Glosny83 z założonym paskiem !
pasek klinowy czy wieloklinowy? jakie oznaczenie silnika?
Ten rezystor ma 10kOm to kilkadziesiąt razy więcej niż rezystory szeregowe, stanowi jakieś minimalne obciążenie dla sterownika, rozładowuje pojemności, "pochłania" upływności, może wpływać na to co się dzieje przy najmniejszej jasności i w stanie wyłączonym.
Zdejmij całą obudowę od paska i wtedy zrób zdjęcie i obadaj organoleptycznie.
Wymiana rolki wiskozy w łapie.
Usterka naprawiona u mechanika. Był ściągany przód. Wymiana napinaczy paska klimy, alternatora, sprzęgiełka. Przy następnym rozrządzie wymieniam cały osprzęt razem.
Jak masz zatarty kompresor to powinno być zerwane sprzęgło na kole pasowym i nic nie trzeba kombinować z jego ominięciem. Sprawa druga - sama zmiana kompresora nic nie da bo w krótkim czasie też się zatrze Sprzęgło się nie zerwało, ale pasek się spalił. Chciałbym sprawdzić, czy są opiłki w układzie. Może gdyby nie było, to wymiana kompresora i ponowne...
ADR pompa nie jest napędzana paskiem rozrządu. Potrzebujesz pasek, rolkę napinacza, rolkę prowadzącą. Napinacz jest hydrauliczny.
jest ale przed wymiana wszystko dzialalo jak trzeba wiec katalizator zostawiam w spokoju.
Prosze link z forum co prawda od b6 ale zasada jest taka sama http://a4-klub.pl/showthread.php?52099-B...
Witam, to koło napinacza nie powinno być przechylone. Te napinacze "lubią" się krzywić więc raczej czeka Cię jego wymiana. A świszczenie może być powodowane przez zużyte łożysko w napinaczu lub po prostu przez wentylator napędzany tym paskiem, wszystko zależy od tego jaki to rodzaj świszczenia. Jedno jest pewne, napinacz do wymiany. Pozdrawiam
Olej nie ma nic do rozrządu, chyba że masz na łańcuchu to wtedy warto. U ciebie pasek więc olej zostaw w spokoju. Płyn do chłodnicy możesz zmienić bo pewnie ma tyle co rozrząd.
Witam. Może ma ktoś, bądź miał podobny problem z szarpaniem skrzyni w Audi? W momencie szarpnięcia podświetla się na czerwono cały pasek skrzyni na desce. Czy wystarczy wymiana oleju? Czy może być to coś poważniejszego? Co myślicie? Marek
W domowych tak, dysponując odpowiednimi narzędziami typu podstawowe klucze nasadowe oraz klucz dynamometryczny. Bez komputera - nie. Przy prawidłowej procedurze zmiany paska z blokadami i poluzowaniem śrub koła rozrządu przed napięciem nowego paska kąt nie powinien się za bardzo zmienić.
Problemem okazał się simmering na wałku rozrządu, po prostu podczas wymiany "podwinął się", wymiana na kolejny rozwiązała problem. Dziękuję wszystkim za wskazówki. Pozdrawiam
Ale chyba nie bez przyczyny w interwale 270 tkm (po 3-4 wymianach paska) nakazany jest przegląd wszystkich kół zębatych napędu rozrządu i ich ewent. wymiana w komplecie?
W sumie, to nie musisz nawet mu nic pisać ani odbierać telefonu. Nie ma takiego obowiązku. Sytuację by uratował y zdjęcia zrobione zaraz przed sprzedażą. Przemyśl, jaki może być najgorszy scenariusz. Prawdopodobnie wymiana paska i rolki, bo anulować umowy chyba nie musisz (może niech ktos znający kodeks cywilny się wypowie).
wczoraj wmieniałem termostat przy a4 2,5tdi afb sil v6 obyło się bez ponownego zdejmowania paska rozrządu tylko w serwisach muszą go zdejmowac wiadomo o co chodzi :
Powinieneś rozpiąć przód by wyjąć wałki. Na ostatnich łożyskowaniach wałków od strony łańcucha masz znaczniki. Na kołach też są znaczniki. Mają się zgrać ze sobą a między tymi znacznikami ma być 16 sworzni łańcucha. Możesz próbować zblokować np. opaskami koło z paskiem rozrządu z przodu i spróbować tak wyjąć łańcuch lub odkręcić koło z przodu ze zblokowanym...
Wymiana to jakieś 1200zł Remont silnika -kilka razy więcej... Oceń sam.
Witam. Posiadam autko A4 B6 1.8T, spojrzałem na pasek rozrządu i zobaczyłem markę OPTIBELT. Trochę się zdziwiłem gdyż pierwszy raz słyszę aby były paski rozrządu tej firmy. Ktoś się orientuje czy robią dobry sprzęt? Rozrząd był wymieniany w Niemczech, zrobiono 30 tys na nim co potwierdzają wlepki, książka oraz wyciąg z serwisu, na którym się przebieg...
Bo ja wiem ,pasek około 70zł.rolka ok.60zł,pompa około130zł,wymień wszystko,bo to wszystko chodzi po rozrządzie.producent zaleca wymianę paska chyba przy 90tyś km ,ale producent paska to po 60 tyś,więc czas na wymianę już najwyższy.
Przede wszystkim który rocznik?. 1. Co do wymiany i kosztów wymiany rozrządu to każdy mechanik liczy sobie inaczej. Najlepiej abyś pojechał do autoryzowanego warsztatu. 2. Jak najbardziej, poleciłbym pojechać na sprawdzenie 3. Ja bym od razu nie kupił takiego samochodu. 4. Rok samochodu, możesz również sprawdzić stan filtrów ( o ile posiada rejestr...
Ostatniego paska kup tam wrócili do zwykłych wahaczy trójkątnych bez wynalazków.Napewno dłużej zawiecha wytrzyma na naszych drogach.Choć z drugiej strony słyszałem że wymiana żarówki w tym aucie wiążę się z podłączeniem do kompa.A BMW 5 np. e39 ma też po czterey wachacze z przodu i troche z tyłu. Daje rade na naszch drogach znacznie dłużej niż A4.Pozdrawiam
Witam ja mam Afn czyli 110km nr. 028 130 115 A a kuzyn mial paska do sprzedania 90km 038 130 107 J i podmienilem pompy z tym ze wtyczke musialem przepiac od swojej pompy ale to tylko wystarczylo piny powypinac i do mojej powpinac link do mojego tematu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/26930...
Podają kolego że jeśli pasek orginał z tzw. pierwszego montażu fabrycznego to do 120 tys.km. lub 5 lat i wymiana. Co do wymiany już kolejnej to prawda jest taka że co mechanik to będzie inna opinia! Zalecają aby ten przebieg troche zmniejszyć tak koło 20 tys. km. ale jeśli zakladasz materiały VW to raczej mozna się trzymać tych 120 lub 5 lat. Pozdrawiam
W 1.8tdci osprzęt bywa drogi. Krótko żyją dwumasy (koło 200tys km). Rozrząd w polifcie jest na 2 paski a przed liftem łańcuch + pasek. W tej cenie raczej przedlift. Wymiana jest i tak co 200 tys km i tanio nie jest. Paski do 300 ciągną, łańcuchy często do 400, ale to jest loteria. Przy 200 miałem już rozciągnięty o długość 1 ogniwa tak na oko Poza tym...
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
Generalnie musieli być pap rokami skoro tak długo im zajęła diagnoza a i tak nie dali rady.Przy rozrządzie nie bardzo jest co zepsuć jak masz podstawowe umiejętności blokady zakładasz lub na znaki ustawiasz i po sprawie. Prawdopodobnie po wymianie paska nie sprawdzili czy silnik jest ustawiony w znaki.(w sumie rozumiem jakby był przestawiony o jeden...
wymieniłem sensor airbag przy środkowym pasie niema w ogóle żadnego kabelka błąd " VAG 1213 zapalnik napinacza paska. Sterownik był dopasowany do zupełnie innego wyposażenia samochodu. Podaj numery a najlepiej zdjęcia naklejek "starego" i "nowego" sterownika.
Witam Mam pytanie czy można gdzieś kupić jakąś folię z anteną naklejaną na szyby boczne w tym aucie. Czy pozostaje tylko wymiana szyb, bo paski przerwane. Albo możecie polecić jakąś dobrą antenę z wzmacniaczem do tego auta, nie chodzi mi o chińskie wzmacniacze z anteną za 10zł które i tak nie działają prawidłowo. Coś porządnego.
Wymienił silnik na maglownicy wymieniłem całą taśmę z kierunkami i dalej to samo teraz mówią że maglownica zepsuta Jeśli podczas pokonywania zakrętów zauważysz, że układ kierowniczy nie reaguje zgodnie z oczekiwaniami, może to oznaczać problem z pompą układu kierowniczego. Jeśli jest to pompa, istnieje duże prawdopodobieństwo, że słyszysz także pisk...
Witam zamierzam zakupić autko wymienione w temacie od znajomego.Auto posiada klima tronik a problem jest następujący: -gdy włącza się klimę auto gaśnie a z paska klinowego leci dym.wygląda na to,że koło pompy klimatyzacji ani drgnie(zatarło się czy co) -następny problem to brak nawiewu na szybę(paruje) I teraz chciałbym zapytać czy te dwa problemy są...
witam , mam problem z moim autkiem.Po wymianie rozrządu tj. paska ,rolek , pompy wodnej (i to wszystko w orginale) auto po nagrzaniu zaczyna mi brzękać w charakterystyczny sposób jak by coś tarło o plastik (niska częstotliwość ) ,zaznaczam ze sporadycznie wcześniej przed serwisem cichutko coś docierało z pod maski ,ale teraz to już przeszkadza ,auto...
WItam, Pls o poradę, zaczeło coś mi szurać/stukać w okolicy alternatora. Okazało sie że hałas dochodzi z kompresora klimatyzacji. Przy włączonej klimatyzacji było ok ale jak wyłączyłem klime zaczynają sie hałasy. Zdjołem pasek i faktycznie koło na kompresorze ma luz, reszta kół (alternator itp) wydaja sie byc OK. poczytałem troche w internecie i wydaje...
Witam, Jeśli chodzi o wymanę łożyska, któro znajduje się w obudowie wymiana wymaga chwilę zabawy, wymieniałem łożysko dzisiał przy okazji wymiany rozrządu, odkręcamy alternator z tyłu w obudowie pod alternatorem w dziurze jest śruba M8 należy ją odkrecić ściagnąć pasek od wiskozy pompy wody i od pompy znajdującej się na dole obudowy. Najpierw musiałem...
Witam, zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem podobnego. Mam problem z wymianą paska klinowego w mojej audi a4 b5 1.9 tdi. By wymienić pasek klinowy(napinacza) trzeba odkręcić rolkę od klimatyzacji(ściągnąć pasek), tu jest problem bo z tego co widziałem śruby, które tam są uległy zniszczeniu, nie mogę odkręcić ich w żaden sposób(ograniczony dostęp,...
Tak nie powinno być.Ale widać fachową wymianę-aż dwie kreski flamastrem zrobione-garażowcy robią jedną .....
Mam przejechane 65tys na pasku rozrządu i minęło 5lat. Mechanik mowil ze musowo musze wymienić rozrząd. Ma rację?
W piątek robiłem taki licznik, wymiana bo stary umarł, vagtacho i allprog go ruszyl ale po odpięciu aku wracał stary przebieg i kasowało immo. Jedyna możliwość - szukaj zegarów VDO i po problemie Tak trzeba będzie zrobić. Licznik operuje wskazówkami jak trzeba, ale przebieg się nie dodaje. Przebieg dzienny się nalicza normalnie. Ma pamięć godziny....
ja mam A4 z silnikiem 115KM (AJM) z 2000r. przebieg aktualny prawie 840tys kk z czego w posiadaniu auta jestem 6 rok od 149tys kk. Do silnika do tej pory się nie dotykałem - non stop regularnie olej syntetyczny spełniający normę 505.00 502.00 - obowiązkowo i żaden inny (polecam motul albo mobil1). Z osprzetu wymieniłem po drodze: 1. zawór EGR - choć...
witam w zeszłym roku wymieniłem napinacz paska wieloklinowego no i po zrobieniu 20000km znów jest do wymiany. nie wiem czy to normalna kolej rzeczy czy to po prostu napinacz słabej jakości (kosztował 290zł). zna ktoś dobry sposób na wymianę napinacza bez rozbierania całego przodu? każda skazówka jest na wagę złota. pozdrawiam mariusz
ak wymieniałem termostat to zauważyłem że trochę luźny pasek rozrządu jest i dało by się go zsunąć z rolki bez problemu ??? Pasek rozrządu absolutnie nie może być luźny, samą wymianę pompy raczej zleć doświadczonemu mechanikowi ( przed zdjęciem paska trzeba włożyć blokady). Nie powinna to być droga usługa.
Kup ponownie napinacz paska wielorowkowego i zleć jego wymianę, chyba że wykonasz to sam.Sprawdź jego osiowość względem paska. No i rada,nie kupuj najtańszego który znajdziesz.Najważniejsze - popraw post odnośnie interpunkcji oraz poprawnej polszczyzny.
Witam. Problem jak w tytule. Wywaliło na vagu błędy 01494 i 01498 których nie da się osunąć. Postojówek brak. Napięcie na kostkach przy lampie "skaczące" 0,07V na chwilowo 9V. Problem nie powstał samoistnie:) choć nie wiem czy to moja wina:) otóż przepalały mi się postoje h6w a to z jednej a to z drugiej strony raz na miesiąc albo rzadziej albo częściej....
wymiana paska kompresor wymiana paska wymiana napinacza paska
instrukcja falownika spawarka castolin podswietlenia klawiatury
Instrukcja obsługi Kinzo D 26 - gdzie znaleźć? Wymiana paska alternatora Renault Megane 1.9 dTi 1999