Do sprawdzenia czujniki nad pedałami, ew. do nauczenia czujnik sprzęgła (zależnie jakie wyposażenie ma auto)
Jeżeli wymieniłeś tylko jedną tarczę wraz z klockami to różnica siły hamowania może wynikać z różnic materiałowych w tarczach i klockach.
Miałem kontakt z podobnym przypadkiem właśnie w silniku 934. Auto miało błąd braku synchronizacji pomiędzy wałkiem rozrządu i wałem korbowym i po pojawieniu się błędu nie chciał wypalać DPF-u. Był zapamiętany również błąd dotyczący konkretnie czujnika wałka rozrządu i od tego zaczęto. Potem wymieniono czujnik wału korbowego i jakieś tam różne jeszcze...
nie działa w nim tempomat i hamulec górski kontrolka od górskiego się zapala Pewnie trzeba nauczyć sprzęgło. jak włączam tempomat na postoju to obroty minimalnie wzrosną do ok. 1000 Raczej do ok. 750. Tak to działa. W czasie jazdy ta dźwigienka to tempomat, a na postoju "temposet" - ustawianie podwyższonych obrotów biegu jałowego. Jest to nawiasem...
ABS 1 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
Prawdopodobnie masz problem z zaciskami hamulca.
Problem prawdopodobnie leży w którymś z zacisków hamulcowych.W twoim aucie nie masz czujników zużycia klocków bezpośrednio w klockach, bo czujniki są wbudowane w zaciski hamulcowe.Czujniki otwierają obwód, kiedy tłoczek dociskający klocek do tarczy, wysunie się ponad graniczną długość.Normalnie, gdy zużyty klocek wymienimy na nowy, wciągamy z powrotem...
Sprawdź zasilanie i elektrozawór sterowania hamulca silnikowego. Przerwa lub zwarcie z plusem.
Jarzmo (na powierzchni zacisk-klocek i klocek-tłoczek oraz klocek-jarzmo) - ATE plastilube Sworzeń jarzma zacisku, cylinderek hamulcowy (ogólnie tam gdzie guma) - ate bremszylinder
Czujnik wody skondensowanej to czujnik w zbiorniku powietrza dla hamulców. To zupełnie inna bajka.
Mylne wrażenie. Powietrze nie leci z przedniego zaworu koło grila. Węże spustowe łączą się przed tym zaworem. Winny jest zawór (dzwignia) ręcznego. Raczej do wymiany.
Czyli czujnik od kontrolki ręcznego jest przy zaworze zabezpieczającym .
Są 4 przyłącza: 11, 12, 21, 22 Taki zawór: https://allegro.pl/oferta/zawor-glowny-h...
Witam. Mam kłopot z hamulcem górskim w atego 1223 z 2003 roku. Podczas jazdy hamulec sam się włącza i samochód ledwo jedzie. Wystarczy poruszać wyłącznikiem hamulca i wtedy odpuszcza. Po jakimś czasie problem znów się pojawia. Wie ktoś coś na ten temat?
Sprawdź tylne siłowniki mogła pęknąć membrana pomiędzy ręcznym a głównym hamulcem
nie mierzyłem cisnienia ale jest zbyt niskie bo niepuszcza hamulec
Witam. Mam dokładnie ten sam przypadek, elektrozawór sprawdzony, przełącznik górskiego sprawdzony, klapka na wydechu była zapieczona ale już chodzi jak należy. Błąd jaki wywala to fr 1 5052 jak w przypadku kolegi. Jeśli znalazłeś rozwiązanie problemu to poproszę o podpowiedzenie czego się łapać.
Czyli musi mieć dokładnie te same numery? Czy może być jakieś inne ATE? Pozdrawiam
Awaria redundancji przy module regulacji ciśnienia osi tylnej. Zdarza się taki skutek wywoła zaśniedziała wtyczka na pedale hamulca.
Mniejsza powierzchnia to będą słabiej hamować. Nie, bo będzie większy nacisk na jednostkę powierzchni przy identycznym nacisku na pedał hamulca. Siła zaciśnięcia będzie identyczna. Pozdrawiam.
Bez pomiarów ciśnień manometrami i momentów reakcji zaworów można sobie kabałę kartami postawić. Twardość pedału to może być odczucie subiektywne. Spuść powietrze z układu i sprawdź bez powietrza, jak będzie tak samo to może być wina pedału czyli zaworu głównego. Jeśli rzeczywiście twardy jak w hydraulicznych hamulcach.
Pytanie czy zostawic to niepodlaczone jesli u mnie nie ma hamulca Chodzi Ci o przelew paliwa z wtrysku czy sterowanie hamulca ?
BS 7364 Data transfer to brake CAN bus is faulty. Takie jest tłumaczenie błędu wg podanego VIN-u bezpośrednio ze strony producenta. Gdyby było coś nie tak, to bym się nie połączył diagnostyką, dobrze rozumiem? Nie do końca. Błąd wskazuje raczej na zakłócenia (nieścisłości) w samym pakiecie transferu a nie na uszkodzenie drutów CAN. Przyznam, że nie...
Ze względów bezpieczeństwa nie powinieneś w układ hamulcowy nic wpinać a już tym bardziej w zawór pedału hamulca.
Gdy byś zrobił diagnostykę z wyświetlacza i wstawił na forum było by prościej. A tak możesz wszystkie zawory modulatory wymienić i problem dalej zostanie
Jaki masz modulator , dwuobwodowy czy zwykły mały na przewodzie do siłownika hamulca.
Napraw uszkodzenie to kontrolka zgasnie. Przeciez cos musi sie na desce swiecic. W przypadku awarii silnika swieci kontrolka silnika. Tu masz awarie hamulca i swieci kontrolka hamulca.
Wymieniono wszystko... Tarcze, klocki, łoże aparatu, łożyska koła? Piasta prosta, felga opona sprawdzona? Pomiar ciśnienia w danym odwodzie, powietrze nie wydostaje się z pedału hamulca? Ciśnienie robocze właściwe?
jednak problem był w zaciskach, wymienione i hamulec jest o key
Na hamulcach się nie oszczędza . Podałem mu z czego ma szukać ATE średnia półka cenowa , TEXTAR też ,BREMBO , TRW . Te ceny oscylują w podobnym pułapie cenowym . Wziąść komplet z ATE i tyle ew tylne bębny można wziąść z niższej półki ale ile zaoszczędzisz ? 100zł na komplecie ? Ten bolid jest tak popularną platformą że części tanie jak barszcz. No zależy...
Dzięki. Coś czuję że i tak trzeba go będzie regenerować, bo hamulec znów przestał pracować.
Była - jest OK.
Jaki system hamulców? ATE czy Bosch
A moze zawór głowny ten przy pedale hamulca co rozdziela powietrze na hamulce? mam podobnie w atego tzn. uciakło mi z niego powietrze ale hamulec byl dobry oddałem do regeneracji i po regeneracji tego zaworu hamuje bardzo słabo własnie tez prawie w podłodze.
Witam! mam problem z hamulcami w atego 1223. zablokowało mi prawe przednie koło. Oczywiście tarcza zrobiła się gorąca. Po jakimś czasie puściło i na razie jest Ok. Powiedzcie od czego zacząć naprawę?
Witam ,mam problem , w mercedesie ATEGO 817 , z modulatora ABS, na przedniej osi ucieka powietrze , po naciśnięciu pedału hamulca do oporu, jaka jest przyczyna i czy mogę sam modulator naprawić ,
Na zgaszonym silniku nie spada jest twardy a pompe zamontowałem ate
Robienie wiązki ABS nie musiało mieć z tym nic wspólnego, choć mogło. Szukaj zwarcia, od alternatora do bezpieczników i dalej, albo daj to elektrykowi. Odłącz wtyczki zaworów ABS przy kołach, a nawet moduł ABS, i sprawdź efekt, jak będzie OK to daj tą serwisową robotę do reklamacji. Chyba że chcesz spalić auto. :)
Jak wszystkie czujniki z osuszacza działają i pokazują na deskę ciśnienie, to został Ci czujnik hamulca postojowego. Tachograf nie ma z tym nic wspólnego.
No to zastosuj i ciesz się sprawnymi hamulcami.
Witam. Możecie podpowiedzieć jakiś patent na wyjęcie z otworów tego drutu od tylnego zacisku o numerze: "Sprężyna, zacisk hamulca ATE 11.8116-0340.1" W drugim zacisku się udało po długim czasie go wydostać, w tym zacisku tak jest ''zamurowany", że boję się że go urwę po po prostu. Chce wymienić je na nowe przy okazji wymiany tarcz.
Najlepsze jest to, że on nadal nie wie do czego służy ta dźwignia :D Jest to hamulec górski, włączając go zamyka odprowadzenie spalin z silnika, dławiąc go w ten sposób, czyli hamujesz silnikiem jadąc z góry. Hamulec wyłącza się, gdy wciskasz sprzęgło lub gaz. Używając na oblodzonej nawierzchni radzę uważać... może wywołać skutek podobny do hamulca...
Odwołuję się do Waszego doświadczenia: Czy jest możliwe, aby przy równym, jednakowym, w zasadzie IDENTYCZNYM zużyciu szczęk hamulcowych i jednakowym zużyciu bębnów po roku eksploatacji sprawdzonej jakości (ATE) linek hamulca ręcznego, jedna z linek rozciągnęła się o ok 1,5-2cm ? Może w układzie hamulcowym (sprawnym) mam jakąś usterkę, o której nie wiem...
Witam mam problem z hamulcami w atego pojawia się w/w błąd i informacja " oś przednia - możliwa tylko część funkcji" błąd BS a 1 7190 proszę o opis błędu
Jakie elektryczne wspomaganie hamulców, o czym ty piszesz? To uklad ABS ATE Teves!
Witam, Problem dotyczy Atego 1524 E6 z 2016 roku. Awaria pedału gazu. Auto nie reaguje na gaz. Po wciśnięciu hamulca obroty podbijają na 1450, ale nie jedzie, nie chce zasprzęglić. Jakieś pomysły, od czego zacząć? Na komputerze (Texa) błędy od pedału gazu... ale... moduł CPC, ABS chyba do przeglądu....?
5053 Wyjście X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim LUB Zawór elektromagnetyczny 1 przy styku X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim 5253 Wyjście X3 15/10 ma zwarcie z biegunem dodatnim LUB Wspólny przewód masy zaworów elektromagnetycznych zaworu dekompresyjnego i hamulca silnikowego ma zwarcie z biegunem dodatnim 4223 Układ ogrzewania dyfuzora ma zwarcie...
Wymieniłem przekaźnik na rozruszniku ale to nie było to........ 1 a czy ten przekaźnik tyka kiedy chcesz zapalić? 2 próbowałeś odpalić na krótko tj włączyć zapłon i dać na cewkę automatu prąd (oczywiście samochód na hamulcu i luz)
Po wymianie przeprowadzono test jazdy i zweryfikowano bł?
to co miałeś na myśli pisząc: po wciśnięciu pedału hamulca szybko ucieka powietrze
Temat: Problem mam z hamulcami przednimi. Wymieniałem modulatory ABS, zmieniałem klocki hamulcowe i ciągle, jak tylko dotknę pedała hamulca, to przednia oś hamuje mocniej i mocno go znosi do lewej strony. Może ktoś miał taki przypadek? Co może być w Mercedes Atego 12?
Jest to typ 2 wiec spróbuj zapoczątkować pedał według drugiej metody. Wcześniej sprawdź czy nie masz uszkodzonych przełączników na pedale hamulca. W stanach sprawdź czy prawidłowo zmieniają swoje stany. Czasem jak system widzi wciśnięty pedał hamulca nie zezwala na dodanie gazu.
Na zimnym i na cieplym jest tak samo? Ze po tych 10km sie zaswieca? Np. Jak zgasisz na chwile i zaraz odpalisz? Dodano po 2 Proponuję diagnozę kompem jak należy. Albo wejdz po koleii w sterowniki w menu i sprawdz. Musi cos gdzies byc. Mercedesy raczej wszystkie maja taką możliwość. Dodano po 6 A weź jeszcze zobacz czy nie jest oberwana klapka za turbina...
Co do używek do hamulców. To są to uzywki marki ATE że śladowym zużyciem lepsze niż jakieś Mikoda i zaciski oryginał lepsze niż z Allegro za 140zl za sztukę. Tak że trzeba rozróżniać pewne sprawy. Nowe z gownolitu nie znaczy lepsze od markowych w stanie 95% sprawności. W moim poście nr 39 odrzuciłem używki, bo skąd wziąć dobrą używkę w 20 letnim aucie....
Jeśli masz dostęp do manometrów – warto podłączyć je do różnych sekcji układu i zobaczyć, gdzie pojawia się ciśnienie bez wciśnięcia hamulca. Możliwe też, że któryś z regenerowanych zaworów ma wady lub został źle złożony – warto porównać z nowym lub sprawnym zamiennikiem.
Zacisk na prowadnicach powinien chodzić swobodnie . Zdejmij siłownik i sprawdz " łapkę " regulatora w zacisku , spróbuj ją nacisnąć jeśli można ją wcisnąć ile się da i się cofnie do poprzedniego położenia to jest OK. Jeśli się nie cofnie to zacisk do naprawy , w najlepszym wypadku wystarczy wymiana regulatora. Zakładam ,że siłownik hamulca jest sprawny.
Walczyłem z takim przypadkiem do upadłego. Łożyska w piastach, zamiany zaworów, zacisków i cuda na kiju bezskuteczne. Po pomiarach osi okazało się wykręcenie jej o ok 1.0 stopień. Kierowca przyparty do muru przyznał, że walnął na pełnym hamulcu w dużą dziurę.
Reklamowane przez Hołka - Breck klocki hamulcowe. Mam z tylu i jestem pozytywnie zaskoczony jak na razie. Zaskoczony czym? Skoro tył ma hamować na tyle, żeby zachować stabilność pojazdu? Drewniane byś tam założył i też byś był "pozytywnie zaskoczony". W każdym razie ja polskie klocki przestałem kupowac dawno temu, zrażony "Tomexem". Ano tym, ze szybko...
Najczęściej występuje polski linex. Jeśli nie ma dużej różnicy w cenie to można coś lepszego Bosch TRW ATE lub podobnie.
Witam mam problem z hamulcami tzn. nie wyswietla się zaden błąd a podczas jazdy hamulce blokuja... auto było juz w paru serwisach i żaden nie potrafi naprawić usterki... Gdzie lub do kogo udać sie z takim problemem????prosze o pomoc.
Informuję zainteresowanych, że problem z obrotami po włączeniu pompy powodowany był awarią czujnika hamulca ręcznego (pomocniczego). Po wymianie usterka ustąpiła.
ATE są bardzo dobre dopóki nie zardzewieją, a idzie im to bardzo szybko, czasem wystarczy że samochód tydzień postoi nieużywany i już po hamulcach.
Witam, prosił bym znających temat o podpowiedź otóż też mam problem z wpadającym pedałem hamulca ale tylko jak abs działa, jak hamuję bez poślizgu to wszystko jest na 6+, silnik pompy abs słychać, błędów brak, działanie abs poprawne, tylko pedał wpada i nie wiem co jest grane , auto to espace iv 2003 abs ate.
Przewody od lampy idą do góry do głównej "rozdzielni?" wiec wychodzi że zwarcie jest w wiązce z przodu samochodu. Ten błąd od pedału hamulca też może być z tym powiązany? Dodam rownież, że jak wciskam hamulec to wskaźnik od paliwa idzie w prawo w kierunku pełnego.
To, że tłoczek się cofa od lekkiego podciśnienia i bicia tarcz to wada układu. W idealnym przypadku (brak bicia, brak dodatkowych sił odkształcających) tłoczek nie powinien cofać się wcale. Działa w sztywnym układzie gdzie luz między tarczą jest minimalny, wręcz zerowy. Proszę nie powoływać się na chłopski rozum. Takie są fakty i potwierdza to fizyka....
Witam Wymieniłem ostatnio serwo hamulca na nowe ATE i po tej wymianie zauważyłem ze po przejechaniu około 5km zaświeca się lampa ESP i oczywiście nie działa... Czy może to być spowodowane wymianą serwa hamulca? Czy mechanik montując nowe serwo mógł zapomnieć o czymś lub coś źle ustawić? Dodam jeszcze jedno że clipem nic nie wychodzi na komputerze...
Poczytaj trochę o systemie ATE Teves Mk 4, ok?
Z tego filmiku wychodzi że w miejscu które wskazałem na zdjęciu powinien być chyba jakiś bolczyk . Powinien bo ustala podkładkę a jak ta się przekosi może blokować sekcje. Kup drugą używkę rozbierz na stole ostrożnie. I jak gumki kosztują z 50zl to też kup nowy komplet. I wszystkie gumki skladaj na ATE Bremszylinder - Paste. Tylko nie za dużo.
Atego 1222 bs podświetla się na czerwono błąd 7393 modulator osi tylnej. Podczas naciskania pedału hamulca brak regulacji siły hamowania i koła przednie są blokowane pełną siłą. Objawy powyższe występują tylko rano przy niższych temperaturach poniżej 10 st, a ustępują podczas dnia i błąd bs podświetla się na żółto i hamulce działają prawidłowo. Gdzie...
1011 Różnica zużycia okładzin hamulcowych między hamulcami 1. osi przedniej jest za duża
To nie jest kod błędu - to numer części sterownika hamulców. Poza tym mógłbyś napisać co to za auto - Atego jest w produkcji ćwierć wieku.
Wspomaganie hamulca działa prawidłowo, pedał nie jest twardy?
Witam serdecznie, mam kłopot z instalacją w atego 1223 2000r. a mianowicie po naciśnięciu hamulca zapałają się światła stopu wraz z światłem pozycyjnym.Stwierdziłem,że lewa strona pozycji ma zwarcie ze stopem powiem jeszcze jedno ,że nie kiedy jest wszystko w porządku ale ostatnio często ta sytuacja się powtarza.Sprawdzałem w lampach wszystko ok nie...
Turbo wymienione na nówkę fabryczną sztukę.Jak przejadę trochę km to się okaże czy winna była turbina. Mam jeszcze pytanie o hamulec górski bo mam takie coś w aucie ale na jakiej zasadzie to działa?Była zapieczona klapka od hamulca na wydechu i przy wymianie turbo ją uruchomiłem ale jak przełączę przy kierownicy dźwignią zapala się tylko kontrolka i...
Sprawdź hamulec "górski". Miałem w MAN-e taki przypadek że zablokował się w pozycji półotwartej. Objawy były identyczne.
Weź ATE, w końcu idą na pierwszy montaż a cena nie jest kosmiczna. Jak za drogo to textar. Na hamulcach oszczędzać nie można.
Najlepiej odkrecic jarzma i je dokładnie wyczyścić z rdzy i psikanc farba do zacisków 1 czy 2 warstwy,. My stosujemy sprey ceramiczny. Klocki się przykleja aby zniwelować efekt piszczenie, ponieważ jeżeli sam zacisk i prowadnice dzialaja prawidlowo to po puszczenie pedału hamulca, tłoczek w zacisku powinien się cofnąć plus minus 0.25 do 1mm powodując...
Vin-WDB9700251K913558 Nr manetki tempomatu podam jutro, bo teraz nie sprawdzę. Zresztą manetka ma 1 pozycję hamulca górskiego oraz tempomat. W sumie to ona tylko zwiera poszczególne kable ze sobą.
Jeżeli pedał hamulca zatrzymuje się po silnym wciśnięciu, w tym samym miejscu ( nie płynie dalej), to wszystko jest w porządku. Oczywiście, badanie przy włączonym silniku. Przy wyłączonym - pedał po kilkukrotnym naciśnięciu powinien być w górnej pozycji (tzw. twardy) i nie powinien opadać. Oczywiście, jak zaznaczył kol. MoniTOX, warto sprawdzić te wszystkie...
Właśnie co do hamulców to nie mam zastrzeżeń, nie robi się twardy. Dziś po pracy sprawdzę gruszkę.
Witam wyskakuje mi coraz częściej błąd ABS w Atego1224 2008r., pojawia się to w czasie jazdy na ekranie miga ABS i świeci kontrolka żółta na dole ABS i jeszcze z tyłu auta mrugają światła stopu wszystko wraca do normy kiedy wciskam hamulec, raz mi się udało zatrzymać pojazd bez użycia hamulca i spisałem następujący błąd: ABS 0004 465214 E01 0 6100 01...
Weź zobacz nonsens w tym. Spalony transil nie jest tak łatwo zdobyć jak sobie myślisz. We własnym zakresie to wstawisz sobie badziewny zamiennik. Raczej odradzam, bo hamulec podstawa jazdy. Dodatkowo można to wzmocnić żeby potem spaliło bezpiecznik. To byłoby dobre. Raczej powinien robić elektryk.
Dodam że nie raz zakładałem nie wiadomo co i działa znakomicie. Szczególnie to słabo widzę :-), takie podejście, gdy muszę zachować, a auta mam ciężkie, najlżejsze 1800 kg, chociaż jednak nie, mam też pchełkę ważącą tonę. Przy hamowaniu zawsze spoglądam w lusterko, czy ten za mną wyhamuje. Więc w żaden sposób nie mogę sie zgodzić z opinią, że dowolne...
Mąż kiedyś na te ate narzekał. Dziś inne narzekania znalazłam w internecie że ten smar od ate służy do smarowania klocków żeby się nie zapiekly.
Tak sobie to kalkuluje i zakup najtańszych bębnów to 120 zł. Zaraz się okaże że coś jeszcze jest do wymiany i się zrobią 2 stówy. Na allegro są tarcze kotwiczne z bębnami. To cały komplet za 115 zł/szt. Facet pisze że to firmy ATE. Warto się w to pchać?
zamontowany stroną która widać do wody No i prawidłowo :) smar silikonowy ATE Nie polecam ate. Dobry do plastikowych zębatek i zacisków hamulców, nie do gumy. Użyj innego, wysokotemperaturowego. jakiego producenta uszczelniaczy polecacie Eriks corteco simrit. W sumie co nie włożysz z uszczelniaczy, to dobre, aby tylko prawidłowo osadzone. Czasami przy...
Pod tester tzn. pod komputer? nie posiadam, ale jeżeli sam nic więcej nie mogę sprawdzić miernikiem, to podjadę do mechanika. BMW pochodzi z 09.1993, sterownik to ATE 34.52-1 162 646 bez ASR/ESP,
Zależy od wielkości tarcz i klocków średnia dobrej jakości to ok 250zl za tarcze przód 1 sztuka, klocki przod 150-200, tył tarcze szt. 150-200, klocki 100-150, Tylne zaciski chińskie ok 220-300zl (nie polecam często są wadliwe i brak te ręcznego, lepiej zregenerować stare orginalne jeżeli są w dobrym stanie) za lepszy ate czy TRW to napewno 350w górę,...
Masz jeszcze czterodrożny. Jak pompuje do 12 a w czasie jazdy spada nawet do 6 barów to nie będzie wina osuszacza a czterodrożnego lub dziury w układzie pomocniczym. Zakładając, że sprężarka sprawna. :) Masz tam zasilanie skrzyni biegów, fotela, hamulca postojowego, plus wyjście na przyczepę. Przy dużych ubytkach na wspomaganie zmiany biegów, sprzęgła...
Cześć. Mam problem z Corollą Verso 1.8 z 2007 roku. Jak jadę nie dotykając nogą pedału hamulca to czasami delikatnie piszczą przednie hamulce. Jak delikatnie położę nogę na pedale to przestają. Ogólnie przy normalnym hamowaniu też są piskliwe. Dodam że tarcze i klocki rok temu były wymieniane na zestaw ATE. Co może być przyczyną piszczenia podczas jazdy?...
Znalazłem gdzies w sieci taką informacje na temat czujnika ciśnienia hamulca: "Pojazdy z ATE ESP są wyposażone w pompie hamulcowej w specjalne czujniki ciśnienia (1 lub 2 ). Jeśli wymieniana jest taka pompa lub czujniki ciśnienia w pompie wówczas należy specjalnym testerem diagnostycznym przeprowadzić kalibrację czujników ciśnienia." Czy może ktoś wie...
Też założyłem nowe tarcze i klocki zimmermann...odgłos jak by kota zażynali....prowadnice i gumki wymieniałem tak samo wszystko luźno chodziło. Zamierzam zmienić na ATE, raz kupiłem inne i że tak delikatnie powiem zadowolony to nie jestem ;)
Witam ! mam atego 1223 2001r skrzynia 6 + półbiegi mechaniczny lewarek dalekie trasy, od jakiegoś czasu zauwazyłem dziwna rzecz: gdy miałem włączony hamulec górski to bardzo ciężko właczały mi się biegi tzn lewarek bardzo ciężko chodzi ale wystarczyło hamulec wyłaczyć i było okey, ale teraz nie ma to znaczenia czy włączony czy nie to biegi ciężko wchodzą...
Kup sobie też tą pastę ATE, jest bardzo pomocna zwłaszcza przy wkładaniu tłoczka do nowej uszczelki.
piszczał czasami przy hamowaniu... już je oddałem a na razie włożyłem stare tarcze... zobaczymy co powiedzą za 14 dni... wtedy jeżeli oddadzą kasę to kupie ATE + ATE słyszałem ze dobry zestaw?
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Witam! 0104 Sygnał wejściowy czujnika "ciśnienie w obwodzie 1 hamulców" jest poniżej zakresu. Możliwe uszkodzenie: albo zaśniedźiały styk albo przetarte przewody- w okolicy zaworu 4-obwodowego albo uszkodzony czujnik. Pozdrawiam
Witam, Chcę doposażyc moje atego w tempomat więc kupiłem manetkę i zamontowałem ją, dodam że wczesniej miałem z hamulcem górskim i wychodziły tylko trzy przewody a teraz mam dodatkowo jeszcze szesć. Przeciągłem wiec do sterownika FRA00044655702 szesć przewodów i tu moje pytanie gdzie je wpiąć ? Ma ktos schemat lub tylko pinout wtyczki w którą muszę...
Dzięki kolego za trop z tymi wtyczkami na pedale hamulca, zamieniłem je i błąd całkowicie zniknął, zamieniłem spowrotem i błędu dalej niema, zobaczymy jak auto pojeździ czy błąd nie wróci. Pozdrawiam!
Dzięki za odzew :-)), ale czemu kontrolka od tego hamulca silnikowego może migać, tzn. losowo świeci albo nie swieci - tak przynajmniej zachowuje sie na postoju i to w dwóch autach. Fotel rzeczywiście nie działa, ale w tym drugim identycznym aucie fotel też nie działa i SIL nie swieci, ani nic nie brzęczy. Może fotel jest uszkodzony jakoś inaczej ?...
mercedes atego hamulec hamulec silnika atego atego ręczny hamulec
skoda fabia cewka golarka trymer przerobic regulator
Audi A4 B6 2.5 TDI 180 KM quattro - dwumasowe koło zamachowe Migająca czerwona dioda w pendrive Platinet 64GB - przyczyny i rozwiązania