Z tego co pamiętam to pomija tylko przepływomierz.
A samego wkładu nie można zostawić?
nieszczelność na dolocie,pęknięty wąż ,intercooler itp...,sprawdź gdzie gwizda lub poci się od oleju.
Więc przestań opowiadać że nie ma błedów. Skoro tak jest jak opisujesz, to standard - przepływomierz do d...y, silnik czasem bierze z niego odczyty i dlatego muli. A moc pozornie wraca, jak sterownik przeskoczy w tryb awaryjny. Diagnostyka - odczyt Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [10]. W polu odczytu wartość "actual" ma być identyczna/zbliżona...
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Najrozsądniej było by zmienić mechanika jeśli ten tylko błędy czytać umie.
...,.............................
Może przepływomierz ??
Licznik wątpię że był cofany bo jest udokumentowany Niemiecki a w Polsce nie był długo - poza tym na dużo na liczniku 240 tyś. A może to być coś z przepływomierzem?
Ten silnik ma tylko map sensor, nie ma przepływomierza.
Jest możliwość, żeby ECU silnika robił te problemy? Jest może jakiś magik na Śląsku od ECU? Z jedną wtyczką to jest sterownik automatycznej skrzyni, a z dwiema ECU od silnika, dobrze piszę? Dodano po 40 Ewentualnie mogę prosić o jakiś schemat instalacji, które są połączone z kablami od przepływomierza 🫣
przejedź się z odpiętym przepływomierzem
Tak to logiczne komora silnika odda temperaturę ale niestety zjawisko takie u mnie występuje ,,, wymieniona jest wtyczka z przewodami aż do koryta gdzie są już w zwartej wiązce osobiście wymieniałem, poprzedni właściciel też z tego punktu przedłużał już w tedy na nie oryginalnej wtyczce przewody a problem jest tak od tamtej chwili gdy kupowałem samochód...
podstawa, podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, obstawiam, przepływomierz
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent To jest przy dziurawym dolocie lub dziurawym wydechu przed sondą lub awarią przepustnicy (brudna) lub przepływomierz mógł paść od uderzenia.
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna przepływomierz i EGR mam nowy ,, odkurzacz "czyli o tą papkę od powietrza co uruchamia się tylko na chwilę przy odpaleniu samochodu?
Sprawny przepływomierz - temat zamknięty.
Witajcie,jest prośba aby zerknąć w logi i podpowiedzieć jeśli można czy wszystko jest w porządku z tym samochodem. Dodam,że to audi a3 8L silnik ASV 1.9 tdi. http://vaglogi.pl/log-003_011_16eYosp.ht... http://vaglogi.pl/log-008_010_4z7oi.html http://vaglogi.pl/log-001_004_nY2EI2.htm... statyczne http://vaglogi.pl/log-010_648L30z.html http://vaglogi.pl/log-011_zL7wT.html
Faktycznie wygląda na przepływomierz powietrza. Daj zdjęcie chyba zamiennik. Na próbę odepij i sprawdź różnice.
A przepływomierz ?
Przeczyść przepływomierz może pomóc na wypadanie zapłonu. Może więcej już nic nie pisz.
Prawdopodobnie przepływomierz powietrza, ale to do sprawdzenia na komputerze oczywiście na teście dynamicznym.
no nie wiem właśnie, mówił mi ale to było dawno i nie pamiętam bo zanim zarobiłem na nową maglownice i pozniej przepływomierz.. To pomożesz kolego?
Ciśnienie turbo wg loga ok (pytanie czy czujnik nie oszukuje). Jak wyglądają wartości z przepływomierza?
A jak przepływomierz ? Bo wykres dziwnie obcięty z dołu jakby przeplywomierz ciął dawkę.
Przepływomierz sprawny?
Diagnostyka komputerowa wykonana? Są jakieś błędy? Sprawdzałeś przepływomierz powietrza?
może tak zacznij od przepływomierza.
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Czyli jaki jest ten sposób sprawdzenia przepływomierza?
pompa paliwa
Stawiam na brak zasilania przepływomierza
audi a 3 1.9 TDI 110koni 1997r.
Wygląda na to że jest OK.
Po wymianie katalizatora i przepływomierza objawy ustały
Zaznaczone na zdjęciu na czerwono. Ten czujnik to przepływomierz. http://obrazki.elektroda.net/12_12679145...
Spróbuj wyczyscic przepustnice i jak juz bedziesz na komputerze to dokonaj jej adaptacji, przepływomierz w razie jak by dawał błędne odczyty też można na wszelki wypadek przemyć.
Ile masz kabli, tak na początek, przepływomierz Pierburg, wtyczka 2 rzędowa 6 pin nie ma zamienników
sygnal oscyluje w granicy 0-5V i jest wprost proporcjonalny do ilosci zasysanego powietrza, tak wiec co dokladnie zastosowac, aby obnizy wartosc napiecia o jakies 10% ?
a co do sondy możesz też zerknąć na grzałkę dwa białe przewody czy jest przejście między nimi vag również nie zawsze pokazuje uszkodzenie przepływomierz
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Polecam sprawdzić [url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-...
I znòw proponuję popatrzeć na adaptację składu mieszanki. Jeśli mocno koryguje tylko na wolnych i małym obciążeniu to raczej lewe powietrze, ak po całości, szczególnie w pełnym obciążeniu to bardziej przepływomierz.
Jaka masz masę powietrza na wolnych obrotach? Egr albo przepływomierz podejrzewam.
Czyli, ze to wina wyczyszczenie przepływomierza ?? A gdzie ja tak napisałem. Potrzebujesz porządnej diagnozy wykonanej przez kogoś kto ogarnia temat.
Komplet logów łącznie z grupą 011 i będzie coś więcej wiadomo. Chyba że wolisz wymieniać na chybił trafił zawory i przepływomierze.
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
Tylko podmiana na sprawny przepływomierz.
W wypadku nieszczelnego kolektora raczej świecił by "check engine" i byłby błąd ubogiej mieszanki albo coś w tym stylu, przynajmniej ja tak miałem gdy zapomniałem założyć wężyka od podciśnienia do kolektora i wtedy zasysał on lewe powietrze już za przepływomierzem.
Jak zrobisz logi dynamiczne na 3 biegu do 4 tys obrotów grupy 010 i 011 to ci powiem jak przepływomierz pracuje.
Raczej to nie jest nieudolny chip tylko problem z zapłonem - cewki/świece albo z paliwem lub nieszczelności/przepływomierz
Witam z tym chwilowym brakiem mocy to mogą być początki końca przepływomierza powietrza. Pozdrawiam
Przepływka i EGR - zostały wycięte ;) Tzn. Przepływomierz został elektronicznie wyłączony, natomiast EGR zaślepiony.
Pytać to możesz wróżki z takim opisem.Wszystkie błędy skasowane piszesz ale jakie to mamy zgadywać?!
Piny w przepływomierzu: 1= pin 50 ECU 2= pin 25 ECU 3= +12V po przekaźniku 4= nie podłączony 5= masa 6= pin 52 ECU Taki przepływomierz masz teraz. Poniżej opis pinów tak jak powinno być w oryginale! 1= nie podłączony 2= +12V po przekaźniku 3= pin 49 ECU 4= pin 30 ECU 5= pin 68 ECU
ok jutro sprawdzę zasilanie na kostce
Zrobiłem test z diodą i faktycznie samochód odzyskał moc dwukrotnie.. Czyli wychodzi na to że winowajca przepływomierz. Dzięki za sugestie i pomoc :)
Ostatnio badałem w domowych warunkach swój stary przepływomierz i porównywałem go z nowym. Dokładnie porównywałem rezystancję, nie robiłem typowej diagnostyki napięć przy włączonym silniku. Stąd moje pytanie czy do jednego samochodu ( w moim przypadku A3 8L 1.6BFQ) produkuje się MAF z inną budową? Czy każdy producent buduje inaczej. Przykładowo Hitachi...
To jest przepływomierz, czujnik jest za turbiną, czyli tam gdzie ciśnienie. Szukaj.
Spróbuj odłączyć przepływomierz powietrza, jeżeli nie ma żadnej różnicy to wymiana.
Czy jesteś pewien że nowy był zamontowany prawidłowo- strzalką do silnika? Zamontowany odwrotnie też wyskoczy błąd przepływki. Moment, w A3 nie ma opcji założenia odwrotnie przepływomierza. Obudowa nie pozwala na taki manewr.
Miałem Toledo też z 1997r i z LPG. Sterownik silnika "uczył się" paliwa, korygował mapy do tego na czym jeździł. Jak rozregulowała mi się LPG to dostosował mapy, tak by na gazie było ok. Podczas rozruchu na benzynie podawał niewłaściwe dawki. Mechanik kazał pojeździć kilka dni na benzynie, by sterownik ustawił mapy na benzynę. A potem ustawił LPG i...
Witam.Zawór N75 wymieniony, a jak wygląda wypełnienie sygnału tego zaworu?jakie wskazania z przepływomierza powietrza?gruszka w 100proc sprawna?
Blędy? diagnostyka? map sensor? cokolwiek sprawdzone? przepływomierz? korekty pompek? synchro?
Odkręć obudowę przepływomierza od filtra powietrza ,uruchom na biegu jałowym i zatkaj ręką wlot powietrza jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze ciągnie. Przepływomierz podstaw i zawór EGR.
Przebieg masz taki że warto sprawdzić przepływomierz...bo to taki standarcik w tych silnikach.
Witam Jakie powinny być prawidłowe parametry przepływomierza? (Mass Flow) Pod maksymalnym obciążeniem?
sprawdz przepustnice i przepływomierz. wymien filtr paliwa. sprawdz pompe paliwa.
tak jest sirius, ładowanie ok bez zmian przed czyszczeniem i po, przepustnice oglądałem z każdej stony no i wszystko jest ok, pojezdże do piatku tak a w piątek wykasuje błędy no i zobacze. Błędu sondy juz niema, przyczyną był nie podłączony mały wężyk w tą gumę co łączy przepustnice z przepływomierzem. Pozadrawiam
Więc tak jeśli będziesz miał uszkodzoną przepływkę to błędy nie wyskoczą, a co za tym idzie będzie zaniżony odczyt zasysanego powietrza więc komputer nie da Ci odpowiedniej dawki paliwa i przez to turbina też się nie będzie wykręcać tak jak powinna ale to wszystko można odczytać z tych logów co Ci podałem. Dodano po 2 Jeszcze jedno może też być zatkany...
A jak się ma do tego podciśnienie i przepływomierz, jak widzi obciążenie silnika? Ma to LPG?
Jakie wartości przepływomierz pokazuje podczas jazdy dynamicznej (jaki maksymalny przepływ pokazuje) ?
a przepływomierz był sprawdzany i czy podłaczałes kompa pod samochód(':?:'):
Możecie mi powiedzieć jak sprawdzić przepływomierz?Bo po odpięciu jest lepiej.Mam laptopa i VCDS lite.
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna z 1999 roku o mocy 101km kod silnika APF. W załączniku stary przepływomierz
Po przejechaniu nim dłużej okazuje się że szarpie najczęściej na ciepłym silniku jak temperatura osiąga 90 stopni. Znajomy dzięki programowi Delphi wykrywa dwa błędy. Jeden w obwodzie cewki a drugi w sondy przed katalizatorem. Moje pytanie brzmi czy auto może szarpać po nagrzaniu z powodu pierwszej sondy ? I dodatkowo jeżeli odłącze przepływomierz szarpać...
Witam wyskakuje mi kontrolka sprawdz silnikw Audi a3 8p 2005r i pokazują mi sie takie błędy "P0243 Zawór elektromagnetyczny, sterowanie ciśnieniem ładowania -N75 Przerwa/Zwarcie do masy" A drugi: P0102 Przepływomierz powietrza -G70 zbyt niski sygnał Co zrobić ?
KOD BŁĘDU P2188 - zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Pacjent to Audi A3 1.4 TFSI 2009 r. Wymieniono świece, obie sondy lambda, nowe cewki. Błąd nadal występuje. Dodatkowo na postoju czuć na kierownicy i fotelu delikatne wibracje, poszarpywania. Macie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać? AI: Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego (np. przewody,...
Ja postawił bym na przepływomierz jest na wyższych obrotach nieodpowiednia mieszanka i wchodzi w tryb awaryjny .
Poniżej przedstawiam logi dynamiczne, które robiłem pierwszy raz, także jakby coś nie tak było to proszę pisać. Niektóre były powtarzane bo auto na początku mi wpadało w tryb notlauf - co wcześniej przed spadkiem mocy się nie zdarzało. http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177...
+ 12v po zapłonie na przepływomierz również jest, brak odcięć i alarmów 100% fabryka
jeżeli do tej pory bylo ok podczas jazdy, to przepływomierz. przy tym jest efekt jakby do komory spalania nie bylo dostarczane paliwo, metaliczne stuki?
U mnie miałem też takie objawy tylko że w A4B5. Komputer pokazywał właśnie sonda , i że nie grała mieszkanka. Problem leżał zupełnie gdzie indziej. Przepływomierz okazał się do wymiany. Jak silnik będzie pracować odepnij przewód od przepływomierza. Jeżeli się unormuje to problem rozwiązany.
Komputer pokazuje jeden błąd - przepływomierz, ale ten był wymieniony na nowy dwa miesiące temu.
Do EGR to Log na wolnych obrotach. Gdyby był otwarty to Wartość z Przepływomierza by się nie zgadzała plus czarny/szary dym za tobą.
Różnie to bywało, w przepływomierzu lub osobno w rurze.
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
padł czujnik wałka rozrządu i przepływomierz . Po dokładnej diagnozie . i nie wiem czy kupić zamiennik czy oryginalny
Witam. Posiadam Audi A3 1.8 i problem. Gdy ruszam, to na pierwszym biegu normalnie, wrzucam drugi, dodaję gazu, obroty lecą a samochód przyspiesza, ale strasznie wolno. Świece wymieniłem, przepływomierz również. Myślę, że to sprzęgło się slizga, ale proszę Was o opinie. Z góry dziękuję.
Tak, przed przepływomierz. Ale tak tylko psiknij raz czy dwa, nie ciągle. To pole 2 weź sobie w formie wykresu i patrz czy coś się zmienia.
Mam wrażenie że przepływomierz jakoś mało pokazuje. Może jest brudny albo jest gdzieś nieszczelność?
Panowie, zwróćcie uwagę że te elementy mają zasilanie z jednego bezpiecznika - nr 34. Tyle że pod ten bezpiecznik podpięty jest też przepływomierz a o nim nie ma mowy w błędach. Kolejna rzecz jest taka że w błędach jest też problem z zasilaniem cewki przekaźnika świec żarowych. On jest zasilany bez bezpiecznika ale z tego samego zasilania co bezpiecznik...
Przyczyną może być też zła jakość paliwa, problem z ciśnieniem w układzie paliwowym, regulator ciśnienia paliwa, filtr, przepływomierz, sonda/y lambda, bez diagnostyki komputerowej nie wywróżysz.
Prośba o komentarz i analizę logów dynamicznych turbiny i przepływomierza. W załączeniu pliki. Linki: http://vaglog.pl/log_239931.html http://vaglog.pl/log_239932.html
Sprawa jasna, zrobiliśmy u mechaniora test z zamianą przepływomierza. Auto od razu wróciło do rzeczywistości :) Pytanie, czy lepsza np. sama wkładka Pierburg za 210zł, czy cały Bosch za 250?
przepływomierz do sprawdzenia a do tego wyczyść przepustnicę i zrób adaptacje i powinno być ok
Przepływomierz nie wiem jakiej był marki, był przekładany wkład i mój boscha miał zieloną gumkę, a tamten zółtą, jak to coś zmienia. A i był przekładany z audi a3, która miała dużo lepsze przyśpieszenie i wkładając go do mnie to nie pomogło, a było nawet gorzej- przepływomierz w audi był boscha. Nie wiem, ale pytając mechanika o kąt wtrysku jak był...
Przepływomierz był już wymieniany jakieś pół roku temu, no chyba że się znów zwpsuł
EVAP, pompa powietrza wtórnego, przepływomierz i grzałki sond biorą zasilanie z jednego źródła, bezpiecznika nr 43. Ten obwód może być punktem wspólnym łączącym te wszystkie błędy.
przepływomierz corsa przepływomierz błąd przepływomierz przepływomierz avensis
projekt monitoring wymiana pompa oleju obroty fiesta
odzysk danych redmi odzysk danych
Lokalizacja czujnika G42 w Audi A3 8L 1.6 BFQ Wydajność prądowa powielacza napięcia dla EL34