Mam 100 i u mnie jest po prawej jak chcesz to mogę sprawdzić jak jest w 80 bo nie pamiętam. Dodano po 3 A dokładniej gdzie, tam gdzie są bezpieczniki? Pod tablicą wskaźników trzeba wyjąć półkę po stronie kierowcy pod kierownicą (w B3)
Mylicie się, bo to termistor i termowłącznik w jednym.
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
moim zdaniem padł regulator natężenia oświetlenia który jest w liczniku
jak tylko odpali auto, zmierzę czy jest ładowanie. Nawet ostatnio piszczał czasami pasek, nawet sie przymierzałem do wymiany łożysk i szczotek. Sprawdzałem dziś to sie kręci, może czasami się zacina. A co sądzicie o tym ze pokazuje niżą temperaturę?. Acha a dlaczego zgasł jak go odpaliłem brak prądu?
Zamontuj byle jaki Pb B3/B4 z R4/R5 różnice były tylko w kontrolkach wiec to zmienisz ze swojego.
wejdz w kody climatronika i sprawdz temp. cieczy (odczyt z czujnika pod maska nie tego przy zegarach) i porównaj z ta przy zegarach
Napięcie na przewodzie pomiarowym 10V. A nie zmierzyłeś przypadkiem na tym od zegarów?
Witam, poszukuję pinoutu zegarów VDO https://obrazki.elektroda.pl/6940586900_... do Audi 80 B3. Zegary bez obrotomierza z 1.6TD. Czy rozkład przewodów się różni w porównaniu do zegarów z B4 i w porównaniu z zegarami z obrotomierzem? [url=https://obrazki.elek...
Ja rozkręcałem zegary w audi 80 i wcale nie musiałem odkręcać kierownicy. A co do zegarów to nie radze ściągać wskazówek w tych zegarach bo bardzo łatwo jest uszkodzić te zegary
tylko wstawic zegary z obrotomierzem.
Przełącznik do naprawy jeżeli potrafisz lub do wymiany.W tych przełącznikach jeden ze styków włacz zasilanie na oświetlenie zegarów[znajduje się on na lewej części przełącznika w górnej jego części pod metalową blaszką],natomiast aby się dostać do przełącznika świateł musisz go rozebrać całkiem.
Pęknięta ścieżka masowa.
Da się rozebrać rozginając aluminiowe obwódki. Kalibrować też się da, mniej więcej. Są prostackie w konstrukcji, może źle podłączasz? Np masz spadki w instalacji, a czujniki ciśnienia oleju nie takie? Fabrycznie Audi nie miały raczej dokładnego czujnika ciśnienia. Tylko "jest dobre/złe". 2 czujniki załączające lub rozłączające masę.
dzięki sprawdzę
A może ktoś wie gdzie znaleść zegary do Audi 80 Cygaro? Bo nigdzie nie mogę znaleść.
Spotkałem się z przypadkiem gdzie w audi za brak oświetlenia wewnętrznego oraz podświetlenia zegarów winowajcą był uszkodzony włącznik halogenów. Jeśli też takie posiadasz i masz możliwość najlepiej podmień i sprawdź czy coś pomogło
nie, raczej uszkodził sie potencjometr ściemniacza.
Jest możliwe, owszem.
W 80 B4 sygnał obrotomierza jest wyprowadzony do kostki.Coś nie tak z Twoimi zegarami.
Obejrzeć dokładnie płytkę i połączenia w zegarach,
Witam panowie. Mam taki problem również z podświetleniem deski oraz dodatkowych zegarów w Audi 80 coupe a mianowicie, gdy włączam światła, to przygasa od klimatronika, zegarów i dodatkowych zegarów. Raz przy liczniku dym poszedł i zwarcie, gdy wyjąłem bezpiecznik, to nie ma zwarcia ale brak podświetlenia a jak włożę bezpiecznik, to znowu tak się dzieje. Dodam,...
Układ WN do sprawdzenia, i termostat, ewentualnie czujnik temp. dla zegarów
Witam. Raczej to wina włącznika. Pozdrawiam.
Witam serdecznie ojciec ma audi 80 B3 disel/gaz w automacie i ma problem z prędkościomierzem i z licznikiem reszta działa w 100% był u mechanika i powiedziano mu ze brak prądniczki i mechanik nawet nie potrafił powiedzieć jak to wyglada jak ojciec mu do warsztatu zaniusł to nie wiedział czy to moze ktos fotke przesłac jak to wyglada lub moze wie ktos...
zaduzo zabawy wstawiaj drugie 2.6 na przekladke potrzbowal bys silnik skrzynia wydech komp+instalacja zbiornik paliwa zegary jezeli masz klime to jeszcze zestaw do tdi-ka
Od zegarów jest ten szary czujnik, niebieski dla sterownika. Zainteresuj się jeszcze czujnikiem poziomu płynu w zbiorniczku jeśli jest, jak nie to stawiam na zimne luty w zegarach.
silnik NE to jest 1.8 z gażnikiem 2EE,wina leży po stronie zegarów
Mam audi 80 b4 z zegarami bez obrotomierza (VDO). Chciałbym zainstalować zestaw z obrotomierzem (UN 4-made in Malezja :? ). Wystarczy sama zamiana czy coś trzeba jeszcze przerabiać? Nowe zegary są wyskalowane w milach.Czy będzie możliwa ( w razie wojny) zamiana prędkościomierza ze starego zestawu? Instalacja elektryczna jest z 3 wtyczkami.
Uwalona masa. Szukaj, czy ci gdzieś w zegarach nie przepaliło.
Kolejność kabli na kopułce rozdzielacza: -świeca na cylindrze 1 -świeca na cylindrze 3 -świeca na cylindrze 4 -świeca na cylindrze 2 kierunek zgodny z ruchem wskazówek zegara
Mam pytanie, posiadam audi 80 TD i w miejscu obrotomierza jest potężny zegar, czy można wymienić ten zegareczek na obrotomierz. Czy trzeba wymieniać całę zegary czy można wymienić sam wkład obrotomierza i czy wystarczy odpiąć starą ui podpiąć nowe czy jeszcze jakieś kable trzeba ciągnąć.
Alternator do sprawdzenia kolego (wykręć sam regulator i oceń w jakim stanie są szczotki i czy kabelki do nich, nie poodpadały), dodatkowo okablowanie na nim samym (chodzi mi o ten (chyba niebieski) kabelek) który idzie na zegary.
Kolega zmstr84 ma rację te zegary pochodzą od audi 80 b1.
szukam schematow instalacji samochodu audi 80 B4 2.6 szczególnie interesuje mnie schemat zegarów. jesli moze ktos pomoc to prosze pisac krajek(at)post.pl
Witam, W mojej Audi 80 B4, rocznik 93 przestał działać licznik kilometrów. Sprowadziłem sobie z auto złomu cały pulpit z zegarami z Audi 80 B3 (aby przełożyć sam prędkościomierz), który pasuje w miejsce starego. Po próbnym podłączeniu nowego pulpitu wszystko działało poza nabijaniem kilometrów na liczniku. Dodatkowo od nowego prędkościomierza biegnie...
walczylem kiedys z zegarami w A 80, nie dzialal predkosciomierz i licznik km, okazalo sie ze zimne luty w zegarach byly, radzilbym posprawdzac, to byla wada 80-tek
Przypomniałem sobie także o fakcie, że wiele osób przecież zakłada białe tarcze zatem ściąga wskazówke, może jest ktoś kto to robi Owszem robią ale tylko z licznikami VDO, bo one są rozbieralne. A skoro się zacina i po uderzeniu wraca to już nie ustawisz, magnes ociera o korpus, tylko rozbiórka cię czeka. Pytałem się o rocznik bo 94r jest inny. I nie...
Skąd pewność, że to problem w zegarach? Na skrzyni jest czujnik kontaktronowy - z biegiem czasu zaczyna szwankować. Jak nie wiesz co to za czujnik - to taki typ czujnika jest wykorzystywany w licznikach rowerowych. Jedyny problem jaki miałem w zegarach od Audi 80, to uszkodzony MiniCheck (MC) i przestał liczyć kilometry (bębenek) - prędkość pokazywał.
Kontrolka jest w zegarach
Wiam. Mam w audi 80 b4 licznik (vdo) z zegarem czy jest mozliwosc wymiany go na kompletny licznik(UN4) od b3 z obrotomierzem? Z wygładu widać ze takie same sa dwie wtyczki- zółta i niebieska ale zostaje jeszcze trzecie i co z nia....? Z gory dzieki za odpowiedz
Z 80-tką to problem nawet macaron wcześniej zrezygnował... Panie jaki motor? Bywały przeszczepy zegarów ze słabszych wersji z zegarem i miało to dokładnie taki objaw jak piszesz.
siema kupilem niedawno audi 80 B4 92 rok mam problem nie dziala mi obrotomierz i zegar elektroniczny ktory pod nim jest chce usunac problem a nie wiem jak sie za to zabrac pomocy!
witam wszystkich posiadaczy audi b3 b4 i nie tylkoo mam pytanie w sprawie dodatkowych zegarów do audi 80 b4 2,3 5 cylindrów wersja silnika NG mam zamiar założyć sobie toto ustrojstwo jak wiadomo VDO 3 zegary temperatura oleju cisnienie oleju i napięcie instalacji ale pojawia się pytanie czy czujniki ciśnienia i temperatury oleju w tej wersji silnika...
uszkodzenie stabilizatora skutkuje nieprawidłową pracą wskaźnika paliwa i temperatury a o temperaturze nic nie wspominasz więc nie brałem tego pod uwagę. Bez wyjęcia zegarów się nie obejdzie poprawisz wtedy ewentualnie luty na płytce i sprawdzisz czy dochodzą napięcia do wskaźnika jeżeli dochodzą to sprawa jasna wskaźnik leży
mam Audi 80 .pojawił się podobny problem.Należy zdemontować tablicę z zegarami .Z tyłu zegarów znajduje się płyta drukowana tam są zimne luty, szczegulnie na tranzystorze mocy/nie pamiętam symbolu/powodzenia
Jak piszą koledzy wyżej najpierw sprawdzić ciśnienie oleju a potem dopiero myśleć co dalej. Ja też założyłem inne zegary bo one padly.
problem rozwiązany, przyczyną był gdzieś zimny lut na płycie zegarów :) wszystko wróciło do normy :)
Dziekuje kolego. Myslalem ze to jest bardziej skomplikowane. Ze trzeba jakis czujnik od obrotow zakladac albo cos. Teraz tylko kupie zegar i zaloze. Pozdrawiam
No instalacja oryginalna, nic niebylko grzebane. Przydalby mi sie schemat jakis ale ciezko bedzie. A takie zachowanie moze wskazywac na uszkodzenie obrotomnierza? I czy mozna to gdzies w Kraku lub okolicach naprawic?
chłodnice zalane są wodą. zegar temperatury był wymieniany pokazuje to samo.
Kolega Z.B ma rację należy poprawić zimne luty w okolicy zegarów,ta usterka bardzo często występuje w tych typach desek.
Jutro postaram się sprawdzic zegary i dam znać co i jak.
Czujnik 2-pin Jeden do kontrolki drugi do wskaźnika Z czujnika bezpośrednio na zegar Krócieć metalowy czy plastykowy?
Myślałem ze to samo bo skrzynie podobne i czujnik, wiec tylko zegary miały inny przelicznik do standardowych kół.
Jeśli już to raczej nie za wcześnie się otworzył tylko przyciął w pozycji otwartej. Niemniej poobserwuj go przez jakiś czas. Skoro termowłącznik włącza wiatraki to znaczy, że temperatura jest tak wysoka jak pokazuje zegar. Czyli zegar może być sprawny.
W liczniku jest tak zwany triak to jest taki mały układ który odpowiada za wskażnik paliwa i temp..Trzeba go polutować bo się oberwał.znajduje się z tyłu za zegarem lub obrotomierzem
co działo się z migaczami, bo nic nie podałeś? może być winny pająk albo było jakieś zwarcie jeśli chodzi o znikający zegar to mogą być zimne luty
Wystarczy przywalić do masy złącze czujnik i patrzec czy zegar idzie w górę. O jakich impulsach ty piszesz, o jakim module obliczeniowym? Do moderatorów-na forum robi się dzieciniada. Zróbcie coś z tym.
Zamień miejscami silniczki i zobacz co będzie się działo. Jeśli dalej to samo a w zegarach jest motorolla to wszystko jasne :))
A mam jeszcze inną pytanie czy czujnik temperatury z golfa 3 ma inną rezystancję przy 90°C niż ten z Audi 80 B3? Bo pokazuje mi niższą wartość wentylatory przy jakiś 75 stopniach się włączają i nie wiem czy to wina licznika czy różnych zegarów.
Wskazówki wyciąga się przekręcając ją w przeciwną strone do ruchu wskazówek zegara i lekko ciągnąc, tego licznika już nie naprawisz.
wentylatorem to steruje włącznik w chłodnicy załącza wentylator przy 90-kilku stopniach nie pamiętam dokłądnie a parametry czujnika dla zegarów takie same jak na podanym wykresie
Te liczniki można łatwo zamienić są to osobne moduły należy rozebrać licznik z obudowy i zarówno moduł obrotomierza i prędkościomierza można zdemontować osobno i zamienić ze sobą w całości, są po prostu wciskane na złączach w płytę elektroniczna. Posiadałem kiedyś Audi 80 B4 i to robiłem dokładałem zamiast zegara obrotomierz i trzeba było na płycie...
Dzięki za odpowiedź. Na szczęście okazało się że wszystko było dobrze wymienione tylko, że pechowo po wymianie padł jeden bezpiecznik i dlatego zegary padły. Przed wymianą stabilizatora było OK. Jeszcze raz dziękuję wszystko śmiga jak należy :-)
Jak napisałem prędzej niebieski z radia to zasilanie anteny, czyli zasilanie wzmacniacza. jeśli coś będzie nie tak to podświetlenie zegarów dał bym na plus po stacyjce
Często takie sterowniki montowane są pod tapicerką w nogach kierowcy i za zegarami. Co do rozpiski to znalazłem do B4, ale jak znam życie to jest tak samo... Proszę http://obrazki.elektroda.net/16_12828062... Jeśli pomogłem wklikaj pomógł... Z tym u mnie cieniutko hehe...
W Audi B3 tj 80 lub 90 czesto nie kontaktuja wtyczki przy samych zegarach. Sam mam często że obrotomierz nie dziala tylko stuknę i już, a no iczęsto się tam ścieżki pokrywają śniedzią lub przepalają i nie chodzi np. podświetlenie. ale zegary mają kostki takie 5cmx1cm
No musisz mieć w 100 % alarm w postaci lampki np. jak będzie jakiś duży wyciek , (zegar ciśnienia i tak masz w konsoli środkowej no.powinien być :) )
Witam, mam problem z audi 80 b3 1.9D powodem się brak prędkościomierza i obrotomierza. Było auto kilka razy w ciągu kilku lat u elektryka usterka była usuwana kilka tygodni się pojeździli i znów klapa Licznik paliwa/ temperatury silnika działa poprawnie wszystkie ikonki tak samo ale brak zegara czasu. Jeżeli ktoś wie co może być prosił bym o odpowiedź
Dokładnie tak jak napisał sebo2x- świece grzeją jeszcze kilka- kilkanaście sekund po zgaszeni kontrolki na zegarach. Sprawdź działanie przekaźnika świec (modułu) oraz ewentualnie czujnik temperatury.
Ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego z układem wydechowym. Sprawdź czujnik ciśnienia oleju. Mam taki sam problem w Audi 80 i okazało się, że padł układ scalony za zegarami który jest odpowiedzialny za włączanie/wyłączanie kontrolki ciśnienia. Jedyne co można zrobić to go wymienić ale nie wiem czy to jest u ciebie przyczyną..
Mam identyczne autko i rok ale nie automat. Automat miałem w B3. Tam nie było info na temat biegów w skrzyni. Ostatnio nie podświetlało mi temperatury wody. Wyjąłem zegary(udało mi sie bez zdejmowania kierownicy) - mam zwinne ręce. Trzeba odkręcić tą obudowę kolumny kierownicy(między zegarami a kierownicą z której wychodzą przełączniki świateł, kierunków...
Po kolejnym sprawdzeniu bezpieczników wymontowałem cala skrzynkę zacząłem sprawdzać prądy okazało się przepalanie blaszek nawet nie samego gniazda lub brak styku tylko wewnętrzne uszkodzenie w samej skrzynce bezpiecznik nr 12 odpowiadał za wszystko wszystkie zegary wstały licznik i Km tez temat zamknięty dziękuje za sugestię
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów, Zalezy jakie masz zegary. Co do ograniczen skrzyni, jedynie prędkość maksymalna/przyspieszenie gra role. Zbuduj hybryde ze skrzyn od 1.6 - 1.8 z głównym oryginalnym wtedy zobaczysz przyspieszenie. n75 w "starych" sterownikach jest wysterowany ciągle (brak zmiennej geometrii). Co to znaczy "brak" mocy ? :)...
Zimne luty w zegarach. Skocz na to forum Audiklubu. Tam wszystkiego się dowiesz. http://forum.audiklub.org/index.php
A jaka jest pewność że na szrocie kupie zegary z dobrym modułem? Bo elektromechanik twierdzi że to przez te ścieżki chyba i jakiś tam moduł
to wredne piszczenie może być spowodowane usterką we wskażnikach w desce rozdielczej najlepiej pożycz od kogoś sprawne zegary na podmiankę ale oczywiście najpierw sprawdz czujniki i ich połączenia pozdro
Sprawdź, jaką oporność ma czujnik przy pełnym zbiorniku, załóż taki opornik do wtyczki w bagażniku i zobaczysz, czy to wina czujnika, czy wiązki lub zegarów. Wartości rezystora nie pamiętam, coś chyba około 240 omów.
Witam, dręczy mnie od dawna takie pytanie: W moim Audi 80 1.6 TDi mam elektroniczny wskaźnik ciśnienia doładowania, ciśnienie podkręcone do 1,1 bar. A dręczy mnie to: po co na skali zegara jest ujemna skala i kiedy wychyla sie na nią wskazówka. Dodam jeszcze, że ów wskazówka nigdy nie znalazła się na ujemnej skali. To może od razu zadan drugie pytanko:...
Zegary kontrolują poziom co 80 km. Jak czujnik uszkodzony będzie się tak dziać. Czujnika jakości oleju tam nie ma.
Od długiego czasu radia Audi mają wyjście na zewnętrzny wyświetlacz. W nowych wyświetlacz jest w desce FIS a co w tych starszych? Bo już od około 89 roku jest wyjście na wyświetlacz. Ostatnio w Motorvision Classic widziałem elektroniczne zegary do Audi Quatro z tego okresu (na bazie 80) - ciekawe czy one wykorzystywały to. To samo z pilotem - nie spotkałem...
żeby nie zaczynać nowego tematu. Czy jak z akumulatora pobiera mi 120 mA to jest dużo? Mam radio jvc starszego typu, zegar ze wskazówkami no i diodę pseudoalarmu oraz zamek centralny. samochód to audi 80 b4. Proszę o waszą opinię? Wystarczy przeczytać temat od początku !
pewnie zegar krecony i ktos polamal zebatke :( kup jakis szajs z alegro i sobie przelozysz to co trzeba
Auto zostało kupione ok rok temu "już z problemem", było kupowane na przetargu, więc trudno dowiedzieć się od poprzedniego właściciela kiedy to się zaczęło. Ten model samochodu jest fabrycznie wyposażony w zegar analogowy zamiast obrotomierza dlatego właściciel postanowił wymienić niedawno zestaw wskaźników Pozdrawiam
Wentylator się włącza a temperatura dochodzi nawet do 102 stopni termostat jest nowy ma może miesiąc,najdziwniejsze jest to ze nie kiedy trzyma 92 ale w większości jest to 100-102 stopnie,wymieniłem nawet zegar od temperatury do tego temperatura na zewnątrz nawet jak jest na minusie to też dochodzi do 102
Niestety zbawa ze wskazówkami tak się kończy często. Ja zaniosłem zegary do znajomego zegarmistrza który jeszcze zajmuje się naprawą zegarków ,zrobił mi to szybko i fachowo.Teraz mam pod wskazówkami bajeranckie białe tarcze :)
Szybka przyklejona jest do obudowy która dotyka samych zegarów. Jak zdejmiesz licznik (odkręcenie 2 śrubek tuż nad kolumną kirowniczą pod osłoną) z tyłu na zatrzaskach i być może śrubkach jest przymocowany do tej obudowy płyta główna z zegarami. Po ich rozpięciu masz już do wszystkiego dostęp. Powodzenia.
pompe najlepiej i najdokładniej ustawiać zegarem,tak to tylko będziesz się bawił i ustawiłą,podjedż do pompiarza i ust ci za 30-50zł,tylko ustaw sobie najpierw zapłon na znaki
Alternator na wysokich obrotach może się wzbudzić bez kontrolki ładowania. Tak jak napisałem wcześniej obstawiam uszkodzenie w liczniku. Sprawdź ścieżki na płytce zegarów, popraw luty (zimne luty to częsta usterka tych zegarów), sprawdź też czy nie ma uszkodzenia kabli w kostkach podłączeniowych licznika (są tam cienkie kable i mogą się czasem ułamać).
ja mam to samo w b4 2.0. tak przy 130km/h przymuli go a po chwili już ciągnie aż pod koniec zegara,albo jak zimny to w małej szybkości czasami zmuli go.dygam tego przy wyprzedzaniu-bo można nie zdązyć.hehe
a3 8l 2002 AVU temperatura wolno rośnie do 80 stopni później spada w okolice 70 i na postoju z czasem dobije do 90 wiatraki się załączają i z chwilą ich wyłączenia temperatura znów spada gdzieś w okolice 70-80 i tak zostaje termostat wymieniony .od czego to może być na climatronicu pokazuje mi to samo co na zegarach
Witam, wyjmowałem zaraz po kupieniu, wymienić musiałem 4 żwrówki od podświetlenia zegarów i wskaźników więc z tym nie będzie problemów, ake co dalej? Apropo podświetlania, to przełącznik regulacji ustawienia świateł jest u was podświetlony?
WITAM może ktoś mi podpowie co mi się dzieje AUDI 80 B4 z kontrolką oleju przy szybkości 145km/h zapala się kiedyś było przy 95km/h ale wymieniłem cały moduł w zegarach i przy 95km/h przestała a zaczeło się znowu przy więkrzej predkości czyli 145km/h wygląda na to że gubi ciśnienie oleju ale nie sprawdzałem na krótko (żarówka) i wszystko jest ok może...
Ja zrobilem tak ze orginalne zegary zesknaowalem i wydrukowalem na papierze fotograficznym wskazowki popsikalem fosforyzujacym pomaranczowym sprayem diody wyprowadzone przed liczik miedzy szybke a licznik od gory przyklejone 3 stuki 2 niebieskie i jedna uv i od wewnatrz szybki pasek czarnej tasmy nie widac go w sumie tak jak bo mial tam byc a zaslania...
(at)Pawel wawa pseudo elektryk poprzekładał przekaźniki i nic nie działało. Dodatkowo nawalił bajpasów i porzucił pracę. Bezpieczniki popaliły się od zegarów, pozycji. Część winy była w wiązce klapy. Audi jest z 1991. Pompka paliwa chodzi. O jaki rezystor Ci chodzi?
witam może trochę za późno tą odpowiedź, ale komuś się może przyda. ja podłączyłem zegary 1/2fis (midline) z radiem concert II+ (jest to radio 2din) w AUDI 80 B4 (tu napewno nie ma CAN). u mnie działa to bez zarzutu. podłączyłem w liczniku zielone gniazdo 22 i 23 z opowiadającymi sygnałami w radiu i śmiga. nie wyłącza się po godzinie, wyłącza się i...
Można ale czy nie lepiej w klimatronika się wpiąć?? Są opisy co, gdzie i jak. Ja mam wpięty sam włącznik, bo "zegarek" mi się zepsuł, a wentylator dopiero po osiągnięciu 50 stopni chyba się załącza dopiero. Wyskoczę na 5 minut przed jazdą aby przełączyć i jak wrócę wziąść kanapki do pracy to już lekkie ciepełko zacznie lecieć. A co do słabego aku to...
Do T-05 nie znalazlem nic, pewnie znacznie starszy model albo z innego rynku. Z ciekawości zapytałem Chata GPT. Odpowiedź: Tuner Yamaha T-05 to analogowy tuner stereo z lat 80., przeznaczony do odbioru fal FM i AM (MW). Charakteryzuje się solidną konstrukcją i klasycznym designem, typowym dla urządzeń audio z tamtego okresu. 80012341 +1 Vinyle...
Witam użytkowników Audi 80 B3 1.8 90KM, pytanie mam takie - mam 3 liczniki od B3 wszystko ładnie pięknie ale nie kręcą km wszystkie 3, choć wymieniłem ten czujnik co jest w skrzyni biegów i nadal nic. Pytanie czy jest jakaś inna przyczyna tego że nie kręci km czy coś w skrzyni biegów czy też elektryczne sprawy są, gdzie szukać przyczyny?? Licznik jest...
zegar mastercook zegar piekarnik eberspacher zegar instrukcja zegar zegar piekarnika ustawic zegar
mercedes podłączenie naprawa modułu pralki dobrać napięcie transformatora
Podłączenie DVD Panasonic A7 do amplitunera Technics SA-TX50 Bezpieczniki główne w ładowarce CAT TH63 - lokalizacja i diagnostyka