Wygląda na lewe powietrze (te wyższe obroty biegu jałowego)
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
Gdzie te obroty falują? Gazu dajesz i schodzi na jałowe. ? Pokaż wskazanie Vagiem jakie ma te obroty na biegu jałowym i jak falują.
Za bogato? I to koliduje z tym że na benzynie samochód nie trzyma obrotów na jałowym biegu?
Musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ ssący. Przy wolnych obrotach możesz przytkać rurę od przepływomierza. Auto powinno zgasnąć jeżeli nie to lewe powietrze(tylko ostrożnie). Pewnie nie miałeś zamontowanych antywybuchów. Pasowało by podłączyć np. vaga i sprawdzić przepływomierz oraz pozostałe błędy jakie wyskoczą. Jeszcze jedna bardzo ważna...
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Witam ostatnio mam problem z audi b3 rocznik 88 na biegu jałowym są zbyt małe obroty na benzynie i na gazie proszę o jakąś radę DZIEKI
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
wymienilem swiece,przewody OK a ma nierowne obroty na biegu jalowym co dalej robic?
Po sczytaniu błędów występuje błąd 2122- brak sygnału obrotów. silnik odpala tylko ma niestabilne obroty biegu jałowego. Gdzie szukać przyczyny?
Witam, Robiłem jeszcze pomiar ciśnienia między pompką paliwa z baku a filtrem paliwa wpinając trójnik z manometrem, przy przekręceniu kluczyka ciśnienie idzie do 0,5 bar a następnie powoli spada do 0, przy odpaleniu utrzymuje się na poziomie około 0,35 bar przy przegazowaniu spada. Aha jeszcze jedna rzecz jeśli odpinałem EGR(zamykał się grzybek) to...
Witam odświeżę temat, udało się rozwikłać problem ? mam identyczny problem w skodzie 1.6 AVU
Tylko wybrane sterowniki grupy VW Audi mają możliwość korekcji obrotów biegu jałowego. Kody nie są potrzebne.
Witajcie! [Audi A4/1999rok/1.8 benzyna] Skaczą mi obroty na biegu jałowym. To znaczy, że podnoszą się i opadają bez wciskania pedału gazu - pomiędzy 800[obr/min] do 1200[obr/min]. Samochód był na regulacji przepustnicy jednak ponownie po przejechaniu 500km pojawił się problem skaczących obrotów na biegu jałowym bądź też na pierwszym biegu przy ruszaniu....
Ty nie robisz żadnych logów, tylko screenshoty z vcds, w dodatku przy nie uruchomionym silniku 0rpm ! Pokaż ile wskazuje przepływomierz (MAF actual) na obrotach biegu jałowego silnika
Tak, to jest problem z obrotami a jak wolisz z biegiem jałowym.
Za falowanie obrotów w zakresie +/- 700 - 1300 jest odpowiedzialna przepustnica, najczęściej pomaga dokładnae czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Niektóre żródła podają że czyszczenie i adaptację przepustnicy powinno się robić przy każdej wymianie oleju. --- pozdr.
moje audi 1994 280 tyś od jakiegoś czasu faluje na wolnych obrotach,rozrząd filtry zapłon dawka jest ok czy to nastawnik?
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Trzeba na początek sprawdzić przepustnicę( silnik, styk biegu jałowego) i jej instalacje(masę, zasilanie itp.)
Witam powracam do tematu, gdyż po wymianie zespołu przepustnicy problem z obrotami na biegu jałowym powrócił po około miesiącu. VAG pokazuje błędy związane z układem wtryskowym.
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Kolego zacznij od diagnozy auta, podepnij pod kompa i zczytaj błędy. W tych rocznikach błędy ia parametry zczytasz najprostszym kablem i VCDS. Potem można szukać przyczyn.
Możesz, wtryskiwacz masz sprawny.
przepustnica podmieniona ,czujnik temperatury ,sonda i dalej falują ??? Co zauważyłem po odłączeniu czujnika znajdującego się na pompie wspomagania jest o wiele lepiej,tzn gdy odpalę auto i nie dotykam gazu chodzi równo 860 obr,jednak gdy dodam gazu obroty spadają na 1100 i tak już pozostają auto delikatnie faluje.Po podłączeniu czujnika na wspomaganiu...
Bieg jałowy to bieg jałowy a za niskie obroty i dławienie silnika to inna bajka. Wypadanie zapłonu możesz mieć również na całym zakresie obrotów ale możesz tego nie czuć tak mocno.
Witam, Odświeżę temat. Ja mam podobną sytuację tylko w audi a4 1.8 benz. tylko, że dochodzi jescze brak podwyzszonych obrotow na zimnym silniku. Wymieniłem do tej pory: -świece, filtr powietrza, filtr paliwa, przepływomierz, przepustnicę, czujnik temperatury cieczy, termostat. Komputer nie pokazuje błędów. Co to może jeszcze być?
Jaki masz wtrysk -mono czy wielopunktowy. Sprawdź układ stabilizacji obrotów biegu jałowego
Temperatura silnika jaki odczyt ?
Mosiężną na razie zakręć. Odkręć tą na wężu tak, aby dobrze się "wkręcał". Potem dużą w parowniku tak, żeby obroty biegu jałowego były stabilne. Najlepiej przekręć w lewo, aż zacznie nierówno pracować, potem w prawo, aż zacznie nierówno pracować, a potem ją wypośrodkuj, żeby było optymalnie. Rób to powoli. Potem znowu koryguj śrubą na wężu "wkręcanie"...
pod maska lewa strona miedzy przednia szyba a sciana grodziowa w plastikowej czarnej obudowie na srubki 8mm
witam mam audi b4 silnik 2.0 abk b+g i mam nastepujacy problem auto po rozgrzaniu na benzynie zaczyna rzucac obrotami w zakresie od 500 do 1000obr./min i wystepuje to tylko w czasie gdy samochod jest na biegu jalowym gdy jade to jezdzi normalnie nie szarpie dopiero gdzy obroty zblizone sa 1000 wtedy szarpie ale powyzej tej granicy nie. dodam ze na gazie...
jak jest skrzynia manualna to trzeba sprzęgło wcisnąć
odczytali jakieś błedy? Czy pracuje równo na wszystkie cylindry czy jest wyczuwalne, że pracuje np tylko na 5 cylindrów. Jeśli tak, może być coś z pompowtryskiwaczem. Przy wyższysz obrotach ok?
napinacz łańcucha rozrządu, odpowiada za zmienne fazy rozrządu.
Moim zdaniem do sprawdzenia tzw. krokowiec - czyli zawór biegu jałowego. Najprościej można to zrobić usuwając go i zaślepiając otwór całkowicie a obroty biegu jałowego wyregulować na przepustnicy.
Tiger to głównie cukier, także cały układ do płukania, razem z demontażem zbiornika.
Zainwestuj w porządne kable - nawet lejąc wodą z wiadra nie ma prawa pojawiać się gdziekolwiek iskra. Ponadto szczelność przewodów odmy i elektrozaworu IACV - to ma b. duży wpływ na wysokość i równomierność obrotów biegu jałowego.
Nastawnik w pompowtryskach ?? Gdzie to jest ?
Czujnik mam na podmiankę także sprawdzę ale może jakiś inne sugestie jeszcze bo błąd wchodzi tylko w czasie jazdy, na wolnych obrotach tego nie ma... Dodatkowo jeszcze nie zawsze ale czasami falują obroty na biegu jałowym...
jeszcze jedno,jak silnik ma 2000obr i wrzuce bieg i po woli puszczam puszczam sprzęgło dławiąc silnik na 1000obr po chwili obroty biegu jałowego powracają na 800obr i delikatnie falują.
Niestety, po wymianie podstawy to samo.
Wygląda mi to na silnik krokowy sterujący przepustnicą. zwykle dodaje on trochę gazu np przy włączaniu dużego obciążenia (ogrzewanie szyby) tak by silnik miał takie sam obroty na biegu jałowym. Jeśli to występuje właśnie na biegu jałowym, a po otwarciu przepustnicy przestaje to wygląda to właśnie na "regulator biegu jałowego"
czy stabilne obroty po odpięciu sondy wykluczają problem mechaniczny Nie.
Plaplek, mam ze swoim dokładnie ten sam problem :) Nikt do tej pory nie potrafił mi odpowiedzieć dlaczego tak się dzieje że zimny pali na dotyk, a ciepły za nic na świecie (tzn - da się ;) - znalazłem taki sposów że przełączam go bezpośrednio na gaz, pomijając benzynę i wtedy łapie jak jest ciepły)... A powiedz mi - można w ciemno zająć się tym rozrusznikiem...
Witam mam ten sam przypadek w mojej audi a4 b6 2.0 20v przy zmianie biegu podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła trzyma przez ok. 3-4 sekundy wyższe obroty, a natomiast jak gazuje na biegu jałowym tego podtrzymywania obrotów nie ma, występuje podtrzymanie obrotów tylko przy zmianie biegu podczas jazdy jest to okropnie denerwujące i byłem u 3 mechaników...
Witam. Pacjent AUDI 80 B4 92' silnik 2.0 8v 115km, kod silnika ABK. Samochód posiada instalację sekwencyjną. Problemem są zbyt niskie obroty na biegu jałowym, czy to zimny czy ciepły silnik. Obroty rzędu 400-500. Problem na gazie i na benzynie.
Tak, ale kiedy auto jest zimne, ma troche wyższe obroty biegu jałowego. A'propos ile one wynoszą po nagrzaniu?
Witam! Mam problem z audi, na biegu jałowym falują mi obroty tak w granicach 500-1300, nieraz nawet tak że zgaśnie. Czytałem już że czyszczenie i adaptacja przepustnicy coś pomaga ale u mnie nie dało to rezultatu. Po podpięciu pod vag wyskakują błędy: 16885-Czujnik prędkości pojazdu zakres/działanie 16500-Obwód temperatury chłodziwa silnika, problem...
Pacjent Audi A4B6 2.0 FSI, objawy: -falujące obroty na biegu jałowym -od jakiegoś czasu szarpie podczas przyspieszania -sporadycznie zdarza się że po odpaleniu silnika obroty spadają prawie do minimum i za kilka sekund wracają do normy -sporadycznie zdarza się że podczas wciśnięcia sprzęgła do redukcji biegu silnik gaśnie Ostatnio wymienione u mechanika...
swieci sprezarka zalacza sie bo widze jak mi obroty spadaja podczas zalaczania klimy
Witam, Prosze o spojrzenie na moj 2-gi temat oto link: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... W końcu pozbyłem się problemu nie równych obrotów... Pozdrawiam
Też sie z czymś takim spotkałem, nie tylko w "niemcu", programowa zaleznośc VSS (czujnik prędkości jazdy) z biegiem jałowym silnika.
Jak radzili wcześniej przpłukać i oczyścić ,rezystencja cewki ok. na okrągłej części masz śrube regulacyjną pod klucz 7 mm. na zimnym silniku wymuś max. uchylenie przesłony i zamontuj .Uruchom silnik i sprawdz czy do kostki dopływa nap. ale tylko przy pracującym silniku.Cewka nagrzewa się powodując zamykanie kanału obejściowego wraz z nagrzewaniem się...
Witam! Pacjent audi a3 1.6 tdi 2012r. 170 tys przebiegu. Jak w temacie długo kręci żeby odpalić, po czym jak się silnik uruchomi to falują obroty. Bład jaki od czasu do czasu występuje to P00C6. Jakies sugestie????? wtryski i czujnik ciśnienia na listwie wymienione. Ciśnienie na listwie na biegu jałowym OK.
Nie wiem w jaki sposób, zapewne jest jakaś możliwość, bowiem została ona wyregulowana i już nie skaczą obroty na biegu jałowym, jednak problem dławienia jest nadal...
Wszystkich płynów znaczy się że olej w automacie też ? i napewno został dobrze i do pełna zalany po kilku próbach z wachlowaniem biegami ? A jak zachowuje się gorący na biegu jałowym , nic go tam nie faluje?
silnik krokowy steruje przepływem gazu ograniczy to więc spalanie i ustabilizuje obroty na biegu jałowym
Gdy dotykam silnika podczas wkręcania go na wyższe obroty, silnik poszarpuje co jakiś czas i tak jakby brzdęka/prycha z tłumika równocześnie kiedy silnik drga nawet w wyższym zakresie niż 2000~3000 obr. Wskazówka obrotomierza cały czas delikatnie faluje i nie można utrzymać obrotów na jednym poziomie.
Na początek spróbuj odłączyć na chwilę (powiedzmy 30s) akumulator, możliwe że ECU nałapał dziwnych nastaw i oszalał... Po drugie, trzebaby sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego dla ECU (ten dolny na króćcu węża między blokiem a chłodnicą), sprawdzić działanie włącznika i regulatora (silniczka) obrotów biegu jałowego .
Jaki silnik,oznaczenie ? Jaki rocznik? Możesz filmik nagrać, gdy usterka występuje na biegu jałowym? Podczas jazdy przy jakim zakresie obrotów?
Poszukalem i znalazlem dokladna odpowiedz na temat braku wartosci czwartego wtrysku: Dla AFN 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 2 Różnica dawki wtrysku, cylinder 2 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 3...
Witam. Mam ten sam problem co kolega skaczące obroty silnika na biegu jałowym,gdy podpinam pod kompa to wyskakuje błąd niedogrzanie sondy lambda,co mam zrobić wymienić na nowa?
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
Witam. Falują mi obroty na biegu jałowym w audi a4 B5 1.9 TDI AJM ale tylko na ciepłym silniku jak temperatura płynu osiągnie 90 stopni. Na zimnym nie faluje wcale. Korekcje pompowtrysków są w normie bipy też. Wymieniałem też czujnik g62 od płynu chłodniczego ale nie pomogło. Auto ma moc taką jaką mieć powinno vag nie pokazuje żadnych błędów. Proszę...
Możesz podać na niego + i posłuchać czy cyka, ale tak da się wykręcić. Gdzie są dysze dokładnie to nie wiem. Może być regulacja mieszanki biegu jałowego na śrubce, ale bywała zaślepiona.
Temat mogę zamknąć problem z rozruchem usunięty pomiary zasilania ecu naprowadziły na usterkę podczas rozruchy na pinie 19 ecu napięcie spadało nawet do 7v okazało się że w przekaźniku głównym nr30 były zimne luty po usunięciu starej cyny i przelutowaniu wszystko wróciło do normy znikną również problem z wachlowaniem obrotami na biegu jałowym.
Witam. Mam pytanie, jak można sprawdzić prawidłowe działanie cewki (transformatora zapłonowego)? Mam podejrzenia co do niego bo jak stoje w korku to mam takie delikatne drgania a obroty stoją równo.
No to jak jest problem z czujnikiem wałka to jak ma nie szarpać? Silnikiem szarpie mi od jakiś dwóch lat i nikt nie może dojść dlaczego. Do tej pory gdy podłączałem samochód po VAG'a nie wyskakiwał mi błąd dotyczący wałka. Pierwszy raz ten błąd wyskoczył mi wczoraj - kilka razy się pojawił, a potem zniknął. Czy odsłuchiwaliście dźwięk silnika, który...
MAF wymieniony. Pojawia się błąd 16544 czyli błąd czujnika za katalizatorem. I się zastanawiam to katalizator czy sonda za katem. Sonda za katem na biegu jałowym 0,7 V. Po podniesieniu obrotów napięcie blisko 0 lub 0,1V.
na odległośc jest trudno pomóc, ale jeszcze dochodzi jedna rzecz. KOMPRESJA. Jesli jak pisałes, koło do odczytu położenia wałka rozrządu było uderzane młotkiem, to bardzo możliwe, ze mimo, ze ustawisz kąt synchronizacji wg komputera na 0 to wcale tak nie musi byc w rzeczywistosci. Może zawory otwierają sie lub zamykają w nieodpowiednim czasie W takim...
Witam problem tkwi w po liftowej Audi A6 C6 z silnikiem 2.0 TDI. Mianowicie jakie powinno być ciśnienie na szynie paliwowej? U mnie system łapię błąd ciśnienie w zależności od obrotów jest zwiększane/zmniejszane na wolnych obrotach na biegu jałowym wynosi gdzieś w okolicach 28450 kPa
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Naprawdę dobry mechanik jest w Bytomiu, na ulicy Krzyżowej. Jak miałem Seata Ibizę to zawsze tam jechałem. Goście znają się na rzeczy. Specjalizują się w grupie VAG. Nie mam telefonu, ale masz tam rzut beretem. Jadąc Krzyżową od strony ulicy Chorzowskiej jest to pierwszy dom po lewej i na nim jest tablica naprawa samochodów Audi, VW, Seat.
regulator biegu jałowego a to co innego niz krokowy
Witam. Mam problem ze swoim Audi A6, mianowicie od czasu do czasu, wachlują obroty silnika ,występuje to tylko na biegu jałowym,a nasila się w momęcie obciążenia silnika np.po włączeniu klimy,lub świateł.Proszę o jakieś sugestie na ten temat.
Panowie przepraszam że mnie nie było ale sprawy rodzinne i nie miałem czasu lecz dziś sprawdzałem i przepustnice ii czy to że moje autko nie ma wolnych obrotów albo strasznie dziwnie na wolnych obrotach chodzi może być spowodowane nastawnikiem biegu jałowego??
Gunslinger tak jak mówisz, telepie go podczas ruszania pod nawet niewielką górkę. Co chodzi o komputer to mam możliwość podłączenia, tylko co mam tam sprawdzić? Tak w ogóle to jak była zmieniana skrzynia to i mechanik grzebał w pompie bo samochód był słaby, co więcej zablokował EGR i teraz nie wiem po której czynności auto nabrało mocy i tez silnik...
Sprawdź czy wogóle turbo pompuje, niech ktoś przygazuje a ty trzymaj przewód od turbo, powinien puchnąć już przed 5 tys. obrotów
jak na biegu jałowym przygazujesz to obroty spadają do prawidłowego poziomu czy poniżej i dopiero wyrównują?
Ja proponuję po prostu ustawić zapłon. W Digifancie nie jest to takie proste i niejeden mechanik na tym poległ. Objawy źle ustawionego zapłonu są podobne jak u kolegi. Ponadto sprawdziłbym czujnik temperatury silnika i regulator ciśnienia paliwa. Zapraszam na forum Audi 80. http://www.audi80.pl Twój silnik o oznaczeniu 2E w wykonaniu dla Audi ma symbol...
Podaj jeszcze rocznik auta i typ silnika (chociaż moc) i czy te objawy występują również na benzynie. Jeżeli jest to typowy K-Jetronic, to być może wymaga regulacji, lub niesprawny jest zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego - zacina się.
faluje silnik to ładnie trzeba go chyba przywiązać :) pewnie obroty "falują" moze zdradzi kolega chciaż jaki to motorek benzynka diesel coś więcej
Testować tylko na benzynie i sprawdzać co się dzieje. Może przepływomierz wysiada? Najlepiej byłoby zrobić logi statyczne i przy okazji może też dynamiczne skoro się dławi. Statyczne to tak z 2 min luźnej pracy na biegu jałowym a dynamiczne, 1500-6000 obrotów i gaz w podłogę 3 bieg. Wtedy się okaże co z paliwem, co z zapłonem itd, ale tak jak mówie...
Witam. Posiadam Audi A3 8L z silnikiem 1.6 BFQ 75KW, 2002r. Mam problem z kątem wyprzedzenia na biegu jałowym. Przy obrotach jałowych kąt ten waha się w granicach 5-12 stopni OWK więc jest ok, gdy powoli dodaję gazu kąt ten dalej wynosi około 5-12, jednak gdy dojdzie do 2000rpm to dzieje się coś dziwnego, kąt wyprzedzenia zapłonu skacze nagle na 35-40...
Witam wszytkich;) Wczoraj podłaczyłem auto pod komputer wszedłem grupe licznik i tam pokazywało cisnienie oleju .N a zimnym silniku na biegu jałowym ,Cisnienie oleju 2 w porzadku " przy wyzszych obrotach,, Cisnienie oleju 2 w porzadku" nasomiast na rozgrzanym silniku przy obrotach biegu jałowego na poziomie 720-760 zmieniala sie informacja o cisnieniu...
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Dziś jeszcze sprawdziłem ten zakres obrotów na biegu jałowym. W sensie że na luzie jak wykręcałem 1,5K-1,8K-2,0K obrotów to nie ma tych wibracji. Później pojechałem na drodze i zarówno z 4 i 5 biegu podczas jazdy wciskałem sprzęgło i jak auto dalej się toczyło odpowiednio ok 60 i ok 80 km/h na wciśniętym sprzęgle próbowałem ustawić te same obroty i...
Już wszystko wiem ;) okazało sie , że w tym roczniku i w tym silnniku nie ma w ogole silniczka krokowego ;) Nie wiem jak w innych modelach ale w tym nie ma i za wolne obroty tak samo jazde na biegu jałowym odpowiada przepsutnica która jest bardziej rozbudowana ;)
Witam, kupiłem niedawno Passata B5 2000r 1.8T z gazem, mam problem z nierównymi obrotami, skaczą dość bardzo, nawet czasem gaśnie. Oczywiście tylko na biegu jałowym, gdy auto stoi. Z tego, co widziałem, poprzedni właściciel wymieniał cewki wszystkie 4, sprawdzałem świece - też są dobre. Cewki są od Audi A4 B5 1.8T. Na gazie też występuje ten problem,...
Przydała by się wiedza odnośnie modelu silnika jaki masz. W zależności co masz to może być problem z silniczkiem krokowym biegu jałowego albo problem z przepustnicą. Przepustnicę ewentualnie można wyczyścić.
Cześć , od 4 miesięcy jestem posiadaczem audi a4 1.6 z 1998 roku.Wczoraj usłyszałem jak silnik dziwnie klekocze bo sprawdzałem płyny w zbiorniczkach.Klekocze w całym zakresie obrotów oprócz biegu jałowego na zimnym i na ciepłym silniku.Na biegu jałowym chodzi cichutko ale wystarczy ze lekko dodam gazu i zaczyna klekotać.Proszę o pomoc
Witam. Mam pacjenta Audi a4 b6 rok 2002 2.0 benzyna-gaz. W tamtym tygodniu był zmieniany rozrząd. Przy odpaleniu silnika paręnaście sekund nie pracuje rowno jakby się dławił. Zauważyłem również, że podczas szybszej jazdy gdy wrzucę na bieg jałowy obroty silnika spadają do zera. Przy mniejszych prędkościach tego problemu nie ma. Jaka może być przyczyna??...
Witam, Też mam podobny problem w swojej audi A4 B5 1.6 1996 B+G. Problem jest przeważnie gdy rano chcę odpalić auto. Dodaję gazu i silnik się dławi i jakieś stuki w filtrze powietrza. Wymieniłem świece i kable. Problem nadal jest. Dodatkowo na gazie występują falujące obroty na jałowym biegu. Strasznie jest to dokuczliwe bo auto potrafi nawet zgasnąć....
Witam mam problem ze swoją audi 80 b3 z silnikiem 1.6 gaźnik. A dokładnie z obrotami na biegu jałowym. Poprzedni właściciel wymienił przewody WN świece, kopułkę i filtr powietrza ale wolne obroty nadal są nierówne. Gdy kupiłem samochód był bardzo słaby. Wolne obroty miał nierówne i na zimnym silniku często gasł zaraz po odpaleniu. Przyspieszyłem zapłon...
Witam. Mam problem ze swoim Audi A6, mianowicie od czasu do czasu, wachlują obroty silnika ,występuje to tylko na biegu jałowym,a nasila się w momęcie obciążenia silnika np.po włączeniu klimy,lub świateł.Po wizycie u fachowca dowiedziałem się że uszkodzony jest sterownik pompy wtryskowej.jestem ciekaw czy istnieje możlliwość naprawy tego sterownika...
Ketiow ma rację sterownik regulatora biegu jałowego wyląda jak podwójny przekażnik znajduje się po lewej stronie nad pedałem sprzęgła. Oczywiście żeby mógł regulować obrotami musi kilka informacji do niego dochodzić m.in.temperatura silnika, obroty,styk biegu jałowego,styk pełnego otwarcia przepustnicy.
Jeżeli podmieniasz sondę za katem na inną i jest taki sam komunikat to znaczy że pewnie coś jest nie tak z instalacją elektryczną zasilającą sondę albo łapie lewe powietrze. U mnie w Audi podobnie było jak łapał lewe powietrze. Tylko że na biegu jałowym chodził, ale obroty delikatnie chodziły góra doł i wyglądało to jakby samochód się dusił. Po przegazowaniu...
Kiedyś już pisałem o drganiach,a przyczyną okazał się wadliwie pracujący pompowtrysk , który nie pracował cyklicznie. Może u ciebie jest to samo / podobnie / w momencie gdy schodzi z obrotów to wariuje a jak dodasz gazu to sie stabilizuje.
Wył biegu jałowego. Ale i tak obstawiam TPS albo sam wtryskiwacz, ale raczej tps
niskie obroty biegu jałowym jałowym biegu spadające obroty nierówne obroty biegu jałowym
pomiar dobroci cewki amplituner dyskryminator szare kartki
Dodge Caliber – brak napięcia na wyświetlaczu licznika przebiegu, bezpiecznik F14, TIPM, CCN Peiying PY0106 – demontaż obudowy wideorejestratora, ukryte śruby, zatrzaski, narzędzia