Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Zmieniaj chłopie uszczelkę pod kolektorem ssącym . Tam jest nieszczelność uszczelka z Harta uratuje Waszeci resztę pieniędzy piszę z pełną odpowiedzialnością.A dlaczego przekonasz się jak je porównasz ,
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
Na bank uszczelka pod kolektorem wydechowym. Tak jak mówiłem to bardziej syczenie aniżeli klekotanie.
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
uszczelka pod kolektorem cała brak mi już pomysłów :cry:
Panowie zacząłem te robotę i już wiem, że wydech dzwonił bo się katalizator obijał o taką blachę w podłodze auta (normalnie są ślady), bo tam wszystko się poluzowało na takim jakby gumowym zawieszeniu. Ja to sobie wszystko zrobie - prosta robota. Znalazłem też gdzie wydech cieknie. Proszę zerknijcie na zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/4028559100_...
a u mnie z takimi samymi objawami Astra ale 1.6 MPI okazała się uszczelka pod kolektorem ssącym nieszczelna, ponad rok szukałem przyczyny nie pracowania jednego cylindra na wolnych obrotach na gazie (na benzynie było ok) i w końcu się wczoraj udało :)
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
Kolego, stawiam na lewe powietrze, sprawdź dobrze, może uszczelka pod kolektorem ssącym, uszczelka pod silnikiem krokowym itp. Pozdrawiam
Problem dwutorowy,albo usterka mechaniczna ( poduszki silnika,źle załozone koło zamachowe,częściowa utrata kompresji w jedny z cylindrów),albo elektryczna-problemy z zapłonem w jednym cylindrze. Ale ja widzę mechaniczną-wąż do serwa lub uszczelka pod kolektorem ssącym :)
w tej Astrze pierwszej to ten silnik a w zasadzie skrzynia redukowała biegi tak, że działało to dość losowo niestety, teraz wymienił bym TPS, ale wtedy nie wiedziałem o tym, i ona jak czasem jak się gazu dało to zredukowała i szła jak wściekła a czasem nic się za bardzo nie działo, przez co ja nie bardzo lubiłem nią jeździć, ale żonka to jeździ spokojnie...
Witam. Czy jakaś trudność jest w zdjęciu osłony kolektora? Auto strasznie pierdzi i chcę sprawdzić czy nie ma dziury. Jestem zielony w tych sprawach.
Witam, wycieka mi paliwo na połączeniu pokrywki filtra z pierścieniem dociskowym. Czy jest możliwość że brak jakiejś uszczelki albo filtr źle wsadzony? oring był wymieniony na nowy razem z filterm. Może ktoś już to przerabiał?
Miałem coś takiego w Mazdzie 323 i winna okazała się uszczelka pod kolektorem dolotowym.
przykład z najbliższego otoczenia: - Seicento 900 kolegi-mechanika - od zawsze na benzynie. Auto w jego rękach od dobrych 10 lat, wypalił się zawór od jazdy na benzynie (z gazem w podłodze, to Seicento potrafiło jechać 170) - mój własny Cinquecento 900 - (czyli ten sam silnik) - wypalony zawór od jazdy kilka lat na gazie 1gen, też z gazem w podłodze...
moze uszczelka pod kolektorem dolotowym :P czesty przypadek w oplach ... paliwko zamiast trafiac do cylindra aby sie spaliło ucieka sobie bokiem ...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
No to uszczelka tego chwytu powietrza nie ma żadnego wpływu, jest tylko po to żeby ciągnął czyste powietrze przez filtr. Idealnie szczelne musi być pod przepustnicą i między kolektorem a głowicą. Sprawdzić możesz pryskając jakimś plakiem albo dymem z papierosa jak palisz. Jeszcze masz rurę co idzie do serwa hamulcowego i inne wężyki. Na próbę możesz...
Sorry prozaiczne ale sprawdź czy na wydechu pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą wydechową nie przepuszcza uszczelka u mnie po "wymianie czyli uszczelnieniu autko odzyskało moc miało przy padniętej uszczelce powyżej 2000obrotów na min miało kopa zaś wróciło do normy po wymianie uszczelki 1.7 obrotów i zrywa Opelek
Tak jak mówilem.Kupilem świece NGK, kable wn boscha i dodatkowo wymieniłem uszczelki przy katalizatorze i uszczelka przy łączeniu tłumika z kolektorem wydechowym (zaraz za sądą). Ale ałto nie odpaliło.Więc wpadłem na pomysł i wymieniłem jeszcze apatat zapłonowy.Teraz miodzio pali i nie zamula.
Witam, Wiem, że temat wałkowany był mnóstwo razy, ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwości mojego samochodu a być może komuś z użytkowników po tylu latach udało się problem rozwiązać. Astra F, 1.6 8V, 1993 r B+G. Mianowicie, Astra gaśnie na wolnych obrotach, dzieje się tak tylko wtedy, kiedy hamuje silnikiem, obroty spadają do około 400-500...
Po montażu instalacji gazowej IV-generacji w moim oplu pojawiły się znaczne problemy z pracą silnika. Proszę o jakieś porady, co należy sprawdzić? + świece wymienione + cewka podmieniana - komputer ECU? - coś z instalacją gazową? - uszczelka pod kolektorem ssącym, która była rzekomo wymieniana podczas montażu instalacji gazowej? - czy z powodu "lewego"...
wykasowałem te błędy i po podłączeniu interfejsu na MAP Sensor mam 0.60 bar sonda raczej działa gdyż zmienia się z bogatej na ubogą i odwrotnie sprawdzałem szczelność tego sensora zaślepiłem serwo wymieniłem przewodzik od sensora do przepustnicy jest dalej tak samo, czy oś przepustnicy ma dużo do szczelności gdyż moja ma minimalny luzik sprawdziłem...
Auto jak wspomniałem było prawie 2tyg.u elektromechanika. Po tym czasie zero zmiany. Czujniki posprawdzane,oprócz czujnika położenia wałka rozrządu. Wymieniona została uszczelka pod kolektorem ssącym. Mogę dodać że moim zdaniem auto za dużo pali,a ostatnio gorzej się go odpala,wcześniej na dotyk,teraz dłużej kręci,ale tylko pierwsze odpalenie po np.nocy,bo...
No wlasnie, od jakiegos czasu zapalala sie po dluzszej jezdzie lub uruchmieniu silnika (po krotkim postoju) ta lampka. Ostatnio lampka zapala sie za kazdym razem, wiec siegnalem do informacji z astra.autokacik.pl i odzytalem kod bledu - 0130 (czyli sonda lambda). Auto ma instalacje LPG Landi Renzo III Generacji (z druga, wlasna sonda i komputerem)....
Przy tej cenie cewki wykonałbym jeszcze jeden test. Tylko trzeba postępować ostrożnie. Powoli ściągać pojedynczo przewody ze świec i słuchać czy przy pewnej odległości (około 1 cm) przewodu od świecy będzie słychać przeskok iskry. Może padła ci świeca, albo uszczelka pod kolektorem ssącym, a ty szukasz dziury w całym. Te cewki padają raczej parami,...
Koledzy borykam się z takowym problem - Buczeniem przy gazowaniu - na biegach od 1-3. Autko to sedan i przejechane 151 kkm,świece i kable nowe, obroty nie falują. Buczy na ciepłym motorku. - w Fiacie Palio oznaczało podobne buczenie - zapowietrzanie(UPG lub Chłodnica) tu podobno jakiś drgający element koło filtra powietrza !!! - ale wszystko wygląda...
Witaj paweł o Mam ASTRĘ G z silnikiem 14 16V X14XE LPG sterownik BINGO M ,gdy ją kupiłem borykałem się z takim samym problemem jak ty. Jeździłem po różnych mechanikach i gazownikach ,twierdzili że mam nieszczelny dolot uszczelka pod kolektorem ssącym lub uszczelniacze na wtryskach, wymiana nic nie pomogła. Więc dałem se spokój z ala fachowcami !!! Kupiłem...
Przewody WN zamieniałem miejscami, ciągle na ten sam nie palił. Świece zamieniałem miejscami, ciągle na czwarty. W końcu obróciłem cały aparat zapłonowy o 90 stopni i zamieniłem tak przewody, żeby było ok i to samo-->nie pali na czwarty. Żeby było ciekawiej (i zgodnie z myślą, że to jest wina paliwa), zrobiłem eksperyment: odkręciłem rurkę do serwa(akurat...
silnik ma 200kkm przebiegu, generalnie problem wystepuje przy mrozach -5 powiedzmy 30sek krecenia zeby odpalić -10 ok 60sek -15 ze dwie minuty + przerwa dla odpoczynku akumlatora (tu akumlator musi być cieply bo inaczej nie da rady) -20 Jeden cieply akumlator trzeba zakatować, na drugim + troche krecenia w koncu odpali Generlnie jaki mróz by nie był...
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
u mnie po 171 i mechanik niechcąco :) znalazł lewe powietrze (syczenie pod uszczelką chyba kolektora) po wymianie uszczelek błąd zniknął
Albo problem w wtryskiwaczem lub przedmuchana uszczelka pod kolektorem.
Witam Najbardziej Prawdopodobna przyczyna to wyciek oleju spod POKRYWY ZAWORÓW ( a nie jakiegoś "dekla" i to pisze moderator...) Natomiast uszczelka głowicy jest poniżej kolektorów więc tą opcję wykluczył bym...
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech?
ostatnio właśnie została wymieniona uszczelka kolektora ssącego
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Wymiana uszczelki kolektora ssącego rozwiązała problem.
Przewód pompy gorący płyn cienkimi przewodami zbiorniczka widać gania to by była pąpa? a powiedzcie czy uszczelki kolektora ssącego mają coś do tego bo robiłem kolektor ze 2 miesiące temu
Żadnych uszczelniaczy się nie daje, an pod kolektory, ani pod uszczelkę głowicy. Powierzchnie mają być czyste i suche . Starego oleju w żadnym przypadku nie wlewaj już do tego silnika. Zalej po zmontowaniu świeżym i tyle.
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
myslę ze lewe powietrze.spr.tez uszczelkę kolektor dolotowy korpus wtrysku
W piątek zabieram się za wyjecie i oczyszczenie kolektora ssącego, uszczelki zamówione w ASO czy ruszać tez kolektor wydechowy czy narazie dać sobie z nim spokój?
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
astra wymiana uszczelka kolektorem astra uszczelka kolektorem wydechowym uszczelka astra
instrukcja beretta mynute rozbiórka złomu przeglądy techniczne
Moduł programatora pralki Candy ACS 1040 - diagnostyka i wymiana Epson L3156 - pulsują wszystkie diody, co robić?