Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
Czy ten silnik ma MAP-sensor ? Może być problem z emulatorem wtrysków.
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
Jeśli masz x14SE, to masz 82KM. Po ludzku, 8 zaworów i wtrysk MPI.
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
70 Nm
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Montuj Barracudy kolego. W Hankach trafiają się buble. To nie to co jeszcze 4-5 lat temu.
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
No i lux.
Astra na jednopunktowym wtrysku ?
witam a czy na gazie auto pracuję dobrze ? może być emulator wtrysku uszkodzony i będzie robił psikusy i jeszcze dobrze sprawdzić wtyczkę przy pompie paliwa miałem taki przypadek ze na dołkach nie łączyła
Witam jaka powinna być zbliżona wartość kąta wtrysku astra 2.0 dti?
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
To zależy do rodzaju sondy,ja mam sonde 0-1V a punkt neutralny ustawiony 0.44.
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
Piersze sprawdz czy nie zapowiecza się przez podkładki wtrysków
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
Pompki w zbiorniku niema .Spróbuj wystartować z plaka.
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Napisalem gdy niebieski zwieram do masy to wtrysk jest
A tam nie ma przypadkiem starej zwykłej pompy która działa tylko mechanicznie? W takim wypadku nie uda ci się wpiąć by pobrać impuls długości czasu wtrysku.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Jaki masz czas wtrysku na wolnych obrotach i normalnej temperaturze pracy silnika ?
Winę miał oring na wtrysku temat zamykam.
One mają problem w astrze K Co dziwne w astrze J tych problemów brak. Przecież Astra K a Astra J to dwie różne generacje, w Astrze J są silniki 1,4T na wtrysku pośrednim, dobre pod lpg. W Astrze K są już na wtrysku bezpośrednim, także o lpg można zapomnieć. Jak mieszkasz w Skandynawii to pytanie jakie tam są zimy i tereny? Może warto coś kupić z napędem...
A czy jak odkrece powrót i bede kręcił to ma wylatywać paliwo Dodano po 3 A jak mam wyczyścić wtryski ?
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
to jest astra F. to wtryski nie są elektronicznie sterowane
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
Jeśli tak to zrób diagnostykę bo ona może wyjaśnić co się stało że nie steruje wtryskiem .
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Zazwyczaj ECU steruje masą wtryski. Jeśli na tych przewodach pojawi się zieleń i masa ,to wystarczy aby wtrysk pracował.
Trace już cierpliwość do tej instalacji. Wtrysk benzyny nie dolewa. Sprawdzony zawór dfco i ogółem rozdzielacz. Wszystko git...;/ Reduktor też w porządku. Zostały już tylko wtryski albo wadliwe sterowanie - coś tu prowadzi do ciągłego zalewania więc raczej wtryski puszczają...;/
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Na końcu układu czyli? :D Przy wężyku dochodzącym do wtrysku?
Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego: Mechanik powiedział mi że przed założeniem silniczka krokowego trzeba go odpowiednio ustawić? Czy ten trzpień jest regulowany? Jeśli tak to na jaką wysokość go wysunąć? Metodą prób i błędów? Opel Astra 94r 16i Nr silnika X16SZ jednopunktowy wtrysk Dzięki
Kolego, patrzałes czy komuter pokładowy ma połaczenie z sterownikiem wtrysku?
Czy wie ktos moze gdzie znajduje sie termostat w oplu astrze 1.4 na pelnej szprycy???Pojazd jest z roku 1992 sinik to nie zaden ECOTEC jest to jeszcze stary motor tylko ze na pelnym wtrysku..... Dokladnych przyczyn wymiany termostatu nie znam poniewaz jest to pojazd mojego przyjaciela podobno dol chlodnicy jest zimny czy cos takiego....Napierw nalezaloby...
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
Jak ostatecznie uruchomiłeś ten samochód? Mam identyczny problem.
Na silnikach z transmisją ALDL nie. C14NZ to bardzo stara konstrukcja pamiętająca jeszcze Opla Kadetta i w Astrze nic nie zmieniona.
Multec S .
no jest na gwarancji to jest instalacja IIgeneracji bo to jest silnik na jednopunktowym wtrysku.
Astra zrobiona. Problem tkwił w instalacji wtrysku paliwa.
Może kupiłeś pompe od astry na jednopunktowym wtrysku paliwa??? miałem takie 2 przypadki, wygląda tak samo.
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
Ok.Rozumiem że mam wymienić moduł.Tak zrobię.Dziękuje i pozdrawiam
czy zanim zdemontuje wspomniany sterownik, jest cos jeszcze co nalezaloby sprawdzic, czy moze on calkowicie zamknac dopolyw paliwa na wtryski?
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
A nie wpadłeś na pomysł, że może należałoby sprawdzić wpierw ciśnienie paliwa i popatrzeć w parametry - temperatura silnika, czas wtrysku?
Czyżby padła pompa wtryskowa , popuść przewody na wtryskach i zobacz czy podaje paliwo.
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Sorry nie odczytałem. Niech sprawdzi kluczowanie na wtrysku.
Masz odczyt średniego spalania to co się czepiasz sygnału wtrysku?
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Natomiast gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, Niektóre samochody gasną po takim zabiegu, co ciekawe Kangoo gaśnie, a megana z takim samym systemem wtrysku, tylko głośniej pracuje. A synchronizacja rozrządu. Nie ma zezwolenia na budowanie ciśnienia później jeszcze zezwolenie na wtrysk musi być.
jeśli usterka pojawiła się nagle to obstawiłbym cz temp czy sterownik zapala kontrolkę od wtrysku? jeśli nie zapala to wypadałoby podłączyć to pod kompa i zobaczyć odczyt temp i czasu wtrysku jeśli zapala to przynajmniej wymrugać może być tak że sterownik widzi temp np -32st i zapali po dłuższym kręceniu z pedałem gazu w podłodze
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
sprawdź przelewy na wtryskach
Przy wypadku uszkodziły się wtryski?
a nierówno chodzi na zimnym czy ciepłym
G - główne, to Astry nie znalazłem przełożeń.
Ok, jak sprawdzić - potwierdzić lub wykluczyć czy to jest wtrysk?
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk.
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobnie, jedyna różnica że odpala ok, zaczyna trzęść na PB, na LPG jest idealnie. Jak zostawię go na PB i nie ruszam gazu to po chwili P0130. Obstawiam albo lewe powietrze lub lejący wtrysk.
Ok, ale czy przez otwór od wtrysku wejdzie
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
astra początek wtrysku astra napięcia wtrysku astra sterownik wtrysku
pasta bezołowiowa pamięć eeprom radio swiadectwo kwalifikacji
klima dachowa szarp niebieski obraz
Winkler piec piekarniczy – brak parowania, diagnostyka, typowe usterki, serwis Ariston FAST EVO, NEXT EVO – lokalizacja baterii do zapalarki, wymiana R20/R6, kasetka pod obudową