auto na wymiary trzeba stawiac a potem na ramę sporo roboty z tym bedzie własnie mam taka na ramie pół auta rozebrałem aby dostac sie to kielicha i wszystko po ludzku ponaciągać
Albo poduszki silnika albo dwumasa stoi dęba. Czasem taki efekt daje poliuretan w zawieszeniu plus sztywne koło zamiast dwumasy.
Witam, to koło napinacza nie powinno być przechylone. Te napinacze "lubią" się krzywić więc raczej czeka Cię jego wymiana. A świszczenie może być powodowane przez zużyte łożysko w napinaczu lub po prostu przez wentylator napędzany tym paskiem, wszystko zależy od tego jaki to rodzaj świszczenia. Jedno jest pewne, napinacz do wymiany. Pozdrawiam
W tych typach jak sterowanie tylko kontrolką zwykłe koło jak DFM -wolnobieg.P
Koło pasowe alternatora. Alternator Valeo 120a?
Zmieniasz koło VVT?
Nie ma jej czasem z tyłu koło koła zapasowego, Jak na zdjęciu poniżej.
Z reguły jak padła dwumasa to sprzęgło też będzie kiepskie, chyba że niedawno je ktoś wymienił. [url=http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly... masz tu.
Witam, mam do was pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć, czy w Audi A4 B6 w silniku 2.0 w benzynie jest koło dwumasowe? I co ogólnie o tym silniku myślicie do lpg?
Sprawdź czy wolne koło alternatora jest sprawne. Przód się zciąga błyskawicznie.
Że tak zapytam.Mówisz cały czas o tym czujniku koło chłodnicy?
Dzisiaj koło do nich leci, zobaczymy co stwierdzą.
Jeżeli wacacze i drążki kierownicze są proste to może być skrzywiona rama. Nawet uderzenie przy małej prędkości może coś takiego zrobić.
Witam Sprzęgło kompresora masz dobre (jego zadaniem jest załączanie i rozłączanie kompresora), wymień łożysko które jest w tym kole, jak klima jest włączona chodzi sprężarka, jak klimę wyłączysz pompa się zatrzymuje a koło obraca się na tym łożysku
Problem z immobiliserem. Spróbuj wyczyścić styki kontaktem w kostkach puszki immo koło kolumny kierowniczej. http://www.topkodas.lt/images/products/I...
A czy są gdzieś indziej bezpieczniki czy tylko koło kierowcy?
Kostka za osłoną na dole koło sprzęgła
Jeśli przyspieszasz z tej samej prędkości na 4 i 5 biegu to raczej zależność od obr silnika. 5 bieg niższe obr i większe wibracje. Czy tak jest? Jeśli tak to najprawdopodobniej zużyte / uszkodzone koło dwumasowe.
Jest koło dwu masowe
Kostka czarna 2 pinowa koło zbiorniczka oleju wspomagania.
Czyli będę musiał teraz kupić koło pasowe z tłumikiem drgań tak ? A to czemu nie będzie się nadawało już?
Panie Wiesławie jak mam to rozumieć "należy unikać obrotów poniżej 1,5". czyli w trakcie jazdy mam mieć ponad 1,5.Czy właśnie Audi A4 B5 1.9TDI 1998r ma koło zamachowe dwumasowe?
Witam kupiłem nie dawno auto Audi A4 B6 i koło kierownicy posiadam manetke do tempomatu lecz gdy ja wlaczam zero reakcji lecz czytałem na forum o czujnikach w pedalach sprawdzałem na vagu i pokazuje 100 rozebralem plastiki pod kierownicą i wogole niema czujnika pedalu sprzegla ani żadnej kostki żeby podlanczyc więc chcę się dowiedzieć czy ktoś dal manetke...
Sprzęgło ok 800zł Jeśli padło koło dwu masowe to trzeba doliczyć ok 1000zł. Robocizna max 400zł.
Witam, niedawno wymieniłem rozrządy oraz skrzynie biegów w 1.8t A4 B6, po tym mam taki dźwięk: 1176764 Przypomina mi to przekładkę blaszaną między skrzynią a silnikiem trze o koło zamachowe
Musisz odpowietrzyć sprzęgło(wysprzęglik) jeszcze raz żeby nie było problemów rano. A oddali tobie stare koło dwumasowe?
Witam zastanawiam się nad wsadzeniem do VW Bory systemu nagłośnienia oryginalnego z np. audi a4 . Wzmacniacz i subwoofery w koło mam od mazdy 6 firmy bosen tylko chciał bym spytać czy będzie to lepsze rozwiązanie od fabryki z bory? I czy ma to sens?
sprawdziłem, koła nie da się inaczej przykręcić bo jest wcięcie na klin i chyba jedyną opcją to byłoby zerwanie go i wtedy by się koło mogło przestawić. ale skoro wszystko pasuje...
Stawiałbym raczej na dwumasowe koło zamachowe.
Po odpaleniu na zimnym silniku na postoju i luzie czuc jak chwieje silnikiem od czasu do czasu niezbyt mocne szarpniecie ale wczesniej tego efektu nie bylo Koło dwu masowe ok?
Nikt nic nie doda?
Wchodzą w lewe dzwi kierowcy a te spalone co są to znajdują koło nóg przy drzwiach
Jak mnie pamięć nie myli AHL miał już koło dwumasowe.
Koło regulacji faz rozrządu do zmiany a do tanich nie należy.
Z tyłu silnika, na obudowie skrzyni biegów jest okienko. Jedna jego krawędź jest odnośnikiem do 0, które jest na kole zamachowym. Natomiast wałek blokujesz kołkiem z przodu, przechodzącym przez koło rozrządu. Koło luzujesz przed założeniem paska i po napięciu dokręcasz.
audi 2.5 tdi v6 głowica fiat siena palio 1.6 16v miejsce montowania alternatora( jazda po niewielkiej kałuży może skończyć się smiercią alternatora) opel astra f kombi silniczek tylnej wycieraczki bmw e39 2.5d pompa wtryskowa fiat cinquecento 700 gaźnik aisan jakość kół dwumasowych przyprawia o mdłość - nie wiem z jakich podzespołów są pradukowane ale...
Audi A4 B9 po wymianie klocków i tarcz hamulcowych jedno koło z przodu nie hamuje. Co może być przyczyną? Po odkryciu przewodu hamulcowego okazało się, że płyn nie leci po wciśnięciu pedału. AI: Które dokładnie koło (lewe czy prawe) nie hamuje? Lewe przednie. AI: Czy układ hamulcowy był odpowietrzany po wymianie klocków i tarcz? Tak.
Na gazie w awaryjnym też nie chce. Nagram filmik koło 14 bo mam popołudnie, a audi pod firma.
urwane koło od klimy :|
Chyba tylko na popularnym serwisie aukcyjnym, koszt koło 150zł
Koło dwumasowe się rozp.
Na początek odpal bez paska wielorowkowego i słuchaj czy to z rozrządu dochodzi musisz eliminować po kolei i obejrzyj dobrze koło pasowe
Nie wiem ,dla mnie to niepojęte. Bo jest w stanie sprawdzić że półosie sie kręcą to chyba jasne że poszedł przegub. Nie może się kręcić nawet jedna a koło stać w miejscu.
Sprawdź dokładnie, bo powinien być u Ciebie ten przekaxnik. Patrząc po internecie jest albo obok ECU albo koło nóg kierowcy tak głębiej/wyżej.
Wymień termostat jest zamontowany na dole koło pompy wodnej
Jak koło wolnobieżne się zatrze
Najprędzej łożysko - rozleciało się i koło rozwaliło cewkę.
Popsuć można zawsze ;-) . Na temat jak to zrobić (wyciągnąć z auta) się nie wypowiadam, ponieważ musiałbym koło tego usiąść i pogrzebać. Może ktoś pamięta jak to się robi ale to nic trudnego. POZDRAWIAM
Luzu dużego nie ma, ale na filmie nie widać czy w jedną stronę koło sprężynuje czy nie.
Tak te drgania mogą być od zużytego przegubu, najpierw go wymień i zobaczysz co będzie dalej, jak nie ustaną to podejrzewam koło dwumasowe.
Sprężyna cała? Klocki hamulcowe nie latają?
Jaki moduł ? przecież to B5 proste jak budowa cepa bez modułów. A wyjście z tego czujnika idzie na przekaźnik elektromagnesu sprężarki jako zasilanie bo czujnik to główne zabezpieczenie by nie włączyła się sprężarka bez gazu. Przewody łącza się w wiązce nagrzewnicy. Od strony kierowcy pod kierownicą na nagrzewnicy masz wtyki (3 okrągła brązowa, czerwona...
Sprawdź czy koronka nie ma bicia osiowego, najlepiej wyjąć czujnik i obracać koło . Miałem taki temat jak ktoś wymieniał łożysko i tak przełożył koronkę , że ją przegiął. To że rozłącza diagnostykę tak ma być.
A nie ma tam koło ciebie warsztatów samochodowych?
Przestańcie już bo na nowo koło odkryjecie, tzn wymyślicie samochód elektryczny😃
Przerabialem temat jakis czas temu i uważam że koło powinno być sztywne. Dopiero jak dostanie ciśnienie oleju się przestawia względem walka ssacego. U mnie jak było luźne to nie domykalo zaworów i spaliny szły do dolotu
Prawdopodobnie koło dwumasowe, Intercars sprzedaje kity sprzęgła z normalnym, sztywnym kołem, kosztuje to mniej niż regenerowane, rozpadające się koło dwumasowe
Masz uszkodzony klin na dolnym kole. Na wale. koło nie ma żadnego luzu to też już sprawdzałem myślę nad szklankami czy nie blokują wałka czy coś Odkręcileś śrubę wału i zdementowałeś to koło?
Wulkanizator wykręci i da zwykłą. Złodziejka może ulec (ale nie zawsze) zniszczeniu. Trochę dziwna sprawa, bo jak chcesz odkręcić swoje własne koło to te adaptery znajdziesz w bagażniku.
Sprawdzałeś koło zamachowe na bicie?
po stronie spustu oleju w misie na bloku masz znaczek audi 2 zdjecie koło niego masz otwór
Albo przycina się "wolne koło" alternatora, zdejm pasek i sprawdź jak reaguje koło pasowe alternatora przy obrotach w przeciwnym kierunku do normalnego kierunku obrotu paska wielorowkowego, jeśli masz klimę to sprawdź jeszcze rolkę prowadzącą - lubi się wyrabiać.
pod naroznikiem , koło otwierania maski, tam wlatuja pod dywan
Sprawdź te bezpieczniki koło akumulatora ,może zły kontakt
Tak, zgadza się. Czarne złącze koło żółtego gniazda. http://obrazki.elektroda.pl/2091166700_1...
Turbo wstaje koło 3 tys. Zapodaj jeszcze 008
Jest to do zrobienia, ale koszt może wyjść koło 2 tysięcy złotych.
No mi się udało zdobyć za 100 zł taki kolorowy licznik. A europejczyki cos raczej koło 300zl, zależy jak trafi się
czyli serwis a nie da się taniej? Dodano po 33 a gdzie dobry elektronik koło wieliczki
Samochód jest u mnie prawie od nowości (rok prod. 1997). Nie jest to samochód dopiero co kupiony itd. i wiem ze nie był walony. Od razu po tym hamowaniu zauważyłem różnice w nadkolu. Czy może być to uszkodzona tuleja?
Teoretycznie wypalanie następuje pomiędzy 1500 -2500 max 3000 obr. a prędkość min. 20 km i tak koło 15 minut.
Najpewniej radio.
To co ty byś zrobił w a4 b5 sedan bo w orginale to wcale nie gra. a kondensator chyba wymagany ? wcześniej miałem 2 x lanzar max 12 pod Carpower 750 i jak podpiełem kondka to dużo lepiej grało jednak audi ma aku. pod machą i jest koło 5m kabla zasilającego..
Witam. Posiadam Audi A4 z silnikiem BLB. Doczytałem na forum, że mogą wystąpić problemy z napędem pompy olejowej konkretnie łańcuszkiem i dużym kołem zębatym. Mój silnik ma przejechane 210000. Moje pytanko to czy powinienem wymienić duże koło i łańcuszek? W serwisie dowiadywałem się o zestaw i jest tylko od benzyny łańcuszek o 2 oczka dłuższy i duże...
Ja zawsze wpinałem się koło drzwi kierowcy nigdy w pompkę.
Nie wykonalnym jest odessanie czynnika w ilości takiej jakiej się wpuściło do układu... A syczenie jak ktoś wcześniej zauważył to rozprężający się czynnik na dyszy koło filtra powietrza.
Witam. Niedawno zakupiłem audi a4 b5 1999 r 1.9 tdi 110km w kombi. Auto bylo uszkodzone. Koło było uszkodzone. Wymieniłem zawieszenie . Wahacze założyłem od Audi a4 b5 z 1995 roku 1.9 tdi 90 km . I teraz moje pytanie. Czy wahacze róznią sie z wersji przed liftem a po lifcie?
Koniecznie wszystkie luty(zwłaszcza przy złączach od instalacji auta). Podświetlanie realizowane jest poprzez żaróweczki 1.1W? Może masz przyciemnione na przełączniku koło włącznika świateł?
Ja ustawiałem dokładnie wg autodata. Ten płaskownik napędza właśnie rozdzielacz zapłonu i musi być w odpowiedniej pozycji tak jak i koło napędzające rozdzielacz. Wszystko znajdziesz w adata.
W teorii można trochę inaczej ale czy koło alternatora nie będzie się ślizgało tego nie wiem. Lecisz paskiem od koła wału nad rolką prowadzącą, pod kołem pompy wspomagania, dalej nad kołem alternatora, pod napinaczem i z powrotem koło wału. Długości paska Ci nie podam bo się nie da.
A gdzie to koło dwumasowe tam zamontowali i jaką rolę spełnia?
Spadki napięcia podczas jazdy powoduje alternator. Jeżeli jest to "mikrosekunda" to albo w/w koło albo napinacz lub pasek.
Mam takie wrażenie ze gdzie bym nie oddał to będzie problem ,najlepsze że patrzą ze zrozumieniem miny poważne a tak naprawdę to wiedzą tyle co ja.Nie zle palą głupa a kasę biorą .Może ktoś ma namiary na fachowca w pobliżu Lubina koło Legnicy
Witam,po dłuższej przerwie z altkiem okazało się ze przepuszczało koło pasowe ze sprzęgłem altka ,czyli temat rozwiazany...
Albo przesadzony mod , albo kończy sie koło dwumasowe . Koło nie tłumi tylko wpada w rezonans, stąd drgania
Jeżeli masz dostęp do zbiornika paliwa to wymątuj pompę i sprawdż rezystor który znajduje się koło pływaka za pomocą miernika.
ja mam to samo w audi a4 b5 1.9 nie wiem co robić koło komputera widziałem wilgoć dziś zaglądałem na dole pod komputer
Gdyby się ślizgało, to byłby problem z ładowaniem, ale nie szarpało by paskiem/ napinaczem. W Twoim przypadku koło się zaciera
Naprawiałem włącznik świateł więc musiałem rozpiąc tą skrzynke koło kierownicy pod wyłącznikiem zerkne w błędy ESP. Dzięki
Stało się nagle. Koło jeździł, jeździł, zapalił się chceck i prrrrrrrrr.......
miałem bardzo podobny przypadek w Peugeocie. Na piątym biegu słychać było charakterystyczny szum - pozostałe przełożenia ok. Tak daje o sobie znać wyszczerbione koło zębate piątego biegu.
VAG lub VCDS i sprawdzasz w blokach mierzonych ABSu prędkości poszczególnych kół. Najpewniej jedno koło będzie pokazywać mniej lub zero przy prędkości toczenia.
Koło zbiornika . Odkręcasz opaski wymieniasz filtr zakręcasz .
na pewno nie jest to wina turbiny, jeżeli jest to do silnika skupił bym się na pompowtryskach, regenerowane nie oznaczają sprawnych, ponowny komputer to wykaże, wytarty wałek też wykaże komputer bo któryś z wtrysków nie będzie pracował prawidłowo. Zresztą jeżeli wymieniałeś wtryski mechanik na pewno oglądał wałek (mam nadzieje). Należy sprawdzić wszystko...
zdejmij ten plastikowy prog po stronie kierowcy wez cos dlugiego i twardego na podwarzenie podwarz sobie tapicerke i ujrzysz moduł komfortu. (Dobrze jest tez odkrecic stopke koło sprzegła). Pozdrawiam Artur
Najlepiej kluczem udarowym odkreca sie te sruby gwint powinien byc prawy taki jak w b8 jak chcesz zdjac samo koło to wystarczy odkrecic te 4 małe sruby
...a nie koło lewego koła przedniego?Tam podobno jest jakieś urządzenie.
witam mam taki problem świszczy mi w okolicy vacum pompy po odłączeniu przewodu vacum pompa a serwo nie swiszczy przewód dobry ten zaworek też swiszczy tak od 1300 obr turbina dobra sprawdzana możliwe ze coś przy serwie??? jak je podłączam to zaczyna świszczeć ale koło vacum audi a4 b6 2.5TDI 155km 2001r dzięki poniżej foto
A jak wymieniałeś rozrząd, blokowałeś wałek rozrządu, pompę i wał czy naciągnąłeś "na swoich" znakach sprawdziłeś po zamontowaniu czy wszystko na swoim miejscu?. Przy pompie paliwa nic nie było robione?. Po pierwsze sprawdzić ustawienie. Czy odkręcane było koło rozrządu ma wale?
Sterownik zgłasza jakieś błędy,np.brak korelacji? Z tego co kojarzę, to koło pasowe ma dość specyficzą budowę,pasuje tylko w jednej pozycji.
koło magnesowe traktorek koło śruba koło
nawigacja bezpiecznik wzmacniacz pobór prądu radio maria
fotovoltaika schemat instalacji nożyce gilotynowe
Schemat kosiska Castel Garden TC102 - gdzie znaleźć? ASCII, UTF-8, ISO-8859-2 – zapis "Wesołych Świąt Wielkanocnych" z polskimi znakami