Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Czy nie był wymieniany licznik (BRAMA) lub jakiś sterownik? W w Dasie wszystkie tego tupu parametry się programuje jak pojemność zbiornika rodzaj misy olejowej itd.
Jeeli poza MR nie wyswietla żadnych danych modułu to znaczy, że nie ma z nim komunikacji - albo brak zasilania, albo uszkodzone przewody CAN. Gdzie najczęsciej się przecierają w Atego kiedys pisałem na forum.
Czujnik temperatury paliwa - przekroczony zakres pomiaru
Witam I jest wiele paliwa w zbiorniku? Sprawdź na pełnym.
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Witam, Po zapaleniu świateł na wskaźniku "przybywa paliwa", a po zagaszeniu wraca do stanu poprzedniego. Co może być przyczyną? Jakiś spadek napięcia po zapaleniu świateł? Posiada ktoś może schemat podłączeń oraz samego licznika? Z góry dziękuję za pomoc.
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Kable dochodzą dwa, na "jedynkę" czujnika niebiesko czarny, "dwójka" to masa (brązowy). Czujnik jest zwykły, oporowy z pływakiem. Pzdr. Jeśli dobrze rozumiem, to plusowy sygnał paliwa leci na kabelku niebiesko-czarnym ?
Tak, to jest ten zawór. :spoko:
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Oj, ciśnienie paliwa ma pierwszorzędne znaczenie. Nie jeden nowiutki wtrysk został ugotowany przez śladowy dopływ paliwa. :)
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
problem ogarnięty oring filtra paliwa walnął
Jakie jest ciśnienie paliwa za filtrem na wolnych obrotach bo tego nie podales
Witam. Usterka 4,5i6 cylindra (błąd zasterowania, brak reakcji na zasterowanie). Brak paliwa albo "stoją" pompy albo niesprawne wtryskiwacze lub ich połączenia. a ten MR 5523 to nie 5528?
Oczywiście, że to powrót paliwa z głowicy.
Witam. Poszukuję schematu tablicy wskażników,i podłączenia kostek do w/w tablicy w Mercedesie Atego. Jest taki problem że wskażniki powietrza,paliwa,wody,niedziałają i wyświetlacz nic nie wskazuje. Jak by ktoś mógł mi pomóc to z góry Dziękuje.
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Chodzi i mercedes atego 2007r
ja miałem podobny przypadek w atego 1228 okazało sie że oring na filtrze paliwa był zbyt cienki i łapał powietrza
A jak wymieniales olej to wymieniales filtr paliwa?? Mialem niedawno podobny problem z Atego. Tez schodzilo paliwo jak troche postal. Okazalo sie ze problemem byly oringi na filtrze paliwa. Pomimo tego ze do nowego filtra (zamiennika chyba Hengst) byly dolaczone nowe oringi to po wymianie na oryginalne z ASO (za kilka zl za szt) problem ustal i juz...
A czy nieszczelny wtryskiwacz może być przyczyną schodzenia paliwa z pompki pld?
Obwód ładowania uszkodzony Czujnik, turbina, chłodnica powietrza i jej kolektory, dopływ i ciśnienie paliwa... Szukaj.
Jeśli się zdecydujesz na przekładkę, pamiętaj, że najlepiej wziąść z komputerem nawet jeśli silnik jest taki sam. Jak weźmiesz jeszcze kluczyk, to odpadnie konieczność zgrywania immobilizera. przyczyną było zepsucie pompowtryskiwacza Te silniki nie mają pompowtryskiwaczy. To nie jest Passat :) I tu właśnie potrzebowałbyś komputer, żeby sprawdzić oryginalny...
Mercedes Atego ciężko odpala gdy łapie trzeba pompować pedałem gdy złapie i odpali chodzi jak traktor co może być nie tak? Filtr paliwa wymieniony i odstojnik wyczyszczony.
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Gerri, proszę o pomoc w Atego 1218 z 2004r 4cylindrowy silnik, vin-u nie znam. Nie działa wskaźnik paliwa i pokazuje się błąd INS E 01 0508. Doszedłem, że coś z plusem jest nie tak, ale prąd jest przy zbiorniku, więc co może być nie tak? Z góry wielkie dzięki.
Wskaźnik paliwa: najprawdopodobniej padł czujnik Wskaźnik powietrza: najprawdopodobniej wiązka w pobliżu czujnika. Silnik: tego ci nikt nie powie - przyczyn może być co najmniej kilkanaście na początek. Bez odczytu kodów błędów nikt ci nic nie powie. Błędy można odczytać z licznika - ale pewnie masz uszkodzony wyświetlacz jak to w ciężkim Atego z tych...
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
te MR 11215 to nie wiem nie robie w mercach ale edc to napewno sterowanie wtryskiem paliwa
3720 Awaria czujników zużycia hamulców 0902 Przewód komunikacyjny ma zwarcie do + /tu potrzeba schematu albo DAS pod ręką/ MR 1115 Czujnik temperatury paliwa - przekroczenie wartości, zwarcie, przerwa
Nie pamiętam w tej chwili kodów, ale jeśli to jest faktycznie kod doładowania proponuję sprawdzić czy się w intercoolerze nie zebrała woda. Atego ma tę wadę i trzeba od czasu do czasu "osuszyć" cooler. W drugiej kolejności filtr paliwa i cała paliwowa instalacja zasilania.
ciśnienie w cylindrze ok, pozostaje mi zbadać ciśnienie paliwa, na oko sprawdzałem, jak silnik chodził to luzowałem nakrętki przy każdym wtryskiwaczu i na 2 słabiej leci, czyli jak by było słabe ciśnienie paliwa na 2 cylindrze, czekam na wskazówki...
Od końca, nowy załapie od razu, troszkę dojechany musi pokręcić parę obrotów. 3 sekundy to nie taki duży problem. Jak paliwko będzie OK to i odpalanie się poprawi. Po wymianie, demontażu filtra paliwa, Atego ciężko odpala, taka ich uroda, trzeba wymianę robić szybko by nie zdążył się zapowietrzyć na dobre albo zalewać komorę przed założeniem filtra....
zarówno przełącznik zespolony kierunków jak i włącznik świateł okazał się dobry, sprawdziłem podpinając do innego Atego. nie wiem czy zwarcie na + w przewodach czujnika paliwa może mieć na to wpływ? Może ktoś się wypowie na ten temat. Dodano po 5 zarówno przełącznik zespolony kierunków jak i włącznik świateł okazał się dobry, sprawdziłem podpinając...
przez cały czas świecą na tablicy rozdzielczej kontrolki: " UBAT " z wykrzyknikami Komunikat zawiadamia, że napięcie w sieci auta jest za niskie lub za wysokie. Zależnie od tego przed napisem "U Batt" pojawia się odp. znak: ">" lub "<". Można też skorzystać z multimetru. oraz " EDC ". Jeżeli wyświetla się EDC, to powinien w tym systemie być również...
częściej wsysa olej do paliwa. Wtryskowa pompa. Oringi na wtryskiwaczach tak.
Kolego ja ostatnio walczyłem z webastem też w atego i powiem Ci że cały problem był w pompie paliwa tzn: najpierw wydzieliła się parafina i wszystko zapchała objaw identyczny jak u Ciebie. Niestety poszła z dymem więc założyłem nową i okazało się że w zbiorniku z paliwem do webasto miałem tyle parafiny, że i ta go zassała więc wszystko rozebrałem pomyłem...
Witam. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie ma być ciśnienie paliwa po wkreceniu manometru w miejsce czujnika temperatury paliwa? U mnie na wolnych jest 2 bar a na wyższych dochodzi do 5 bar.układ paliwowy wyczyscilem, nieszczęsne zaworki też sprawdzone.
Witam Mam problem z ATEGO II 2010r z wskazówką poziomu paliwa. Podczas jazdy czy postoju poziom paliwa skacze w ciągu kilku minut od zera, do full paliwa, do połowy itd - nie ma zasady. Rusza się powoli, nie skacze. Wymieniłem czujnik na nowy oryginalny Mercedesa https://obrazki.elektroda.pl/3960164000_... Niestety nie pomogło. Mechanik...
Stokrotne dzięki Gerri, jesteś Wielki! Po wlutowaniu rezystorów tablica ożyła. :D Nie działa mi jeszcze wskaźnik poziomu paliwa(nie działał już wcześniej). Czy wiesz może który pin na wtyczkach łączy się do czujnika poziomu paliwa(przypuszczam, że może być przerwa w wiązce, bo czujnik jest sprawny)?
nakrętki to zbędna sprawa W miejscu przylegania nakrętki do końcówki-jedne są stożkowe, drugie płaskie. Nie widać na pierwszy rzut oka :) Ciśnienie paliwa to jest?
Przewody od lampy idą do góry do głównej "rozdzielni?" wiec wychodzi że zwarcie jest w wiązce z przodu samochodu. Ten błąd od pedału hamulca też może być z tym powiązany? Dodam rownież, że jak wciskam hamulec to wskaźnik od paliwa idzie w prawo w kierunku pełnego.
Witam, chcę wymienić pompę paliwa (wkład) VW Passat B5 1,9tdi , 85 kw, silnik ATJ , 2000r. Jestem na etapie odkręcania dekla , pierścienia , odłączenia wtyczki i odłączenia przewodów paliwa. Z tego co widzę to w środku jest jakaś wtyczka, wkład pompy i przewody w peszelu . Moje pytanie jest co po kolei mam odłączyć, aby nic nie uszkodzić. Chciałbym...
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
I tu się mylisz koniol. Pompy jeśli chodzą na dobrym paliwie i nie dostają powietrza z dziurawego układu, silnik nie został przegrzany, to są nie do zajechania. Silniki mają po 1,2 - 1,5 miliona na zegarku a pompy nie były ruszane. Wtryskiwacze wytrzymują połowę z tego przebiegu, potem zwiększają koszty. :) Jak ktoś chce jeździć na niesprawnych wtryskach...
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem Atego 1823 2003r WDB9505361K850533. Kreci ale jakby nie dostawal paliwa swieci sie jakis blad MR Cylinder Failed, udalo mi sie odczytac jeszcze takie bledy MR 5228, Mr 5028, MR 5128, Mr 4806 moze ktos pomoze bo skonczyly mi sie pomysly. Przegladnolem cala instalacje jest w stanie idealnym. Moze ktos ma wiedze...
Problemem była nieszczelność w układzie podciśnienia, a konkretnie zaworek obiegu chłodzenia paliwa.
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
Do serwisu pod warunkiem, że paliwa nie zatankowałeś do Ad Blue. :) 6820 Ciśnienie powietrza w układzie oczyszczania spalin jest za wysokie.
Gdy wchodzę w komputerze samochodu i lecę po kolei wszystkie sterowniki (mr, fr, ins itd) wszędzie pokazuje "ok". Dziś zauważyłem że gdy stanę np na światłach na luzie to kontrolka po chwili zaczyna migać, wystarczy że dodam gazu to świeci ciągle. Podejrzewam że coś z paliwem na zasilaniu, bo gdy odkręcę np jeden przewód od obudowy filtra paliwa i wkręcę...
Nie o to oznaczenie mi chodzi. Chodzi o: AJM, AVX, AVB, ATJ, AVF Sprawdź przekaźnik nr 10 bo to diesel. Na podszybiu powinien być jeszcze przekaźnik nr 370 ale bez niego to już nie zapali ani nawet kontrolka świec żarowych nie powinna się świecić. http://obrazki.elektroda.pl/8573899800_1...
pewnie masz ATJ, bo AJM jej nie ma. Różnią się konstrukcją pompy tandemowej. Swoją drogą ATJ pali bez zasilania tej pompy bez zająknięcia.
Witam. To co do tej pory udało mi się ustalić. Żeby malutka odpaliła trzeba pokręcić tak z 10 sekund chyba ,że się po pompuje. Jak odkręci się filtr paliwa to paliwo szybko ucieka z obudowy. Myślałem że winny jest ten zaworek co znajduję się w obudowie ( taki czarny grzybek) ale przeczytałem temat o atego gdzie przyczyną takiego stanu żeby były filtry...
No i jak kolego maestrus udało się coś ustalić w sprawie cofającego paliwa? Zmagam się podobnym problemem , mam silnik ATJ.
Takie przypadki się zdarzają. :) Ten na zdjęciu, wcześniej zafundował sobie nową turbinę i pompę paliwa. :) :) http://obrazki.elektroda.pl/5307235100_1...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
No tak: Atego. Od prawie dwudziestu lat robione w jednym, niepowtarzalnym modelu. Nie dzieli się na "małe" (do 15 ton) i "duże" (powyżej 15 ton), nie ma żadnej różnicy czy to pierwsza, druga, czy trzecia seria. Każdy z nich ma inny schemat elektryczny. :-/ nie pokazuje ciśnienia powietrza w zbiorniku Niby w jakim zbiorniku? Spryskiwacza? Paliwa? Płynu...
Witam. Nabyłem MB Atego 2 1218 z 2005 r. niestety zauważyłem że brak jest światła stop na postoju. Po włączeniu zapłonu od razu wyskakuje błąd ABS i błędy INS :1116 , 0508 ( wskaźnik paliwa działa do momentu włączenia świateł -później opada) , 3038 (auto w manualu) , 3036 , 3010. Ponadto świruje obrotościomierz- czasami pokazuje z kosmosu obroty a czasem...
Po pierwsze, pedał gazu po wymianie musi być nauczony. Obroty silnika nie wzrosną jeśli będzie czujnik położenia biegu N niesprawny, oraz czujniki położenia sprzęgła. Słaby dopływ paliwa też może być, ale to byś napisał, że się dławi i nierówno pracuje.
Witam! Jestem nowym użytkownikiem Mercedesa Atego 815 i nie wiem co oznaczają błędy fr 2620 i mr 1 4038 ktoś mógłby jaśniej opisać co te błędy oznaczają? I czy wciśnięcie przycisku reset na tablicy pomoże? jeśli nie to jak te błędy najlepiej skasować? Rownież autko powyżej 60 km/h zaczyna bardzo głośno pracować, mam wrażenie że silnik wpada w jakies...
Witam. Jak w temacie. Posiadam autko mercedes Atego 1217 1998 rok. Wrociłem właśnie od kolegi z serwisu, wymieniałem filtry paliwa oleju i olej. Po odpaleniu po wymianie autka Wyskoczył błąd EDC i pedał gazu nie reagował. Po chwili komp wywalił błąd FR 1 7070. Na elektrodzie wyczytałem ze jest nie nauczoy pedał gazu. Kolega Geri pisał ze juz był podawany...
Mam problem w samochodzie Mercedes Atego 817 z 1999 roku. Na wolnych obrotach silnik szarpie, przerywa i gaśnie. Na pulpicie wyświetla błędy 0312 i 3620. Wcześniej pokazywało 0309, teraz 0312. Co to może być? Wymieniłem filtr paliwa.
EDC Eletronic Diesel Conttrol Elektroniczna regulacja silników ZS Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku....
Sprawdź jeszcze, czy pedał gazu jest nauczony (procedurę nauczania pedału gazu z klawiszy licznika zamieszczałem na forum). Wtedy pomimo naciśniętego gazu stan pedału może zostać rozpoznany przez sterownik FR jako nienaciśnięty - co jest jednym z warunków załączenia hamulca silnikowego. Samo zwarcie w dźwigience takiej sytuacji nie spowoduje - przyczyn...
Wszędzie, od głowicy po blok silnika, lejący strugą wtryskiwacz, uszkodzone uszczelnienie pomp wtryskowych... Możliwości bez liku, jak nie robiłeś tego nigdy to ciężko będzie Ci zlokalizować usterkę. By wykluczyć same końcówki wtrysku zaślep pompy i wytwórz w układzie paliwowym silnika ciśnienie 5-6 barów, jak utrzyma przez kwadrans to wtryski, jak...
Witam, w ATEGO 815 z 2005r. pojawił mi się KOD 3604 przy diagnostyce i zaświeciła pomarańczowa kontrolka na liczniku (przednia kabina z kołami) pod wskaźnikiem paliwa. Wg AUTO-COM-a to "Diagnostyka masy elektrycznej zaworu 1; zasilanie/ linia zasilająca zwarta do masy - priorytet 1 - Stały. W parametrach czasu rzeczywistego pokazuje, że ZACISK 30A -...
Witam mam problem mercedes atego 815 pojechałem na urlop auto stało 6 dni a następnie zaczęło samo kręcić rozrusznikiem. Zapłon świeci bez kluczyka tak jak by był włączony za pomocą kluczyka. Wskaźniki wskazują stan paliwa powietrza w układzie oraz świecą się kontrolki te które świecą się po włączeniu zapłonu. Tak jak wspomniałem rozrusznik cały czas...
Zauważyłem też ze jak włącze światła i pociągne dźwignie od długich to włączy się zapłon tak jakbym przekręcił kluczyk Zwarcie włókien na jednej z żarówek H4. Było już o tym na forum. Wyjmij obie i sprawdź - prawdopodobnie ta co nie świeci robi zwarcie. wariuje też wskaźnik stanu paliwa. Jak zatankuje auto do pełna to po paru minutach jazdy wskazówka...
Masz racje tak było, chcieli za szybko. A najlepsze jest to że jak pokazałem kawałki koła to powiedzieli że widzieli to, ale stwierdzili że będzie chodzić. Dodatkowo łapa wyciskająca sprzęgło jest do regeneracji wyrobione jest w niej wszystko co tylko może być. Mam pytanie ile płacicie za koło zamachowe do takiego silnika? Odpowiedzi mogą być na PW....
Bobek? W łączniku dolotu do kolektora ssącego masz zaślepkę. Wielkość doładowania jest zależna od obciążenia a nie obrotów. Dawkowaniem paliwa steruje MR, inaczej niż w starych rzędowych pompach. :) Bez komputera diagnostycznego nie dowiesz się czy czujnik czyta doładowanie prawidłowo.
Piszesz co ci ślina na język przyniesie... * Wypięta kostka od któregoś wtrysku No tak - wtrysk nie pracuje, i nie ma spadku mocy. Genialne! To może wypnijmy wszystkie wtryski - jaka oszczędność paliwa będzie! (bez spadku mocy oczywiście) Ale w Atego nie ma wtyczek na wtryskach... * Do wymiany tylni czujnik na listwie W Atego '98 nie ma również listwy....
Witam Proszę o pomoc jestem posiadaczem merc atego 1222 z 2008 roku i ostatnio wyświetla mi się błąd FR 0201 Sterowanie silnikiem CAN do MR w trybie jednoprzewodowym Podczas wyświetlania się tego błędu silnik chodzi jak by brakowało mu paliwa i nie ma pełnej mocy, ale nie zawsze się to dzieje. Moje pytanie czy to może być wiązka i gdzie szukać ewentualnie...
Sprawdź na początek turbinę, tak jak kolega Gerri sugeruje. Ale może być też przyczyna w "dojechanych" wtryskiwaczach. W momencie usterki czujnika wału korbowego, MR 0312-brak sygnału, układ nie reguluje obrotów a pompy mimo wyłączenia zapłonu przebijają paliwo przez wtryskiwacze, i są kłopoty z wyłączeniem silnika. Baaa, taki silnik nawet potrafi bez...
Jeśli ten błąd pojawia się sporadycznie po jeździe pod górę, albo po uruchomieniu i po chwili gaśnie; Może zanim dobierzesz się do pomp sprawdź filtr paliwa, dopływ do filtra, szczelność układu zasilania. Po sprawdzeniu wszystkiego i procedury jaką podał kolego Gerri, występowanie tego samego błędu wskaże konieczność wyrwania wtryskiwacza. :)
Można spróbować przedmuchać przewody od podstawy filtra paliwa do zbiornika, sprawdzić odpowietrzenie zbiorników. Czasami też w podstawie filtra taki grzebień plastikowy się rozpada i blokuje przepływ paliwa. I polecam pojechać do kogoś innego na diagnostykę komputerowa.
Niestety, sprawdzałem po VIN'ie nie ma takich kodów błędów. Najlepiej będziesz miał podłączyć autko pod Star Diagnoze i odczytać błędy bezpośrednio, przy okazji podejrzysz parametry silnika. Martwi mnie to,że jak piszesz auto nie pali nawet na plaku. To może oznaczać brak kompresji na którymś z cylindrów. Olej sprawdzałeś? tzn. czy nie ma jakiegoś syfu...
Możesz tak sprubować powinien wyrzucić jakiś błąd.Ale jak zasilania na kostce przy piecu masz dobre i czujniki posprawdzasz na piechotę każdy z kolejna i są dobre,pompa paliwa i silnik na krótko chodzą to pewnie sterownik poległ.No chyba że się zablokował po zbyt wielu próbach startu.
Gerri Witam mam taki problem z Atego z rana pali normalnie a jak się nagrzeje to komunikat CODE, kręci a nie odpala. Nie strzelają też zawory. mam rozebraną wiązkę. i już zrobioną tam gdzie była poprzecierana. Gdy ruszam tymi kablami to czasami zaskoczą zawory. Czy te elektrozawory od puszczania paliwa można podłączyć na krótko i gdzie one się znajdują....
trzeba by jeszcze sprawdzic cisnienie paliwa na pompie tandemowej,no i cos w tej 13 grupie,korekta na 4 cyl jakas rozna od pozostalych cyl
witam wszystkich mam problem z atego niechce odpalic paliwo idzie na wtryski czyli pompa dziala,ale chyba nie otwiera wtryskiwaczy.co to moze byc czy to jest wina sterownika.prosze o odpowiedz i z gory dzieki
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
No tak tu masz rację tu ewidentnie brakuje mu paliwa bo nawet dymka nie puści ciśnienie doładowania na 6b obciążony koło 2.1 bar z kompa czyli za mało. Czujnik ciśnienia w kolektorze wymieniałem a temperatury cieczy i paliwa pokazuje dobrze wyjmę mu chyba jeszcze raz te wtryski i dam na stół do sprawdzenia a przy okazji zmierzę wychylenie tych dźwigienek....
"Dodam że samochód ciężko odpala rano lub nawet jak postoi pół godziny,w serwisie zmienili pompę paliwową nie pomogło, w końcu zmienili filtr paliwa i jakąś uszczelkę kwitując naprawę że auto sprawne.A faktycznie auto pod rząd odpala bez problemu,lecz jedynie jak postoi 30min.to już trudniej odpala. Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry. Witam. Miałem...
Ins00508 usterka czujnika poziomu paliwa, lub jego obwodu ( przerwa/zwarcie). Fr 01723 usterka czujnika biegu neutralnego, lub jego obwodu (przerwa/zwarcie). CODE na desce podczas odpalania oznacza że immo nie wykryło kodu kluczyka, przyczyna rozkodowany kluczyk, lub od razu po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręcasz go w pozycję rozruchu a system...
Witam tak jak wyżej w temacie mam wodę w układzie paliwowym. Mam duże ubytki w układzie chłodzenia przyszły mrozy i rozsadziło mi obudowę filtra paliwa. Co może być przyczyną wtryski pęknięta głowica? Bardzo bym prosił o pomoc
A wiązka elektryczna, czujniki, ze starego włożone? Popuszczanie rurek nie zawsze się sprawdza jeśli któryś wtrysk leje za dużo. Ciśnienia paliwa na układach bloku do zmierzenia, jeśli wtryski i pompy pewne, jak przekładane ze szrotu to daj lepiej silnik pod diagnostykę. Doloty powietrza, wydech, turbina, wszystko ma wpływ. Jeśli nie pali pierwszy albo...
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
Przedmuchiwałem już przy niewielkiej ilości paliwa ,bezskutecznie . Będę jeszcze próbował wężykiem powrotnym do zbiornika .Dzięki za zainteresowanie ,każda podpowiedż jest przydatna .
Oczywiście, że układ zasilania. Trzeba zacząć od podstaw: wkład filtru paliwa, ssawka , przewody - aby dobrze było doprowadzane paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pomp jednostkowych. Tylko jak nie masz z tym do czynienia to nie jest takie proste - bo te silniki nie mają ręcznej pompki paliwowej, a wkład filtru musi być odpowiedni i dokładnie zamontowany....
01- przesuń przecinek o 2 w lewo - ciśnienie w 1. obwodzie 02- " " " " " 2 03- % paliwa w balonie 04- obroty silnika 05- temperatura silnika Z tego wynika, że silnik stał; ale pokazuje, że jest ok. Jak odpalisz, to porównaj odczyt dopiero po zbiciu osuszacza. Ale musisz sprawdzić połączenia czujników niemonitorowanych ( ręczny, podn. kabiny itd.)
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Witam mam Passata b5 1,9 TDI 2000r, silnik bodajże ATJ taki wychodzi z komputera.Chce wymienić olej i wszystkie filtry np paliwa, czy z tym filtrem/wymiana są jakieś problemy , mianowicie odpowietrzenie ? oglądałem filmy mieli przyrządy które odpowietrzają układ. lub kasowanie komputerem inspekcji? proszę o rady czy sam bez sprzetu sobie poradzę.
witam proszę o pomoc w sprawie podłączenia zegara do sterownika pieca ebera. poniżej podaje oznaczenia pieca i sterownika oraz zdjęcie zegara, poszukuje także instrukcji do tegoż zegara. jakie powinno być napięcie na świecy oraz na pompie paliwa? jak wykasować ewentualne błędy w sterowniku? czy przy pomocy tego zegara można sprawdzać kody błędów? Gdzie...
paliwa atego atego czujnik paliwa czujnik paliwa atego
przewod ethernet czerwona kreska router talktalk
Opóźnione działanie hamulca górskiego w Volvo - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja regulatora napięcia w Gilera Runner 125