13, 15, 55, 1263.... ML4,1... bla, bla, bla... Po prostu przewód w kolorze brązowy z żółtym
tak moglo sie urwać przy wtyczce, ale mało prawdopodobne. A masz włączoną klimę?. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika i skrzynce bezpieczników w środku. Ze sprężarki do jej złącza wychodzą 2 przewody? Jeśli tak przewód brązowy to masa (-). czarno-bialy to +
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Ja bym podpiął szeregowo termostat ze stykiem NO na brązowy przewód odpowiadający za wykrywanie obrotów, jedne ale że nie było by możliwości odpalania na gazie.
B7 brązowo/fioletowy przewód ?
Czarny przewód klema 15.Niebieski alternator,brązowy linia K.Resztę sobie znajdziesz.
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Kolego pancerny MAP z corsy ,astry z wtyczką uciętą na szrocie z 30 dychy.Czarny przewód 5V,brązowy masa, zielony sygnał 0-5V.
Przelotka pomiędzy samochodem a klapą,przewód brązowo-biały,ale problem. :D
Zobacz czy na korpus idzie brązowy przewód a na środkowy czerwony.
Masa w tej lampie to przewód brązowy(wtyk trzystykowy do żarówki H4).Powodzenia.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Tak w ogóle to ten silnik tam oryginalnie siedzi czy jakiś swap? Bo gdzieś na fotkach zauważyłem że to kombi, a nie spotkałem C20NE w Astrze innej niż GSI. Jeśli swap to teraz nie wiadomo jaki sterownik. Dla Motronic 1.5.2 to będzie pin 28, przewód brązowy z niebieskim paskiem, w ekranie.
Pod minusowy biegun cewki zapłonowej żółto-czarny przewód pin nr.4.
Wygląda to na zanik impulu obrotów silnika. Brązowy przewód w/w centralki podłączony do zacisku (1) cewkiza płonowej - czyli sygnał prędkości obrotowej.
Jeżeli jest to fabryczny zamek to jest sterowany minusem przewód brązowo/biały (otwieranie) przewód brązowo/czerwony (zamykanie) te przewody znajdziesz w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy.
a ja mam inne pytanie,czy ktoś z kolegów może mi podpowiedzieć co oznacza na schemacie M 24, M34 oraz G111 do którego według tego schematu podłączone są przewody brązowe
Przewód leci prawdopodobnie tylko od zamka do lampki - w progu go nie znajdziesz. Kolor - brązowy z białym paskiem.
Jeżeli są wszystkie wyjścia ok i kompresor z wentylatorami pracuje, zasilanie na module prawidłowe to szukamy dalej. Masz jak sprawdzić teraz błędy? Wieczorem podam jakie piny idą do ECU i co sprawdzić bo schemat mam w domu. Na pinie 17 kostki od zasilania powinien być brązowo fioletowy przewód. Włącz zapłon, kostki podpięte i za kostką podaj mu masę....
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Witam posiadam kostkę od astry i na niej jest, brązowy gruby przewód to - , czerwony to + po stacyjce, czarny to + stały z akumulatora, a najlepszym sposobem jest sprawdzenie miernikiem a jak nie posiadasz miernika to żarówka i dwa przewody i znajdziesz który przewód to +stały a który+ po stacyjce pozdrawiam.
Brązowy przewód masa (-) Szary z czarnym paskiem światła pozycyjne. Czarny z żółtym światło stopu. Czarny na lewej stronie (może tez być na prawej) Czarny z zielonym kierunkowskazy. Odetnij zbędne. Żarówka do oświetlenia bagażnika jest sterowana z wyłącznika umieszczonego gdzieś lekko nad zderzakiem. Dodano po 46 I kup sobie jakiś tzw.przyrząd. Dwa...
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Jak były by dwa przewody to przewód: -czerwony (masa po zał stacyjki) do przewodu brązowo czerwonego - zielony (masa po wyłączeniu stacyjki) do przewodu brązowo białego Jest to schemat z Opla astry II ale jak były by dwa przewody to dało by się to zrobić i w vectrze. Pozdrawiam
Uruchomiłem tą klimę omijając ECU. Podając na brązowo zielony przewód który idzie do modułu chłodzenia MINUS (MASĘ) sprzęgło sprężarki załącza się, załączają się po chwili wentylatory na 1 bieg.nie pokazuje również żadnego błędu na wskaźnikach wszystko jest ok. jeżdżę już 4 dzień i na razie jest bez problemu.
Na schemacie wyjście sterujące przekaźnikiem przeciwmgielnych jest na pinie 13 zegarów - przewód brązowo-biały. Wg katalogu części, nie ma rozróżnienia zegarów na wersję z przeciwmgielnymi, czy bez nich. Nie ma też takiego rozróżnienia w wiązce deski rozdzielczej. Nie wiem, czy liczniki 3 i 4 czymś się różnią, ale wydaje mi się, że nie powinny, przynajmniej...
sprawdź tak : sterowanie minusem przewód brązowo/biały- otwieranie , brązowo/czerwony - zamykanie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy ; opis ten zaczerpnięty z opel astra 1995 r. i dalej .
Przewód od klemy ujemnej do brązowego przewodu TPS. Czy te silniki wam odpalają "na raz" za tzw. jednym obrotem?
Od spodu oprócz przewodu brązowego i czerwono niebieskiego mam jeszcze przewód brązowy i niebiesko czarny, które są wpięte w bak od spodu. W takim razie które przewody są od pompy, a które od czujnika?
Nie zakładając nowego tematu ,sprawa z podświetleniem panelu radia została rozwiązana ,natomiast nurtuje mnie podłączenie kamery cofania pod radio ,a dokładnie czerwony przewód ten przy chinchu ,do którego przewodu z kostki należy się z nim wpiąć ? U mnie luźne przewody na kostce są oznaczone key1 l key2 l Amp ,reszta jest wpięta w kostkę ,czy mam wypiąć...
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
napisz jeszcze jaki to silnik 8v ? jednopunkt czy wielopunkt? sprawdz mase na silniku i akumulatorze (brązowy przewód) i czarny cięki na aku i przy alternatorzę są 2 masy. jak sprawdzisz pomyslimy dalej :)
Pompą, a właściwie przekaźnikiem pompy, steruje ECU silnika.Pin 6 przekaźnika połączony jest z pinem 23 ECU przewodem brązowo-zielonym.
Przewód brązowy z klapy do punktu masowego za światłami, jeśli mnie pamięć nie myli. Zawsze możesz pociągnąć nową masę przewodem 2.5 - 4 mm^2 z klapy do auta.
Po co schemat do 2 przewodów brązowy to masa.
Witam ponownie. Złącze ISO zasilania Opla: - styk 4 "+" po stacyjce - styk 5 sterowanie anteny - styk 7 "+" akumulatora - styk 8 masa i tu możesz mieć problem, bo to złącze z tzw. logiką zapłonu dlatego oba "+" są zamienione miejscami. No i tu masz problem, bo albo nauczysz się wyciągania tych styków i zamienisz miejscami albo ucinaczki i lutownica....
brązowo/zielony przewód -13 pin na wtyku do wskaźników. podłącz diodę (+rezystor) do +15 i do tego przewodu.
Przewód z siłownika, jest w progu, służący do zamykania, koloru nie pamiętam, brązowo-czerwony(chyba)
Beżowe? Nie ma takiego koloru. :P Masowe przewody są brązowe.
Ja też potrzebuje szukam i nie mogę nigdzie znalesc. Dokładnie chodzi mi o przewód do wspomagania Zafira B Brak wspomagania, alternator po naprawie ładuje 14.4v grubymi kablami dochodzi prąd na czerwonym plus na brązowym minus. Na małej wtyce jest prąd na czarnym po stacyjce a na zielonym nic i na białym też nic po uruchomieniu silnika brak zasilania...
No więc tak - Sprawdziłem kostkę licznika i niebiesko-brązowy kabel jest wpięty w kostkę, dokąd mogłem sprawdziłem przewód i nie jest on uszkodzony. Gdzie ta wiązka wędruje tylko od ECU do licznika czy jeszcze gdzieś dalej?
Masz rację co do zasilania samej pompy. Przekaźnik zasilany jest po zapłonie przez bezpiecznik F3,46 (przewód czarno-czerwony), drugi biegun (przewód brązowo-zielony), połączony jest z pinem 23 modułu sterującego Multec.Przewody pompy:minus oczywiście brąz, plus czerwono-niebieski.
"Przestawione "pisząc , miałem na myśli ,że w prawych drzwiach masz takie jak powinno być w lewych. Co do czytania schematów , to na pewno na forum się tego nie nauczysz. Podaj masę (najlepiej przez małą żarówkę)na przewód brązowo - biały wychodzący z wiązki ze drzwi prawych lub lewych albo na pin 6 centralki.
To masz spalone oporniki biegu 1 i 2. A w oświetleniu musisz sprawdzić, gdzie ci sie gubi prąd. Idziesz po kolorze przewodu do skrzynki bezpiecznikowej. Sprawdź też masę idącą tam brązowym przewodem.
Cena do 150zl. + ultradźwiękowy czujnik wykrywający ruch w pojeździe, a może Super Forteca? Może ktoś posiada (lub może opisać) w jaki sposób podłaczyć się do centralnego zamka otóż przewód brązowo/biały służy do otwierania, a brązowo/czerwony zamykania, a np. z alarmu sterowanie jest minusem.
Przecież masz to na tym schemacie co podawałeś. W nocy jak będę miał chwilę to ci rozpisze gdzie co i jak. Dodano po 12 Podpięcie się dodatkowym sterownikiem pod oryginalny: Sterownik dodatkowy podłączmy według schematu "zamek sterowany (-)" a następnie przewód brązowy podłączmy pod przewód czerwono-biały w złączu X61 oryginalnego sterownika a przewód...
Tak jak radzi Kolega wyżej. Pod dźwignią otwierania maski masz wiązki i w tej co idzie w progu do tyłu poszukaj +12V z ogrzewania tylnej szyby i już + 12 v, to czerwony tak? a czarny masa?rozumiem ze w progu powinny iść czerwony i czarny, na tył? Ja mam przewód, standardowy nie z elektryki samochodu, czyli brązowy i niebieski, brązowy do czerwonego...
Jeżeli dochodzi do niego przewód czarno-żółty i na nim jest 11V ,to wypnij przewód brązowo-biały i na jego miejsce podaj masę z minusa aku jest blisko i pewny, ma zatrąbić.Jeżeli masz pojedynczy sygnał to przekażnika nie ma.
https://obrazki.elektroda.pl/3599066100_... Plus po stacyjce, przewód czerwony kupionego modułu podłączamy pod styk 4, czarny przewód włącznika świateł w aucie. Biały masa podłączamy pod masę samochodu brązowy przewód styk 12 Brązowy i niebieski łączymy razem i podłączamy pod styk 1 przewód czerwony. Drugi brązowy podłączamy pod...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Aktualnie temat wygląda w ten sposób, że w trakcie demontażu liczników "samo się naprawiło". Zakładam właśnie problem z samą masą, bo z pomiarów wyszło że jeden brązowy przewód miał rezystancję bliską zeru (dosłownie ułamki Ohm), a drugi miał prawie kilkanaście Ohm rezystancji. Profilaktycznie dosztukowałem dodatkową masę (za licznikiem był akurat punkt...
Razem z tym radiam powinieneś mieć adapter CAN BUS z wiązką przewodów. Coś jak w tym [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Oczywiście taki problem z radiem też może u ciebie wystąpić bo ten wyświetlacz BID jest powiązany z oryginalnym radiem no ale mniejsza z tym. Przewód ACC i ILL mogą być połączone ze sobą a w twoim przypadku...
Jeżeli jest to Astra II to - Oświetlenie wnętrza pojazdu – Przewód znajduje się za przełącznikami świateł, należy zdemontować kratkę nawiewu powietrza podważając ją po bokach, następnie wyciągnąć sterownie oświetleniem pociągając do przodu. Odkręcić 3 śruby i ściągnąć oprawę. Podpiąć pomarańczowy przewód z alarmu do szarego, cienkiego, obok brązowego....
to weź sobie astrę2 , przy przeciętym głównym+15 podaj napięcie na silnik wycieraczek i odpal auto, boguś linda w "psach" też otwierał audi80 z pneumatyką piłeczką tenisową :arrow: w turbo dieslu można jeszcze ciąć brązowo-czarny przewód ok.0.5mm przy przekaźniku w plastikowej puszce powyżej serwa w komorze silnika.
Witam Mam Sterownik ZX 600 master car z trzema przyciskami ( otwieranie zamykanie i bagażnik) Auto to Opel Astra 99r. Na pewno wiem że: Przewód czerwony z bezpiecznikiem z nowej centralki (NC) muszę podłączyć do najgrubszego czerwonego przewodu który idzie do centralki oryginalnej (CO) +12V Czarny z NC do najgrubszego brązowego który idzie do CO Biały...
Witam, Mam zamiar podłączyć halogeny. Nie mam niestety instalacji kompletnej. Zacząłem szukać i znalazłem, że nie ma przekaźnika w miejscu gdzie powinien się znajdować przekaźnik od przednich halogenów. Wiązka przewód wychodzi z wnętrza samochodu i nie mam pojęcia, do którego momentu. Gdzieś wyczytałem, że w okolicach akumulatora powinno znajdować się...
z tego co widzę wszystkie te przyciski są na tym samym przewodzie zasilającym Dla klaksonu to potrzebna tylko masa na brązowym przewodzie. Pewnie taśmę masz uszkodzoną.
proponuje zamknąć tę szarą puszeczke i inaczej to zrobić. mianowicie jak tylko siedzenia mają grzać to te kable co są w szarej płaskiej wtyczce połącz razem. pozbądź się również szarej złączki tej obok czarnej. przewód żółto-czarny z szarej złączki połącz z czarnym(+) przewodem czarnej złączki. drugi przewód czarno-zielony połącz z brązowym (-) w czarnej...
Cześć, tematów było wiele, ale nikt nie napisał z których dokładnie kabli pobrać +12V które pojawia się po otwarciu auta w okolicy lampek w podsufitce, i gaśnie chwilę po zamknięciu auta z pilota (potrzebne do zasilenia wideorejestratora). Dużo osób pisze że w taki sposób są zasilane lampki wnętrza, dzięki czemu włączone lampki nie rozładują akumulatora...
Czołem Panowie, mam kaprys, aby do Zafiry A z18xe z klimatronikiem dołożyć elektryczne Webasto EThermo 20p - jest to elektryczne na 230V. Oczywiście chciałbym, aby włączał mi się nadmuch na szyby. Moje pytanie brzmi - gdzie się wpiąć do klimatronika? Z tego co znalazłem w instrukcji Webasto dla Astry G dla Webasto spalinowego należy: cytuję " UWAGA:...
Witam ponownie! W drzwiach uszkodzony był jeden, brązowy przewód. Co dziwne, był tak równo ścięty, że możnaby pomyśleć, że ktoś uciął go celowo. Ale wracając do tematu: lusterko i szybą śmigają. Nadal występuje problem z zamkiem centralnym. Ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu?
Mam mały problem z alarmem cobra 3865 w oplu astrze III H. Alarm przestał się uzbrajać. Robiłem coś przy autku, nie ruszałem żadnej wiązki ani żadnego modułu, zmontowałem wszystko ( to znaczy dwa plastiki), próbuje odpalić autko i nic, kręci ale nie "odpala". Znalazłem wiązkę od alarmu, znalazłem luźny przewód "BRĄZOWY", dotknąłem go do masy, alarm...
ja podłączałem się pod tą instalacje. zasilanie tam jest na grubym czerwonym przewodzie po włożeniu bezpiecznika bodajże w 20 pole a mase poprostu dokręcasz. później podłączałem przewody od siłownika do czarno czerwonego i czarno niebieskiego przewodu od oryginalnego centralaa jeśli chodzi o sterowanie to przy tych dwóch kostkach podlączałem czerwono...
wszystko łaczysz w okolicach boczku-progu kierowcy,zamek centralny dwie masy brązowo-czerwony zamknij,brązowo-biały otwórz,kierunki czarno biały i czarno-zielony też w progu,krańcówki drzwiowe szary przewód do podłapania po odkręceniu oryginalnej krańcówki,masę masz tam w progu na czystych brązowych przewodach,plus na czerwonym. Dodano po 45 w exusie...
Sprawdź masy które są przykręcone przy głowicy (z tyłu trzy brązowe przewody)potrafią sie urywać.
Ale sprawdziłem empirycznie, że podając masę na przewód czerwony/niebieski lub czerwony/brązowy spowodowałem zamknięcie centralnego a podając masę na czerwony/biały lub brązowy/biały spowodowałem otwarcie. No to może spróbuję inaczej - podaj mi czym i w jaki sposób mogę sprawdzić (czy potrzebny jest jakiś specjalistyczny miernik czy wystarczy jakaś...
Witam. Kupiłem do swojej starej astry F moduł z dwoma pilotami. 97 rok sedan 1.4 benzyna. Przeczytawszy instrukcję i pogoglowaniu znalazłem to http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na... Odkręciłem 4 srubki i zdjąłem osłonę. Zacząłem szukać przewodów więc gruby brązowy i czerwony. Znalazłem także...
Przewód masowy jest koloru brązowego i jest przykręcony do skrzyni biegów śrubą która trzyma rozrusznik. Nie podejrzewam aby to było przyczyną.Skłaniałbym się raczej w stronę alternatora,na pewno nie będzie to wina szczotek.
Witam! Czy ktoś próbował podłączać zdalne uruchamianie w Oplu starszej generacji 1989-1997 - konkretnie chodzi o Vectra A/Calibra - ale Corsa B i Astra ma taki sam schemat stacyjki. Podłączyłem zgodnie ze schematem i niestety - rozrusznik kręci - ale w tym samym czasie znika napięcie na układzie zapłonowym (kontrolki gasną). Gdy podaję napięcie na przewód...
B czarno-żółty A brązowo-żółty
Świece nowe, tak jak i przewody( nie najtańsze tylko z górnej półki), wszystkie taki sam kolor brązowy? Tak bym określił ten kolor. Wczoraj wyciągnąłem czujnik spr przewód od niego i wtyczkę złożyłem to i zobaczymy jak będzie. Przy montażu zwróciłem uwagę na to by mocno go dokręcić. Koło impulsowe wszędzie wygląda tak samo na całym obwodzie. Teraz pozostało...
Panowie rozebrałem cały przód w moim samochodziku i stwierdzam co odszukałem, więc okazuje się że jednak jeden przewód od sprzęgła klimy kolor czarno żółty jest podłączony, natomiast drugi brązowo żółty jest urwany warto też dodać że z tego przewodu (br-ż) "wychodzi: prąd przy włączonej klimie. Dalej ten termik przepraszam za pomyłkę ale nie jest w...
Na brązowym grubym przewodzie masz 12V względem masy??
Panowie, ja już dawałem osobną masę na czujnik (na brązowy przewód). Zasilanie przy wyjętym czujniku 5,00 V. Odczyt napięcia na czujniku przez lancha pokrywa się z pomiarem przez multimetr. Wiem że te sterowniki opla przy 50°C przechodzą na inny tryb, ale to musiałbym mieć ogromnego pecha żeby trafić na drugi z taką samą usterką.
Posiadam autoalarm Tygrys + i chciałem go zamontować w swojej Asterce. A Kolejne pytania to gdzie mogę odszukać przewód masowy włącznika oświetlenia bagażnika w Astrze i którędy przeprowadzić przewody pod maskę. 1. Zamontuj sobie coś z homologacją, później będziesz miał w eksploatacji mniej kłopotów. 2. Przewód masowy bagażnika szukaj w okolicach lampki...
problem jest w tym że masz założone sterowanie centralnym zamkiem z obu drzwi i niezbyt dobrze wyregulowane położenie siłowników sterujacych co do skoku bolca i wtedy tak jest. najlepszym wyjściem jest zlikwidowanie sterowania z jednych a najlepiej z obu drzwi i działać będzie z pilota centralny a z kluczyka pojedynczo. aby to zrobić musisz przeciąć...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Własnie mam ciągle ten błąd "W line" i miałem nadzieje ze jeśli połączę pin 54 ECU do pinu 7 gniazda diagnostycznego to komunikacja powróci. Pewnie to głupi pomysł. W takim razie. Pin 54 z ECU to przewód brązowy z dwoma białymi paskami. Takie same dwa przewody znajdują się przy imo jeden przy drugim. Jeden z nich leci do pinu 7 gniazda diagnostycznego....
Witam Znajomy kupił auto Astra G ecotec itd jak w opisie, instalacja LPG iświecił Check. Wiadomo na gazie może, tak tłumaczył i teraz zaczęły się problemy. Okazuje się że mam błąd wzmiankowanego czujnika sprawdzam i ... szok Do bloku przykręcony czujnik z wtyczką dwupinową a w wiązce odnalazłem złącze 3 pinowe. Kupiłem czujnik pasujący do wtyczki 3...
Ludzie-DZIAŁA !!! Ale od początku.Dla potomnych. Wkurzony potwornie,poszedłem do garażu popołudniu z mocnym postanowieniem wyjęcia tylnej wiązki.Najpierw wyraziłem swą opinie o Oplach (trochę się wstydzę) i zacząłem od demontażu plastików nie wiem czemu zwanych tapicerką.Zdjąłem osłone tylnego pasa i zacząłem wyjmować wiązkę prawej lampy a tu niespodzianka:Przewód...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Witam mam ogromny problem:( ,gdyż postanowiłem wymienić radio w samochodzie(opel astra) stare radio w samochodzie podłączone było poprostu do napięcia stałego i masy, a nowe radio jak każdy zapewne się domyśla trzeba podłączyć do stałego napięcia, napięcia po przekręceniu stacyjki i do masy. Poczytałem trochę o tym w necie skąd wziąć napięcie ze stacyjki...
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
Dobra dziękuję wszystim za pomoc!! Już alarm założony...... Dla tych co szukają i nie znajdują to opiszę: - +12V = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle czerwony przewód - +12V po zapłonie = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle czarny przewód - Kierunek Lewy i Prawy = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle, czarno-bialy, czarno-zielony...
Witam, Montowałem u siebie instalację gazową. Stałe 12V (czerwony), 12V po zapłonie (czarny) i masę (brązowy) brałem z wiązki w lewym progu kierowcy, następnie przeciągałem je pod maskę. Skracając przewody po przeciągnięciu przypadkowo jednocześnie naciąłem przewód ze stałym 12V i 12V po zapłonie, w tym czasie usłyszałem brzęczenie jakby cewki przekaźnika...
brązowo-biały otwórz,brązowo-czerwony zamknij,sterowanie impulsem masy,przewody do zlokalizowania w boczku-progu kierowcy,lub jeżeli wolisz przy module zamka centralnego za osłoną boczku pasażera,czujnik drzwiowy podaje masę na przewód koloru szarego[wszystkie cztery połączone równolegle],ale tak się zastanawiam,czemu najpierw nie poczytasz dokładnie...
Chciałem jeszcze dodać że zmieniłem jeden przwód plusowy.Według podpowiedzi kolegi to czarny cienki przewód od kostki w starej centralce to plus a brązowy to minus.Po podłączeniu do czarnego przewodu nic niedziałało,więc podłaczyłem do grubego czerwonego i działa.Pewnie to czerwony był plusem Dodano po 2 robiłem według podanego schematu na elektroda.niewiem...
Sprawa druga. Złącze w wyświetlaczu Wyświetlacz standardowy Astra I, Corsa I Widok złącza w wyświetlaczu od strony przyłączania Styk Sygnał Kolor przewodu 1 +12V z akumulatora czerwony 2 NTC niebieski 3 masa zasilania brązowy 4 NTC niebieski z białym paskiem 5 +12V po stacyjce czarny 6 oświetlenie szary z zielonym paskiem 7 ? szary z czarnym paskiem...
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
A teraz już poważnie. Sterowanie zamkiem odbywa się poprzez przewód brązowo-biały oraz brązowo-czerowny. Poniżej odszukany na forum fragment instalacji elektrycznej: Może ktoś zechciałby mi wytłumaczyć, którym przewodem sterowana jest centralna blokada drzwi ?? (przekręcenie kluczyka w skrajne położenie i pozostawienie w tym miejscu) - będę wdzięczny....
Witam forumowiczów. Mój problem twi w tum ze brakuje mi pierwszego biegu wentylatora chlodnicy klimatyzacji. Moje obserwacje: Po zalaczeniu klimatyzacji wentylator nie obraca sie przez minute gdzie powinien zaczac obracac sie już wcześniej. Sprawdziłem sprawność opornicy podpinajac wentylatol bezposrednio do akumulatora i oba biegi dzialaja poprawnie....
"Guziki" są cztery. Dwa duże (jeden wypukły, drugi wklęsły) służą do zmiany wyświetlanej funkcji, oraz dwa małe w postaci takich jakby dołków wciskane czymś spiczastym (widać na zdjęciu powyżej) do ustawiania czasu. Do kostki powinno dochodzić pięć przewodów - po jednym do każdego przycisku i jeden wspólny. U mnie wiązka żółtej wtyczki była przypięta...
Sterowanie masą podłączenie na lewym słupku przewody wychodzace z drzwi lub na prawym jest sterownik przewody brazowo-biały i brązowo-czerwony
ciuqu kogo masz na myśli mówiąc o pseudo fachowcach?? Montuje instalacje gazowe od 9 lat i zapewniam Cię, są sytuacje że podłączenie się pod cewkę zapłonową z brązowym przewodem (odpowiedzialnym za odczyt RPM) powoduje nieprawidłowości zapłonu. Podobna sytuacja jest w przypadku TPS-czujnik położenia przepustnicy. Podłączasz przewód tylko w celu odczytu...
Do TomPi: być może masz rację, że to nie ma znaczenia, kiedy autronik dostaje +12V, ale ponieważ mam problemy z utrzymaniem połączenia PC z autronikiem podczas regulacji, a nie wiem, co jest tego przyczyną, PC, fejs czy autronik chcę podłączyć wszystko wg instrukcji: A. Autronik do samochodu B. PC do autronika, w kolejności: 1-program amon 2-włączyć...
Panowie, skończyły mi się już pomysły. Była uszkodzona cewka kompresora - wymieniłem, dobiłem czynnika i dalej się nie włącza. Bezpieczniki ok. Na krótko, podając plus i minus kompresor pompuje, wentylator chodzi, przewód zimny. Na wtyczce zasilającej kompresor 12V. Po podłączeniu z wtyczką kompresora 1,5-1,7V. Zmieniłem czujnik ciśnienia i nic. pomierzyłem...
ABS Pin K -szary ---G -brązowy z białym Silnik Pin B- brązowy z żóltym ---G -brązowy z białym Pin E żarówka "piorun w silniku" (koloru nie jestem pewien) Pin A masa (brązowy) Pin F plus stały (chyba czerwony)
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Witam !!! Trochę późno ale może komuś się jeszcze przyda. Jeżeli pojawiają się następujące błędy naraz: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz....
przewód brązowy aster kolor brązowy przewód brązowy przewód gniazdko
funkcja skoda kosztorysy elektryczne przekaźnik zakłócenia
Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 1.6 dCi - czy można jeździć? Rezystancja potencjometru 47k w centralnym położeniu