Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Oczywiście sprawdź najpierw masę, potem podłącz sobie dodatkowy kabel pod końcówkę w rozruszniku z której wychodzi cienki kabel a drugi koniec zaizolowany, długość kabla taka żeby starczyła do akumulatora, i gdy nie da się odpalić to otwórz maskę i dotknij drugim końcem tego kabla do plusa akumulatora (oczywiście samochód musi być na luzie na ręcznym,...
Prawdopodobnie uszkodzony rozrusznik.
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
sterownik pompy uszkodzony ten przykręcany do pompy
Sprawdzałeś to co napisałem? Masz walniętą stacyjkę, uszkodzony elektromagnes rozrusznika lub nie łączy Ci przewód od niego.
w domowych warunkach możesz jeszcze sprawdżić tak; przykręć rozrusznikdo imadła ,zablokuj czymś bendix np. trzonkiem młotka,i podaj napięcie zobaczysz czy nowy bendix przypadkiem nie przepuszcza ,może być uszkodzony.
Opis świadczy o uszkodzeniu skrzynki z bezpieczniki. Nie wiem czy da się rozebrać skrzynkę musiałbyś wymontować i sprawdzić co w niej szwankuje. Ale na początek sprawdź pozostałe przekaźniki i wtyczki z kablami czy nie są poluzowane lub w którymś miejscu uszkodzone.
No to masz uszkodzony akumulator albo "złodzieja" w samochodzie.
Spadek napięcia, uszkodzona masa, akumulator lub rozrusznik.
Jakim testerem odczytałeś błędy i z jakich modułów , podstawa to cim , sterownik silnika , brak reakcji na kluczyk może powodować zepsuty rozrusznik , uszkodzony sterownik silnika , uszkodzony cim , i nawet zepsuty kluczyk , o słabym akumulatorze już nie wspomnę ...
Sterownik gazu uszkodzony....
Witam. Sprawdź iskre, sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa działa. Może uszkodzony czujnik położenia wału.
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Sprawdz ako,podlaczenie masy ,ako silnik powinno sie ukazac uszkodzenie.
Na zgrzytanie pomaga wymycie i wyczyszczenie rozrusznika oraz wymiana tulejek i bendixu jeśli jest uszkodzony.
mialem kiedys podobny przypadek w astrze 1,6 '95, okazalo sie ze automat jest uszkodzony no i w sklepie taki kosztowal 70 zł, +ewentualne koszty przelozenia, takze kupilem z allegro jakas podrobka (nowy rozrusznik) z wysylka cos okolo 150 zł i tak juz prawie 3 lata dziala bezproblemowo
Jeśli masz odrobinę samozaparcia i chęci to podaj na rozrusznik napięcie i w ten sposób będziesz wiedział co masz uszkodzone. Ale ja też obstawiam kostkę stacyjki :)
Witam! To jest ewidentnie uszkodzony akumulator (lub ew słabe ładowanie) ale na 90% to akumulator. Jak nie masz nic podłączonego to jest ok,ale jak go obciążysz to napięcie na nim spada i przygasają kontrolki a rozrusznik nie ma siły kręcić.Mówiąc bardziej fachowo spadła siła elektromotoryczna akumulatora i wzrosła jego rezystancja wewnętrzna.Najlepiej...
robiłem taką asterke te same obiawy uszkodzona listwa zawór przelewowy w aso 1900 zł
Też tak sądzę , rurka uszkodzona itp. Na kroplówce warto spróbować odpalić
moduł zapłonowy uszkodzony skoro iskry nie ma, a wtrysk podaje, podaj kod silnika sprawdzę dokładnie
Może rzeczywiście coś pobiera prąd z akumulatora. Proponuje potwierdzić, wykonując pomiar po 10 minutach o których piszesz z włączonym w obwód amperomierzem. Nie zgadza mi się jednak to co piszesz, że rozrusznik nie kręci i również nie przygasają kontrolki. Zawsze jak miałem rozładowany akumulator, to próba rozruchu powodowała przygasanie kontrolek....
Czyli możliwy uszkodzony sterownik ale gdzy przekręcam stacyjkę muszę trochę przetrzymać a raz pali na strzałka a kontrolka raz gasnie później zapala jak kręcę dłużej żeby odpalić na zimnym nie bd to możliwy uszkodzony rozrusznik bo tak wszystko poprawnie działa błąd znika i później się zapala jak odpala z opuznieniem
witam, masz jedopunktowy wtrysk, odkrec przewod paliwa przed wtryskiem i jezeli wyplywa paliwo /uwaga cisn./ krecac rozrusznikiem to wtrysk jest uszkodzony, a moze paliwo nie dochodzi?, pozdrawiam Zdzislaw
zależy co to za "komputerek". Z takimi danymi nie można nic powiedzieć. Co to znaczy że rozrusznik "kręci bez oporów" ? To znaczy że silnik nie ma kompresji, czy rozrusznik nie zazębiony z kołem zamachowym? musisz sprawdzić czy masz iskrę, czy wtryski podają paliwo.
w Astrze F idzie wzbudzenie rozrusznika BEZ żadnego przekaźnika bezpośrednio przez ten inhibitor switch ale styki i kable tego inhibitor switcha są tak pancerne, że mocniejsze od stacyjki
Sprawdź tak jak radził kolega czy jest napięcie i jakie na automacie (można podać bezpośrednio z plusa akumulatora na styk cewki automatu), sprawdź stan kabli dochodzących do rozrusznika z akumulatora, sprawdź masę silnika (zazwyczaj taśma miedziana między silnikiem a karoserią). Potem stan styków w automacie no i został już sam rozrusznik (styki, bendix,...
Poza zanikiem napięcia na linii 15 (kostka stacyjki ),spadku napięcia podczas kręcenia ,albo uszkodzonego ECM ,nic innego nie widzę. Może ktoś coś wymyśli innego. :lol:
Podaj zasilanie na wtryskiwacz i zobacz czy podaje paliwo jak kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli podaję to problem w instalacji. Jeżeli nie podaje to za słabe ciśnienie benzyny lub uszkodzony wtryskiwacz.
to typowa przypadłość w oplu,czasami dotyczy stacyjki,sprężyna powrotna nie cofnie z pozycji rozruch,a czasami samego rozrusznika-częste w Valeo D6RA-klei się rdzeń w elekromagnesie. Wynień kostke pod stacyjką,groszowa sprawa
Witam! Również posiadam Opla Astrę H z 2004 roku, silnik 1.6 (typ Z16XEP). Pewnego dnia przyjechałem normalnie do domu, a po dwóch dniach samochód już nie chciał odpalić. Dopiero po bardzo długim kręceniu rozrusznikiem udało mi się go uruchomić. Auto jeździło normalnie — nie dławiło się, obroty nie falowały, a komputer nie pokazywał żadnych błędów....
Problem juz rozwiazany, zawiozlem auto to mechanika, rozrusznik byl w rozsypce a to podobno za sprawa kostki zaplonowej ktora byla uszkodzona i rozrusznik sie krecil caly czas az sie przekrecil. Dziekuję wszystkim za udzielenie sie.
Według mnie on spalił bo samochód kręcił kontrolki działały a teraz nie działa nic Ne oskarżaj od razu mechanika. Sprawdziłeś akumulator ? Z Twojego opisu wynika, że możesz mieć problemy z instalacją elektryczną (brak kontaktu, kiepska masa, itd) To mogło doprowadzić do uszkodzenia sterownika silnika lub modułu CIM. Brak komunikacji lub postępująca...
Czujnik można sprawdzić manometrem. Wątpię aby nagle strzeli wtryskiwacz bez dawania jakichkolwiek oznak wcześniej. Na uszkodzonym wtryskiwaczu też powinien odpalić. Jeżeli pokazuje ciśnienie 0 przy kręceniu rozrusznikiem to pompa w baku nie podaje paliwa, uszkodzony jest czujnik ciśnienia bądź walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia. Zobacz czy na...
Z tego co piszesz o odpalaniu to masz uszkodzony albo akumulator albo rozrusznik i tam gdzieś robi się zwarcie. Sprawdź ładowanie, podmień aku i eliminuj po kolei możliwe usterki.
Zupełnie nie wiem co chcesz stworzyć, ale się domyślam-gdy zgaśnie kontrolka ciśnienia rozrusznik zakończy pracę. Rozumowanie masz złe, gdyż ta kontrolka gaśnie ( zwłaszcza w zimie) w czasie startowana rozrusznikiem, długo długo przed podjęciem pracy przez silnik. Dlatego jako zabezpieczenia przez zbyt długim kręceniem musisz zrobić w inny sposób-układ...
Na wtyczce w aparacie masz mieć zasilanie na jednym zewnętrznym i masę na drugim, a np. dotykając próbnikiem do środkowego (próbnik podłączony do masy lub plusa, bo nie pamiętam?!) ma przeskakiwać iskra z "cewki do masy" jeśli jest, to układ częściowo sprawny, a jak podłączysz do aparatu i kręcisz rozrusznikiem i zasilanie jest na wtyczce i nie ma iskry...
Wymontuj rozrusznik i wymień szczotki, bo to typowy objaw /działa po wstrząsie/. Pozostałe elementy zostaw w spokoju. Wyczyścić wnętrze, wydmuchać, oczyścić komutator /jeśli uszkodzony wymienić wirnik/, zmontować, zamontować w aucie i koniec. Moim zdaniem wina lezy po stronie bendiksa.Pozdrawiam On nie ma z tą usterką nic wspólnego.
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
po zrobionej blacharce podłączyłem akumulator i okazało się że na tablicy rozdzielczej palą się wszystkie kontrolki.Oczywiście sprawdziłem przewody czy nie są uszkodzone ani nadpalone.Przy próbie urochomienia silnika rozrusznik działa ale pompa paliwowa nie dostaje napięcia. Tylko że przekaźnik jest dobry.
Auto kupione w maju, poprzedni właściciel twierdzi że akumulator dwuletni. Mam nowy w drugim aucie, mogę podmienić i sprawdzę jaki rezultat. A ten zamontowany w aucie sprawdzę u kumpla na testerze. Dałem dodatkową masę na silnik, klemy czyste. Jest coś takiego że po trasie, rozrusznik kręci o wiele szybciej i zarazem auto odpala bezproblemowo. Jeżeli...
Jak zimny silnik pracuje ok. Jak sie nagrzeje,po przekroczeniu 4 tys. obr. gasnie i nie komunikuje sie ze sterownikiem silnika,rozrusznik nie kreci. Jak ostygnie to zapala a w sterowniku silnika jest 10 bledow. Bledy dotycza wtryskiwaczy,komunikacji CAN,uszkodzony sterownik silnika itp.
Kolego jeśli nie dochodzi napięcie po włączeniu stacyjki do elektromagnesu to uszkodzona stacyjka albo słaby styk na stacyjce.Należy wymontować stacyjkę i sprawdzić stan styków miernikiem i stan kostki łączącej pozdrawiam
Jak silnik zapali i puszcze rozrusznik to napięcie na świecach ginie po około 0.5-1s od puszczenia kluczyka To tak jakby był już ciepły silnik. Może faktycznie czujnik jest uszkodzony. Powinien grzać świece jeszcze dłuuuugo. Trzeba sprawdzić rezystancję czujnika i dodatkowo przy module świec, ale nie mam danych ile tam powinno być na zimnym.
Prubowałem jest tak samo ale jest jeszcze coś gdy wyciągnełem świece na zewn. i kręciłem rozrusznikiem to nie było iskry. Pojawiała się na chwile po wyłączeniu rozrusznika gdy silnik jeszcze się kręcił. Na popych też dobrze pali. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale gdy dociśne się czujnik obrotów wału wtedy zapala. ale gdyby on był uszkodzony to...
maasy pompa i filtr nowy To czy będzie tam impuls sterujący (masa) nie zależy od tego czy jest tam paliwo , filtr , czy pompa . Impuls pojawia się w trakcie obrotów wału . Jeśli masz uszkodzony czujnik wału sygnału nie będzie . Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Zacznij od odczytania...
Witam! mam problem z ASTRĄ III z 2004 roku silnik 1.4 16V . Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem ,silnik został wymieniony na nowy ( zmieniałem tylko goły słupek) po podpięciu wszystkiego auto nie odpala. Objawy są takie że niema kontaktu z rozrusznikiem , po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie działa też pompa paliwa. Bezpieczniki wszystkie...
Często przygrzewa się łączenie kabla b+ na rozruszniku Idź ty bojcorzu. Wpierw sprawdził bym bezpieczniki KL15, jak sprawne, to zobaczył bym czy uszkodzony alternator nie popalił żaróweczek. Częste przy alternatorach Delco, przy usterce mostka ładował "ile mam tyle dam"
O ile pamiętam na szkoleniu to brak lub uszkodzony jeden z czujników to jest wałka rozżądu lub prędkości wału korb.nie wyłacza silnika z pracy zapala chek,trzeba trochę dłużej tylko kręcić rozrusznikiem celem znalezienia kolejności przez sterownik.pozdrawiam.
Może być zanieczyszczony filtr na samej pompie paliwa w zbiorniku,albo uszkodzona pompa paliwa.Czy czasem nie zabrakło ci kiedyś paliwa w zbiorniku i kręciłeś rozrusznikiem w nadziei,że zapali wtedy mogło dojść do przegrzania lub zatarcia pompy?
Witam Zdemontuj filtr powietrza niech ktoś pokręci rozrusznikiem i zobacz czy paliwo nie leje się ciurkiem w gardziel wtrysku, jeśli tak to masz uszkodzone uszczelnienie wtryskiwacza .Trzeba go wymontować i wymienić gumowe gringi
Jak cię immo trzyma to tak właśnie będzie się działo.Wymigaj to auto ponownie i sprawdz jakie masz błędy. Chyba żadne immo w samochodzie nie tnie iskry, może za wyjątkiem EWS-a, ale to z kolei odcina nawet rozrusznik. Skoro pierwsze iskra skacze po włączeniu zapłonu, to z reguły brak impulsów z aparatu zapłonowego - jak Ociz wyżej napisał, brak zasilania...
Właśnie jest różnica w długości przewodu. Reszta to samo. Według oryginału do Astry G 1.7cdti 80KM jest 0281002717 do Hondy Civic 0281002486 W mojej astrze też był 0281002486, ale założyłem 0281002717, trzeba było tylko dogiąć mocowanie kostki. Przewód nie jest napięty, ale wyprostowany. Mam nadzieję, że nic się mu nie stanie. Objawy uszkodzonego czujnika...
Witam. Samochód jak w tytule, bardzo dymi. Ciśnienie doładowania, ciśnienie common rail prawidłowe (sprawdzone op-com'em), EGR sprawny. Jeden z wtryskiwaczy podaje na przelew około 100ml na minute, pozostałe bardzo nieznaczną ilość. Po odłączeniu przewodów elektrycznych od wtryskiwaczy i zakręceniu przez 5 sekund rozrusznikiem ten sam wtryskiwacz przepuszcza...
Skoro sam nie sprawdziłeś to raczej nic sensownego ci nie podpowiemy, bo nie wiemy co i jak było sprawdzone. Problemy z odpalaniem zimnego diesla to temat na doktorat. Popalone świece, walnięty czujnik temperatury, uszkodzony przekaźnik świec, uszkodzone wtryski, nieszczelność układu paliwowego, słaba kompresja, zasyfiony lub uszkodzony rozrusznik,...
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Jeśli nie chce zapalić na rozrusznik to podnieś maskę, zdejmij kopułkę i "poszarp" za palec rozdzielacza, jak po tym zabiegu odpali to uszkodzony jest aparat zapłonowy. Nie potrafię tego dobrze wytłumaczyć, czy to wina cewki w aparacie czy modułu zapłonu. Niemniej dwie znane mi osoby miały identyczne objawy w kadecie i vectrze i był to aparat zapłonowy....
No w sensiebtakim ze rozrusznik slychac ze kreci ale nic wiecej Dodano po 3 Tzn ze slychac rozrusznik i widac na pasku alternatora ze sie on kreci ale auto nie chce odpalic. juz slyszalem wiele roznych opcji poczawszy od tego ze zepsulo sie sprzeglo a konczac na tym ze silnik do wymiany. I nie wiem jak cos albo cokolwiek sprawdzic zeby byc chodziaz...
Wydaje mi się że najprościej kontrolką LED z ostrą igłą i dwoma diodami.Podpinasz się pod jeden z przewodów zaworu wysokiego ciśnienia (na jednym +12V,na drugim impulsy ze sterownika).Jeśli sterownik dobry to obie diody będą mocno błyskały w czasie kręcenia rozrusznikiem,jeśli miga jedna słabo lub wcale uszkodzona elektronika pompy pod warunkiem że...
chyba jest jeszcze jakiś element uszkodzony bo mi centralny zamek nie działa nawet jak włączam go ręcznie to zamyka mi się tylko tylnia klapa i korek wlewu paliwa ale gdy go wyciągnę to centralka nie odda a gdy skrzynka jest wyciągnięta to wszystko działa i mam pytanie czy da się użytkować samochód bez tej skrzynki oczywiście alarm nie będzie działał...
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
Nie rozumię co ma do rzeczy akumulator ( nie sądzę żeby był uszkodzony) skoro kolega ziooober88 pisze, że grzeje świecami trzy razy, rozrusznik długo kręci, a auto odpala z trudem i rzuca silnikiem. To ma do rzeczy: jak przekręcam kluczyk aby auto odpaliło to wskazówki zegarów spadają na sam dół i tak podskakują A ten objaw jednoznacznie wskazuje na...
a po pięciu minutach świece się uszkodziły? Z jakiego powodu? tak to już jest że jak masz uszkodzony układ zapłonowy to wymiana świec pomaga na kilka minut, ale ja tego auta nie widzę! to są tylko moje przypuszczenia. A pękniętą uszczeklę to nawet laik potrafi odkryć, śilnik stawia nierówne obciążenie podczas kręcenia rozrusznikiem. Poczekamy zobaczymy...
Dodam że różnica napięć może wynosić 0,2 v i też powinna wystartować.Mowa o różnicy napięć po między cienkimi kabelkami do pompy jednak że napięcie po kluczyku powinno być niższe od nap pomocniczego z alternatora wtedy powinna wystartować.Ciekawostka: Mając uszkodzony bendiks w rozruszniku i po kilku próbach może załączyć się wspomaganie mimo że silnik...
wszystko jest jasne, jezeli podczas krecenia rozrusznikiem słychać pompe paliwa to znaczy ze uszkodzony jest moaduł zapłonowy pod cewa zap. natomiast jezeli uszkodzony jest czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym to brak jest iskry niesłychać przekażnika pompy paliwa naprzednim prawym słupku i pompy paliwa. Ja stawiam namoduł zap. osobiście wyleczyłem...
Witam wszystkich ponownie. Dzisiaj wróciłem z serwisu. Sprawa banalna. Są dwie przyczyny niższego napięcia na akumulatorze: 1. uszkodzona była klema (połączenie z przewodem). Przez co klema się grzała. Po zamontowaniu nowej, napięcie wzrosło o 1V i teraz wynosi przy pełnym obciążeniu 14,1V. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, z którego przez dłuższy...
Samochód nie jest mój,ale kolegi, remonty bieżące,zawieszenia,hamulce itp, naprawiamy sami,ale w tej usterce nie wiemu od czego zacząć. Ale od kiedy pamietam to silnik głośno klekotał. Myslalem już o rozruszniku,ale nie potrafilem sobie wytlumaczyć,dlaczego przez uszkodzony rozrusznik samochód stracił moc i zgasł, chyba,że zwarcie na uzwojeniu i napięcie...
Witam, dzisiaj trochę testowałem auto i do jakich wniosków doszedłem? Mianowicie po poprawieniu izolacji na przewodach i poskładaniu wszystkiego w całość auto niestety dalej nie pali :) W aucie pojawia się błąd P1651. Po przekręceniu stacyjki mam takie odczyty: http://obrazki.elektroda.pl/3174823200_1... Jak zapodam plaka to auto odpala...
Zapomniałem dodać że stało się to podczas gdy zgasiłem auto i po zgaszeniu zaczął chodzić wiatrak od chłodnicy, wróciłem do niego koło 30minut później i wiatrak nadal chodził, gdy zacząłem go odpalać to rozrusznik kręci ale nie chcę odpalić i tak jest do tej pory. Czy to jest 60% wina tego komputera? Bo gdy jeszcze odpalał to też nie raz było że ten...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z moją astrą a mianowicie przy odpalaniu rozrusznik obróci raz i wyskakują mi takie błędy: P0201- usterka cylindra 1 P0202-usterka cylindra 2 P0203- usterka cylindra 3 P0204- usterka cylindra 4 P2030-za niskie napięcie obwodu pierwszej pompy paliwowej P0650(70) Komunikacja IPC poza wymaganym zakresem P1550(5A) elektroniczne...
Opel Astra 1.6 A16XER (LPG) - Błąd pojawia się po przejechaniu ~10 km i nagrzaniu się silnika - P0335 - błąd położenia wału. Na zimnym nie ma problemu z odpaleniem - na ciepłym i po pojawieniu się błędu już trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem. Nie ma znaczenia benzyna/gaz. W międzyczasie była zregenerowana głowica, wymienione świece, listwa ze cewkami,...
Witam. Mam pewien problem. Silnik 1.7 DTI Y17DT. Auto po nocy odpaliło normalnie, wyjechałem z garażu zgasiłem postało pół godziny i zapaliła na jakieś 10 sekund i zgasła. Auto kręci, nawet nie kopci. Nie dostaję paliwa. Po podłączeniu pod komputer błędy jakie pokazuje to: P0216-04 Obwód kontrolujący sterowanie wtryskiwacza. P1631-04 Moduł sterujący...
Świece, kompresja, źle ustawiona pompa lub uszkodzona, problem z dolotem powietrza. Według mnie do sprawdzenia to wszystko. W takim przypadku dobrze też sprawdzić cisninienie na zimno I porównać ewentualne rozbieżności. A Rozrusznik w jakim stanie?
Witam. Mam nietypowy problem z astrą f 1.6 8V. 92r. Padł mi sterownik silnika (komputer). Po przekręceniu stacyjki wtryskiwacz lał pełną parą. Po zbadaniu sterownika okazało się ze padł tranzystor sterujący wtryskiwaczem. Ten tranzystor to M 4995 którego w żadnym sklepie nie potrafią rozszyfrować, ale szukając po elektrodzie trafiłem na informacje że...
Poprzednik dobrze Tobie podpowiada, gdyż w momencie gdy stacyjka jest w pozycji "Rozruch" może nie być połączenia w kostce stacyjki na styk zapłonu - to częsta usterka a czasami w momencie "odpuszczania " z pozycji "rozruch", silnik zapala. Usterka Twojego auta jest typowa także dla sytuacji gdy duży pobór prądu przez rozrusznik powoduje spadek napięcia...
rozrusznik sprawdziłem. Tzn mechanik sprawdził, nawet wymienil bendix, powiedział ze rozrusznik jest ok. Z tym ze czytałem zeby kupić 1,8 kw, podobno pomaga. Ale czy tak to powinno wygladać? Mam założony fabryczny i powinien być wystarczający. Aha, jeszcze jedna rzecz - jak jest mróz to zapala bez większego problemu (źle jest tylko w okresie przejściowym)...
Witam, może ktos miał problem ze sterownikiem silnika? Mam astrę classic rok 2005, 1.4 benzyna 16V twinport. Wczoraj, po godzinie spedzonej na parkingu próbowałem odpalic, ale tylko zaświeciły się kontrolki i dalej zero prądu. Wcześniejnie mialem żadnych problemów z akumulatorem. Myslałem, że bezpiecznik, ale po chwili prąd się pojawił, tyle, że bardzo...
Witam. Mam taki problem. Moja Astra h 1,7 cdti nie pali w dodatnich temperaturach, jak jest minus to ok, jak jest plus 3 to odpala za drugim przekręceniem, jak jest plus10 to kaput!! Wyskakuje autko z kluczykiem (ale pali się na stałe kontrolka nie miga), rozrusznik nie kręci, reszta normalnie. Diagnostyka pokazuje brak sygnału z immo do sterownika...
Dzięki za podpowiedz andi731. Właśnie mam też obok taka sama astre tylko wersje 150konną 16zaworową kótra ma ponad 300tys (tu napewno org. przebieg) i kurcze "kręci" rozrusznik sporo jakby "równiej" lepiej. Zapala po 2-3 obrotach wału. Ten z tematu ma nowy akumulator więc tu napewno jest ok. Jutro go zdemontuje i sprawdzę "luz na głowiczce" to znaczy...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników, piszę do was ponieważ nie mam iskry... problem wystąpił pół roku temu i samochód zaciągłem do warsztatu z elektromechaniką i tam majstrował. Sprawdził najpierw cewkę, czy gdzieś kable nie przerwane (jak to mechanik) najpierw wymieniłem moduł za 180 zł ze Swe-mot-u po wymianie samochód pochodził ok 15 minut i...
Witam, serdecznie dziękuje za pomoc, faktycznie okazało się że była uszkodzona klema, a konkretnie wyjście grubego kabla zasilającego silnik (chyba rozrusznik). Po wymianie wszystko wróciło do normy zasilanie 13,8 V na akumulatorze, no i przede wszystkim klema przestała się grzać. Temat zamknięty, bardzo dziękuje.
kurtyka1: jedno podstawowe pytanie - silnik zapala chwilę pochodzi i gaśnie czy te 500 obrotów masz jak kręcisz rozrusznikiem? ja miałem problem z odpalaniem (http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... i pomogła wymiana wężyków przelewowych. Co do grzania świec nie zmieniałem bo mnie jak się okazało koleś chciał okantować...
Witam, Szukałem podobnych tematów, ale wszystkie odnalezione różniły się co najmniej jednym objawem, więc pora i na mój. Tuż po nowym roku, po bodajże drugim ataku zimy, miałem problem z odpaleniem auta. Jeśli udało się za pierwszym, drugim razem, było wszystko w miarę ok. Jeśli odpalenie wymagało więcej "wysiłku" od rozrusznika, po 4-5 kręceniu, akumulator...
Witam, Ponieważ od 2 miesięcy silnik był słabiutki to wymieniłem wczoraj czujnik masy powietrza i silnik odżył. Czujnik jest noname za stówkę. Niestety cieszyłem się tylko 2 godz. bo silnik mi zgasł na skrzyżowaniu. Po odpaleniu chwilę jeszcze podziałał i znowu zgasł. Trochę pomęczyłem rozrusznik i udałem się taksówką po stary czujnik. Jak podłączyłem...
Witam, jestem właścicielem astry III 17, cdti 101 koni z 2008 roku fabrycznie bez DPF. Samochód nie dawał żadnych objawów usterki do zeszłego poniedziałku kiedy to podczas wyprzedzania przy 120 km/h nagle zgasł, beż żadnego szarpania, duszenia, stoczyłam się na pobocze i pomimo wielokrotnego kręcenia rozrusznikiem nawet nie chciał na chwilę załapać,...
auto nie zapalaauto nie zapala ,rozrusznik sprawny kreci na popych pali ,uszkodzony czujnik polozenia walu,uwaga sa dwa rodzaje przy zakupie podac nr silnika.
Witam, jestem świeżym użytkownikiem forum. Problem dotyczy Opla Astry G 1.8 16V (X18XE1, Simtec 70) + gaz. Auto nie odpala, zapłon jest, rozrusznik kręci. Na zapłonie miga szybko kontrolka check engine - problem z immobiliserem. Bardziej rozszerzając moją wypowiedź uruchamianie wygląda tak: odpali i gaśnie po 1-2 sekundach, nawet jak przytrzymam gaz...
Zapomniałem dodać ze u mnie po przerobce z kompa bez immo na kompa z immo, kiedy poprzecilanlem i polutowalem odpowiednie przewody to silnik zapalal ale na sekundę może dwie i gasl. Okazalo się ze trzeba włożyć bezpiecznik do zabepieczenia prądu na immo bo fabrycznie miejsce było ale bezpiecznika nie było bo auto wersja bez immo. Po włożeniu bezpiecznka...
Witam wszystkich. Mam od niedawna Astrę II '98 2.0DI 16V na łańcuszku rozrządu, wszystko chodzi elegancko do chwili gdy temperatura spadnie poniżej zera. Mianowicie samochód nie odpala. (na mrozie stał od 2 do 9 rano bo późno w nocy wróciłem, więc raczej krótko) Miał wymienione wszystkie filtry, oleje silnika i skrzyni biegów a ostatnio też wszystkie...
Nie wiem co robić z tym autem :( Ktoś może mi podpowiedzieć co robić? wykupić nową polisę której juz 3 dzień nie mam i próbować sprzedać jako uszkodzone auto, czy dac sobie spokój i złomowanie? Wizualnie ... to mi zwyczajnie szkoda, w bebechy tez włożyłam chyba z 5 tysięcy. Akumulator padł, później alternator, później rozrusznik :D jakieś wysprzęgliki,...
Zacząłem podejrzewać przepustnice i pedał gazu bo nie reagował gdy go wciskałem nie można było dodać gazu, potem padło na komputer ponieważ sterował jak chciał bo przy odpalaniu rozrusznik przerywał albo nie działał wcale i pukał tylko przekaźnik nie może było się połączyć z silnikiem przez komputer co jeszcze mogę z tym wszystkim zrobić nie wiem wieżę...
Witam Od pewnego czasu mam problem z autem ( Opel Astra F 1.6 8V rocznik 1994, inst. gazowa ). Auto gaśnie w trakcie jazdy - bez wyraźnej zależności co do występowania usterki, zarówno przy zimnym jak i rozgrzanym silniku na gazie jak i bęzynie. Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez dłuższy czas gdyż nie zapala się pomarańczowa kontrolka. Rozrusznik...
nie mam kopułki ani palca bo mam DISa, świece nowe, a na przewodach nie widać "dyskoteki" skąd więc to warczenie podczas przyspieszania??? czytałem ze to najczesciej wina własnie czujnika położenia wału. Dodano po 3 4 dni temu nie mogłem astry odpalić, rozrusznik kręcił a auto zachowywało sie jakby iskry nie dostawało na zadną świece. po 15 minutach...
kolego gazer 11 nie wiem czy to sie nazywa KTS ale pisałe że mechanik podłączył do gniazda testowego jakiś taki przyżąd z wyświetlaczem którym można przetestoweć całą elektronike samochodu oraz zczytac zapisane w pamieci usterki , otóż w pamięci nie było zapisanej żadnej usterki jedyne co wykazała analiza to stukowe spalanie na 1 i 3 cylindrze to było...
jeśli to nie jest zgnity trup, to warto popróbować, ustawić wał żeby tłoki były mniejwięcej równo w połowie, nalać nafty (lub płukanki bo to to samo ale płukanka kosztuje za pół litra tyle co 5l nafty) do pełna cylindrów przez wykręcone świece, zostawić na noc, na drugi dzień pojudłać rozrusznikiem bez świec żeby wychlapało się jeśli coś zostało (wątpię)...
panowie ,podobny temat pojawił sie u mnie na parkingu w czasie mrozów,gdy w czasie odpalania z innego aqmulatora na właczonym zapłonie DAWCY spaliła się elektronika u BIORCY. po scholowaniu do serwisu właściciel uszkodzonego samochodu został poinstruowany że biorąc prąd z innego samochodu ,zapłon (silnik)dawcy powinien być wyłaczony.pozdrawiam Większej...
Witam, Opel Astra G 2002 rok, 1,6 16V benzyna + gaz. Wymieniono: wszystkie oleje i filtry; czujnik temperatury powietrza dolotowego; listwę zespoloną cewek zapłonowych. Prąd jest OK, ładowanie OK, akumulator nowy OK. W czasie jazdy, niezależnie z jaką prędkością wszystko jest OK. Problem zaczyna się na biegu jałowym, niezależnie czy samochód jedzie...
No więc udało mi się w ramach testu załatwić używany/sprawny moduł do świec. Jego wymiana jednak nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to co było. Zacząłem troszeczkę szperać i testować i zauważyłem ciekawą rzecz. Wczoraj po przejechaniu około 40 km silnik zagrzał się do 85 stopni ( tak pokazywał licznik na desce rozdzielczej ) i nagle temperatura zaczęła...
uszkodzony rozrusznik astra rozrusznik rozrusznik włącznik uszkodzony
żarówka omnilux jupiter zelmer silnik wymiennik ciepła oleju
zrobić rower elektryczny zrobić rower elektryczny
Samoczynny alarm i światła awaryjne w DAF XG 480 Volvo XC60 I gen. – klamka kierowcy otwiera drzwi tylko przy mocnym szarpnięciu