11 (90536140) (6 16 169) KOŁO ZAMACHOWE, ZESP. JNS - STOSOWAĆ 55587033 6 16 336 pasuje nawet od corsy 1.0 :D :D :D Dodano po 27 tutaj masz potwierdzenie.... https://obrazki.elektroda.pl/5363544000_... https://obrazki.elektroda.pl/8890430600_... https://obrazki.elektroda.pl/2993604000_... https://obrazki.elektroda.pl/2746096600_...
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
A dwumasowe koło zamachowe (o ile występuje) w jakim jest stanie?
Zapewne chodzi o koło pasowe (koło zamachowe jest od strony sprzęgła i jest na kilka śrub) koło pasowe na normalny gwint, też miałem problem z odkręceniem tej śruby, najlepiej wrzucić 1 bieg i druga osoba musi wciskać hamulec do oporu. Najlepiej wziąć długą przedłużkę, by dźwignia klucza wyszła za obrys auta.
W 2,0dti jest albo tarcza sprzęgła 228mm i garnkowe koło zamachowe albo w póżniejszych modelach dwumas .Czy będzie kompatybilne z tym co masz nie wiem bo napisałeś tylko jaki masz silnik.
Witam Kupiłem ok. miesiąca temu opla astrę sport 2.0dti 2000r. i mam pytanie czy w tym modelu opla jest koło dwumasowe czy zwykłe zamachowe oraz co sądzicie o tym silniku czy ma jakieś częste usterki. Drugie pytanie to zauważyłem wyciek oleju z uszczelniacza na wale korbowym czy do jego wymiany trzeba demontować całą metalową osłonę rozrządu czy wystarczy...
do wymiany docisk i być może koło zamachowe wymieniłeś samą tarczę a docisk i koło też się zużywa (ściera) tyle że zwykle koło zostaje stare a wymienia się resztę. Cały bajer usterki polega na nierównomiernym starciu tarczy dociskowej w docisku i efekem jest dociskanie tarczy przez docisk jedną stroną w trakcie puszczania sprzęgła co powoduje szarpania...
Skrzynia ulega awarii, że jest potrzebne oznaczenie, czy przełożenia nie pasują do stylu jazdy?? Można podejrzeć na stronce: [url=http://www.opel-infos.de]Link Zależnie od modelu były różne skrzynie: np. dla kombi: [url=http://www.opel-infos.de/modelle/as... Najlepiej zajrzeć fizycznie i rozkodować...
Koło zamachowe założyłem w takiej pozycji jak było, temat zamykam.
Pedał jak bierze, wysoko czy nisko? Stare sprzęgło Tobie oddał? Koło zamachowe było równe? Łożysko oporowe/wysprzęglik też był nowy? Na zgaszonym silniku wsteczny i jedynka wchodzą?
witam mam pytanie jak zblokować kolo zamachowe żeby odkręcić kolo pasowe muszę wymienić pasek rozrządu opel Asta 1.6 8v 2000 rok
Silnik elektryczny szeregowy szczotkowy mocy 300W i reduktor zębaty 1:20??? Jak trzeba będzie to dam 1:50 wtedy moc silnika 300W x 20 reduktor to jest 6000W Nie kolego, to jest nadal 300W. Zwiększysz jedynie moment obrotowy, ale moc pozostanie taka sama. A 300W na wałku ledwie wystarczy na pokrycie strat w przekładniach i łożyskach maszyn napędzanych,...
Mam pytanie do znawców tematu: co może być powodem metalicznego stuku w momencie puszczania pedału sprzęgła w Astrze H 1,7CDTI 2004r.? Stuk pojawia się przy dość energicznym puszczeniu pedału w początkowej fazie ruchu pedału. Czy te samochody też mają koło zamachowe dwu masowe? I przy okazji zapytam jeszcze, czy ten silnik jest kolizyjny?
Przecież Astra F a ten Leon to przepaść technologiczna. I można go nazwać porządnym autem. Nade wszystko nowszym.
Witam. Mam mały kłopot z silnikiem w astrze II 1.6 16V, zaraz po uruchomieniu silnika słychać rzegotanie w okolicy koła zamachowego, miski olejowej, utrzymuje się ono od 10 sekund nawet do minuty, prawie za każdym razem jak odpalam auto. Zdjąłem pasek klinowy i odpaliłem samochód, problem nie ustąpił, więc na pewno nie jest to wina napinacza/rolki,...
A wiec rozwiazałem mój problem. Wystarczyło dokupi koło zamachowe( używke kupilem za 30 pln) i rozrusznik( 60 pln) od astry g 1.7 tdi i wtedy koło zamachowe jest mniejsze a rozrusznik jest inaczej "osadzony" w swojej obudowie i ładnie zgrywa się z kołem zamachowym. I wtedy skrzynia i sprzegło zostaje stara od astry. Acha i lapa od strony rozrządu tez...
Ok Chłopaki silnik dostarczony do mnie oględziny są takie przekładając wszystko zauważyłem ze koło zamachowe jest wieksze w tym x14sz niz stare w astrze c14nz przekładając koło zamachowe rozrusznik by nie pasował a wiec mam takie pytanie do znawców jakie skrzynie były montowane z tym silnikiem (x14sz) bo przypuszczam ze mam f10 skrzynie i jak ktos wie...
Nie ubywa płynu,żadnego osadu.Ale na silniku nie ma żadnych znaków DTL i myśle czy to czsasmi nie jakiś inny typ silnika i czy nie trzeba pompy przestawiać.Ale czy to możliwe żeby cały osprzęt pasował łącznie z rozrządem?Tylko sprzęgło inne bo koło zamachowe jakieś dziwne.Płyn czysty,żadnych tłustych plam
Poniewarz blok od silnika 98r niby pasuje do skrzyni biegów na śróby, lecz koło zamachowe od tego silnika jest większe i otwór od rozrusznika jest dalej odsunięte w bloku. Próbowałem zamienic na swoje koło zamachowe ale rozrusznik nie do chodzi do zebatki kola. Zostawiając orginalne większe koło zamachowe to w wtedy skrzynia biegów nie pasuje gdzyrz...
A czy ten wewnetrzny przegub ma jakies zabezpieczenie w postaci zawleczki segera czy poprostu wyciagnac go mocniej lub czyms wybic? Dodano po 6 a jezeli chodzi o silnik to teraz był 1.4 starszej generacji z mniejszym kołem zamachowym oryginalnie był z wiekszym tylko padł trzeba sie nameczyc pewnie bedzie zeby go włozyc a teraz montuje 1.6 z zmienionym...
Z tego co widzę to podstawową różnicą jest koło zamachowe:X16SZR ma płaskie Z16XEP tzw.garnkowe. Mam idealny zestaw z Z16XEP,skrzynia z tamtego rozbitka jeździ w SZR-ze.Posypało się sprzęgło i ciekawy jestem czy można by to które mam wykorzystać. A może ktoś się orientuje czy przełożenie kompletu wraz z kołem zamachowym wchodzi w rachubę? Czy nie będzie...
Mało prawdopodobne, zważywszy że go tam nie ma... jest klasyczne koło zamachowe i tarcza sprzęgła z tłumikiem drgań skrętnych.
Witam Żeby nie było niedomówień - zamieszczam pełną instrukcję ustawienia rozrządu dla Opel Astra F (X17DTL) - rysunki i opis - plik .doc (7 str.).
Skrzynia biegów została wymieniona z F10 na F13, ponieważ koło zamachowe w silniku nie pasowało do F10. W F10 miałem zwykły licznik analogowy(na linkę) natomiast tutaj jest jakiś impulsator.
Może tarcza sprzęgłowa odwrócona i nie tą stronę co trzeba założona. Miałem taką samą przyczynę, gdzie podczas naciskania sprzęgła coś trzeszczało i jednocześnie miałem wrażenie jakby o w coś szorowało i okazało się po rozebraniu skrzyni biegów tarcze odwróconą, a część tarczy szorowało o śruby, które trzyma koło zamachowe (koło "dwumas" w zależności...
A może problem tkwi nie w sile dokręcania, a w sposobie blokowania. Jeżeli blokujesz nie samo koło, które dokręcasz /tutaj akurat z tego co kojarzę pasowe wału/ a np przez koło zamachowe, to znaczna część siły z samego dokręcania obraca już kołem pasowym tym dokręcanym. W tym momencie już ścina klin, bo śruba którą kręcisz obraca też kołem, które dokręca....
Witam. Proszę o pomoc. Mechanicy rozkładają ręce. Mój problem polega na tym, że pomiędzy miską olejową a skrzynią biegów wycieka olej silnikowy. Wymieniony został zimering na wale korbowym z obu stron, ponieważ myślałem że to rozwiąże sprawę, ale źle myślałem. Po pojechaniu na reklamacje mechanik powiedział, żebym zmienił uszczelke miski olejowej i...
Prawda to że silniki współpracujące z automatami są w lepszym stanie? To raczej zależy od użytkownika. Zatrzymujesz swoje koło zamachowe i przy okazji upewnij się w jakim stanie masz sprzęgło i ewentualnie uszczelniacz wału korbowego. Napinacz jest zapewne od wersji ze wspomaganiem. Odkręcasz i wyrzucasz, lub inwestujesz mając napinacz w maglownicę,...
sporo myślałem o focusach. jakie silniki w nich lepsze benzynowe czy diesle? te diesle tdci mają dwumasowe koło zamachowe więc to trochę odpycha. jak z tym jest czy to stereotyp czy trzeba się liczyć od razu z takim wydatkiem wydatkiem? ewentualnie tddi. poza tym czy coś innego często ulega awariom? słyszałem ze ich zawieszenie wytrzymuje polskie drogi....
Witam... Nie dawno padł motor. a że mialem drugi to przelożyłem. I tu powstał problem. Gdy rozebralem sprzeglo tarcza szla juz po nitach a w drugim silniku docisk byl padniety. Do nowego silnika zalozylem kolo zamachowe ze starego, docisk ze starego a tarcze z nowego (tarcza uzywana). Motor wrzucony, poskladany ale jest problem ze sprzeglem. Sprzeglo...
koło koła zamachowego
Prawdopodobnie masz uszkodzony wysprzęglik sprzęgła który o ile dobrze pamiętam znajduje się w obudowie skrzyni biegów. Sprawdź czy nie masz płynu hamulcowego (który służy również do hydrauliki sprzęgła) w okolicach koła zamachowego.
Może być zużyty bendix, albo koło zamachowe.
Z tego co kojarzę to tam znak był na kole zamachowym.
Krzywka w poziomie i trzymaj się punktów na kole zamachowym.
Tam posiadasz zwykłe sprzęgło, bez koła dwumasowego. Tak jak piszesz potrafi się uślizgnąć to może być spowodowane: 1. Uszkodzonym dociskiem 2. Zużytą tarczą sprzęgła 3. Nierówną powierzchnią koła zamachowego (może być również związana z dociskiem) 4. Problem z łożyskiem oporowym (to takie piszczenie) Radzę zakupić zestaw wraz z łożyskiem oporowym i...
mógłbyś napisać który rocznik masz tego auta . Dodano po 7 Wygląda to na znaki na kole zamachowym . Poszukaj gdzieś otworu między silnikiem a skrzynią
Witam, Będę wdzięczny za informacje jak w temacie. Z jaką siłą dokręcić śruby mocujące docisk sprzęgła do koła zamachowego. Pozdrawiam WW
Aj, jest raczej koło koła zamachowego.
Jest tam osłona, ale raczej nie widać tam pracy docisku, tylko koło zamachowe.
Masz problem ze wzbogaceniem mieszanki podczas zimnego rozruchu. A te zgrzyty rozrusznika moga byc spowodowane zuzytym kolem zebatym rozrusznika albo wiencem zebatym na kole zamachowym.
Bardzo dziękuję, silnik poskładany i odpalił. W ramach oszczędności sam wykonałem blokady wałków rozrządu i koła zamachowego i trochę uprościłem robotę. Wystarczył kawałek kątownika 25 z odpowiednimi wycięciami i zagięty pręt Ø4. Przy blokowaniu koła zamachowego okazało się zbędne odkręcanie zaznaczonej w instrukcji nakrętki. Wygięty pręt pod kątem...
Nie ma takiego konkretnego miejsca. Blokuje się albo wrzucając 5-tkę i hamulec, albo za otwory po śrubach trzymających koło pasowe wału. Ew za wieniec zębaty na kole zamachowym.
"Kominkiem" w stronę skrzyni. Zobacz, że przy innym ułożeniu tarcza będzie piłować o śruby koła zamachowego.
Sprawdź czujnik położenia i prędkości wału korbowego. Jest to hallotron który odbiera impulsy z koła zamachowego kiedy ma być iskra
Sprawdz zęby na wieńcu na kole zamachowym na całym obwodzie.
Jeżeli twoja skrzynia posiada oprócz osłony koła zamachowego osłonę u dołu skrzyni to prawdopodobnie możliwa jest taka wymiana . Opisywalem to już na tym forum.
Pamiętaj, że musisz podeprzeć wałek sprzęgłowy łożyskiem w kole zamachowym/ wale korbowym
jak astry g z tym motorem nie miały hydraulicznego sprzęgła? Obstawiam na kończące sie sprzęgło albo wysprzęglik. Wymiana samego sprzęgła jest banalna w tym modelu,tylko jest jedno ale. Występują dwa koła zamachowe, przy garnkowym jest więcej dłubania. Zobacz czy Twoja skrzynia nie ma rewizji.
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
koło zamachowe astra astra koło zamachowe łożysko zamachowe
trójfazowy silnik pierścieniowy fiata cinquecento schemat linijka świetlna
bateria macallister dodge caliber światła mijania
Zabrudzony filtr paliwa i gaźnik w Oleo Mac 937 Lokalizacja zmieniarki CD w Volvo S60 2017