Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Czy w zbiorniku Astry H 1.7 2009 jest montowana pompa wspomagania, czy tylko sam czujnik poziomu paliwa? Ile przewodów powinno dochodzić do zbiornika? Może coś w zbiorniku nie działa i zapowietrza?
Wymiana wtryskiwaczy pomogła. Auto odpala dużo lepiej.
Posprawdzaj oringi pewnie ci się zapowietrza.
przyczyna znaleziona przez serwis boscha a dokładnie był to jakiś uszczelniacz pod sterownikiem pompy
te gniazda sie wymienia ??
może nie być wycieków ale mogą sie zapowietrzać :)
Twój problem to zapowietrzenie pompy a nie awaria pompy. Poszukaj, jest dużo o tym w necie. Pompa to ostateczność jak pada to na amen, nie daj się naciągać na to pompiarzom i niektórym mechanikom co mało wiedzą o tych silnikach. Zapowietrzanie układu to podstawa i tam szukaj.
Paliwo ciągnie z filtra nie zapowietrza się?
Sprawdz szczelność układu paliwowego zapowietrza się.
1) Cisnienie sprężania 2) Ciśnienie paliwa w trakcie próby rozruchu 3) 100% pewności że układ się nie zapowietrza
Sprawdź czy na przewodach filtra paliwa są po dwa oringi, często jeden się gubi, i jak jest po niżej 0 auto zwyczajnie się zapowietrza.
kurtyka1 napisał że po odpaleniu kontrolka gaśnie, więc na mój gust błedu nie ma, tylko się zapowietrza.
Wymieniałeś filtr paliwa, auto się nie zapowietrza?
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra paliwa, jest szansa że się tamtędy układ zapowietrza.
Tłoczek bądź pompka może być uszkodzony przez co się będzie układ zapowietrzał, trzeba by było obejrzeć i jedno i drugie czy czasem nie są upocone.
Może Nadarzyn ul Pruszkowska
sprawdz świece żarowe na początek jak dobre to jest to obiaw zapowietrzania układu paliwowego
trzeba wymontować pompę i sprawdzić czy nie ma gdzies jakiejś dziury jezeli benzyna jest poniżej otworu może sie zapowietrzać
Sprawdź ile czujnik odczytuje. jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie. Bo się zapowietrza drugą stroną.
Układ paliwowy ci się zapowietrza, kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak odpalam rano to przez kilka sekund załapie ale później zgaśnie a dalej to już tak jak pisałem. Czy to nie jest wina filtra paliwa, może po prostu się zapowietrza?.
Sprawdź dobrze przelewy, a zwłaszcza ich powrót na pompę. W Astrze mojego ojca pompa zapowietrzała się z powodu uszkodzonej podkładki miedzianej pod przewodem wejściowym paliwa na pompę.
Sprawdź czy przypadkiem nie zapowietrza się układ
Warto jeszcze sprawdzić uszczelnienie filterka paliwa.Profilaktycznie wyjąć i posmarować Oringi na wężach wejścia wyjścia.Uwaga przy dokręcaniu dekla torxem , nie za mocno bo sie deformuje.I uwaga system sie bardzo łatwo zapowietrza.
słyszałem że ludzie to montują bo się zapowietrza niby
wnioskuję że jednak uszczelka -bąbelki powietrza zapowietrzają obydwa radiatory
Zobacz czy przypadkiem się nie zapowietrza układ paliwowy.
jeśli nie zapalała ci sie żadna kontrolka podzcas jazdy a po nocy nie możesz odpalić to są możliwe dwie przyczyny w tym typie silnika 1. sprawdź powrotne przewody od wtryskiwaczy - krótkie łączniki i przewód do pompy wtryskowej - cienkie czarne gumowe przweody jeśli optycznie sa zawilgocone - 100% do wymiany 2. jeśli punkt 1 nie pomoże to wyjmij filtr...
Sprawdź szczelność żółtego korka zbiorniczka wyrównawczego. Często się psują i przez to zapowietrza się układ.
Za mało danych na najbardziej prawdopodobna usterkę ale możliwe ze terostat po otawrciu nie zamyka się tak jak powinien i wychladza silnik ale tego nie wiem, bo nie napisałeś czy wraz z utratą ciepłego powietrza spada temperatura silnika lub początek przedmuchy uszczelki głowicy i układ się zapowietrza
Sprawdź czy nie ma luzu na dźwigni przyśpieszania na pompie wtryskowej , pociągnij lekko za dźwignie tak jak byś dodawał gazu i poruszaj na boki . Mały luz jest dopuszczalny ale większy często jest przyczyną zapowietrzania pompy.
Kolego kajoj może i musi na kręcić jeśli nie zalał ale tylko przy pierwszym odpaleniu po wymianie. Jeśli problem się powtarza znaczy że coś jest nie szczelne i układ się ZAPOWIETRZA.
diesel isuzu
Do jakiego warsztatu ty jeździsz? Pompa prawdopodobnie sie zapowietrza. Użyj szukajki, były o tym poematy.
no tak - źle przeczytałem :( i edytuje heh - pompa może w każdym momencie strzelić poszukaj na forum- problem z zapowietrzaniem był poruszany
Pompa pompą ale najpierw trzeba wymienić gumki na przelewach bo nieszczelność na nich powoduje zapowietrzanie instalacji paliwowej.
Witam. Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym idącym z baku do pompy (parę pln). Odpływa ci paliwa i auto się zapowietrza. pozdrawiam
sprawdź, czy nie zapowietrza się układ paliwowy.
Zapowietrzania się
Możliwe usterki: - przepalone świece żarowe, - zapowietrzający się układ wtryskowy, - słaba kompresja na jednym cylindrze.
Witam dziwna sprawa była bo była dziurka jak szpilka w przewodzie wodnym i układ się zapowietrzał i chłodnica była dołem zimna i ten czujnik w prawym dolnym rogu nie uruchamiał wiatraka.
Po odpięciu czujnika cieczy chłodzącej kontrolka świec żarowych pali sie na liczniku do czasu odpalenia silnika. Zapala sie również kontrolka od diagnostyki silnika. Po podłączeniu czujnika diagnostyka gaśnie . Przoblem tkwi chyba w zapowietrzaniu układu
a umie ktoś mi powiedzieć co w tym pudełku się znajduje i do czego ono służy ?? Bo tak mi się wydaje że przez to coś zapowietrza mi się zbiornik :(
wirniki lubią siadać w bmw ,a może głowica-zapowietrza się (uszczelka głowicy-oby nie)
Mechanik mógł położyć dobrze uszczelkę ale źle oczyścił powierzchnię bloku silnika i problem gotowy czasami pośpiech i niedbałość o szczegóły jest przyczyną.Po wymianie uszczelki może lecz nie powinno być trochę płynu w oleju mógł wlecieć do kanałów olejowych podczas podnoszenia głowicy.Spaliny w zbiorniczku to już niepokojące powinno zapowietrzać arterię...
W Astrze mojego ojca (z tym silnikiem) układ zapowietrzał się na króćcu powrotu z trawersów do pompy.
Witam, mam podobny problem Zapowietrza mi sie Astra przejzałem posty na forum i wiem ze musze wymienic przewody przelewowe z trójnikiem. czy ktos by mogł dołączyc lokalizacje przelewów (najelepiej na jakis zdjeciach ) domyslam sie ze sa to przewody kolo filtra paliwa, Drugie zapytanie dotyczy uszczelnieniaczy pod wtryskami, bo z tego co wyczytałem nalezy...
Kolego przepraszam zaszła mała pomyłka.Weź kawałek wężyka i spróbuj ustami pociągnąć zawór erg,a ten drugi wężyk jest do klapek w kolektorze ssącym lubią nagarem zarosnąć i auto się muli,a jeśli chodzi o zapowietrzanie to będziesz wiedział zaś
POMOCY! Opel Astra 1.7 TD 1999 rok, raz odpala ze strzału a nie raz [ przeważnie za drugim razem po pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju ok 10 godz] kręci szybko i odpala po 10s.potem już przez cały dzień pali normalnie ze strzału Wrażenie jest takie jak by się zapowietrzał. Pomocy.
A nie zapowietrza się układ paliwowy?. Temat poruszany na forum proszę poszukać
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Mam problem z astrą 2.0 DI 82KM. Po dłuższym postoju nie zapala jak należy tylko trzeba bardzo długo kręcić. Najgorzej jest rano bo trzeba kręcić około minuty żeby załapał. Zauważyłem że w filtrze paliwa który niedawno wymieniłem jest olej. Zrobiłem mały test. Na wężyk od powrotu założyłem małą butelkę a na dole zaślepiłem i okazało się że z powrotu...
Zapowietrza się, sprawdź zwłaszcza okolice filtra paliwa.
2.0 diesel? Jak tak to najlepiej założyć ręczną pompkę na przewody i przepompować jeżeli się pojawi paliwo to albo pompa wtryskowa albo się gdzieś zapowietrza.
Zapowietrzanie i zaworek zwrotny w silniku benzynowym? Skąd te rewelacje?
W moim przypadku układ zapowietrzał się od pompki ręcznej ,która miała maleńką dziurkę.
Prawdopodobnie zapowietrza ci się układ paliwowy lub zabity filtr w baku, 10 sek to raczej czas który pompka mogła dobić ciśnienie. Jak ci samochód pali na codzień??? trudności są jakieś czy odrazu "łapie za pierwszym"???
Tak. Faktycznie nie ma tam zamontowanego czujnika poziomu płynu oryginalnie. Nie masz się więc czym przejmować. Co do ciśnienia w układzie to tak, jeśli się układ zapowietrzał, to jak najbardziej mogło być to przyczyną zwiększonego ciśnienia i zrzucania węży. Twój mechanik się nie pomylił - teraz fura będzie jeżdzić, tylko kontroluj płyny eksploatacyjne...
Ja bym radził ci abyś skupił się na szczelności układu paliwowego bo to jest podstawowa usterka w tych autach. Witam, po wielu próbach i testach auto najprawdopodobniej zapowietrza się. Miałem możliwość podmiany na inny akumulator ale nic się w tej sprawie nie zmieniło. Kolego mógłbyś mi dokładnie napisać co sprawdzić i w jaki sposób żeby wyeliminować...
Za mało robisz przy oplach żebyś mógł dyskutować. Masz pewną rację jak mówisz o uszczlnieniach, ale sam se tego nie zrobi-trzeba ściągać wałek rozrządu. O tym czy są walnięte uszczelnienia poprzeczne można się łatwo przekonać, i ty nie wiesz jak, to ci powiem-ściągsz przelew i patrzysz co wypłynie-jak czarna berbelucha to na bank one. Co do naprawionych...
Koledzy mam ten sam problem co wyzej. Mecze sie z tym juz od jakiegos czasu. Auto oddalem do 3 mechanika i nic. Co moze byc. Blad jest czujnik obrotow zanikl. Czujnik walka wymieniony i to samo. Tez psikne plaka to odpala na zimnym. Gdy sie rozgrzeje do 60st to pali na strzalke. To nie jest zapowietrzanie sie. Pozdrawiam krzysztof
...albo np. nie grzeje jedna świeca żarowa i odpala na 3 cylindry, może też nie być kompresji w jednym cylindrze, a może się lekko zapowietrza (zazwyczaj przez przelewy zwrotne).
może ci się zapowietrza układ paliwowy taki właśnie będzie objaw, sprawdz przewody powrotowe na wtryskach.
u mnie w dtlu czyli praktycznie ten sam silnik na lewym filtrze paliwa niby wszystko było ok ale silnik się zapowietrzał i gasł a nie sam sobie zwiększał obroty...
Czy są jakieś inne miejsca oprócz przelewów i filtra gdzie może minimalnie zaciągać powietrze do układu??? Czy na pompie oprócz wejść zasilającego i powrotu może gdzieś wystąpić jakaś nieszczelność??? Hipotezę z czujnikiem bym odrzucił, wydaje mi się że minimalnie się zapowietrza. Pytanie tylko gdzie??
Przede wszystkim zaciski popatrz dobrze, podejrzewam że masz już pozakładane nowe tj skręcane, często pod nimi łapie lewe powietrze. Kiedyś w astrze 1.7 kombi miałem przypadek gdy auto zapowietrzało się ale przy dodaniu gazu. Powodem był wgięty zbiornik. W środku jest ciekawe rozwiązanie. zrobiony jest przelew w którym wystarczy niewielkie wgniecenie...
Witam, mam problem Zapowietrza mi sie Astra 2,0 DTL przejzałem posty na forum i wiem ze musze wymienic przewody przelewowe z trójnikiem co juz uczyniłem http://img220.imageshack.us/i/img1791fn9... ( zdjecie silnika Zafiry z jednoego posta) Drugie zapytanie dotyczy uszczelnieniaczy pod wtryskami, bo z tego co wyczytałem nalezy je równieżwymienic ale...
Rozwiązanie problemu - zapowietrzanie poprzez nieszczelną obudowę filtru. Obudowa do wymiany i wszystko działa.
Po pierwsze zmień mechanika. Po drugie jaki tam masz silnik? Pewnie 2.0 DTI. To, że nie chce odpalić po dłuższym postoju spowodowane jest zapowietrzaniem się silnika. Jeśli możesz to podaj kody błędów jakie były.
dym ma kolor niebieskawy a gosciowi ktory sie zajmowal wtryskami muwilem jaki jest samochod znam tego goscia on dobrze robi regulowal mi nie raz rozne wtryski i zawsze bylo ok Dodano po 6 a czy moze byc cos takiego bo byl zmieniony 1 wezyk nadmiarowy na nowy a reszta nie ze przez nadmiar sie zapowietrza?
Sprawdź czy się nie zapowietrza. Sprawdź czy paliwo w filtrze czyste, tzn. czy nie czarne od oleju silnikowego.
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie.
Okazało się że czujnik temperatury. Nie działa oraz EGR. Do tego gdzieś się zapowietrza. No a kąt jest dobry . Brak mocy powodował egr
wydaje mi się że to może być uszczelka pod głowicą. podczas dłuższego postoju płyn chłodniczy przedostaje się do cylindrów i dlatego kopci na biało i nie może zapalić A mi się wydaje że się gdzieś zapowietrza,albo koniec pompy wtryskowej.
Nieszczelność przewodów paliwowych, układ paliwowy zapowietrza się. Do przeglądu (ewentualnej wymiany) przewody od baku do filtra powietrza.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy - wężyki przelewowe , uszczelki wtrysków lub ... niestety pompa wtryskowa .
jeżeli wszystko w normie (tzn poziom płynu) to się gdzies zapowietrza stawiam na magiel jak zdejmiesz osłony powinno być sucho jak jest inaczej magiel do regeneracji lub wymiany ,chyba że cieknie pompa ale to bedziesz widział jak sie na nią popatrzysz (powinna być sucha bez sladów wycieków )może się zapowietrzać na przewodach ale to rzadkość
Być może że zawiesiła się ońcówka wtryskiwacza i silnik będzie stukał metalicznie.Sprecyzuj ten dzwięk i czy występuje w rytmie pracy tłoka .Może się zapowietrzać przez to pompa wtryskowa i też nie będzie mocy.
Sam sobie dałeś odpowiedź. Zapowietrza się najczęściej na o-ringach filtra paliwa (dwa węże + uszczelka pokrywy).
Zapowietrza się, sprawdź układ paliwowy szczelność przy filtrze paliwa, lub któryś przewód doprowadzający.
Nie nie normalne jeśli mtam masz pompę vp 37 Bosch to problem jest w zapowietrzaniu się na wałku pompy mogę to naprawić zadzwoń to porozmawiamy
Wszyscy piszą o świecach, a czy przypadkiem układ paliwowy gdzieś jest nie szczelny i jest problem z zapowietrzaniem ( wiem że to problem nie elektryczny-ale to taka moja sugestia)
Witam, napiszę jeszcze w tym dziale. Mam problem z Oplem Astra 2.0 DTL, od kilku dni z rana nie chce odpalić. Auto tak jakby zapowietrzało się. Wymieniłem przewody przelewowe, założyłem filtr od VW z wejściem i wyjście. Obecnie wywaliłem filtr i wpiąłem zasilanie bezpośrednio z baku, do tego dołożyłem zaworek zwrotny. Efekt jest taki, że auto jak odpali...
Wita. Mam problem z astrą 2.0 DTL ponieważ gdy postoi przez noc to rano nie odpala i trzeba kręcić około minuty żeby załapał. Wymieniłem gumowe przewody powrotu z trójnikami i nic nie pomogło. Ale zauważyłem że filtr paliwa który wymieniłem miesiąc temu jest z dołu do połowy czarny jakby od oleju. Czyżby do wymiany były uszczelniacze trawersów wtryskiwaczy...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Nie wiem ile omów ma cewka elektrozaworu, przyjąłem że mniej niż 0.5Ω więc w najlepszym przypadku moc strat na tranzystorze przy 10A to ponad 100W Kolego proszę cię nie błaznuj, zobacz na internecie zrzuty oscyloskopu prądu tranzystora i wtedy podyskutujemy. Tranzystory się palą bo muszą przewodzić coraz dłużej duży prąd z powodu braku właściwej...
Co tam chcesz regulować? Pompę czy siłownik sprzęgła zintegrowany z łożyskiem oporowym? Zapowietrza się? Ale przecież chodzi dobrze, tylko pedał wyżej rośnie. Odpowiedz sobie sam albo zmień forum.
Propozycja wpięcia do instalacji elektrycznej silnika OPEL (m. in. Astra G, Zafira A, Vectra B, Omega) 2.0DTI symbole Y20DTH lub Y20DTL ze sterownikiem PSG5(jedna wtyczka na pompie VP44) lub PSG16 (2 wtyczki na pompie VP44) pompki paliwa z baku benzynowej Vectry B.
Tam nie ma sterownika na pompie , to jest astra H 1.7 dtl 80 KM , potrzebna jest diagnostyka , sprawdź po podpięciu techa-2 lub op-coma jak szybko kręci rozrusznik , tu się kłania stary akumulator , do sprawdzenia jeszcze ciśnienie na szynie CR , jak będziesz miał te parametry to napisz , problem zapowietrzania trzeba zbadać , logi uszły mi uwadze ,...
Witam, pierwsze co sprawdź pompę paliwa, przejrzyj przewody paliwowe na uruchomionym silniku czy nie ma na nich śladów wycieku paliwa może się zapowietrzać układ paliwowy, sprawdź filtr paliwa, złączki i wszystkie zaciski na przewodach paliwowych.
posprawdzaj wszystkie świece w momencie gdy któraś nie będzie grzać na zimnym silniku chek będzie się świecił plus do sprawdzenia układ paliwowy czy nie zapowietrza się zwróć uwagę na przewody nadmiarowe czy nie pocą się jak tak to do wymiany
Bo się układ chłodzenia "zapowietrza" (w zasadzie trzeba powiedzieć zagazowuje) i nie ma obiegu tzn płyn przestaje krążyć. Uszczelka pod głowicą do roboty.
Mam dokładnie taki sam problem (2008 Astra H 1.9 CDTI Z19DT) - paliwo cofa się do zbiornika/układ się zapowietrza. Po odkręceniu kranika spustu wody z filtra paliwa (już po kilku minutach od zgaszenbia) słychać zasysanie i nic nie leci. Polecam zamontować zaworek zwrotny na przewód paliwowy fi 8 - może pomoże, u mnie nic nie dało. Podejrzana jest również...
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Kluczyk miga, czyli chodzi o immobilizer? Jeśli tak, to nie będę wcale zdziwiony, jeśli silnik nie odpali, nawet jeśli wymienisz silnik... Silnik 1.7 od Isuzu to stosunkowo prosty i toporny silnik bez większych udziwnień. Zamiast sprawdzać świece w magiczny sposób - nie tak, jak należy to zrobić, mija się z celem. Jeśli nie jesteś pewny tych świec,...
Witam. Miałem ten sam problem. Rano po wejściu do autka odpalał bez najmniejszego problemu, po kilku sekundach gasł. Musiałem długo piłować rozrusznikiem by odpalił. Skojarzyłem to z wizytą w ASO i wymianą filra paliwa. Jakieś "łebki" tak wymieniły filtr, że auto zapowietrzało się. W okolicy filra paliwa było słychać uchodzące bąbelki powierza. Zjamomy...
Sterownik świec w Asterce jest rozbudowany(to nie przekażnik tylko kawałek elektroniki)przewody są wsuwane na świece nie przykręcane.Awaria świecy jest natychmiast sygnalizowana.Sprawdż czy problem z odpalaniem nie jest związany zapowietrzaniem sie układu paliwowego.Samochód należy ustawić lekko z górki tak żeby tył był wyżej.Jeżeli po takim ustawieniu...
zapowietrza mercedes zapowietrza pompa zapowietrza volvo
kupić pralkę miele honda civic benzyna akumulator spalić lutownica
integra wyjście sterujące alarmem pralka whirlpool
Xbox One 1540 Schematic: Sources & Tips Xbox One 1540 Rev2 Schematic Inquiry