Czego brakuje na przekaźniku pompy paliwa? Błędy wtrysków najbardziej prawdopodobne dlatego że plusa na nich brak.
żaden kabelek luźno nie lata więc chyba nic nie jest urwane.
Jaśniej, mam lutownice
Domyślam się że ten sposób pomoże, ale może wiesz czemu ta pompa się wyłącza i zapisuje się błąd P0230
P0230 P0650 P1600 P2103 P2104 P2108 P2139 P0201 P0202 P0203 P0204
opisze krotko P1612 - immobilizer P0650- lamka kodow usterek P1231- P0230 -przekaznik pompy paliwa P0443- zawor par paliwa P0352- cewka B P0351- cewka A
Dzień dobry mam problemy ze swoim samochodem Opel astra H 2005 roku silnik 1,6 benzyna z16xep silnik dobrze pracuje bez problemu ale pod czas jazdy silnik gaśnie na małych prędkościach na biegu pierwszym drugim gaśnie w tym momencie gdzie ruszam na skrzyżowaniu albo na sygnalizatory, po czym nie mogę odpalić odrazy bo nie kręci rozrusznik i nie działa...
był porządny przegląd świece przepustnica uszczelką pod nią nowa mikser ciśnienie na cylindrach sonda lambda wszystkie napięcia podpięty do kompa wyskoczyły 3 błędy P1405, P0200 i P0230 z tego co sie dowiedziałem nic poważnego
BuBu Cewka nowa z gwarancji na razie działa lecz dziś gdy wróciłem do domu dałem jeszcze silnikowi popracować i tu nagle zgasł i nie mogłem odpalić wywalał błąd P0230 coś z pompka paliwa wszystkie przekaźniki wywaliłem sprawdziłem wsadziłem spowrotem i nagle ruszył po jakimś czasie i się zastanawiam czy to nie ecu się przegrzewa i robi takie jaja że...
-p1120 za wysokie napięcie na 1 czujniku pozycji pedału gazu Sprawdziłeś ile ma? Możliwe, że pedał, kolejny, już do wymiany jak dostał pełne zasilanie. -p1230 główny przekaźnik zablokowany w pozycji otwartej Co na pinach sterujących się pokazuje? -p0230 Za niskie napięcie na 2 czujniku przepustnicy Też nic prostszego jak sprawdzić. -p1550 Jazda awaryjna...
Wymieniony został wężyk od MAP oraz sam czujnik MAP. Nie odpalił. Spróbowałem wyjąć sondę lambda z kolektora wydechowego jak radzono wyżej - efekt? Za drugim rozruchem uruchomił się, ale to co wyleciało przez otwór lambdy i wydech pozostawię bez komentarza. Zapchany wydech. Dodatkowo wyskoczyły błędy: P0105 - sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej...
Cd. Problem: po przejechaniu kilku km silnik przestaje odpalać. po wystygnięciu można dalej jechać Diagnostyka: błąd pompy paliwowej (P0230). Zmostkowany przekaźnik - pompa i silnik działa. wniosek -BRAK STEROWANIA POMPĄ MINUSEM Z ECU. Zamiast tego na kablu minusowym pojawia się po pewnym czasie plus ok 5v. Komputer rozebrany oraz sprawdzony przez elektronika...
Witam ,problem jak w temacie, jak już zapali to po dodaniu gazu gaśnie i trzeba odczekać aż główny przekaźnik wyłączy zasilanie na ECU i można z powrotem próbować, jeżeli nie próbuję go od razu palić tylko poczekam to jest jeden błąd P1600 wymienić ECU natomiast jak próbuję od razu palić ( rozrusznik w tym momencie nie kręci i brak komunikacji z ECU)...
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
błąd p0230 p0230 pompa paliwa p0230 pompa paliwo
telewizor philips podłączyć wieża radia wojskowe głośniki dolby atmos
porażenie prądem przedluzacz zewnetrzny
Zdalny reset routera ZTE MF971R - czy to możliwe? Budowa i działanie cęgów prądowych: transformatorowe, Hallotronowe, Rogowskiego