Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Nie sądzę, że ster uszkodzony. Raczej inny typ regulatora.
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet.
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Jeżeli na tym łączniku do którego dochodzi wyprowadzenie diody widziałeś wyrażne slady podwyższonej temperatury,albo zimny lut-mostek prostowniczy do wymiany.
Sprawdź regulator jasności podświetlenia.
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Ja sądzę że nie ma tam jakiegoś zaworu powrotnego tym bardziej wkręconego w listwę, zapewne miał na myści regulator ciśnienia.
Regulator ,mostek ,oryginał?
W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
zmień regulator napięcia powinno pomóc
jeśli chodzi o podświetlanie licznika, zapalniczki i pokrętła od oryginalnego radia to normalnie się zapalają po włączeniu świateł postojowych, nie ma natomiast podświetlania pod całym panelem regulacji ciepła, i pod przyciskami ogrzewania, klimy i tego trzeciego tj obieg na cały samochód, dokładnie cały ten panel: http://obrazki.elektroda.net/49_12658408...
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
ma być 6 dużych diod i3 samowzbudne zmierz te 6diod. 3dodatnie i 3 ujemne.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Witam! Podstawa to zrobić najpierw to co najłatwiejsze a potem kombinować z regulatorem lub domyślać sie bóg wie czego. Sprawdź stojan i wirnik na przebicie izolacji do masy (stawiam na stojan gdyż wirnik jako częsć wirująca sam się osusza-odwirowywuje). Jest prosty sposób aby to sprawdzić - potrzebna jest żarówka w oprawce z przewodami np. 230V/100W...
Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
A parametrach co tester pokazuje? Który krok? Bieg jałowy do krok 24, no, czasami z minusem, ale nie mniej niż 11-12 Przecież możesz też zrobić test regulatora biegu jałowego.
regulator lub diody albo wszystko razem:)
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
Tylko mostek jak napisał Motronic do wymiany cały, regulator 14.7V wskazuje na dobry.P
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
Jak masz Boscha alternator to jakiś chiński gówniany regulator pewnie ktoś założył. I nie wzbudzi się z ecu.
miałem taki sam problem w swoim nissanie okazało sie iż przyczyną jest odlutowana dioda na regulatorze napiecia w alternatorze
Równie dobrze może ciąć się regulator ciśnienia.
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
A pomiary kolega wykonywał pod obciążeniem czy bez obciążenia ? Włącz światła nadmuch i np podgrzewanie szyby i wtedy wykonaj pomiar . Jeśli lampka świeci to coś jest nie tak mogą być uszkodzone diody w alternatorze ,może być wina regulatora bądź szczotek .
Regulatory się różnią tym że są do 6 i 9 diodowych, tak tłumaczył facet co regeneruje altki i rozruszniki na duża skalę. Odrazu mówie, że jedne w drugich nie będą ładować.
Nie znam tego modelu więc szarpnij nieco szczegółów na temat wejść wyjść - ile i jakie? Ogólna zasada: - Obudowa do masy (czasem również dodatkowy przewód jest zerem) - Jeden z przewodów służy do próbkowania napięcia. Należy mu zapodać regulowane w granicach 10-18Vnapięcie - Inny przewód służy jako wyjście regulujące prądem płynącym przez układ wzbudzania...
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
sprawdzić mostek i jeśli ok to drugi regulator
tak jak wyzej sprawdz opornosci wirnika, czy nie ma zwarcia. tak samo stojan no i diody a regulatora raczej samemu w domu nie sprawdzisz....
Najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Możliwe że padły w nim diody lub regulator napięcia.
U mnie wentylator dzialal poprawnie, po wymianie akumulatora podobne objawy jak wyzej w poscie. Zobaczymy czy i u mnie skasowaie bledu pomoze. Brgd for you
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Dioda w liczniku sprawna. W takim razie założyć nowy regulator?
Użyj innego miernika 17,8 to zabójstwo dla akumulatora jeśli wyjdzie tyle samo masz wadliwy regulator lub uszkodzony prostownik w alternatorze . Maksymalnie 14,4V
wyglada na to ze alternator albo regulator napiecia
Witam mam podobny problem z alternatorem szukam schematu tego regulatora ja mam alt. 70A 12V UK tak na nim pisze kolega wyzej nie napisał jaki ma ten alt. P.S kolego Podobno da sią sprawdzić regulator miernikiem Czy to prawda?
Czy sprawdzałeś nap z regulatora, dyskoteka pojawia się po przekroczeniu 15V , lub brak masy
Jak na postoju nie ucieka przy kręceniu kołami, to nie będzie to błąd wspomagania, chyba że jakiś ogranicznik trybu na wyższych prędkościach, nie wiem dlaczego Ci powiedziano że to wspomaganie. Odgłos na końcach zakresu to w miarę normalna rzecz. Może przygasa, bo akumulator słaby od czegoś innego? A jak sprawdzałeś na postoju, że nie ucieka prąd, woltomierzem...
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Jeżeli mostek w alternatorze sprawny a to można samemu sprawdzić to walnięy regulator lub brak szczotek, pod warunkiem sprawnej instalacji.
P1629 Internal Voltage Regulator Malfunction P1649 oznacza chyba padniętą pompę lub sterownik.
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
No ale co tam jeszcze może byc uszkodzone skoro mostek i regulator wymienione? Przepraszam ale az na tyle sie nie znam, myslalem ze tam juz zostaly same mechaniczne rzeczy czyli łozysko itd. ?? Czy da sie tam jeszcze cos wymienic tak zeby nie wymieniac całego alternatora (naprawde nie usmiecha mi sie to finansowo teraz!) Moze cos na stykach albo kablach?
Tak. Są dwie wersję ale L jest takie samo. Starsza L/W czyli obroty nowsza L/F czyli sygnał obciążenia z Ecu. Te nowsze o ile regulator oryginał powinien mieć niebieską kropkę w gnieździe.
Witam . Mam asterkę 3 z padającym regulatorem ciśnienia. Pytanie - czy regulator od peugeota 206 1,6 hdi będzie zamienny. Wymiarowo pasuje idealnie, różnica polega na ułożeniu gniazda wtyczki (ale to nie problem) ...........i czy oba są NO czy NC.
sprawdz dokładnie masę ,jak zła masa to się wysypują regulatory.
w najlepszym przypadku diody i regulator
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
tak chodzilo mi o regulator
W takim razie powiem koledze że musi szukać także nowego koła na wał silnika. Na złomie to chyba i tak będzie nieduży koszt. Jeżeli chodzi o sam regulator to w międzyczasie zglebiłem sobie temat zewnętrznych regulatorów do alternatorów i może zamiast tego fabrycznego z astry zastosować regulator RNC 12? Byłby on dobry po pewnych przeróbkach nowego alternatora...
Sprobuj go opóżnić, jak objaw pozostanie to problem z sterownikiem lub zatarty regulator odśrodkowy z powodu luzu na ulozyskowaniu od strony napedu
Tak, wychodzi z listwy wtryskowej, za regulatorem ciśnienia.
Jak ja pomyliłem jednostki A z mA to od razu dostałem pouczenie a jak ktoś wyżej pisze bzdety że ładowanie 12,4V jest ok to nikt nie reaguje............ .Pobór prądu właściwy (w normie) ok 50mA.Żeby sprawdzić gdzie go pobiera w nadmiarze najlepiej wyjmować kolejno bezpieczniki i za każdym razem sprawdzać jego pobór.A odnośnie ładowania winy nie doszukiwałbym...
Pozostaje wymienić mostek z regulatorem
To tylko kwestia regulatora..:idea: Jakiego regulatora?
Astra G 1,4 16V '99. Z regulatora ciśnienia paliwa dochodzi dźwięk przypominający świst. Wymieniłem i regulator i wężyk podciśnienia, ale dalej jest to samo. Co jest nie tak?
Czy napięcie rośnie razem z obrotami? Jeżeli tak, to padł regulator.
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Typowy objaw regulatora napięcia.
Aby to zrobic musisz miec specjalny miernik, ktory ma niekazdy nawet elektryk, tzw cengowy i to jeszcze do pomiaru pradów stałych. prady plyna natyle duze ze zwykly miernik ulega uszkodzeinu. Jesli juz wymieniles alternator to nie jestes w stanie nim obracac tak jakby to robil silnik samochodu co wyklucza jakikolwiek pomiar pradu ladowania. mozna przemierzyc...
38 - znaczy ze sonda padla?obroty faluja na lLPG i noPB,strzaly na gazie byly az przeplywka padla, i gume rozwalilo.guma wymieniona przeplywka rowniez jakis miesiac temu dodatkowo wymienione kable WN, cewka, swiece, paluch rozdzielacza jakies 2 miesiace temu
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
ten alternator 14.4V na BOSCHOWSKIM regulatorze
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
Jakie ciśnienie osiąga z odpietym regulatorem ciśnienia?
Sprawdz diody i regulator ładowania.
nie, części do tego regulatora to około 25zł.
wymień regulator
Stawiam na regulator
Sprawdź regulator napięcia .
Jakie jest napięcie przy odpalonym aucie na akumulatorze ? Jeśli ponad 15V to regulator uszkodzony.
Winny był regulator na pompie
A ja owszem. Uszkodzony elektrycznie, zwarty regulator go cały czas zasilał.
(at)lukaszd82 niestety zgadzam się z kolegą Rafik4 nie wiesz o czym piszesz. Ja piszę o samo regulatorach, a ty o korektorze siły hamowania, który występuje tylko w samochodach bez ABS ( osobiście nie widziałem Astry G bez ABS ale mogą być, moja była z początku produkcji i miała, 98r). Nie obraź się, ale z twoją wiedzą to jesteś jakieś 30 lat do tyłu.
Kurczę chodziło mi o regulator sorki
http://astra.autokacik.pl/ Astra 1.4 to silnik kolizyjny(było by BUMMM)w sprawie rozrządu. Czy auto posiada instalacje gazową ? Jeśli to silnik NZ i posiadasz lampę stroboskopową to zapłon ustawisz sam.
Tak Delko-remy więc wszystko jest pod plastikowym deklem jeśli poszedł mostek to w 90%do wymiany dędzie i regulator.
Ja diod widzę dziewięć, a regulatora na zdjęciu nie ma. To mostek prostowniczy, a diody które widzisz to diody wzbudzenia, diody zasadnicze są wprasowane w aluminiową blachę. O takie: http://obrazki.elektroda.pl/6775412200_1...
Żeby dwa razy nie robić tego samego to dołóżyłbym jeszcze regulator.
A przypadkiem nie chodzi o uszkodzony regulator alternatora?
A kolego jeśli się robi to? Nie robiłem takiego eksperymentu bo klemy są ok tzn wyglądają ładnie. Wyciągnąłem alternator tylko co w nim wymienić? Regulator?
Alternator lub regulator mogl pasc!
Pompa paliwa wymieniona - brak zmian. Zostają wtryskiwacze i regulator ciśnienia. Edit... Regulator ciśnienia podmieniony... zostają wtryskiwacze.
czyli ten regulator to nie jest moduł elektroniczny? czy ktos moze przyblizyc zasade działania tego regulatora
To czarne plastikowe? to osłona regulatora napięcia przy alternatorze.
Jak ma podciśnieniowy regulator przy silniku, na listwie wtryskowej, a chyba ma, to może być dziurawy regulator.
Witam.Wymiana kosza z pompą paliwa i regulatorem ciśnienia paliwa rozwiązało problem. :idea:
Szukaj pod kątem lewego powietrza.
Mam nadzieję ze szczotki i bieżnia też były nowe wstawiane a nie tylko regulator w tym 140A altku?
Czasami jak kończą się szczotki, to ładowanie pojawią się i znika. Elektronika w regulatorze też potrafi czasami bzikować zanim padnie. Jak nie mierzono napięcia to ciężko coś wywnioskować. Na odległość mechanika raczej też nikt nie oceni.
Wymieniony został silniczek krokowy ponieważ auto nie równo chodziło i zaczęło dużo palić. Co ma silniczek krokowy regulatora biegu jałowego do spalania? Nic. Masz uszkodzony czujnik CTS, do tego pewnie jeszcze sonda zdechła.
Moim zdaniem jest to wina regulatora. Przeczyść miejsca gdzie szczotki regulatora stykają się z wirnikiem , najlepiej pastą polerską .
regulator astra astra alternator regulator regulator napiecia astra
pomiar prądu pomiar pradu tranzystor bc337 wałka laserowej
mikrofala usterki mikrofala usterki
Napięcie prądnicy 3-przewodowej w rębaku ZH 1115 Termistory w przetwornicy Volt Polska 3000W do grzania wody