Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Na ścianie grodziowej(węże wodne wchodzą do kabiny)masz 1 odpowietrznik,drugi jeżeli jest powinien znajdować siś przy lewym reflektorze.Utrzymujesz podwyższone obroty silnika(około 2000)odkręcasz odpowietrznik(najwyżej umiejscowiony)-nie wykręcasz-dolewasz płynu,póżniej 2.Po usunięciu powietrza z układu pojawi się ogrzewanie w kabinie-nawiew.
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
Lewe powietrze.
Czy nikt się z tym nie spotkał?
Dzień dobry. Proszę o pomoc, w C-330 podnośnik pod ciężarem nie unosi się do góry, bez ciężaru unosi się bardzo powoli. Wszystko to dzieje się na podwyższonych obrotach silnika.
Kod błędu 3003 Case Farmal 85A Co to oznacza? AI: Czy zauważyłeś jakieś konkretne objawy lub problemy związane z kodem błędu 3003 w ciągniku? Podwyższone obroty silnika tuż po zapaleniu i świeci się pomarańczowa kontrolka AI: Czy podjąłeś już jakieś kroki w celu rozwiązania tego problemu? Jeśli tak, to jakie? Nie
No i jakie jest? Na podwyższonych obrotach silnika.
Czy jak hydraulika była sprawna mozna było opuścić ramiona na zgaszonym silniku ? Sprawdź czy na podwyższonych obrotach silnika ramiona się opuszczą szybciej.
Jest może jeszcze jakiś bezpiecznik/przekaźnik po drodze od regulatora napięcia lub alternatora, który mógł się spalić? Przed akumulatorem (na blaszydle mocującym akumulator) jest bezpiecznik. Chciałem się upewnić czy w tym modelu jest w alternatorze ? Tak. Czy jest szansa ,ze mogłem także spalić przez ten nieprzemyślany do końca zabieg alternator...
To jest 2T. Napewno będą podwyższone obroty, silnik będzie pracował jakby brakowało mu paliwa.
Mam problem z podwyższonymi obrotami silnika 2.0 HDi 90 km dobrze pali nie dymi nie traci mocy a obroty są 1100 czasem 1300 żadnych błędów nie pokazuje czek się nie załącza dodam że czujnik temperatury płynu chłodzącego wymieniony , mechanicy rozkładają ręce proszę o pomoc
Złom kup nowy i sprawdź napięcie podczas pracy silnika na podwyższonych obrotach ,ma być 14.1-14,5V
Sprawdź błędy systemu i sprawdź parametry temperaturowe zamieść zrzut ekranu. Utrzymujące podwyższone obroty silnik na postoju mogą świadczyć o uszkodzonym termostacie. System podnosi obrotu aby dogrzać silnik do temperatury pracy 75 stopni a termostat ma tą temperaturę utrzymać. Jeśli przed wcześnie się otwiera silnik nie jest w stanie jej osiągnąć...
Szukanie problemu trochę na siłę. Podwyższone obroty silnika w tej masznie nie generują wiekszgo zużycia paliwa. Skasuj luzy na cięgnach i ustaw je tak by nie uruchomiona maszyna pchnęła cięgno gazu na max + 1 obrót dla pewności.
Powinieneś, bez tego nie będziesz miał prawidłowych wolnych obrotów (jak samochód jedzie na luzie to sterownik utrzymuje podwyższone obroty silnika).
Temperatura silnika jaki odczyt ?
Napięcie w instalacji, spadek napięcia powoduje podniesienie obrotów na jałowym.
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Niestety, ale ta śruba z kontr-nakrętką musi tam być. Służy do regulacji ruchu listwy zębatej, a właściwie do wzbogacenia dawki podczas rozruchu silnika. Jej brak świadczy o rozregulowaniu wzbogacacza, albo o jego uszkodzeniu. Z tego powodu, przy rozruchu, pojawiają się podwyższone obroty silnika. Jedyne rozwiązanie, to zwrócić pompę do poprawy do wykonującego...
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
Jeśli cienka rurka wisi luźno i nie jest zaślepiona (albo nie zarósł nagarem króciec, jak wspomniał autoas), to silnik ciągnie tamtędy lewe powietrze, wolne obroty będą niestabilne lub podwyższone
Jeżeli po zwarciu niebieskiego do masy nie świeci kontrolka ładowania to raczej przerwa na instalacji a nie regulator. Jeżeli jest przerwa na przewodzie do kontrolki t ładowanie zaczyna się dopiero na podwyższonych obrotach silnika.
Nie jesteś na tym forum pierwszy raz - wyliczyć czego brakuje w temacie?
Witam. Temat był wałkowany dość dawno... ale mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem, ponieważ mam taki sam i ręce mi opadły a czytam forum wzdłuż i w szerz. Fiat uno 1.0, 2002 rok, 145 tys. przebiegu, wtrysk mono, brak sterowania silnikiem krokowym. Na zimnym bez wduszenia pedału gazu nie odpali, trzeba go trzymać na gazie parę chwil żeby nie zdechł,...
no to zmień charakterystyki zapisane w ecu i będziesz miał ponad 1000obr/min i będzie lala
Być może zbyt niskie obroty silnika powodują, że przy niewielkim obciążeniu częstotliwość generowanego prądu wynosi jednak mniej niż 50Hz. Dopiero większe obciążenie (np. 1kW) wymusza podwyższone obroty silnika i wówczas jest na wyjściu te 50. Jeżeli tak jest to należałoby ustawić obroty biegu jałowego silnika na odpowiednim poziomie. Jeżeli urządzenie...
Chyba raczej się znęcacie i nabijacie posty. Dobra dość tego. Przeważnie podwyższonych obrotów silnika jest tzw lewe powietrze za przepustnicą. Poszukaj uszkodzonych węży, lużnych opasek za przepustnicą. Sprawdz wąż prowadzący do serwa hamulców.
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
zmierzyliśmy napięcie i miało ono wartość prawie 17 V! Okazało się, że regulator padł zupełnie. Raz w Polonezie GLI padł mi regulator napięcia, dając 16,9V na akumulator (a przy wyższych obrotach na pewno więcej). Objawy - podczas jazdy, po puszczeniu gazu komputer utrzymywał przez chwilę podwyższone obroty silnika (ok. 2500rpm) no i radio Sony przestało...
W 85r. nie było silnika w golfie 1,8l z gażnikiem,tylko 1,6l. Jeżeli gażnik 2E to wskazują objawy na termostat woskowy uszkodzony. Urządzenie które utrzymuje podwyższone obroty silnika do chwili nagrzania silnika.Dwa przewody wodne widoczne w przedniej części gażnika.Sprawdż czy są gorące gdy silnik jest ciepły.
No jak jest zimno, silnik zimny obroty są podwyższone by temperatura silnika się zwiększyła. Jak silnik się zagrzeje, obroty się normują. Zauważ jaka temperatura jest na zewnątrz. Jeżeli masz auto dłuższy czas, to czy tak samo się działo w lato?
Zrób prosty eksperyment. -dobrze rozgrzej silnik, do temp. nominalnej -skieruj nadmuch na "twarz" i weź siłę nadmuchu na "0" -wprowadź silnik na podwyższone obroty, około 2000 do 3000 rpm na około minutę -weź nadmuch na III lub IV i zobacz jak ciepłe leci powietrze z kratki pasażera Jeżeli na początku leci ciepłe i dosyć szybko jego temp maleje to oznacza...
No więc tak. Ciśnienie w dolocie na rozgrzanym silniku na biegu jałowym około 350 mBar. Według mnie w porządku. Wydaje się jakby za dużo lał wtryskiwacz. Jest taka możliwość że założony jest o innym wydatku? Były w ogóle różne typy wtrysków np. dla 1.6 i 1.4? Jak ciśnienie paliwa obniżę do około 0,2 bar to lambda zaczyna oscylować. Ewidentnie za dużo...
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Mercedes Atego - błąd MR 1615 - błąd czujnika ciśnienia i temperatury oleju. Występuje tylko przy podwyższonych obrotach silnika - około 2000 i więcej - komputer stale pokazuje 4bary lub ewentualnie " --- " - czujnik zmieniony na nowy i niestety bez żadnego efektu - taki sam problem. Czy problemem może być instalacja ? jakieś zwarcie, etc ?
Pytałem o wspomaganie bo na nim jest czujnik, działa on tak, że jak masz koła do oporu to pompa ma ciężej i zwiększa obroty silnika. Odpinałeś na próbę czunik prędkości?
Jak jest już nagrzany, to na postoju silnik ma podwyższone obroty około 1000, a spaliny czuć olejem zdecydowanie. Dziś odpaliłem silnik i na zimno nie ma nic, chodzi równo, ale już nie grzałem go.
Kafelek od komputera
-nagrzewnica nie jest zapchana (wiem bo cały poranek wyciągałem ją i sprawdzałem jej stan ) A jak to sprawdziłeś??? Według mnie są dwie możliwości. 1. Zapchana nagrzewnica. 2. Zapowietrzony układ. Dopiero a podwyższonych obrotach silnika gdy pompa wody ma większe obroty zaczyna krążyć płyn przez nagrzewnicę.
Po pierwsze - nie znam takiego, który jeździ na luzie ani sam NIE JEŻDŻĘ. Po drugie - każdy normalny jeśli chce się zatrzymać, a obroty już są dość niskie to by nie zdusić silnika rozsprzęgla go i wciska hamulec. W tej sytuacji obroty spadają mi do jałowych, a nie tak jak w innych multecach którymi miałem okazję jechać (m. in. c14nz, c16nz, chyba x16szr),...
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Ubity sterownik silnika.
Może czujnik temperatury zaniża. Silnik chodzi na wzbogaconej dawce, to tłumaczy podwyższone obroty i dopalanie paliwa w kolektorze.
Odkręcić korek i napełnić zbiornik płynem na zgaszonym silniku, zsunąć wąż z parownika aż do chwili pojawienia się cieczy w obu końcach (koniec pierwszy napełniony przytkać palcem) zakręcić opaskę .Uzupełnić płyn do max .Zakręcić korek wlewu płynu. Jeżeli parownik zamontowany jest na wysokości wlewu płynu chłodniczego ,odpowietrzenie dokonać na podwyższonych...
1. Wolne obroty, silnik rozgrzany: 0,12 MPa 2. Podwyższone obroty: 0,4 MPa Na zimnym nie mierzyłem. Miska olejowa nie jest pognieciona.
Czyściłem , dalej to samo . Luz zaworowy mam 0,05mm a powinno być 0,08mm ale nie wiem czy to ma aż takie znaczenie . Nie mam listka szczelinomierza 0,08 , mam 0,05 i dalej 0,10. Zamówiłem dokładniejszy szczelinomierz i zobaczymy . Może ten typ tak ma , albo potrzebny jest lepszy gaźnik ?
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
witam jeszcze raz w passacie b3 1.8 pf 107km od zakupu tj 2 lata nie mam podwyzszonych wolnych obrotow na zimnym silniku od czego mam zaczac bo zbliza sie znowu zima i byly by one wskazane z gory dziekuje za pomoc[/b]
Escortem zrobiłem 170 kkm i ten objaw, który opisujesz to jest normalne i prawidłowe zachowanie silnika. Tak komputer nim steruje. Jeżeli nie masz zerowej prędkości to silnik jest trzymany na podwyższonych obrotach, aby ułatwić zmianę biegów. Jeżdżenie na luzie to głupota. Jeżeli wydaje Ci się, że w ten sposób zaoszczędzisz paliwo to jesteś w wielkim...
Wszystko wskazuje, że możesz mieć problemy w dwóch miejscach swojego auta. Po pierwsze : powodem wysokich obrotów silnika często jest uszkodzenie sondy lambda wiąże się to jednocześnie ze zwiększonym podawaniem paliwa i ten nadmiar paliwa powoduje, że silnik dostaje samozapłonu po wyłączeniu zapłonu.Powodem samozapłonu może być także mieszanka rozpuszczalnika...
Z tego co mi wiadomo, to kontrolka gaśnie jeśli występuje różnica potencjałów między alternatorem i akumulatorem. Wystarczy więc, że napięcie jest niewiele wyższe na wyjściu z alternatora i lampka gaśnie. Nie jest to jednak wystarczające do zasilenia urządzeń w aucie, więc prąd jest pobierany z akumulatora a nie z alternatora i dlatego nie możesz dojechać...
Czy udało się odnaleźć przyczynę tych podwyższonych obrotów ? Mam rapida z tym samym silnikiem i identyczne objawy. Na biegu jałowym obroty 1200. Akumulator nowy, ładowanie ok. Po podłączeniu do komputera żadnych błędów. Już mi ręce opadają... Pozdrawiam
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Z tego co zaobserwowałem to praktycznie chodzi tylko o bieg jałowy, podwyższone obroty żeby silnik nie gasł po wrzuceniu na luz w czasie jazdy. Błąd złapie ale żadnego trybu awaryjnego przez to nie będzie.
witam, a czy silnik podłączony w podwójną gwiazdę-D-1400-400V YY-2800-620V, według tabliczki:będzie poprawnie działał w naszej sieci 3-fazowej?...zależy mi na podwyższonych obrotach. dzięki- Marcin
Witam wszystkich! Tak jak w temacie... W moim Fiaciku dziwnie przerywa silnik. Na wolnych obrotach pracuje świetnie, bardzo płynnie i kulturalnie. Z mocą silnika jest tez dobrze. Silnik wchodzi na obroty tak jak trzeba i nawet przy 110km/h nie odmawia posłuszeństwa. Problem leży w tym że podczas ujmowania "gazu", gdy silnik ma lekko zaczyna nim szarpać,...
I jeszcze jedna wada tego sterownika. Mimo że sprawny czujnik temperatury cieczy, to przy faktycznych 90 stopniach sterownik widzi ok 140. W tym przypadku poradziłem sobie zmianą opornika w strerowniku. Przestąń tam grzebać, bo błądzisz. Masz podłożony czujnik o innej charakterystyce, zamiast wymienić, to zacząłeś ryć sterownik. Sterownik który w nim...
"Szajbę" czyli moc? 55A, napisałem. Nie chcę zmieniać mocowań, chcę mieć alternator plug&play. Nie moc, tylko koło pasowe (swoją drogą 55 A to też nie moc tylko natężenie prądu). Skoro wyrabia na nieco podwyższonych obrotach silnika to można i podnieść obroty samego alternatora mniejszym kołem. A czy prostsze i tańsze dla Ciebie będzie podmiana koła,...
Jak uruchomię silnik, spróbuję zmniejszyć mu obroty Silniki pilarek mają to do siebie, że chwilę po rozruchu zimnego silnika pracują na podwyższonych obrotach. Jeśli będzie palić bez problemów i po nagrzaniu się silnika jego obroty będą ok to nie dotykaj.
Ile wyniosło Cię czyszczenie przepustnicy tak z ciekawości? Też nie maials podwyższonych obrotów na zimnym silniku, który od razu gasl?
Jest tylko jeden w Twoim przypadku. Czasami się tak uszkadzają, że nie sposób je pomierzyć (trzeba by było w całym zakresie temp. to zrobić - może mieć "przerwę) i VCDS (vag) też nie widzi w nich problemu... Ratuje tylko podmianka :D w celu 100% poprawnej diagnozy. Nabąknąć by tutaj trzeba było, iż to jedna z najczęstszych usterek w tym aucie...
Po pierwsze do ustawienia napięcia korzystaj ze sprawnego i naładowanego akumulatora (6,2 - 6,4V) Po drugie napięcie mierz na zaciskach akumulatora, a nie na prądnicy czy regulatorze. Przytrzymaj silnik na podwyższonych obrotach 1,5-2 tys. RPM i ustaw napięcie 7,0 - 7,2V. Następnie włącz światla drogowe i wciśnij hamulec (żeby stop się zaświecił). Napięcie...
Chyba by mnie całkiem powaliło gdybym miał zrobić remont dobrego silnika tylko z tego powodu że nie ma podwyższonych obrotów na zimnym silniku, wolałbym się trochę poirytować z codziennym lekkim dodawaniem gazu niż wywaleniem pieniędzy na remont.
Wiem, że te temat był wałkowany wiele razy, ale w moim samochodzie ( '00.) zaczął pojawiać się błąd check engine. Kontrolka check zapala się niemal zawsze w czasie jazdy gdy utrzymywane są podwyższone obroty silnika. W ubiegłym tygodniu samochód był u mechanika w serwisie, wymieniono mu całą obwodówkę wraz ze świecami (iskra traciła się na kablach)....
Większość silników dwusuwowych w takich maszynach odpalasz na ssaniu do pierwszego załapania silnika (ma zgasnąć), poźniej wyłączasz ssanie i uruchamiasz jeszcze raz i teraz powinien pracować silnik na podwyższonych obrotach, po dodaniu gazu zchodzi na obroty jałowe. Jeżeli chodzi o regulacje gaźnika to zobacz załącznik.
Odpowietrzyć musisz z tego też względu, ze każdy silnik, każda sprężarka generuje przedmuchy do skrzyni korbowej poprzez nieszczelności na pierścieniach, jeśli nie będzie odpowietrzenia, olej będzie się wydostawał nawet przez uszczelniacz na wale korbowym a jeśli chodzi o wydajność 1000 litrów jest do zrealizowania za pomocą 2 sprężarek hs 31 na troszkę...
Pracowałem w ASO Fiata i rzeczywiście dosyć często pojawiał się problem z podwyższonym spalaniem w Uno Clipach. Samochody te sprowadzane były do Polski z Brazylii ( po załamaniu tamtego rynku sprzedaży), gdzie jak wiadomo, klimat i średnie temperatury roczne są inne niż w Polsce. Silniki w Uno Clipach są po prostu niedogrzane .Podsumowujac , przyczyn...
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i się zastanów, zanim następnym razem coś napiszesz. węże są równo ciepłe przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie nic nie leci Przecież to zaprzecza jedno drugiemu! Jeśli płyn nie ma obiegu, to ewentualnie tylko jeden przewód...
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
Temperatura silnika OK. Po odpaleniu silnik chodzi na podwyższonych obrotach w miarę nagrzewania się silnik spada z obrotów. Clip wykazuje temperaturę taką jak powinien podczas całego cyklu pracy.
Do sprawdzenia czujnik położenia przepustnicy. Po odłączeniu kostki silnik pracuje na podwyższonych obrotach.
Witam. Piszę w sprawie podniesionych obrotów Vw Craftera 2.5tdi bjl z 2007r. Zostało wymienione: -akumulator -filtr dpf nowy firmy jmj -czujnik różnicy ciśnień orginalny nowy Opiszę dokładnie: Odpalam zimny silnik i ruszam. Nie raz odrazu po wysprzęgleniu auto trzyma 1000obr i po chwili jak nieruszę dalej to auto samo zejdzie z obrotów. Ale gdy rusze...
No wyswietla sie w oknie podpowiedź. Albo strona, rosstech
Chyba każdy samochód jak silnik jest zimny ma podwyższone obroty do czasu nagrzania.Kiedyś służyło do tego cięgło ssania,które wzbogacało skład mieszanki,później jego rolę przejęła elektronika.
dodam że jak zaświeci się EPC to samochód ma podwyższone obroty około 1100
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
był czyszczony, mogę drugi raz wyczyścić, a jak nic nie da, to kupię nowy, bo grosze kosztuje, a w nim co jakiś czas psuje się pływak i cieknie. Podginałem blaszkę i nie wiem, czy trochę gaźnik się nie zalewa i przez to dusi się i gaśnie. Na śrubkę od obrotów słabo reaguje, muszę mocno odkręcić, żeby coś podwyższyły się obroty. Jeszcze jak było cieplej,...
Podwyższone. Ile podwyższone, jakie obroty na ciepłym silniku??? Dodano po 1 Orientuję się ktoś jakie napięcie dochodzi do silnika krokowego- stałe, czy zmienne i jakie wartości powinien mieć? Raczej nie ogarniesz tego. poczytaj sobie w sieci o zasadzie sterownika silnikiem krokowym.
Kolego pytanie podstawowe czy dzieje się to podczas rozgrzewania silnika na podwyższonych obrotach?
Ja raczej przyglądnął bym się czujnikowi tęperatury silnika , dla urządzenia wtryskowego, to on decyduje jak długo silnik ma podwyższone obroty.
Witam chciałem zapytać jak długo powinny się utrzymywać podwyższone obroty po uruchomieniu silnika bo mi się wydaje że umnie to troche zadługo tzn. całkowicie spadają dopiero jak wskazówka od wskaźnika jest na połowie skali około 50 stopni. Czy tak ma być? I jeżeli ma być inaczej to czy można wyregulować to samemu czy trzeba jechać na komputer? Z góry...
Witam, dziś po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy mam podwyższone wolne obroty oraz silnik gdzie czasem po odpaleniu, zauważyłem na tps takie coś http://obrazki.elektroda.pl/4979671700_1... Może to być przyczyną?
Kolego godzio7 masz prawidłowe obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku. Za podwyższone obroty na zimnym silniku głównie odpowiada czujnik temp. silnika. To na podstawie informacji od niego ECU wydłuza czas wtrysku benzyny i stąd mamy wyższe obroty. W miare nagrzewania sie silnika ECU skraca czas wtrysku i obroty spadaja. Przy zimnym silniku ECU nie...
Diagnoza: obroty silnika określisz jako wolne i stabilne, czy podwyższone? z tego co mówisz przynajmniej czasem podwyższone a) regulacja silnika b) naprawa sprzęgła (prawdopdobnie odśrodkowego)
Problem rozwiązany. Przyczyną były zaśniedziałe ścieżki w sterowniku silnika
W czym masz problem, praktycznie każdy silnik na wtrysku będzie miał na zimno podwyższone obroty???
Nie, nie, robiłem pomiar przy zgaszonym silniku. i kolejny Twój post Przy zgaszonym silniku nie sprawdziłem akumulatora, w sumie nie pomyślałem...o tym... ... ----------------------- Wracając do problemu pracy na benzynie. Jeśli nagrzany silnik pracuje Ci prawidłowo na benzynie, a tylko zimny gaśnie lub się trzepie od za małych obrotów jest duże prawdopodobieństwo,...
tak jak piszesz. Co do 87 Hz to jest taki mały patent ze uzwojenie jest na 230V w trójkącie przy 50 Hz i tak tez się dzieje bo 400v dostaje przy 87Hz. tylko uwaga silnik pod ten patent z 87HZ jest podobno ze zwiększana izolacja uzwojeń. więc na zwykłym nie testowałem
Moc silnika Stirlinga zależy przede wszystkim od masy zawartego w nim gazu (właściwie od masy gazu przepychanego wypornikiem), i ilości cykli roboczych w jednostce czasu (czyli od prędkości obrotowej). Aby zwiększyć moc podwójnie, trzeba albo zwiększyć dwukrotnie objętość roboczą, albo podwoić ciśnienie wstępne w silniku. W obu metodach masa gazu wzrośnie...
Informacji na temat pompek i ich wydajności ciąg dalszy . Jeżeli ktoś do końca wierzy w to co jest napisane na pompce / wydajność / , muszę go wyprowadzić z błędu. Oprócz danych z pompki musimy jeszcze wiedzieć do jakiego silnika była przeznaczona . Szczególnie niezbędne jest to przy pompkach 1,7 l/h . Wyjaśnię dla niewtajemniczonych . Porównajmy silniki...
witam, a czy silnik podłączony w podwójną gwiazdę-D-1400-400V YY-2800-620V, według tabliczki:będzie poprawnie działał w naszej sieci 3-fazowej?...zależy mi na podwyższonych obrotach. dzięki- Marcin
A jak i czym czyścić silnik krokowy ?
A podwyższone obroty biegu jałoweo na zimnym silniku są, jak już uda mu się zapalić.
ma 4 pinowy czujnik w kolektorze ssacym No i co w związku z tym? W tym silniku podwyższone obroty to jak pamiętam nie wykonane nastawy podstawowe. Staroć, 75-konny MPI ze sterownikiem Magneti-Marelli, IAW 1AV.
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
Chodzi o to, że zimny silnik ma podwyższone obroty biegu jałowego, które powoli spadają do normalnej wartości?
Wtryskiem steruje komputer i to jemu trzeba się przyjrzeć i podłożyc inne mapy...
W każdym małym silniku ruszając, czyli puszczając sprzęgło, trzeba zwiększyć obroty silnika, bo inaczej zgaśnie. Od kiedy prowadzisz samochód? Ile wynoszą te podwyższone obroty? Ile wynoszą te niskie obroty?
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
podwyższone obroty silnika zimny podwyższone obroty astra astra podwyższone obroty
przełącznik zmywarka żywica zalać skrzynia garbusa
Podmiana matrycy Dell Latitude E5530 do E5520: Kompatybilność i Wymiana Jak zwiększyć czułość urządzeń elektronicznych?