Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
Wygląda na zawór par paliwa.
Temat opanowany, uszkodzony był zawór od par paliwa.
Wszystko wskazuje właśnie na uszczelkę.Bo nie wierzę że np wypaliło dwa zawory i to środkowe.Płukanka raczej nie pomoże.
Rozrząd nie przeskoczył? Fazy mogły się zmienić i wcześniej zawory wydechowe się otwierają i energia z paliwa idzie szybko w wydech
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
witam astra jest z 95 r gdzie znajduje sie zawór odprowadzania par paliwa w silniku 1,6 16V Bo samochód straszny muł przerywa i wali w rurę komputer pokazuje jego błąd
skoro pompka daje 2,5 bara to może ktoś złą założył (od wielopunktu). Nie ma różnicy czy od SPI czy MPI jest pompa. Wszystkie małe silniki mają takie same, większe silniki mocniejsze. Sprawna pompka może dać i 6 barów jak żaden zawór nadmiarowy nie puści. Jak dała tylko 2,5 bara to raczej kiepsko z nią. Powrót nie ma być niczym dławiony.
Tu chyba nie ma filtra tylko opary trafiają do dolotu. Zawór sprawdziłeś czy się otwiera i jest przepływ po podaniu napięcia?
Witam, jeżeli masz system paliwowy BOSCH to możemy usunąć elektronicznie zawór EGR... Brak błędów mniejsze zużycie paliwa...
Jaki filter? A może w takim przypadku nie działa zawór odpowietrzania zbiornika paliwa?
Na mojego nosa uszkodzony zawór przelewowy, lub zabrudzone sitko pod nim.
Mianowicie mechnik żeby weliminować nieszczelną puszke paliwa paliwa wstawił mi przezroczysty filtr omijający, żekomo pekniętą puszke filtra. Ale dalej jest to samo, w przezroczystym filtrze widać że rano zostaje tylko 1/4 paliwa w tym filtrze. Miałem wymieniane przewodziki od wtrysków, takie króciutkie, to też nie pomogło. W czwartek odstawie go zpowrotem...
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
Zawory i dobre ciśnienie paliwa, sprawdź.
Na zawór podaj zasilanie prosto z akumulatora i wtedy "kręć".
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Może ta pompa to jakiś chiński wynalazek i nie nabija ciśnienia odpowiednio szybko? Możesz dorobić sobie włącznik(chwilowy), którym będziesz uruchamiał pompę przed rozruchem silnika by zdążyła nabić ciśnienie,może zawór zwrotny w niej nie trzyma,lub go tam wcale nie ma. Też kupiłem taki wynalazek za około 100 zł no i podobny objaw,dorobiłem włączniczek...
Zawór steruje dopływem ciepłego lub zimnego powietrza, do pewnej temp. nie puszcza ciśnienia, silnik pobiera powietrze z otoczenia, poniżej tej temp. zasysa znad kolektora wydechowego. Brak w skrajnym wypadku powoduje oblodzenie zespołu wtryskowego, zwiększone zużycie paliwa.
Witam, mam problem w Oplu Astrze H 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ), a mianowicie samochód na jałowym biegu gaśnie po około 30 sekundach. Podczas jazdy na wyższych obrotach auto chodzi i nie ma problemu. Silnik głośniej pracuje, ale nie kopci i nie brakuje mu mocy. Kontrolka świec żarowych raz miga, a raz gaśnie. Błąd na komputerze po każdym gaśnięciu (elektrozawór...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Kolego ociz na zawór i czujnik ten na listwie to był nie obstawiał bo podmieniałem całą listwę.A od czego jest ten zawór na pompie?
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Tak, to ten zawór. Przed pierwszą wymianą filtra wszystko działało poprawnie???
Wdajność pompy możesz sprawdzić podczas jazdy sprawdzająć ciśnienie( jak spada za nisko to masz wydajność za niską) albo uszkodzony zawór zwrotny. Pozdrawiam
A po co Ci tam zawór. Nie widzę żadnej potrzeby.
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Sprawdz ciśnienie paliwa na listwie , co do nieszczelności to często pada zawór EVAP (jest stale otwarty )..
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
To sprawdź ciśnienie paliwa.
Auto z LPG? To mi raczej wygląda na problem z układem zasilania paliwem, na początku bym wymienił filtr paliwa bo mały koszt a zawsze go warto zmienić jeśli nie był ruszany od dłuższego czasu, mógł się zasyfić już. W dalszej kolejności ciśnienie paliwa (pompka a później zawór ciśnienia paliwa bo jeśli to Ecotec to powinien jakiś być).
A zawór zwrotny?? jest bodajże na wtrysku ale mogę sie mylić Chyba dobrze kombinujesz.Jest to raczej wina zapowietrzania sie układu paliwowego.Jutro biorę sie za sprawdzanie,najpierw co tak wyje przy wlewie paliwa a potem zawór zwrotny.
EGR nie zawyży ci obrotów - jedynie zaniży jak nie będzie zamknięty. Więc jak go masz odpiętego od koletktora i jest zamknięty to go zamontuj ale nie podpinaj wtyczki żeby się nie otwierał. No chyba że masz zaślepke to w ogóle po temacie. Obroty to lewe powietrze - nie masz takiego problemu? Ewentualnie gaz może lecieć mimo pracy na PB. Jeszcze zostaje...
Niestety to również nie pomogło. Zarówka mryga przerywacz chodzi, a zawór sie otwiera i otwarty caly czas pozostaje
Witam mam taki problem iż moje auto ostatnio dymi bardzo czarnym dymem na każdym biegu nie wiem co jest grane a wymieniłem zawór egr i elektrozawór sterujący turbiny. I mam takie wrażenie jakby brał więcej paliwa i jest mułowaty.
Nie do ogarnięcia bez diagnostyki. Przyczyn niepalenia może być kilka. Wydaje się, że u Ciebie mogło dojść do uszkodzenia sterownika pompy, jeśli to się potwierdzi, trzeba zregenerować także nastawnik. Równie dobrze, uszkodzeniu mógł ulec czujnik obrotów pompy, mógł ulec uszkodzeniu zawór paliwa. Zacznij od rzeczy najprostszych czyli posprawdzania zasilań...
A może to wina filtra paliwa czasem taki sie lubi przytkać przecież różne to paliwo jest w Polsce
Oj :P Znasz się zna elektryce coś? Wacha schodzi do zbiornika. Podpowiem ci sprawdź szczególnie szczelność filtra paliwa. Zawór regulacyjny pada jak pompa nie ma wachy.
I proszę. Mieliście rację. Oddałem sterownik do specjalistycznego zakładu. Uszkodzony był układ wysokiego napięcia obsługujący zawór w pompie. Naprawa sterownika 300zł. Autko śmiga. Bardzo Wam dziękuję za uwagi i porady. Wszystkiego Dobrego.
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Za cykanie odpowiedzialny jest zawór sterowania par paliwa. Możesz poczytać [url=http://astra-g.pl/viewtopic.php?f=1... jak go wyczyścić lub co zrobić aby przestało cykać. Nie napisałeś czy auto z instalacją LPG.
witam kolego młody-20 jak tam ten opelek smiga po tej naprawie ???? właśnie rozlutowałem swój sterowniczek i identyczna sprawa , wiec się zastanawiam na ile pomoże wymiana tranzystora i ewentualnie stopionego opornika ewentualnie co mogło być przyczyna uwalenia tranzystora może zawór na pompie??? pozdrawiam Bart
Mam AII 2001r. (Z14XE) też się kiedyś zastanawiałem co to pyka pod kokpitem po stronie pasażera. Okazało się że to zawór (oparów)odpowietrzania zbiornika paliwa. Znajduje sie przy obudowie filtra powietrza.
witam Mam problem z astra 1.7 cdti a mianowicie przy odpalaniu ciężki rozruch tak jak by nie chciał wejść na obroty ale po chwili odpala oraz nieznaczne falowanie obrotów na luzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny silnik. Wymieniałem jeden wtrysk który podejrzewano o złą pracę i na nic robiono diagnostykę ale nikt nie był w stanie powiedzieć co jest...
Witam,czy ktoś wie czy ta Astra ma oprócz pompy wtryskowej jeszcze jakąś pompke paliwa w zbiorniku lub jakiś zawór zwrotny ? pozdrawiam
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Sprawdz zawór na pompie, czujnik paliwa. Podłącz pod kompa, podaj błędy, czy zapala na plaku ??Niestety może być uszkodzony sterownik.
koma53 Czy mógłbyś trochę rozwinąć wypowiedz? Tutaj wchodzi w grę elektryka, a moja wiedza trochę kuleje w tym kierunku. Panowie jeszcze jedno pytanie, gdzie na pompie znajduje się zawór odcinający dopływ paliwa ? Myślę i zastanawiam się czy może właśnie ten zawór nie otwiera się prawidłowo i raz załączy a nieraz się poprostu zacina.
C18XEL różnił się od C18XE tym że miał inny komputer wyposażenie C18XEL w EGR (zawór recyrkulacji spalin) Niestety nieprawda. Ani C18XE ani C18XEL EGRa nie miały. Z resztą sprawa jest prosta, na twoich zdjęciach tam gdzie byłby EGR (gdyby był to X18XE) go nie ma, jest za to juz jakby przygotowany "wypustek" pod niego. Twój problem najlepiej by było...
U mnie w samochodzie powiedzmy, ze mam podobne objawy, musze podpompowac paliwa po przekreceniu stacyjki i za drugim razem juz go odpalam i normalnie dziala, w przeciwnym wypadku musze dlugo krecic. Sa sluchy, ze moze to byc filtr paliwa (mam jakis bylejakiej firmy), sprawdz, moze pomoze.
po wymianie pompy sytuacja prawie bez zmian - na gazie bezproblemowo, na benzynie pod obciążeniem nie ma mocy - po kilku sekundach się dławi. Podejrzewam zawór redukcyjny - utrzymujący ciśnienie paliwa w listwie - nie wiem jak wygląda i gdzie zlokalizowany.
Prawdopodobnie ta usterka nasili ci sie w końcu na tyle, że będzie można stwierdzić co się dzieje.Na razie jest to trudne. jest jeszcze opcja że przekaźnik od wtrysku ma słabe zasilanie i podlewa benzyną.Sprawdzałeś zawór przy butli?możesz jeszcze wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa żeby wykluczyć zalewanie benzyną,
Sprawdzałem ciśnienie paliwa op comem i wychodzi tak , ciśnienie żądane to 24,00 MPa i takie jest jak odpali , gdy chcę zapalić to ciśnienie rośnie do 15,00 MPa i odpala. Gdy nie chce zapalić to ciśnienie dojdzie max do 11,00 MPa , czyż by to świadczyło że zawór dozujący paliwo nie do końca jest sprawny ?
Ja na Twoim miejscu tego bym nie ruszał. O ile się wiem to regulacja dawki paliwa odbywa się po rozebraniu pompy i przestawieniu zębatego kółka sterującego względem tulei regulacyjnej. Dzięki temu zapewniona jest możliwość takiego ustawienia objętości dawki, aby bieg silnika był równomierny i do każdego cylindra była wtryskiwana zawsze taka sama objętość...
Koledzy odświerzę stary temat związany z nie odpalaniem silnika 1,9cdti, otórz mam takowy problem z zafirą B 1,9 cdti z 2006 roku. Auto nie odpala wcale. Diagnostyka wyrzuca błąd zaworu regulacji ciśnienia. Błąd daje się skasować lecz powraca po kręceniu, bo brak ciśnienia na listwie CR, które wynosi podczas kręcenia od 6bar i dochodzi do około 40bar....
Witam ja mam problem z długim kręceniem żeby odpalił. Wtryski przelewy idealne, zawór na listwie wtryskowej sprawdzony puszczał ,wymieniona listwa, lepiej, zawór na pompie umyty w ultra dźwiękach dobrze odpala na ciepłym a na zimnym słabo. Zastanawia mnie słabe kręcenie tego rozrusznika na podglądzie w kompie dopiero przy trzecim razie obrotu dobija...
Najważniejsza temp silnika, temp powietrza nie ma aż tak dużego wpływu. Zakręć zawór, uruchom na benzynie i przejedź kawałek żeby się podgrzał i przełącz na gaz żeby wypalił gaz z przewodów. Sekwencja powinna sama wrócić na benzynę. Następny dzień prawdę pokaże. Ok, zrobię tak dziś wieczorem. Temperatura silnika jest odczytywana poprawnie, podczas...
Parę dni temu odebrałem auto z zakładu. Przyczyna "niepalenia" - podparte zawory. Zrobione i wyregulowany luz i jest OK. Pali aż miło :)
Witam wszystkich ekspertów. Posiadam Astre G z silnikiem Z18XE i mam pytanie.Gdzie znajduje się zawór regulacji ciśnienia paliwa w którym dokładnie miejscu on jest i jak wygląda i czyjego brak miał by jakiś ujemny wpływ na pracę silnika?O ile możliwe mile będą widziane będą linki z fotką zaworka ciśnienia.Pozdrawiam
Wydajności sprężarki nie zmienisz. Możesz jedynie zakładać zawory, które będą otwierać się w odpowiednim momencie. Ewentualnie założyć inną/większą. Pompa bosch vp29 sterowana elektronicznie, którą można modyfikować jedynie przez naniesienie innej mapy. Niestety bardzo mało jest zakładów, które akurat ten silnik będą chciały podkręcić. Jest jeszcze...
Z filmiku z obrotomierzem to szału nie zrobimy. Masz OpCpm, to daj parametry , punkt zaczepienia jest potrzebny. Ciśnienie paliwa, czas wtrysku, map, zawór powietrza ...... itd cokolwiek. Co widać w parametrach kiedy masz "brak reakcji na pedał gazu' ?
nowy filtr był zalany ropą ?? P0725 - sygnał prędkości obrotowej i P1630 - zawór sterujący dawką paliwa . Sprawdz rezystancję podzespołu czujnik położenia wału korbowego . spróbuj zdjąć rurę od filtra powietrza i siknąć mu plakiem , pewnie się zapowietrzył ... powinien odpalić.
Tomcioooo12 napisał: Gdy włączę nawiew lub klime w astrze, nie zawsze ale bardzo często czuć benzynę. Sprawdź zawór odprowadzania par paliwa z filtra węglowego zbiornika paliwa (oznaczony niebieskim kolorem). http://obrazki.elektroda.pl/3085134900_1... i drożność przewodu doprowadzającego opary z filtra węglowego (lubi też pękać).
Witam Mam Astre F z silnikem X17DTL, przy pompie wtryskowej prócz zaworu paliwa jest od lewej strony drugi zawór elektromagnetyczny, ktos cos kiedyś przerabial i nie jest on podłaczony, wie ktos skąd powinno isc do niego zasilanie? ma ktoś jakis schemat instalacji zwiazanej z tym? z góry dzieki za pomoc
Co to za brednie?? Jaki zawór,jaka listwa w F 1.6 93r?????. Tam siedzi multec jednopunktowy. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa i NTC.Masz mieć ok.1 bar ciśnienia i to szybko narastające od 0.
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Świeca czarna czy mokra? Może masz uszkodzony przewód lub dalej coś w sterowniku i tu dwie opcje. Czarna sucha mimo ze jest iskra brak dawki paliwa. Czarna mokra bo wtrysk leje. Taki mam pierwszy pomysł. Ewentualnie po naprawie głowicy zawór ssący się nie domyka.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Witam Podczas startu auta pojawia się u mnie problem z falującymi obrotami. Na lpg i pb tak samo chociaz na lpg mniejsze objawy - słabiej trzęsie. Po pewnym czasie wyskakuje P0170 - usterka dostrajania paliwa. Auto chodzi jakby nie na wszystkie cylindry. Podczas jazdy jest ok, nie szarpie nie ma spadków mocy. Jak staje na światłach to słychać jak sie...
astra 1.3 cdti 90km 2006r, pół baku paliwa filtr nowy a ciśnienie pompki było mierzone już za filtrem.A co do objawów to porostu nie pali po odkręceniu przewodu na pompie paliwo nie leci na listwę.
napisze rozwiązanie tego problemu może komuś się przyda: - padł zawór odprowadzania opar który jest przy silniku, wystarczyło zdjąć przewód który idzie z filtra węglowego w nadkolu i zaślepić go śrubką. efekt szybkiego ubywania paliwa ze zbiornika spowodowany jest zasysaniem go bezpośrednio do kolektora.
Auto po odpaleniu i około 3 minutach pracy gaśnie. W okolicach gaźnika, po tym jak auto gaśnie słychać coś w rodzaju zwarcia. Domyślam się, że to odcięcie zaworu paliwa. Auto miało wymieniony zawór i chwilowo problem ustał. Później znów zaczął gasnąć. Czy to wina modułu? Co może powodować ten problem?
nie no,jak nie masz wglądu w parametry to szkoda robić. Trzeba widziec mase powietrza zmierzoną i pożądaną,przesunięcie masy paliwa,początek dostawy czy nawet ciśnienie w rurze ssącej. Poza tym niedoceniasz działanie EGR.W czasie jazdy nawet, ECU otwiera zawór aby skontrolaowac działanie tego układu.
Witam, posiadam Opla Astrę 2,0DTL mam z nią od jakiegoś czasu problem w takiej postaci, że zaraz po odpaleniu silnik pracuje normalnie i po chwili jest takie przydławienie. Później takie przydławienie występuje przy zmianie biegów, nie ma to znaczenia czy zmieniam w górę czy w dół. Występuje to za każdym razem. Wygląda to jakby mu paliwa brakowało,...
Wywaliłem filtr, ale dalej coś się dzieje i zapowietrza. Filtr dałem blaszany i zawór zwrotny przed. Podejrzewam, że mogą uszczelnienia za mostkach nadmiarowych wtryskiwaczy nie trzymać, ale nie wiem jakie są rozmiary oringów aby to wymienić. I jak to ściągnąć?
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
No to jakiś beznadziejny przypadek :-(. Nie wiem czy już ktoś wrzucał schemat. Dla zafiry jest tutaj: https://pl.scribd.com/doc/29238228/Elect... astra to praktycznie to samo. U mnie (Zafira A Z16XE) korekty duuużo większe występują bo mam LPG. Zdarza sie że poszarpie ale tylko przy obciążeniu i tylko na gazie np ruszanie,...
Witam. Mam Opel Astra H 1,7 CDTI DTH. Niezależnie czy w zimie czy lecie samochód po odpaleniu po kilku sekundach gaśnie. Brakuje mu ropy. Filtry nowe- stare były czyściutkie. Problem pojawił się (chyba) po zatankowaniu na carrefour. Po zgaszeniu auta i przerwie (raz godzina raz dzień raz tydzień) auto elegancko odpala, następnie po 5-10 s gaśnie. Po...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Zaczne od spreżania..napewno nie jest benzyna i gaz naraz go odpinalem elektrozawór..świece zalane benzyna bo czuć zapach benzyny Na początek radzę mechanicznie odłączyć gaz /zawór zakręcany lub fizycznie zdjąć wąż i pozatykać otwory/Zdarza się uszkodzony elektrozawór.Jeśli nie pomoże to sprawdżić ciśnienia paliwa z pompy i na listwie.
Raczej cofa się paliwo, jak wymienialiście filtr paliwa to paliwo czyste było? Bo może okazać się że oringi pod wtryskami, może zawór w pompie. Jeśli paliwo przy wymianie filtra było czyste to wymień sobie wężyki przelewowe, najtaniej a jedno wyeliminujesz.
Ja w Fordzie Mondeo też mam czasem ten objaw ale tylko przy zimnym silniku i gdy próbuję zbyt szybko rozwinąć prędkość, jak go "nie gonię" to jest w porządku, a na silniku gorącym można już szaleć dowolnie i żadnego szrpania. Sugerowano mi nieprawidłowości ze ssaniem, komputer niedawno był testowany w warsztacie i jedyny błąd to zawór odpowietrzania...
Znajomy sprawdził astre i okazało się że zawór zwrotny ten przy pompie był zapchany i nie cofał paliwa do baku i z przewodu przelewowego gdzieś sączyła ropa. Najlepiej zawsze posprawdzać wszystko przed decyzją wymiany pompy pozdrawiam
Witam.. Mam problem z moim astrixem. Otoz gdy jest zimny nie chce zapalic tzn. nie podaje + na zawor lpg. Jak zlapie okreslona temperature chodzi i odpala bez najmniejszego problemu, choc czasami tez nie chce podac +.Nie mam mozliwosci sprawdzenia czy dzieje sie tak samo na benzynie gdyz kiedys tam o cos zachaczylem i przerwal sie przewod od paliwa,...
A tak wogóle to fachowcy nie polecają zaworków bo są kiepskiej jakości. Moglbys to jakos rozwinac? Czy wszystkie zawory czy tylko wybrane? Bo jesli zawor pracuje poprawnie, to moim zdaniem zabezpieczenie jest calkiem niezle.
Koledzy mam małe pytanko otórz zakupiłęm opla zafirę z uszkodzoną pompą wtryskową na sterowniku PSG16 (dwie kości). Pompa ta została zdemontowana przez ASO, gdzie uznano ją za złom. Zdemontowaną pompę rozebrałem (sterownik) i standardowo zauważyłęm upalone połączenia sterownika z wyjściem do zaworu tego pomiędzy wyprowadzeniami przewodów wtryskowych....
Przymierzam sie do monatrzu alarmu i wybrałem coś takiego - blokada skrzyni bear lock juz zamontowane - elektro zawór na paliwo z allegro - alarm exus v10 może v3100 z przechyłem i ultradźwiękami - i przydała bo się coś niestandardowego ale nie mam pojęcia doradźcie i ocencie
Witam serdecznie. Przerabiałem ten temat w Nexii. Wielu speców tam zaglądało a w sumie był banalny powód. Zapchał się regulator ciśnienia i nie dawało paliwa powrotem. Samochód chodził poprawnie tylko małą chwilę po uruchomieniu. Potem się zalewał. Zawór po wszystkim przeciąłem flexą. W środku było sporo szarego proszku, który zablokował go. Pozdrawiam.
jeśli nie chcesz pozbyć się auta to dobrze radze zamontuj zawór paliwa .Na zwykłego dizla nie ma innego skutecznego sposbu .Każdy wie ze wystarczy tylko podać (+) z klemy do zaworu pompy po otwarciu maski wszystko jest na wieszku 5-sek i auto pracuje.Oczywiście przy zaworze paliwa też rozetni zasilanie pompy wtedy napewno jej nie zapowietrzysz a to...
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
Zawór jest na pompie pod obudową drugiej części imoobilajzera.Trzeba rozwalić tą obudowę będzie tam czarny przewód podłonczony do płytki należy go podłonczyć pod elektrozawór pompy ,pojawia sie na nim 12v po zapłonie.To drastyczna metoda ale skuteczna. Pozostaje odkręcić zerwane śruby obudowy pompy lub wizyta w serwisie.
Może być problemem gaźnik.Sprawdź czy nie zalewa świec . Na samej benzynie bez powietrza nie pojedzie . A Czy samochód ma kompresję ? Jak kręcisz rozrusznikiem nie kręci strasznie szybko i lekko ? Wiesz objaw i przyczyn może być wiele . Może być wina kolizji rozrządu nawet .Podgięte zawory nie stukają ,a cała kompresja ucieka w kolektory . Zmierz ciśnienie...
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
astra zawór zawór regulacji ciśnienia paliwa astra zawór astra ogrzewanie
ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora kalkulator przerwań bezpiecznik wycieraczka tylny
manta spk5016 centrala wentylacyjna
Łączenie drutu miedzianego z szyną aluminiową cynowaną Czujnik temperatury zewnętrznej - błędne wskazania i diagnostyka