11 (90536140) (6 16 169) KOŁO ZAMACHOWE, ZESP. JNS - STOSOWAĆ 55587033 6 16 336 pasuje nawet od corsy 1.0 :D :D :D Dodano po 27 tutaj masz potwierdzenie.... https://obrazki.elektroda.pl/5363544000_... https://obrazki.elektroda.pl/8890430600_... https://obrazki.elektroda.pl/2993604000_... https://obrazki.elektroda.pl/2746096600_...
Może być zużyty bendix, albo koło zamachowe.
koło koła zamachowego
A dwumasowe koło zamachowe (o ile występuje) w jakim jest stanie?
Zapewne chodzi o koło pasowe (koło zamachowe jest od strony sprzęgła i jest na kilka śrub) koło pasowe na normalny gwint, też miałem problem z odkręceniem tej śruby, najlepiej wrzucić 1 bieg i druga osoba musi wciskać hamulec do oporu. Najlepiej wziąć długą przedłużkę, by dźwignia klucza wyszła za obrys auta.
A jest różnica gdy pedał sprzęgła wciśnięty albo puszczony?
Jest tam osłona, ale raczej nie widać tam pracy docisku, tylko koło zamachowe.
Koło zamachowe założyłem w takiej pozycji jak było, temat zamykam.
Witam Kupiłem ok. miesiąca temu opla astrę sport 2.0dti 2000r. i mam pytanie czy w tym modelu opla jest koło dwumasowe czy zwykłe zamachowe oraz co sądzicie o tym silniku czy ma jakieś częste usterki. Drugie pytanie to zauważyłem wyciek oleju z uszczelniacza na wale korbowym czy do jego wymiany trzeba demontować całą metalową osłonę rozrządu czy wystarczy...
Aj, jest raczej koło koła zamachowego.
Na zdjęciu docisku jest nr 55556349 .Taki docisk występuje w zestawach na koło zamachowe o głębokości 19 mm. Zakupiony zestaw 120561 jest na koło 21,6 mm, odpowiedni nr LUK 621 3045 33.
W 2,0dti jest albo tarcza sprzęgła 228mm i garnkowe koło zamachowe albo w póżniejszych modelach dwumas .Czy będzie kompatybilne z tym co masz nie wiem bo napisałeś tylko jaki masz silnik.
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
Sprawa wygląda tak. W ostatnim czasie robiłem sprzęgło, i zamówiłem części do 1.8 lecz się rozczarowalem, ponieważ ani tarcza sprzeglowa, ani koło zamachowe, ani wysprzeglik nie podweszło od 1.8. Koło zamachowe udało się załatwic od astry II 1.6 tarcza natomiast nowa do vectry 1.6 podobnie wysprzeglik. I co o tym wszystkim sądzić?
Ok Chłopaki silnik dostarczony do mnie oględziny są takie przekładając wszystko zauważyłem ze koło zamachowe jest wieksze w tym x14sz niz stare w astrze c14nz przekładając koło zamachowe rozrusznik by nie pasował a wiec mam takie pytanie do znawców jakie skrzynie były montowane z tym silnikiem (x14sz) bo przypuszczam ze mam f10 skrzynie i jak ktos wie...
Potrzebuję pomocy! Padł mi silnik w astrze 2 1.7 dti. Znalazlem forum gdzie ktoś napisał, że można włożyć silnik od astry 1 1.7 isuzu, i taki też zakupiłem. Problem w tym, że teraz nie mogę dopasować żadnej skrzyni biegów - nie mieszczą się na koło zamachowe (w silniku Isuzu jest koło o centymetr większe).
Bardzo dziękuję, silnik poskładany i odpalił. W ramach oszczędności sam wykonałem blokady wałków rozrządu i koła zamachowego i trochę uprościłem robotę. Wystarczył kawałek kątownika 25 z odpowiednimi wycięciami i zagięty pręt Ø4. Przy blokowaniu koła zamachowego okazało się zbędne odkręcanie zaznaczonej w instrukcji nakrętki. Wygięty pręt pod kątem...
Z tego co widzę to podstawową różnicą jest koło zamachowe:X16SZR ma płaskie Z16XEP tzw.garnkowe. Mam idealny zestaw z Z16XEP,skrzynia z tamtego rozbitka jeździ w SZR-ze.Posypało się sprzęgło i ciekawy jestem czy można by to które mam wykorzystać. A może ktoś się orientuje czy przełożenie kompletu wraz z kołem zamachowym wchodzi w rachubę? Czy nie będzie...
Mało prawdopodobne, zważywszy że go tam nie ma... jest klasyczne koło zamachowe i tarcza sprzęgła z tłumikiem drgań skrętnych.
Przecież Astra F a ten Leon to przepaść technologiczna. I można go nazwać porządnym autem. Nade wszystko nowszym.
Mam pytanie do znawców tematu: co może być powodem metalicznego stuku w momencie puszczania pedału sprzęgła w Astrze H 1,7CDTI 2004r.? Stuk pojawia się przy dość energicznym puszczeniu pedału w początkowej fazie ruchu pedału. Czy te samochody też mają koło zamachowe dwu masowe? I przy okazji zapytam jeszcze, czy ten silnik jest kolizyjny?
Nie ubywa płynu,żadnego osadu.Ale na silniku nie ma żadnych znaków DTL i myśle czy to czsasmi nie jakiś inny typ silnika i czy nie trzeba pompy przestawiać.Ale czy to możliwe żeby cały osprzęt pasował łącznie z rozrządem?Tylko sprzęgło inne bo koło zamachowe jakieś dziwne.Płyn czysty,żadnych tłustych plam
do wymiany docisk i być może koło zamachowe wymieniłeś samą tarczę a docisk i koło też się zużywa (ściera) tyle że zwykle koło zostaje stare a wymienia się resztę. Cały bajer usterki polega na nierównomiernym starciu tarczy dociskowej w docisku i efekem jest dociskanie tarczy przez docisk jedną stroną w trakcie puszczania sprzęgła co powoduje szarpania...
Krzywa tarcza sprzęgła, lub koło zamachowe. Albo zerwane poduszki silnika. Trochę za mało danych, żeby coś więcej wymyślić
Nie ma takiego konkretnego miejsca. Blokuje się albo wrzucając 5-tkę i hamulec, albo za otwory po śrubach trzymających koło pasowe wału. Ew za wieniec zębaty na kole zamachowym.
Chociaż jakiś dziwny dźwięk wydaje przy pracy, jakby turbina, nie wiem, może tak ma by Obawiam się że bendiks może ocierać się czołem o koło zamachowe, wychodzi 5mm więcej. Jak przetrze blachę którą jest obudowany to się rozleci.
A czy ten wewnetrzny przegub ma jakies zabezpieczenie w postaci zawleczki segera czy poprostu wyciagnac go mocniej lub czyms wybic? Dodano po 6 a jezeli chodzi o silnik to teraz był 1.4 starszej generacji z mniejszym kołem zamachowym oryginalnie był z wiekszym tylko padł trzeba sie nameczyc pewnie bedzie zeby go włozyc a teraz montuje 1.6 z zmienionym...
Poniewarz blok od silnika 98r niby pasuje do skrzyni biegów na śróby, lecz koło zamachowe od tego silnika jest większe i otwór od rozrusznika jest dalej odsunięte w bloku. Próbowałem zamienic na swoje koło zamachowe ale rozrusznik nie do chodzi do zebatki kola. Zostawiając orginalne większe koło zamachowe to w wtedy skrzynia biegów nie pasuje gdzyrz...
A może problem tkwi nie w sile dokręcania, a w sposobie blokowania. Jeżeli blokujesz nie samo koło, które dokręcasz /tutaj akurat z tego co kojarzę pasowe wału/ a np przez koło zamachowe, to znaczna część siły z samego dokręcania obraca już kołem pasowym tym dokręcanym. W tym momencie już ścina klin, bo śruba którą kręcisz obraca też kołem, które dokręca....
Skrzynia biegów została wymieniona z F10 na F13, ponieważ koło zamachowe w silniku nie pasowało do F10. W F10 miałem zwykły licznik analogowy(na linkę) natomiast tutaj jest jakiś impulsator.
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
Problem dwutorowy,albo usterka mechaniczna ( poduszki silnika,źle załozone koło zamachowe,częściowa utrata kompresji w jedny z cylindrów),albo elektryczna-problemy z zapłonem w jednym cylindrze. Ale ja widzę mechaniczną-wąż do serwa lub uszczelka pod kolektorem ssącym :)
Zły montaż paska rozrządu-1% ze trafił na to samo miejsce koło powinno być poluzowane przy napinaniu paska (ustawienie wałka rozrządu-podniesienie 2 krzywki wałka 0.53 mm ustawienie pompy wtryskowej 0.9mm OT na kole zamachowym pod metalową pokrywą)
Może tarcza sprzęgłowa odwrócona i nie tą stronę co trzeba założona. Miałem taką samą przyczynę, gdzie podczas naciskania sprzęgła coś trzeszczało i jednocześnie miałem wrażenie jakby o w coś szorowało i okazało się po rozebraniu skrzyni biegów tarcze odwróconą, a część tarczy szorowało o śruby, które trzyma koło zamachowe (koło "dwumas" w zależności...
Prawda to że silniki współpracujące z automatami są w lepszym stanie? To raczej zależy od użytkownika. Zatrzymujesz swoje koło zamachowe i przy okazji upewnij się w jakim stanie masz sprzęgło i ewentualnie uszczelniacz wału korbowego. Napinacz jest zapewne od wersji ze wspomaganiem. Odkręcasz i wyrzucasz, lub inwestujesz mając napinacz w maglownicę,...
Witam wszystkich. Szukam pomocy w diagnostyce mojego samochodu. -Opel Astra H GTC -1.6 benzyna -115 koni -2008 rok -144 tys. kilometrów -Hatchback 3 drzwi -Rozrząd robiony przy 139 tys. kilometrów -Samochód serwisowany w ASO co 30-40 tys. -Jestem pierwszym właścicielem Z poważniejszych usterek to był wymieniany komputer, regeneracja nic nie dała. Od...
sporo myślałem o focusach. jakie silniki w nich lepsze benzynowe czy diesle? te diesle tdci mają dwumasowe koło zamachowe więc to trochę odpycha. jak z tym jest czy to stereotyp czy trzeba się liczyć od razu z takim wydatkiem wydatkiem? ewentualnie tddi. poza tym czy coś innego często ulega awariom? słyszałem ze ich zawieszenie wytrzymuje polskie drogi....
Nie znam silnika ale jeśli odczyt obrotów w krytycznym momencie skacze to coś z czujnikiem obrotów. Kiedyś miałem opla benzynkę z podgiętym kołem fonicznym na wale i na wolnych ładnie chodził a wyżej nie chciał. W tym jeśli czujnik jest na kole zamachowym to bym tam szukał, tym bardziej że koło regenerowane. Kia sorento nauczyła mnie że dwumasów się...
Mam zajawkę co do ciągniczków sam. Mianowicie dużo jest robionych na dyfrach bez blokady i chcąę takie coś zrobić. POmpa abs z np calibry , astry która będzie hamowac to koło które szybciej się kręci. Elektryka nie problem , problemem jest to czy dobrze rozumuję? Zużycie hamulców będzie szybsze ale i poprawi to układ napędu, bo koło buksujące będzie...
Przewody podciśnienia są połączone tak jak pisałem wcześniej. Przewody wtryskowe (wtryskiwacze liczę od rozrządu do pompy podciśnienia): Patrząc na wyjścia pompy wtryskowej od strony akumulatora: lewy górny róg - wtryskiwacz 4 prawy górny - wtryskiwacz 3 prawy dolny - wtryskiwacz 1 lewy dolny - wtryskiwacz 2 Ewentualnie zdjęcia mogę zrobić jutro rano,...
Elektrit mógłbyś wytłumaczyć o jaką przekładnię planetarną chodzi, bo nigdy się nie spotkałem z rozrusznikiem z przekładnią planetarną, chyba, że chodzi ci o koło zębate które jest dołączane do wieńca zębatego na kole zamachowym. Porusza się ono po skręconym wielowypuście. Wg mnie właśnie to małe kółeczko zębate jest zużyte, ew jak przedmówca napisał...
Wg mnie obudowa Semmerlingu źle wklejona lub sama misa. Sprawdź dla spokoju czy nie cienie z tej gumowej zaślepki. Simmerin cieknie do środka (koło zamachowe rozbryzguje olej a tu cienie na zewnątrz po misce. Niestety żeby zrobić to porządnie to silnik bądź skrzynia do wyjęcia. Wtedy demontaż misy i obudowy simmeringu. Weryfikacja i czyszczenie powierzchni...
Zapytaj tutaj http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&B... trzeba mieć założyć najpierw użytkownika zeby sie zalogować Dużo ludzi robiło takie swapy, ale z 1.6 na 2.0 trzeba zmienić skrzynię. Skrzynia taka jak szly z 2.0 miała inne półosie -> trzeba zmieniać piasty przednie. Podobno da się spasować 2.0 ze skrzynią F13 czyli taką jaka szła z 1.6...
Witam. Proszę o pomoc. Mechanicy rozkładają ręce. Mój problem polega na tym, że pomiędzy miską olejową a skrzynią biegów wycieka olej silnikowy. Wymieniony został zimering na wale korbowym z obu stron, ponieważ myślałem że to rozwiąże sprawę, ale źle myślałem. Po pojechaniu na reklamacje mechanik powiedział, żebym zmienił uszczelke miski olejowej i...
Silnik elektryczny szeregowy szczotkowy mocy 300W i reduktor zębaty 1:20??? Jak trzeba będzie to dam 1:50 wtedy moc silnika 300W x 20 reduktor to jest 6000W Nie kolego, to jest nadal 300W. Zwiększysz jedynie moment obrotowy, ale moc pozostanie taka sama. A 300W na wałku ledwie wystarczy na pokrycie strat w przekładniach i łożyskach maszyn napędzanych,...
Witam wszystkich czy moce silników tego typu sprzętu mają 723W? Bo mam silnik kupiłem specjalnie bo mam sentyment do techniki i to jest Mrt36 606/2 nie mogę znaleźć moce. A jakie moce tego typu pralki mają największe silniki? Szukam do 5kW szeregowy szczotkowy silnik elektryczny na 230V jak te pralki. Działają na sieć przemiennego prądu i stałego z...
astra koło zamachowe koło zamachowe astra zamachowe
podłączyć wtyczka stereo kaseta adapter transmiter sterowanie dekodera
Citroën C5 kombi – awaryjne otwarcie tylnej klapy, lokalizacja dźwigni, typowe usterki Jak wyłączyć tryb sklepowy w telewizorze TCL?