Numer 55510098 to nie czujnik NOX a CZUJNIK,CZĄSTKI STAŁE W SPALINACH (KOD EMISJI NCV) - wg epc opla .. Masz podłączenie wtyczki : Na wydechu są trzy podobne czujniki jeden to czujnik cząstek i dwa NOXY 1 i 2 , wszystkie ze zintegrowanymi modułami i w sieci CAN ..
Poprawiłem.P
Uszkodzona instalacja.
Witam.Jeżdżę 2 lata w/w Astrą sprowadzoną z Holandii.Silnik 1,6i .Od początku nie działa instalacja benzynowa-zapalam i jeżdżę na LPG. Stwierdziłem uszkodzoną pompę paliwa-wymieniłem i okazało się ,że otwiera na maxa wtrysk.Oczywiście za chwilę silnik jest zalany.Posiadam cały aparat wtryskowy i go podstawię -myślę,że będę mógł odpalać na benzynie.Aktualmie...
Nikt nic nie wie? nie pomoże ktoś ? :(
Moduł sprawdzić ten na wentylatorze, a lepiej najpierw podłączyć i sprawdzić błędy
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
co Wy tu wymyślacie, skoro napisał że pompka i wtryskiwacz pracują kręcąc aparatem to czujnik halla sprawny do tego iskra jest na kablu z cewki więc co się czepiać cewki/modułu? tylko palec albo kopułka i nic więcej, oczywiście potem ważne podłączenie kabli do świec ja stawiam na palec
Prześlij jakieś foto tych przewodów,to może coś uradzimy.Może to ci trochę pomoże. http://obrazki.elektroda.net/79_12627894...
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
Ja robię to inaczej, bez archaicznego modułu UWA. W CD70 zależnie od wersji hardware wyprowadzasz na złącze sygnał LineIn L i LineIn R. Aktualizujesz firmware radia i uzyskujesz w menu nowe wejście Audio - AUX Do wejścia radia podłączasz dodatkowy moduł bluetooth z małym panelem frontowym, gniazdem USB, gniazdem karty SD, (zbędnym tunerem FM), ... ....
Zdjęcie mało czytelne.Jak podłączyłeś moduł,opisz zanim go uruchomisz.
codeperfect GN-5
tak zamyka się całe auto...lecz modułu centralnego nie mogę zlokalizować ...
Pewnie sie da. My go chcemy podłączyć, czy ty? Wysil się chociaż i zdobądź dokumentację modułu. To może ktoś się wysili i wyśle ci schemat oświetlenia Astry. Może nawet podpowie co z czym.
Więc kup gotowy moduł świateł dziennych.
No fajne zdjęcie. A czytałeś opis tego modułu?
No właśnie on łapie jakieś dziwne błędy od napięcia wszędzie oprócz ECU, bo tam jest czysto ;/ mega to dziwna sytuacja podłączę jeszcze raz i wyśle w jakim module jakie błędy są.
Dodam że dziś podłączyłem moduł comfort z Astry bertone po próbie zaprogramowania nadal ten sam objaw.Gdzie szukać przyczyny w samych drzwiach jakaś krańcówka czy coś takiego ??
Kable z opisem KEY1 i KEY2 powinny wychodzić z modułu CAN, jeśli ich nie ma to moduł nie obsługuje sterowania radiem z kierownicy.
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Astra F nie miała modułu komfortu, elektronika domykania szyb siedziała w silnikach od podnośników. Tam się podawało bodajże plusa na jeden z pinów silnika i szyba się domykała. Wiem że nie miała. Przecież pisze jaki moduł domykania najbardziej pasuje. Czyli, że co? Z uniwersalnego sterownika zamka, który ma wyjście i funkcje na komfort można podłączyć...
To jest całkiem inna cewka, nawet nie próbuj jej podłączać. Ta oryginalna jest pasywna a nowa z modułem.
MODUŁ chyba??
Hmm, sprawdziłem jeszcze podłączenie wentylatora chłodnicy bo właśnie tego modułu nie udało mi się znaleźć, ale wyglądał ok. Jak więc szukać miejsca awarii?
Multiswitch się tym zajmie.
NIe wiem być może can nie usypia przez ten moduł?Jest do niego podłączony?NIe wiem, tak myślę.
Witam. Chciałbym podłączyć przetwornicę step-down do grzałki termostatu silnika 1,4 turbo Opla Asty J. Tzw. moduł sterujący termostatu. Czy ktoś posiada schemat podłączenia?
Moduł pod kierownicą tam między innymi znajduje się immobilaizer.Jak podłączysz dobry komputer to będzie pisało moduł CIM łączysz się i jesteś krok do przodu.
Jak podłączyć moduł Świateł do przyczepki w astrze III ? Nam taki problem ponieważ potrzebny jest prąd do modułu którego niema w kablu prądowym w bagażniku. Sprawdziłem bezpieczniki pod maską brakuje kilku ale nie wiem który to może być bo niema kilku . Jak podpiąć kable sygnałowe modułu ? Kable sygnałowe są bez wtyczki.
Witam, zakupiłem moduł odprowadzania światłami do domu i mam problem z podłączeniem ponieważ nie mogę znaleźć zasilania zamknięcia centralnego zamka w samochodzie Opel Astra g proszę o pomoc :)
Jeśli błąd U1510 generowany jest na linii "LIN Bus 1", to tylko maksymalnie 4 komponenty są do niej podłączone (w zależności od wyposażenia): M16 MOTOR Sunroof, M17 MOTOR Wiper, B86 SENSOR Rain, A621 MODULE Intrusion/Inclination.
Witam. Mam prblem z modułem EHS w astrze H. Mianowicie podłączyłem interfejs OP-COM i wybuchł w nim jakiś kondensator w konsekwencji czego nie można się połączyć z tym modułem, występują także błedy innych podzespołów z tym powiązanych tj. Wyświetlacz: Brak komunikacji z EHS . Miał ktoś taki przypadek? Co mogło się stać? Proszę o pomoc . Proszę uzupełnić...
Tam nie potrzeba żadnych przeróbek, sterujesz bez problemu impulsami masy z dołożonego modułu radiowego
Do czego chciałbyś podłączyć ten wyświetlacz? Moduł sterujący ma wyjście na taki wyświetlacz i niczego innego (w prosty sposób) do niego nie podłączysz.
Masz jakiś schemat do tego modułu?
Tak. X1 i X2 to złącza modułu grzania (sterownik ogrzewania foteli). Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem pin 9 złącza X6. To jest sygnał SDATA LINIE 2 i służy do komunikacji ze sterownikiem ogrzewania foteli. https://obrazki.elektroda.pl/7817182700_...
Witam.Nie jestem ekspertem w tym temacie,więc trudno wi się ustosunkować do wypowiedzi Kolegi.Spalanie wzroło gwałtownie z chwilą uszkodzenia wspomnianego kabelka .Pękł plastik pod śrubką mocującą moduł do podszybia-moduł zawisł na kabelku , co spowodowało jego urwanie.Nie mogę znalezć opisu ,lub schematu elektrycznego instalacji gazowej zamontowanej...
Witam, wiem że było to wałkowane. Astra G 2001 z wtyczką w bagażniku, zamocowaną pod tylnym plastikiem zderzaka. Po podłączeniu działają wszystkie światła poza stop. Może ktoś to rozgryzł, gdzie dać przekaźnik lub co zrobić, żeby pojawił się prąd na wtyczce w miejscu świateł stopu przyczepy, lub gdzie dać jakiś przekaźnik, żeby to działało z oryginalnej...
HA HA nie da się uwalić.....conajmniej raz w miesiącu mam takie autko na uwalony moduł kiekert po amatorskim montażu
Pokaż no palcem na schemacie, gdzie tam jest wbudowany moduł komfortu.
gdy nie masz orginalnego radia to pokazuje godzine , date i temp zewnętrzną , gdy masz radio to po włączeniu zamiast daty pokazuje częstotliwość radia . podłączenia musisz znaleść w schemacie każda astra classic po 97
Może ktoś poradzić jaki moduł trzeba zakupić żeby mieć sterowanie klimatronika po CAN'ie w Astrze J (2012)? Ewentualnie jak rozwiązać problem sterowania nawiewem podczas pracy webasta?
To w takim wypadku albo zostawiasz tak jak jest, czyli gość sobie przytrzymuje przycisk, albo moduł i zabawa. Rozpiskę podłączenia przesyłam na PW.
Witam, Zamontowałem do astry h 1.7 2005 , haka wraz z tym z tą wiązką Steinhof SMP-2PE , moja astra ma moduł REC. Wydaje mi się że wszystko podłączyłem ok , ale niestety nie działają żadne światła. Jedyna oznaka to miganie przez chwilę świateł pozycyjnych, które trwa dosłownie przez chwile. Co mogłem podłączyć źle :)?
Właśnie dzisiaj sprawdziliśmy kostek wszystkich w aucie i wszytko jest podłączone , czy możliwe że spalił się jakiś moduł ? I czy ktoś posiada schemat skrzyni biegów automatycznej ?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Czyli robisz to co ja robiłem swego czasu. Skorzystałem jak pamiętam z otwierania bagażnika (czyli dłuższe przytrzymanie przycisku) do wysyłania sygnału do układu do domykania szyb. Chyba ten na 4 (nadal mam tylko przód zamontowany tym sposobem) https://obrazki.elektroda.pl/7583140900_...
Co jest między cewką a modułem? Ze sterownika idzie na moduł a z modułu na cewkę Między pin 2 i 4 wtyki od modułu podłącz LEDa i przy kręceniu rozrusznikiem ma mrugać (będzie wiadomo czy jest sterowanie na moduł)
W instrukcji Merivy nie ma kodu 86. W Oplu chyba Astrze jest powiązany z poduszką, SRS. Najlepiej podłączyć auto i zobaczyć co jest w sterownikach. Być może instalacja uszkodzona tak jak podejrzewasz lub coś na komunikacji modułów. Może też coś na zasilaniu (na masie)
Witam Posiadam Opla Astrę III Kombi 2006 rok. Mam zamiar założyć do niej hak holowniczy i aby podłączyć instalacje potrzebny jest moduł, słyszałem że da się to obejść i moduł nie jest niezbędny. Czy faktycznie da się zamontować hak bez modułu i można w jakiś sposób podłączyć gniazdo inaczej? Może ktoś miał juz podobny problem? Proszę o poradę w tej...
"Ostatnio robiłem klon tego ECU. Polecam IO Terminal i licencję na Delphi ECU. Działa bezbłędnie i nie trzeba otwierać ECU." - nareszcie jakiś konkret - dzięki za namiary - drogo wyjdzie mi ten model coś czuje ;) Dodano po 4 A mógłbyś polecić jakiś link gdzie to niedrogo kupić i moduł oraz licencję?
Witam forumowiczów Korzystając z poradników na forum i minimalnej wiedzy elektronicznej postanowiłem do swojego Opla Astry 1,6 1998 Hatchback zainstalować sterownik zdalnego sterowania centralnym. W głównej mierze chcę oprzeć się na opisie http://astra.autokacik.pl/technika/napra... jednkaże mam pewien problem, którego nie umiem ugryźć....
witam renqien piszesz o tym żeby podłączyć plus a mógłbyś troszkę jaśniej to napisać bo też chciałbym podłączyć alarm pod te szybki pozdrawiam.
Możesz się podłączyć z diagnozą do (w warunkach domowych np ABCOM) z modułem chłodzenia i popatrzeć co tam słychać. A sprężarka napewno się włącza? Popatrz na sprzęgło..... Jeżeli nie, to sprawdź napięcie czy dochodzi. Jeżeli dochodiz to wiadomo, cewka sprzęgła (a raczej taki dydek w środku) często pada. Na elektrodzie ktoś kiedyś opisywał jak naprawić....
Witam mam na warsztacie astre J z silnikiem X18XE1 2010r. z problemem przygasania oświetlenia licznika i włączników na desce w trakcie jazdy po nierównościach . Sprawdziłem akumulator testerem to jest on do wymiany. Ładowanie jest książkowe ,czy wiecie gdzie w tych astrach jest takie miejsce w których przeciera się wiązka albo który moduł odpowiada...
Hmm... Masz podłączoną drugą antenę :?: no cóż....niestety polszajs tak ma że (ostatnio dosyć często zmienia liste kanałów...Święta hehe) i to skutkuje tym że to cośmy sobie znaleźli sami (Astra i inne takie tam) znika i szlus...nic z tym nie zrobisz... Jeśli chcesz mieć spokój to niestety pozostaje tylko kupić inny dekoder (jeżeli masz pakiet Polsatu...
Najlepiej to by było podłączyć się odpowiednim narzędziem i wyczytać co mu dolega. W warunkach amatorskich da się na prostym interfejsie (do zlutowania w pół godziny) i programie ABCOM. Oczywiście bardziej profesjonalnym narzędziem też można ;) Z drugiej strony można też analitycznie, ze schematem po kolei posprawdzać czujniki i połączenia. Tam złączki...
W domowych warunkach można sprawdzić moduł pocierając o masę przewód dołączony do kabelka impulsowego, ( na przekręconej stacyjce i podłączonej świecy do WN cewki) na tej świecy powinny powstawać losowe wyładowania.
Wystarczy wykorzystać sygnał "zamknij" z oryginalnego centralnego zamka. Do tego moduł domykania szyb. Jeszcze trochę wiedzy i po kłopocie.
Bez problemu zrobisz... Dokładnie, wpiąłem się w moduł komfortu umieszczonego w prawym progu/słupku obok pasażera.
Masz na myśli A31? Jeśli tak, to jest to podłączone do centralnego zamka, prawdopodobnie w celu domykania szyb z kluczyka/pilota.
Schematy są do znalezienia w necie / wyguglania. Ogólnie to idą 2 przewody między modułem wiatrakowym a silnikiem. Ale tam chyba jakaś komunikacja cyfrowa idzie, w sumie nie patrzałem nigdy oscyloskopem. Najlepiej to podłączyć się z diagnozą i patrzeć co w wartościach bieżących widać. Do celów amatorskich ABCOM załatwia sprawa - prosty interfejs + soft...
Witam Rozsypała mi się głowica w silniku opla ASTRY 1.4 Postanowiłem kupić inny silnik. Ja miałem aparat zapłonowy z kopułką, czujnikiem halla i osobno cewka z modułem pod nią. Silnik jaki kupuje to też opla ale corsy B 1.4 ale zamiast aparatu (z kopułką) ma jak by moduł i cewka razem (taki żeberkowy jak by radiator) Moje pytanie czy ten silnik Pasuje...
W drugim zakłdzie mieli rację.A ten Auto elektryk skończył edukację na dużym fiacie lub maluchu.Ja kiedyś walczyłem z tym w omedze A i po spaleniu modułu C.Z. dałem sobie spokój.
częściowo już podłączyłem instalacje do komputera silnika ale byłbym zainteresowany ominięciem wtrysku i zastąpieniem gaźnika i tu jest kwestia zapłonu aha i nie mam też wtyczki od modułu i cewki
jak podłączysz moduł bez plusa po stacyjce, w sensie że masz ten kabel wolny, sprawdz próbówka czy masz tam napięcie. Jak tak to moduł uszkodzony
Miałem ten sam problem, podmieniłem aparat zapłonowy i wcześniej wymieniłem cewke, dalej to samo. W końcu podjechałem do mechanika podłączył pod kompa i okazało sie ze to moduł trochę mnie to kosztowało ale autko chula.
na zasilaniu modulu i przy stacyjce Dodano po 16 mam tez takie pytanko czy przy kompletnym odcięciu alarmu skorpion 2000 a z1m trzeba auto podłączyć do kompa?
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał. Moduł ma dodatkowy kanał do bagażnika, ale wolał bym to podłączyć do kanału otwierającego drzwi, tak aby się wszystko naraz otwierało. tylko jak to fizycznie zamontować ??
Ludzie pospadaliście z księżyca czy co. Takie auta mają kontrolę żarówek, więc nie można bezpośrednio dopiąć instalacji haka. W tym cudownym module są zwykłe przekaźniki (brak dodatkowego obciążenia danego obwodu). I tyle w tym temacie, a takie moduły to robię na poczekaniu przy kliencie. To nie zwykłe przekażniki i nic nie trzeba programować, Dodano...
Opis podłączenia masz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Kolego Brovar szkoda że masz Astrę i nawet nie wiesz ile przewodów przychodzi ci do alternatora, a fe W takim razie musiało być w niej coś kombinowane aczkolwiek w kilku przypadkach spotkałem się z wyjściem z alternatora i to właśnie w silnikach benzynowych. Zauważmy że jedne asterki mają palec a inne już mają moduł zapłonowy.
Podłącz pod diagnozer. Mogą to też być źle ustawione zawory. Wtedy powstaje kłopot z zapłonem na ciepłym silniku.
Jak sie uprzesz podłącz plus zamiast do aku to pod +15. Właśnie po kluczyku ma oznaczenie 15 pisałem wcześniej Zobacz sobie wyłącznik czasowy ewz-10 z poloneza i z nim po kombinuj jak się tak upierasz na to doświetlanie abo poszukaj gdzieś plusa który pojawia się po włączeniu webasto i podłącz go pod ten kabel co idzie od modułu dziennych do świateł...
Witam, nie mogę podłączyć się komputerem do sterownika silnika. Prąd w gnieździe jest bo jak podłączę głowicę to świeci się dioda. Próbowałem różnymi kodami silnika i nic, żaden moduł nie odpowiada na próbę połączenia. Samochód to Opel Astra H 1.9 CDTI 101KM Z19DT. W czym może być problem?
Interesuje mnie komunikacja z takim oplowskim wyświetlaczem, bo posiadam kilka takich. Z opisu wnioskuję że Autor swój moduł podłącza w oryginalne złącze. Ja próbowałem podłączyć się bezpośrednio pod driver wyświetlacza ale bezskutecznie.
https://obrazki.elektroda.pl/6168163100_... Zobacz czy przypadkiem na styku 2 lub 6 modułu centralnego zamka nie masz potrzebnego gotowego sygnału.
Ludzie podpinają moduł pod światła tzw. "długie" i jeżdżą ;-) Chciałbym też tak zrobić tylko, że podłączyć się pod światła przeciw mgłowe, których jeszcze w aucie nie ma. Czy ktoś z forumowiczów ma już to za sobą?
(at)sp5it Chyba to będzie jednak najlepsza opcja, patrzałem na transmitery i nie zbytnio nie pasują do gniazda zapalniczki. Radio to cd30 jednak z alliexpres za nim dojdzie to długo zbyt długo możesz sprawdzić moduł z tego linku? https://allegro.pl/oferta/adapter-modul-... Oraz powiedzieć jak go podłączyć
Radio ożyło... ale nie o własnych siłach, głównym winowajcą był moduł navigacji do ktorego podłączona jest antena GPS, podgrzalem wszystkie sciezki na pamieci i navi pojawiła sie w odpowiedniej zakładce
Trzeba kupić moduł sterowania z kierownicy do twojego auta i pasujący do Twojego radia. Przykładowo allegro aukcja nr 4069698556
Eee nie trzeba programować. To Astra I. Tam MID był zwykle z silnikiem 1,8. Przebadałem takiego LCD i bez modułu do czujników (światła i żarówki) nie bardzo da się w autku użyć CHECK. Poza tym z deski dochodzi sygnał przepływu, poziomu paliwa, obrotów - pytanie czy z każdej deski się da to podebrać.
Czujnik sprawdzony,byłem u speca podłączył komputer i nic nie wykazało,a dalej szarpie i strzela,może żeczywiście należy problemu szukać w cewce lub w module???
Centralkę masz w nogach pasażera z prawej strony (połączenie słupka i podłogi). Moduł Kiekert. Więcej informacji w dziale Zabezpieczenia i Alarmy. Wystarczy poczytać. Nie trzeba pisać.
Witam, trochę odgrzeje kotleta ale mam pytanie do tego radia - w które piny należy podłączyć mikrofon aby móc w pełni korzystać z bluetootha w tym radiu? I jak wygląda mikrofon do tego radia? Taki sam jak do modułów bluetooth w Astrze J i Insigni?
Witam! Najlepszym wyjściem byłoby podłączenie drugiego, sprawnego modułu i sprawdzenie czy problem jest nadal. Jeśli tak, to usterki trzeba szukać gdzie indziej. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie modułu, mogę ci podpowiedzieć jak to zrobić, ale nie wiem czy sobie z tym poradzisz. Pozdrawiam
zależy co się popsuło. 1. sprawdzić ciśnienia w układzie po stronie ssawnej i po stronie spreżania 2. podłączyć się z diagnozą do układu sterowania klimatyzacją i wentylatorami (osobny moduł w tym aucie) i zobaczyć co tam słychać
Zgadzam się z przedmówcami, najpierw posprawdzać przewody WN, świece i ciśnienie w cylindrach. Zanim kupisz nowy moduł sprawdź również czy wszystko ok z jego podłączeniem - kable, styki (może coś się urwało). Jak masz jakiegoś znajomego lub sąsiada z astrą to przepnij moduł od niego na próbę - dużo roboty nie ma, a będziesz miał pewność.
Odkopię trochę temat. Udało się podłączyć kamerę pod wyświetlacz? Patrzyłem na schemat kabla RGB łączącego radio z wyświetlaczem CID. Czy jest możliwość doprowadzenia zewnętrznego sygnału RGB i wpięcia go w ten kabel, aby uzyskać obraz na wyświetlaczu? Czy jednak jest potrzebny dodatkowy moduł sterujący sygnałem podczas uruchomienia kamery?
https://obrazki.elektroda.pl/9459654500_... Wracając do tematu: Ze schematu wynika , że bezpiecznik F40 jest poprzez PCB połączony z pinem 4 złącza X98, następnie przewodem czerwono-fioletowym poprzez dwa następne złącza do modułu A744 (central gateway) jako napięcie zasilające tego modułu. Chodzi o ten grubszy kabelek ?
Rozepnij wtyczkę dowolnego z czujników NOx i zobaczysz w diagnozie, jaki czujnik zidentyfikuje. Ta metoda działa, ale tylko w przypadku 1 czujnika NOx, a są 3. W dwóch czujnikach sondy nie da się wypiąć z modułu, można odpiąć cały moduł, ale wtedy wyskakuje 5 błędów związanych z komunikacją. Tylko jedna sonda jest podłączona do modułu za pomocą wtyczki...
Witam,mam problem z zapalaniem mojej Astry,pokazuje błąd ECN 068304 ,068302. po podłączeniu pod komputer pokazało za niskie napięcie obwodu świec żarowych,wymieniłem jak polecono moduł świec żarowych,problem niby zniknął na jakiś czas i znowu się pojawił.zaraz po wymianie modułu opel zapalał od razu jednak błąd znowu wyskakiwał mimo skasowania.proszę...
Jest jeden czujnik... najlepiej się podłączyć z diagnozą i zobaczyć jaka temperaturę widzą zegary, jaką silnik, a jaką moduł sterowania chłodzeniem (występuje w wersji z klimą)
Tech 2,kontrola modułu sterującego,kontrola zaworu EGR,wsio się wyjaśni. Jeżeli zawór jest fizycznie ubity (wyślizgany potencjometr) zaślepienie nic nie da.
Nissan x trail 2018 Dodano po 5 Dziękuję ale konkretnych wiadomości ani oznaczeń styków i tak nie znajduje jak co do czego podłączyć kiedyś montowałem hak w Oplu Astrze to było wszystko ładnie opisane całkiem inne oznaczenia na module proste Dodano po 9 Bardziej interesuje mnie co oznaczają poszczególne oznaczenia by wiedzieć co oznacza dany styk 54g_rr...
Na początku przeczyscił bym wszystkie złącza na pedale gazu module uec i ecu Może tak zrobić tylko że to nie jest diagnoza a metoda chybił /trafił. A fachowa metoda to kontrola napięć i sygnałów oscyloskopem i parametów. Zastanawiam sie po co "geniusze" podłączyli APPS przec UEC chyba żeby trolować diagnostów.😂
A błędy jakie są? Podłączyłem Op-com'a. Brak komunikacji z modułem ECC/SAC (klimatyzacja elektroniczna). Komunikuje się pod modułem ECC (klimatyzacja) wtedy moge przetestować klapki mięszaczy i wentylator. Błędów brak.
Ciąg dalszy problemu : podmieniłem kolejny sterownik od astry 2 ale od wersji z klimą, i nadal jest ten sam efekt , wentylatory działają po włączeniu kluczyka, błędy któe powracają w module chłodzenia : 57 i 4 , podłączyłem stary moduł , wyskakuje tylko jeden bład : 00051 - Uszkodzony EEPROM - wymienić moduł sterujący Sporadyczny Kasuje błąd wentylatory...
Ze schematu jaki mam wynika, że na 58R powinno być całe oświetlenie pozycyjne auta (dwa przewody szaro-zielone 1,5/2,5 mm^2). Natomiast do 58K podłączony jest sygnał dla multitimer'a i kilku innych modułów jeśli są obecne(1 x 0,75 mm^2). Podłączyłeś brązowe kable do 58R oraz 30 i nie działa pozycja?
wymiana modułu astra astra modułu komfortu siemens podłączenie modułu
ochrony kupujących zasilacz anteny televes gniazdo przyczepki podłączenie
klimatyzator przenosny zegar metron instrukcja
Nissan Qashqai J11 – podłączenie pinów siłownika żaluzji chłodnicy AGS, kolory przewodów Beretta Sylber Style Basic 20 SR – otwarta komora spalania, typ B11, brak zamkniętej komory