Miałem taki sam przypadek jak twój i wina była po mojej stronie źle założyłem uszczelkę tzn tak że zatkany był otwór co podawał olej na głowicę i było słychać zawory jak nie wiem. tak jak napisałem powyżej, tak wię głowica w górę, Pozdrawiam
Często trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem.
Oto zdjecie przerobki.
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak wymienić te oringi na obsadach wtryskiwaczy bez ściągania głowicy ?
Problem rozwiązany - uszkodzona pokrywa zaworów, olej leciał bezpośrednio do dolotu.. Sprawdziłem to tak że uszczelniłem tymczasowo cały odpowietrznik masą uszczelniającą i poskładałem to w całość. Auto nie dymi, nowa pokrywa zamówiona. Obawiam się że jakbym pojechał do warsztatu to mogli by mnie naciągnąć na remont silnika.
Mechanik mógł położyć dobrze uszczelkę ale źle oczyścił powierzchnię bloku silnika i problem gotowy czasami pośpiech i niedbałość o szczegóły jest przyczyną.Po wymianie uszczelki może lecz nie powinno być trochę płynu w oleju mógł wlecieć do kanałów olejowych podczas podnoszenia głowicy.Spaliny w zbiorniczku to już niepokojące powinno zapowietrzać arterię...
Witam Przeglądnij to jeszcze raz. W zał. masz pełną instrukcję (rys. i opis) dla: Ustawienia rozrządu Opel Astra F 1.7D_1992.
Sprawdź pod korkiem od oleju czy od spodu nie ma "majonezu".Ubytek 2-3cm na 800km to wcale nie tak mało.Tłuste plamy na płynie w zbiorniku wyrównawczym mogą też być spowodowane niedokładnym wypłukaniem układu chłodzenia i obecność pozostałości oleju sprzed wymiany.Tak czy inaczej robota przy uszczelce jak i późniejsze tłumaczenie "mechanika" niestety...
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
A zakręciłeś przewody masowe do głowicy? nie pomyliłeś wtyczek zasilania (obok cewki zapłonowej) Sprawdź....
Powód zle ustawiony rozrząd:!:
Ładowanie w mojej Astrze 1,7 TD mierzone na akumulatorze wynosi 12,6 V. Kontrolka ładowania gaśnie odrazu po uruchomieniu silnika. Dodam, że wykonane jest dodatkowe masowanie alternatora. Usterka najprawdopodobnie wystąpiła po wizycie u mechanika który zmieniał uszczelkę pod głowicą. W czym może być problem?
Witam... odebralem samochod od mechanika po wymianie uszczelki pod glowica lecz sie tym dlugo nie nacieszylem. Zapewnial mnie ze jest zrobiony tylko ma problem z zaplonem i musze go w najblizszym czasie zrobic. Pierwsza jazda(kilka minut) zdaje sie byc ok lecz faktycznie dziwnie pracowal. Dwa dni pozniej probuje wyjechac a tu zonk. Problem z odpaleniem......
Witam. Opel Astra F silnik 1,4 1995 rok. Od wymiany uszczelki i sondy, zaczął palić na około 9-10 litrów na 100km.
Miałem lekki wyciek płynu pod głowicą. Po splanowaniu głowicy i wymianie uszczelki, po odpaleniu pojawił sie olej w zbiorniku płynu.
witam,az sie prosi zapytac?, a co na to fachowcy ,ktorzy wymieniali uszczelke pod glowica przeciez to oni stworzyli ten problem i powinni go rozwiazac z opisu wynika ,ze tak sie dzieje od wymiany uszczelki pod glowica badz konsekwentny na pewno wygrasz bo masz racje, pozdrawiam Zdzislaw
Sprawdz zasilanie cewki : 1.+12v po zapłonie 2.masa i przydał by się kod silnika .
Silnik na złom/do remontu.
nie posiadam. rezystancja jest ok. Wszystko było sprawne przed demontażem głowicy.
Witam wszystkich ... Jestem w posiadaniu Opla Astry 1,6 KAT R.1992 (BENZYNA+GAZ). Mam ten samochód od kilku miesiecy. W grudniu wymieniłem uszczelkę pod głowicą no i się zaczęło ... Samochód przeważnie jeździ na LPG i zawsze wlewam tą samą ilość gazu ( 15 l) robiłem około 160 165 km. po wymianie tej uszczelki samochód zaczął palić o wiele więcej bo...
głowica była planowana
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Wymiana membrany na regulatorze i uszczelki monowtrysku wraz z oringami wtryskiwacza. I po problemie auto jak nowe😝
Witam Kontynuacja męczarni z oplem: Sytuacją wygląda następująco po wymianie uszczelki dalej problem jest taki sam, auto natomiast nie daje z wydechu mocnym białym dymem, nie dławi się na niskich obrotach, zapala od razu. Oczywiście po dodaniu gazu auto zaczyna się dławić. Dodam, że na pewno do wymiany jest KZFR i mieliśmy nadzieje że będzie to ostatnia...
Witam! Problem tyczy się astry F 1.4 60KM z 1999 roku. Po wymianie uszczelki pod głowicą, wszystkich uszczelnień, rozrządu nie pojawia się iskra na żadnej ze świec. Do tej pory sprawdziłem ustawienie rozrządu - jest dobrze Sprawdziłem czujnik halla - przekręcałem nim przy włączonym zapłonie i słychać było wtryskiwacz oraz pompę paliwową Jak mogę ominąć...
Witam. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą klekocze. Co może być przyczyną? Rozrząd na znakach szklanki wymienione
Bardzo częsta usterka po wymianie uszczelki głowicy w tych silnikach.Zazwyczaj mechanik za mocno dokręca tą śrubkę mocującą i juz po sprawie.a jak ppadnie to już po sprawie hmmm.zastanawia mnie co ma srubka mocujaca do tego czujnika?
Witam wiem że dawno mnie nie było ale niestety dopiero nie dawno udało mi się rozwiązać problem w mojej Astrze G a mianowicie miałem problem z rozłączaniem się instalacji Gazowej pod wpływem spadających obrotów silnika a przy dodaniu pedału gazu załączała się ponownie i tak w koło wielu mechaników gazowych mówiło że instalacja gazowa nie widzi obrotów...
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek. Kolego uszczelka nowa,auto po wymianie uszczelki pod głowicą
Odpowietrzanie nic tu nie pomorze będzie miał przez chwile dosłownie okej i za chwilę to samo.Uszczelka do wymiany ! Przy okazji jak auto będzie na wymianie uszczelki przepłucz nagrzewnicę .
Asterka śmiga jak talala,do złożenia uzyłem silikonu cienką warstewkę.Przy wymianie uszczelki w tym silniku polecam wycisnąć popychacz hydrauliczny 3 i 6 (wałek ustawion w pozycji wymiany rozrządu) nie ma wtedy problemu z założeniem obudowy wałka.Co do krążenia płynu w zbiorniczku wyrównawczym to słabo w tych autach idzie bo mam dziś drugą i ledwo się...
Dziękuje bardzo. Czyli mogę być spokojny ze po wymianie uszczelki pod głowica, silnik nie ma lewego powietrza? A co ma lewe powietrze wspólnego z uszczelką pod głowicą?
Witam serdecznie Błąd polega na nie odpalaniu auta, wymieniony został czujnik położenia wału, na Delphi, jak jest ciepły nie zapalał, teraz mu się zmieniło i jak jest zimny lub postoju przez noc to też nie odpala, rozrusznik kręci, pokazuje błąd położenia wału. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja sprawdzona, zawór ciśnienia na pompie wyczyszczony, uszczelki...
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą pojawił się problem podwyższonymi wolnymi obrotami. Obroty wzrosły do około 1100/min, przy czym po pewnym czsie zapala się check i pojawia się błąd 35. Silnik regulacji obrotów wyczyszczony, adaptacja mapy wykonana. Podejrzewam że podczas montażu głowicy pozamieniane zostały wężyki przy wtrysku. Potrzebuję schematu...
Mam ten sam problem tylko, że z 1.6 8v. Sprawa wieszania się zaworów raczej odpada, ponieważ u mnie przy wymianie uszczelki pod głowicą założono nowe uszczelniacze zaworów, czyszcząc je i docierając gniazda.
Może należało by przy wymianie uszczelki sprawdzić długość śrub głowicy ewentualnie wymienić śruby na nowe . Dokładnie wyczyścić otwory śrub, zbiera się tam olej i płyn chłodniczy
Brak reakcji na pedał gazu był spowodowany tym, że auto gasło. Wadliwy okazał się zawór egr. Po jego czyszczeniu i wymianie uszczelki auto zaczęło działać prawidłowo.
Ale problem nadal jest taki sam. Po wymienieniu uszczelki i podczas wlewania oleju z powrotem do silnika, który jeszcze był rozgrzany po jakiś 20min wyciek się pojawił, chociaż nie odpalałem silnika że względu na silikon,więc pomyślałem miska olejowa do wymiany. Kupiłem inną, używaną, ale wyciek nadal się pojawia. pioart Pomijam higienę naprawy, bo...
Właśnie miałem ten sam problem w takim samym aucie . Ciągle ubywał płyn chłodniczy a podnosił się poziom oleju. Najpierw wymieniono chłodniczkę oleju, ale to nie pomogło. Po regeneracji głowicy i wymianie uszczelki na razie jest ok
Tak myślę o wymianie uszczelniaczy bez demontażu głowicy około 100-150zl , 16 uszczelniaczy , 2 uszczelki wałków rozrządu , uszczelka pokrywy , rozrząd robiłem w listopadzie ma 5 tyś km , można popuścić i napiąć pasek jeszcze raz ? Nikt tutaj niema takiego silnika w Aśce G albo Viki B ? kopci na siwo ? spala olej ?
Docelowo dowiedziałem się, że silnik jest już w złym stanie fizycznie i za uboga mieszanka jest następstwem łańcucha wydarzeń i czynników. Sęk w tym, że mój silnik nie jest w złej kondycji. W październiku poszła uszczelka pod głowicą, wywaliło olej do plynu, dodatkowo jeszcze przez korek wlewu oleju. Auto pojechało do speca od takich tematów, silnik...
Temat zamykam. Po wymianie uszczelki kolektora ssacego wszystko wróciło do normy. Dziękuję za zainteresowanie tematem i pomoc w rozwiązaniu problemu. Już miałem głowicę ściągać 😊
Jakie najlepiej świece kupić, acha zapomniałem dodać że po wymianie uszczelki jedna świece szlag trafił i wsadzilem starą.
Sorry prozaiczne ale sprawdź czy na wydechu pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą wydechową nie przepuszcza uszczelka u mnie po "wymianie czyli uszczelnieniu autko odzyskało moc miało przy padniętej uszczelce powyżej 2000obrotów na min miało kopa zaś wróciło do normy po wymianie uszczelki 1.7 obrotów i zrywa Opelek
Po wymianie wałka rozrządu i uszczelki pod głowicą, po pokonaniu 500 km pękają dzwignie od zaworów. Czy to może być spowodowane ?
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
Witam, posiadam opla astre g 1,6 8v 75KM 98r. Dzisiaj usłyszałem dziwny gwizd z silnika. Gwiżdże cały czas bez względu na obroty i temperaturę. Dodam że miałem wymieniane uszczelki pod głowicą i pokrywą zaworów. Czy to może mieć jakiś związek? Gwizd wydobywa się właśnie z okolic głowicy a dokładniej za głowicą (tak mi się wydaje). Ktoś miał podobny...
Zdarzało się nieraz zapowietrzanie na obudowie filtra (zdeformowana- nie widać wycieków na zewnątrz i jak odpali po długim kręceniu lub plaku to działa do nastego wyłączenia).Aha filtry z filtrona ostanio mają uszczelki gumowe (w zestawie z filtrem) twarde jak z betonu i po wymianie na inne było ok.
(at)piotrekwoj1 Jak widzę to leci Ci i z korka wlewu oleju i z uszczelki pod pokrywą zaworów. uszczelka pod pokrywą zaworów to ta sławna "Uszczelka klawiatury"? Myślisz że po wymianie nie będzie problemu? Podejrzewam właśnie nią albo Odmę, bo słyszałem że to właśnie przypadłośc tych silników X16SZR
Potwierdzam jak kolega (at)autoas że z filtrami paliwa filtrona do silnika 1.7 w oplu to jakaś masakra - nie chodzi o same filtry tylko o uszczelki co są w komplecie z nimi.Miałem przypadki że zapowietrzały sie obudowy filtra na uszczelnieniach (te uszczelki filtrona ostatnio twarde niemiłosiernie ) po wymianie uszczelek z innych nawet tanich chińczyków...
Ałto przestało nagle zapalać. Po wymianie pękniętego przewodu przelewowego i zmianie filtra, odpowietrzeniu zapala ale nie ma wolnych obrotów. Jak trzymam na gazie to chodzi jak spuszcze to gaśnie i ciężko odpalić ponownie. Znalazłem nieszczelności i w dolocie powietrza. Jutro kupię uszczelki i zobacze. Co może być jeszcze przyczyną takiego stanu. Dodam...
Po wymianie uszczelki między podgrzewaczem a górną częścią obudowy filtra wszystko wróciło do normy. Temat zamykam.
Miałem problem z Astra po wymianie wezykow dalej był problem z zapalaniem , wymieniłem potem filtr i dodatkowo uszczelniłem uszczelki do niego , mała i duza i przewody 2 do niego , teraz jest bez problemu .
Równie dobrze może być to zupełny banał, np. przypadkowe naruszenie jakości połączenia z którymś z czujników przy wymianie uszczelki. Ale "w ciemno" nie znajdziesz, trzeba odczytać błędy. A i tak trzeba będzie skasować te błędy po naprawie.
...........Pan twierdzi ze auto pali ladnie. ................rozrusznik pięknie kręci. Pan twierdzi również,że brak jest błędów. Z góry dzięki za jakies wskazówki. Jak pan tak twierdzi to niech auto zapala tak jak on twierdzi, a rozrusznik to ma kręcić pięknie czy z określoną prędkością ? Sprawdź przy jakich obrotach silnika pompa zaczyna podawać paliwo...
jak ubywa to może być na dywanikach albo nie,,, jak płynu nie ubywa w zaskakującym tempie to powinno grzać chyba że wąż zagięty uszkodzony tak że blokuje przepływ. zobacz czy kapie przy wlocie do nagrzewnicy tam są chyba szybko złącza i oringi. jak ja wymieniałem oringi , to miałem z serwisu nic nie ciekło.. jak mokro to kicha do poprawy jak nie to...
Niestety, z kodem błędu nie poradzę sobie, może mechanik przy wymianie uszczelki mi sprawdzi co to jest za błąd jak go poproszę. Z tym zapalaniem silnika to od 4 lat to z 5 razy mi się zaświeciło i zgasło po jakimś czasie... Tak że póki co się tym może bardzo nie będę niepokoił, chyba że komp coś pokaże lub jak coś padnie to będzie wiadomo. Z góry dzięki,...
żeby nie zakładać nowego tematu to jeszcze mam pytanie odnośnie świec, wymieniłem u siebie świece, a teraz czytam w książce serwisowej, że w moim silniku przy każdej wymianie świec trzeba wymienić 4 uszczelki modułu zapłonowego, jeżeli nie wymieniłem to co się może dziac?
Witam. Posiadam Opla Astre 1.4 B+G 1993rok. Auto po wymianie uszczelki pod głowicą oraz rozrządu nie odpala. Silnik Kręci, tak jak by chciał już odpalić ale nie udaje mu się. Proszę o pomoc w tej kwestii. Pozdrawiam
Nie wiem czy to norma że bierze olej,ale niektóre silniki tak podobno mają,Skoro nie ma oznak oleju w płynie chłodzącym ani nie ubywa płynu to co może być to pierścienie zgarynające nie zbierają oleju i ten się spala. Nie wiem ile km przejechano po remoncie ale z opel astra miała moja ładniejsza połowa podobny kłopot po wymianie usczelki silnik kopcił...
Check się nie świeci , sprawdzę ciśnienie to będę wiedział na czym stoję. Po wymianie uszczelki mechanik mówił że mierzył na zimnym i było trochę słabe potem mierzył ma ciepłym było już lepiej.
Dzisiaj go robiłem. Chociaż nie jestem mechanikiem. Odnalazłem wymiennik (chłodnica oleju, chociać nie uważam tej nazwy za właściwą) i go sprawdziłem prężarką. Dość powiedzieć, że 1,7 DTI posiada chłodnicę oleju podobie jak DTL. Różnią się te chłodnice jedynie krućcem. Po wymianie chłodnicy jest oki. Rzecz owa mieści się na wspólnym wsporniku w filtrem...
Nie żadne gumowe, tylko wszystko to co pomiędzy przepustnicą a głowicą. gumowe sprawdziłem dokładnie i są ok wymieniłem obie uszczelki przepustnicy (górną i dolną), przy wymianie lekko przesmarowałem je silikonem do wysokich temp. gdzie jeszcze szukać nieszczelności?
A nie moduł? moduł nie był ruszany tez mi sie wydawało iż nie ma on wpływu na tą usterkę . Troszkę szkoda ze dopiero po wymianie zaworów i uszczelki głowicy udało sie ustalić ale nikt nie jest wróżbitą javascript:emoticon(':D')
Po długiej przerwie wracam do tematu. Jakiś miesiąc temu zauważyłem, że w zbiorniku płynu chłodniczego ubywa szybko płynu. Częste dolewanie płynu i zasięgnięciu informacji u szwagra mechanika i przeprowadzenia testu szczelności układu chłodniczego, okazało się że mam walniętą uszczelkę pod głowicą, dodatkowo silnik lekko bierze olej silnikowy. W jednym...
Witam. Problem polega na tym że kiedy Astra zaczyna się grzać do 100 kilku stopni to włącza się wiatrak. Wszystko było by ok, gdyby nie to że włącza się on na chwile (20-30sec) po czym przestaje. Temperatura nie spada - poprostu stoi w miejscu. Wiatrak po chwili znów się włącza i tak w kółko. Temperatura powoli wzrasta od tych 100kilku stopni wzwyż....
Dziękuje bardzo za odpowiedz, mam jeszcze pytanie - czy wymienić należy oprócz uszczelki pokrywy zaworów także uszczelki wałków rozrządu i użyć dodatkowego uszczelniacza czy będą jeszcze jakieś potrzebne przy wymianie kasetorów ?? - czy śruby mocujące panewki wałków należy dokręcać też w kolejności jak głowicę - czy jak jest napisane np. 50Nm + 90stopni...
Witam, mam problem z Astra 1,7 cdti. Wymieniłem uszczelkę pod głowica,ponieważ był olej w wodzie... Okazało się ze głowica miała wżery, została zrobiona i posprawdzana.. pompę oleju podaje normalnie olej i przy jej założeniu ciśnienie oleju było normalne po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ciśnienie się straciło a motor zaczął głośniej pracować...Chłodzniczka...
Pompa wody raczej działa bo ogrzewanie jest i w zbiorniczku płyn sie przelewa.Rozrząd wymieniony ze 4miesiące temu z pompą wody przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą bo węże były mocno twarde a przy dużym cisnieniu zaczynał sie lekko sączyć płyn na łączeniach węży do nagrzewnicy przy przegrodzie,skręciłem te połączenia na cybanty ale po wymianie...
Witam juz mi ręce opadają mam następujący problem asterka po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworow zaczęła zle chodzić ( przed wymiana chodziła dobrze) i na gazie i na benzynie. Mianowicie samochód zaczął chodzić na 3 gary (2 świeca mokra) stwierdziłem byc może cewka padła podmienilem cewke 0 reakcji to samo świece tez zmieniłem - nic (po wymianie...
Witam ponownie kłopoty z odpalaniem minęły po wymianie czujnika cieczy chłodzącej dla komp. A teraz mam pytanie czy przez ten czujnik mógł się przestawić zapłon???? Bo jak był uszkodzony to zaczął głośno chodzić mechanik przestawił mi zapłon mówiąc, że ktoś tu kręcił. Po przestawieniu było w miarę ok., ale i tak była głośna praca potem zaczęło mi zalewać...
Na oko to sie umiera ;)rozkręciłem silnik do uszczelki na głowicy ponieważ auto miało być tylko pod tym względem robione -a że strzelił pasek to mam teraz więcej roboty.Tłoki całe zaworki wszystkie też.Chyba że coś przeoczyłem... Czym to mogę sprawdzić?Czy już musze z tym na warsztat jechać? Sam nie dam rady?
Witam Mam problem z moją asterką mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą auto bardzo szybką się grzeje nie ma mocy i wydaje dziwny dzwięk tak jakby się coś zacierało. Na zimnym silniku zapala ad razu natomiast na ciepłym trzeba ją dość długo kręcić. Nie mam pojęcia co mogłem nie tak złożyć...moze ktoś spotkał się już z czymś takim w astrze
Astra II z roku 1998, silnik 2.0 dtl 80 KM. Od pewnego czasu ubywało mi płynu chłodniczego z powodu nieszczęlności uszczelki pod głowicą. Płyn znajdował się w układzie wydechowym. Przed wymianą uszczelki pod głowicą włączała mi się kontrolka trybu awaryjnego, lecz po pewnym czasie po dodaniu gazu gasła kontolka. Ostatnio włączył się na stale tryb awaryjny...
Witam! Czy przy wymianie termostatu? obczyszczony był kanał jego umiejscowienia?. Bo moze być tak że, termostat działa poprawnie ale ciecz może go omijać. Lub wypadła, albo niebyło w nim uszczelki zamykającej obieg przez sam termostat.?
Witam... Mój samochodzik to Opel Astra Kombi 1992 C14NZ (ben+gaz) Mianowicie, 2 tygodnie temu byłem zmuszony wymienić uszczelkę pod głowicą z powodu braku ciśnienia na 2 zaworach (co się potem okazało stara uszczelka była przedmuchana, a kanaliki z płynu chłodniczego całe zapchane)... Tydzień był spokój, silnik chodził pięknie. Nawet lepiej jak wcześniej...
Kable sa dobrze podlaczone,opisze jeszcze raz Po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki pod glowica ,auto nie odpala ,rozrzad zostal sprawdzony pare razy,jest iskra lecz go zalewa ,brak blendow , Dodano po 4 po dalszej walce z astra nadal nic jedynie przy kręceniu i dodawaniu gazu słychać strzały i śmierdzi paliwem
witam serdecznie proszę o rade. Po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy na wolnych obrotach świeci się check engine po dodaniu gazu znika ,ubywa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przybyło oleju powyżej 3 tys. obrotów rozłącza turbo skacze temperatura podczas jazdy od 90 do 50 węże miękkie w zbiorniczku brak oznak nie wiem co może być proszę o poradę...
Generalnie jeżdżę na LPG (stag 4 eco plus) i szrpanie przy przyspieszaniu dokucza dosyć często z reguły pomaga kalibracja sterownika, wymiana/czyszczenie świec dużo dawało też zmniejszenie przerwy do 0.7mm(fabrycznie NGK BKR5EK mają chyba 0.8 albo nawet 0.9 ). Szarpanie to często znak że mieszanka jest za uboga z reguły jak zaczęło dokuczac to przełączałem...
Witam, Jak w temacie problem występuje w układzie chłodzenia. Kupiłem auto jakiś czas temu i od razu zauważyłem, że nagrzewa się ono do 100 stopni. (Licznik do 100 stopni, czerwone pole pokazuje 110). Silnik w samochodzie to 1.4 60km 44 kw X14NZ 1999r Astra Classic. Problem polegał na tym, że skoro prawidłowa temperatura silnika to 90 stopni tak również...
padła mi w zimę pompa wodna. Powyginała mi zawory w silniku. Została wymieniona głowica, uszczelki, zawory, rozrząd oraz pompa wodna. Po naprawie tych części zaczął brać olej w bardzo dużych ilościach co było widoczne w spalinach. Mechanik stwierdził iż: przestawił się zapłon o 30 stopni z niewiadomych przyczyn, nie na wszystkich cylindrach chodzi silnik....
wcześniej na 10l tankujac za 30zł robiłem 100km a teraz robie 70km Dodano po 5 a co do benzyny to własnie też nie chodzi równo wkręcając go do 2.5 do 3 tys tak chodzi dziwnie przerywając delikatnie ale kupując to autko sprzedawca powiedział ze silnik się "przyzwyczaił" do gazu i co racja to racja tak jakby lepiej pracował na gazie chodził i wszystko...
czesc ! u mnie byly podobne objawy zimny nie chcial jechac, zadne uszkodzenia nie blyskaly, a przyczyny dwie: 1. uszkodzona (popekana) uszczelka przy wtryskiwaczach 2. zlej jakosci paliwo Po wymianie uszczelki bylo duzo lepiej , ale auto dalej zimne nie chcialo jechac - pojechalem do serwisu - spuscili paliwo a tu wielki syf !!! Zmienilem stacje paliw...
Witam Sprawa z EGR ma się tak że nie udało mi się jej rozwiązać wymianą zaworu / przeczysczeniem przewodów / zaworem podciśnienia. Dalej się świecił błąd kilkanaście razy na 100 km aż do wtorku. We wtorek podczas jazdy nagle poczułem że silnik zaczyna skakać pod maską i dosłownie je**ć budą na wszystkie strony. Zjechałem na pobocze otworzyłem maske...
maciakwiat21 - zdaje sobie sprawe z tego ze remont mnie czeka :) Mich43l - tak 8v. mowisz ze gdybym wymienial upg to warto by sprawdzic inne podzespoly o jakich myslisz?. motor nie pracuje rowno tzn w srodku niby normalnie slychac jego prace ale pod macha juz slychac cos innego a dokladniej tak jakby na ten najslabszy gar mial zaraz nie pracowac czyli...
Chłodnico kolego była rok temu wymieniana (poprzednia była dziurawa) nigdy żadnych uszczelniaczy nie stosowałem. Dodano po 6 Jeszcze jedno koledzy przed wymianą uszczelki prawie na każdych łączeniach węży od chłodzenia miałem wycieki(dodam że wycieki powstawały gdy silnik zaczął stygnąć nap. po skończonej jeździe po 3,4 godzinach jak samochód już stał...
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą dwa cylindry nie chcą współpracować. Silnik na zimno ładnie sie uruchamia i wszystkie garki grają. Po nagrzaniu się silnika przestają działać dwa cylindry 1 i 4. Po przegazowaniu i przejściu na wolne obroty po chili wchodzą do pracy na jakiś czas i znowu przestają działać. Mogę stwierdzić, iż jest to powtarzalne....
Ciekawych rzeczy tu się dowiaduję, że pompa ma odpowietrznik, że można z pompy wycisnąć smar płynem....Ba nawet pompą można zapowietrzyć układ. Ciekawe jak i kiedy? Pompa nie ma żadnego odpowietrznika i jako takiej się jej osobno nie odpowietrza.Ma jedynie otwór lub dwa zwane drenażowym,serwisowym,diagnostycznym itp.Pozwala on wcześnie zdiagnozować...
Przyczyn może być kilka. Przepływomierz powietrza , aby go sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczkę zasilającą i się przejechać. W moim przypadku była spora rużnica , więc wiadomo przepływka do wymiany. Może się zdarzyć że któryś z wężyków jest nieszczelny , dziurawy co zaowocuje błedami typu niewłaściwe ciśnienie doładowania itp. Więc wymiana wężyków po...
Wreszcie mogę podzielić się konkretnymi spostrzeżeniami. Przed uszczelnieniem zespołu wtrysku i wymianą silnika krokowego: - ciśnienie na wyjściu wtrysku podniesione do 2.5bar inaczej silnik dławił się przy przyspieszaniu, - silnik ciężko zapalał, wchodził na obroty przez kilka sekund jakby nie wszystkie cylindry pracowały, uruchamiał się jak traktor,...
Kiedy w końcu sprawdzisz to ciśnienie paliwa na drodze? Już przecież sprawdzałem, w tym wątku są wyniki. Dodatkowo przepustnica może być brudzona olejem co też wpłynie na kulturę pracy. Przepustnicę czyściłem, wypolerowana na lustro. Żadnych zmian nie było. Istotne jest uszczelnienie kolektora dolotowego jak i wydechowego. Dolotowy będę czyścił, ale...
Sprawdziłem to też - brak reakcji po zaślepieniu króćca w kolektorze. Może to jednak nie jest lewe powietrze - po zdjęciu rury z puszki wtrysku i zasłonięciu ręką czasem gaśnie, czasem nie no ale ręka nigdy idealnie się nie uszczelni. Przy okazji rozregulował mi się gaz po tych zabawach - pewnie podciśnienie dało w kość leciwemu parownikowi (ma 9 lat)....
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Pisałem? Uszczelka pod korpusem do wymiany.
Sama chłodniczka może ciec.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
u mnie po 171 i mechanik niechcąco :) znalazł lewe powietrze (syczenie pod uszczelką chyba kolektora) po wymianie uszczelek błąd zniknął
Wymieniłem cały wydech na nowy i nadal jest to samo. Może mechanik podczas wymiany uszczelki coś spaprał ?
wymianie uszczelki głowicą astra uszczelki astra wymiana uszczelki
schemat piły tarczowej oporność cewka elektrozawór lenovo onekey
LG WD 80180N – błąd PE po wymianie fartucha, problem z temperaturą wody, presostat, termistor LG WD 80180N – błąd PE i problem z temperaturą po wymianie fartucha uszczelniającego