W204 przedlift ma w matach grzewczych tylko dwa przewody – brązowy (masa) i niebieski (sterowany przez moduł). Wersje nowsze (polift/inna wersja fotela) mają trzy żyły, bo oprócz grzałki wbudowany jest jeszcze czujnik temperatury, jakiś termistor najczęściej. Ten trzeci, czarny przewód właśnie od niego pochodzi. Co z tym zrobić? Najpierw sprawdź miernikiem...
Najlepszy to jest płaszcz wodny na wydechu - dodatkowego paliwa nie zjada i szybko daje ciepło, duże ciepło.
Do przetwornika egr
Musisz sprawdzić na którym przewodzie jest zasilanie prawdopodobnie żółto czarny podwójny (sprawdź) to dasz pod 15/54 ,brązowy do 31. Pozostałe musisz dać losowo.Musi się szyba włączyć jak naciśniesz w jedną stronę,podświetlenie klawisza się zapali.Następnie nacisnąć w drugą stronę ,powinno się wyłączyć.
Witam Kupujesz przekaźnik 561 i podłączasz jak niżej : 86 - masa 85 - plus od świateł postojowych/mijania 87 - nie podłączony 87a - plus od świateł dziennych 30 - plus po stacyjne/alternator i wszystko w tym temacie.
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
Sprawdź jakie są układy cyfrowe i czy mają wyjścia analogowe, wtedy wpinasz się w ich miejsce.
Grząski temat - bardziej bym dał posta w jakimś dziale elektroniki samochodowej - na oko jedyne miejsce gdzie możnaby się wpiac z tą Proximą to złącze samej płytki z LEDami od długich świateł, ale po pierwsze może nie być gdzie (ciekawe czy ta plytka nie jest wpinana bezpośrednio w drugą), po drugie trzeba by sprawdzić czy LEDy sa zasilane 12V, no i...
gdyby chodziła z 5 sekund na sucho, to wtedy zdążyłaby się napełnić wodą, D Pompka tego typu (odśrodkowa) nie zaciągnie sama wody.
Sterowanie z przycisku biały/zielony (masa +masa z parametrem 200ohm)
Jeśli podłączać to pod przekaźnik świateł. Wpięcie bezpośrednio pod przełącznik może okazać się złym pomysłem ze względu na często małą obciążalność styków przełączników które są przystosowane do sterowania przekaźnikami, a nie bezpośrednio światłami.
Wrzuciłem do Download'ów: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Potwierdzam. Ze środka gwiazdy nie zadziała - sprawdzałem osobiście. :)
O to trzeba zapytać dystrybutora Blaupunkta (chociaż pewnie odpowiedź będzie znajoma - "w ofercie na Polskę nie ma takiego adaptera").
Fakt w VW to do zrobienia, w mesiach tylko w serwisie, ale jak klient daje brykę do serwisu to z jednym pilotem po odbiorze jak zapasowy nie działa to wiadomo, że ktoś ma dopasowany drugi.
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Dziękuję Grzegorz za dobre słowo! Do 95XF mogę poratować takim schematem. Ostatnio miałem przypadek, że uruchomione było ogrzewanie postojowe (mokre), które podczas ( głębokiego snu kierowcy :D) samo się wyłączyło. Rano po odpaleniu silnika temperatura na wskaźniku poszła na MAX, zapaliła się czerwona kontrolka z informacją o przegrzaniu silnika i oczywiście...
Można podłączyć się do normalnego ładowania i trochę dziwne że tego nie ma. Inną sprawą jest odłączenie akumulatora samochodu w czasie pracy windy- żeby nie wyczerpać akumulatora rozruchowego. W każdym samochodzie to trochę inaczej jest rozwiązane.
Mercedes-Benz W140, 1991–1998:
W oznaczeniu Mercedesa 250 mówi o silniku, jak pamiętam to zwykle 250 były w dieslu i zwykle w budzie W124 ale sam jeżdżę 190 (W201) z silnikiem 250D (2,5D). Z resztą, oba są bardzo podobne, elektrycznie też. Na 99% można powiedzieć że będzie to W124 który w tych latach był produkowany (84-94). Jeśli chodzi o Mercedesa to pierwsze 3 cyfry w numerze...
Masz rozpiski SEO Perfecta pod Viano.Tam są opisane.Jak nie masz to ci napiszę.
Poszło na pw. Pozdrawiam Bez pompki będzie Ci niezmiernie trudno zrobić, po pierwsze sterownik zauważy brak pompki - no ale można by zrobić w konia kontrolką - 5W, po drugie recznie będzie ciężko trafić z właściwą ilością paliwa. Teoretycznie ... strzykawką i uderzać w tłoczek ... zamordujesz się. Pozdrawiam
1 ... BRĄZOWY ... Masa 2 ... ZIELONY ... Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 3 ... NIEBIESKO/CZARNY ... Wskaźnik poziomu paliwa 4 ... NIEBIESKO/ZIELONY ... Kontrolka rezerwy paliwa 5 ... BRĄZOWO/CZARNY ... Kontrolka niskiego stanu oleju 6 ... CZARNO/CZERWONO/FIOLETOWY ... Zasilanie + 12V 7 ... BIAŁY ... Kontrolka świateł drogowych 8 ... RÓŻOWO/CZERWONY...
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
Wcześniejsze Atego miały pastylkowe termostaty na tylnej powierzchni lusterek załączające grzanie. Późniejsze mają wyłącznik na drzwiach (tam gdzie sterowanie szyb elektrycznych i sterowanie lusterek)
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Podaj nr vin.
Moja wypowiedź nie jest równoznaczna z ofertą pomocy, mam jednak dwie (wydaje mi się istotne) uwagi: - seria silników 904 i 906 była w produkcji prawie dwadzieścia lat - co wiąże się z różnymi wersjami wyposażenia silników, oprogramowania i różnicami w schemacie elektrycznym. Dobrze by więc było, jak byś na potrzeby dobrania schematu przygotował fotkę...
Wg Xentry tak skompletowany i zamontowany zestaw powinien zadziałać (oczywiście po późniejszym zakodowaniu np. Vediamo lub DTS Monaco): 1. Hak A2533102800 2. Dwa wsporniki do podłużnic (niezbędne!) A2536102501 (lewy) , A2536102601 (prawy) z kompletem śrub 3. Moduł haka A2059006828 4. Wiązka haka A2055401818 5. Osłona pod hak A2538802501 Wszystko, za...
Niestety ten układ nie pasuje, po podłączeniu od razu jest zapłon i grzanie świec, nie działają kierunkowskazy, wycieraczki i nawiew, może ma ktoś kaczkę po 89 roku, bo kombinacji podłączeń jest sporo.
Brak rozwiązania
Program xentry rozwiązał problem
Na każdej z kopułek masz oznaczone dobrze się przyglądnij! Dla ułatwienia wrzucę Ci fotkę :) http://obrazki.elektroda.pl/4313872800_1...
Connection to a radio-controlled alarm. Negative controls. Connect the alarm's closing wire (ON) and the opening wire (OFF) to the WHITE wire (pos.A7) in the white 24-pole connector marked 3 under the fuse box.
Wiązka ma wyjście za osłoną przeciwsłoneczną, sprawdzałem po słupku i idzie kabel od skrzynki bezpieczników w tamtą stronę. Sprawdzę jeszcze tak jak mówisz, czy nie ma wiązki przy lampce sufitowej. Włącznik jest bez diody sygnalizującej (pierwszy od prawej, drugi nie mam bladego pojęcia od czego jest ale się nie zapala, kolejny jest od oświetlenia roboczego,...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
ok już ogarnąłem. pokombinowałem posiłkując się tym co znalazłem w tym temacie [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... U mnie to wygląda tak: pierwsze 15 - kabel czarny zlutowany z czarno-niebiesko-zielonym. drugie 15 - kabel czarno-biały. P - kabel czarno-czerwony. 30 - czerwony (ten, od którego odchodzi czerwono-zielony...
Podłączenie pod SD powinno pomóc, może sterownik od wentylatora szwankuje, częsty przypadek w tych małych aluminiowych puszeczkach. Padają tam końcówki mocy.
1 - brązowo - zielony 2 - żółto - szary 3 - czerwono - fioletowy Skoro nie chciało ci się podać bliższych danych to wziąłem schemat pierwszy z brzegu Wtyczka czujnika wałka rozrządu (obudowa) ma numer A2035453028
Firma Mercedes do modelu Vito (przedni napęd) zamontowała skrzynkę ZF typ 4HP20. Są to skrzynki dość dobre, stosowane w wielu pojazdach (Peugeot, Citroen itp.). Najczęstrzą przyczyną awarii jest uszkodzenie się pompy oleju (ok. 1400 zł.) i sprzęgła hydrokinetycznego (regeneracja ok. 1000 zł.). Olej dobrze jest zmieniać co 60 - 80 tyś. ale niestety bez...
Sprawa wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/5655295100_... W zielonych kółkach jest zasilanie podstawowe kabiny. Tutaj producent dopuszcza TYLKO 10 amperów na jakieś dodatkowe, pozafabryczne fanaberie. Niewielki procent tych aut ma do skrzynki doprowadzone dodatkowe zasilanie, tzw. "przygotowanie do zamontowania dodatkowych odbiorników"...
Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
Skręcone przewody CAN zwiększają odporność na zakłócenia zewnętrzne, ale nie mają decydującego wpływu na zanik komunikacji. Zrobiłeś jakiś inny błąd. Ten "digital input..." to było pierwotnie podłączenie do ciśnieniowego sensora kipra - bo z fabryki auto wyszło jako zabudowa pod wywrotkę. Może przeznaczenie auta zostało zmienione, i ten zawór usunięto?
Podaje vin WDB9525031K786539 Tak wygląda podłączenie czujnika do instalacji w twoim aucie: https://obrazki.elektroda.pl/8147328100_... Wersja 711 obowiązuje, jak nie ma systemu serwisowego WS. Wtedy przewód sygnałowy czujnika jest podłączony bezpośrednio do licznika (P4). Jeżeli jest system WS, to wtedy przewód sygnałowy podłączony...
Dobrze jest - mozesz jeszcze linie między głośnikiem 1 i 2 połączyć z linią laczącą 3 i 4 To klasyczny układ szeregowo-równoleły. Po za tym nie wiem czy efekt bedzie lepszy jak w przypadku ARN312... W różnicy ceny masz brzmienie + parametry a nie odwrotnie. Na pewno 4xARN226 bedzie tansze ; będą miały wiekszą moc, jeśli chodzi o skutecnzosc to już moze...
Poszło do specjalisty, dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Powinno pomóc.
Dwa kluczyki otrzymane oryginalnie z samochodem powinny być identyczne. Różnica w wyglądzie może świadczyć o różnych rzeczach - np. o wymienionej obudowie. Niekoniecznie musi być to kluczyk "podrobiony". Było również kilku producentów kluczyków i rzeczywiście różniły się one szczegółami wyglądu. W obecnej sytuacji pozostaje ci podłączenie auto do komputera...
Witam, posiadam mercedesa W211 i mam problem z podłączeniem zmieniarki CD pod radiem, ponieważ z tego co wiem wszystkie podłączenia światłowodowe znajdują się za schowkiem pasażera, a nie wiem jak zdemontować ten schowek, żeby dostać się do gniazd światłowodowych. Może ktoś wie jak to zrobić? Z góry dziękuję.
Tam, gdzie idą oryginalne wiązki - pod maską, po stronie pasażera jest czarny „dekiel” i od dołu masz przelotki. Zasilanie można wziąć ze wstępnej skrzynki bezpieczników - jest tam zazwyczaj wolne miejsce na podłączenie i można założyć bezpiecznik MaxiFuse.
mercedes przepustnica podłączenie podłączenie foteli mercedes podłączenie lusterka mercedes
obliczenia wytrzymałości przeróbka telefon układ parkowania
amplituner technics amplituner technics
Luz zaworowy w skuterze Peugeot Satelis 125 Czy gramofony Lenco są dobre? Opinie i recenzje