A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
To zależy do rodzaju sondy,ja mam sonde 0-1V a punkt neutralny ustawiony 0.44.
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Opel Astra G Bertone Cabrio 1.6 Z16XE Problem z odpaleniem Jakiś czas temu auto padło przez immobilizer Mechanik partacz po 1,5 miesiąca „ogarnął” temat Do momentu wywalenia się immobilizera wszystko działało poprawnie, gdy odebrałem (nadal nie odpalające) auto usłyszałem tekst, że pompa paliwa nie działa i wtryskiwacze Sprawdziłem pompę paliwa, słychać...
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
witam a czy na gazie auto pracuję dobrze ? może być emulator wtrysku uszkodzony i będzie robił psikusy i jeszcze dobrze sprawdzić wtyczkę przy pompie paliwa miałem taki przypadek ze na dołkach nie łączyła
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Tzn. zadany przez sterownik na wolnych obrotach to 4,5 a rzeczywisty 2,1. Jeśli dodaję gazu to wzrasta jeden i drugi. Kiedy podłączę interfejs to pokazuje mi błąd p1220.
Jaki masz czas wtrysku na wolnych obrotach i normalnej temperaturze pracy silnika ?
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
Rozwalona mapa wtrysku PB. Jaki masz sterownik gazu? Jak wygląda mapa wtrysku gazu odczytana ze sterownika, jakie masz wtryskiwacze i jaki przebieg na LPG. Odłącz akumulator na 15 minut, podłącz, zapal, wyłącz gaz na amen przyciskiem zrób 100km powiedz co się dzieje. Wypadanie zapłonu świadczy o usterce wtrysku gazu. Pewnie Valdemary pod maska. Pozdrawiam
Jak masz precyzyjnie zmierzone spalanie pb wg. czasu wtrysku można też sygnał wtryskiwacza wykorzystać do pomiaru zużycia lpg . + - 20%. Kwestia przeliczenia zmian czasów otwarcia. Ale to taki PIC na wodę.
https://allegro.pl/oferta/lovato-rge-92-... Dodano po 2 filtra fazy lotnej w tych instalacjach nie ma . Jest tylko we wtrysku gazu.regeneracja reduktora bardzo prosta potem regulacja .Te auta bardzo dobrze działają na gazie ,sam zrobiłem 400tyś.
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
jak sądzę masz licznik bez obrotka w licznikach z obrotkiem jest mało skomplikowana elektronika która włącza kontrolkę w zależności od aktualnej rezystancji czujnika poziomu paliwa i nie potrzeba żadnych komputerów najtańsze rozwiązanie - kup na szrociarni licznik z obrotkiem wyłącznik paliwa - jeśli masz silnik benzynowy to wyłączanie wtrysku paliwa...
Witam ... Częsta usterka i sprawdz to u siebie ... mianowicie nieszczelności na dolocie za przepływomierzem . Sprawdz rury gumowe na dolocie ich sczelność , intercooler , połączenia ... Sterownik widzi fałszywy przepływ powietrza i źle dopasowuje dawkę wtrysku ... Miałem to już w kilku Vectrach C z silnikiem 2.2dtr ... Pozdrawiam MikeC ..
Witam.Silniczkiem krokowym steruje komputer.Nie mozna go odlaczyc,poniewaz urzadzenie to,kontroluje i dostarcza odpowiednia ilosc powietrza do silnika w czasie rozruchu i podczas pracy na biegu jalowym.Spelnia on podobna role we wtrysku jak elektrozawor w gazniku.Wiec niestety nie mozna go wykrecic,bo autko bedzie ci wariowalo jak szalone.Poprostu bedzie...
Problemem jest zmieniona mapa wtrysku benzyny przez sterownik ECU. Aby się upewnić należy zakręcić butlę LPG, zresetować ECU silnik (odłączyć klemę na 12h) i pojeździć na SAMEJ benzynie. Jeśli problem ustanie to należy walczyć z LPG.
ello Mowisz nie zapala ci sie kontrolka silnika .. a po przekreceniu kluczyka bez zapalania silnika swieci sie czy nie ??? Powinna swiecic i zgasnąć po zapaleniu silnika ( chce wykluczyc przepalanie / odłaczenie kontrolki) To co we wtrysku ciagle pracuje to wlasnie wtrysk :). Najlepsze jest to że zasilanie gazem jest niezależne i przy zasilaniu gazem...
zacznij od odłączenia np. wtrysku i sprawdz czy na gazie odpali, albo odłącz cewke przy reduktorze i sprawdz czy pali na benzynie Rozrzad sprawdz jeszcze raz. jak jest iskra w odpowiednim momecie i sprezanie to ma zapalic. którys z tych warunków nie jest spełniony
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Miałem kiedys taki przypadek, całkiem podobny gdy padł sterownik od gazu i silnik pracował na dwóch paliwach, benzynie i gazie. Spróbuj odpalić go na gazie a wcześniej wypinając złączke od wtrysku benzyny. Jesli ożyje to jest to. Powinna Ci sie swiecic w tej sytuacji "Check Engine", zły skład mieszkanki. Również takie cuda zdarzają sie gdy sondaλ...
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
Cały układ paliwowy trzeba wyczyścić, a wtryskiwacze, jak mówił Kolega...
Winę miał oring na wtrysku temat zamykam.
Trace już cierpliwość do tej instalacji. Wtrysk benzyny nie dolewa. Sprawdzony zawór dfco i ogółem rozdzielacz. Wszystko git...;/ Reduktor też w porządku. Zostały już tylko wtryski albo wadliwe sterowanie - coś tu prowadzi do ciągłego zalewania więc raczej wtryski puszczają...;/
3,5-3,8 bara - to jest prawidłowe ciśnienie.
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
A tam nie ma przypadkiem starej zwykłej pompy która działa tylko mechanicznie? W takim wypadku nie uda ci się wpiąć by pobrać impuls długości czasu wtrysku.
Podaj kod błedu. Jezeli jest to co mysle to musisz przelutowac sterownik pompy tez zamontowany z tyłu.
Włóż od Z16SE. Nie da rady, ten silnik ma EGR czego nie ma C16SE. No i wiązka inna
Ale jak myślicie jest podstawa żeby wymienić sterownik?Czy może przyczyna lezy gdzie indziej?
Filtr paliwa? Zależy jaki przebieg i gdzie tankowane paliwo. Ale małe przyspieszenie zapłonu dało oczekiwany rezultat. Polak potrafi. Ciekawe czy rozrząd był ok?
Na silnikach z transmisją ALDL nie. C14NZ to bardzo stara konstrukcja pamiętająca jeszcze Opla Kadetta i w Astrze nic nie zmieniona.
Czyżby padła pompa wtryskowa , popuść przewody na wtryskach i zobacz czy podaje paliwo.
Kompresja, świece, wtryski? Skoro jest po naprawie to kat wtrysku powinien być ustawiony wg danych producenta!
maja być dokrecone i sprawdz uszczelke czy sie nie uszkodziła .pozdr
Takie pompy w baku mają silniki 1.3 i 1.9 CDTI. 1.7 nie ma układ wtrysku Denso.
Mam Opla Astre III z silniem diesla 1.7 CDTI 100 KM. Auto posiada pompę wtrysku Boscha typu Common Rail o oznaczeniu 0445010086 i wszystko byłoby w porządku gdyby nie brak w pompie czujnika regulatora ciśnienia. Miałem pecha bo ktoś go wykręcił z pompy. Podobno nie idzie dostać tego czujnika jako samodzielnej cześci. Tak przynajmiej twierdzą w serwisie...
astra sterownik wtrysku astra początek wtrysku astra sygnał wtrysku
wymiana zakodować licznik uszczelki lodówki samsung laser
bateria macallister frania podgrzewanie
Odpowiedniki i zamienniki lampy elektronowej EM80 Radmor 5102 – przeskakiwanie stacji UKF podczas strojenia, niestabilne napięcie warikapów