Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
Przecież widać nawet po wystającym fragmencie że uszczelka pod głowicą się rozpada ze starości. Wspomogło ją też w tym nie dbanie o jakość płynu chłodzącego i mycie silnika żrącymi środkami.
Podaj model silnika albo jakies zdjęcie bo nie wiem o czym jest mowa. To tam jest jeszcze uszkodzona dzwigienka? Dodano po 4 Dzwigienke wymienisz sam ale glowice daj do profesjonalnego warsztatu do splanowania i do sprawdzenia szczelnosci zaworów bo jak jest uszkodzona dzwigienka to któryś zawor mógł się też uszkodzic choc na zdjęciu tlokow tego nie...
Dzień Dobry czy udało się rozwiązać ten błąd ? Tj P0101? Też mam Opla Astry w 1,6 diesel i 3 mechanik nie może dojść do problemu ,auto szarpie na zimnym silniku.
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Jedyna rzecz którą mogłeś zlie zrobić to zapchać kanał olejowy na głowicę, rozmiar uszczelki do tego co piszesz nie ma znaczenia, chyba że uszczelka jest inna albo ją źle położyłeś na bloku.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Uszczelka nie jest do tego silnika. Tam idzie taka jak na obrazku poniżej. Śruby i sprężyny też można bez problemu dostać niedrogo nowe, więc najlepiej od razu się w nie zaopatrz. http://obrazki.elektroda.pl/9636480700_1...
Tak, tam jest uszczelka pokrywy zaworów, wymienić, dodatkowo sprawdzić odme, tam jest taka membrana, najlepiej wymienić. Jeżeli się nie poprawi do sprawdzenia pokrywa, czy nie jest w tym miejscu odkształcona.
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Uszczelka pod monowtryskiem cała, z okolic wtryskiwacza nie kapie jak zmostkujesz pompę na wyłączonym silniku???
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
Zmieniaj chłopie uszczelkę pod kolektorem ssącym . Tam jest nieszczelność uszczelka z Harta uratuje Waszeci resztę pieniędzy piszę z pełną odpowiedzialnością.A dlaczego przekonasz się jak je porównasz ,
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Możliwe że była robiona uszczelka ale nie wypłukali układu chłodzenia. Wyjmij zbiorniczek i go umyj jeśli znowu się pojawi to uszczelka. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przy filtrze oleju chłodnica oleju bo ona też by mogła być uszkodzona.
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Obstawiałbym, że po prostu coś tam wpadło... albo jakaś uszczelka odpadła i przy otwartej klapie ciepłego powietrza "się tłucze". Szukaj przy wentylatorze i/lub nagrzewnicy. Do wentylatora i nagrzewnicy dojście jest w miarę dobre, kratki nawiewów też dość łatwo wyjąć.
Kiedy ta czarna chmura - po zapłonie, podczas jazdy, przy deptaniu ostrym czy cały czas; na zimnym czy gorącym silniku? Jak z mocą? Nie był kiedyś czasem przegrzany? Ubywa oleju lub płynu (czy w płynie nie ma oleju lub odwrotnie) więcej szczegółów!!!!! Przebieg (nas twoje oko nie z licznika) Sonda działa dopiero po kilkunastu sekundach od zapłonu (nie...
Hej.. Miałem to samo w mojej omedze 2.0 16V.. Męczyłem się i komputer też nie pokazywał żadnych błędów.. Okazało się, że uszczelka pod głowicą walnęła między dwoma tłokami.. Możliwe, żę jest to jakiś skrajny przypadek, ale u mnie pomogło - obroty wróciły do normalnych.. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Sam zawór egr nie ma nic wspólnego z płynem ale tym aucie jego podstawa już tak pełni role chłodnicy gazów jest możliwość że puści uszczelka ale to rzadkość chyba że przy wcześniejszej naprawie głowicy była odkręcona podstawa i złożona na starą uszczelkę w tym modelu silnika jeszcze mi się nie trafił taki problem z egr ale np: e46 320D lub e60 530D...
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Daj znać jak wyglądają krzywki. Jest jeszcze jedna mozliwość-jesli dałeś(czy ktoś dał) zbyt dużo silikonu na styku obudowa wałka-głowica to mógł się przytkać otworek którym płynie olej smarujący czopy wałka i krzywki. Tylko wtedy raczej "świerszczy" i długo byś nie pojeździł. Czy dobrze jest podawany olej można zaobserwować przy pomocy latarki. Odkręcić...
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
Witam Posiadam astrę z takim silnikiem i mam ten sam objaw, głownie na korku, robię krótkie trasy, silnik nie zdąży się nagrzać, ale jak wyskoczę na dłuższą trasę i silnik jest nagrzany dłużej to osad z korka znika. Temperatura silnika trzyma się w granicach 85-90 stopni.
Witam od około tygodnia zauważyłem że po prawej stronie na rogu (tam gdzie widnieje kod silnika)wycieka lekko płyn chłodniczy spod uszczelki głowicy,płynu w zbiorniczku nie ubywa,nie ma bąbli w zbiorniczku, nie ma oleju w płynie itp.oleju na bagnecie nie przybywa ani nie ubywa. Dziś zauważyłem po zdjęciu kabla wn ze świecy tej na rogu po prawej że gniazdo...
W0L0AHL4845222062 W0L: General Motors 0: Pojazd Nie Specjalny A: Astra Platform H: 2004 Platform Generation L48: 5 Drzwiowy HATCHBACK 4: 2004 5: Antwerp 222062: Serial Number silnik Z18XE nr silnika20DJ2004 typ nadwozia L48 kod modelu 0TS48 Kod GM Drive XXQT REG : WF-SH 457 kod daty 02 07 2004 2H9 = SILNIK BENZYNOWY 1.8 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE...
Są specjalne narzędzia do tego, właśnie po to aby nie odkręcać głowicy. Lepiej poszukaj kogoś kto to posiada.
Witam, chciałbym odłączyć to wątpliwe udogodnienie ale nie wiem jak to zrobić, proszę o pomoc, chciałbym aby spryskiwacz działał niezależnie (bez wycieraczek).
Jak w temacie, w tym modelu pokrywa jest plastikowa i składa się z dwóch elementów. Między nimi jest filtr oparów, u mnie jest on zapchany. Całość jest bardzo dokładnie zalepiona czarnym klajstrem. Chcę to wyczyścić. Jak odczepić wewnętrzny plastik? Czy jest on na zatrzaskach?
Witam, jestem posiadaczem Astry F 1,4 silnik C14NZ od kiedy założyłem gaz mam problemy z wolnymi obrotami (są za wysokie), nawet gdy sztucznie mu obniżę - przestawię o kilka kroków silniczek krokowy to po jakimś czasie stopniowo obroty wzrastają (zarówno na paliwie jak i na gazie). Więc rozebrałem układ wtryskowy aby sprawdzić wszystkie uszczelki i...
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Witam, w Astrze ubywa oleju, średnio 800 ml co 3 tys km,widze że wycieka jakby spod głowicy, dodatkowo ubywa płynu chłodniczego oraz na korku tkwi biały nalot, raz jest raz nie ma, wbrew przekonaniom silnik nie kopci wogole, pewnie to uszczelka ale proszę o jakieś rady w tym temacie. Pozdrawiam.
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
Pouszczelniać wszystko co na zewnątrz.Uszczelka pod miską to już da dużo.Aparat też.Ew. uszczelniacze na trzonkach zaworów ,ale to już większa robota.Taki silnik powinien przelecieć 400tys.
Sikaflex wolno schnie, a jak ręce ubabrasz to nie domyjesz. Jeśli chodzi o Astrę F to uszczelka oryginalnie nie jest klejona tylko wciśnięta, jak odstaje to pewnie pod nią pełno syfu. Wyjmij całkowicie dobrze wymyj wszystko i włóż spowrotem.
Czujnik cieczy w chłodnicy, czujnik płynu w zbiorniczku, termostat, wentylator oraz korek. Te elementy mogą robić problem. Sytuacja u mnie jest opisana wyżej, być może masz termostat uwalony? Auto zagotuje się termostat nie puści na duży obieg i za duże ciśnienie w małym obiegu powoduje wywalenie płynu? Trzeba sprawdzić czy wentylatory załączają się...
A jesteś pewien, że te miski nie były składane tylko na silikon? Co da uszczelka jak już pisał, że kilka razy uszczelniał? I co nie wyszło za każdym razem? Trzeba to umyć i ocenić skąd leje.
Będzie widać zapocenie i sadze do okoła wtrysku jeśli uszczelka pod nim puściła. Autor słyszy klikanie którego ja nie słyszę to może zobaczę. No fotka na zgaszonym oczywiście.
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
astra uszczelka astra uszczelka głowicą astra uszkodzona uszczelka
schemat pompa wspomagania schemat nawiewu peugeot stojana alternatora
CB3S IR Remote Control: Adding IR LED or Receiver, OpenBeken, Tuya, Tasmota Integration Włączenie czujników ciśnienia opon Audi A8 D3 4.2 TDI