OP-com albo Tech-em
Lub połamane luty styków baterii zaśniedziałe styki. Ja problem rozwiązałem stosując kondensator elektrolityczny dolutowany jako zapasowe źródło energii na chwilowe rozłączenie baterii. Można też przylutować cienkie przewody do baterii tak by miał stałe połącznie ale to nie jest takie łatwe i proste bo można łatwo przegrzać baterię plus trzeba mieć...
odepnij raio jeśli masz niefabryczne i zobacz synchronizację
było.
Nowy, nieznany pilot-programowanie sprzętem. Znany, ale rozsynchronizowany-przypominanie przyciskami.
Witaj opel astra 17 dti Sprawdź baterię a następnie przeprowadź synchronizację pilota w/g instrukcji. Domykanie szyb kluczykiem nic nie ma wspólnego z pilotem.
Dziękuje, dioda miga, lecz auto nie rozpoznaje :( Jeśli pilot sprawny zrób synchronizacje i zadziała. Pozdr.
Musisz przeprowadzić synchronizację kluczyka. Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć do pozycji zapłonu, naciśnij dowolny przycisk w kluczyku i przytrzymaj 3-4 sek. , aż zamki drzwi zamkną się i otworzą. Jeżeli wszystko jest sprawne to zacznie działać.
Nie wiem czy to jest taki sam kluczyk jak w Zafirze - podejrzewam, że tak. Bateria szt 1 (jedna CR2032) 3V. Sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota z centralnym w samochodzie. Włóż kluczyk do stacyjki, włącz zapłon i w ciągu 20 sekund (może 30s???) naciśnij któryś z przycisków na pilocie. Centralny zamknie...
Popieram diagnozę immo, ale to nie zmienia faktu że warto by było podpiąć pod komputer i odczytać błędy. Możliwe że to sama antena immo, można to sprawdzić dobierając się do stacyjki, na niej jest plastikowy pierścień (antena), należy go zdjąć, wyciągnąć z pilota pestkę immo i przyłożyć ją do anteny i próbować odpalać Skąd taki przepis na synchronizację?...
Witam, mam nietypowy problem z zamkiem centralnym. Sam zamek centralny działa, otwierając kluczem w drzwiach otwierają i zamykają się wszytskie zamki w aucie. Nie działa natomiast otwieranie z pilota. Bateria jest nowa, nie działa synchronizacja w stacyjce, tzn po naciśnięciu przycisku na kluczyku gdy ten jest w stacyjce powinny się otworzyć i zamknąć...
Witam - mam Opel Astra G 1999 r od niedawna jest taki problem. Wstawiłem nową baterię do kluczyka , bo juz nie działało zamykanie-otwieranie . Zainicjowałem synchronizację nadajnika/kluczyka i działa ale bateria zużywa się zbyt szybko , po dwu tygodniach znów nie działa. Mam dwa kluczyki , w obu jest tak samo. Być może coś szwankuje w tych nadajnikach.A...
Popatrz do instrukcji obsługi, masz tam opisaną procedurę kodowania (synchronizacji kodu) pilota po wymianie baterii. O ile pamiętam to wsiąść do samochodu, zatrzasnąć drzwi, włożyć kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon i nacisnąć jeden z przycisków na kluczyku-pilocie (tylko nie pamiętam który).
A poprawnie programowane? Włączasz zapłon, naciskasz guzik na pilocie, a w kilka do kilkunastu sekund zamek centralny zamknie się i otworzy, wyjmujesz kluczyki. I już pilot działa. Kodowanie kluczyka z pilotem (wg instrukcji obsługi): Włączyć zapłon. Układ przez 30 sek pozostanie w trybie synchronizowania. Nie wyjmując kluczyka ze stacyjki wcisnąć krótko...
Moja astra f nie odpalała też na kluczyku bez immo, nie wiem jakie astry odpalają, ale jakie by nie były to nie Mercedes. Nie wiem co może ci tam psuć humor, nie jest to immo to wiem. Może brak synchronizacji? Może czujnik rozrządu, nie wiem bo nie masz czy zrobić diagnostyki, czyli mamy zgadywankę. Dodano po 53 A może choćby czujnik temperatury świruje...
Witam.To mój pierwszy post więc z góry proszę o wyrozumiałość. Pewnego dnia centralny zaczął szwankować. Z otwieraniem z reguły nie ma problemu. gorzej jest z zamykaniem. Mówię tutaj o otwieraniu i zamykaniu z pilota. Z kluczyka nie ma problemów, z wnętrza auta również. Wciskając przycisk otwarcia na pilocie - z reguły otwiera chociaż czasami muszę...
Witam Miałem podobny problem ze swoją astrą g(nie podpinałem kompa), ale zalazłem problem w sterowniku, są tam dwa czerwone przewody +12v. Jeden gruby o ciągłym zasilaniu i cienki z napięciem po przekręceniu kluczyka( w moim przypadku brak było tego zasilania). Przy przekręconym kluczyku do zapłonu zwarłem te dwa kable i synchronizowałem pilota jak...
Z tego co sie orjentuje to synchronizacja kluczyka od centrala wygląda tak wkładasz kluczyk włączasz zapłon i masz 30 sekund na wciśnięcie przycisku i nieważne czy lock czy unlock, wyłączasz zapłon i central z alarmem śmiga. Jeżeli chodzi o immobiliser to z tego co wiem to tylko serwis może wprogramować przez urządzenie diagnostyczne.
A próbowałeś zakodować kluczyk. Włączyć zapłon, nacisnąć guzik na pilocie, w kilka do kilkunastu sekund zamek centralny zamknie się i otworzy, wyjąć kluczyki. pilot działa . Kodowanie kluczyka z pilotem : -włączyć zapłon. Układ przez 30 sek pozostanie w trybie synchronizowania. -nie wyjmując kluczyka ze stacyjki wcisnąć krótko jeden z przycisków nadajnika...
Ta procedura - synchronizacja zadziała tylko wówczas jeśli kolaga ma zainstalowany oryginalny (od tych kluczy) moduł centrala. Jeśli go nie posiada, to sam nic nie zdziała. Tylko wizyta w warsztacie z odpowiednim sprzętem.
Czy ktoś próbował "podstawiać" nadajnik sterownika zamka centralnego z Astry G do Vectry B poprzez normalna procedurę synchronizcji czy wpisanie nowego nadajnika wymaga uzycia TECH-a. Gdzie i za ile poza serwisem można kupić nowy nadajnik zabudowany w kluczyku ?
Zapomniałam napisać o błędach,jest tylko jeden błąd P1113,ale on nie ma wpływu na tą usterke.Immo nie trzyma bo rozrusznik kręci i nie geneuje błędów a po wyjęciu elektroniki z kluczyka jest cisza i błędy immo.Tak myślałem o tej synchronizacji ale czy nie powinien być błąd?,a czy po wypięciu czujnika wałka rozrządu nie powinien zapalić.Jeszcze co dziwnego...
Już zrobione na Radzikowskiego 155 Kraków za 50 zeta wyczyszczone stare piloty dodane te które obecnie używam. Szybko zgrabnie i przyjemnie potrzebny oczywiście jedynie porządny interfejs tu chyba był Tech oryginalny choć głowy nie dam. To nie jest (jak zresztą temat sugeruje) synchronizacja a dodanie kluczyka. Jest potrzebny interfejs i Opelscannerem...
Te kilka sekund to zajmuje chyba synchronizacja?Nie wiem nigdy nowego nie programowałem tylko zapisywałem tego który wypadł.Może i tak jest.Pytanie:jakim sens ma zakładanie jakiegokolwiek alarmu?Do alarmu też programowanie pilota zajmuje kilka sekund.Warunek:trzeba wiedzieć jak.A czemu...proste dla wygody. nie programowalem niddy w oplu nowego pilota,...
No to zacznij standardowo: - pompka paliwa w zbiorniku - ciśnienie i zasilanie podczas kręcenia - czy rośnie ciśnienie na listwie podczas kręcenia - żądane i rzeczywiste - zgoda na start czyli synchronizacja - jak to widzi ecu 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
Dobra trochę to ogarnąłem : Odłączyłem centralkę : Pod kostkę od centralki podpinam tak kabelki: Brązowy (masa) + Czarny z Czerwonym paskiem Czerwony (+) + Czarny z Niebieskim paskiem EFEKT : Odblokowanie motoru Przednich drzwi (Tak mi się wydaje bo kiedy nie chce mi otworzyć albo zamknąć drzwi to pierw muszę taki hit zastosować) Brązowy (masa) + Czarny...
Klucze dopisujesz Techem,ale musisz znać czterocyfrowy security code. U ciebie może byc problem,że wysypała się synchronizacja ECU z immo.
synchronizacja kluczyka astra synchronizacja synchronizacja kluczyka citroen
demontaż blaupunkt toyota avensis odpalać renault megane instrukcja obsługi
philips 32pfl9604h czujniki skrętka
Technics SA-EX310: Głośniki nie działają - przyczyny i rozwiązania Przepalanie bezpiecznika świateł cofania w Renault Twingo 2 - przyczyny i diagnostyka