Zależy jaki masz silnik (typ) i rocznik. W nowszych dało się błędy "wypedałować". Wpisz w Google: pedałowanie błędów lub podobne i poczytaj. W starszych astrach podłączło się LEDa do złączki OBD. Jak same błędy to jest to bezkosztowe.
Obstawiam, że masz dwa przewody od masy, i jeden plus.
Nie.
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
Silnik C16SE, ewentualnie X16SZ, w obu to będzie pin C2, zielony przewód.
Idzie kabel zielony na pin nr 20 deski,z pinu B8 sterownika. Przy okazji zahacza o pin 6 wyświetlacza wielofunkcyjnego.
Tego rodzaju konwerter (staker) powinien załatwić temat --> https://www.dipol.com.pl/konwerter_wielo...
Kolego wciśnij go od dołu do przewodu od serwa. Po niżej strzałki z rys.1lub 3
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
To sa przewody weglowe. Te wlokna sa nasaczone pylem weglowym, ktory przewodzi prad. Moze zauwazyles, ze gdy dotkniesz tych wlokien, to na paluchach zostaje brud. To jest wlasnie to :-) .
Może mieć. Pewno jest założone odcięcie na pompę paliwa. Zacznij od wyrzucenia tego.
Do pompy paliwa idzie kabel czerwony z granatowym pasmem,puszczony lewym progiem (jak wiązka cała)
Dzień dobry kolego . Przejrzałem książkę napraw o astrze ( z WK i Ł ) jakość rysunków tam jest niestety słaba ( ja posiadam 1.7 td ) ale to co tam mi się udało dojrzeć to myślę że to przewód układu ,, przewietrzania"" silnika czyli tzw. ,,odma" układ ten w silnikach16v jest trochę niekiedy rozbudowany ,nie wiadomo czy ktoś go zdjął celowo ( czemu? ),...
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Ściągnij tą rurkę jeszcze raz i sprawdź na pracującym silniku czy zasysa tam powietrze tym króćcem....
Tak jak pisano to był trzeci czujnik temperatury, śmieszna sprawa, puściła spinka trzymająca kabel i pasek wielorowkowy poprzecinał luźny przewód.
Tak, to jest poprawna instalacja. Najważniejsze to wykonać teraz pewne, mocne połączenia. Zaciskane lub lutowane. Co do bezpiecznika to będzie on umieszczony w granicach 10 do 15 cm od akumulatora. Bardzo dobrze. Ma on zabezpieczać cały przewód do gniazda.
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Zmień pasek i raczej koło pasowe alternatora bo V tam nie ma juz dawno raczej 0 .Dodatkowo zmień też przewód masowy alternator-głowica.
Magnetyzery z teorii służy do czegoś innego Słusznie. Magnetyzery slużą (jak sama nazwa wskazuje) do magnesowania jonów węglowodorów aromatycznych, co przyczynia się do 95 % oszczędności paliwa. :D :D :D Naprawdę zaś brak jakichkolwiek podstaw naukowych z zakresu fizyki i chemii, by oddziaływanie polem magnetycznym na paliwa węglowodorowe przyniosło...
Miałem podobnie w Astrze G 1.6 Benzyna. W lewym kole przy samym czujnik ABS-u był przełamany przewód. Czasem działało, czasem nie. Zdemontowałem piastę i dolutowałem kawałki przewodu do czujnika. Wszystko działa. Pozdrawiam
Gdzie znajduje się ten przewód?
Lub przerwany przewód pomiędzy pinem 7 gniazda , a A4 sterownika.
Klema oczywiście z przewodem. I warto potraktować klemy smarem miedziowym lub odpowiednikiem. Najpierw dołóż dodatkowy przewód, a jeśli okaże się, że pomogło - nowa klema i przewód. Wtedy już musi pracować poprawnie.
Witam.Lewy pin to przewód w którym znajdziesz przewód z napięciem 5V po zapłonie,prawy pin to tam gdzie będziesz miał masę i ostatni na środek.
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
13, 15, 55, 1263.... ML4,1... bla, bla, bla... Po prostu przewód w kolorze brązowy z żółtym
W mojej astrze przecjołem przewód zasilający przed wejściem w panel sterowania nawiewem ,i teraz mam możliwość regulacji nawiewu na postoju jak i w czasie jazdy z załączonym webastem a nie jak zalecają wpinać się w 2 bieg wentylatora,jedynie należy pamiętać zostawić pokrętło na 2.
sprawdź przewód ... wygląda tak jakby po rozgrzaniu silnika robiło się delikatne zwarcie polegające na przegrzaniu się izolacji na przewodzie
A nie macie jeszcze udaru?Może gdzieś się przewód przetarł.Jaki to alarm ma może pamięć alarmowań.
Tak, można sprawdzić sprzęgło podając zewnętrzne napięcie na sprężarkę. Nie pomyl biegunowości (+ i - ). Najlepiej przez przewód z bezpiecznikiem (min. 5A).
moze gdzieś jakiś przewód podgiety
Oczywiście, że może być z lampki w podsufitce :) może też być np. z kostki od radia - tam masz do wyboru aż dwa przewody +12V : stały "+" (czerwony przewód) oraz "+" po przekręceniu kluczyka (żółty przewód).
jak odcina pompę to również para kabli rozdziela przewód i należy je połączyć tylko należy je znalejżć
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Przewód 1.5 mm2 czerwono-niebieski, jest podpięty pod pin 56 w złączu XE2 modułu elektronicznego pod maską. http://obrazki.elektroda.pl/5410147200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3645040200_1...
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
Gdzie się przerwał przewód?
Odkopuje temat. Udało się komuś wykminić od czego jest ten urwany przewód?
do własnego auta radze... a do cudzego co kolega radzi? :arrow: Andrzej.l Zasilanie sterownika, to czarny przewód +15 w jego wiązce.
Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
B7 brązowo/fioletowy przewód ?
Czy jak podepnie przewód on napędu licznika pod prawe koło abs,będzie działał licznik prędkościomierza ,ponieważ prawe koło obraca się w drugą stronę niż lewe
Ale po odpięciu tego kabla po daniu na zapłon kontrolka ładowania się zapala a po rozruchu gaśnie normalnie, ale ładowania nie ma.
Bezpiecznik F2 ,przekażnik po prawej stronie nóg pasażera (przewód koloru czerwononiebieskiego idzie do pompy przez bezpiecznik F2). Powodzenia.
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Wygląda na zatkany przewód przelewu z chłodnicy.
Nie. Weź klucz nie wiem 14-15 i odkręć przewód elastyczny. Wtedy uwolnisz uchwyt. Potem nowy skręć w uchwycie. Nie pamiętam ale w astrze f spinka była. Jesli tu spinki nie ma to skręcany w uchwycie jest przewód sztywny i elastyczny.
Regulatorów tego typu jest z 8 rodzaji .Optycznie jest to samo ,elektronika już inna. Dobierz coś pod ten silnik po jego kodzie i załóż. Jeśli są dobre ślizgi wirnika powinno pomóc.
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Elektryka z przodu ale z tego co kojarzę na słupku może kończyć się gruby czerwony przewód.
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
Najpierw sprawdź ciśnienie zegarem dla pewności. Podejrzewam uszkodzony czujnik bądź luźny (przetarty) przewód.
Witam, Astra G 1.6 16V 101KM 2003r bp. Gdzie znajduje się przewód powrotny paliwa pod maską. Jeśli to możliwe to proszę o fotkę.
Radio dostałem z samochodem i od początku nie działał remote. A może poprzedni właściciel zmostkował te przewody wewnątrz radia. REMOTE jest to przewód sterujący anteną.
Witam, faktycznie jest taki wybieg taktyczny zastosowany w tych autach i należy tam wymienić przewodzik zespolony tzn. tą rurkę na belce z podstawką [edit] wydaje mi się, że powinien wyjść z podstawki wsporczej - sądząc po zdjęciu [/edit] i z odcinkiem gumowym aż do następnej złączki. Kosztuje to chyba jakieś niecałe 100 zł na stronę. Trochę drogo,...
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Komputer widzi tylko cewkę przekaźnika i nie ma pojęcia w jakim położeniu jest styk roboczy przekaźnika pompy anie jakie jest napięcie na pompie. Gdzie wyszło to niskie napięcie i jakie ono jest. Tam jest sterownik hybrydowy więc wszystko jest możliwe. Ostatnio naprawiałem taki od 1.8 z tym samym błędem tyle że nie sterował tym przekaźnikiem. Jeżeli...
stawialbym na przetarty kabel, sugerowałbym obejrzeć dokładnie cały przewód
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
Witam Czerwony przewód (+) musisz zewrzeć z żółtym (podtrzymanie pamięci). Pozdro
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
Kolego pancerny MAP z corsy ,astry z wtyczką uciętą na szrocie z 30 dychy.Czarny przewód 5V,brązowy masa, zielony sygnał 0-5V.
Nie wiem jak jest w oplu ale w clio miałem pęknięty wewnątrz izolacji przewód łączący tylną klapę z resztą pojazdu.
Problem rozwiązany... niestety była to moja wina, ponumerowałem przewody z dachu od 1 do 9 i VH dla Astry miał przewód nr.9 i VH dla Hotbird miał przewód nr. 6 no i zamieniłem je :-( Teraz jest już wszystko o.k. Zamykam watek.
Pomyślałem o instalacji uniwersalnego sterowania zamkiem przycisk na konsoli zamyka i otwiera centralny Podłącz się dodatkowym sterownikiem do wiązki przycisku na konsoli. Podaj masę przez próbówkę z żarówką i znajdziesz właściwy przewód. (oczywiście wszystkie drzwi zamknięte w czasie testów)
czy mogę podać 12v na elektromagnes gdy przewód od stacyjki jest podłączony do elektromagnesu Możesz podać. Nic się nie uszkodzi.
Witam. Czy do skrzynki bezpieczników dochodzi jakiś jeden wspólny przewód "prądowy"? Chciałbym go wykorzystać do zasilania niewielkiego wzmacniacza audio. Zależy mi na tym gdyż chcę uniknąć kombinowania i ciągnięcia dodatkowych przewodów. Pozdrawiam
witam forumowiczów Mam podobny problem z kontrolką ładowania. Jakiś czas temu żarzyła się przy włączonym silniku,a przy wzroście obrotów świeciła coraz jaśniej. Aż wreszcie przestała gasnąć. Świeciła się od włączenia zapłonu. Na aku było zbyt wysokie napięcie, więc zdiagnozowano regulator i mostek. Wymieniłem oba i na teście pod obciążeniem wszystko...
Jak nie masz oscyloskopu to weź diodę led na 12v i sprawdź czy wchodzą impulsy sterowania na cewkę. Zwykłą probówką żarówkową siężko będzie zobaczyć dlatego led jest lepszy. Jak masz impulsy wchodzące na cewkę i zasilanie a iskry brak to znaczy cewka umarta :) Dodano po 2 Możesz pod przewód do kopułki podpiąć świecę
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Witam. Niestety stojan do wymiany +/- 350 zł u dystrybutora. Wymienić się "nie da". Zamawiamy nowy stojan
Na PIN 7 podaj 12V. Kostka przy kompresorze zobacz czy brakuje masy czy +12V Czujnik oblodzenia, po włączeniu klimatyzacji jest +12V na dwóch pinach? PIN 15 zasilanie. Doprowadzić. Po zapłonie. PIN 14 zasilanie przez bezpiecznik 35. Poprawić aby było 12V. Na próbę można zasilić gdzieś z komory. Może zasiedzialo połączenie na ścianie grodziowej lub przerwany...
Ja bym podpiął szeregowo termostat ze stykiem NO na brązowy przewód odpowiadający za wykrywanie obrotów, jedne ale że nie było by możliwości odpalania na gazie.
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Zdecydowanie najlepiej oryginał i jeszcze go sprawdzić przed założeniem. Do tego porządnie odpowietrzyć układ i test na obecność CO2. Sprawdziłbym też ciągłość wiązki elektrycznej między czujnikiem temperatury i sterownikiem silnika, oraz przewód masowy silnik-nadwozie.
Dodam, że zasilanie wzm.ant. jest prowadzone za pomocą przewodu antenowego. W Astrze G jest osobny przewód do zasilania wzmacniacza w stopce anteny. Szukaj go w przekroju nad lampką oświetlenia bagażnika.
Plus to ten pin bliżej krawędzi. https://obrazki.elektroda.pl/7159333400_...
czy jeśli wsadzić bezpieczniki w miejsca gdzie fabrycznie ich nie było niczemu nie zaszkodzi ? Nie powinno zaszkodzić, tyle tylko że po włożeniu bezpiecznika "gdzieś" pojawi się napięcie, a nie wiemy czy np. ten przewód nie ma gdzieś zwarcia (chociaż i tak spali się bezpiecznik).
Plus po zapłonie? np. przewód dochodzący do włącznika wstecznego światła w skrzyni biegów. (Z drugiego pinu odchodzi do żarówki)
W/w przewód może właśnie byc podłączony do ster.św żarowych .( corsa,astra). Jeśli świece nie dogrzewają zbyt długo to przewód nie musi byc podłączony.
Wiem że spytać, ale ile Wy fachowcy za to bierzecie? Od ilu do ilu? Jeśli 1 przewód kosztuje 50zł to warto go wymienić, bo chyba roboty przy tym dużo niema? Czy jest? Czy po wymianie trzeba odpowietrzać hamulce czy nie? A jeśli tak to tylko tył? Czy też przód?
Podczas odpowietrzania płyn nie chce ściekać. To znaczy, że przytkany jest jakiś przewód?
Jeżli pojawiło się nagle to proponuje prześledzić kable od zasilania i od sygnały sterującego jasnością (jeżeli jest jeszcze analogowy od pokrętła). Może po prostu jakiś styk padł, albo jakiś przewód się ułamał. Ewentualnie możesz próbować włączyć wszystko i ruszać po kolei wiązkami, może będzie się poprawiać/pogarszać.
Czy pierwsza wtyczka do wtryskiwacza, ta z lewej, ma jeden przewód ?
On się kończy takim grzybkiem. Załóż normalny konektorek żeński na przewód i nasuń. To wszystko
To ja mam coś lepszego niż schemat, wiązka z mojej, takiej samej astry. :D Miernik podłączony między pinem 3 gniazda przekaźnika a pinem C złącza X16 od którego przewód idzie już prosto do akumulatora. http://obrazki.elektroda.net/17_12786180...
Panowie dziękuje za porady ale okazał się zatkany cienki przewód od zbiorniczka do przepustnicy i temu bulgotało ale i tak kupie ten płyn na wysokie temperatury
Po prawej stronie, do wewnętrznego boku podłużnicy (od strony silnika) jest przykręcony przewód masowy. To jest masa od klaksonu i m.in. przednich świateł. Zobacz, czy nie jest luźna.
Jak jest do czego, to pospawać się da, ale jak się urwie to będzie niefajnie. To jest mocowanie ramy pomocniczej silnika (tzw. "sanek"), do podłużnicy. Tak wygląda ten element w całości: https://obrazki.elektroda.pl/4204306600_... Tak to wygląda w miarę kompletne (zardzewiałe jest zawsze, w końcu marka Opel zobowiązuje ;) ): https://obrazki.elektroda.pl/9633422300_...
Witam! problem będzie w przycisku, powinieneś go znaleźć w słupku kabiny tylko nie wiem czy z przodu a więc gdzie zawiasy drzwi, czy z tyłu gdzie zamek, ewntualnie jeśli nie znajdziesz takiego dającego się wciskać przycisku to on wtedy będzie w zamku. Przycisk załancza masę więc należy sprawdzić przewód i wyczyścić sam przycisk, może zapaćkany jest...
Pompa fabryczna i nikt jej nie ruszał odkąd ją tam wstawili, więc pozostaje do sprawdzenia ten przewód. Zobaczymy...
Witam Prawdopodobnie bezpiecznik lub uszkodzony przewód
Trzeba ryć auto i sprawdzić ,samo sie nie zrobi.Jak wybija po sygnale to wiadomo sygnał lub przewód sygnału.
.Chodzi mi gdzie najblizej znajde kabel czarno-biały i kabel czarno- zielony. Masz go w włączniku świateł awaryjnych, a następnie w włączniku kierunkowskazów w kierownicy.
Do radia też leci sygnał prędkości, przewód niebiesko-czerwony.
Złap za te metalowe zakucia przy przewodach i mocno pociągnij, to musi dobrze trzymać bo tym połączeniem idzie kilka amper, tylko nie łap za sam przewód bo go wyrwiesz. Możesz też poruszać lekko na boki, to trochę pomaga.
Przewody wymienione u mechanika.Jest dobrze.
Witam.Przewód który należy przerwać to zasilanie modułu wzmocnienia zapłonu (golf 3 opel astra kolor zielony) więc przypuszczam że w audi też zielony.Moduł połączony jest z cewką.Występuje też tam czarny przewód masa.Zielone mogą być dwa więc aby się upewnić który odłącz je od modułu i przełącz stacyjkę w położenie do jazdy na tym na którym pojawi się...
Możesz mieć ten sam problem co ja w corsie..tzn. odkręć masę z tylnej klapy i sprawdź czy nie przegnił lub wypadł przewód..
astra przewód podciśnienia przewód brązowy astra przewód gumowy astra
oscyloskopy naprawa rubens tranzystor bc337 numer seryjny lodówki
Xbox One pika, ale nie uruchamia się - diagnostyka i rozwiązania Moment dokręcania panewek wału 2.0 TDI - szczegóły i procedury