A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
Tak z ciekawości podłączałem wczoraj kilka opli do euroscana i tak'' opel Astra G 98, corsaB 98,Astra F 95,Vectra A 94 i wszystkie się połączyły z poduchami bez problemu.''Może u ciebie jakiś przypadek,albo sensor,albo coś w instalacji.A co do Opel tech2 to sprawdzisz tylko błędy i wykasujesz,nie odczytasz tym żadnych parametrów i tak naprawdę to się...
Wpierw napraw tylne wiązki ( to standard w Astra H i Zafira B ) możliwe iż to ma wpływ na głośniki . Warto skasować błędy ( ostatni mi nie działał AUX i wystarczyło właśnie błędy skasować.
Witam Pewnie podczas naprawy rozpiął jakąś wtyczke od poduchy lub napinaczy. U mnie kontrolka zapaliła sie po odłączeniu wtyczki od napinacza pod fotelem kierowcy. Niestety kontrolke można skasować tylko Techem 2. Przyrządem można sprawdzić poszczególne obwody ( ich rezystancje ) poduch i napinaczy. Jeśli elektryk coś spaprał to sie o tym dowiesz Najlepiej...
Wszytko szczelne krokowy wymieniłem bo myślałem że to jego wina potem zacząłem wymieniać wszystko po kolei na nowe aż trafię na przyczynę ale już wymieniłem wszystko i wszystko czyscilem najbardziej działo się tak gdy wentylator się załączył od chłodzenia na chłodnicy myślałem że jakiś spadek napięcia czy coś ale zrobiłem experyment i podjechałem drugim...
Dokładnie jak wyżej logi z jazdy z opcoma, najlepiej adaptacje skasować ale jeździć testowo na samej benzynie i najlepiej dla pewności zakręcić butle z gazem.
https://motorataj.pl/ zadzwoń do nic, może będą mieli a jak mają to możesz 7m wysłać stary i zrobią klona tylko włożyć i skasować błędy ewentualnie od nowa przypisać wtryskiwacze. Już kilka razy od nich brałem mają sterowniki z Włoch suche nie zawilgocone
Jeśli będziesz w stanie go sam wymienić i skasować błędy to tak, to chyba oczywiste, że jak kupisz i wrzucisz do schowka to nic nie pomoże :D
Witam. Mam problem z pojawiającymi się błędami w Astra G 2001 1.6 8V Z16SE. Po sprawdzaniu adapterem OBD2 Bluetootch pojawiają się dwa błędy P0115 i P1403. Po skasowaniu błędy caly czas się pojawiają. Przy błędzie P0115 wymieniłem czujnik temperatury głowicy. Efektu nie spodziewałem sie na długo. A znowu przy błędzie P1403 oczyściłem zawór EGR jak zazwyczaj...
Panowie wymieniony czujnik ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia paliwa. Dalej komunikat o awarii silnika i max 2000 obrotów. Czy coś jeszcze trzeba kasować na komputerze czy powinno odrazy zaskoczyć? Po wymianie czujnika nie było żadnej zmiany więc zdecydowałem się na kupno regulatora ale dalej nic... Dodano po 1 Po wizycie u elektryka błędy jakie...
Udało mi się skasować jeden błąd ale drugi C0040 jest ciągle aktywny. Dlatego bardzo mnie dziwi że lampka Absu się nie świeci. Testowałem programem Opel Scanner i poza tymi błędami nic więcej nie znalazł.
Poszukaj programu vauxcheck. Ja tym się łączę z astrą 2 , błędy podaje i da radę skasować elm-em
Równie dobrze może być to zupełny banał, np. przypadkowe naruszenie jakości połączenia z którymś z czujników przy wymianie uszczelki. Ale "w ciemno" nie znajdziesz, trzeba odczytać błędy. A i tak trzeba będzie skasować te błędy po naprawie.
Sonda lambda. Błędy trzeba skasować po każdej wymianie/naprawie.
Witam, W mojej Astrze z dnia na dzień zaczęły zapalać się światła mijania i pozycyjne (przód+tył) od razu po zapłonie. Włącznik mam 3-pozycyjny (0,pozycje,mijania) i po włączeniu zapłonu światła są włączone na każdym z nich a na desce rozdzielczej nie ma kontrolki włączenia świateł. Przy wyjętym kluczyku w położeniu pozycje świecą się światła pozycyjne,...
To ogólnie w miarę prosty i niezawodny system, ale widać że jest parę nawarstwioych problemów. Po pierwsze skasować błędy (w tym przypadku pomaga odłączenie akumulatora), odpalić, pozwolić popracować na benzynie, pojeździć chwilę na benzynie i wycztać błędy ze sterownika. Po zdiagnozowaniu i usunięciu problemów można wziąć się za gaz.. Jeżeli jednocześnie...
Witam wszystkich . Posiadam astre III 2.0 turbo benzyna. Pojawiają się dwa błędy pomimo wymiany po raz 3 sondy za katalizatorem .Instalacja sprawdzona , podgrzewanie sondy jest... po przejechaniu 50 km auto słabnie i zaświeca się chek ale błędy skasować i znów moc powraca na chwile . .Co można jeszcze sprawdzić ?za odp dziękuje. PO141 - ogrzewanie sondy...
Kolego program MONIO służy tylko i wyłącznie do odczytu parametrów pracy instalacji ,ewentualnie można odczytać ciśnienie drugiego stopnia , pod warunkiem że jest czujnik ciśnienia na rozdzielaczu ,bo nie przy kazdym rozdzielaczu występował i oczywiście można odczytać i skasować błędy w sterowniku gazowym i tyle można ,odnośnie tej zwłoki w przełączeniu...
mam podobny problem opel astra 1.7 TD 1998 r. silnik oplowski wymieniłem przepływomierz wyczyszczony zawór egr wymieniony rozrząd + pompa wody wymienione świece płyn chłodzący termostat płyn hamulcowy uszczelka pokrywy silnika filtr oleju olej filtr powietrza filtr paliwa filtr kabiny przewody paliwowe - powrót samochód był poddawany badaniu diagnostycznemu...
Witam. Trafiłą do mnie taka astra, oczywiście juz po innych mechanikach. Auto trafiło z tymi błędami, w turbosprężarce był uszkodzony wirnik i poszła do regeneracji. Wróciła, założyłem ją, ciagnie ładnie ale wyskakują te błędy. P003A- NIE PRZYUCZONE POŁOŻENIE MODUŁU STERUJĄCEGO DOŁADOWANIEM SPRĘŻARKI i P2598 opis błędu p2598 jest w tym pliku tylko po...
Co właściwie oznacza ten kod błędu? Auto to Astra G '99 z manualną klimą, silnik X16SZR. Po lekkiej stłuczce zniszczył się sterownik od wentylatorów(wymieniony na drugi ale nie wiem czy właściwy), brakuje też dodatkowego wentylatora od klimy no i nie ma też gazu narazie nabitego. Tymczasowo tym mam zamiar pojeździć tym autem i trochę nie fajnie że cały...
Komputer został zmieniony i automatycznie silnik pracuje dobrze lecz wyskakują mi błędy których nie mogę skasować i przy użyciu programu delphi,, tic tac,, nie działają wentylatory. Błąd od A/C świeci bo klima jest nie nabita a na poprzednim komentarze nie świeciło https://obrazki.elektroda.pl/1291026700_...
Witam, auto opel astra j (IV) po odpaleniu silnika włączeniu świateł mijania często pokazuje błędy code 21, code 22, code 16 mimo tego wszystkie światła działają jak należy co może być powodem, po naciśnięciu przycisku ctrl błędy znikają po ponownym odpaleniu pokazują się czy to trzeba jakoś skasować czy mam coś do sprawdzenia? Co to może być? Pozdrawiam.
po diabła płacę kasę i robię badanie, po co te wszystkie programy diagnostyczne, czy to już nic nie znaczy?, ....... Poza tym diagnosta sam nie wierzył w to co zobaczył na ekranie, ale potwierdził że to krokowiec...... tak jarek14, te wszystkie kompy i programy nic nie znaczą jeśli obsługuje je osoba która potrafi np tylko skasować błędy
To popytaj moduł o błędy, parametry, ecm o parametry. nie świeci ci na desce żółta chłodnica? jak nie świeci to pójdż tokiem myślenia kolegi motronica, jak świeci to otwórz maskę i sprawdż ilość płynu. Naprawde miałem takiego co błędy przyjechał skasować a skasowalem je nie komputrem a połową... bańki borygo
Swiecenie się tej lampki może mieć kilka przyczyn bez podpięcia odpowiedniego sprzętu nić nie zrobisz bo nawet po usunięciu usterki musisz skasować błędy bo lampka dalej będzie świeciła a cały system nie zadziała w razie kolizji
Nie lepiej najpierw odczytać błędy, a później zastanawiać się co one oznaczają? Zresztą w linku są opisane kody. Przecież na tym to polega. Jaki jest sens zastanawiać się jaki kod mogła by mieć taka czy inna usterka, a dopiero potem sprawdzić kody. Szukałem kodów do astry, ale wszystkie linki wygasły, znalazłem tylko tego linka którego ktoś podrzucił...
Zaczęła mi świecić kontrolka awarii MIL, objawy "dziura w gazie" głównie na 4 i 5 biegu oraz problemy z odpaleniem auta na zimnym silniku (odpalał, ale przez jakieś 30sek. szarpał i był słaby). Pojechałem na zczytanie błędów, gość podpiął tester (Magnetti Marelli) i wyskoczyły 2 błędy: 1.eeprom centralki 2.regulator lambda (niestety nie pokazywał kodów...
kurtyka1: jedno podstawowe pytanie - silnik zapala chwilę pochodzi i gaśnie czy te 500 obrotów masz jak kręcisz rozrusznikiem? ja miałem problem z odpalaniem (http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... i pomogła wymiana wężyków przelewowych. Co do grzania świec nie zmieniałem bo mnie jak się okazało koleś chciał okantować...
Witam, Opiszę jak wygląda teraz sytuacja u znajomego. Auto stoi już 2 miesiące. Tak jak koledzy pisali założył starą pompę od swojego starego silnika. Pompy nikt nie chciał regenerować, dopiero fachman z SIGMY wziął to - skasował 300zł i stwierdził, że sterownik był zepsuty. (Powiedział, że jak coś może pomóc ją założyć - potem niestety kontakt z fachmanem...
Witam szanowne grono! Borykam się z problemem były błędy P0481 - Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny P0480 - Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny Za którymś razem błędy skasowałem , ale pewnie problem pozostał. 1.Po podłączeniu auta , wchodzę do silnik, testy cooling fan relay 1...
A co można zrobić żeby usunąć tą usterkę ??? jestem w tej kwestii całkowitym laikiem , pisałem już posta z prośbą o pomoc ale post został zablokowany a pomoc nie udzielona ,, Astra po rozgrzaniu silnika gaśnie - dławi się i gaśnie , wymieniłem czujnik położenia walu korbowego nic nie pomogło wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej nic nie pomogło , sprawdziłem...
Witam, Od niedawna mam Astrę F 1,8 16V 1994 (ABS,klima,2xAirbag) i ostatnio zawiodła mnie na drodze. Silnik zaczął szarpać, zapaliły się kontrolki Check Engine, ABS, Airbag. Po chwili silnik zgasł. Okazało się , że rozładowany jest akumulator. Po naładowaniu silnik zapalił i pracuje OK, jednak nadal pali się kontrolka Airbagu. Komputer wskazał dwa błędy...
Widze że kolega elektrit zna się na rzeczy. Diagnostyka komputerem wykazała dokładnie usterkę czujnika położenia wału korbowego. Błędy dały się skasować i na razie silnik pracuje OK. Ale niepokój pozostał. Ponieważ usterka wystąpiła w duży deszcz, a teraz samochód wysechł chciałbym sprawdzić wtyczkę i oprzewodowanie.Może jakaś podpowiedź gdzie ten czujnik...
Witam otóż posiadam taki samochodzik i mam do was pytanie byłem u gazownika stwierdził że mam padniętą sonde do wymiany oczywiście kontrolka silnika świeci ale zaczne tak jakiś pajac podłączył mi kabelek od sondy do masy żeby oszukać komputer i co zauważyłem kontrolka silnika świeci na wolnych obrotach na benzynie i jak sie jedzie to jak obroty nie...
Witam, auto jak w temacie Astra 2 z silnikiem 1.7 DTI 2002rocznik, Problem jest z systemem chłodzenia . Wentylatory włączały sie po zgaszeniu silnika i chodziły kilka minut. Zacząłem od odczytania błędów : W silniku : P0481 - Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny P0480 - Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód...
Witam mam pewien problem. Kupiłem Opla Astra 1,6 benzyna o pojemności 1598cm³. Zrobiło się cieplej i wymieniając paski rozrządu i wieloklinowy mechanik stwierdził że nie działa czujnik wentylatora (ten w chłodnicy). Postanowiłem wymienić kupiłem włoski czujnik w Auto L. (to jest te z trzema pinami) przy okazji wymieniłem też płyn do chłodnicy....
Najpierw skasuj błędy i sprawdz "na czysto".
Czy po wymianie jezdziles autem?bo powinienies tego bledu nie skasujesz bez auto adaptacji
Może zła interpretacja błędu? Program wskazał na uszkodzenie części a wina leży w okablowaniu (wiązce elektrycznej). Dlatego błędu nie można skasować
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
Błąd nie daje się skasować.
Z instalacji gazowe. Spróbuj skasować błąd i uruchomić na benzynie i nie przełączać na gaz. Jaką masz instalacje gazową?
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
Czy skasowałeś błędy?
Czy próbowałeś skasować ten błąd ?
błedy p1631 i p0251 po skasowaniu blad wraca
Być może. I skasuj potem błędy.
A jak mam je zresetować? Bo nic nie resetowałem. Założył mechanik sonde skasowałem błąd i jeżdżę.
Tak jak pisałem, postanowiłem sprawdzić ustawienie kierownicy bez poduchy, czyli poprostu się autem przejechałem i to był mój błąd. Gdzie w Wawie najtaniej to zrobią, tzn skasują ten błąd?
Będzie błąd, i cały system pozostanie nieaktywny do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu.
sprawdz jeszcze raz te kostki co sa po siedzeniem od poduszek bo astra rzeczywiscie ma z nimi problem skasuj blad i powinno byc dobrze
Jest tak-jeżeli nastąpiło zadziałanie poduszek w związku z kolizją-testerem się tego nie da skasować Jeżeli nastąpiło zadziałanie napinaczy pasów bezpieczeństwa-taki błąd mozna skasować tylko trzy razy.
Jeżeli usuniesz usterkę ,to błędy dadzą się skasować. Mulić może przez błąd jeden.
kupiłem przejściówkę z ODB2 na ODB1 , w pracy mam TEKA AXON , ale on się nie komunikuje z moim autem, nie ma wogóle w spisie tego samochodu. Jakim programem i jakim sprzętem mogę skasować ten błąd poduszki ? (Astra F 1995 , silnik 1.6 8V X16SZR)
Tak robiłem. Więc pewnie trzeba skasować poduchy:). Dziękuje, brachu.
Skorzystać z oferty jakiegoś zakładu radiocode, licznika błędów sobie nie skasujesz.
Astra H 2004r. kod Z17DTH diagnoza za pomocą AUTOCOM, błędy wracają po skasowaniu.
W gniazdo instalacji elektrycznej. Jak chcesz wymienić, to wypnij wtyczne, wykręć i wymień. Poskładaj, skasuj błędy i po robocie.
Code 95 Układ poduszek powietrznych wymaga serwisowania A próbowałeś pobawić się kostkami pod siedzeniem pasażera oraz kierowcy ? Rozłączyć psiknąć czymś i połączyć następnie skasować błąd DOBRYM programem diagnostycznym (dobrym tzn. nie jakimś lewym programem z internetu w dodatku po zastosowaniu cracka...) Można skasować również "ecu crash date" Problem...
Skasuj błędy i pojezdzij aż zapali się błąd.Wtedy diagnozuj. Błąd pierwszy to egr,albo jest zasyfiony, uszkodzony wężk lub uszkodzony elektrozawór . Błąd drugi to obroty wału odpowiada za obroty i obrotomierz! Błąd trzeci to też czujnik obrotów ale znajduje się w pompie dolutowany do sterownika. Podmień na początek czujnik wału bo to wszystko ze sobą...
Niestety nie udało mi się odczytać numeru pompy bo albo miałem za słabe dojście ze światłem albo numery o których mówicie są zasłonięte i po prostu ich nie widziałem. Kupiłem sterownik z końcówką "360" i po zamontowaniu silnik od razu zapalił. Jedyny problem mam z tym, że komputer wciąż widzi błąd 251 i zaraz po uruchomieniu nie ma mocy bo nie włącza...
Przycisk "Ok" z manetki/kierownicy powinien też go skasować, ale błąd jest i trzeba szukać przyczyny.
Witam, prosił bym o pomoc posiadam Astre H z 2004 roku ostatnio straciła moc po odczytaniu błędów z licznika wyświetliły mi się błedy P0135/P0141/P0443/P1112/P1116 po skasowaniu błędów odzyskał moc ale błędy powróciły co to może byc ....?
Can - czyli cuda. Sprawdź żarówki. Wymień od razu 2 . Jak wymienisz pojedynczo może nie działać. Skasuj błąd. Czasami pomaga zdjęcie klem mimo ze wcześniej skasowałeś błąd. Po prostu Can i wszystko.
Skasuj błąd to kontrolka nie zapali się .
A, i jeszcze jedno. Niby lekki wyciek z pompy.... czy to tez ma jakiś związek? Dodano po 1 Mechanik u którego robiłem rozrząd twierdzi że sterownik do regeneracji, ale wątpię w to, bo po skasowaniu błędu wszystko ok.
Chyba pisze że DPF w prost no nie? Napraw usterkę a potem skasuj błąd nie rozumiem cię za bardzo?
Witam , jestem posiadaczem astry g 1.6 16V 2000r X16XEL . opel tech2 wykrył błąd nr. 17,7,163 w układzie chłodzenia silnika(7,163 dały się skasować)...może jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to jest za błąd?? Z góry dziękuje.
Wymieniłem sondę druga i pomiar jest w granicach 0.10-0.80V więc sonda nowa działa, ale check engine nadal występuje, ale rzadziej. Gdy błąd wyskoczy to sonda jest na 1.28V i niby nie pracuje skasuje błąd i sonda zaczyna pracować. Błąd który nadal występuje to P2097. Mechanik powiedział że problem z tym błędem to może być wszystko, katalizator, zawór...
Opel Astra 4 J - 115 koni, rocznik 2010. Silnik jest eco, więcej danych w tej chwili nie ma. Sprawdzaliśmy i czyściliśmy tylko przepustnicę, skasowaliśmy błędy i później znów zaczęło się od początku. Zwalniałem i od razu wzrastały obroty i znów wyskoczył czek z błędem PO 171.
a po jakimś czasie same się skasują W tym aucie nigdy się same nie skasują.
Jak usuniesz problemy z wtryskiem, to pewnie i wskazanie się pojawi. A tak na marginesie, to tylko chwilowego nie pokazuje? Średnie wylicza? Oczywiście po skasowaniu starego.
Witam. Po wymianie uszkodzonego czujnika powinny byc skasowane błędy ze sterownika. Jeśli tak się stało a kontrolka dalej świeci, oznacza to że w dalszym ciągu gdzieś jest uszkodzenie. Osobiście wątpię w czujnik w drzwiach. Bardziej stawiał bym na uszkodzoną taśmę w kieronicy ewentualnie w fotelu kierowcy.
A co według ciebie jest? chodzi mi o to że może i jest ten błąd przyczyną tego wszystkiego tylko dlaczego akurat w deszcz czy jak myję auto? W tym cały problem że nie wiem jaki wpływ ma deszcz czy wilgoć na to wszystko.. wg mnie musi jakieś zwarcie iść albo wilgoć powoduje jakiś błąd w jakimś sterowniku np. Tylko jak tego dowieść..? Bo skasuje błąd...
Dzięki za porady już sobie poradziłem poprzez interfejs vag od grupy volkswagena i ściągnąłem programik z elektrody który skasował błąd. Jest wszystko OK.
Klient pojechał do serwisu autoryzowanego. Wymienili sondę, skasowali błędy, skasowali parę stów i po paru dniach to samo. Wrócił, bo co miał zrobić. Wymieniłem sterownik i git.
Wie ktos co to za blad airbaga 31 i 41 Skasowalem ten 31 a 41 sie nieda skasowac .Astra g X16XEL kasowalem fejsem tech 2 z allegro
czli tak? skasowac kody, odczytac na nowo jak sie pojawią? moze byc ze po skasowaniu bedzie ok?
Skasowałem wszystkie błędy. Przed chwilą zapalił tylko kod ECN050074 Czujnik prędkości własnej pojazdu. Gdzie to się w ogóle znajduje?
Witam! czyli włączający się wentylator przy nawet niskich temperaturach otoczenia i silnika jest częstym objawem po wymianie termostatu ? I po skasowaniu błędów komputerem w ASO problem znika?
Raczej pompa się JUŻ skończyła lub wtryski. Odpal na plaka.
tak tez myslalem i dlatego wczoraj zalalem z czubkiem ;) powiedz mi tylko prosze czy bledy musze wykasowac czy same sie usuna? i czy jezeli wyczyszczenie EGR nie pomoze to czy blad po skasowaniu znowu wyskoczy?
Skasowałem na razie się nie pojawiły.
Panowie a jak włożyłem przepływomierz to teraz świeci czek czyli błąd trzeba skasowac na komputerze czy jest walnięty przepływomierz???
Koledzy przewody są Ok. Tez mi przyszło to na myśl i przekładałem przewody (1na 4, 2 na 3) ale wtedy było zero reakcji. nawet nie strzelał w wydech. Przełożyłem je spowrotem. Aparatu nie rozbierałem więc odpada złe złożenie. Wyjołem tylko aparat, przełożyłem moduł i to wszystko. Iskra mu wróciła ale nie odpala. Odpinałem tylko klemy żeby skasowało błąd...
Teraz to ja nie pamiętam jaki był kod błędy koleś w zakładzie mechanicznym po podłączeniu do komputera powiedział że Egr się zawiesza i trzeba wymienić i skasował błąd a ja po tygodniu wymieniłem egr
On zaczyna pokazywac rzeczywistą temperaturę na testerze dopiero powyżej 70 stopni. Zobacz czy błąd się skasuje jak odepniesz sterownik silnika.
Witam. W Oplu Astrze III 1.6 pojawił się problem. Po odpaleniu auto wkręci się za 1,5 tysiąca obrotów powoli spadają do 1 tysiąca i auto gaśnie. Podczas ruszania przerywa. Po podłączeniu pod komputer w sterowniku silnika był jeden błąd: Kodu niestety nie pamiętam P.....-błąd interfejsu tempomatu(sporadyczny). Po skasowaniu błędu więcej się nie pojawił.
Witam. Astra K 2017 1.6cdti. Wyświetla by sprawdzić system EMC. Błąd c0040-29 tzb obwód czujnika obr kola prawego przód. Tempo zmian powyżej progu. Błąd wyskakuje po kilku minutach jazdy do pół h od skasowania. Wymieniłem czujnik obr kola na nowy niestety nie pomogło. Zdarza się że blad znika sam. Jeśli ktoś miał podobny problem z góry dzięki za wskazowke
No to inaczej, bo błędów masz sporo nasypane a nie skasujesz ich metodą zwory. Jedź na diagnostykę.
Ok. Mam już numery błędów. Screeny załączam. Pomoże mi ktoś w rozszyfrowaniu tych błędów? Jak już pisałem w pierwszym poście problem polega na tym, że pali się kontrolka z kluczykiem na pomarańczowo i auto bardzo słabo przyśpiesza na pierwszych trzech biegach. Jednocześnie obroty silnika są na wysokim poziomie. Jak zostawię auto na parę godzin to po...
Nie błędu nie da się skasować, nie robiłem ale spróbuję próbę z akumulatorem.
Mam problem z astra g 1999 r 2.0 di nie moge skasowac kontrolki poduszki powietrznej. Pojawia sie błąd poduszka pasażera wysokoohmowa . samochód nie miał nigdy zadnego wypadku
To skasuj błędy. i jeszcze raz sprawdź. Sprawdź czy masz sygnał do cewki.
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
czyli walnięta sonda tak? aco z czujnikiem położenia wału wymieniony na nowy a dalej pokazuje ten sam błąd po skasowaniu wraca i skąd to za małe napięcie na wtrysku
Migającymi tego nie sprawdzisz. Skasować możesz spróbować odłączając na minutę akumulator ale to zależy od błędu (usterki). Dla własnego bezpieczeństwa lepiej jednak odczytać błędy.
odłącz akumulator albo skasuj błędy komputerem - twój wybór, a silniczki w lampach są żeby regulacja działała? może masz xenony? Tak po odłączeniu radio może się rozprogramować ale nie zakodować te radio jest przypisane do samochodu jeśli to oryginał, zależy jakie masz radio, skasuje się przebieg dzienny i średnie spalanie.
Z tego co wiem jesli bledy nie bedzie to po ilus tam odpaleniach samo sie skasuje :) Przynajmniej tak bylo w Astrze :)
astra skasować błędy astra skasować skasować błędy scania
średnio tonowy kondensator wyjście audio napięcie wymiana płyty głównej samsung
megaman zarowka megaman zarowka
Głośniki Yamaha Tyros nie działają - przyczyny i rozwiązania Opinie o prostowniku IDEA Sprint 20 Pro - funkcje i wady