Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
O boże, dlaczego nie planowałeś głowicy? Dlaczego nie sprawdzałeś szczelności? Klient powiedział, że nie wiąże przyszłości z tym autem? Co za podejście. No to może je zawieźć do złomiarza, a Ty nie rób więcej takich rzeczy. Na pewno zatkany któryś kanał olejowy resztkami uszczelki albo innymi
Po pierwsze sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony, najlepiej nie u tego majstra, który robił Ci uszczelkę.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
To jest silnik 1.4 16 zaworowy 90 KM
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Często trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Błędy jakieś są?
Na prośbę autora, wątek otwieram.
Sprawdź może najpierw czy płaszczyzny miski przylegające do bloku są równe, zamiast silikonu daj nową uszczelkę.
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
Oto zdjecie przerobki.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
wymiana uszczelki
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
Sikaflex wolno schnie, a jak ręce ubabrasz to nie domyjesz. Jeśli chodzi o Astrę F to uszczelka oryginalnie nie jest klejona tylko wciśnięta, jak odstaje to pewnie pod nią pełno syfu. Wyjmij całkowicie dobrze wymyj wszystko i włóż spowrotem.
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Proszę o pomoc. W mojej astrze przecieka szyberdach na uszczelce czy ktoś ma sposób na uszczelnienie? Czy muszę wymienić uszczelkę? Pozdrawiam
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
Myślę, że to z rozlatujacego się kolanka odmy.
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Skoro znalazł się wyciek, to test uszczelki jest bezcelowy.
Dwie śrubki imbus, uważaj na uszczelkę.
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Chcę wymienić kawałek uszczelki tylnej szyby w Astrze G z 2006 roku. W załączniku mam zdjęcia jak to mniej więcej wygląda. Chciałem się upewnić, bo na 90% wydaje mi się, że nie trzeba wymieniać całej uszczelki gumowej tylko ten kawałek bo on się powinien swobodnie wyciągnąć. Może ktoś miał podobny problem w Oplu Astrze i chciałby się podzielić spostrzeżeniami?...
Pisałem? Uszczelka pod korpusem do wymiany.
To możesz mocno dokręcić, ale ,,z czuciem". Tam nie ma żadnego dodatkowego uszczelnienia typu oring lub uszczelka.
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki?
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Astra oczywiście na monowtrysku, ale w tytułach przedmiotu uszczelki jest napisane: uszczelka obudowy gaźnika ;-)
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Może ciężko schodzić. Jak to co ze spinkami? Zakładasz w odwrotnej kolejności. Wpierw uszczelka później spinki.
Witam, posiadam Opla Astrę G 2.0DTI z 2001r. Ostatnio zauważyłem, że codziennie po nocy pod autem jest wyciek oleju. Zrobiłem rozeznanie i stwierdziłem, że na pewno cieknie spod chłodnicy oleju. Kupiłem nowe uszczelki, pospuszczałem olej i płyn. Wymyłem wszystko poskładałem w całość. Odpaliłem auto pochodziło 10 minut. Zostawiłem auto na noc w garażu...
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
Kopcenie kolego też jest spowodowane tą uszczelką?
Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszczelkę pod głowicą. ============================== Astra F 1.6 .Uszczelka pod głowicą wymieniona .
Uszczelka pod pokrywą klawiatury https://www.google.com/search?q=astra+1.... Jakby Kolega raczył podać rok i moc silnika było by precyzyjniej :)
Pewnie wypalona uszczelka między 2 i 3 garem.
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
Jeśli nie ubywa żadnych płynów to też może być ta uszczelka ??
Co do silikonu to polecam reinzosil
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Padnięta uszczelka pod głowicą
Kolega kolegą a kasa kasą. Możesz mu tam dać rabat ale bez szału bo za chwilę okaże się że cała wieś to twoi najlepsi kumple...
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Jedź sobie do Motorex-u na Kosynierów i kup uszczelki, po co Ci orginalne
nie wiem czy samemu w tym grzebać Najpierw musisz nabyć nową uszczelkę pod niego i zanim odkręcisz to spuścić płyn chłodzący.
Najpierw zczytaj kody błyskowe http://astra.autokacik.pl tam sa wszelkie instrukcje i dopiero bedziemy mysleć co dalej zrobic
Posmaruj uszczelką Dirko. I wyczyść sitko odmy w pokrywie.
Czy ktoś planował głowicę przed zmianą uszczelki? Bo jak nie to robota była na marne
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Co do Vectry nie masz czasem nowszych zegarów? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do Astry to uszczelka pod głowicą popuszcza spaliny do układu chłodzenia, jak zwykle zgniła od wody, min dlatego do Opli się wody nie leje.
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
Witam ponownie mam kolejne pytanie:) liczę na wsparcie:) czy pod pompą oleju prócz oringa jest jakaś uszczelka?
Zaprowadziłem asterke do mechaniora na dokładną diagnozę (potwierdzenie uszczelki)
Poważnie myjecie powierzchnie pod uszczelkę alkoholem IPA?
Witam. Opel Astra F silnik 1,4 1995 rok. Od wymiany uszczelki i sondy, zaczął palić na około 9-10 litrów na 100km.
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Dziękuje za odpowiedź.W dowodzie mam tdi nie wiem czemu tak wpisali i pompa jest właśnie ta i nie widać tu uszczelki. Pozdrawiam wszystkich:)
Zdemontuj jeszcze raz i sprawdź uszczelkę.
to jest silnik 1.6 8V czy 16V?
odczytywałeś błędy ? zrób adaptacje przepustnicy jak przejdzie to sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów
Uszczelka pod monowtryskiem cała, z okolic wtryskiwacza nie kapie jak zmostkujesz pompę na wyłączonym silniku???
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Witam od około tygodnia zauważyłem że po prawej stronie na rogu (tam gdzie widnieje kod silnika)wycieka lekko płyn chłodniczy spod uszczelki głowicy,płynu w zbiorniczku nie ubywa,nie ma bąbli w zbiorniczku, nie ma oleju w płynie itp.oleju na bagnecie nie przybywa ani nie ubywa. Dziś zauważyłem po zdjęciu kabla wn ze świecy tej na rogu po prawej że gniazdo...
Uszczelka do wymiany.
Witam .mam prośbe do wszystkich kolegów którzy wymieniali uszczelkę głowicy w y17dt i korzystali przy montażu z zestawu uszczelek (góra silnika)victora reinza .Mianowicie do czego są czerwone koszulki sztuk 8 przyponinąjace termokurcze oraz 4 małe oringi czarne i jeden sredni a i jeszcze 4 małe płaskie podkładki miedziane .Nie robiłem tego silnika i...
100 % uszczelka pod głowicą
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
wymień uszczelki tłoczka pompy
Witam, jestem posiadaczem Astry F 1,4 silnik C14NZ od kiedy założyłem gaz mam problemy z wolnymi obrotami (są za wysokie), nawet gdy sztucznie mu obniżę - przestawię o kilka kroków silniczek krokowy to po jakimś czasie stopniowo obroty wzrastają (zarówno na paliwie jak i na gazie). Więc rozebrałem układ wtryskowy aby sprawdzić wszystkie uszczelki i...
Witam Przeglądnij to jeszcze raz. W zał. masz pełną instrukcję (rys. i opis) dla: Ustawienia rozrządu Opel Astra F 1.7D_1992.
Zdaje się że to typowa usterka w tym silniku,Myślę że wymiana uszczelki pod głowicą powinna rozwiązać problem.
Sprawdziłeś czy na podstawce filtra nie została stara uszczelka?
W internacie znajdziesz wszystko :D , tylko czy Twoja wiedza i umiejetności są na tyle duże że naprawisz a nie napsocisz? to że napiszesz że spróbujesz to może skończyć się destrukcją silnika i naprawa spustoszy ci kieszeń , ale "każdy ma prawo popsuć sobie samochód" :D ,poszukaj manuala do tego modelu i masz tam wsio na ten temat.
lekka to raczej o tej porze roku norma, choć są autka , które nie mają jej wogóle
Opel Astra za silnik 1,7DTL w którym reularnie co sezon padają uszczelki pod głowicą,tragedia!
Jest gaz w aucie?
Uszczelka pod głowicą.
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
naprawa uszczelki astra astra wymiana uszczelki wymianie uszczelki astra
czujnik zderzenie boczny uszkodzona skrzynka elektryczna pierścienie objawy
klimatyzacja split klimatyzacja split
Strojenie dyskryminatora FM z multimetrem Błąd F03 w pralce: przyczyny i rozwiązania