Wymień switcha na pewno brak styku.
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Skrzynka w bagażniku REC .
Nie ma nic takiego... jest ECU i przekaznik pompy paliwa Dodaję zdjęcie gdzie się znajduje. https://obrazki.elektroda.pl/1307004100_...
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Na jakiej podstawie twierdzisz ze pilot jest poprawnie zalogowany?/czyżby wcześniej odbiornik Ci działał?/.Czy sprawdzałeś emisję w-cz pilota czy tylko mruganie diodki? Odbiorniki psują się rzadziej bo mechaniczne w nich niewiele się dzieje. Natomiast nadajniki -bardzo często.
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
wylaczniki drzwi siwy przewod ozwietlenie bagaznika brazowo-bialy a sterowanie zamkniecie brazowo-czerwony i brazowo-bialy wychodzace z drzwi kierowcy
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Tak czy inaczej, jeśli jest ryglowanie, to po odpięciu aku siłowniki powinny puścić. A już napewno powinny dać się otworzyć z klucza.
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Zamek zamówiony. Niby w katalogu jest tylko jeden. Jutro go odbieram i zobaczymy
Przerabiałem ten problem w mojej Astrze. Wg porad z internetu przełożyłem blaszki zapadek z uszkodzonego bębenka do nowego ( straszny syf, ale działa) i wykorzystałem ori kluczyk z immo i pilotem do centralnego zamka. Kluczyki z nowej wkładki leżą gdzieś... Trzeba tylko uważać na kolejność i maluteńkie sprężynki aby nie uciekły. Przed włożeniem wkładki...
śćiągnij tapicerke odłącz kostke i sprawdz napięcie po przekręceniu kliuczyka w dzwiach kierowcy jak bedzie to odepnij go od zamka zobacz z jakim oporem chodzi ćięgno zamka ale przewaznie siadają śilniczki odpięcie jego całkowićie spowoduje utrate sterowania reszty dzwi zamknij i otwórz...
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
OK, dzięki, zadziałało. Teraz jeden pilot działa a drugi nie, ale musi to być teraz coś z tym pilotem. Będę działał na tym dobrym. Dzięki za pomoc!
W załączniku schemat. To chyba sterownik zamka centralnego. Czemu ma to służyć?
Odnośnie tabliczki to nie wiem, ale nie widziałem by diagnosta choć spojrzał na hak podczas przeglądu okresowego. W kwestii zamka - zależy od konstrukcji. Niby mam zdejmowany (podobny mechanizm), ale jak go wpiąłem, tak sobie siedzi. W PL można jeździć z założonym hakiem.
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
standardem w tym oplu jest zgnite zasilanie centralki zamka w wiązce przewodów na "wysokości "lewego przedniego rogu fotela kierowcy . Sprytnie się kryje , trza odizolować kawałek wiązki w lewym progu i pociągnąć druta w czerwonej izolacji.:D powinien się urwać w miejscu ugnicia.
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
Ewentualnie gdzie się wpiąć żeby auto dało się zamykać innym pilotem niż oryginalny???
Witam mam pytanie czy jest możliwość zamienienia sterowania zamkiem centralnym w oplu astrze G w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem a w sterowniku uniwersalnym minusem da się to jakoś zamienić czy nie ? I co trzeba z robić w takiej sytolacji żeby zamek uniwersalny działał Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/6184261700_...
Na początek doprowadź do świecenia kontrolki na pilocie. Polutuj styki gniazda baterii, i inne podejrzane (szare matowe) luty, po czym wymyj kalafonię (ja używam do tego izopropylu, lub zwykłego denaturatu), wysusz płytkę i załóż baterie. Jak będzie migać na klawiszu zamykanie to wsiądź do auta, zamknij drzwi, włóż kluczyk do stacyjki, zapal kontrolki...
naprawa zamka astra schemat zamka astra kolory zamka astra
zbiornik wyrównawczy instalacja diesel rozruch metalizowane przelotki
skuter elektryczny skuter elektryczny
Wieża Sony FH-B70CD - Problemy z magnetofonami i konserwacja Opel Astra H 1.9 CDTI Z19DTH – usterka obwodu siłownika przepustnicy, błędy P1125, P0638