Tu masz pokazane jak się wałek wyjmuje. http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... Co do śladów to kiepski trop. Wystarczy 2km po suchej żwirówce i powiesz że nikt pod maskę z rok nie zaglądał.
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
dzięki chłopaki za pomoc
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ para oleju w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ paruje olej w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
Tak może być że zawory w wyniku przestawionego rozrządu podgieło zawory. Robiłem matiza takiego z takim samym problemem. Wymiana zaworów ssacych tam była i uszczelniaczy zaworowych oraz jednej prowadnicy , oraz docieranie zaworów
Witam z tego co mi wiadomo to wszystkie uszczelki wymienione na dolocie ,wylocie itp planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy zaworowych i popychaczy,nowy pasek rozrządu (sam pasek) i robocizna, o tych rzeczach mi powiedział.
jeszcze nie słyszałem/widziałem żeby wymiana uszczelniaczy zaworowych zredukowała pobór oleju do akceptowalnego poziomu BMW silniki N43 i N46, kiedyś w jakimś Audi B3 wymieniałem i tez pomogło. Zgadzam się że szansa jest znikoma, ale to też najtańsza opcja ratunku trupa od złomowania.
W tym silniku nie da się wymienić uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy Da się wałek w bok wyjąć. Jak poszukasz to w necie znajdziesz dokładny opis. Wymiana pierścieni może nic nie dać a nawet jeszcze pogorszyć sytuację, więc taki remont po łebkach to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ciekaw jestem czy od 8mio zaworowca innego np monowtrysku...
Witam mam problem astra F 180000km przebiegu,jestem pierwszym wlaścicielem. Rok temu robiony był silnik czyli wymiana uszczelniaczy zaworowych pierścieni tłokowych (zgarniające żeliwne) stan gładzi tłoków doskonały. Po remoncie przestał brać olej praktycznie nic! Niestety po 13000km zaczęły się problemy z zaworem EGR przycinał się , szarpało na niskich...
Witam. Z góry przepraszam jeśli jest inny dzial na taki temat ale nie wiedziałem który wybrać.. Naprawiłem / wymieniłem pare rzeczy w Astrze H Twin Top 2.0t. Mam warsztat samochodowy lecz za ta usługę bede liczył dobrego kolege i nie wiem ile kasy powinien wziac za taka usługę? -Wymiana przedniego lewego i prawego wahacza -Wymiana łączników stabilizatora...
Witam. Jak w temacie ponad 2k km temu robiony był remont a mianowicie, wymiana pierścieni, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana dźwigienek popychaczy, wałek rozrządu (dźwigienki i wałek były wytarte, progi na wałku) + uszczelki, problemem było straszne dymienie na wolnych obrotach i pobór oleju ok. (może więcej) 750 ml na 200 km, przebieg silnika...
Witam Wybaczcie ale przeszukałem forum i nie znalazłem przypadku podobnego do mojego, stąd nowy temat. Problem dotyczy Astry F 1996 1,4MPI. Straszne kłopoty z odpaleniem zimnego silnika, pierwsze kręcenie odbywa się jakby normalnie ale niestety gaśnie a później już tylko kręcenie jakby bez kompresji. Pierwsze co zostało uznane za przyczynę, uszczelka...
Do silnika biorącego dużo oleju mineralny będzie dobry bo trochę gęstszy a parametry smarowania spełniają normy a dodatkowo popytaj o wymianę uszczelniaczy zaworowych może to ich wina
Z tego co wiem od swojego mechanika to bez ruszania niczego to można za pomocą czegoś takiego wymienić jedynie uszczelniacze zaworowe żeby wymienić popychacze głowicy nie trzeba zdejmować wystarczy zdemontować wałek rozrządu ale w oplu żeby do wałka się dostać to i tak trzeba głowicę odkręcić ,przynajmniej ja tak mam w mojej asterce chociaż to Diesel...
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :) niby lepiej zdemontowac glowice..ale koszt z demontazem glowicy jest znacznie wyzszy niz tylko zdjecie pokrywy zaworow i tamtedy wymienic uszczelniacze..mechanik...
wymiana uszczelniaczy zaworowych uszczelniaczy zaworowych astra wymiana uszczelniaczy
silnik kondensatorowy mechaniczna pompa wtryskowa bosch kasowanie wypadku airbag
schodowy pojedyncczy podwójny pompka mistral
iPhone wykrywa ładowarkę, ale nie ładuje - przyczyny i rozwiązania Ocieplenie stropu betonowego na poddaszu nieużytkowym: materiały i metody