Tak ma być, podnosi obroty jak akumulator jest w słabej kondycji, lub włączona zostanie elektryczna nagrzewnica wnętrza.
Ubity sterownik silnika.
Jeśli cienka rurka wisi luźno i nie jest zaślepiona (albo nie zarósł nagarem króciec, jak wspomniał autoas), to silnik ciągnie tamtędy lewe powietrze, wolne obroty będą niestabilne lub podwyższone
odczytywałeś błędy ? zrób adaptacje przepustnicy jak przejdzie to sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów
to jest silnik 1.6 8V czy 16V?
jezeli chodzi nierówno i powoli schodzi z obrotów to moze byc padnieta sonda lambda Dodano po 4 mozesz jeszcze sprubowac tego wiem ze w astrze f działa ale nie mam pewnosci czy w g. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Po pierwsze - nie znam takiego, który jeździ na luzie ani sam NIE JEŻDŻĘ. Po drugie - każdy normalny jeśli chce się zatrzymać, a obroty już są dość niskie to by nie zdusić silnika rozsprzęgla go i wciska hamulec. W tej sytuacji obroty spadają mi do jałowych, a nie tak jak w innych multecach którymi miałem okazję jechać (m. in. c14nz, c16nz, chyba x16szr),...
Witam Opel astra J 1.4t + LPG stag Problemem jest iż podczas przyspieszania ,na biegu 3 i 4 przy obrotach z rzędu 2200-2500 potrafi "szkubnąć" samochodem. Obojętnie czy to na Gazie czy na Benzynie Dodam też że podczas odpalania na 20 sekund samochód ma podwyższone obroty do ok 1500 i później spadają Komputer nie pokazuje błędów Wymienione : Całkiem...
Witam, do mnie na warsztat trafiła Astra H z z16xep 2004. Na zimnym silniku odpala, ma standardowo podwyższone obroty i po 2-3 sekundach gaśnie. Dzieje się tak tylko na zimnym bez dodawania gazu. Przy odpaleniu wystarczy pomóc mu pedałem gazu na około minutę i objaw ustępuje. Nie ma broblemu z wkręceniem się na obroty. Zmierzone luzy zaworowe na kompletnie...
Witam. Trafiła mi się na warsztat dwudziestoletnia astra z objawami: nierówna praca silnika, podwyższone obroty na biegu jałowym, czasem brak zapłonu na wszystkich cylindrach. Pierwsza sprawa świece, całe popękane - wymiana. Sprawdzam napięcie sondy - ledwo 0,4V, brak wahnięć a spaliny aż czarne - wymiana na nową. Teraz jest tak, lambda 0,8 - 0,9V w...
Witam. Mam nietypowy problem ze swoim autem. Otóż pokazuje mi błąd jak w załączniku nie mam pojęcia o co chodzi. Wymieniam juz wszystko po kolei. Kolejna przepustnica i to samo. Czyżby problem.ze sterownikiem silnika simtec 70? Może po rozpisce odpowiednich pinów byłbym w stanie zlokalizować usterkę. Nie chce już się narażac na kolejne koszta. Mechanik...
Coś czuje, że gdzieś wyczytałeś że musisz wyeliminować problem LPG przy nierównej pracy silnika tylko pytanie niezgrabnie zadałeś. Możesz zakręcić butle LPG, Możesz włożyć w odpowiednie piny złącza od sterownika LPG zworki, tylko przy tym możesz popełnić wiele błędów - łatwo coś zepsuć Nie wiem co to za auto, ale często jak masz odłączone cewki to...
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Ale to w tej chwili nie istotne, tak jak napisałem problem obrotów rozwiazany, mam problem z podwyższonym spalaniem, nie wiem czy to normalne w tym modelu ale zauważyłem że samochód jak się toczy na luzie ma podwyższone obroty jakgdyby był na ssaniu i dopiero po zatrzymaniu po ok 5 sekundach spadaja do poziomu...
Witam. Najlepiej podjechać do zakładu gdzie nabijają klime. Sprawdzą czy instalacja jest szczelna i sprawna i nabiją. Możesz sprawdzić czy działa sprężarka klimatyzacji, tzn czy obraca się sprzęgło agregatu. Można to też wywnioskować po pracy samochodu. Przy działającej klimie obroty są lekko podwyższone i samochód ma takiego lekkiego muła ;)
Witam. Walki ciąg dalszy. Ustawiłem zapłon, TPS też książkowo zamknięta przepustnica 0,56 V. Wyrzuca błąd SONDY ale obroty dalej potrafią się przywiesić. Czy sonda ma jakieś znaczenie przy instalacji LPG Iszej generacji. Co może powodować podwyższone obroty i nierówną pracę silnika ?? Dodano po 8 Wymieniłem uszczelkę pod korpusem przepustnicy i troche...
Wcale nie są normalne te błedy. Przy dobrze ustawionym gazie ich być nie powinno. Więc tak: 1. Prawdopodbnie jakiś gazownik partacz zrobił tak, że lampka check jest odłączana na gazie... 2. Błędy z IAT (czyli czujnik temp powietrza) i MAF (przepływomierz) moga wynikać ze stykologii w okolicach w/w elementów. Może być tez przepływomierz padnięty, czasami...
Witam, mój Opel Astra G 1.7 DTi 75km Isuzu 2001 r., przebieg 250 tys. Alternator HITACHI LR1100-502G 100A U mnie podobna sytuacja, ale z drugim alternatorem. Pierwszy oryginalny Hitachi dostał zwarcia na diodach i puszczał napięcie na układ. Objawy: po przekręceniu stacyjki startuje pompa wspomagania i świeci się pomarańczowa kontrolka układu chłodzenia....
Ludzie, po co czyścić przepustnice w X16SZ gdzie wtryskiwacz napiernicza wprost na przepustnicę strugą paliwa niedopuszczając tym samym do powstania jakichkolwiek osadów, a nawet jak by ktoś jeździł na gazie i takie się pojawiły to przy pierwszym rozruchu na benzynie zostaną zmyte? Dwa- jegomości, podziwiam Wasz zapał do pomocy, ale jesteście- bez urazy-...
Proszę o dalsze rady i sugestie. Nie szukaj dziury w całym. Poprawione luzy - poprawiła się kompresja. Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Kompresja lepsza - więcej mocy to i obroty wyższe - ot co. Dla potwierdzenia podałem filmik który obrazuje to samo - nie sądzę żeby ktoś prezentował zepsuty...
Witam ponownie, testowałem trochę wg porad ale niestety efekt na benzynie jest również podobny. Jechałem zupełnie na benzynie i go tak gasiłem ale rano problem ten sam, dusi się trochę i ciężko ma odpalić jak zgaśnie może trochę prędzej jak po gazie ale jednak. Pyzatym jak już się jedzie to obroty są podwyższone tak na 2tys i tak się utrzymują do zgaszenia,...
Odebrałem auto od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą Przed remontem tak nie było a teraz jest tak że trzyma podwyższone obroty szczególnie na zimnym silniku oraz po puszczeniu gazu obroty są na 1500 i po chwili spadają na ciepłym silniku jest troche lepiej
Witam. Auto Opel Astra 1.6, 8v kod silnika X16SZ. W wyniku przecieków cieczy w okolicy Monowtrysku w aucie, rozkręciłem go, przeczyscilem benzyną ekstrakcyjną, złożyłem, oraz uszczelniłem pastą do uszczelek. Po tym zabiegu, jest czysto wokół niego lecz auto : 1. Straciło moc 2. Falują obroty, są podwyższone 3. Przy gwałtownym wciśnięciu gazu, obroty...
A tak na marginesie to pomiar CO w samochodzie z wielopunktowym wtryskiem nie daje praktycznie żadnych informacji. Należałoby przeprowadzić pełną analizę spalin, tóra dałaby obraz całości ze sprawnością katalizatora i sondy lambda (może już mieć za długi czas reakcji lub za niskie napięcie)włącznie. Popękany katalizator który dławi silnik zdarzał sie...
Witam wszystkich. Chciałbym, żeby ktoś mi pomógł, bo nie chciałbym niepotrzebnie tracić pieniędzy na mechaników, którzy będą tylko brać kasę. ..Mój problem polega tym, że niedawno kupiłem samochód marki Opel Astra f z silnikiem 1.4 8v benzyna + LPG. Do tej pory wszystko było OK, ale jakiś czas temu samochód dostał dużych obrotów. Gdy go zapalę to obroty...
Te podwyższone obroty przed zatrzymaniem pojazdu lub podczas jazdy na luzie są NORMALNĄ pracą silnika.Uwarunkowane są oprogramowaniem sterownika silnika. Jeśli po zatrzynaniu pojazdu obroty spadną do ok.880 obr po kilku sekundach i są równomierne to jest PRAWIDŁOWO.Nie ma się co martwići szukąć sobie roboty.
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Wiem o tym DOSKONALE!!, że silnik zimny musi mieć podwyższone obroty. Chodzi mi o to, że po dodaniu gazu i rozpędzaniu samochodu na poszczególnych biegach do zadanych obrotów np. 3500 rpm POZOSTAJE! przy tych obrotach a powinien ZEJŚĆ! z tych obrotów do 1200 a nie pozostawać przy wysokich. Przy ciepłym silniku wszystko jest ok schodzi do błyskawicznie...
Witam posiadam opla astre 1 1.6 8v 75km auto ma taki problem iż na zimnym silniku posiada podwyższone obroty ok 1500 gdy się rozgrzeje spadają tak do 1100 trzeba go zgasić i zapalić od nowa aby obroty spadły do normalnego poziomu i gdy wciskam sprzęgło obroty spadaja do 500 i zaraz wracają do 900 dzieje się tak na gazie i na benzynie w aucie zostały...
Elektrit to powiedz mi jak się odniesiesz do tego co wywalił komputer, po diabła płacę kasę i robię badanie, po co te wszystkie programy diagnostyczne, czy to już nic nie znaczy?, uważam, że sterownik silnika to chyba dość poważna sprawa i jakby był uszkodzony to nie sądzę, że byłyby to tylko podwyższone obroty. Poza tym diagnosta sam nie wierzył w...
Odświeżam temat. Po 2 tygodniach jazdy wywalił w końcu błąd P0505 - bład regulacji wolnycn obrotów. Błąd nie da się skasować, ma podwyższone obroty i dławi się cały czas. Sprawdzone napięcia 5V , 12V i 3.9V ze sterownika wychodzą i dochodzą do przepustnicy. Masa jest. Ciekawi mnie jedna sprawa, auto data podaje, że ma być pomiędzy 1 a 2 pinem przy podłączonej...
witam, przeczytałem już dużo tematów na ten temat i na tym forum i na paru innych i jak narazie ciągle nie wiem co dolega mojej asterce, postaram sie wyczerpująco opisać mój problem. Model samochodu to opel astra kombi 1,4 8 V 94 r. Opis problemu: auto na gazie często gaśnie przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania, czasami znowu ma podwyższone obroty a...
Witam. Auto jak w temacie. Objawy takie: problemy z uruchomieniem silnika, falowanie obrotów, podwyższone obroty na biegu jałowym. Podczas diagnostyki wywala błąd usterki sterownika ale tylko gdy silnik nie pracuje. W podglądzie parametrów (przy pracującym silniku) raz parametry są ok. a raz wszystko się sypie, same zera abo wartości z kosmosu. Transmisji...
Jak zapalam silnik to ecu nie jest zasilane tylko z samego akumulatora ale, też pracuje alternator. Zaczynają pracować, też inne układy coś może być skopane i napięcie się destabilizuje, gdzieś się robi za mało, a gdzieś za dużo? Powstaje też ciśnienie w korpusie przepustnicy, które może może samo otwierać przepustnice trochę bo jakiś luz jest? no ale...
Witam Jeżeli zły dział,proszę mnie cierpliwie poprawić. Szukałem na różnych forach podobnych tematów i jako,że żaden nie rozwiązywał problemu postanowiłem "ostatnią deską ratunku" zahaczyć o tutejsze. Sytuacja wygląda tak: Zimny silnik ( lato +20 na zewnątrz lub zima -15 bez znaczenia) odpala na benzynie (na lpg nie ma możliwości,chyba,że w trybie awaryjnym)...
O ile rozrząd jest dobrze ustawiony to czasami trzeba obroty przytrzymać na podwyższonych tak około 2500 przez około 3min. z małymi przerwami.
Różnie. W oplu się wzbudzi, ale przy podwyższonych obrotach.
Ciężko po kolorach przewodów zobaczyć? Na niższych obrotach wentylatory są połączone równolegle. Tak w ogóle S109 to informacja dla sterownika silnika żeby obroty podwyższył.
Silnik na biegu jałowym pracuje równo? Na wciśnięcie gazu reaguje prawidłowo i prawidłowo utrzymuje podwyższone obroty?
1. Wolne obroty, silnik rozgrzany: 0,12 MPa 2. Podwyższone obroty: 0,4 MPa Na zimnym nie mierzyłem. Miska olejowa nie jest pognieciona.
Cytat z książki "Auto Poradnik Wtrysk Benzyny" Podczas hamowania silnikiem silnik krokowy otworzy boczny kanał i wpuści dodatkową ilość powietrza do kolektora wlotowego. Pomaga to zmniejszyć ilośc CO i HC w spalinach podczas fazy hamowania silnikiem. I to są właśnie te kilku sekundowe podwyższone obroty.
Witam. Sposób na nagar: bierzesz rozpylacz, taki do kwiatków, i pakujesz rosę w gardziel, na podwyższonych obrotach. Pozdrawiam.
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
Dostaniesz sie kup preparat do czyszczenia gaźników i na odpalonym silniku na podwyższonych obrotach umyj ją
Ja stawiam na lewe powietrze, to bardzo częsta przyczyna podwyższonych obrotów. wiele razy to przerabiałem, od tego proponuje zacząć.
Akumulator na 3 miesiące,był rozładowany do 10.1 ale zanim spróbowałem odpalić od drugiego samochodu podpięty był ok 10min drugi samochód chodził na podwyższonych obrotach ok 2500 przy odpalaniu zgasły kontrolki i nie odpalił
Czy na podwyższonych obrotach jest tyle samo czy rośnie.P
Przede wszystkim pomiary -napięcie podczas pracy silnika (na światłach i dmuchawie obroty wolne i podwyższone) -pobór spoczynkowy prądu (auto zamknięte ,kluczyk w kieszeni) Jesli bedzie ok to dopiero akumulator. O klemach pisałem.
Uszkodzony regulator biegu jałowego może uszkodzić komputer.Nadajnik prędkości to czujnik halla .Hallotron to zupełnie co innego. Sprawdż sondę lambda czy działa.Piny które mostkujesz do odczytania kodów pozostawiasz i uruchamiasz silnik "check"pracuje jak sonda lambda.częstotliwość 60 cykli/min.Sprawdż na biegu jałowym i póżniej na podwyższonych obrotach.
Samochód jeżdzi , ma moc , elektryka sprawna , wspomaganie też pracuje , ogrzewanie kabiny jest? Może świerszczy wentylatorek nagrzewnicy - sprawdz ładowania na wolnych obrotach i podwyższonych.
Oto link do KODÓW BŁYSKOWYCH w silnikach OPLA http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
podwyższone obroty astra podwyższone obroty silnika podwyższone obroty odpaleniu
avensis ręczny excel usuwać wiersz subwoofer sterowanie
pompa haier politechnika poznańska
Napięcie hydrostatu w pralce Amica - szczegóły Jak rozkręcić odkurzacz Electrolux Silence ProSystem?