Przyciskasz klawisz przebiegu dziennego, włączasz zapłon, po chwili inspekcja się kasuje.
Wpierw napraw tylne wiązki ( to standard w Astra H i Zafira B ) możliwe iż to ma wpływ na głośniki . Warto skasować błędy ( ostatni mi nie działał AUX i wystarczyło właśnie błędy skasować.
Może zła interpretacja błędu? Program wskazał na uszkodzenie części a wina leży w okablowaniu (wiązce elektrycznej). Dlatego błędu nie można skasować
zapłon wyłaczony nacisnij przycisk pod zegarem predkosci trzymajac go przycisnietego nacisnij pedał hamulca i trzymaj nacisniety nastepnie włacz zapłon na displaju zmieni sie sekwencja na dystans do nastepnej inspekcji trwa to ok 10 sekund wtedy pusc przycisk i hamulec i wyłacz zaplon
Cześć Czy świecącą kontrolkę poduszki ( po wystrzeleniu) w Astrze Clasic można skasować techem ??? Ile razy można ją kasować ???
A czy wie ktos jaki proc siedzi w sterowniku Airbag w Astrze II
A ten sposób? Link opisuje inspekcję olejową. Opisana jest również w instrukcji obsługi samochodu (str.114) https://obrazki.elektroda.pl/6417393300_... https://obrazki.elektroda.pl/7585648100_... https://obrazki.elektroda.pl/9285127200_...
Astra H 2004r. kod Z17DTH diagnoza za pomocą AUTOCOM, błędy wracają po skasowaniu.
Jest tego trochę na forum , dlaczego nie użyjesz przycisku Szukaj? Lenistwo czy … ? Zamknąć drzwi. Wyłączyć zapłon. Na wyświetlaczu muszą być wyświetlana dziennie kilometry. Nacisnąć przycisk resetowania i przytrzymać go. Włączyć zapłon. Trzymać przycisk cofania przyciśnięty przez co najmniej 10 sekund. Wyświetlenie serwisowe przeskakuje. Po ok....
Witam,czy da sie skasowac inspekcje w w/w samochodzie bez podlaczania komputera
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
Błąd nie daje się skasować.
Może w między czasie włączyłeś zapłon bez poduchy , błąd zapisało i koniec na tym , trzeba czymś to skasować.
Odłączyłeś aku na chwilę żeby się mapa skasowała?
Z instalacji gazowe. Spróbuj skasować błąd i uruchomić na benzynie i nie przełączać na gaz. Jaką masz instalacje gazową?
zobacz jak coś jeszcze naciąg paska alternatora Załącznik skasowano, był bez związku z tematem <E>
Ok dziekuje za informacje, jeśli chcesz to możesz skasować temat.
Tak robiłem. Więc pewnie trzeba skasować poduchy:). Dziękuje, brachu.
to ladnie Cie skasowali :P
1. Zapłon wył. 2. Wciśnij i trzymaj przycisk kasowania kilometrów(licznik), zapłon wł. 3. Trzymaj tak długo aż napis przestanie mrugać(lub pojawi się ilość km do następnej wymiany) i puść. 4. Gotowe. Wył i wł zapłon w celu sprawdzenia, jeżeli nie zadziałało powtórz procedurę z wciśniętym pedałem hamulca.
kupiłem przejściówkę z ODB2 na ODB1 , w pracy mam TEKA AXON , ale on się nie komunikuje z moim autem, nie ma wogóle w spisie tego samochodu. Jakim programem i jakim sprzętem mogę skasować ten błąd poduszki ? (Astra F 1995 , silnik 1.6 8V X16SZR)
Czy próbowałeś skasować ten błąd ?
Czy po odpięciu aku i potem zapięciu sprawdzałeś, czy skasowane??
A to sory nie wiedzialem dzieki przyda sie Dodano po 3 A wie ktos moze jak skasowac inspekcje w astrze h ?
Inspekcja nie ma nic do tego, diagnostyka komputerowa wyjasni wszystko.Przytrzymaj przycisk od kasowania licznika a następnie włącz zapłon nadal trzymając ten przycisk,poczekaj chwilę i inspekcja skasowana.
Nie
P1602 został pewnie od słabego akumulatora w zimie, a INSP to auto się o przegląd dopomina, zrobić przegląd i skasować. pozdr
A jak mam je zresetować? Bo nic nie resetowałem. Założył mechanik sonde skasowałem błąd i jeżdżę.
Samochód skasowany. Kończę temat
Jeśli nie masz możliwości skasować adaptacji, to po prostu pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz czy sytuacja będzie się zmieniać. Jeśli to kwestia adaptacji to z czasem powinno się poprawić.
Wybierz jako astra, corsa... I jak robisz ople to kup Techa 2, nie baw sie w żadne cuda na kiju typu soft z neta i laptop, bo to ślepa uliczka
Witam Pewnie podczas naprawy rozpiął jakąś wtyczke od poduchy lub napinaczy. U mnie kontrolka zapaliła sie po odłączeniu wtyczki od napinacza pod fotelem kierowcy. Niestety kontrolke można skasować tylko Techem 2. Przyrządem można sprawdzić poszczególne obwody ( ich rezystancje ) poduch i napinaczy. Jeśli elektryk coś spaprał to sie o tym dowiesz Najlepiej...
ponieważ robię to chińskim OP COM-em jest ryzyko, że mogą samoczynnie wystrzelić poduszki. Ciekawe stwierdzenie ale nie realne. Tak możesz skasować.
Czy skasowałeś błędy?
Witam serdecznie. Nie wiem po co tyle zgadywania. Jak byś zmieniał wszystko w/g sugestii to najpierw powinieneś załatwić pożyczkę. Jak nie chcesz wydawać na serwis to kup sobie prosty skaner błędów z CAN. Sam kupiłem taki za 79 zł i porównywałem z orginalnym Techem 2. Błędy wyświetla te same( sprawdzałem a Oplu Astrze G) skasować też można. Jak na prostą...
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
błedy p1631 i p0251 po skasowaniu blad wraca
Będzie błąd, i cały system pozostanie nieaktywny do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu.
Skasowałem na razie się nie pojawiły.
Przycisk "Ok" z manetki/kierownicy powinien też go skasować, ale błąd jest i trzeba szukać przyczyny.
Code 95 Układ poduszek powietrznych wymaga serwisowania A próbowałeś pobawić się kostkami pod siedzeniem pasażera oraz kierowcy ? Rozłączyć psiknąć czymś i połączyć następnie skasować błąd DOBRYM programem diagnostycznym (dobrym tzn. nie jakimś lewym programem z internetu w dodatku po zastosowaniu cracka...) Można skasować również "ecu crash date" Problem...
Spróbuj podpiąć się pod vaga i tam skasować poduszki. może pomorze
W mojej Astrze zaraz po skasowaniu ponawia się błąd P0659. Chyba P0650. Pokusiłem się o demontaż liczników, kontrolka jest na diodzie led i nie widać żadnych modyfikacji. Skoro masz to już wyciągnięte to spróbuj przyglądnąć się pod kątem "zimnych lutów" w obwodzie kontrolki MIL.
Czy mogę skasować "ręcznie " bez wizyty w aso nie mozesz
a gdze znajdują się złączki od poduch może tam mi coś nie styka, a może są jakieś typowe uszkodzenia które moge sprawdzić przed inspekcją komputera, czy lampka sama zgaśnie jak się usunie usterkę czy trzeba jednak skasować z kompa.
zapchany DPF z powodu przetartego wezyka podcisnieniowego.czujnik wariował.Co do przepustnicy to zrobiłem ja sam kupiłem na allegro urzywkę no i oczywiscie była tez uszkodzona ale wykorzystałem płytke i działa jak malina.Bład po jakims czasie sam sie skasował
Jak usuniesz problemy z wtryskiem, to pewnie i wskazanie się pojawi. A tak na marginesie, to tylko chwilowego nie pokazuje? Średnie wylicza? Oczywiście po skasowaniu starego.
Sonda lambda. Błędy trzeba skasować po każdej wymianie/naprawie.
aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
Dzień dobry. Mam taki problem z moją astra: 1. Czasami jak jadę np. na 2 i puszczę gaz to samochód dostaje czkawki. Na innych biegach też tak jest ale bardzo rzadko. Najczęściej na 1 i na 2. Dodaję gazu i powoli mu przechodzi tzn. 1-2sek to trwa. Wymieniłem świece, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, przewód przelewowy od zbiornika paliwa. I nie...
Raczej pompa się JUŻ skończyła lub wtryski. Odpal na plaka.
Nie błędu nie da się skasować, nie robiłem ale spróbuję próbę z akumulatorem.
tak tez myslalem i dlatego wczoraj zalalem z czubkiem ;) powiedz mi tylko prosze czy bledy musze wykasowac czy same sie usuna? i czy jezeli wyczyszczenie EGR nie pomoze to czy blad po skasowaniu znowu wyskoczy?
Zapewnie padający CIM. Po skasowaniu odczytaj ponownie, sprawdź rzeczywiste co tam widać.
Jeżeli usuniesz usterkę ,to błędy dadzą się skasować. Mulić może przez błąd jeden.
silnik krokowy, był wymieniany na nowy więc raczej to nie jest jego wina - był podpinany do komputera ale jakie błędy pokazał tego nie wiem - na pewno coś z krokowym bledy zostały skasowane krokowy wymieniony.
Witam Astra Astrą ale jaki to silnik? Miałem podobny problem jak mi chłodnica pękła, nie wiem jak w innych silnikach ale 1,7CDTI nie ma żadnej kontrolki temperatury!!!!!! to gorzej niż w maluchu. Jak mi się silnik przegrzewał to ta kontrolka mi świeciła, jako efekt uboczny było brak ciepłego powietrza w nawiewie. Czy jak włączysz stacyjkę to wyświetlają...
Niestety nie udało mi się odczytać numeru pompy bo albo miałem za słabe dojście ze światłem albo numery o których mówicie są zasłonięte i po prostu ich nie widziałem. Kupiłem sterownik z końcówką "360" i po zamontowaniu silnik od razu zapalił. Jedyny problem mam z tym, że komputer wciąż widzi błąd 251 i zaraz po uruchomieniu nie ma mocy bo nie włącza...
Trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy, bo chyba o to Koledze chodzi. Pierwsza rzecz to chiptuning, zmiana oprogramowania sterownika silnika, najczęściej w celu zwiększenia mocy, czasem usunięcia na stałe niektórych błędów, czy deaktywacja EGR, DPF czy SCR. Do tego trzeba mieć dedykowany sprzęt i oprogramowanie. Druga rzecz to tak zwane „kasowanie wartości...
Kluczyk należy włożyć do stacyjki i przekręcić o jedną pozycję (włączyć zapłon), odczekać ok 30s i dopiero przycisnąć któryś z przycisków, jak będzie ok to centralny zamknie i otworzy rygle. Jeśli chodzi o poduszki to musisz udać się na diagnostykę nie da się tego skasować. Nie koniecznie jest to awaria poduszek, może ktoś np. zdejmował kierownicę i...
Strumieniu :) Rozwiń proszę troszkę myśl-bo jestem totalnym laikiem.. (co ozn.wyłączony CAN?) No właśnie ostatnio u mnie był spec od tych rzeczy...a może tylko mienił się specem.. (ale skasował mnie jak spec..:) )
Opel Astra 4 J - 115 koni, rocznik 2010. Silnik jest eco, więcej danych w tej chwili nie ma. Sprawdzaliśmy i czyściliśmy tylko przepustnicę, skasowaliśmy błędy i później znów zaczęło się od początku. Zwalniałem i od razu wzrastały obroty i znów wyskoczył czek z błędem PO 171.
Mocowania są ok. Spróbuje ale raczej wole żeby zrobili mi to fachowcy ...wątpię zebym ustawił sam, ale dziekuje za informację. Można skasować temat :)
Sprawdź jak wygląda zbieżność ciśnień. Błąd daje się skasować? Występuje na biegu jałowym czy po przegazowniu ?
Dzięki za porady już sobie poradziłem poprzez interfejs vag od grupy volkswagena i ściągnąłem programik z elektrody który skasował błąd. Jest wszystko OK.
W czasie tej opracji nie włączaj stacyjki,bo następny twój post będzie "jak skasować kontrolkę poduszki"
Równie dobrze może być to zupełny banał, np. przypadkowe naruszenie jakości połączenia z którymś z czujników przy wymianie uszczelki. Ale "w ciemno" nie znajdziesz, trzeba odczytać błędy. A i tak trzeba będzie skasować te błędy po naprawie.
Witam , jestem posiadaczem astry g 1.6 16V 2000r X16XEL . opel tech2 wykrył błąd nr. 17,7,163 w układzie chłodzenia silnika(7,163 dały się skasować)...może jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to jest za błąd?? Z góry dziękuje.
Dokładnie jak wyżej logi z jazdy z opcoma, najlepiej adaptacje skasować ale jeździć testowo na samej benzynie i najlepiej dla pewności zakręcić butle z gazem.
Bez kanału nie było możliwości wymiany. Wymieniłem czujnik i auto jakby odżyło. I przestroga dla laików jak ja. Sprawdzajcie regularnie DPF i czujnik temperatury. Ale róbcie to u naprawdę fachowców. Ja wpakowałem 1600 zł w swoją astrę u pseudo mechaników i auto nie jeździło. Wymieniali mi wtryski regulowali co się dało . Dopiero elektryk wykrył uszkodzenie...
A, i jeszcze jedno. Niby lekki wyciek z pompy.... czy to tez ma jakiś związek? Dodano po 1 Mechanik u którego robiłem rozrząd twierdzi że sterownik do regeneracji, ale wątpię w to, bo po skasowaniu błędu wszystko ok.
Czy po wymianie jezdziles autem?bo powinienies tego bledu nie skasujesz bez auto adaptacji
W soft został przegrany ale błąd wentylatorów dalej świeca moduł zmieniłem lecz błąd dalej świeci i nie można go skasować, wiązka kabli została sprawdzona. Po wypiciu czujnika klimatyzacji wentylatory się zalaczaja
Wykonaj kalibrację według instrukcji obsługi.
czli tak? skasowac kody, odczytac na nowo jak sie pojawią? moze byc ze po skasowaniu bedzie ok?
To ogólnie w miarę prosty i niezawodny system, ale widać że jest parę nawarstwioych problemów. Po pierwsze skasować błędy (w tym przypadku pomaga odłączenie akumulatora), odpalić, pozwolić popracować na benzynie, pojeździć chwilę na benzynie i wycztać błędy ze sterownika. Po zdiagnozowaniu i usunięciu problemów można wziąć się za gaz.. Jeżeli jednocześnie...
Panowie wymieniony czujnik ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia paliwa. Dalej komunikat o awarii silnika i max 2000 obrotów. Czy coś jeszcze trzeba kasować na komputerze czy powinno odrazy zaskoczyć? Po wymianie czujnika nie było żadnej zmiany więc zdecydowałem się na kupno regulatora ale dalej nic... Dodano po 1 Po wizycie u elektryka błędy jakie...
Tak auto dostało strzała w bok wywaliło kurtynę boczną i poduszkę z fotela. Teraz pytanie bo świeci zapewne przez to że muszę skasować crash date czy op-comem mi to pójdzie ?
Ja jak się wczytałem w to co napisałeś, to skasowałem swój post żeby nie obciążać konkretnego sprzedawcy!
A ten „mechanik” to się dopiero uczy fachu na klientach? Nawet w stolicy za taki rozrząd nie zapłaciła byś tyle, co on wałek rozrządu wymieniał? Wydaje mi się, że złapał „krowę” /bez skojarzeń/ za cycki i doi. Teraz jak już „robokop” sugerował inny silnik, bo nie wiadomo jakie cuda teraz wymyśli. Swoją droga naprawy...
Od kilku dni, sprężarka klimatyzacji działa. Okazało się, że był jakiś błąd w komunikacji panelu sterowania klimą, który trzeba było usunąć. Luzy na sprzęgiełku skasowane i pary na szybach brak. Pozdrawiam.
chodzi mi tylko o skasowanie kodu błędu tym samym kontrolka u mnie gaśnie
A ja osobiście uważam że nie zastąpiony jest zapasowy akumulator, który stoi w cieple i jest doładowany prostownikiem! Wtedy auto można odpalić na 2 sposoby. Albo kabelkami podpiąć dodatkowy sprawny akumulator i nic nam się nie skasuje w pamięci radia itp. albo poprostu podmienić rozładowany na naładowany i cieplejszy a poprzedni naładować małym prądem...
Miałem to samo elektryk bawił sie 5 godzin wreszcie wastawił przekaznik od poloneza skasował 3 setki i działa.Panel zastępczy robił to samo.
Skasowałem wszystkie błędy. Przed chwilą zapalił tylko kod ECN050074 Czujnik prędkości własnej pojazdu. Gdzie to się w ogóle znajduje?
Poszukaj programu vauxcheck. Ja tym się łączę z astrą 2 , błędy podaje i da radę skasować elm-em
Witam, jestem laikiem w tej kwestii, mechanik podpiął swój sprzęt bezpośrednio do oplowskiego złącza diagnostycznego i odczytał komunikat o zaburzonym przepływie prądu. Skasował to i się naprawiło. :) pozdro
Jeśli będziesz w stanie go sam wymienić i skasować błędy to tak, to chyba oczywiste, że jak kupisz i wrzucisz do schowka to nic nie pomoże :D
Witajcie, problem jest następujący w jaki sposób dograć kolejnego satelitę do już istniejącej listy kanałów w Enigma 2 dla dekodera Zgemma H9S Aktualnie posiadam wgrane listy dla : Hot Bird 13ºE + Astra 19,2ºE + Astra 23,5ºE + Astra 28,2ºE + Astra 4,8ºE + Thor 0,8ºW - używam dreamboxEdit - i o ile potrafię skasować lub...
Witam, kupiłem Astrę H kombi po lekkim strzale w tył. Wywaliły napinacze, i świeci się poduszka (poduszki,kurtyny całe). Do tego po każdym odpaleniu auto włącza awaryjne światła i non sto świeci się lampka wewnętrzna z przodu. Dziś mi przyszły napinacze pasów niestety ktoś się pomylił i przysłał mi z vectry c (obcięta wtyczka) zamiast z astry H . Fizycznie...
Nie kojarzę czegoś takiego w tym programie. Z tego co pamiętam to tam tylko idzie skasować. Long Life i 10tyś - przecież to tyle na mineralnym się robi.
Teraz to ja nie pamiętam jaki był kod błędy koleś w zakładzie mechanicznym po podłączeniu do komputera powiedział że Egr się zawiesza i trzeba wymienić i skasował błąd a ja po tygodniu wymieniłem egr
Ok. Mam już numery błędów. Screeny załączam. Pomoże mi ktoś w rozszyfrowaniu tych błędów? Jak już pisałem w pierwszym poście problem polega na tym, że pali się kontrolka z kluczykiem na pomarańczowo i auto bardzo słabo przyśpiesza na pierwszych trzech biegach. Jednocześnie obroty silnika są na wysokim poziomie. Jak zostawię auto na parę godzin to po...
Can - czyli cuda. Sprawdź żarówki. Wymień od razu 2 . Jak wymienisz pojedynczo może nie działać. Skasuj błąd. Czasami pomaga zdjęcie klem mimo ze wcześniej skasowałeś błąd. Po prostu Can i wszystko.
Zmieniłem przekaźniki na nowe... stare były całe skorodowane... Już jest wszystko złożone w aucie tylko kontrolka nadal się pali. Czy teraz musze podłączyć znów pod komputer i skasować błąd czy poprostu ta moja naprawa nic nie dała??
czy program obd II scanmaster jest w stanie skasować błąd zapalonej kontrolki poduszek pow. czy ten program jest kompatibilny z oplem astra 1999 diesel?
Jak odłącze akumulator na 20s, to czy po podłaczeniu zacznie się palić kontrolka od airbagu? nie tylko czasem nie grzeb w instalacji poduchy bez odłączania aku niektóre auta np. Astra II zapamiętują błąd i żeby go skasować trzeba podpinać auto do kompa. oczywiście nie wszystkie typy tak mają, ale jeśli nie masz pewności to nie ryzykuj
Wiem, że nie znosi, bo jak nie napisałem tych danych wczoraj w poscie z kolorami kabli i tym co wiem i odrazu się o to wszystko zapytałem to mi skasował topic ;-)
Gdzie jest czujnik poziomu płynu do spryskiwacza Astra G ? czy czujnik jest w pompce ??? bo nic innego tam nie ma, rozbebeszyłem troche auto i przy okazji chcę skasować komunikat komputera "washing fluid level" czy można to jakoś ominąć albo wyczyścić tą pompkę czy coś ( wygląda na nierozbieralną ) ???
jak mogę sprawdzić czy egr się domyka to bardzo prosty system egr - wymontuj zawór 2x śruba torx45 i naciśnij od spodu tłok zaworu powinien powracać swobodnie bo jest na sprężynie - wyczyść przylgnie dookoła z nagaru . Reste bloku o2 czyli skasowanie wartości uczących danych mieszanki układu paliwowego - do zrobienia testerem diagnostycznym ...
astra skasować błędy skasować błędy astra skasować folder
pomiar płyty laptopa oscyloskop karty dźwiękowej otwieraniem linków firefox
różnicówka brzęczy naprawa pendriva
Jak dopuścić wodę do pieca Vaillant - instrukcja Kod usterki P2562 - Czujnik położenia sterowania doładowaniem turbosprężarki