odsłon wnękę w nadkolu po tej właśnie stronie-jak jest fabrycznie montowany a nie dokładka uniwersal to musi tam być
Tak jak kolega mgg napisał masz uszkodzony sterownik silnika.W astrze sterownik tego właśnie silnika jest bardzo awaryjny.Albo nowy albo ze szrotu,ale szrotowy też może być uszkodzony bo takie są te sterowniki i na to nic nie poradzisz.
MJD602 HW03F
Poniżej typy sterowników i silniki kompatybilne: CJ -Y17DT -X17DTL -X20DTL -Y20DTL -Z20LET -X20XER -X20XEV FR --X12XE -X14XE -X16SZR -C16SEL -X16XEL -X18XE1 CG -X12XE -Z12XE -X14XE -Z14XE -X16SZR -C16SEL -X16XEL -Z16XE -X18XE1 -Z18XE -Z16SE FT -X20XEV -X17DTL -X20DTL CU (BIALA) -Z22SE
Lub przerwany przewód pomiędzy pinem 7 gniazda , a A4 sterownika.
witam.miałem taki przypadek w astrze wymieniłem dwa sterowniki a była uszkodzona cewka.Po wymianie cewki wszystko wróciło do normy
Tak odpali.Jeździłem ostatnio Astrą H bez sterownika poduszek.
BRAWO JUREK .
Witam Wszelakie naprawy komputerów samochodowych i to nie drogo wykonuje Bosch -Serwis Czeladź-Piaski ul.Rzemieślnicza 3 woj. śląskie tel 032 265 61 13 lub 269 70 43 czynne od 9-17 Przepisałęm to z wizytówki .Polecam ten zakłąd jest solidny terminowy i nie drogi a na wykonaną usługę dostaniesz gwarancje, a kupowanie używanego jest dużo droższe i to...
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Z tego co pamiętam to CAN HS leci właśnie do ECU silnika przez sterownik skrzyni. Dlatego jak masz zasilanie to pewnie zdechł sterownik skrzyni.
Nie musisz. Potrzebujesz nowy wylogowany lub nowy ze znanym PINem i PIN do auta by zalogować nowy sterownik.
Pompa psg 5 jedna wtyczka, immo w sterowniku silnika.Psg16 dwie wtyczk,i immo i sterownik silnika w sterowniku pompy.
Opel scaner przeczyta błędy z wszystkich sterowników w Astrze G a ELM tylko ze sterownika silnika, poza tym pokaże prawdziwe parametry bieżące.
nie występuje
Powinien pasować
Uszkodzony sterownik
Sterownik.
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
A jakie błędy w sterowniku?
A skąd się ta substancja tam bierze?
https://obrazki.elektroda.pl/8641081900_... https://obrazki.elektroda.pl/2862379000_... https://obrazki.elektroda.pl/1762770800_... https://obrazki.elektroda.pl/9278265500_... https://obrazki.elektroda.pl/2046875400_... https://obrazki.elektroda.pl/8360350000_...
Rezystor ma opór 30kΩ.
Nie da się,
Zmierz napięcie na sterowniku pin C13. Może być inne niż na przepustnicy. Pozdrawiam. Dodano po 1 Albo ma podłączenie inst. gazowej do przepustnicy i ona fiksuje. Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1...
To nie sterownik, tylko driver pompy. 470nF
Proszę:
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Tam można bawić się w podmiankę pamięci bo to nie hybryda. Crypto to masz w liczniku a nie w ECU czy EDC i prędzej w Audi znajdziesz.
na pinie 49 przy wyłączonej klimie ma być 12V na włączonej 0-1V pin 34 to sygnał cyfrowy (wg.Autodaty)
Nic się nie zmieniło. Mapa mapa, adaptacje adaptacjami.
Silnik będzie kręcił rozrusznikiem ale nie zapali , będzie migać kontrolka silnika (brak autoryzacji immo) .. Średnio rozgarnięty elektryk samochodowy to ogarnie ..
Musisz to zgrać, pętla to para ze sterownikiem silnika.
Sterownik do przelutowania
Proszę, schemat.
Witam. Potrzebna jeszcze centralka. A to co znalazłeś w schowku, to ultradźwiękowy czujnik ruchu, a w zasadzie sam sterownik.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
W silniku X16SZR jest cewkomoduł wyzwalany napięciem +12V, więc można go łatwo sprawdzić. Ale częściej padały tam sterowniki.
Kup drugi sterownik jak twierdzisz ze jego wina,są za bezcen.Szkoda nawet czasu na diagnostykę usterki.
Powinno pasować:
W przypadku uszkodzonej sondy sterownik poda ok 0.4V
Astra H, sterownik silnika jest specjalnie tak zamontowany, żeby lała się po nim woda na maxa, i żeby poległ przy najdrobniejszej stłuczce http://obrazki.elektroda.pl/3578006400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4085529200_1...
Wpierw zaopatrz się w takie narzędzie, jak drewniane wykałaczki, lub lepiej patyczki do szaszłyków. To nie żart!
Wpływ na spalanie na pewno to ma. Ale można wgrać do sterownika soft od C14NZ :) Pozdrawiam
Nie DL a DTL, i jest za lewym błotnikiem, prawie na przeciw lampki kierunkowskazu bocznego
Skrzynka w bagażniku REC .
A jaki błąd zapisał się w sterowniku silnika?
nozki w sterowniku uszkodzone niedawno cwiczyla mnie astra i po zalutowaniu na nowo chodzi jak zegarek sterownik delphi na silniku dwie kostki po 36 pin
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
te punkty do rozlutowania
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Witam, tak w skrócie silnik nie chciał odpalić ani połączyć się z komputerem więc rozebrałem sterownik silnika i tam rozwalony element który oznaczyłem na zdjęciu na czarno i chciałbym się dowiedzieć co to jest co tam mogę wstawić aby wszystko chodziło, sterownik DSLP D9353459 engine controller HSFI - 2.1 delphi delco http://obrazki.elektroda.pl/4276108800_1...
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Z16XE z przepustnicą elektryczną? Ubity sterownik.
Witam Po pierwsze usuń prowizje za plik jeśli chcesz aby ktoś pomógł. Po drugie ze schematu którego skan umieściłeś wynika iż po naciśnięciu przycisku jedne styki sie : rozwierają "OTWIERANIE" POMARAŃCZOWY/CZARNY - BIAŁY/CZARNY, "ZAMYKANIE" POMARAŃCZOWY - BIAŁY, inne zwierają: "OTWIERANIE" BIAŁY/CZARNY - ŻÓŁTY/CZARNY, "ZAMYKANIE" BIAŁY- ŻÓŁTY, na czas...
Mam schemat do uniwersalnego ktory chce zamontowac tylko potrzebuje informacji w ktory mam sie wpiac do zamykania, otwierania, kierunków i ewentualnie szyb do ktorych noe jestem pewien bo orginalna centralka astry jest bez alarmu. Schemat orginalnej w zalaczniku
Ubity sterownik silnika.
Ale schematu czego ? wyjść/wejść ? ?
Jeżeli nie, to sterownik od modelu sprzed 1995 roku, będzie niezsynchronizowany
Sterownik do wymiany
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Sprawdź instalację od świec do sterownika czy nie ma przetarć , zwarć , luźnych czy skorodowanych styków itp ... - na schemacie widać że w twojej wersji nie ma przekaźnika świec tylko steruje tym sterownik silnika ..
Poproszę o foto wnętrza lub lepiej numery sterownika.
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
Czujnik położenia wału do wymiany pewnie ale najważniejsze zasilania na sterownik.
To jest płyn do sterowania sprzęgłem bo teraz wiadomo że masz półautomata (F13 MTA/F17+ MTA) wg producenta - Płyn hamulcowy w układzie wyprzęgającym należy wymieniać według podanej częstotliwości. Konieczne jest stosowanie płynów hamulcowych ze specyfikacją Opel/LUK "BASF Hydraulan 404 DOT4+" lub "Shell Brake Fluid DOT4+ LW".( ogólnie to dot4+).
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Pewnie jakieś dodatkowe wyposażenie Dokładnie. To jest wtyczka do sterownika tempomatu.
witam mam problem ze sterownikem wentylatorow pojawia sie blad 1540 auto przyjechalo z niemiec i mialo uszkodzony sterownik co z tym mozna zrobic?
Obydwie cewki przekaznika zespolonego dostają zasilanie 12+ po 15 / kluczyku/ , wróć do sprawdzenia zasilania sterownika po kluczyku , pin 27.
wygląda to na jakiś mosfet (chyba ?) zakładam że może to irf 14 chyba zamienne z buz 11 proponuje pooglądać dokładnie dataschity ; to 6l/3l to gupa selekcyjna - odpuść to nieistotne
A sprawdziłeś czy wszystkie świece grzeją? że jest napięcie na nich to wcale nie znaczy że są OK. Mi to wygląda że przynajmniej 2 świece są nie sprawne sterownika i czujnika temperatury się nie czepiaj.
To napiszę jeszcze raz, że miałem podobny przypadek i winny okazał się sterownik silnika.
Jak dla mnie trop z tym bezpiecznikiem jest błędny. Masz schemat od ECU.
potrzebuje orginał nr sterownika to 0 281 001 670
Przez sterownik
Witam. Wymienić całą pompę lub wymienić sterownik, lub wymienić tranzystor, lub oddać do naprawy. Najpewniej to ostatnie będzie najlepsze dla pompy i dla Ciebie. Najpewniej w okolicy jest jakiś pompiarz. Pozdrawiam
Witam. na zdjęciu
P1629 Internal Voltage Regulator Malfunction P1649 oznacza chyba padniętą pompę lub sterownik.
Odczytać kody usterek zapisane w sterowniku skrzyni.
1, Astra J nie ma sterownika wentylatora pod nadkolem. 2, Termostat jest sterowany elektrycznie , więc nie masz pojęcia czy dla sterownika silnika jest sprawny. 3, Często się zdarzało ,że grzałka termostatu łapała przerwę i trzeba wymienić termostat.
podaj jaki masz bład?
Niestety sterownik pompy.
Może sam sterownik , uczyniłem kiedyś taki fortel i okazało się że pompa bez zarzutu a tylko sterownik uszkodzony .
Ja mam podobny problem,ASTRA G X14XE Sterownik BINGO M i mam ustawione tak H-0,400 L-0,600 ,po zapaleniu rano na BP jak jest zimny obroty przez kilka sekund falują ,podczas jazdy jest OK.
naprawa twojego sterownika
jak macie kody i sterownik to wam to zrobie
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Nie ma nic takiego... jest ECU i przekaznik pompy paliwa Dodaję zdjęcie gdzie się znajduje. https://obrazki.elektroda.pl/1307004100_...
Panowie, podumujmy może: - Astra F ma sterownik poduszek na tunelu, pod popielniczką tylną. - napinacze są sterownae czysto mechanicznie, nie sa odpalane przez sterownik. W zwiazku z powyzszym sytuacja odpalenia napinaczy bez wywalenia poduszek jest jak najbardziej poprawna i spodziewana. Znaczy ze wystarczajaco mocnego dzwonu nie bylo.
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Czyli miałeś X14XE i zmieniłeś na C14NZ Sprawdź napięcia na sterownik Wtryskiwacz sterowany masą z pinu D15 sterownika.
Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Najprawdopodobniej sterownik silnika
W astrze sterowniki padaja. Punto, 206,307,clio.
No z pewnoscia nie jest to sterownik :) a co do dalszej diagnozy to trzeba zrobic kilka prob.
sterownik dachu astra uszkodzony sterownik astra astra sterownik silnika
miernik dioda zenera kocioł gazowy przez wymiennik ciepła klawisze specjalne
Demontaż podłogi ze sklejki: krok po kroku Pominięcie falownika w pompie Grundfos MAGNA UPE 40-120/F