Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie silnika zaraz przy miarce oleju masz EGR. Wracając do krokowego to tam jest nastawnik przepustnicy a nie krokowy. Co do tej usterki skłaniam się tak jak powiedział kolega wojtekryba
Rozwiązanie działa licznik dobrze pokazuje prędkość silnik nie szarpie jak schodzi z obrotów
Nie ma przekaźnika od wolnych obrotów.
zamula go. To się dzieje przy obrotach 2000-2500obr/min
Przy zmianie biegów i podczas jazdy Astra G nie schodzi z obrotów od razu, tj tuż po puszczeniu gazu obroty podnoszą się na chwilę ( niewiele ) i dopiero spadają, dzieje się to przy zmianie biegów ale nie tylko, na postoju wszystko jest ok, obroty schodzą normalnie, ktoś pisał kiedyś że to może vss, ale nie pali się żadna kontrolka, więć pewnie to coś...
Jeżeli czujnik prędkości wykrywa poruszanie się samochodu to sterownik programowo powoduje wolniejsze schodzenie z obrotów.
Czyli nie tędy droga, to życzę powodzenia w poszukiwaniach .
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Myślisz o schodzeniu z obrotów po uruchomieniu silnika ?
A jak chcesz wykluczać alternator bez jego demontażu? Nawet jeśli łożyska nie stawiają oporu, może być kilka innych przyczyn. Kolego wykluczyć alternator poprzez zdjęcie paska klinowego i pózniej odpaliłem auto tzn.bez napędu alternatora,pompy wodnej ,sprezarki klimy,napinacza,rolki aby te rzeczy wykluczyć i okazuje sie że to nie jest wina w/w coś...
Panewki wału? Raczej nie "rzegotają' tylko klepią. Zazwyczaj na w pełni rozgrzanym silniku, przy schodzeniu z obrotów po gwałtownym depnięciu w gaz. Nie czekaj aż coś wyzionie ducha i pociągnie za sobą resztę, tylko dobieraj się do rozrządu.
oki mój bład z tą uszczelka, kontrolki oki , check sie nie świeci, a komputer nie pokazuje błędów Dodano po 2 do tego powoli schodzi z obrotów
W kablach wszystko wygląda na ok. Na jałowo i gazowanie silnik reaguje prawidłowo, oprócz tego pierwszego ułamka sekundy. Tak zauważyłe, że niechętnie schodzi z obrotów - strzałka obrotomierza opada na tysiąc obr/min i bardzo powoli schodzi na te 840.
Witam. Mam problem z moją Astrą. Nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły ale na gazie na wolnych obrotach silnik schodzi na bardzo wolne obroty, po czym gaśnie. Bardzo proszę o pomoc...
Mam jeszcze jedno pytanie. Co jest odpowiedzialne za ssanie tzn. w oplu mojego kumpla z takim samym silnikiem po zapaleniu długo pozostaje na 1500 obrotów dopiero po dłuższej chwili schodzi do niecałych 1000
jezeli chodzi nierówno i powoli schodzi z obrotów to moze byc padnieta sonda lambda Dodano po 4 mozesz jeszcze sprubowac tego wiem ze w astrze f działa ale nie mam pewnosci czy w g. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
jeśli nie masz dostępu do Tech'a (co w krakowie nie jest problemem) to go wymontuj i sprawdź miernikiem przejścia. Może jest źle wyregulowany? - warto sprawdzić. jest on min odpowiedzialny za szybsze schodzenie z obrotów przy zmianie biegów podczas jazdy.
Miękkie szklani do wymiany. Stuka jednakowo bez znaczenia czy wchodzi na obroty czy schodzi z obrotów? Czy przeg zdjęciem głowicy pokusił się o sprawdzenie luzów zaworowych? Mierzył krzywki na wałkach? Żadna nie jest zbyt wyrobiona? Jak coś stuka to bierze się stetoskop i się osłuchuje silnik, a nie go najpierw rozbiera.
Mam problem z Astra II 2.0 DTL Odpalając rano auto schodzi obrotomierz do obrotów około 500 i gaśnie po 6 próbach odpalania auta wchodzi na normalnie obroty i chodzi normalnie gdy silnik jest ciepły auto bez problemu odpala . Po odczekaniu 2 , 3 godz problem jest taki sam .
Jakby była uszczelka to raczej nie chciałby schodzić z wolnych obrotów. Ja bym umył nastawnik wolnych obrotów i PRZEPUSTNICĘ i obserwował.
A fakt na pierwszych świecach jak tylko go kupiłem było "sporo" nagaru. No zobacze jeszcze już niewiele mozliwości zostało. Może jeszce ktos coś wymysli:) Narazie mam sposób na gaszenie. Tak jak pisałem przed wyłaczeniem podwyższam obroty do ok 2.5 tys wtedy wyłaczam zapłon , za kazdym razem schodzi płynnie :) Samozapłon wystepuje tylko przy wolnych...
ALe co jedziesz puszczasz gaz za chwile dodajesz go i szarpie czy nie schodzi z obrotów? No niby jak ma zejść z obrotów jak auto kręci silnikiem siłą rozpędu.
Owszem jest zamontowany gaz, ale odpalam na benzynie i gdy mam gasić silnik przełączam na benzyne i gasze gdy chodzi na benzynie. Raz jest tak, że kręcę z 3-4 sekundy i odpali odrazu ładnie chodzi na 1 tys obrotów. A niekiedy jest tak, że chce załapać, ale jakby nie mógł. Podłapie i go przydusi. Albo jeszcze tak że, odpali i trzyma go na 500obr/min...
Wiem o tym DOSKONALE!!, że silnik zimny musi mieć podwyższone obroty. Chodzi mi o to, że po dodaniu gazu i rozpędzaniu samochodu na poszczególnych biegach do zadanych obrotów np. 3500 rpm POZOSTAJE! przy tych obrotach a powinien ZEJŚĆ! z tych obrotów do 1200 a nie pozostawać przy wysokich. Przy ciepłym silniku wszystko jest ok schodzi do błyskawicznie...
Myślałem o czujniku ale pokazuje zbyt niskie ciśnienie i wygląda że tak jest . Gdy ciśnienia spada silnik schodzi z obrotów (czasem nim rzuca jakby się dławił). Myślisz że to może być wina niedokładnych pomiarów?
W tej wersji pompy to nic ; W pompie 1,7 TD silnik DTL siłownik podciśnieniowy.A jak pytasz o amortyzator to on powoduje wolniejsze schodzenie na wolne obroty <Jeśli działa:-)>;możesz jeździć bez niego
Co do obrotów to ustaw 4 cylindy 2 cewki (tak jest w x16szr). Mają być poprawnie widziane obroty. PWA ustaw spokojni 80 a nawet 90. Lepiej na zapas niż na brak. Co do Bezwładoności TPS to pownieneś ustawić więcej niż masz na idlu - więc nie 0.18v a ponad 0.50V - sprawdź lekko dodając gazu na postoju ile ci wskakuje wartość napięcia i taką ustaw. Od...
Nie piszesz jak jest na postoju. Jeżeli na postoju silnik ładnie schodzi na wolne obroty a w czasie jazdy nie, to przyczyną może być złe umieszczenie łapacza powietrza zimnego.
Jego dupa, nie Twoja. Zejdź na ziemie. Samochód pali, jeździ, a taki gaz ma od 10 lat. Ginie sygnał z cewki, a Ty mi o inwestowaniu w sekwencje do starego grata. Z obrotów schodzi, płynnie przyśpiesza, mało pali, a tylko raz na jakiś czas ginie sygnał i się przełącza. Podmienię sterownik i zobaczę.
zobacz czy silnik biegu jałowego reaguje gdy schodzi z obrotów,jeśli nie to może byc uszkodzony,odłącz kostkę i podaj mu napięcie na pin 6 i 7 i zobaczysz czy sam silnik pracuje.
Faktycznie fim by byl ok, postaram sie nagrac. Najgłosniej slychac wlasnie na biegu jalowym kiedy mu depniemy i silnik schodzi z obrotow. A poza tym stuka cały czas tyle ze na wysoich obrotach zlewa sie juz z praca calego silnika. Chodzi mi nie o przepustnice sterowana pedalem gazu tylko taka od mieszania strumienia powietrza czy cos w kolektorze ssacym....
MAM ASTRE 1,6 ROK 1992 I MAM TAKI PROBLEM Z OBROTAMI WCISKAL SPRZEGłO DOJEZDZAJAC DO SKRZYZOWANIA A AUTO NIE SCHODZI Z OBROTOW PO KILKU NASTU SEKUNDACH DOPIERO SCHODZI CO MOZE BYC
Witam wszystkich posiadam astre 1.6XEL +gaz i mam z nią problem gaśnie przy wyłanczaniu na luz np jak podjeżdżam do krzyżówki. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku tak jak gdyby za szybko schodziła z obrotów jak przytrzymam lekko pedał gazu to jest ok, poza tym zauważyłem za zwiększyło się jej spalanie. Jak ktoś zna przyczynę to byłbym wdzięczny za...
Mówisz, że początek jest za bogaty, ok zmniejsze go, ale początkowe ustawienia przez gazaowników były na początku jeszcze bogatsze, mnożnik sięgał nawet 1.4. Niestety po kalibracji nie przejechałem jeszcze dłuższej trasy więc nie mogę powiedziec czy bedzie działo sie to często czy nie. Strzał nie występuje nigdy przy obrotach poniżej 3 tys, nawet jesli...
Witam kolegów.Posiadam opla astre G 2000DTL z 1999r,ostatnio po odpaleniu autka zaświeca mi się lampka serwisowa.Zauważyłem pulsowanie świateł,po kilkunastu minutach problem mija,ale lampka serwisowa nie gaśnie.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu lampka nie świeci ale do czasu.Podczas jazdy wydawało by się...
na 1,2 i 3 biegu sprawdzałem czy obroty dochodzą do czerwonego pola i dochodzą, na 4 i 5 już nie, Vmax to tylko 160km/h a gaz w podłodze. pb95 spala około 6l/100km ciekawi mnie to ssanie, przy niskich temperaturach błyskawicznie schodzi na obroty jak na ciepłym silniku czyli na 700-moze nad tym sie głębiej zastanowić???co jest odpowiedzialne za ssanie...
Wg mnie to przytkany przewód powrotny benzyny, lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Przy puszczeniu gazu zostaje ciśnienie na wtryskiwaczu i silnik nie schodzi z obrotów, póki na wtryskiwaczu nie spadnie ciśnienie (ale wtedy wtryskiwacz musiałby być nieszczelny) Przynajmniej tak to sobie wykombinowałem. Jozio85 , czy to samo dzieje się na postoju,...
mam problem ze ssaniem tzn gdy uruchamiam zimny silnik to w momencie odpalenia obroty podchodzą na około 1500 i za każdym razem odrazu spadają na 800-ewidentnie widać ze brakuje tzw ssania, natomiast gdy auto sie już nagrzeje to obroty na biegu jałowym utrzymuja sie na 1000obrotów/min czasem 1100obr/min. czujnik temperatury cieczy chłodzącej wymieniłem...
Ale co niby jest źle? To jest funkcja podtrzymania obrotów, zapobiega nieumiejętnej zmianie biegów, czyli przeciążeniu paska rozrządu. Nie odpowiada Ci to? Odłącz sygnał Vcc i obroty będą schodzić do jałowych. Tyle że problem nie jest w sofcie, a w stylu jazdy. Słyszałeś o hamowaniu biegami? Wtedy działa cut-off i hamowanie jest bardziej efektywne.
Opel astra g 1.6 8v 75 km pb + lpg, przebieg 170 tys. objaw występuje tylko na benzynie. W niskich temperaturach (poniżej ok. 5 st.) zaraz po odpaleniu przez ok. 30 sek max do 1 minuty obroty falują, po dodaniu gazu wchodzi na obroty ale przy schodzeniu z nich i na biegu jałowym czuć wyraźnie falowanie. Po max 1 minucie, czasem już po 30 sek lub po...
Nie wiem dokładnie jak jest w astrze, ale w kilku autach widziałem, że pomiędzy samą korbą a drzwiami jest taki plastykowy kołnierz i ten kołnierz się przesuwa w bok i wtedy schodzi korba . Dobre, dobre. Musisz mieć coś a la szydełko (drut a na końcu haczyk). Wkładasz to ustrojstwo między korbkę a plastik i "łowisz" zawleczkę w kształcie Ω. Wyławiasz...
Odpowiem tak: Jeżeli wystąpi a od paru dni nie stuka-nie wiem co o tym myśleć?to jest proporcjonalne do obrotów silnika. -poziom oleju jest ok-jeszcze nie zmieniałem -falowanie nadal występuje -nie schodzi prawie odrazu z obrotów(jak dawniej)do 750 ,trwa to znacznie dłużej -przepustnica lśni,prześwit kanalików jest -podstawiony inny krokowiec Jak dla...
Witam. Mam problem z w/w samochodem z silnikiem C16NZ. Gdy naciskam lekko pedał gazu wszystko dobrze chodzi, dobrze wchodzi na obroty, a gdy mocniej nacisnę to zaczyna burczeć i obroty schodzą na dół aż w końcu gaśnie. Autko jest po wymianie cewki zapłonowej i kabli wysokiego napięcia. Co może jeszcze być przyczyną tego zachowania pojazdu?
Mam podobnie jak w temacie ta sama astra ten sam rok.. 1.7 DTi Isuzu, 2000r., 3 drzwi, 175 tys. chipnięta na 101KM, 3 lata temu. Od lata zaczął schodzić płyn... tak średnio po 3L tygodniowo, mechanik stwierdził pekniecie zbiorniczka i założył nowy + węże. Przez półtora miecha miałem spokój ale znowu zaczęła gdzieś pożerać, więc zdałem dziś do mechanika...
Dzięki. Sprawdzę zawór EGR, nie wiem co z tymi klapkami na kolektorze, gdzie je zlokalizować i jak je sprawdzić. Dodam jeszcze że silnik bardzo wolno schodzi z obrotów np. przy zmianie biegów muszę dodać gazu żeby nie szarpnęło. Komputer pokładowy na postoju pokazuje bieżące spalanie w granicach 0,2l/h a gdy dodam gazu to nie reaguje albo schodzi do...
Właśnie do silnika krokowego nie mogłem się dostać bo nie posiadam tak małych torx'ów ale jesteś pewien ze to może być to? A co do czujnika Temperatury to przy 92 czy 94 załącza się wentylator chłodnicy i nie przekracza temperatura tych 92-94 stopni i szybko schodzi do 88 jak długo można jeździć z uszkodzonym czujnikiem temperatury? Aktualnie czeka...
Tak jak powiedział emeryt - przy awarii sondy samochód co najwyżej przeskoczy na tryb awaryjny, będzie lał więcej benzyny, komputer zmieni sam parametry dawkowania i nie będzie schodził poniżej kilku tys. obrotów natomiast jeździć będzie. A kodami awarii się nie sugeruj - szczególnie w samochodzie z 92'... Sprawdź to co zaproponował poprzednik i daj...
Astra F 1,4 16 V Ładowanie działa na wyłącznym silniku 12,4 na włączonym 14,1 Po łączniu na zapłon nie świeci żadna kontrolka. Po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka akumulatora i Check. Licznik prędkościomierza działa , nie działa licznik obrotomierza. Nie świecą pokrętła od nawiewu. Zapalniczka działa. Bezpieczniki sprawdziłem Dzisiaj jadąc do...
Jeśli chodzi o obroty to próbowałem na kilka sposobów. Jeżdżąc w miarę ostro i po emerycku i w żaden sposób nie schodzi mniej niż 6.7-7l. Gdyby to chociaż było z włączoną klimą to można by było przymknąć oko ale bez klimy to za dużo.
Wracam do wątku VSS, mam kilka pytań na które odpowiedzi nie znalazłem w poprzednich postach : Problem : Samochód nie schodzi z obrotów przy zmianie biegów (po odpuszczeniu gazu obroty na chwilę skaczą, tylko podczas ruchu pojazdu ) 1.Jak sprawdzić czy przyczyną tego jest VSS czy nie ? jeśli nie to co to może być ? 2.Nie pali się "check engine", czy...
Benzyna właśnie przywrócona do normy na oryginalnym dolocie. Ma niby jeszcze takie momenty spadków obrotów, ale zdarza się to raz na kilkanaście sekund i ma łagodny przebieg (silnik nie zaczyna się aż dławić, a jedynie zwalnia po czym sam dodaje sobie trochę gazu i znowu schodzi stabilnie na jałowe). Oczywiście samochód jest żwawy, nie muli i nie dusi...
Silnik pali 18 litrów na 100 km. Obroty falują regularnie i rytmicznie przy 1500 obr/min. Przy nagłym otwarciu przepustnicy intensywnie kopci czarnym dymem. Gdy schodzi z obrotów strzela w wydech. Czasami brak mocy - nie można ruszyć z miejsca. Silnik ma 120 tys km przebiegu. Dotychczasowe czynności, które zostały dotychczas wykonane. Nowy pasek rozrządu....
Witam! Samochód jest z 1999r. z silnikiem X14XE. Posiada instalacje gazową BRC JUST II generacji. Początkowo samochód sporadycznie nie schodził z obrotów (na skrzyżowaniach 1500-2000 obr/min). Problem pojawiał się coraz częściej. Po uruchomieniu silnik potrafił przez 30 km działać prawidłowo, ale czasami problem pojawiał się tuż po uruchomieniu. Zaczynało...
Witam! Samochód ma ogólny problem z odpalaniem, na ciepłym jeszcze za którymś razem odpali, ale na zimnym pojawia się już większy problem. Po odpaleniu i wciśnięciu pedału gazu do podłogi dopiero po około 10s zaczyna bardzo i to bardzo powoli wkręcać się na obroty i to stopniowo, około 100 obrotów co jakieś 3s a w momencie gdy osiąga jakieś 2200-2300...
Witam, problem jak w tytule, wszystkie podciśnienia i dolot sprawdzone-szczelne. Wsadzam krokowy (sprawny, w innym działa ok), przez 2,3minuty ładnie trzyma ok 800obr, by po chwili wejść na 2000 i tak trzyma. Mapa przekładałem z Clio i ta sama historia, ale gdy zaślepię podciśnienie do mapa(elektrycznie podpięty), schodzi z obrotów do wymaganych jałowych...
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
wygląda na krokowy,spróbuj ściągnąć kleme akumulatora na min.30 min. i potem odpal samochód na czas aż sie załączy wentylator chłodnicy. Może być też tak ,że jak czyściłeś przepustnicę dałeś starą uszczelkę i ciągnie lewe powietrze,cienkie wloty-podciśnienia też udrożniłeś? Ja po czyszczeniu krokowca po raz kolejny,musiałem już go wymienić,ponieważ...
witam mam asterkę i jest taki problem z obrotami ( czasami nie zawsze ) najpierw obroty schodzą na jakieś 400-500 i ciężko autem jest ruszyć (bez mocy) a kiedy powiedzmy się odmuli obroty idą na jakieś 850 -900 ( tyle widzę ) a autko chce się zerwać . Najgorsze jest to dzieje się czasami ale z takim skutkiem że adrenalina się podnosi . Co to możne być...
Witam. Mam problem z Oplem Astrą II Z16XE 2002 rok. Zaczęło się od tego, że auto przyjechało z Warszawy ok 3 miesięcy temu. Problemem wtedy było wypadanie zapłony cylinder 2. Okej, zacząłem od mniej kosztownych czynności (ponieważ czytałem ze ten silnik lubi zbierać nagar na zaworach i następuje nie całkowite spalenie mieszanki a komputer wyrzuca wtedy...
Jeszcze jedno pytanie niecialem dodawać niego tematu. A mianowicie silnik bierze dużo oleju około może nawet ponad 1l na 1000km. Dziś z rana na zimnym silniku zauważyłem że przy odpalaniu i gdy dodałem gazu do 3tys to gdy schodził z obrotów dymił na niebiesko zimą dymił przy dodawaniu gazu ale raczej barwa byla normalna i tu moje pytanie czy to będę...
I po co czyściłeś , jak nie tam przyczyna. Pozatym teraz parownik może puszczać gaz i zalewać. „'Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego faktu w słowa” - Julian Tuwim Solenoid - zanim przeczytałem Twoją odpowiedź, znalazłem taką samą informację na innym forum o innym modelu Astry, czyli reset ECU silnika...
W Oplach wlot zimnego powietrza do puchy jest zazwyczaj umieszczony za atrapą grilla, przy gwałtownym schodzeniu z obrotów podczas jazdy powietrze może być wtłaczane do układu tym samym zubożając mieszankę do tego stopnia że silnik zgaśnie, ale wtedy można pokombinować ze zmienieniem położenia dolotu lub osłonięciu go przed podmuchem powietrza a nie...
pompa sterowana elektronicznie!!obroty na zimnym około 900 obr/min na ciepłym schodzą do 800 obr/min,to raczej nie to ps, mam taki pomysł podmienię poduszki silnika na te stare, wywalę tę febi bo to może jakiś szajs się trafił
Witam.Mam Astrę g 2002 1,6 8v silnik z16se z gazem.Wspomnę ,że mam ją od niedawna.Na początek wymieniłem świece,przew.zapł.,filtr powietrza,olej+filtr. Problem mam przy odpalaniu.Zakręcę kluczykiem i odpala wchodzi na ok.1000-1100 obrotów i nagle gaśnie pojawia się kontrolka silnika.Gdy zakręcę jeszcze raz to nie mogę wcale odpalić.Wtedy przekręcam...
Witam Mój Pacjent to Astra f 95r, z silnikiem c16se. Krokowiec czyszczony, przepustnica czyszczona, tps nowy - dedykowany do tego silnika. Lewego nie zasysa. Mam problem z wysokimi obrotami, zresztą jak wielu na tym forum. Niestety u mnie jest coś dziwnego, mianowicie: Po odpaleniu obroty stabilizuja sie w granicach 1-1,2tys przy chłodnym silniku lub...
Panowie jakie mogą być przyczyny tego że kąt wyprzedzenia zapłonu po gwałtownym dodaniu gazu spada poniżej 0 (max. -7, -8 – wtedy następuje to szarpnięcie) później wzrasta w miarę wzrostu obrotów do 30 (a nie do 40), ale zmienia się to chaotycznie, raz poniżej 0, raz mocno na plusie ? Wygląda to tak jakby kąt wyprzedzenia zapłonu był przesunięty...
witam, mam problem z wolnymi obrotami w mojej astrze z silnikiem C14NZ, samochod ma zalozona instalacje gazowa, zarowno na benzynie i gazie nierowno pracuje (no na gazie troche lepiej moze) swiece, przewody wysokiego napiecia, wtrysk, silniczek krokowy, czujnik polozenia przepustnicy zostaly zmienione, bledow w komputerze tez nie ma, niech ktos cos...
Witam Was wszystkich drodzy forumowicze. Piszę do Was z ogromną prośbą. Nie wiem jak sobie poradzić z problemem. W autku opel astra 2 1998r x20DTL 2.0 diesel zapala się kontrolka check. Kiedyś się zapalała na 2-3 sekundy i wszystko wracało do normy (identyczne objawy były jak opisuje poniżej) a teraz bardzo często a objawy są następujące: Startując...
Mam podobny problem.Ten sam silnik i rok prod.Po zapaleniu na zimnym silniku są za wysokie obroty a pużniej spadają do 1500.O dziwo nie zawsze tak się dzieje.Gdy ma za wysokie obroty po prostu ponownie zapalam silnik i jest oki.Drugi sposób to przejechanie kawałek i po prostu się zatrzymanie i wtedy schodzi z obrotów.Dziwne to fakt ale nie miałem na...
Posiadam Opla Astra Classic F 1.6 16V z 1999r. z instalacją gazową BRC czwartej generacji. Podczas gdy jest np. duży mróz odpala od strzału jak jest ciepło i sucho również. Natomiast podczas wilgotnej pogody-pada deszcz/deszcz ze śniegiem ma straszne problemy z odpalaniem. Rozrusznik kręci a mimo to trzeba długo kręcić aby odpalił. Gdy odpali występują...
Witam! Mam astre 92r, 1,4 (C14NZ), instalacja gazowa. Od jakiegos czasu zaczely mi sie dzic takie rzeczy jak: jade np. przez miasto i dojezdzam do krzyzowki i wyrzucam na "luz" a auto schodzi na obrotach nawet do 500-600 obr i czasem potrafi zgasnac... Oczywiscie jazda na gazie chociaz na benzynie tez tak jest czasem ale nie tak bardzo wyczuwalne. Co...
Nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania i czytając posty nie znalazłam nic aby ktoś miał podobny problem. Silnik pracował, nagle zgasł. Nie chciał odpalac ale w końcu odpalil i znowu gasl ale obroty były wtedy w porzadku koło 1 tys. A już za którymś razem jak zgasł to odpalił bez problemu i mu obroty skoczyly wtedy za czerwone do 8 tyś i nie schodzą, trzeba...
Witam Ja miałem taki problem z astrą i tym silnikiem. 1.Rozrusznik kręci, ale silnik milczy 2.Po podłączeniu do kompa nie wysyła rzadnych błędów 3.Odpola za pomocą autostartu czy innych środków silnik pracuje bez problemu i jak jest ciepły auto można zgasić i odpalić ponownie,ale gdy postoi +/- do godziny już nie odpali Rozwiązanie problemu: Wymiana...
Witam Mam problem w swojej astrze F Kombi 1.6Si od pewnego czasu przy jezdzie na gazie, zmieniajac biegi nie schodzi plynnie z obrotow tylko trzyma dlugo powyzej 2tys. Przyznam ze jest to uciazliwe przy jezdzie w miescie... Czasem potrafi sama podniesc obroty do 2300/min przy rozgrzanym silniku np stojac w korku.. Jesli chodzi o jazde na benzynie to...
Witam mam problem z drugą (za katalizatorem ) sondom lambda,mianowicie zapala mi się "check" byłem u elektronika i sprawdził miernikiem iż sonda działa prawidłowo.Jest to sonda 1voltowa czteroprzewodowa-dwa białe ,szary i czarny kolor przewodów i moje pytanie brzmi: czy ta druga sona powinna pracować tak pierwsza sonda czyli od 0-1V czy stać na poziomie...
Nie, akurat w tym aucie tego nie robiłem, ale podobny problem w Fordzie 2.0TDCI rowiązało właśnie koło, po włączeniu klimy, dość mocno obciążała pasek i przy schodzeniu z obrotów przygasały światła. W pon wrócę do pracy, poszukam koła org. i podobnego z katalogu INA i napiszę. Jeśli nie zapomnę. http://obrazki.elektroda.pl/6585440900_1...
Pacjent jak w temacie. Jeździł jak ta lala domorosły mechanik zmienił rozrząd i chwilę później skrzynie biegów i się zaczęło. Nie były podłączone ŻADNE podciśnienia. Klin na wale -wychlastany - zrobione. Są nowe świece, przewody zapłonowe. Podciśnienia podłączone. Klin zrobiony. Objawy-brak mocy przy ruszaniu, odżywa w okolicach 2.5-3,0 tyś obrotów....
Owszem, Astra G , rocznik bodajze 2000, silnik X 16 SZR. Ogolnie problem polega wlasnie na tym ze jak wrzucisz podczas jazdy na luz to obroty spadaja na 1500, potem 2000, potem znow 1500, 2000 i dopiero na 1000 schodzi. Koles kiedys zalal jakiegos byle jakiego paliwa i sie zaczely schody. Podobno wyczyscili wszystko, ale kto ich tam wie :) Mi sie ogolnie...
Z góry chciałbym podziękować za zainteresowanie pana Janusza moim porblemem:). Jeśli chodzi o EGR-a to był podmieniony. Niestety nie pomogło dalej sytuacja się powtarzała. Ale Do pewnych rzeczy moża powiedzieć że już doszedłem. Mianowicie czujnik, w rurze wlotu powietrza który mierzy temteparture był żle dopięty , gdy nim poruszałem gdy wymieniałem...
Przyczyną zadziwiająco wielu problemów z rozruchem w niskiej temperaturze jest w przypadku nowszych diesli rozrusznik. Póki silnik nie osiągnie minimalnej ilości obrotów, komputer nie pozwoli na start. Rozrusznik potrafi się tak dokumentnie zasyfić w środku, że jego opory ruchu istotnie wpływają na prędkość obrotową. Drugą dość częstą przyczyną jest...
Pytam czy ktoś miał problem z silniczkiem krokowym. Objawy usterki są takie : Komputer sygnalizuje kod usterki, który mówi o niewłaściwej ilości kroków silniczka krokowego. Pondto, gdy zapalam auto, to momentalnie wchodzi na obroty ok 4 tys obr/min, co objawia się też wyciem silnika a następnie schodzi do wartości poprawnej ( ok. 1tys odr/min). Inny...
Witam. Trafiła mi się na warsztat dwudziestoletnia astra z objawami: nierówna praca silnika, podwyższone obroty na biegu jałowym, czasem brak zapłonu na wszystkich cylindrach. Pierwsza sprawa świece, całe popękane - wymiana. Sprawdzam napięcie sondy - ledwo 0,4V, brak wahnięć a spaliny aż czarne - wymiana na nową. Teraz jest tak, lambda 0,8 - 0,9V w...
Witam. Posiadam Opla Astrę 1.6 16V bez instalacji gazowej. Od jakiegoś czasu dusi się przy przyspieszaniu tzn. jak gwałtownie dodam gazu, dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku. Występuje również falowanie obrotów a szczególnie przy tym, jak się uruchomi odbiornik elektryczny, najbardziej jest to widoczne przy włączeniu ogrzewania tylnej szyby lub...
Mój samochód to Opel Astra K. W tylnym lewym kole wystąpił duży problem z odkręceniem nakrętek od kół. Psikałem to wiele razy preparatem penetrującym, ale nadal odkręcenie jednej z nakrętek było bardzo trudne. Wobec powyższego skorzystałem z większego klucza z długim ramieniem, ale niestety została zerwana szpilka piasty. Wyglądało to mniej więcej tak,...
Witam wszystkich forumowiczów... Mam problem z mym astrolotem i bardzo będę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu usterki... Otóż auto ma Astra F '92kombi C20NE +LPG jak do tej pory jeździła... przyzwoicie ale ostatnio silnik nie utrzymuje biegu jałowego, szczególnie gdy jest zimny... Objawy: - na zimnym silniku - po przekręceniu załapie i od razu gaśnie,...
to nie tylko o czasy beny chodzi ale o czasy wtrysków lpg i odpwiadające im pozorne czasy beny, a także wartość ciśnienia na biegu jałowym i przy butowaniu, Pozwoli to ocenić sprawność reduktora i jego wydajność. Wtryski magic jet są stabilne od 3 ms , więc czas lpg nie może schodzić poniżej tego poziomu. Jeśli dysze są za duże to czasy będą za krótkie...
Sprawdziłem to też - brak reakcji po zaślepieniu króćca w kolektorze. Może to jednak nie jest lewe powietrze - po zdjęciu rury z puszki wtrysku i zasłonięciu ręką czasem gaśnie, czasem nie no ale ręka nigdy idealnie się nie uszczelni. Przy okazji rozregulował mi się gaz po tych zabawach - pewnie podciśnienie dało w kość leciwemu parownikowi (ma 9 lat)....
Kiedy chciałem dodać gazu to kilka razy wchodził na obroty ale cały czas jakby na trzech garach po czym schodził do poziomu ok.1000 obr/min i tak sobie pyrkał.Aż wreszcie ja mu w gaz o on strzelił w gaźnik i zgasł.Od dwóch dni zapalić nie chce a ja już nie mam pomysłów co jeszcze sprawdzić.Jutro do roboty wypadało by jechać,a tu nie ma czym.Pomóżcie...
jeśli po zgaśnięciu silnika idzie nim kręcić ale nie odpala to szukałabym przyczyny w aparacie zapłonowym bądź cewce. Też o tym myślałem a raczej bardziej o czujniku halla tylko pytanie czy u mnie się taki znajduje, w necie niby znajduje pod mój silnik ale ma trzy nóżki a u mnie kostka w aparacie ma tylko 2 piny. To że wentylator tak długo pracuje...
Potestowałem trochę z ustawieniami wariatora. Samochód lepiej się zbiera w zakresie niższych obrotów i tu więcej chyba nie da się osiągnąć tak sądzę nawet gdybym miał mapę 3D. Kąt wyprzedzenia teraz zaczyna się od 14 stopni, przy obrotach 3200 jest 16 stopni potem schodzę w dół. Przy pomiarze napięcia na Bingo M odkryłem, że na plusie (od stacyjki)...
Olej zmień na inny, shela dużo silników lubi "zjadać" osobiście wlał bym mu Elf 10W40, jak tego by brał to już silnik na złom. Co znaczy szajba obrotów? pytanie w związku z olejem: czy lejąc rzadki syntetyk i przejeżdżając kilka tys km moglem zorać silnik na tyle ze teraz to już złom? sprawa obrotów się wyjaśniła (chyba). okazało się ze zaraz jak dolałem...
Witam posiadam astre g 2000r. X18xe1 bez LPG i zwracam się z problemem jakim jest szarpanie, dławienie się. Podczas przyspieszania lub nawet normalnie podczas jazdy potrafi jakby szarpnąć, przydławić się. Przy 1, 2 biegu szarpnie tak jakbym zrobił tzw. kangura. Podczas normalnej jazdy również sekundowo kleknie. Dodam, że wyżej wymienione objawy są okresowe,...
Jak go kręcę dłużej jak 5 sekund i nie odpala to wraca, kąt zmienia się przy przyspieszaniu do jakiś 7-9 stopni, i przy schodzeniu z obrotów słychać charakterystyczne klekotanie wtrysków, które ustaje po jakiś 2 sekundach(wczesny zapłon). Podejrzewam ze może być źle ustawione koło zaworów, (przyspieszone o jeden ząb) i auto się dławi spalinami. Podczas...
Witam serdecznie. Mam taki problem. Gdy auto jest zimne podpinam opelscannera i odpalam silnik biore wykresy obu sond. Obydwie najpierw chwile stoją w granicach 450mV po chwili zaczynają oscylować. Do tej pory wszystko ok. Gdy dodam gazu pieresza sonda przed katalizatorem nadal ladnie oscyluje natomiast druga przestaje oscylować i pokazuje na wolnych...
W kilku słowach opiszę objawy i proszę o pomoc. Auto jeździło na LPG bezproblemowo, aż raz w czasie jazdy zapaliła się kontrolka Check engine i auto na gazie zaczęło poszarpywać. Następnego dnia po przełączeniu na gaz auto zgasło. Po zakręceniu rozrusznikiem auto jakby od razu zapaliło na gazie (a wcześniej zawsze zapalało na PB i po kilku sekundach...
Sory że się podpinam ale nie moge założyć swojego tematu Witam Serdecznie. Mam Corse C 1,7 di isuzu.Po kilku godzinnym postoju dziwnie odpala.Zakręci i robi ma ułamek sekundy przerwe tak jakby się zadławiła po czym troszke szarpiąc wchodzi na obroty i jest dobrze,czasami tez przy takim odpaleniu szczególnie rano wyrzuci z rury troche siwego dymu.Dziwne...
Właśnie jak uruchomię silnik to widze ze pracuje na prawie 1000 obrotach, wskazowka obrotomierza nachodzi na 1000, a po moze 3-4 sekundach schodzi do 900obr. Masz moze pojecie jak mam to ustawic, jakies wskazowki? Jak skladalem pozniej to oczywiscie membrane zostawilem w pozycji neutralnej bez naciagania linki. Przy pomocy ojca widzialem ze linka jest...
JA bym postawił pod ścianę gazowników-sknocili ( nawet jak uszkodzili komputer sterujący) to ich problem. Ja kiedyś stoczyłem walkę z instalatorami gazowymi i dopiero trzeci zamontowany system działa znośnie( problem był z mocą i za wolno schodzącymi obrotami - cut off) Pozdr.J.
Z falowaniem to się pogódź ten typ często tak ma :D Mój nie miał, więc nie pogodzę się :P mi w aso podnieśli obroty na 950 i jest dużo lepiej, też czasami przygasa po wciśnięciu sprzęgła, ale nie gaśnie. Półśrodek... staram się nie praktykować takich rozwiązań... po rozgrzaniu ma poprawnie pracować przy 750 obr./min. Przepływomierz masz oryginalny?,...
Witam, sprawa jest dość zamotana ale zaczynając od początku: Posiadam w aucie fabrycznie komputer pokładowy sprawdzający żarówki, pokazujący spalanie, średnią prędkość jazdy itp. Korzysta on z impulsatora, fabrycznie u mnie impulsator znajduje sie w prędkościomierzu, są dwa rodzaje impulsatorów różniących ilością impulsów na 1 obrót (8 impulsowy i 15...
schodzi obrotów długo schodzi obrotów wolno schodzi obrotów
bosch sterownik silnika bramka router przyciski przestają działać
logitech kabel układy zasilające
Awaryjne otwarcie drzwi pralki Bosch Maxx 5 WLX20361 – linka serwisowa, błąd F21, elektrozamek TCM kod błędu 305 – interpretacja dla FB/FT, FG/FD, APS, kontaktor, czujnik wału, pedał gazu