Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
u mnie po 171 i mechanik niechcąco :) znalazł lewe powietrze (syczenie pod uszczelką chyba kolektora) po wymianie uszczelek błąd zniknął
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Albo problem w wtryskiwaczem lub przedmuchana uszczelka pod kolektorem.
Witam Najbardziej Prawdopodobna przyczyna to wyciek oleju spod POKRYWY ZAWORÓW ( a nie jakiegoś "dekla" i to pisze moderator...) Natomiast uszczelka głowicy jest poniżej kolektorów więc tą opcję wykluczył bym...
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech?
ostatnio właśnie została wymieniona uszczelka kolektora ssącego
Problem dwutorowy,albo usterka mechaniczna ( poduszki silnika,źle załozone koło zamachowe,częściowa utrata kompresji w jedny z cylindrów),albo elektryczna-problemy z zapłonem w jednym cylindrze. Ale ja widzę mechaniczną-wąż do serwa lub uszczelka pod kolektorem ssącym :)
Wymiana uszczelki kolektora ssącego rozwiązała problem.
Kolego, stawiam na lewe powietrze, sprawdź dobrze, może uszczelka pod kolektorem ssącym, uszczelka pod silnikiem krokowym itp. Pozdrawiam
uszczelka pod kolektorem cała brak mi już pomysłów :cry:
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
a u mnie z takimi samymi objawami Astra ale 1.6 MPI okazała się uszczelka pod kolektorem ssącym nieszczelna, ponad rok szukałem przyczyny nie pracowania jednego cylindra na wolnych obrotach na gazie (na benzynie było ok) i w końcu się wczoraj udało :)
Przewód pompy gorący płyn cienkimi przewodami zbiorniczka widać gania to by była pąpa? a powiedzcie czy uszczelki kolektora ssącego mają coś do tego bo robiłem kolektor ze 2 miesiące temu
myslę ze lewe powietrze.spr.tez uszczelkę kolektor dolotowy korpus wtrysku
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
W piątek zabieram się za wyjecie i oczyszczenie kolektora ssącego, uszczelki zamówione w ASO czy ruszać tez kolektor wydechowy czy narazie dać sobie z nim spokój?
Ma albo uwalony potencjometr, albo wydmuchaną uszczelkę pomiędy korpusem przepustnicy a kolektorem.
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
Jeśli ciśnienie sprężania ok sprawdz plakiem czy nie podsysa powietrza uszczelką kolektora ssącego lub wkrętkami lpg
Powinien tam być pierścień uszczelniający. To uszczelka wydechu między kolektorem, a katalizatorem. Tutaj ją widać w zestawie katalizatora: https://allegro.pl/oferta/opel-astra-g-1...
Wydech nie ma dziurki na zlaczu elastycznym? Może uszczelka kolektora wydechowego i wydobywające się spaliny dają taki efekt.
Sprawdz czy przypadkiem nie pociąga lewego powietrza na uszczelkach kolektora ssącego.
odkręcić ,umyć ,nowa uszczelka i przykręcić i już po sprawie?
Miałem coś takiego w Mazdzie 323 i winna okazała się uszczelka pod kolektorem dolotowym.
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
albo uszczelka pod kolektorem,na tym cilindrze,wczoraj widziałem w astrze dokładnie to samo.
Wyczyszczę zawór EGR, w przyszłym tygodniu samochód będzie sprawdzony diagnostycznie, tak jak Panowie sugerują, może uda mi się zapisać jakieś logi z odczytów, sprawdzę jeszcze sondę, Jeśli chodzi o uszczelkę kolektora, można jakoś domowym sposobem sprawdzić? TPS chce zdiagnozować jako ostatni. Pozdrawiam
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
sprawdź uszczelkę między szprycą a kolektorem ssącym-miałem b. podobne kłopoty. pozdr...$$
Żadnych uszczelniaczy się nie daje, an pod kolektory, ani pod uszczelkę głowicy. Powierzchnie mają być czyste i suche . Starego oleju w żadnym przypadku nie wlewaj już do tego silnika. Zalej po zmontowaniu świeżym i tyle.
Typ, gdzie grzybek idzie w dół ma tulejką osłaniającą i nie da się go zamontować tam, gdzie grzybek idzie w górę, bo tulejka nie wskoczy w otwór w kolektorze. No chyba, że podłożysz multum uszczelek.
Witam. Sprawa była prosta, tylko mechanicy do doopy. Pojechałem do sprawdzonego mechanika i zdiagnozował sprawę w jedną minutę. Nieszczelność na uszczelce pod kolektorem. Dziękuję za zaangażowanie i pomoc.
Kolektor rozebrany, pozostało tylko założyć uszczelkę i złożyć wszystko do kupy. Pytanie mam takie: czy element od kolektora, w którym znajduje się płyn chłodzący smaruje się jakimś uszczelniaczem, czy zakłada się normalnie uszczelkę. Pytam bo stara uszczelka od kolektora w tym miejscu była posmarowana czarnym silikonem.
Nie słyszałem o takich metodach ;) Jedynie wymienia się ten element, dość trudno jest go wykręcić z kolektora wydechowego.
uszczelkę pod kolektorem wydechowym obejrzyj możliwe ze jest przepalona i spalinki uciekają nie tworząc ciśnienia dla turbiny
Posprawdzaj wszystkie przewody do przepustnicy przed i za.Sprawdz uszczelkę przepustnicy do kolektora dolotowego.Możliwe że zaciąga lewe powietrze i mieszanka jest uboga.
A mam jeszcze jedno pytanie bo sprawdziłem to dokładniej i zauważyłem że spaliny z kolektora wydechowego uciekają "bokiem" prawdopodobnie przez uszczelkę pod kolektorem i teraz pytanie czy może to byĆ przyczyna tego ze Turbo nie ma ciśnienia i nie działa ??.
Jeżeli samochód był badany diagnoskopem i nic nie z błędów się nie ujawniło to przyczyną falowania silnika jest nie szczelny kolektor ssący i tu należy skupić uwagę.Może to być np.pęknięty kolektor uszkodzona uszczelka pod nim,uszkodzony elektrozawór EGR,pęknięty któryś z wężyków odchodzących od kolektora itp. Pozdrawiam.
A uszczelka pod monowtryskiem? Rany świata, nie możesz zrobić testu szczelności kolektora? To takie proste....
poprostu masz zle złożyny wtrysk.Otworek być powinien w mikserze taki jak piszesz.Musi być też otwór i przelot począwszy od góry przez mikser(dochodzi tu ten otworek)idalej przez silnik krokowy za przepustnicę.Nie zmieniaj pozycji silnika krokowego bo problem się powtórzy i możesz wyrwać trzpień z gwintu.Masz nieszczelnośc byćmoże pod samym wtryskiem,na...
Witam wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego w Astrze 2003 z silnikiem Z14XE Pb/LPG i po odpaleniu silnika utrzymują się obroty około 2tytś. Starą uszczelkę zanim wymontowałem sprawdziłem jaki momentem jest dokręcona (zwiększałem moment na kluczy aż do momentu ruszenia się śruby) i wyszło mi że jest poniżej 20Nm po przy wartość 17Nm zaczęła się dokręcać...
moze uszczelka pod kolektorem dolotowym :P czesty przypadek w oplach ... paliwko zamiast trafiac do cylindra aby sie spaliło ucieka sobie bokiem ...
A kolektor ssący, uszczelki itp sprawdzałeś? Zaślep przewód podciśnieniowy idący do wspomagania hamulców i sprawdź.
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Może trochę głupie ale sprawdź podłączenie (kolejność) przewodów zapłonowych. Możesz też w nocy odpalić auto, otworzyć maskę i sprawdzić czy iskierki nie " skakają " po komorze silnika, u mnie w kadecie tak było i oznaczało to przebicie. Może wilgoć się gdzieś dostała w kablach lub też ewentualnie uszczelkę przy kolektorze dolotowym czy nie jest uszkodzona.
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową...
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
Niestety to nie Map sensor. Nie mam już pomysłów. Lewe powietrze ? Tylko gdzie go szukać ? Uszczelka kolektora ssącego do silnika a może w miejscu złożenia kolektora na 2 części ? Obroty stabilne.
Jak już się tego czepiać to najlepiej kupić nową uszczelkę pod kolektor wydechowy i tam zajrzeć, koszt niewielki tylko roboty trochę. Ale nie sądzę żeby to była przyczyna.
Samochód wrócił z naprawy. Wymieniono: -pierścienie na tłokach -panewki na wale -rozrząd -pasek -pompa wody -uszczelka pokrywy zaworów -zimeringi na wałkach rozrządu -świece -uszczelka pod głowicą -filtr oleju i paliwa -śruby głowicy -uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy Oprócz tego były jeszcze jakieś rzeczy robione z planowaniem głowicy (chyba,...
... jak również uszczelki na kolektorze dolotowym, przewodu podciśnienia lub gumy przy przepustnicy, oraz, na co rzadko kiedy zwraca się uwagę, silnik krokowy może być wyczyszczony ale dalej wadliwie działać.
Podmieniłem z dobrego auta. Problem rozwiązany- przyczyna to uszczelka na kolektorze przy drugim cylindrze. Wypluło ją całkowicie. Łapał fałszywe powietrze. Wymienione. Chodzi jak złoto. Wątek zamknięty.
Nim ci zaczną pierniczyć o czyszczeniu krokowców, resetowaniu kompów to zobacz czy nie wywalona uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, zrobić test z petem. Sam korpus też się luzuje, ja zakładam nakrętki z teflonem
Witam Od tego czasu nie byłem tym autem na tak dalekiej trasie. Od ludzi co mieli ten silnik co ja dowiedziałem się że cuda mechanicy robili i nie pomagało. Ale też miałem taki problem że gdy temperatura była w zakresie od ok 9 stopni do mniej więcej 15 stopni niedługo po odpaleniu jadać ze stała prędkością szarpał mi. Postanowiłem przeczyścić przepustnicę...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
Witam. Jestem troszeczke zdziwiony tym co ten mechanik powiedzial. Jesli auto nie lapalo temperatury to dlaczego glowica??? Termostat sie otworzyl i sie nie zamkna i dlatego nie lapie temperatury. Dymek mogl sie wytwarzac z powodu uszkodzonej uszczelki pod pokrywa klawiatury i olej sobie kapal na kolektor wydechowy i dlatego ten dymek. Napisz cos jeszcze...
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Ludzie-nie twórzcie teorii do faktów .Brednie o silniczku krokowym mnie rozśmieszają.Co do problemu to ciężko jest zdiagnozować auto przed ekranem komputera.Piszesz że świece i kable nowe.Wiesz-na mojego nosa masz wydmuchaną uszczelkę między głowicą a kolektorem dlotowym (częste) albo przeciek powietrza ze serva hamulców.
Przyczyna leżała zupełnie gdzie indziej. Jakiś czas temu wymieniałem uszczelniacze na trawersach. Z racji tego, że nigdzie nie mogłem dostać oryginalnych oringów do trawersów to założyłem byle jakie. I właśnie te byle jakie oringi były powodem wycieków. Olej z trawersu leciał po kolektorze dolotowym, poźniej leciał na chłodniczę oleju i na ziemię.
Witam .Mam prośbę o pomoc .Czy ktoryś z kolegów składał głowice w astrze g y17dt na zestawie uszczelek .Pytam ponieważ mam zaszczyt składać taka głowice i mam kupiony zestaw uszczelek góra silnika .zestaw zawiera uszczelki kolektorów zimering wałka górną głowiczke pokrywę zaworów podkładki stożkowe wtryskiwaczy -miedziane i sedno sprawy 8-oringów do...
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Tak jak mówilem.Kupilem świece NGK, kable wn boscha i dodatkowo wymieniłem uszczelki przy katalizatorze i uszczelka przy łączeniu tłumika z kolektorem wydechowym (zaraz za sądą). Ale ałto nie odpaliło.Więc wpadłem na pomysł i wymieniłem jeszcze apatat zapłonowy.Teraz miodzio pali i nie zamula.
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
O poszukania warsztatu i zleceniu naprawy. Człoweku, przecież to proste. Oscyloskop na układ zapłonowy i patrzysz czy gra. Eliminujesz go, i szukasz w układzie zasilania w paliwo. lub wukładzi dolotu powietrza,Uszczelki pod przepustnicą,pod kolektorem ssącym,a może o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny?
Moze gdzies dostaje sie jakies lewe powietrze. Sprawdz czy ci sie kolektor dolotowy nie odkrecil. Moze gdzies uszczelka przepuszcza. Mozna to sprawdzic psiukajac dezodorantem przy zapalonym silniku. Zobaczysz czy go gdzies nie zasysa.
Witam. Astra H 1.7 CDTI 2011r, 110KM. Auto słabo jedzie, jak zwykły diesel bez turbo. Pokazuje błąd P0299 i P0130. Po skasowaniu błędów dalej mam wrażenie, że turbo nie dmucha dobrze. Pojazd był świeżo zakupiony z wyciekiem oleju. DPF rzekomo był wyprogramowany. Sporadycznie pojawiał się błąd P0130 od czujnika tlenu za DPF, ale auto zbierało się jako...
Sprawa rozwiązana. Uszczelka na kolektorze była nieszczelna i ulatniały się spaliny. Po jej wymianie wszystko było ok. Do tego okazało się, że sam katalizator również był do wymiany. Dzięki za pomoc i zamykam temat. Proszę autora o weryfikację treści postu, czy na pewno chodzi o kolektor dolotowy, ponieważ nie ma możliwości, aby tamtędy wydostawały...
raczej chodzi na wszystkie , bo auto powiedzmy że pracuje normalnie ( ale na bardzo niskich obrotach ) nie telepie go . najgorsze jest to ze się dzieje nie zawsze . muszę zobaczyć co do szczelności dolotu bo wymieniałem uszczelkę pod głowicą i wszystkie dookoła (kolektory oba). ale co potem jak się odmuli dostaje takiego pałera ze muszę porządnie na...
Sorry prozaiczne ale sprawdź czy na wydechu pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą wydechową nie przepuszcza uszczelka u mnie po "wymianie czyli uszczelnieniu autko odzyskało moc miało przy padniętej uszczelce powyżej 2000obrotów na min miało kopa zaś wróciło do normy po wymianie uszczelki 1.7 obrotów i zrywa Opelek
Popieram docenta silnik zasysa " lewe powietrze"sprawdż wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego wąż podciśniowy serwa,uszczelkę pod zespołem wtryskowym itp.Kod nr. 35 nie oznacza tylko uszkodzenia silnika krokowego ale również nieszczelności w układzie dolotowym silnika.
Witam.Ja jak robiłem swój silnik w astrze też 1,6 to kupiłem uszczelki pod miske olejową,pod głowice,pod kolektor ssący i wydechowy, śruby do głowicy i pierścienie na 4-ry cylindry to zapłaciłem 300 zł do tego jeszcze doszło nowe uszczelniacze na zawory planowanie głowicy i tarcza sprzęgła,łącznie wyniósł mnie ten remont około 700zł i nie liczę robocizny...
Pod maska nic nie widac niepokojacego na pierwszy rzut oka, jedyny wyciek jaki widze to z prawej strony silnika lekko przypocony jest ale w tym miejscu zawsze bylo mokre tak to silnik suchy jest. Prawa strona to na środku komory silnika ? Łączenie silnika ze skrzynią biegów ? Mnie ciece z podstawy aparatu zapłonowego, u Ciebie może być pozostałość...
ja w Astrze F nigdy nic nie resetowałem czyszcząc silniczek krokowy/wymieniając go czy wymieniając całą przepustnicę a nawet i cały silnik :) sprawdź czy czegoś nie spartoliłeś, widziałem różne cuda np w jednej z moich Astr ktoś założył silniczek krokowy na odwrót!! nie wiem jak to zrobił bo on odwrotnie nie pasuje, ale był odwrotnie i aż uszy powyginane...
Panowie/Panie....mam mały problem : Astra1.7 CDTI , 2005 , czyściłem EGR i kolektor ssący...musiałem wyjąć czujnik ciśnienia pompy wtryskowej....po ponownym wkręceniu leci z niego paliwo???? czy tam jest jakaś uszczelka i mi wyleciała ??? boję się go dokręcić na max żeby nie urwać gwintu ???? proszę o pomoc.....
wykasowałem te błędy i po podłączeniu interfejsu na MAP Sensor mam 0.60 bar sonda raczej działa gdyż zmienia się z bogatej na ubogą i odwrotnie sprawdzałem szczelność tego sensora zaślepiłem serwo wymieniłem przewodzik od sensora do przepustnicy jest dalej tak samo, czy oś przepustnicy ma dużo do szczelności gdyż moja ma minimalny luzik sprawdziłem...
w Astrze F czujnik jest w zegarach a zegary są na linkę, jednakże on niema wpływu na gaśnięcie, choć obniża obroty po zatrzymaniu, więc może obniża Ci za bardzo, choć ja tam podejrzewam że masz np poparciałe wężyki pod zespołem przepustnicy, albo ten do mapsensora, ten od mapsensora MUSI być dobry i szczelny, a te pozostałe co tam pod przepustnicą są...
No wlasnie, od jakiegos czasu zapalala sie po dluzszej jezdzie lub uruchmieniu silnika (po krotkim postoju) ta lampka. Ostatnio lampka zapala sie za kazdym razem, wiec siegnalem do informacji z astra.autokacik.pl i odzytalem kod bledu - 0130 (czyli sonda lambda). Auto ma instalacje LPG Landi Renzo III Generacji (z druga, wlasna sonda i komputerem)....
Sugerowałem (...) sugerowano (...) sugestię (...) Wykonano konkretną diagnostykę ? Sprawdzono parametry bieżące podczas pracy silnika ? w desperacji ASO Masz jakieś konkretne wydruki z testów diagnostycznych ? Oczekujesz kolejnych "sugestii", typu: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana sondy lambda,...
Ten kolektor dokręciłem, ale test odbył się na rozgrzanym silniku więć wiele nie zaobserwowałem, aczkolwiek idealnie to nie jest. Tam jest taka uszczelka między tą częścią z przepustnicą a kolektorem, może ona coś puszcza? Tak czy siak śruby mozniej dokręciłem. Dziś samochód stał parę godzin u elektomechanika, na razie się poddał - na szczęście nie...
miałem C16SE w automacie, Żonka nim jeździła bo to sedan był, to był anglik przeangliczony strasznie po partacku, ale to odpartaczyłem, ale mimo wszystko on czasem szedł jak głupi a czasem tak sobie, nie mam pojęcia czemu, nie licząc jeszcze tego że z 2 lata nie wiedziałem czemu na wolnych obrotach chodzi na 3 cylindry na gazie ale jak się doda gazu...
Witam. Trzeci dzień studiuje internet i nie ma tematu dotyczącego moje przypadku.... astra G 1.6 8V Z16SE tak więc: pojawił się błąd P0400( kontrolka CHECK ENGINE).....wiadomy chyba dla wszystkich :-) , auto po rozgrzaniu do ok 90 st. przechodziło w tryb awaryjny...na zimnym szło ok......kolektor przeczyszczony , zawór wymieniony , nowa uszczelka pod...
Auto jak wspomniałem było prawie 2tyg.u elektromechanika. Po tym czasie zero zmiany. Czujniki posprawdzane,oprócz czujnika położenia wałka rozrządu. Wymieniona została uszczelka pod kolektorem ssącym. Mogę dodać że moim zdaniem auto za dużo pali,a ostatnio gorzej się go odpala,wcześniej na dotyk,teraz dłużej kręci,ale tylko pierwsze odpalenie po np.nocy,bo...
Po montażu instalacji gazowej IV-generacji w moim oplu pojawiły się znaczne problemy z pracą silnika. Proszę o jakieś porady, co należy sprawdzić? + świece wymienione + cewka podmieniana - komputer ECU? - coś z instalacją gazową? - uszczelka pod kolektorem ssącym, która była rzekomo wymieniana podczas montażu instalacji gazowej? - czy z powodu "lewego"...
Witam wykitował mi silnik 1.6 16v x16xel w astrze F i chciał bym mu włożyć od astry G tez 1.6 16v. Z tego co wiem kody silników są te same x16xel ,uszczelka pod głowice też jest ta sama ogólnie wygląda tak samo a wiec moje pyt czy jest to opłacalne i co trzeba przerobić co pasuje a co nie i czy dolot i wylot pasuje do moich kolektorów,co ze wspomaganiem.
Przy tej cenie cewki wykonałbym jeszcze jeden test. Tylko trzeba postępować ostrożnie. Powoli ściągać pojedynczo przewody ze świec i słuchać czy przy pewnej odległości (około 1 cm) przewodu od świecy będzie słychać przeskok iskry. Może padła ci świeca, albo uszczelka pod kolektorem ssącym, a ty szukasz dziury w całym. Te cewki padają raczej parami,...
Dzięki za info mam taki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... wymieniałem kasetory i czyściłem przepustnice i kolektor ssący dałem nową uszczelką i śruby i przejechałem na razie z 2tys km i niby było ok do wczoraj :( Na Pb i na LPG tak samo jest z wydechy słychać jak by pulsacyjnie pracował
Macałem przewody podciśnieniowe w komorze silnika i nie znalazłem uszkodzenia. Przepustnica jest czysta i domyka się poprawnie. Wyczyściłem dokładnie cały aparat wtryskowy z syfu. Nic nie pomogło. Może rozebrać kolektor dolotowy i wymienić uszczelki ?? Czytałem gdzieś, że uszczelki można sprawdzić używając pędzelka umaczanego w benzynie i na uruchomionym...
Witam chcialem sie podlaczyc do tematu posiadam astre f 1.8 16v 116KM z 1997r U mnie sie dzieje to co u kolegi wyzej obroty caly czas sa na poziomie 2000 obr\min wymienilem : -silniczek krokowy -czujnik polozenia przepustnicy -uszczelka pod kolektorem ssacym -filtry powietrza paliwa -przepustnica zostala wyczyszczona i kompletnie nic zamiast sie obroty...
Witam!! Czujnik ten siedzi na przegrodzie czolowej od samochodu pod tym miekkim plasticzkiem na ktorego jest nacisnieta uszczelka. Do czujnika tego dochodzi rurka od podcisnienia z kolektora ssacego (podlaczona zaraz za przepustnica). Ja bym szukal (zanim wymienisz ten czujnik) nieszczelnosci poza przepustnica - byc moze falszywe powietrze?? Pozdrawiam,...
astra uszczelka kolektorem wydechowym uszczelka astra astra uszczelka
iskrownik ustawić odczytać matrycy blaupunkt pobór prądu
drukarka laserowa poziome paski brother zasilacz
Nixie ZM1332 – optymalne napięcie pracy, parametry zasilania, rezystor anodowy Bova Futura – nie działają drzwi, diagnostyka układu pneumatycznego i elektrycznego