Tak. Posiada kod. Nie pisz bzdur. CD400 nie jest kodowane tylko logowane. Dodano po 26 Chciałbym odłączyć akumulator od samochodu Możesz odłączyć bez problemów.
Jakie masz radio?? Jeśli SCxxx to po wpisaniu kodu powinieneś przytrzymać przez chwilę klawisz "AS" aż do "piknięcia" w głośnikach (na włączonym zapłonie)... Pozdrawiam!
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Witam, planuję zacząć remont mojej Astry G 2.0 DTL i na samym początku mam problem, mianowicie nie posiadam żadnych kodów do auta, wiem że po odłączeniu zasilania kasowany jest kod zabezpieczający radio, czy jeszcze coś jest kasowane i potrzebne mi będą jakieś kody? I jak wygląda sprawa z elektronicznym podnoszeniem szyb? W książce serwisowej jest napisane,...
Panowie spokojnie! Jak jest SAFE7 to pozwoli wpisać kod po ok 15 minutach czekania. Nic w tym czasie nie naciskaj tylko czekaj! http://obrazki.elektroda.net/44_12672749...
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Radio Blaupunkt Car 300 w Opel Astra przestało działać. Przed odłączeniem akumulatora wszystko było ok, z powodu naprawy akumulator został odłączony na około 2h. Po ponownym podłączeniu radio nie działa... Nie pomaga włączanie przycisku AS i tak nie wyświetla się możliwość wpisania kodu. Próbowałam już włączać radio trzymając AS, wyłączać. Próbowałam...
Niekoniecznie. Akurat w tym silniku jest pętla przy stacyjce. Był wymieniany wkład, czy kostka też? Pętla podłączona poprawnie? Immobiliser nie blokuje sie przy odłączeniu akumulatora.
Można nie odłączać akumulatora do ładowania tylko trzeba pamiętać nie ładować więcej niż prądem 10% pojemności akumulatora i napięciem nie większym niż 14.5V żeby nie uszkodzić elektroniki, jeśli to ma być szybkie ładowanie dużym prądem wtedy lepiej jest odłączyć akumulator.
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
Da się to zrobić bez utoryzowanego serwisu. Kess V2 jest w stanie odczytać ten sterownik po OBD, potem np. Winols, wyszukiwanie ręczne mapy wolnych obrotów w 2D, edycja, wgrywanie i po robocie. Zaletą tej metody jest to,że będzie to zmiana ,,trwała" , bo po zmianie obrotów testerem po odłączeniu akumulatora prawdopodobnie sterownik wróci do nastawów...
Wystarczyło odłączenie akumulatora i jest ok :)
musisz tą jasnoszarą resztkę kostki stacyjki wydłubać z czarnej obsady ze stykami, np śrubokrętem płaskim czy nożem, tylko akumulator odłącz najpierw
Skasują się przez odłączenie akumulatora, czy trzeba techem ?
Masę sprawdza się pod obciążeniem, a jezeli miernikiem to tylko przy odłączonym akumulatorze, paniał?
Kolego, odłącz akumulator na parę minut. Pomoże.
Zwykle odłączenie na chwile akumulatora pomaga
Proponuję serwis Opla :D
Odłącz na kilka minut akumulator.
Nie pisałem że nie mam stałego plusa właśnie brak jest plusa po stacyjce. dzisiaj na krótko podłączyłem 12v i radio się włączyło i działa jednak trzeba to naprawić, bo po odłączeniu akumulatora problem powróci.
witam odłączyłem akumulator w astrze G 1999r 1.6i i po ponownym podłączeniu na wyświetlaczu w półce pojawiła sie tylko informacja o treści: "SAFE" radio nie reaguje na żadne naciskanie przycisków nie mozna wprowadzić zadnego kodu jak wybrnąć z problemu? za wszelkiego rodzaju info serdeczne dzieki pozdro T
Rozebrałem lewy słupek, faktycznie pompa była odcięta... przywrocilem kabel od pompy, odciąłem te od centralki(zostały tylko kable na czujniki i syrenke ale te pewnie sobei zostawie na przyszlosc)....ale..no właśnie ale.. Samochód odpala, lecz dostaje 3 tysiące obrotów i bardzo powoli ..rośnie. Wydech strasznie głośno wyje(jakbym nie mial koncowego...
Odłącz akumulator na 20 s.
Jaka Astra? Jaki silnik? Patrzyłeś czy odłączenie plusa z akumulatora na chwile i ponowne podłączenie pomaga?
OK. dzięki sprobuje, dla pewnosci - czy robić to przy odłączonym akumulatorze czy nie ma to znaczenia?
To po prostu poszukaj innego serwisu bo można to zrobić tak za 20% tej ceny :idea:
Może radio się zawiesiło odłącz na chwilę akumulator i sprawdź (dźwięk kierunkowskazów też z modułu radia ) .
Gdyby po odłączeniu akumulatora nie działało radio (uaktywnił się kod), to na wyświetlaczu po włączeniu radia pojawiłby się napis SAFE w miejscu wyświetlania daty. Pzdr
Samo odłączenie akumulatora nie powinno wpłynąć w ten sposób na pracę silnika, źle zestawiony rozrząd owszem może, jeśli wywala check to diagnoskop i wszystko będzie wiadomo. pozdr
Witam wszystkich forumowiczów, mam problem z wiązany z kodem do mojego radyjka po odłączeniu akumulatorka i ponownym podłączeniu na wyświetlaczu tylko 10 SAFE i mam pytanie, czy mozna wygenerować taki kod jakimś generatorem, czy zostaje wizyta w serwisie? Bardzo proszę o pomoc, bo jazda bez radia jest bardzo nudna. A dodam tylko, że już raz rozkodowywałem...
W przypadku braku poboru prądu odłącz na noc akumulator. Rano sprawdź czy odpali.
obwód może sie zamykać przez coś to jest normalny objaw a czy akumulator ci się rozładowuje gdy jest podpięty jeśli nie to wszystko jest ok a jak jest zwarcie to akumulator ci się rozładuje
mam identyczny problem w vectrze z 2000r. euroscan odczytuje błąd poduszki w fotelu pasażera, kasowanie błędu pomaga na kilka dni :( wyjąłem kostkę spod fotela, ruszałem kablami i całą wtyczką ale kontrolka sie nie zapaliła, ruszałem również kablem przy samej poduszce ale błąd nie wyskoczył. Czy spróbować odciąć wtyczkę i zlutować kable czy lepiej wpiąć...
Popraw wszystkie połączenia z masą, a szczególnie przy fartuchu nadwozia (obok akumulatora) i podłużnicy. Następnie zmierz napięcie ładowania na alternatorze (na biegu jałowym i na obrotach), jak i stan samego odłączonego akumulatora (może mieć zwarcia).
Nagle tak się zaczęło dziać? Dobrze by było ogarnąć jazdę na PB - czyli zakręcić butle z gazem narazie i pojeździć na samej benzynie ale i odłączyć przed tą jazdą na chwilę akumulator.
Alternator, diody się uszkodziły, trzeba je wymienić. Odłącz akumulator bo uszkodzony alternator go rozładuje.
Odłącz akumulator na kilka minut i sprawdź jeszcze raz.
Włóż żarówki i odłącz na chwilę (30s) akumulator . Napisz czy pomógł "reset" .
Spróbuj odłączyć akumulator na 15/20 min nieraz pomaga.
Akumulator działa, odłączyłem i podłączyłem go, ale to nic nie zmieniło.
Nie jest potrzebne podłączanie pod tester (odłączyć akumulator na kilka minut a póxniej po odpaleniu dać się silnikowi spokojnie nagrzać i zrobić spokojna jazdę.......byle tylko ten drugi monowtrysk był taki sam....
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
Jak odłączysz akumulator nic nie powinno się stać .
Odłącz akumulator i zapnij na nowo. Te liczniki często się zawieszają.
Powinieneś sprawdzić zasilanie, albo poprzez pomiar spadków napięć, albo przez pomiary rezystancji, przewodów zasilających zarówno masy jak i plusa. Najłatwiej zmierzyć omomierzem rezystancję między minusem akumulatora, nadwoziem i silnikiem, źródła podają że wartość pomiaru nie może przekroczyć 1ohm. Identycznie należy postąpić z przewodem plus, zmierzyć...
Zimne luty?
Odłącz klemę z akumulatora na parę minut.
Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie. Jest poprawnie na PB czy nie jest? Powinna sonda falować na PB jak i na LPG - no chyba że coś gdzieś puszcza i zalewa silnik bo idzie na dwóch paliwach. Trzeba by zakręcić gaz z przy butli i pojeździć na benzynie. Nie wiem czy się mapy PB zresetują jak odłączysz na jakiś czas akumulator.
Odłączyć na kilka minut akumulator i podłączyć. Wskazania licznika powrócą.
Odłączyłem tylko jedną klemę od masy, akumulator cały czas stał na swoim miejscu. Skoro odłączenie akumulatora to taki błąd że samochód nie nadaje się do użytku to czemu nigdy nie miałem takiego problemu jak zimą nieraz odpalałem samochód z akumulatora kumpla po czym odłączałem ten akumulator i jadę na starym który przed chwilą nie ruszał. Taka sama...
Na stronie którą podałem w poprzednim poście masz opisane jak sprawdzić kody błędów. Może jednak skorzystasz z tego i komputer nam coś podpowie ? Zanim to zrobisz odłącz jednak akumulator na kilka minut ,bo teraz mogłeś odłączając różne rzeczy innych błędów jeszcze nałapać. Czyli odłącz akumulator, dołącz, pojeździj troszki i sprawdź błędy.
Witam, mam podobny problem z radiem w Astrze II z 2000. Po odłączeniu akumulatora podczas jego wymiany radio się zakodowało i nie wiedziałem jak ten kod wprowadzić. Co gorsze, na naklejce w książce serwisowej oryginalny kod jest przekreślony, a nadrukowany jest inny. I teraz zaczynają się schody - bo wpisałem najpierw jeden (ten nowy) - NIC - wpisałem...
Pewnie robisz wszystkie operacje na otwartych drzwiach, świecą lampki w kabinie, itp..? Po prostu aku może kończy żywot (jest od nowości?), a wcześniej nie miałeś jak tego zaobserwować. Odłączyłem akumulator przy montowaniu radia drugi raz i podłączyłem dopiero, jak złożyłem wszystko do kupy na gotowo.
Dzisiaj rozebrałem. Moduł działa a klapka jest pęknięta i przeskakuje. Moduł na razie odłączyłem. Zobaczę jutro czy będzie niższe napięcie na akumulatorze. A klapkę zamówię nową.
Witam mialem ten sam problem.Po wyeliminowaniu zlaczek i polutowaniu kabli na stale problem znikna.bledy mozesz wykasowac przez wyeliminowanie usterki albo odlaczenia akumulatora.W serwisie mowili ze to problem wszystkich astereg g x16xel nie da rady odłączenie akumulatora nic nie daje
Witam. A czy jest mozliwosc zeby radio Pioneer DEH2800 cos wyswietlalo na wyswietlaczu tak jak to robia fabryczne radia ?? Auto Opel Astra F
Rozwalona mapa wtrysku PB. Jaki masz sterownik gazu? Jak wygląda mapa wtrysku gazu odczytana ze sterownika, jakie masz wtryskiwacze i jaki przebieg na LPG. Odłącz akumulator na 15 minut, podłącz, zapal, wyłącz gaz na amen przyciskiem zrób 100km powiedz co się dzieje. Wypadanie zapłonu świadczy o usterce wtrysku gazu. Pewnie Valdemary pod maska. Pozdrawiam
A tak zapytam czy klemy były odkręcane? Może jakąś masę odłączyłeś... A akumulator sprawdzany itp... Który rok samochodu?
Być może przekaźnik się "przykleił" odłącz akumulator na początek i sprawdź przekaźniki jeżeli jesteś pewien co do stacyjki.
Witam, mam problem z Astrą G 1998 2,0DTL. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie gaśnie podświetlenie licznika (widać przebieg). Wyświetlacz nad radiem też nie gaśnie (widać datę i godzinę). Po otwarciu drzwi zegary, wyświetlacz gaśnie ale zaraz po zamknięciu zapalają się, po otwarciu klapy bagażnika nic się nie zmienia. Stacyjka odbija podczas wyjmowania...
Dziekuję za dotychczasowe rady. Akumulator jest nowy ( 6-cio miesieczny), ale nie mogę zbyt często jeździć i samochód praktycznie jest używany raz na tydzie i na krótkich dystansach. Czy odłączenie akumulatora nie wpływa negatywnie na żadne inne układy elektroniczne poza radiem ?
Mam radio samochodowe CDR500(E) Delco z Opel Astra i kartkę z kodem do tego radia. Po odłączeniu akumulatora kilkukrotnie, wprowadzałem kod i radio się uruchamiało. Po awarii akumulatora mimo iż wprowadzam kod wcześniej akceptowany licznik błędu zmniejsza się. Już jest 2 SAFE. Proszę o namiary na program licznik v4.8a lub inny z opisem obym mógł zobaczyć...
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Poprzez odłączenie na chwilkę akumulatora na włączonym silniku. OK jutro odłączę radio i zobaczę czy będzie dalej problem i dam znać
Kupiłem przełączniki do sterowania radia cdr500 z kierownicy. Czy mogą Koledzy podać kilka wskazówek co do montażu? Nie wiem jak się do tego zabrać. co z poduszką powietrzną? Po prostu odłącz akumulator, poczekaj chwile i możesz rozkręcać kierownice
Witam Astra H i Zafira B mają niestety takie niedomaganie odnośnie zapalonej lampki wnętrza , jedyne rozwiązanie to odłączyć kleme akumulatora na 3 sek. Przyczyną są dane na szynie Can które poprzez modół REC lub UEC załanczają lampke .
Dzięki za odpowiedzi. Czy do wyjęcia tego GIDa trzeba odłączyć akumulator? Czy coś potem trzeba programować ?
A na długo odłączyłeś kleme z akumulatora? Bo powinien już działać poprawnie na benzynie chyba że dostaje też GAZ w tym samym czasie. Na gazie jest OK w 100% czy jest problem? Jak go odpalisz na gazie na zimnym to chodzi lepiej niż na tej benzynie?
Silnik był myty kiedy był włączony Co to za poroniony pomysł? szukam jakiejś wskazówki Może jedna - silnik myje się wyłączony i najlepiej z odłączonym akumulatorem, po myciu trzeba odczekać ze 2h zanim się włączy zapłon... 0601 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - zła suma kontrolna Prawdopodobnie "zabiłeś" sterownik silnika ale spróbuj odłączyć...
Aktualnie auto bez checka i żadnych błędów, wystarczyło odłączyć klemy i podładować akumulator, ale obawiam się że te błędy wrócą prędzej czy później. Na razie pomógł hard reset.
Odłącz radio z kostki i zobacz co się stanie, jeśli dalej dyskoteka to zajmij się akumulatorem
Alternator do naprawy.Po naprawie gdy napięcie ładowania powróci do normy zacznie pracować wspomaganie.Układ wspomagania pobiera znaczny prąd z akumulatora i przy braku ładowania akumulatora automatyka odłączyła wspomaganie.
Wystarczająco dużo już napsułeś. Odłącz akumulator, samochód na lawetę i do warsztatu zanim stanie w płomieniach.
Odłącz akumulator na trochę ponad minutkę. Powinno pomóc :) - miałem podobny przypadek
Dzięki za podpowiedż, ale poziom płynu był w pierwszej kolejności sprawdzony. Koledzy mechanicy potrzebuje jeszcze odpowiedzi na pytanie czy; - moze miec to zwiazek z klimatyzacja - sprawdzajac wtyczki, czy nie są zaśniedziałe należy odłączyć kleme akumulatora - dalsza jazda spowoduje inne konsekwencje.
Panowie po odłączeniu akumulatora na 5 minut i podłączeniu wszystko wróciło do normy i jest teraz ok .
Ciekawe jakiej pomocy oczekujesz....odłącz alarm lub napraw lub wymień
Prawdopodobnie spalony tranzystor w BCM, sprawdź BCM czy nie jest zalany (prawa obudowa tunelu środkowego przy lewej nodze pasażera, jest na wyciski można ją wyczepić dość łatwo) zrób zdjęcie kolejności wtyczek (choć trudno je pomylić) odłącz akumulator wypnij bcm od instalacji otwórz i poszukaj śladów wypalenia/zalania. Przekaźnik jest zabudowany na...
Kolego- proponuje najprostsza rzecz pod słońcem - odłącz akumulator na parę minut. To jest CAN - czyli dramat. Może to cos da a może nie ale spróbować warto.
Witajcie Mam dokładnie taki sam problem, odłączyłem akumulator i miałem przekręcony kluczyk po podłączeniu miga kontrolka. Auta nie da się odpalić, proszę o pomoc?
sprubuj odłączyć akumulator na chwilę i podłączyć spowrotem jeżeli usterka zniknie to miałeś zapisane błedy w silniku po odłączeniu zasilania czasami da sie skazować pamieć usterek
Hehe, też bym chciał to wiedzieć. Nie wiem to nie moje auto tylko klienta, ale podejrzewam że odłączył akumulator i skasowały się ustawienia gazu, mogło tak być??
Odłącz wszystkie kable z alternatora. Nie robi się przypadkiem ciepły?
Możliwe są tak jak napisali poprzednicy (regulator, masa, uzwojenia). Natomiast radziłbym jeszcze sprawdzić NA POCZĄTEK same DIODY prostownicze (odłączone od uzwojeń). Miałem tak w ojca astrze z 92r. Sprawdziłem diody podłączone do uzwojeń i miernik pokazał je jako dobre, więc wymieniłem regulator i to samo(brak ładowania i palił żarówkę ładowania w...
Witam spróbuj odłączyć akumulator wpisz pin w radiu bo fabryczne moją kody i zobacz co sie będzie działo .
Ja miałem to samo w a4 i pomogło odłączenie akumulatora na minutę. Gasł notorycznie po puszczeniu gazu a teraz już trzyma obroty.
Jeżeli nie masz zainstalowanego emulatora OBD to właśnie taki należy zamontować. Silnik głupieje bo dostaje sprzeczne informacje - pracuje ale nie jest podawane paliwo - stąd jest CHECK ENGINE. Jeżeli jazda na Pb jest nieprawidłowa to odłącz akumulator. Komputer silnika zresetuje się do ustawień fabrycznych.
Witam... wiem, że temat drążony wielokrotnie. Przy wyłączonym akumulatorze odłączyłem wtykę po lewej stronie pod bezpiecznikami łączącą tył auta ( w tym siedzenia ). Włączyłem akumulator i później zapłon (cholercia... moja pomyłka) zapomniałem połączyć wtyczki wymienionej powyżej. Później ....... wszystko poskładałem (wtykę połączyłem) przy włączeniu...
To jest oryginalny CIM z niego. Posypał się prawdopodobnie po odłączeniu akumulatora. Teraz brak zapłonu. Chcę go ponownie zaprogramować ale staje na momencie gdy chce się połączyć z ECU, bo nie ma włączonego zapłonu.
Mapa wtrysku się nie rozjedzie, bo mapy się nigdy nie zmieniają, są stałe. Zmieniają się tylko korekty map, krótko i długoterminowe,a na to pomoże ci nawet tutaj odłączenie akumulatora na parenaście minut. Sterownik przynajmniej na razie zostaw.
Jeżeli odłaczysz bezpiecznik nic sie nie stanie. Blokada będzie zlikwidowana. Ale na twoim miejscu odłączył bym płytke z ultradźwieków.
Na 90% jest to problem z komputerem po odłączeniu akumulatora. Proponuje podejść do serwisu i zapytać jak sie resetuje komputer w Oplu bo w każdej marce robi sie to troszke inaczej.
Samodzielny reset to odłącz klemy akumulatora i połącz przewody na około pół godziny. Potem wszystko odwrotnie. Profesjonalnie u komputerowca.
Przeczyść zawór EGR może jest zanieczyszczony i się przycina. Odłącz kleme z akumulatora na jakieś 15 min,może pomóc a na pewno nie zaszkodzi.
Pomogło odłączenie masy od akumulatora na chwilkę.Teraz komputer pokładowy działa a właściwie wyśwetla czas,datę stację .Pozdrawiam
Odłącz akumulator na godzinę i podłącz z powrotem, powinno pomóc ,komputer ci zwariował z powodu słabego napięcia.
Zrób jak radzi adielektro. Po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora wskazania licznika powrócą. Masz prawdopodobnie akumulator do wymiany. Spada Ci napięcie poniżej 10V i odłączane są "niepotrzebne " odbiorniki.
Witam, posiadam opla astre h 2004 1,6 i mój problem polega na tym, iż nie mogę odpalić. Wszystko działało jak powinno do chwili aż się alarm włączył po 30 min. od zgaszenia silnika. Przy próbie odpalenia włączają się kierunki a rozrusznik nawet nie drgnie. Odłączyłem akumulator, ale to nic nie dało>. Proszę o pomoc.
astra odłączeniu mercedes odłączeniu akumulatora laguna odłączeniu akumulatora
zewrze zasila programator polsat cyfrowy lista kanał różnicowy regulator temperatury
motorola wymiana baterii motorola wymiana baterii
Jak rozebrać suszarkę Philips HP8232 ThermoProtect? Sharp Aquos cztery mignięcia diody – nie włącza się, błąd zasilania lub podświetlenia