brudna przepustnica? podlaczales vaga?
Ja wiem. Cofasz nastawnik tak żeby przepustnica się całkowicie zamknęła, i na pinie 2 ma być 0,20-0,25V. A tak naprawdę to się tego niby nie reguluje, tylko wymienia razem z przepustnicą. :D
Witam serdecznie poszukuje schematu lub podpowiedzi jak podłączyć sam układ zaplonowy bez sterownika silnika ecu tak aby było wyprzedzenie zapłonu. Auto to audi 80 b4 2.0 abt silnik będzie pracował wyłącznie na lpg. Silnik ma tylko przepustnice i mikser lpg oraz układ zapłonowy. Pozdrawiam
Może sie linka przycina? , sprawdz przepustnice.
na pewno nie ma jest to na jednej wtyczce pod przepustnicą.
może ktos mi przyblizyc dzialanie "wylacznika przepsutnicy" ? i "regulatora podgrzewacza" ? czy jest tam jakis zawor na elektromagnes ktory dziala na 12V czy jest cos innego ? prosze o pomoc.... pozdrawiam
Przepustnica nie ma bezpośredniego połączenia z komputerem skrzyni biegów (TCM). Komputer skrzyni biegów informacją tą ma od komputera silnika (ECM).
więc masz nieszczelność w połączeniu przepustnica->klapa
Witam. Mam pytanie odnośnie lpg w audi 80 2.0 abt. Podczas załozenia gazu i włozenia mixera gazu auto słabiej przyspiesza. Wpadłem na pomysł aby powiększyć przepustnicę z 40mm na 44mm i założyć mixer z 36mm na 42mm wtedy tego dławienia by nie było? proszę o opnie. Czy to pomoże odzyskać moc w moim audi?
Audi 80 abt ma taką samą przepustnicę jak golf 3 wyciągnąłem i zmierzyłem fi 38. Pomogła regulacja. Zamykam temat.
Mam Audi 80 z gaźnikiem Keihin 2,więc o komputerze nie ma mowy,prawdopodobnie kręcili przepustnicą przy regulacji gazu, i ma za małe otwarcie,może zawór od paliwa jest wadliwy i przydławia przepływ.Też mam zagazowane,ale w porządnej firmie i żadnych problemów przez 4 lata nie miałem.Jeżeli masz gaźnik 2EE to jest sterownik silnika coś a'la komputer,ale...
B5 1.6 102 KM to opcja na niedrogie jeżdżenie W tym gaz nawet na mieszalniku dobrze jeździ. O ile nie cieknie olej z silnika to auto nie do zajechania. Przepustnica na linkę.
Kolego wejdź sobie na dział samochody elektryka i elektronika masz tam temat golf II 1.6 gaźnik pierburg 2ee to bardzooo obszerny temat:D
sprawdź czy po rozgrzaniu silnika klapka przepustnica od automatycznego ssania się otwiera
Własnie dlatego pisze na elektrodzie żeby zwalczyć problem bo spalanie jest straszne . Podpinałeś może autko pod kompa ?? jak tak to jakie błędy u ciebie wyskoczyły ?? u mnie wyskoczył błąd coś związany z przepustnica .
mialem ten sam problem na zimnym silniku, praktycznie nie dalo sie jechac - sprawdz TPS, on musi dosc dokladnie byc skalibrowany wraz z tym jak dziala przepustnica. no i oczywiscie droznosc powrotu!
wyczyścił odmę , przepustnice, gaźnik i element woskowy Chyba tu wtrysków nie ma
Witam. Mam problem z nastawnikiem przepustnicy górnej w Audi 80 B3 1.6pp. Zachowuje się tak jak na filmiku poniżej, przez co auto nie chodzi jak powinno. Jakieś pomysły? https://youtu.be/Fxd6noWNshE?fe...
Żeby pierdoły wykluczyć przeczyść przepustnice i zaadoptuj ponownie . Jak nie to dalej szukaj ...
Sprawdź szczelność kolektora dolotowego, pomiędzy mieszaczem a przepustnicą. Dodatkowo zerknij na samą przepustnicę czy dobrze się domyka, czy nie ma luzu.
Przepustnica musi się zaadoptować z tym że temp. płynu min. 80 stopni. A jaki komunikat wyskakuje podczas adaptacji?
A jak z przyśpieszeniem ? bo ja mam jeszcze audi 80 kombi z silnikiem 1.9 tdi 90KM to lepiej sie zbiera niż te A6, a bawiłeś się już tą przepustnicą ?
zrob reset akumulatorem i ustaw przepustnice wtedy sprawdz napiecie lambdy emulacja lambdy na masa jak dziala lambda to gaz do regulacji tak zeby lambda dobierala na wolnych(reduktor) i podniesionych obrotach(PWA) tps bosch mono a wlaczanie odrazupo dotknieciu gazu
podpiąć manometr i obserwować już kilka postów wyżej mu to sugerowałem, ale uparty brnie w schematy, krokowce i przepustnice, Ciężko jest komuś pomóc kto szuka pomocy ale wie lepiej.
Oczywiście że turbina nie pompuje, bo to tego celu służy sprężarka. Z racji że jej wirnik cały czas się obraca może powstawać minimalne nadciśnienie. Albo ten wskaźnik jest niedokładny. Podciśnienie występuje gdy w układzie dolotowym jest przepustnica (silnik z zapłonem iskrowym). Ty masz Diesla więc przepustnicy nie masz.
Wszystko wskazuje, że masz uszkodzony silniczek położenia przepustnicy, co do czyjnika Halla nie będę się wypowiadał... Pozdrawiam.
(pedał gazu zapada się). Na początek trzeba sprawdzić wtyczkę i wiązkę od regulatora położenia przepustnicy. Sprawdzić również potencjometr przepustnicy.
Witam. Sprawa dość głupia ale to tylko pytanie. Czyściłem przepustnice i odłączyłem wtryski gazu i benzyny. Jak mają byc teraz podłączone wtyczki do wtrysków benzyny i gazu? Audi 80 2.0 ABK
Podobny problem mieliśmy u kumpla w Audi 200 5T (2,2L Turbo) Winowajcą był nieszczelny dolot, a raczej przez nieuwagę wypiety przewodzik o przekroju 2mm :!: Po podłączeniu ów rurki wszystko grało jak trzeba :!: W Twoim przypadku działo by sie to i na LPG jak i na benzynie, więc odpada. Przewody i kopułki to raczej gdy LPG źle chodzi, ale zawsze możesz...
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
jutro coś pomyśle i posprawdzam tylko problem jest z wolnymi obr jak jedziesz to normalnie jedzie a i sprawdzałem jeszcze jak podniosłem obr otwierając szerzej przepustnice i tak zostawiłem to było ok tylko trzymał ok 1,3tys obr
Właśnie zdjąłem pokrywę filtra powietrza i obok wtryskiwacza jest metalowy element przykręcany 4 śrubami , pod nim jest membrana która właśnie mi strzeliła :cry: bezyna przeciekała prosto na przepustnicę powoduje to nierówną pracę silnika, no i niestety nie wiem czy można to dokupić,
To moze byc rowniez regulator polozenia przepustnicy.
audi silnik 1,4 bez. AUA jadąc przeciętną prędkością 90/110 po przejechaniu około 80km tak miałem ostatnio, auto nagle traci moc mimo prze gazowania i próbą wyłączenia silnika nie pomogła żadna kontrolka na wyświetlaczu nie świeci jaka przyczyna mogła by być miał ktoś taki problem .ostatnio czyszczona przepustnica,wymieniłem świece,
Witam wszystkich Problem dotyczy Audi 80 rok 1991 1.8 bęzyna jednopunktowy wtrysk paliwa po uruchomieniu samochodu otwierajac maxymalnie przepustnice auto baardzo powoli wkreca sie na wysokie obroty zaraz po odpaleniu jest to prawie nie możliwe. jak troche popracuje silnik jest mozliwe rozkrecenia go na max obroty. probowalem ustawiac zaplon lecz to...
To by i na ciepłym anomalie pokazywał. Odpiął IACV - bypass się zamknął, ciągnie tyle co przepustnicą, więc i gazu mniej potrzebuje. A że przepustnica pewnie już rozklekotana to i obroty za bardzo nie spadły. Zresztą z blosem to nigdy nic nie wiadomo.
Po przekroczeniu tych obrotów otwiera się druga przepustnica, czuć to na większym oporze pedału gazu. Zrób gdzieś diagnostykę to będziesz wiedział co nie jest OK.
Tak to jest normalne. Silowniczek podpiera przepustnice gdy silnik schodzi z wysokich obrotów Dzieje sie tak w zakresie do mniej wiecej 1500 do 800 obr /min
Twój typ gaźnika nie mówi mi zbyt dużo, bo nie pamiętam po typach, ale automat od ssania występuje wszędzie, gdzie nie ma ręcznego cięgna. Jest to puszka z bimetalową spiralą z boku gaźnika, do której dochodzą dwa węże z układu chłodzenia. To cudo się często psuje i jego oś, która zamyka przepustnicę od ssania, oraz za pomocą schodkowego półksiężyca...
Czujnik temperatury silnika, stycznik wolnych obrotów pod osią, przepustnicy, źle ustawiony wkręt uchylenia przepustnicy.
Posiadam audi80 b3 1,8s - po osiągnięciu przez silnik 90c przy dodawaniu gazu zaczyna się dławic i bardzo szarpie, silnik nierówno pracuje. Problem znika po ostygnięciu silnika. Odpinam wszystkie czujniki po kolei i nie ma różnicy. Auto nie posiada instalacji gazowej. Czasem auto po nagrzaniu działa normalnie. Bylem u 3 mechaników którzy wymieniali...
witam posiadam audi 80 2,0 115km silnik abk i mam problem z jej uruchomieniem wymieniony kopułka , palec, aparat zapłonowy , świece , rozrząd , filtry , olej , wtryski , przepustnica , przepływomierz . i nadal nie mogę jej odpalić kreci ma chęć zapalić ale i tak nic się nie dzieje wszystko ustawione tak jak należy i cisza :/ już nie wiem w czym jest...
G127 to nie TPS.... G127 to czujnik obrotów nastawnika przepustnicy.. Wymienić nastawnik przepustnicy na działający..
Nie ma żadnego wpływu. ABT to jednopunkt. Jak chcesz tam szukać dziury w dolocie to jedynie rura od serwa hamulcowego i podstawa przepustnicy do sprawdzenia.
Panowie przepraszam że mnie nie było ale sprawy rodzinne i nie miałem czasu lecz dziś sprawdzałem i przepustnice ii czy to że moje autko nie ma wolnych obrotów albo strasznie dziwnie na wolnych obrotach chodzi może być spowodowane nastawnikiem biegu jałowego??
zmierz ciśnienie paliwa bo może nie domaga pompa (to chyba wielopunktowy wtrysk?) sprawdź ciągłóść potencjometru przepustnicy
A jak mógłbym sam wyregulować reduktor, skręcając na nim śróbe powietrza i dawki gazu do zera i ile obrotów musiał bym odkręcić każdą z nich, żeby miał mniejsze spalanie gdyż pod zawór sterujący przesyłem gazu na przepustnice podkładałem podkładki zmniejszając przepływ gazu aż silnik ledwo pracował a spalanie było takie samo.
Tam gdzie masz elektozawór (okrągłe, z kablem, na dole) on właśnie służy do odcięcia biego jałowego, żeby dało się zgasić samochód z bardzo rozgrzanym silnikiem. Zanim je wprowadzili, zdarzało się że następował samozapłon po wyłączeniu kluczyka, coś w jak dieslu... Więc poza czyszczeniem sprawdź działanie tego zaworu. Ponadto sprawdź czy na ciepłym...
Na początek proponuję podłączyć samochód pod interfejs diagnostyczny np. VAG COM (o ile jest tam złącze OBD1) i sprawdzić czy są "błędy". Moim zdaniem problemem może być zabrudzony silniczek krokowy, wytarty potencjometr przepustnicy, przewody WN, palec rozdzielacza, kopułka lub świece.
Wygląda mi to na silnik krokowy sterujący przepustnicą. zwykle dodaje on trochę gazu np przy włączaniu dużego obciążenia (ogrzewanie szyby) tak by silnik miał takie sam obroty na biegu jałowym. Jeśli to występuje właśnie na biegu jałowym, a po otwarciu przepustnicy przestaje to wygląda to właśnie na "regulator biegu jałowego"
Trzeba sprawdzić nastawnik przepustnicy i jego stycznik,czujnik temp, TPS itp. Położenie spoczynkowe przepustnicy pewnie też rozregulowanie przez gazowców.
Witam mam problemik od jakiegoś tygodnia mam problem z obrotami silnika. Po rozruchu spadają na 400-500 obr/min i niewiem czy to silniczek krokowy czy inny regulator obrotów. Jest to Audi 80 B4 93r silnik ABT na monowtrysku. Problem pojawił się najpierw na bęzynce ale teraz jest i na gazie. Jeszcze jedno przy wiązce kabli koło silniczka krokowego były...
Witam Kolegów. Jak w tytule jestem posiadaczem Audi 80 B3 z silnikiem na gaźniku, symbol silnika PP. Silnik nie chce mi odpalać jak jest zimny, sprawdziłem nastawnik przesłony powietrza podłączyłem plus z akumulatora i przepustnica się zamknęła, czyli sprawny. Sprawdziłem instalację i powstał problem brak napięcia w instalacji do w/w nastawnika. Może...
witam mam audi b4 silnik 2.0 abk b+g i mam nastepujacy problem auto po rozgrzaniu na benzynie zaczyna rzucac obrotami w zakresie od 500 do 1000obr./min i wystepuje to tylko w czasie gdy samochod jest na biegu jalowym gdy jade to jezdzi normalnie nie szarpie dopiero gdzy obroty zblizone sa 1000 wtedy szarpie ale powyzej tej granicy nie. dodam ze na gazie...
Sonda lambda działa. Na wolnych obrotach ma napięcie 0.22V dopiero gdy palcem przymykam tą przepustnice górną to napięcie wzrasta. Może ten jej sterownik źle nią steruje? Niestety nie wykręciłem jeszcze gaźnika i nie sprawdziłem tej uszczelki gumowej pod nim.
ustawienie zapłonu nie ma nic do rzeczy nie było przypadkiem strzału gazu? VAF-przepływomierz TPS-czujnik położenia przepustnicy
a czy ktos mi powie co bierze udział w pracy na gazie, a co nie, chodzi mi o czujniki temp i potencometr przepustnicy i inne
Hamulec nie ale gaz w seacie mojego szwagra się zacinał winna była przepustnica,nie wiem jak ty ale ja już jeździłem i naprawiałem wiele aut i mam rozeznanie. I ty z Pruszkowa śmiesz twierdzić że w Siedlcach są machlojki :!:
Witam TPS znajduje sie na osi z przepustnicą ,odpowiedni kabelek znajdziesz w nastepujący sposób bierzesz miernik włączasz zaplon i wpinasz sie do pierwszego kabelka (oczywiście jedna koncowka od miernika do masy a druga do kostki od Tpsu) ,jezeli bedzie jakis niecaly volt napiecia wtedy krecisz przepustnica jakbes dodawał gazu napiecie powinno wzrastac...
Przepływka do czyszczenia\wymiany Filtr powietrza do sprawdzenia\wymiany (zagazowane auta mające przepływomierze w kol. ssącym muszą mieć wymieniane filtry powietrza co 10-15 tyś km) Przepustnica do czyszczenia. Stan świec do sprawdzenia\wymiany Stan aparatu zapłonowego\kopułki\palec rozdzielacza (jeżeli występują) do sprawdzenia lub wymiany Kable zapłonowe...
Witam, nie znalazłem podobnego tematu tak że dopisze się do istniejącego. Audi 100 2.8 V6 1992r. automat. Po odpaleniu obroty wskakują na 8000 obr/min. nie dotykając pedału gazu. Po wypięciu przepływomierza samochód w miarę chodzi normalnie, obroty ok 1000 obr/min. oprócz tego brak jest wspomagania hamulca, był przez 10 min od momentu wypięcia przepływki...
Witam Wszystkich mam problem z tą padliną już od dłuższego czasu, który objawia się szarpaniem przy przyspieszaniu.Pojawia się on mniej więcej w zakresie obrotów 2000-3500tys. Występuje nie zawsze wygląda to tak jakby brakowało mu "tchu".Jak nim szarpnę to jedzie w miarę normalnie a czasami może jeżdzić z tą czkawką nawet cały dzień.Wolne obroty super...
nareszcie udało mi sie opanowac ten kosmiczny gaznik.okazało sie ze obrucona była obudowa aktywatora przepustnicy,wymieniłem i chodzi jak zegare:).dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
Nie jestem specem, ale mniemam, że to może być przepływomierz powietrza. Czy auto ma gaz? Jeśli tak to przy strzale mogły się zgiąć przepustnice w przepływomierzu i ocierać o ścianki. W takim przypadku samochód po odpaleniu strasznie faluje na wolnych obrotach lub gaśnie. Komputer chce podać odpowiednią dawkę powietrza i nie może ruszyć przepływomierzem,...
A czy w Audi 80 94 r. silnik 2,0 ABK (Digifant) robi się adaptację przepustnicy? Pozdrawiam
Niestety, sprawa się nie wyjaśniła, bo nie znam w praktyce tego reduktora... Jeśli chodzi o gaśnięcie na zimnym gazie, to proponuję wyregulować bardziej reduktor o ile się da, żeby jego wydajność gazowa się zwiększyła. Dlaczego: na zimnym silniku gdy nie jest otwarta przepustnica (wolne obroty) jest większe zapotrzebowanie na gaz. Attuator pewnie się...
Nic jeszcze z tym nie robiłem. Ostatnio mało nim jeżdżę, ale zdarzyło mi się to na zimnym silniku, na benzynie więc to chyba nie LPG, a przepustnica? Ale dlaczego na zimnym i dlaczego dzieje się to tak spontanicznie?. No na mocno rozgrzanym gdy jeździłem po większym mieście to tak było na każdym skrzyżowaniu. (at)ElpigazN - skąd ta pewność, że to nie...
Jak w temacie Audi 80 B4 93r 2,0 8v 90KM motor ABT. Nagle znikły wolne obroty i problem z porannym rozruchem,diagnoza nastawnik przepustnicy 6 pin , z racji ceny nowego 500-750zł bosch został zamówiony zamiennik made in germany.Po podstawieniu lipa jak było tak jest dalej mechanik stwierdził że zamienniki mogą nie działac tylko orginalny.Podstawiony...
szpaner16 powiedz mi co mam zrobić przebiegi sfotografować i wkleić, film ci nakręcić czy co? autor tematu nie wie jak wyglada przewod WN a tym bardziej co on moze powodowac i to powiedział człowiek który nie wie jak ustawić przepustnicę, ty czytasz w ogóle to co ja piszę czy nie? dobrze ze jeszcze nikt mi krokowego nie każe czyścić. wojtekryba szarpnięcia...
Witam wszystkich, mam kilka problemów ze swoim autkiem. Może nie są one mocno szkodliwe, ale natarczywe. Napiszę co i jak i co do tej pory zrobione. Jest to Audi 80, 2.0l Mono Motronik z 1994 roku, gaz oczywiście jest. 1) Auto ciężko odpala po kilkugodzinnym postoju na benzynie. A z tym związane: Sporadycznie pojawia sie 00561, zapłonowy układ jest...
Witam. Autko: Audi 80 94 rok silnik 1.6 74 kw 101km wielopunktowy osprzęt hitachi + lpg II generacji. Mój problem polega na tym, że silnik pracuje nie równo na biegu jałowym jak i po dodaniu gazu utrzymując np. 2 tys obrotów widać nawet po obrotomierzu jak cyklicznie spadają po ok 500. Świece były wymieniane kopułka i palec tez, przewody nie maja przebić....
Skomplikowany problem z trybem awaryjnym - A4 B8 2.0 TDI CAGB, 2008r. Auto wchodziło w tryb awaryjny powyżej 130 km/h - po podpięciu pod kompa błąd P0403 wskazujący na EGR. Dokładny log z VCDS: 4892 - EGR Valve (N18) P0403 00 [096] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority:...
Problem jest taki: wywołując kody błędów w moim autku cały czas pokazuje ten kod 1-2-3-2 wydaje mi się że chodzi tutaj o nastawnik przepustnicy. Kupiłem nowy (zamiennik) zresetowałem , zrobiłem adaptacje a kod błędu pozostał. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić. Oczywiście punkt oporu przepustnicy o nastawnik ustawiłem. Ponownie wywołałem kody,...
Poczytałem trochę w archiwum na temat jak interpretował zapisy w trybie rzeczywistym korek krótkoterminowych i tych długoterminowych w kontekście błędu bogatej mieszanki paliwowej. Zakładając fakt że przepustnica filtr powietrza oraz sonda lambda przed katalizatorem działa poprawnie proszę o waszą opinię co do poprawności toku rozumowania. Przeprowadziłem...
witam wyregulowałem instalację gazową i jest ok. przynajmniej na gazie. czujnik położenia przepustnicy był uszkodzony w pewnych zakresach powodował dziury. Czujnik ten miał dwa potencjometry wewnątrz i wpiąłem się na drugi tymczasowo - dopóki nie dostane nowego. Niestety dalej ma niestabilne obroty na biegu jałowym. Jak ściągnę przewód z zaworu sterującego...
Poszukaj w necie książki Dietera Korpa "Audi 80/90 sam naprawiam", wszystkie procedury są dokładnie opisane... Pokrótce, czujnik temperatury płunu sprawdzisz się omomierzem, biorąc pod uwage obecną temp. płynu (najlepiej robic to na zimnym silniku - wtedy temp. płynu ~ temp. otoczenia) i sprawność czujnika ocenia się na podstawie jego charakterystyki...
Wszystko powinno być ok. Czemu przypuszczasz, że coś może być nie tak? Czekam obecnie na inną używaną przepustnicę i będą swoją na tamtą wymieniał. A u mnie gdy silnik się rozgrzeje, osiągnie 80 stopni to potrafią dosyć często obroty zafalować zarówno na PB jak i na LPG(spaść z 750 do 450 wahnąć się dwa lub trzy razy i wrócić do stanu normalnego) przy...
Witam Mam audi jak w temacie, no i mam klasyczny problem z szarpaniem powyzej 2500 obrotów w momecie ujmowania gazu na rozgrzanym silniku. c hoc to nie moja glowny problem ale mysle ze to jest przyczyna a mianowicie autko wali CO z rury i na tescie spalin autko odpada. Co zdazylem zrobic: -przewody i modul nowe -swiece -czyszczona przepustnica, przeplywomierz...
Witam. AUDI A3 8P 1,6 TDI 105 CAYC 2010r. 205 tys. km. Od pewnego czasu borykam się z wyciekami z kolektora dolotowego. Na początku delikatnie sączył się olej w okolicach wszystkich szpilek kolektora. Po wymianie uszczelek kolektora problem z pojawiającym olejem zniknął na jakiś miesiąc. Aktualnie z pod kolektora dolotowego na całej długości cieknie...
odmę to ja mam naprawioną . Login do adaptacji (11) np. w tdi 1.9 jest 12233 bez tego nie zmienisz np. obr. jałowych , dawki paliwa itp. O taki login mi chodzi tylko do ADR. Z tą adaptacją to coś mi nie szło bez loginu. Sprawdzę jeszcze raz tylko nagrzeję do 80. choć wątpię czy przy przepustnicy ma to znaczenie . na 098 i 001 nic mi nie wyświetlało...
Witam! Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej...jeśli podczas pracy pompy paliwa w wężyku dochodzącym do przepustnicy pojawia się paliwo to jest on uszkodzony. Pozdrawiam
Witam. Posiadam Auto Audi A6 C5 1.8T 150HP. 1998r Z sekwencyjnym gazem Diego. Instalacja ma rok. Auto czasami po odpaleniu potrafi odrazu zgasnąć na benzynie. Pomaga lekkie przegazowanie. Auto pracuje w miare równo na gazie i na benzynie na biegu jałowym. Problemy występują podczas przyspieszania. Bywa to różnie bo raz jest niby na 90% dobrze a raz...
prawopodobnie jest to silniczek krokowy(jezeli traci moc) I za to masz ostrzeżnie. Raz-tam nie ma silnika krokowego a jest nastawnik przepustnicy, i do utraty mocy on nic nie ma.
Nie da się wymienić części która w tym silniku nie występuje Możesz się uczepić czujnika temperatury - czasem robi takie cyrki Dziękuję za radę. Sprawdziłem wczoraj czujnik z kolegą ale był sprawny. W trakcie testów udało nam się znaleźć przyczynę. Problem znikł po zamianie na drugi nastawnika przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. Temat zakończony.
Zauważyłem że jeżeli chdzi o silniki z jednopunktowym wtryskiem to grupa VW stosowała te same układy wtryskowe zaczynając od silnika 1.0 od Polo i kończąc na 2.0 od Audi. Te sam jest wtryskiwacz, przekrój gardzieli i przepustnicy. Wydaje mi się że w tak dużym silniku występuje w tym miejscu dławienie.
Blachy może i ok, ale wjedź nim na kanał. Wcale bym się nie zdziwił jak dół będzie rudy albo może i dziurawy. Wiesz, efekt "piaskowania" oraz sól przez 29 lat swoje robi. W swoim 25-letnim B4 podwozie mam nadal w świetnym stanie. Progi rdzewieją od środka -- jeśli widzisz na progu zalążki albo wykwity rdzy to oznacza, że rdza już sie przegryzła przez...
Przepływki nie mam na podmianę. Przemyłem tylko delikatnie benzyna druciki i sprawdzilem wskazania VAGa przy 6 k RPM na 2gim biegu: bylo ok 100 z podłaczonym i okolo 80 przy odłaczonym. (Nie pamietam jednostek ) Jest jakiś inny sposób zdiagnozowania przepływki ?
U mnie w passacie 2,0 96 multipoint był dokładnie taki sam objaw wizyta u elektronika - kompputer-regulacja wolnych obrotów po wyczyszczeniu zespołu przepustnicy. I idzie równo tak jak deptam na pedał gazu. Pozdr.J.
Sprawdź zestyk biegu jałowego, 2 dolne piny nastawnika przepustnicy. Po naciśnięciu trzpienia ma być na nich zwarcie. 2 górne piny to silniczek nastawnika, sprawdź czy działa
Czujnik temperatury dla ECU dobry. Wszystko sprawdzałem co mogłem. Cały monowtrysk, nastawnik przepustnicy potencjometr przepustnicy. Czujnik temperatury powietrza zasysanego (IFA). Lambada sprawdzana tylko miernikiem. Ktoś wie co oznaczają banki danych 6,7,8,10?
Goldwinger ma rację... Sprawdź nastawnik przepustnicy. Co prawda nie w Audi ale w reno megane miałem to samo. Aha i jak przyjdzie go wymienić to nie kup przypadkiem jakiejś chińszczyzny.
Mam Audi 80 z roku 1991 z silnikiem benzynowym 1.8. Czy w tym modelu znajduje się czujnik kontrolujący przepływ powierza do przepustnicy?? Jeśli tak to gdzie się znajduje pytam z tego powodu gdyż znalazłem chip angielski wzmacniający moc silnika i mogę go podpiąć tylko do samochodu który ma ten czujnik inaczej jest on bez użyteczny. Proszę o szybką...
Sprawdź dokładnie przewody od filtra powietrza do przepustnicy czy jest szczelne wszystko w tym modelu bardzo istotna jest szczelność układu ze względu na mechaniczny wtrysk i klapkę w filtrze powietrza . Były wstrząsy gazu ??
Jak mam to napięcie zasilania dla ECU sprawdzić?? Sprawdziłem oporność czujnika temperatury silninka przy jakiś 40stopniach jest około 600ohmów i spada, sonda lambda pracuje poprawnie, jedynie co mi sie nie podoba to napięcie przepustnicy jest stałe i pokazuje 2,99 lub 2,95, no i to napięcie zasilania dla ECU nie wiem jak mam to sprawdzić>.... pomóżcie.
Dzieki za odpowiedzi.Prawdopodobnie bedzie to przepustnica (mam nadzieje).Dam znac po wymianie.
Witam, mam takie pytanie: jak sprawdzić czujnik otwarcia przepustnicy (tps) jakie powinny być prawidłowe wartości rezystancji. Mój problem polega na tym, że jak jadę na pb to tak na połowie skoku pedału gazu silnik się przydławia a jak dam gaz w podłogę do jest ok, czyli tak jakby nie dostawał płynnie dawki paliwa na lpg jest ok. W związku z tym podejrzewam...
Nie (może błędnie?). Co sprawdziłem? Zrobiłem obserwacje: 1. W Skodzie podczas pracy silnika na wolnych obrotach niewiele sobie robi ze zmian obciążenia (pstrykanie światłami), dopiero zabawa elektrycznymi szybami daje efekt przygasania. Porównałem z 4 innymi samochodami - Audi 80 benzyna, Yaris 2 Diesel, Panda 2 benzyna i e46 benzyna. W każdym zjawisko...
Witam. Mam problem z audi 80. Odpala na chwilkę a po dodaniu gazu gaśnie. Pompa paliwa chodzi,ciśnienie ok. podstawa gumowa w porządku. Już wymieniłem potencjometr przepustnicy,wtryskiwacz,komputer(komput... mam cztery),pompkę paliwa,silniczek krokowy,sondę,przekaźnik pompki paliwa,aparat zapłonowy,moduł zapłonowy,przewody. Dalej to samo odpala na 2...
Jeśli jest to pierburg 2ee, sterowany elektronicznie to jest coś jakby silniczek krokowy. Dokładnie nastawnik przepustnicy. Tak to dokładnie wygląda: http://obrazki.elektroda.net/100_1289337... Późniejsze modele sterownika gaźnika miały możliwość diagnostyki kodami błyskowymi, podobnie jak monojetronic Boscha. Sprawdź jeszcze rozrząd na znakach....
Obrotomierz działa kontrolki też opanowane epc jest iskra jest paliwo ale auto nie odpala coś blokuje motor jak by w złym momencie nastąpił zaplon, jutro podmienie czujnik wału, Problem zostanie z abs ESP może znajdę kogoś co wsadzi pompę ABS 5.7 z b6 i. Przerobić elektryke bo moja to 8.0 nie chce się zmieniać kodowanie
hyundai przepustnica toyota przepustnica mercedes przepustnica
opalarka grzeje wykorzystać wyświetlacz radia domofon bticino
pompa ciepła split regulacja gaźnika briggs
Zamiennik silnika ACME Motori A349 - Honda, Briggs & Stratton, Kohler Poprawa skuteczności oświetlenia w skuterze Kymco