Nie sądzę, że ster uszkodzony. Raczej inny typ regulatora.
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Ja sądzę że nie ma tam jakiegoś zaworu powrotnego tym bardziej wkręconego w listwę, zapewne miał na myści regulator ciśnienia.
Sprawdź regulator jasności podświetlenia.
Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet.
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Regulator ,mostek ,oryginał?
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
zmień regulator napięcia powinno pomóc
A parametrach co tester pokazuje? Który krok? Bieg jałowy do krok 24, no, czasami z minusem, ale nie mniej niż 11-12 Przecież możesz też zrobić test regulatora biegu jałowego.
W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Jeżeli na tym łączniku do którego dochodzi wyprowadzenie diody widziałeś wyrażne slady podwyższonej temperatury,albo zimny lut-mostek prostowniczy do wymiany.
Równie dobrze może ciąć się regulator ciśnienia.
Tylko mostek jak napisał Motronic do wymiany cały, regulator 14.7V wskazuje na dobry.P
miałem taki sam problem w swoim nissanie okazało sie iż przyczyną jest odlutowana dioda na regulatorze napiecia w alternatorze
Dioda w liczniku sprawna. W takim razie założyć nowy regulator?
A mam takie banalne pytanie odnośnie tego gdzie znajduje się regulator napięcia i wspomniane diody w silniku Astra G 1.7 DTI (Y17DT). Obejrzałem alternator ze wszystkich stron chyba i jakoś nie mogę dojść do tego gdzie te elementy mogą być (strasznie ciasno tam). Dysponuje ktoś jakimś schematem lub zdjęciem z zaznaczeniem tych elementów? Z tego co się...
regulator lub diody albo wszystko razem:)
A pomiary kolega wykonywał pod obciążeniem czy bez obciążenia ? Włącz światła nadmuch i np podgrzewanie szyby i wtedy wykonaj pomiar . Jeśli lampka świeci to coś jest nie tak mogą być uszkodzone diody w alternatorze ,może być wina regulatora bądź szczotek .
tak chodzilo mi o regulator
wyglada na to ze alternator albo regulator napiecia
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
To tylko kwestia regulatora..:idea: Jakiego regulatora?
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Czy napięcie rośnie razem z obrotami? Jeżeli tak, to padł regulator.
Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
Jak na postoju nie ucieka przy kręceniu kołami, to nie będzie to błąd wspomagania, chyba że jakiś ogranicznik trybu na wyższych prędkościach, nie wiem dlaczego Ci powiedziano że to wspomaganie. Odgłos na końcach zakresu to w miarę normalna rzecz. Może przygasa, bo akumulator słaby od czegoś innego? A jak sprawdzałeś na postoju, że nie ucieka prąd, woltomierzem...
Jak masz Boscha alternator to jakiś chiński gówniany regulator pewnie ktoś założył. I nie wzbudzi się z ecu.
Nie znam tego modelu więc szarpnij nieco szczegółów na temat wejść wyjść - ile i jakie? Ogólna zasada: - Obudowa do masy (czasem również dodatkowy przewód jest zerem) - Jeden z przewodów służy do próbkowania napięcia. Należy mu zapodać regulowane w granicach 10-18Vnapięcie - Inny przewód służy jako wyjście regulujące prądem płynącym przez układ wzbudzania...
Tak Delko-remy więc wszystko jest pod plastikowym deklem jeśli poszedł mostek to w 90%do wymiany dędzie i regulator.
A kolego jeśli się robi to? Nie robiłem takiego eksperymentu bo klemy są ok tzn wyglądają ładnie. Wyciągnąłem alternator tylko co w nim wymienić? Regulator?
sprawdzić mostek i jeśli ok to drugi regulator
w najlepszym przypadku diody i regulator
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
Regulatory się różnią tym że są do 6 i 9 diodowych, tak tłumaczył facet co regeneruje altki i rozruszniki na duża skalę. Odrazu mówie, że jedne w drugich nie będą ładować.
Witam! Podstawa to zrobić najpierw to co najłatwiejsze a potem kombinować z regulatorem lub domyślać sie bóg wie czego. Sprawdź stojan i wirnik na przebicie izolacji do masy (stawiam na stojan gdyż wirnik jako częsć wirująca sam się osusza-odwirowywuje). Jest prosty sposób aby to sprawdzić - potrzebna jest żarówka w oprawce z przewodami np. 230V/100W...
Pozostaje wymienić mostek z regulatorem
tak jak wyzej sprawdz opornosci wirnika, czy nie ma zwarcia. tak samo stojan no i diody a regulatora raczej samemu w domu nie sprawdzisz....
jeśli chodzi o podświetlanie licznika, zapalniczki i pokrętła od oryginalnego radia to normalnie się zapalają po włączeniu świateł postojowych, nie ma natomiast podświetlania pod całym panelem regulacji ciepła, i pod przyciskami ogrzewania, klimy i tego trzeciego tj obieg na cały samochód, dokładnie cały ten panel: http://obrazki.elektroda.net/49_12658408...
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Tak, wychodzi z listwy wtryskowej, za regulatorem ciśnienia.
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
Najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Możliwe że padły w nim diody lub regulator napięcia.
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
sprawdz dokładnie masę ,jak zła masa to się wysypują regulatory.
Witam mam podobny problem z alternatorem szukam schematu tego regulatora ja mam alt. 70A 12V UK tak na nim pisze kolega wyzej nie napisał jaki ma ten alt. P.S kolego Podobno da sią sprawdzić regulator miernikiem Czy to prawda?
Pompke kupiłem używaną, chciałem jeszcze tylko dodać że zauważyłem podczas jazdy że astra hamuje na lewe przednie koło i tylne prawe, oczywiście pedał przy samej podłodze, natomiast koło prawe przód i lewe tył słabo blokują.Dla pewności sprawdzę regulatory.
Użyj innego miernika 17,8 to zabójstwo dla akumulatora jeśli wyjdzie tyle samo masz wadliwy regulator lub uszkodzony prostownik w alternatorze . Maksymalnie 14,4V
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
ten alternator 14.4V na BOSCHOWSKIM regulatorze
Sprawdz diody i regulator ładowania.
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Stawiam na regulator
wymień regulator
Sprawdź regulator napięcia .
Kurczę chodziło mi o regulator sorki
Typowy objaw regulatora napięcia.
Jeżeli mostek w alternatorze sprawny a to można samemu sprawdzić to walnięy regulator lub brak szczotek, pod warunkiem sprawnej instalacji.
Czy udało się rozwiązać problem. Mam podobny przypadek, alternator ładuje ale kontrolka ładowania świeci. Wspomaganie załącza się po wypięciu wtyczki z alternatora (bo oczywiście wzrasta napięcie na przewodzie od kontrolki). Podejrzewam regulator napięcia bo w tym alternatorze nie ma diod wzbudzenia a sygnał na kontrolkę wychodzi właśnie z regulatora.
Czy sprawdzałeś nap z regulatora, dyskoteka pojawia się po przekroczeniu 15V , lub brak masy
P1629 Internal Voltage Regulator Malfunction P1649 oznacza chyba padniętą pompę lub sterownik.
A przypadkiem nie chodzi o uszkodzony regulator alternatora?
Żeby dwa razy nie robić tego samego to dołóżyłbym jeszcze regulator.
Jak ma podciśnieniowy regulator przy silniku, na listwie wtryskowej, a chyba ma, to może być dziurawy regulator.
38 - znaczy ze sonda padla?obroty faluja na lLPG i noPB,strzaly na gazie byly az przeplywka padla, i gume rozwalilo.guma wymieniona przeplywka rowniez jakis miesiac temu dodatkowo wymienione kable WN, cewka, swiece, paluch rozdzielacza jakies 2 miesiace temu
czyli ten regulator to nie jest moduł elektroniczny? czy ktos moze przyblizyc zasade działania tego regulatora
Jakie ciśnienie osiąga z odpietym regulatorem ciśnienia?
Jakie jest napięcie przy odpalonym aucie na akumulatorze ? Jeśli ponad 15V to regulator uszkodzony.
Tak. Są dwie wersję ale L jest takie samo. Starsza L/W czyli obroty nowsza L/F czyli sygnał obciążenia z Ecu. Te nowsze o ile regulator oryginał powinien mieć niebieską kropkę w gnieździe.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Jeśli diody będą sprawne i wirnik to większość alternatorów które miałem okazje naprawiać to miały uszkodzone regulatory .
Tam masz alternator Hitachi bardzo awaryjny. Najczęściej palą się mostki 100A czasem też regulatory napięcia.
Witam na 100% alternator- poszly diody, moze tez regulator.
Skorodowane połączenia lub uskodzony wirnik alternatora. Ewentualne diody pomocnicze i regulator.
Zacznij od konkretnego sprawdzenia masy. W Oplach to plaga!! Wogole zacznij od wyczyszczenia stykow, jezeli to mozliwe zmien koncowki kabli lub zaloz nowe kable bezposrednio od alternatora do aku. U mnie zadzialalo od razu. Ale jezeli piszesz o 14V na wyzszych obrotach to stawial bym na obwod wzbudzenia. Szczotki moga sie wieszac, jezeli sa ok to pewnie...
Alternatora naprawiałem 2 razy i 2 razy założyłem mostek diodowy z regulatorem napięcia taki sam jaki był zamontowany w moim alternatorze dobrany na podstawie nr na naklejce alternatora - ostatnio 3 lata temu. U mnie alternator (regulator) ma wtyczkę 2-pinową ale dochodzi do niego 1 przewód niebieski z białym paskiem. Problem z zapalającą się lampką...
Ja diod widzę dziewięć, a regulatora na zdjęciu nie ma. To mostek prostowniczy, a diody które widzisz to diody wzbudzenia, diody zasadnicze są wprasowane w aluminiową blachę. O takie: http://obrazki.elektroda.pl/6775412200_1...
Winny był regulator na pompie
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
nie, części do tego regulatora to około 25zł.
i fotka 3 powiecie mi co jest wiec tam nie tak? czy to w koncu szczotki bo sa tak zjechane czy jednak regulator
ma być 6 dużych diod i3 samowzbudne zmierz te 6diod. 3dodatnie i 3 ujemne.
Sprobuj go opóżnić, jak objaw pozostanie to problem z sterownikiem lub zatarty regulator odśrodkowy z powodu luzu na ulozyskowaniu od strony napedu
zmien olej mialem podobny przypadek w corsie z 1,4 16v tez nie chodzila na jeden gar od strony rozrzadu i sie okazalo ze olejkj i regulatory zaworow
Jak ja pomyliłem jednostki A z mA to od razu dostałem pouczenie a jak ktoś wyżej pisze bzdety że ładowanie 12,4V jest ok to nikt nie reaguje............ .Pobór prądu właściwy (w normie) ok 50mA.Żeby sprawdzić gdzie go pobiera w nadmiarze najlepiej wyjmować kolejno bezpieczniki i za każdym razem sprawdzać jego pobór.A odnośnie ładowania winy nie doszukiwałbym...
Obstawiam regulator napięcia.
spróbuj najpierw wymienić regulator napięcia..
Kontrolka która żarzy się podczas pracy silnika to oznaczać może przerwę w diodzie dodatniej lub ujemnej , zwarcie stojana , regulator napięcia
Skoro zdjąłeś górny dekiel przy pompie, to teraz tam szukaj przyczyny - rozkalibrowany/uszkodzony układ nastawnika i regulatora obrotów.
Alternator lub regulator mogl pasc!
Jeżeli podróbki firmy Hella,Transpo,HUCO-można brać śmiało. Niezłe są też z f-my Mobiletron Raczej unikać Uni-Point
Może to być wina regulatora napięcia.
Regulator oryginał?
To czarne plastikowe? to osłona regulatora napięcia przy alternatorze.
astra regulator astra alternator regulator regulator napiecia astra
wiercenie betonie miernik częstotliwości przystawka makro zapisujące arkusz
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Fluke 289 - Czy to dobry wybór dla profesjonalistów? Błąd E24 w zmywarce Siemens - przyczyny i rozwiązania