakoś kable w diseqcu i konwerterze HB poprzekręcane? Ale chyba...
Da się to zrobić bez utoryzowanego serwisu. Kess V2 jest w stanie odczytać ten sterownik po OBD, potem np. Winols, wyszukiwanie ręczne mapy wolnych obrotów w 2D, edycja, wgrywanie i po robocie. Zaletą tej metody jest to,że będzie to zmiana ,,trwała" , bo po zmianie obrotów testerem po odłączeniu akumulatora prawdopodobnie sterownik wróci do nastawów...
Witam wszystkich forumowiczów, mam problem z wiązany z kodem do mojego radyjka po odłączeniu akumulatorka i ponownym podłączeniu na wyświetlaczu tylko 10 SAFE i mam pytanie, czy mozna wygenerować taki kod jakimś generatorem, czy zostaje wizyta w serwisie? Bardzo proszę o pomoc, bo jazda bez radia jest bardzo nudna. A dodam tylko, że już raz rozkodowywałem...
Wydaje się ze przyczyną tego są świece skoro po odłączeniu jest ok.
Jaka Astra? Jaki silnik? Patrzyłeś czy odłączenie plusa z akumulatora na chwile i ponowne podłączenie pomaga?
Od dużego odłącz.
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Przyjzyj się inst. gazowej
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Ale mi chodzi o owinięcie tego okręgu na stacyjce, a kluczy jak się wkłada do stacyjki, to wchodzi w niego i pobudza układ w kluczyku. Narazie podgiąłem blaszki w tej wtyczce co się wsuwa w czytnik, trzyma się ciaśniej i narazie jest spokuj
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
musisz tą jasnoszarą resztkę kostki stacyjki wydłubać z czarnej obsady ze stykami, np śrubokrętem płaskim czy nożem, tylko akumulator odłącz najpierw
To w końcu to radio jest rozkodowane(działające) czy zakodowane? Jakie to radio? Jaka Astra? Wysil się troszkę, bo znów trzeba będzie z fusów czytać.
zależy co to za "komputerek". Z takimi danymi nie można nic powiedzieć. Co to znaczy że rozrusznik "kręci bez oporów" ? To znaczy że silnik nie ma kompresji, czy rozrusznik nie zazębiony z kołem zamachowym? musisz sprawdzić czy masz iskrę, czy wtryski podają paliwo.
Witam tak jak w opisie OPEL ASTRA z 2005r po odłaczeniu akumulatora i po podłaczeniu po pewnym czasie z powrotem niedziała c.zamek+pilot,bezpieczniki sa ok,prosze o jakies wskazówki oraz podanie lokalizacji sterownika c.zamka?dziekuje z góry.
czy powinienem tamten odpiac i dopiero sprawdzac?? :) kolko o srednicy 1cm, wiec transponder byl bardzo blisko tamtego klucza... W pobliżu nie powinno być innych transponderów. Identyfikacja odbywa się za pośrednictwem fal radiowych i może złapać transponder w odległości kilku... kilkunastu centymetrów. Jeśli mimo wszystko auto odpali, to jest też...
Masz uszkodzony alternator lub żle podłączone radio. Wpierw odłącz radio.
sprawdzałeś czy zmienia sie praca po odłączeniu czujnika temperatury?
jak można zgasić kontrolkę poduszki powietrznej nie będąc w serwisie. Zapaliłem przez przypadek odłączając poduszkę i na odłączonej przekręciłem zapłon i jak się zaświeciła tojuż tak zostało.
LPG odłączyłeś, czy zakręciłeś w butli?
Sprawdź pobór prądu przy odłączonych wszystkich odbiornikach.
Wystarczyło odłączenie akumulatora i jest ok :)
nie...tylko tak sie pytam bo mam duże napięcie ładowania rzędu 17-18V a juz zmieniałem regulator i ciągle jest źle...:/
Informację co i jak masz na PW.
Nie rozumiem skąd zapisana usterka 0200.Może ktoś wcześniej podczas testów odłączył wtryskiwacz?
Możliwe są tak jak napisali poprzednicy (regulator, masa, uzwojenia). Natomiast radziłbym jeszcze sprawdzić NA POCZĄTEK same DIODY prostownicze (odłączone od uzwojeń). Miałem tak w ojca astrze z 92r. Sprawdziłem diody podłączone do uzwojeń i miernik pokazał je jako dobre, więc wymieniłem regulator i to samo(brak ładowania i palił żarówkę ładowania w...
Zaraz zaraz,to ile masz niby tego ciśnienia podczas rozruchu bo nic nie wiadomo a tylko tyle że nie buduje. I dlaczego niby nie pali po odłączeniu scv? Czyż nie powinien palić a pracować głośniej ?
Alarm jest raczej dokładany. Wyłącz pilotem lub odłącz centralkę.
przy odpalonym silniku i odłączeniu stacyjki samochód nie gaśnie
Przedewszystkim odłącz aku.
Jeśli była by to wina układu zapłonowego to też by nie działał na LPG. Musiałeś coś przypadkiem odłączyć...
Witam. Odłącz przewody z czujnika paliwa, jeżeli kontrolka nie zgaśnie to oznacza że jest zwarcie przewodu do masy. Pozdrawiam.
Klucz 15 płaski i za rolkę napinającą . Klemę odłącz to oczywiste kluczyk też wymij. Przewody po odkręceniu altka z góry jak go obrócisz.
Czujniki zostaw w spokoju skoro nie masz błędów w ABS-ie. Sygnał prostokątny dla zegarów generuje sterownik ABS. Radio odłącz.
Nic nie podawaj na wentylator. Odłącz wentylator i włącz normalnie z kabiny tylko bez podpiętego wentylatora. Jak problem jest w wiązce to i tak spali bezpiecznik bo zwarcie będzie na przewodach. Jak zwarcie jest na drugim biegu wentylatora to bezpiecznik przeżyje bo zwarcia nie będzie gdyż wentylator jest odłączony. Testu nie rób długo bo bez wentylatora...
Witam mam pytanie odnośnie zaworu EGR w moim Oplu astrze jest odłączona wtyczka od zaworu i auto czasem spada na obroty w granicach 300 gdy dojeżdżam do skrzyżowania i potrafi się zadusić co jet uciążliwe szczególnie w korkach jak auto potrafi się zadusić a gdy podłącze tą wtyczkę do zaworu to po odpaleniu obroty falują przez 3-5 sekund i auto automatyczne...
Odłącz wtyczkę radja i spróbuj z synchronizowac.
nie napisałeś nawet jaki masz silnik, ale przynajmniej wiadomo, że benzynowy... sprawdź najpierw czujnik temperatury wody (2 pinowy, niebieska końcówka) oraz silniczek krokowy - czy jest jakakolwiek zmiana jak jest podłączony i odłączony
po odłączeniu czujnika (zamontowany nowy) wentylator działa ...
Odłączyłem kostkę stacyjki bez zmian Odłączyłem też włącznik światła bez zmian
Witaj. Czasem pomaga reset modemu lub go odłączenie i podłączenie, czasem trzeba tak jak robi to aster wejść na stronę i dodać nowy komputer. Ale akurat w multimedia nie wiem jak jest. Pozdrawiam.
Skasują się przez odłączenie akumulatora, czy trzeba techem ?
Witam! Czy regulator ciśnienia paliwa jest sprawny,w jakim stanie jest wtryskiwacz na ile prawidłowo ustawiony zapłon Nie rozumię jak pali auto po odłączeniu wtryskiwacza
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
A co z LPG nie jest czasem tak że idzie gaz i benzyna bo jak tyle sprawdzone to zerknij na to albo opłaca zasilanie gazu Dodano po 51 Odłącz
Z tego, co pamietam - bledy są "kasowane" po 10 "prawidłowych" uruchomieniach silnika, czyli jak nic sie nie dzieje z danym czujnikem, bądź po odłączeniu akumulatora na kilka minut ... ,moze tak jest tez przy zapisie błedów? - jednostkowe zdażenia są "ignorowane"? poza tym piszesz - ze dokonujesz rozłączenia przy pracującym silniku... a rozłącz czujnik...
Dwie sprawy, luz zaworowy bo z tego co kojarzę nie ma tam hydro regulatorów a druga sprawa czy wypadanie zapłonów będzie na odłączonym EGR ?
W sumie dla elektronika który ma trochę pojęcia to bardzo prosta sprawa ale po co ciąć oryginalną instalację skoro to działa bardzo dobrze bez przeróbek. Jak jest wszystko dobrze naprawione radia można słuchać bez kluczyka z tą różnicą że po godzinie się wyłączy a to pozwoli Ci ochronić akumulator przed rozładowaniem, no chyba że lubisz przesiadywać...
Tak, oczywiście jest do tego bezpiecznik. Sterownik powinien być pod dźwignią od ręcznego. Z tego co pamiętam to widać go po zdemontowaniu osłony pod dźwignią ręcznego gdzie masz gniazdo OBD. Sprawdź bo może go tam nie ma lub jest odłączony.
odłączeniu akumulatora astra odłączeniu ładowarki odłączeniu gałęzi
zelmer malakser opalarka grzeje pompa kulka
zmywarka wirpool sterowniki kosiarki akumulatorowej
Ustawianie zegara 7-21 Optoelektronika: krok po kroku Data produkcji ekspresu De'Longhi EC201.B