Przecież masz tester to łatwo to sprawdzisz.
Zerknij dokładnie na układ wydechowy. ;)
Kontrolka świec to tylko informacja dla kierowcy, że jest problem z procesem spalania lub z oczyszczaniem spalin (dpf). Diagnostyka komputerowa na początek. Choć z opisu pracy silnika nie jestem optymistą co do jego dalszego życia.
To twoja wiedza na temat tuningu jest cienka,nikt nie uzyska tyle mocy bez ingerencji w mechanikę silnika,a Tobie się wydaje że soft załatwi sprawę. :not: :crazyeyes:
Wymień nastawnik na inny i zrób adaptacje.
Sprawdź wężyki od podciśnień turbo. Sprawdź też grube węże od sprężenia do kolektora, czy nic nie spadło, ew pękło. Zobacz, czy intercooler cały. Mi kiedyś spadł taki gruby wąż za turbo i też mocy nie było, ale też silnik chodził głośniej. Słychać było szmery z kolektora ssącego.
Ja bym diesla poszukal, wcześniej moc i moment niż w benzyniaku i oszczędny, mniejsze ryzyko pożaru, trwalszy.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Zawór lub wiązka, sprawdź czy masz tam +12V na pracującym silniku
Sprężarka stawia dość duży opór silnikowi, do tego dodatkowo alternator - pracujący wentylator skraplacza, wentylator wnętrza, światła i reszta odbiorników i już możemy mieć alternator pracujący w okolicach maksymalnej wydajności... Do tego bardzo gorące powietrze zasysane przez silnik też ma duży wpływ na moc silnika.
Witam, rozwiązał Pan może problem ??
mam zmieniony chip i moc wynosi teraz 240 koni,a porownalem ten silnik do 2.7T i 3.0 bo ma podobna a nawet ciut wieksza moc.
Zdejmij gruszkę i zobacz jak chodzą same kierownice, oczywiście na zgaszonym silniku. Posprawdzaj szczelność układu podciśnienia, jak masz możliwość podmień N75, stawiam że walnięty, zrób jeszcze logi przepływki.
Witam Diagnostyka sie kłania!!!!!! VCDS lub VAG-COM Napisz jakie masz błędy na silniku
Silnik zdrowy kompresja moc wszystko jest Dodano po 33 Silnik zdrowy kompresja moc wszystko jest
Kod silnika potrzebny, rocznik, moc.
a co z tym ze ma mala moc? idzie jak 1,9tdi przylywomierz byl wymieniony a blad wyskakuje :zwarcie do masy zaworu zawieszenia silnika (poduszki pod silnikiem)trzesie lekko ale czy to ma wplyw na obnizenie mocy?dzieki z gory pozdrawiam
Zrób puki co dynamiczne. 003 011 i statycznie 001 i 004 na rozgrzanym silniku.
Jak chcesz mocy, to szukaj Audi A8 D3 z silnikiem 4.2 TDI. Audi A6 C5, zwłaszcza z motorem 2.5 TDI, to mina. Ewentualnie Audi S6 z 4.2 TDI.
Witam. Też mam zamiar zrobić SWAP na 2.8 w związku z czym mam takie pytanie. Jaki był problem z tym sterownikiem? Czy coś oprócz tego jeszcze nie pasowało? Czuć różnicę w mocy? 😀
Napisz normalnie, rok i kod silnika.
A sterownik widzi poprawną temperaturę silnika?
Nie słychać tam łańcuszka przy napinaczu z tyłu silnika?
Silniki takie same wg elsawin różnią się nieznacznie stopniem sprężania, w drugim miejscu w elsie wychodzi że mają taki sam. Czy te 11 bar na rozgrzanym to już taka tragedia że wpływa na moc silnika?
Źle zregenerowana. Grozi Ci wybuch silnika :D
Witam mam audi manuala 2.5 tdi 150 konnego zakupilem go i wogole turbo nie załanczalo sie wiecej niz 2,5 tys obrotow nie wchodzil przeplywka byla zmieniana podcisnienia tez no i jezdzilem nia tak 130 jechala i rewwelki w przyspieszaniu nie bylo, pewnego dnia odpalam ja odrana zaczela chodzic tak jak by tylko na jedna strone strasnie kulala na obrotach...
Też mam ten sam problem. Rozdarta rurka, silnik chodzi nie równo, mało mocy, hamulce słabe. Jak sie nazywa ten przewód ?
jak zatkam palcem przewód Kolektor ssący-odma pisk ustaje A czy zaworek odpowietrzania nie przepuszcza w drugą stronę z dolotu w silnik?
A macie moze jakiegos dobrego, sprawdzonego diagnostę w W-wie lub okolicach. Niestety najbliższy miesiąc będę musiał spędzić w Warszawce, a nie zna tutaj nikogo, szczególnie znającego te silniki piolud
A błąd wtrysku dodatkowego powietrza?? I błąd sterownika silnika ??
To kupujesz taki co na allegro jest czy jak ??:) bo nie rozumiem do konca :D i prawde mówiąc jak go użyc ( tego one shot) ??:) gdzie mialbym go na rozgrznym silniku zaaplikowac ??:) 2.5 tdi 98' pozdrawiam :)
najpierw zmień klocki (napraw kable) ew. sprawdź błędy na silniku!
2.7 w manualu i FWD pali w trasie okolo 6,5 wiec jak na te pojemnosc to nieźle, polecam i nie sluchajcie glupot co ludzie pisza. A6 C6 z tym silnikiem to najlepszy wybor jesli chodzi o moc i ekonomie. U mnie nalatane 257k i zero problemow z rozrzadem czy wtryskami ale przebieg pewny.
ale podłączałes go pod ster silnika? podłącz go pod sterownik pompy wtryskowej
Jeszcze jedno; zaraz po odpaleniu czy widać z rury spaliny? Ja miałem podobne objawy tylko kiedy silnik był zimny trochę "kopcił". Powodem był lekko skrzywiony korbowód. Po wymianie korbowodu (100 zł) moc powróciła. Czasami (to wydaje się śmieszne) spada mi moc silnika ale pomaga wyciągnięcie dywanika spod pedału gazu.
U mnie jest jeden mechanik magik ale u niego kolejki to po 2 miesiące są z reszta się nie dziwię i dlatego w większości sam musiałem czytać takie posty i metoda prób i błędów się udało, a ogólnie jak ci chodzi teraz fura jak jedzie ? buja się jakoś czy raczej muł taki ? bo jednak A6 to wielka buda a inst. gazowa trochę mocy zabiera
(at)Józef18 Ten silnik nie ma przewodów. Są 4 pojedyncze cewki. Spadek mocy? Nie zauważyłem.
Sprawdź pompę VP 44 -objawy o których piszesz - miałem i po wymianie sterownika pompy silnik się obudził.
Raczej są to uszkodzone albo zapieczone kierownice w turbo pozdro :D Daj spokój, nawet nie widziałeś na oczy chyba tego silnika. W grupie VAG kierownice w turbinie są stosowane tylko w silnikach diesla.
Passat król lawet :D odpada. Po pierwsze silnik zaraz pokaże kopyto. Po drugie problemy z elektryką cię wykończą. A6 starsze ale pewniejsze auto. I silnik niegłupi, sprawia przyjemność z jazdy. Tylko trochę moc podnieść.
Adi a6 TDI No to nic tylko wołać wróżkę albo wynająć szklaną kulę. Wywróżymy sobie rocznik, model silnika i rodzaj skrzyni biegów.
Mam dostać{tanio kupić} od rodziny z Niemiec audi A6 1.9tdi '96-ostatni model w starej budzie-avant,igła 180tys.km ale jest tam silnik 90PS i tak się zastanawiam jak ten silnik sprawuje się w takim dużym samochodzie,czy jest tam inaczej zestopniowana skrzynia niż w 80-b4 i A4 i czy ewentualnie jakoś bez specjalnego zagrożenia dla silnika i podzespołów...
Nie był to ten sam numer chyba nie sprawdzałem ale wtyczkę miał inną musiałem improwizować z podłączeniem żeby sprawdzić. a kod błędu nie zanotowałem. Nie kombinuj wtrysk musi być ten sam on odgrywa bardzo duży udział w regulacji konta wtrysku. Jaki kod silnika
Skoro dmucha, to niestety - silnik na złom. Zmierz kompresję jeszcze.
Przy starej zjechanej turbinie i starym ślizgającym się sprzęgle 180 koni i 400 + Nm? żarty chyba jakieś, jak będzie 150 to sukces. Do tego tuner weźmie za wystrojenie tego ok 2500 zł. Dużo lepsze jest A6 C5 1,9/130 i się robi na 170 koni Jak się chce fajną moc w dieslach vag to najlepiej ARL wypada, to że coś ma 2,5 to nie znaczy że będzie moc generować,...
Miałem to samo w golfie z tym samym silnikiem a powodem był zacinający się zawór EGR.
Więc trzeba sprawdzić po numerach czy jest do tego silnika ,może pasowała w obudowę a wirnik jest mniejszy
Rozrząd sprawdzony ? Co z ciśnieniem doładowania ? W jaki sposób powstała usterka ? gdzie logi ? Kupiłeś autko w takim stanie ? jaki kod silnika ? AFB ?
Witam mam problem z audi mianowicie : Rano przy odpalaniu zakopcowane lekko na siwo Temperatura skaka do 100 stopni , podejrzewam czujnik temperatury. Silnik ma moc płyn chłodzący w normie odpala na strzała.
Trzeba podpiąć kompa. Powiedz czy są tego jeszcze jakieś inne objawy, może kopci i do tego traci moc. Różne mogą być tego przyczyny
Witam od pewnego czasu mam problem w mojej Audi z silnika dochodzą dziwne dźwięki a mianowicie takie jak by to powiedzieć "cyk cyk cyk cyk cyk" ale powiem że to nie zawsze nieraz odpalam i nic a nieraz jest takie charakterystyczne stukanie mechanik mi podpowiada że to na 80 % waku pompa albo wałek rozrządu podpowiedzcie jakie są objawy padającej waku...
Po pierwsze robi sie pomiar mocy i odczyt usterek aby sprawdzic ogólną kondycję silnika. Online można i owszem ale to stąpanie po cienkim lodzie na własne ryzyko.
Witam Audi A6 C5 benzyna 2.0 20v sterownik silnika nie załącza wentylatora.Temperatury sterownik widzi poprawne. Z poziomu waga mogę załączyć wentylator.W bloku pomiarowym 135 bez względu na temperaturę czy jest 0 stopni czy 110 moc wysterowania sterownika went. wynosi 11%. Wygląda mi na usterkę sterownika silnika ale dodam że podłączałem drugi sterownik...
Dym jest czarny ale taki że świata nie widać. Nie ma żadnych błędów. Samochód jest strasznie mulny, nie ma mocy. Na liczniku naklepane jest 300 000km.
Witam! Mam Audi z 3.0 tdi silnik bez filtra DPF, sterownik silnika na którym jeździ teraz samochód jest od auta, które miało filtr cząstek stałych. Na zegarach wywala kontrolkę od świec i kontrolke od silnika, auto nie ma mocy (chyba tryb awaryjny). Instalacja jest od silnika tego bez DPF. Ma ktoś zdanie na ten temat?
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Cewki zostaw w spokoju, były by błędy wypadania zapłonu. Skup się na porządnej diagnostyce (wgląd w parametry pracy silnika). Jeśli gaz i benzyna kiepsko chodzi, problem może być również mechaniczny.
Czytałeś tytuł tematu? Nie rozmawiamy o BMW. Nie czytałeś tematu - nie rozmawiamy o podnoszeniu mocy tylko o kodowaniu z automata .
Pompę - chodzi o przestawienie od-do silnika? Pompę musisz przyśpieszyć, nie chcę cie wprowadzić w błąd ale jak nie ma fasolek w kole, to pompę trzeba pchnąć w stronę silnika. Popuść delikatnie śruby, zostaw tylko tą na pompie u góry, odpal silnik i przestawiaj delikatnie aż zobaczysz na komputerze wartość około 55. Dodano po 45 Edit: 011 dynamiczny...
Nie dymi ani trochę, ma też DPF, ale napewno jest dobry bo przy 260tys został w serwisie wymieniony na nowy, przepływomierz tez raczej dobry bo w tym roku tez został wymieniony. EGR i przepustnica tez nowa, auto do tej pory było cały czas serwisowane, byłem w serwisie ale powiedzieli ze wszystko jest OK, ale nie jest. Dodam że auto ma swoją moc.
Sonda zmieniona ale problem nie zniknal.przyczya byla jednak banalna - pekniety wezyk przy pompie ssacej (027133784c).po zmianie auto ma pelen wigor i silnik pracuje rowno no i zadnych bledow.
może pompa oleju po rozgrzaniu się oleju przez co staje się rzadszy nie wyrabia. Czy stan oleju jest na max? przy jakich obrotach najczęściej pojawia się sygnał ? czy silnik nie traci chwilowo mocy? Czujnik z niższym zakresem ciśnień to kiepski pomysł - kontrolka może i zgaśnie, ale czy smarowanie będzie takie jak ma być a w konsekwencji zarżnięcie...
Takie okropne kłęby białego dymu miałem w audi a6 2.5 TDI V6 przyczyną był przeskoczony (pęknięty lekko) pasek rozrządu. Pasek był przestawiony na wale o 2 ząbki, zawory dostały lekko bo klient na siłę samochód zapalił i nim próbował jechać, jak wymieniłem ustawiłem dobrze to samochód odzyskał częściowo moc (był słaby), ale niestety dymił strasznie....
Audi a6 c6 2.7tdi kod silnika BPP. Po usunięciu katalizatora i filtra dpf postanowiliśmy usunąć dpf ze sterownika silnika za pomocą kess v2 i aplikacji ecu safe. Auto nie wyświetla błędów, aczkolwiek nie ma mocy. Podjęliśmy kolejną próbę zagrania seryjnej mapy silnika, niestety tutaj zastaliśmy problem, wyświetla się „błędny klucz zabezpieczeń” czy...
Kolego poradziłeś sobie z tymi kodowaniami mam identyczny problem silnik po remoncie pompa wtryskiwaczy i turbo nowe a auto nie ma mocy i też przekkadka z automatu na manual
A i nie martw się, akumulatora nie rozładuje, bo wentylator napędza "solar" w szyberdachu.
wielkie dzięki za podpowiedź. Powiedziano mi że on jest przyczyną mojego problemu, tzn zatrzymywania sie obrotów np na 2200 i koniec. W takiej sytuacji zazwyczaj pomaga zmiana biegu. Taka usterka może być dość niebezpieczna przy wyprzedzaniu. Czy ten czujnik może mieć też coś do mocy silnika bo moim zdaniem nie ma osiagów 150 KM?????
Witam wiem że ten temat był tu nie raz poruszanycale nie mogę znaleźć więc go ponowie audi a6 c5 2.4 gasnie podczas jazdy,jakiś czas temu padła mi skrzynia więc ja wymieniłem od tego momentu ciagle coś się dzieje czujnik stopu padł silnik stracił moc,raz pobiera z benzyny raz z lpg mimo że jest paliwo to pojawia się kontrolka rezerwy raz auto odpala...
Witam! Silnik jak w tytule. Silnik nie ciągnie od niskich obrotów lecz dopiero gdzieś od 2800obr/min. Brak błędów.
Szukaj z 1,8T 20V, tutaj w przypadku 2,4 albo 2,8 serwis drogi, takie krowy szczególnie przy 2,4 jakoś rewelacyjnie nie jadą, palą jak smok itd.. Do tego serwis - rozrząd, wycieki, spadki mocy Jak dla mnie 6 garów to tylko BMW 320i itd..323i V6 od VAG-a było ok jako młode po latach bywa kiepsko, a same koszty usług drogie. Także bierz 1,8T to jest zwykłe...
Silnik pracuje równiutko i cicho nic nie klekocze pali od strzała czy zimny czy ciepły :cry:
witam ponownie...co do mego problemu to wymienilem wszystkie swiece bo magik u ktorego zawsze naprawiam auto stwierdzil ze to swiece wszystkie 6 byly spalone.sam sie dziwie ze wogle mi palil po nocy...ale po wymianie problem znikl...czyli wszystko smiga moc tkwi w TDI :)pozdrawiam i dziekuje za porady panowie
Witam mam ten sam problem, po wymianie skrzyni na manual silnik wkręca się max do 2500 i brakuje mu mocy. Pamięć flesz zmieniona na manual lecz objawy pozostały. Może już ktoś rozwiązał ten problem, za pomoc z góry dziękuję.
Stać na hamownie nie stać na mechanika... Bo to Polska właśnie. No i tak ciś. doładowania ma znaczy wpływ na spalanie stukowe... oj ma, ma. Większe wtryski? A jak! Silnik nie chodzi to mu moc podciągnąć!!! "Polska... Mieszkam w Polsce..." - Kult, "To do ciebie".
Mam problem z pompą wtryskową. Jak się silnik nagrzeje to traci moc i nawet staje. Gdy pompę poleje się zimną wodą i ochłodzi to jedzie dalej. Co zrobić.
Jak na tą moc i gabaryty to spalanie nie jest złe :) Części są drogie?? Latwo dostępne ?? Napisz jak najwięcej o tym silniku jesli możesz ;p Ja teżwole manuala xd Ale podobno skrzynia multitronik bardzo dobra jesli chodzi o automat.
Witam odgrzewam temat, bo mam ten sam problem. W ECU silnika błąd 550 a w skrzyni 18265. Odcina moc w aucie. Poza tym samochód pali igła, nie dymi, automat dobrze działa. Jedynie jak się pojawi błąd 18265 to przy wrzucenia na "D" auto szarpnie
Witam. W moim Audi A6 2.5 tdi 163 ps. autko ma kiepską moc. Zrobiłem bloki i w sumie wszystko jest ok, oprócz jednej rzeczy. Czy to normalne, że temperatura powietrza dolotowego jest tak wysoka jak silnika. Jeśli silnik ma 90 stopni to powietrze również. Może jakiś sensor padł? Co myślicie na ten temat?
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
Dostane taki alternator do Audi A6 ?:) a btw. jak dlugo pogra ten zestaw na postoju (wylaczony silnik) przy ok. 75% mocy? /EDIT Ok, powiedzmy ze w zamian trzech akumulatorow po 140Ah wstawie 2x 100Ah , czy alternator, ktory ma bodajrze 140A da rade je naladowac? I czy te dwa akumulatory starcza do tego zestawu CarAudio?
Samochód jak w tytule .moc pojawia się dopiero powyżej ok 2500obr. Błąd pojawia się z czujnika temp silnika pokazuje stałe 32stopnie i z czujnika wniosku igły wtryskiwaczy. Lat wtrysku ciągle pokazuje 0stopni. Czy to przyczyna braku mocy?
Ja bym nie szalał z niesprawnym silnikiem i zaczął od statycznych logów. Dodano po 1 Plus logi z BS. Dynamiczne też by się przydały. Tylko jak ze statycznych i BS nic nie wyniknie, a narazie wykręcanie niesprawnego silnika do 4 tyś. może tylko zaszkodzić.
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Audi A6 2.5 TDI rocznik 1999 przebieg 140 tyś. i mam kłopot i to nie mały. Silnik stracił moc nie może się wkręcić powyżej 2000/obr. Strasznie dymi na biało po rozgrzaniu dymienie maleje tylko na biegu jałowym. Po przetestowaniu Vagiem wyszedł tylko jeden błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania....
Coraz więcej wątpliwości :D 1.8 t bardzo fajne do modzenia ale dla mnie to zupełnie zbędne 150 + to już dla mnie wystarczajaca moc, dużo bardziej cenie sobie kiedy wyprzedzam i nie zostawiam zasłony dymnej i nie muszę dolewac litry oleju na 1000 km , gadałem dziś ze znajomym mechanikiem i mówił ze te wycieki nie są aż tak uciążliwe i ze bardzo ważny...
Autko było sprawdzane przez dość dobrego mechanika i nic nie znalazł. A filtry paliwa. oleju i powietrza niedawno wymieniałem więc chyba nie maja na to wpływu. Może faktycznie nieszczelne są "powroty". Ponadto podczas mocnego przygazowania i puszczenia pedału gazu w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy było widać pęcherzyki powietrza ale wg mechanika...
Kupowanie tego auta z silnikiem poniżej 200KM to w mojej ocenie zły wybór. Chyba że jesteś naprawdę człowiekiem wypranym z emocji (w czasie jazdy mam na myśli) ;) TipTronic jest dostępny w tym modelu dla silników 3.0 tylko o mocy powyżej 300KM. Bardzo rzadko spotykane. Manual dostępny w silniku 3.0 jedynie w wersji mocy 204KM. Tak więc trochę jesteśmy...
Witam . Kupilem audi a6 c5 z 99roku z silnikiem 4.2 i auto jako s słabo jedzie . Silnik czasem czasami ciężko odpala zwłaszcza Gdy sie rozgrzeje . Pracuje rowno cicho nie kopci jednak nie ma mocy jak na 300 koni. Zauważyłem że są wycięte katalizatory. Znajomy sprawdzał komputerem z silnika błędów nie było jednak mowil ze sa złe parametry jeśli chodzi...
Audi jak w temacie 2,5Tdi A6. W Vag grupa4 kanał 3 mam wartość -0.6 a powinna być -2. Czy taka odchyłka może powodować głośniejszą pracę silnika i czy może on tracić na mocy przez złe ustawienie. Auto jest ogólnie lekko zmulone. Nie ma żadnych błędów i reszta działa jak należy.
Sterownik wymieniony na numer z końcówką J od mocniejszej wersji silnika i nie było problemów z odpaleniem, kalpy działają i kto wie może i przybyło mocy ponieważ wydaje mi się że różnica jest tylko w mapach. Temat zamykam.
Czesc mam takie własnie A6 TDI 97 C4 moze mi ktos poradić jak zrobić "prawidłowy" Chip tuning zeby to sie nie skonczyło zamordowaniem silnika? jakie sa tego wady i zalety oprócz oczywiście dodatkowej mocy? w jakiej kasie mieści się taka inwestycja? Pozdrawiam :D
Witam.Posiadam audi A6 C7 3.0 Dzisiaj rano zapalił mi się ma tablicy filter cząstek stałych po czym za chwile zgasł ale w zamian zaświecił sie silnik zaczęły migać świece i auto straciło moc☹Próbowałem wymusić wypalanie VCDS ale po wpisaniu kodu na zezwolenie na dostęp po przejściu w adaptacje wybranie wartości na 1 wyskakuje komunikat brak dostępu...
Witam, posiadam A6 z silnikiem 2.5 AAT (115KM) przyszedł do mnie dziś komplet do zwiększenia mocy, czyli zestaw wtryskiwaczy, oraz map sensor z 2.5 AEL (140KM) Planowałem po prostu przełożyć, ale widzę, że wtryskiwacze są brudne. Mogę oczyścić je np szczoteczką i brake cleanerem, czy może to im zaszkodzić? Bo wiem, że ich końcówki są niebywale wrażliwe....
Ponownie dzięki. Ten ASN jest w planach później jeszcze do zastanowienia. Szczerze mówiąc mam podobne obawy bo znam jego bolączki. Najbardziej pasuje mi w nim moc w stosunku do wielkości łodzi w której miałby być zamontowany.Temat jeszcze do przemyślenia ale chodzi mi po głowie też silnik 2.8l wersja 193 KM montowany w A4 A6 i chyba A8.
Witam! Mam problem z mocnym kopceniem silnika na zimnym silniku po rozgrzaniu jest w miarę okej silnik, ma moc 110km ale wydaje mi się słabszy co prawda jest do a6 c5 w kombi może dlatego bo jest ciężka buda kopcenie zaczęło się po tym jak poprzedni właściciel zalał go benzyną i, męczył silnik kręcac nim, stąd moje podejrzenia na wtryski a co wy o tym...
witam sam wtrysk wymienic a co z pozostalymi moga tez juz byc do niczego silnik ma nierowne obroty i zauwarzylem ze rury wydechowe sa mokre tak jakby nie przepalone paliwo co ty na to
No masz wybitnie brak mocy silnika , trzeba sprawdzić czy idzie czyste paliwo bez powietrza (również powrotem) i czy ecu "widzi" położenie pedału gazu .Wysterowanie gruchy turbiny itd.
witam audi jak w temacie 99 rok, czasem traci na mocy. Objawy sa nastepujace przy predkosci ok 100 km i wiecej po wcisnieciu gazu do dechy samochod jakby dzialal na dwie swiece i z rur wydechowych wydobywa sie dzwiek gulgotania jakby przerywal, zauwazylem takze ze w zbiorniku paliwa slychac jak pompa jakos dziwnie wtedy pracowala cos tam gwizda. Czy...
Witam, mam taki problem z Audi A6 C5 1.9 TDI (110 km). Gdy silnik jest zimy (po nocy postoju) wszystko dobrze auto jest dynamiczne, niestety po przejechaniu kilku kilometrów zapalają się kontrolki ABS i ESP, auto traci moc i nierówno chodzi na biegu jałowym (obroty falują od 800 do 900) wolno się rozpędza przy ruszani czasem zgaśnie, gdy np. postoje...
No w tym problem że to nie sa bajki, wersja poprzeczna AGU na zrobionych tylko wydechu potrafiła wypluć 160 kilka koni ze 150 seryjnych. Turbo jest mocno ograniczane przez katalizator, a w tych silnikach - tych starych wersjach szczególnie moc wyliczana jest z odczytu przepływomierza z przepłwyu powietrza i z sondy. Jak turbo będzie mieć większy "flow"...
sprawdz pw, obsluguje sie tak samo w twoim silniku Pozdrawiam. wyprzedze twoje pytanie na temat konwertowania logów w exelu :D link do programu http://rapidshare.com/files/120808942/CS...
W audi A6 C6 silniki 2.0 TDI też się psują a mają w większości 140 koni, jeśli już miałbym kupować to wolałbym 2.7 czy 3.0 - też awaryjne ale przynajmniej V6 i mocy pod dostatkiem. Godnym zainteresowania silnikiem w A6 C6 jest 2.4 benzyna - silnik jeszcze starszej generacji, 170 koni, wtrysk pośredni a nie FSI i nadaje się on do gazu. Trochę więcej...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
readynas netgear zmywarka bosch kabel regulacja chwytacza singer
wzmacniacze operacyjne wzmacniacze operacyjne
Jak zwolnić blokadę hotelową w telewizorze? Wyłączanie pompy obiegowej w kotle PWHC 24-28-33