Problem rozwiązany. Powód - zawieszające się zawory sterujące przepływem cieczy chłodzącej do nagrzewnic. Rozwiązanie - rozebranie na czynniki pierwsze i oczyszczenie z syfu.
Mnie ten numer wyszedł po VIN. W tym modelu było 5 rodzaji paneli ale wizualnie nie różnią się od tego z moim numerem. Proponuję kupić najtańszy na próbę te panele nie są drogie. Jeśli potrzebujesz mogę podesłać cała tabele kodów PR do tej audi.
Zamykam temat, okazało się , że problem tkwi w drugim bezpieczniku po prawej stronie FS8 10A.
Jak poradziłeś sobie z tą usterką?
Przecież to jest normalne, że podnosi Ci obroty pod obciążeniem klimatyzacji. To jest w każdy samochodzie, nawet bez zaawansowanej elektroniki. Poza tym bez tego klimatyzacja by powodowała wcześniejsze rozładowywanie się akumulatora.
Odepnij czujnik ciśnienia klimatyzacji i zobacz czy ruszy nawiew.
Jeśli nie wiem, to powiedz jaka jest prawda, co powinnam wiedzieć
Witam mam problem z moim audi a6 c6 nie działa wentylator nawiewu ale klimatyzacja chodzi bo jak jadę szybciej to jest taki delikatny zimny wiaterek. Możecie coś doradzić z gury dziękuje
Do panelu klimatyzacji lub sterownika silnika jeśli klima ręczna.
Dzięki za odpowiedź ale wnętrze jest nowsze to z dwoma przekrętłami ?
Witam, posiadam Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro. Mam problem z wentylatorem od chłodnicy klimatyzacji, chodzi on na lewych obrotach. Jak zamienię Plus z minusem to wtedy wentylator chodzi od razu po włączeniu zapłonu.
Doszła do 103 C i z obawy o przegrzanie silnika włączyłem klimatyzację, aby uruchomić wentylatory.
Nie ma. Z resztą nawet gdy Panel ma ochrone to można włączyć nawiew na przednią szybę co m.in powoduje włączenie AC. Z ciekawości przełożyłem stary panel i mimo ochrony klimatyzacja normalnie chodzi.
Tak sprawdzene wszystko ok bezpieczniki ok dmuchawa ok czujnik klimatyzacji też ok Dodano po 35 Zasilnie też dochodzi
No właśnie remont silnika 2.0 tfsi jest nie opłacalny. Tak pytam, może ktoś już to robił w tym modelu. Pamiętam kiedyś podmiana silnika była w zasadzie prosta, ale właśnie coraz więcej systemów na jednym ECU. Nie na jednym ECU ale jest komunikacja miedzy modułami ECU- ABS-ESP-Klimatyzacji -Wspomagania- AIR BAG- itd
kolego masz nie oryginalny panel klimatronika, tzn z innego pojazdu . a to znaczy że posiadasz aktywne CP A skąd to Kolega wyczytał? Proponuję na próbę odłączyć czujnik ciśnienia klimatyzacji( ten w okolicach góry chłodnicy klimatyzacji). Uszkodzony potrafi nieźle zamieszać.
Jeśli ludzie wykonują tego typu usługi na allegro i przekladaja nawet CDU do tego modelu. To musi to byc możliwe Tylko czy będzie ci działąć prawidłowo ABS ESP , KLIMATYZACJA, MMI, IMMO, I W KOŃCU sam silnik.? Zapytaj ich.
Po trzydniowej wizycie w warsztacie Panowie zajmujący się tematem (znany niezależny serwis) trochę się poddali, bo wszystkie parametry są w normie a komputer oczywiście nie podaje żadnych błędów. Za to przy uruchamianiu dzieje się coś takiego... https://youtu.be/ZFEhgUPrgNM Uruchomienie silnika i jego późniejsza praca odbywa się bez dotykania pedału...
problem został rozwiązany. Drania powodował wentylator klimatyzacji (pęknięta była obudowa wentylatora) Wymiana obudowy rozwiązała problem. Sam mechanik był zdziwiony, że taki wentylator może powodować tak silne drgania.
Audi a6 c6 3.0tdi quattro z 2004r auto nie odpalane przez miesiac czasu. Teraz odpala i gaśnie. Zegary niedziałaja wyświetlacze również nie reagują jedynie zapala się kontrolka hamulca. Radio mozna włączyć ale tylko ręcznie. Podświetlanie wewnatrz auta raz włącza się raz nie. Klimatyzacja nawiewy chodzą na max obrotach wyswietla się napis off tam gdzie...
No właśnie kolego to nie jest z mojego auta plik bo ja nie miałem tego panelu klimatyzacji w swoim aucie zgrałem 3 wsady z takich paneli od kolegi który handluje częsciami ale nie było na nich numeru winu...
Panowie przeszukałem juz cały internet i nie znalazłem podobnego objawu... Tzn mam drobny, a zarazem denerwujący problem... posiadam climatronic basic, po włączeniu nawiewu na przednią szybę wentylator nie reaguje- nie zwiększa obrotów oraz klimatyzacja pozostaje w trybie ECON ( sam nawiew się przestawia i wieje). Dodam, że wymieniałem gatewaya i w...
Założyłem czujnik Hella oraz czujnik oryginalny z poprawnie działającego układu klimatyzacji-dalej bez zmian. Na pinie 2 napięcie około 11V. W teście elementów wykonawczych sterowanie na zawór N280 poprawne(fizycznie założony inny zawór i pracuje), natomiast podczas pracy silnika z włączoną klimatyzacją, brak sterowania tego zaworu. Wiązka od zaworu...
Witam, czy ktoś spotkał się z procedurą adaptacji sprężarki klimatyzacji ze zmienną wydajnością (elektrozawór sterowany PWM) w grupie VAG? Problem dotyczy sprężarek 6SEU14C montowanych np: AUDIA4 1.6 (B5)00-011595ccm ALZPV6 Ø100, Denso 6SEU14C, AUDIA4 1.8 Cabriolet (B6)(B7)02-051781ccm AMB AUDIA4 1.8 T (B6)00-041781ccm BFB BKBPV6 Ø100, Denso...
https://obrazki.elektroda.pl/4686205800_... https://obrazki.elektroda.pl/6864516000_... https://obrazki.elektroda.pl/5566955700_... https://obrazki.elektroda.pl/9545977200_... Dodano po 59 Właśnie się dobrałem pod schowek, i tam po prawej stronie kostki są lekko zamoczone i widać zielony...
Dodatkowo wypalone tłoki, rysy na cylindrach i spalona sprężarka klimatyzacji oraz rozrząd do wymiany. Oprócz tego sprzęgło do wymiany, 2 katalizatory i zawieszenie przednie do remontu. Silniki, sprzęgło katalizatory i wymiana górne wahacze plus robocizna 14 000 zł. Co mam zrobić teraz z tym autem ? Kasacja ?
Wszystko jest w sieci: MARKAAudi MODELA6 TYPSedan ROK PRODUKCJI2005 SKRZYNIA BIEGOWManual POJEMNOSC1968 RODZAJ PALIWADiesel LICZBA DRZWI4/5 MOC140 KM / 103 kW OPISgrafitowy-metallic, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, system nawigacji, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa, czujnik deszczu, kierownica wielofunkcyjna,...
Witam. Problem z zapłonem i z uruchomieniem auta. Audi a6 c6 2008r. Auto kupione za granicą po kradzieży Ale chyba tylko po teoretycznej kradzieży, Wsszystko w aucie wydaje się być ok. Sterownik silnika, stacyjka zamki w porządku, nie ruszone. Centralny działa ale tylko po zamku, bezprzewodowo zamki nie działają Po włożeniu kluczyka do stacyjki brak...
Wyciąganie bezpieczników w tym typie samochodów zazwyczaj nie wskazuje miejsca usterki, gdyż nie uśpi się magistrala CAN jeżeli zobaczy anomalię braku komunikacji obowiązkowego ECU. Bardzo częstym błędem podczas pomiaru prądu spoczynkowego jest to, że zakłada się amperomierz i obserwuje spadający wynik pomiaru, a należy po włączeniu amperomierza zasymulować...
Sprzedam interfejs diagnostyczny vag com 704.1 Interfejs Diagnostyczny Vag Com służy do diagnozowania samochodów z grupy VW-AUDI (VW,Audi,Seat,Skoda).Interfejs obsługuje zarówno starsze samochody z linią K jak i nowsze wyposażone w magistralę CAN.Dzięki solidnej obudowie znakomicie sprawdzi się jako narzędzie warsztatowe dzięki któremu zdiagnozujesz:...
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam audi A6 z 2005r, w której został wymieniony silnik z wadliwego BLB na jednostkę BKD z 2007roku. Zaraz po remoncie samochodu ( została wymieniona turbina, wspomniany silnik, przepływomierz itd. wysadziło turbine na trasie i BLB sie zatarł) tak po 10-20 minutach jazdy zaczęła wyskakiwać kontrolka ESP, nie ma jazdy...
Witam. Problem polega na tym, że w różnych okolicznościach wyłącza się cały system MMI. Czasami dzieje się to podczas jazdy, innym razem od razu po uruchomieniu pojazdu. Dodatkowo, jak auto postoi kilka dni to rozładowuje akumulator, niestety pobór prądu również pojawia się losowo i nie mogę wyłapać co go powoduje. Przypuszczam że może to mieć związek...
Audi a6 2007 rok były założone lampy Bi Xeon skrętny, bez ledów zostały założone lampy od nowszej - bi xeon z ledami dziennymi, bez skrętu. aktualne kodowanie 0113121 próbowałem na 0119121 - nie wchodzi kodowanie orientuje się może ktoś jak to zakodować ? poniżej log w załączniku z auta, jak by był potrzebny. Sama wymiana lamp wystarczy, nie trzeba...
klimatyzacja klimatyzacja split klimatyzacja elm327 klimatyzacja klimatyzacja postojowa
sterowanie kątem zapłonu sterowanie furtki bydgoszcz trzeciewiec
obudowa wzmacniacza easun instrukcja
Działanie obwodu diody i kondensatora z AC Siwy dym z rury wydechowej w silniku benzynowym: przyczyny i rozwiązania