NOwy zacisk?
Sprzęgło do wymiany lub sama tarcza.
Sprzęgło do wymiany, jeśli szarpie i zgrzyta, to uszkodzona tarcza - czego tu więcej szukać?
W zimie wymieniłem tarcze i klocki. Wszystko było dobrze ale gdy zaczęły się upalne dni zacząłem słyszeć pisk z tyłu w kole, który zanikał gdy delikatnie zaciągnąłem ręczny. Po zdjęciu koła okazało się że przewód hamulcowy ktoś sprytnie skleił taśmą. Nie wiem czy to ma wpływ na zachowanie zacisku. Boję się demontować zacisk ponieważ znając moje szczęście...
Dawał na odpowietrzenie mechaniczne i też nie pomogło. Twardy pedał był od czasu do czasu i nie odbijało wtedy hamulca, a jak jechałem, to hamowało aż gorąca tarcza była.
Witam. Mam pytanie czy Audi A4 B5 2.6 V6 z napędem na przód posiada dwumas? Jeśli tak to czy przy wymianie sprzęgła z dociskiem wymienia się też dwumas? Oraz czy jeśli nie mam dwumasu tarcza sprzęgła powinna mieć sprężyny? Lub docisk?
Albo torsen, albo tarcza sprzęgła
Witam. Tak tylko żeby się nie kłócić ale tylko napisać do kolegi freebsd i wątek #15 Siostrzeniec ma mondeo MK4 combi z silnikiem 2,5 benzyna w turbo. Taki pocisk na kołach jak to nazywa ale chce być bezpieczny. więc założył większe tarcze, mocniejsze zaciski chyba z volwo. Okazało się że serwo nie wyrabia wiec i serwo sporo większe już jest. Niestety...
Tu nie jest problemem ustawienie zacisków w jarzmach tylko podgięta tarcza kotwiczna ocierająca o tarczę. Zdarza się najlepszym zwłaszcza przy ciężkich zaciskach.
I zapewne wymieniałeś te tarcze sam ? Jeżeli tak to oddaj to do mechanika zanim zniszczysz nowe tarcze.
tak tlko rzecz polega na tym ze kazdy mechanik mowi zupelnie cos innego. jeden ze to silniczek krokowy drugi z cos z wtryskami i ogolnie nie chce sie tego tykac... skad wiesz ze to akurat tarcza???
Na starych tarczach i klockach było bicie na kierownicy przy większej prędkości a także drganie na pedale hamulca przy wciskaniu go, to wszystko teraz znikło, ale na razie zrobiłem trzydzieści pare kilometrów na nowych tarczach i klockach i czuje jedynie minimalną poprawę jeżeli chodzi o hamowanie wobec tego co było na początku na nowych tarczach i...
na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową Akurat tutaj tarcza schodzi bez odkręcania jarzma
Tam nie ma cięgien. To hydrauliczne sprzęgło. Olej sprawdzam co kilka miesięcy bo wiem, że w audi trzeba pilnować oleju w skrzyni. Miałem kilka już audików. Czyżby tarcza albo docisk?
K jet. może mieć regulator temiczny, ale on tylko zwiększa obroty na zimnym silniku. Po nagrzaniu milczy jak grób a obroty są stałe. Niektóre wersje maja regulator obrotów sterowany jak w KE, jak to zapewne ma miejsce w tym przypadku. K jet. napewno nie ma TPS-u, może natomiast mieć mikrowyłącznik odcinający pompę gdy zapłon jest włączony, a silnik...
Witam, posiada Audi TT 8N 1,8 turbo, 2 lata temu miałem wymieniane sprzęgło bo oryginalne zaczęło lekko uślizgiwać na pierwszym biegu. Zakupiłem komplet z dwumasą LUK. Niestety po wymianie było jeszcze gorzej tzn problem z płynnym ruszeniem, szczególnie na zimnym silniku (może chodzi o gęsty olej w skrzyni), w serwisie zaczęła sie spychologia że to...
Witam wszystkich. Mam pytanie co lepiej zaswieci w zegarach AUDI B4 z tarczami z czerwona folia? a) Zwykle zarowki do zegarow (te w oprawkach plastikowych) tylko zamiast 1.2W to 2W b) te same zarowki z tzw. czerwonymi kondonkami c) takie LEDY w kolorze czerwonym: http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite... :?::?::?:
Podnieś koło, pokręć nim i nasłuchuj. Niech ktoś zahamuje, i znów pokręć po odhamowaniu. Jak będzie coś przycierało rytmicznie tarcza ma bicie.
Pomyśl... Tłusta tarcza, co może pójść nie tak przy awaryjnym hamowaniu.
Witam wszystkich. Pytanie moje brzmi, co to za zegarek? Rzeczywiście Audi? Aha, i dlaczego tarcza zegarka (jak widać na zdjęciach, jest to kompas, czy tam róża wiatrów) obraca się razem ze wskazówkami, dokładnie dwa razy wolniej od wskazówki godzinowej, jakiś defekt, czy taki "bajer"? Link z zegarkiem http://zegarkiclub.pl/forum/topic/20002-...
Ale po co kupować nowe, oddaj do toczenia. Nie raz trzeba toczyć z 2 razy aż w końcu tarcza przestanie się krzywić.
kup licznik europejski i po problemie kombinowanie z tarczami itd. to lipa wychodzi
Koszty robocizny takie same jak przy wymianie oryginalnego. Gdybyś chociaż wpisał ten nr. który ci podałem w google to wiedziałbyś, że jest to zestaw czteroelementowy czyli koło, docisk, tarcza, łożysko i śruby.
Koło sie nie grzeje jakoś mocno ale zdecydowanie jest cieplejsze od drugiej strony. Jak jade powiedzmy 5 km i nie naciskam hamulca i sie zatrzymam i dotkne tarczy prawej to jest ciepła a jak dotkne lewej to już mnie paży . Na nowych tarczach zrobiłem 200km.
ROTINGER GRAPHITE LINE TO BADZIEW, AUTO UŻYWANE W SEZONIE LETNIM, POWŁOKA ZESZŁA B.SZYBKO. NA WIEŚĆ O REKLAMACJI ODPOWIEDZ: "wersji GT są standardowo pokryte galwanizacją (jest to już w cenie) , galwanizacja nie podlega reklamacji". WINA ZWALANA NA ŚRODKI MYJĄCE, PODESŁANE ZDJĘCIA PRZODU (OEM AUDI) I TYŁU REKLAMOWANEGO. WSZECHOBECNA RDZA POJAWIAJĄCA...
a tam taka tarcza spiętrzająca jest nie wygieło jej?
Tarcza jest do hamowania a najlepiej robić tak układ Ate to takie tarczę itp
Rozdzielacz zostaw w spokoju(jak go rozbierzesz to na 99% będzie do wymiany) pozycja w jakiej powinna być ustawiona tarcza spiętrzająca jest pokazana na naklejce na tarczy .
A czy wcześniej wymieniałeś tarcze hamulcowe?
Łożysko oporowe do wymiany,a jak wyjmiesz skrzynię to zobaczysz czy tarcza nie jest już podjechana.
sprawdź szczelinę pomiędzy tarczą zabierakową a kołem pasowym jak szczelina dobra to pewnie tarcza zabierakowa albo cewka
Moim skromnym zdaniem to twoje tarcze to jakieś made in china . Ja mam komplet w audi a4 z TRW 120tys tarcze jeszcze ok i drugi komplet klocków. Myślę że nie problem w klockach tylko w nieutwardzonych odpowiednio tarczach.
sam wymienialem a jest róznica bo na starych tarczach mialem koronke a na nowych nie czy moze byc to spowodowane brakiem na tarczy koronki ???
Na chwile obecną tarcza i klocek jest do wymiany. Trzeba rozebrać zacisk, zweryfikować stan prowadnic, tłoczka oraz zacisku. Gdzieś tam jest przyczyna.
Kiedy występuje to szapanie. Pewnie jak puszczasz sprzęgło? Wina sprzęgła (najprawdopodobniej tarcza). Jak sprzęgło puścisz szarpanie ustaje?
Witam wymieniłem na drugą skrzynie biegów. a dźwięk pozostał tak jaj było. wymienione też łożysko oporowe oryginał. tarcza firmy kager kosztowała 220 zł. może to być ze nie jest orginał tarcza?
Witam, wymieniłem 2 zaciski na tyle razem z tarczami i klockami. Z prawej się grzała felga, po wymianie zimniutka jest, później z lewej zaczęła się grzać, również wymieniłem zacisk, jakiś czas było wszystko ok podczas jazdy, teraz z miasta wróciłem i ta lewa felga znowu się grzeje. Nie wiem co może być nie tak teraz haha. Wszystko dobrze złożone, zacisk...
Moim zdaniem tez bym obstawial tarcze. Wystarczy wjechac w wode podczas hamowania i po tarczach choc nie zawsze ale ja taki przypadek mialem.
Szarpanie w czasie ruszania, wskazuje na uszkodzenie docisku lub tarczy. Któryś z elementów, jest krzywy, ew. został uszkodzony przez zbyt wysoką temperaturę. Dlatego objaw występuje tylko na zimnym silniku. W zasadzie kpl. do wymiany.
Kończy Ci się tarcza,a w sprzęgle masz tarcza,docisk i łożysko.Polecał bym wymiane całego kompletu.Firmy Sachs.
Skrzynie zawsze można na blachę skręcić, ważne żeby tarcza sprzęgła od tej skrzyni pasowała w docisk, ewentualnie żeby wałek sprzęgłowy pasował w starą tarcze.
Nie wiem jak mocne było uderzenie, ale przypomniałem sobie, ze kiedyś znajomy miał podobnie, to winą okazała się uszkodzona skrzynia biegów ( w jego przypadku inne auto uderzyło w jego przednie koło - Trafic). A co z tarczami hamulcowymi?
Czasem pomaga ale na krótko. Jak tarcza jest krzywa to bicie prędzej czy później wróci po toczeniu. Chyba że tarcza jest tylko zardzewiała po dłuższym postoju, to wtedy toczenie ma sens.
Nie przesadzaj te skrzynie są nie do zajechania o ile ktos nie wrzucił trocin, prędzej wielofrez na przegubie pójdzie lub uszkodzona tarcza sprzęgła trzeba by było obadać dokładnie.
Nie ściskaj żadnych węży. Mechanicy tak robią ale to powoduje jednak niszczenie przewodów gumowych. W grupie VAG robi się odpowietrzanie przez program diagnostyczny - Ja osobiście jeszcze nigdy go nie używałem. Robię jak opisujesz z pilnowaniem żeby płynu nowego nie zabrakło w zbiorniczku. I nigdy jeszcze nie było problemu. Mała uwaga. Ale obstawiam...
Jak wymieniasz sprzęgło to komplet tarcza,docisk,łozysko i jak jest to wysprzęglik wewnętrzny, za 1 robotą.
no mi tez dobrze sie zbieralo ,zroblem test na 3biegu obroty jakies 2000 wrzucam 3 i dupa auto stoi obroty rosna czyli sprzeglo do wymiany,dalem na warsztat jednak tarcza do wymiany juz po nitach jechalem.
Nie wiem co można popsuć zmieniając tarcze i klocki w tym Audi. Tarcze z zabezpieczenia umyte? Po co odpowietrzać po zmianie tarcz i klocków? Coś poza tym było "grzebane "przy hamulcach?
czy niemiec robil jakis mod? Nie Niemiec tylko Ty, przecież widać że jarzmo od większej średnicy tarczy. Teraz jakbyś z tym trafił do mnie do warsztatu to byś zapłacił za nowe jarzmo, komplet klocków i tarcz, bo te poszły by w złom mimo że "nowe".
Próbowałem zmienić kodowanie z diesla na benzynę ale obrotomierz dalej pokazuje zawyżone wartości. Tylko o to mi w zasadzie chodzi. Próbowałem na wszystkie sposoby i dalej pokazuje jak dieslu, czyli wskazówka dochodzi do końca obrotomierza, i wolne obroty też są zawyżone. Licznik prawdopodobnie jest od 1.9 lub 2.5Tdi Tarcza obrotomierza zmieniona na...
A co z tarczą? Pewno tarcza hamulcowa cienka i po nagrzaniu się zaczyna "bić". Wymiana i najlepiej po obu stronach. Przerabiałem to.
Załóż ori tarcze na wskazniki.
A jak jest przy tarczach? I jak jest z tymi klockami czy jest sens je przestawiać czy po czasie się dotrą?
Ja już się przekonałem że żeby mieć spokój w vagu z tylnymi hamulcami . To nowy zacisk jażmo do malowania mowa tarcza plus klocki i kliniki ręcznego dodatkowe zalane glikolem albo olejem.
A w jaki sposób? Jeszcze powiedz że tarcza która ma bicie i jest krzywa nie wpływa na szybsze zużywanie się klocków...
Hmm ale biło by to przy określonej prędkości ? Wygląda mi to tak, jak by przy 50km/h bicie zrównywało by się z amplitudą Mc'persona. Przy krzywych tarczach było by to wyczuwalne przy różnych prędkościach i przede wszystkim przy hamowaniu. Czy się mylę ?
Witam wszystkich. Mam pytanie jakie klocki kupić z czujnikiem czy bez. Audi a3 1.9TDI 110KM. 1998 rok produkcji. Patrzyłem i nie widziałem żadnego przewodu przy klockach, ale nie zdejmowałem koła więc mogłem coś przeoczyć. Tarcza hamulcowa 280mm. Pozdrawiam i Dziękuje za podpowiedz.
Kolego w twoim roczniku samochodu seryjnie nie ma kontrolki załączonych świateł, możesz jednak spróbować wyciągnąć licznik i sprawdzić, bo w niektórych modelach można było dołożyć tą kontrolkę. Patrząc na licznik jest to czwarta kontrolka od lewej w tarczy obrotomierza.
Witam. Temat przerabiałem lata temu na swoim fordzie mondeo. Problemem były tylne tarcze. Zjechane ponad 2 mm poniżej normy. Po wymianie jak ręką odjął. Pozdrawiam.
Może tarcza sprzęgła na wałku sprzęgłowym nie chodzi swobodnie i się przycina na wieloklinie.
Przejechałem 20 tys. km Audi A4. Klocki, tarcze Daco hamują bardzo dobrze, nie pylą, a same klocki i tarcze wyglądają jak nowe po przebiegu 20 tys. cena bardzo też super. Polecam.
tak kolego wszystko ok też to brałem pod uwagę i nawet zmieniłem na zimowe koła ale na zimowych było to samo :/ też myślałem o tarczach ale to jest nie regularne to daje bardzo dużo do myślenia.
Witam Posiadam buggy tico już jakiś czas i kończy się silnik który i tak był słaby, wiec zakupiłem coś konkretnego silnik od audi a6 2.4 v6 i nie wiem jak poskręcać do piasty od audi koła od tico z tarczą hamulcową. Koła miałem już poszerzone 12" i szkoda ich, są za małe bo tarcza hamulcowa od audi jest za wysoka i nic nie wchodzi. Proszę o porady /...
Pokazuje dobrze, ale na tarczach od benzyny, a my chcemy klientowi wrzucić tarcze od diesla. Miałem nadzieję, że da się to zrobić poprawką w sofcie.
Od dłuższego czasu mam problem z kiepsko działającymi hamulcami. Hamować hamują ale są nie czułe, muszę bardzo mocno dusić na pedał żeby auto hamowało. Porównywałem hamulce w Audi 80 B3 89r i tam pedał chodzi lekko do tego łatwo zblokować koła, u mnie pedał chodzi ciężko. Zaciski z przodu wyczyszczone, nasmarowane wczoraj, tył był robiony rok temu,...
Mam pytanie, a mianowicie zauważyłem w audi a3 ze popiskuje mi tylne lewe kolo podczas ruszania po podniesieniu i kręceniu ręka nic nie slychac ale widać ze tarcza jak by się słabiej świeciła od pozostałych. Tzn jest nie wielki nalot "rdzy"i chropowata troszke. Czy to moze byc wina zacisku ze tak jak by do konca nie odpuszczał lecz hamulce sa sprawne....
Hej, mam problem w moim audi z 97 roku. Przednie hamulce, a szczególnie lewy przód ocierają klockami o tarcze. Rozbierałem kilka razy, zdejmowałem zaciski, sprawdzałem tłoczki. Ten który pracuje jest cofnięty na maksa więc raczej nie jest zapieczony. Ogólnie to trudno jest nawet w takiej sytuacji tak ustawić tarcze aby nie ocierała, tak jakby nie było...
Może wystarczy blachę odgiąć bo obciera o tarcze.
Wskazówki odkręcaj odwrotnie do ruchu wskazówek zegara jednocześnie je ciągnąc do siebie, przed demontażem zaznacz punkt krańcowy tzn wskazówka prędkościomierza na 0 itp, w przypadku licznika jaeger wskazówki podważ płaskim śrubokrętem podkładając np wizytówkę żeby nie porysować tarczy:)
Witam! Jak w temacie, wystarczy przekodować? a co z tarczami? W dieslu obrotomierz wyskalowany do 5.5 tyś jest. proszę o rade
Jeżeli jest taka opcja to w takim razie czujnik jest w pompce - sprawdzałem vcds i wygląda że działa. To uderzenie/poszarpywanie raczej wykluczam z winy silnika bo pracuje równo(nie przerywa strikte silnik) - no chyba że jeszcze jedno mi przyszło do głowy, bo czuć to jak jadę z górki na biegu i wtedy dodaje i puszczam gaz to również czuć szarpanie z...
Witam, chodzi o licznik do anglika A2 1.4TDI -2002r nr licznika 8Z0 920 950 - kodowanie 09130 - zmiana km na mile można załatwić kodowaniem ale prędkościomierz dalej jest dopasowany do tarcz w milach czyli jadąc 100km/h licznik pokazuje ok 60km/h. Czy ktoś może wie czy jest możliwe skorygowanie wskazania prędkościomierza tak aby na tarczach w km było...
Zwiera je tarcza hamulcowa. Jeśli dwa to zwarte jeśli jeden to odpięte. Nie znam akurat tego auta a kolega nie napisał ile przewodów.
Byłem wymienić opony na zimówki, i facet mówił ze nie odbija i grzeje się cala tarcza, nasmarował niby czymś ale bez efektu, mówił ze trzeba wymienić cały zacisk.
Najczęściej przyczyną złego wybierania jest zużyty element kątowy,który jest częścią nr.26 w etce.Jak inne łączniki sa zużyte ,też trzeba wymienić bo się luzy dodają i jest problem z wybraniem biegu.Jak sprzęgło jest zużyte(tarcza) to pedał bierze wysoko,jak bierze za szybko moze być coś z dociskiem.
Zacisk pracuje lekko Ale jest dźwięk w kokę Pan który wymieniał powiedział ze weszło lekko .Ale poprzednie tarcza lewa strona przód była pezegreta i biło w kierownice dlatego to wymieniłem ale dźwięk został
...krzywa tarcza nie daje żadnych odgłosów po zatrzymaniu auta. Jak auto hamuje? Nie włącza Ci się czasem ABS?
Witam, zamówiłem tarcze 288 mm do swojej Audi A4 B6 1.9 TDI 101 km Avant, a założone były 280 i teraz problem, podejdą czy nie podejdą?
To raczej nie immo. Co do kluczyka - jak był problem z odpaleniem próbowałem drugim kluczykiem ale efekt był taki sam - nie mogłem uruchomić. Zawsze (nawet wtedy gdy nie chciał odpalić) kontrolka immo (samochód z kluczykiem) zachowywała się tak samo tzn. po przekręceniu kluczyka z poz. 0 na 1 kontrolka świeci się nieprzerwanie 2-3 sekundy, poczym gaśnie...
Siemka, więc tak: - błąd po wykasowaniu nie wyskakuje od razu , ale jak ponownie włącze auto i odpalę vag to się pojawia na kompie - nawet po wykasowaniu na wyświetlaczu jest ta ikonka - normalnie odpala bezproblemowo , na tarczach tez jest ikonka immo i po przekręceniu ona gaśnie -http://diazdecor.com.ua/Installation/In...
czyli trzeba przerobic całe sprzeglo i taka jakby flansza zeby skrecic te skrzynie z silnikiem dobrze to rozumiem ? Dokładnie ta jak piszesz robisz flausze jej grubość zależy od tego czy wałek sprzęgłowy skrzyni audi jest podparty łożyskiem w wale korbowym silnika.Jak dobrze pamiętam to w audi jest podparty łożyskiem igiełkowym ,jeżeli tak jest ?to...
Tu mają jakiś opis - kiepski (wygląda na tłumaczenie Google), ale nie taki tragiczny, jak na AliExpress: https://obrazki.elektroda.pl/2865072100_... Przed podłączeniem zasilania (pewnie + do VCC, - do GND - proponuję sprawdzić, może po połączeniach z pinami NE555) i przez nastawiony czas od włączenia jest połączenie między COM i NC;...
Jak przelutuje pamięć to i tarcze będzie musiał zmienić (w angliku)
Odpowietrzenie sprzęgła nie ma wpływu na to czy sprzęgło szarpie czy też nie.Powodem tego szarpania jest prawdopodobnie tarcza lub docisk.Dodam,że przy żle odpowietrzonym sprzęgle nie włączysz jedynki a tym bardziej wstecznego chyba ,że pod pompujesz kilka razy.
Audi A4 B9 po wymianie klocków i tarcz hamulcowych jedno koło z przodu nie hamuje. Co może być przyczyną? Po odkryciu przewodu hamulcowego okazało się, że płyn nie leci po wciśnięciu pedału. AI: Które dokładnie koło (lewe czy prawe) nie hamuje? Lewe przednie. AI: Czy układ hamulcowy był odpowietrzany po wymianie klocków i tarcz? Tak.
Świece to nie, bo w TdI to ma wpływ tylko na odpalanie, wtryski też raczej nie, bo usterka by cały czas występowała. A to tylko przy hamowaniu? Może luz w zawieszeniu, albo krzywa tarcza, ale nie, bo po zatrzymaniu by było ok. Nie wiem co powiedzieć, może niech ktoś mądrzejszy coś poradzi. Pozdrawiam.
Sprawdziłes czy zacisk odbija po puszczeniu chamulca jakie audi reczny elektryczny czy zwykły ?
Witam, Zblokowało hamulec prawy tył tarcza robiła się czerwona przy jeżdżeniu. Został wymieniony zacisk i kpl. klocków. Zaczęło blokować lewy tył i wypadł prawy zacisk wraz z klockami i tłokiem podczas jazdy. Postanowiłem zmienić całość na nowe. Kupiłem kompletne zaciski od wersji po lifcie, zaciski aluminiowe nie żeliwne podobno. Jarzmo nowych zacisków...
nie do końca gdyż klocki dalej ocierają o tarcze. \ Klocek zawsze jest w kontakcie z tarczą, chyba, że tarcza ma bicie, to wtedy go odrzuci. A jak sadzisz, że nie, to poszukaj czy w zacisku przednim jest samoregulator. Tak to jest, jak lamer bierze się za naprawę układu hamulcowego.
Zacisk zacina się i blokuje koło. Wyczyściłem go dokładnie ,wymieniłem uszczelniacze. Na stol wkręca się lekutko ale jak włożę go do auta to po odpowietrzeniu jak dojdzie do tarczy to już nie da sie ruszyć tarcza. Prowadnice są nasmarowane i działają. Przewód elastyczny jest sprawny. Ilekroć go rozbiorę to wkeca się ładnie a na aucie nie odbije.
Witam jak ktos chce to podsyłam tarcze do audi 80 b3 p.220 wersja z obrotomierzem
Witam, Mam możliwość kupna audi a3 8v S-line Francja pochodzenie i też tam był pierwszy raz zarejestrowany Historia sprawdzona i nic konkretnego Audi ma tarczę europejskie ale przebieg w milach, w milach też pokazuje zasięg. Spalanie w l/100km I tu pytanko ,czy to normalne ? można tak zmieniać jednostkę pomiaru ? Czy ktoś coś tu grzebał, bo przymierzam...
Skf jest dobry, uzywalem w a4, wiem, polecam nie ma co kombinowac i szukac bo szkoda czasu, i kupowac w sklepie raczej proponuje. I chodzi o wewnetrzny, zewnatrzny przy skretach ale to raczej bys zauwazyl. Ja osobiacie stawialbym na zawieszenie lub dwumase , nie sadze zeby przegub az do tego stopnia powodowal takie drgania. Moze strzelac ale drgania?...
Zgadzam się z kolegą (at)Stanisław Chwalisz możliwe, że luz jest tak duży, że tarcza hamulcowa ociera o tylną osłonę. Podjechać na SKP i poprosić o sprawdzenie zawieszenia. koszt 20-30 pln i będziesz wszystko wiedział.
Krzywe tarcze hamulcowe, stąd drżenia podczas hamowania. Ewentualnie duże luzy w zawieszeniu, jednak stawiam na tarcze.
Mam problem ze sprzęgłem, a dokładniej na wolnych obrotach po puszczeniu sprzęgła na ciepłym silniku słychać jakby szumiało łożysko. Gdy wcisnę sprzęgło szum ustaje, tak samo gdy dodam lekko gazu. 18 czerwca wymieniłem sprzęgło tarcza docisk łapka i łożysko Sachs. Łożysko wyciskowe było głośne i były popękane sprężynki w tarczy. Ustalo szumienie i po...
Pompa to: 1K0 907 379AD tarcze: 280mm
witam, sprawdż dwumase tak jak podałem, pewnie juz graniczny luz sie zbliża, mozliwe że od ostrego ruszania( prowokuje to auto) tarcza sprzegła sie kończy, na te falowanie obrotów powinno pomóc czyszczenie dolotu, ponoć od 2001 cós poprawili wałki ale róznie z tym bywa, pozdrawiam
Cześć , wszystko to znaczy-cała głowica (nowe wałki,popychacze, krzywki-mostki, planowanie głowicy, zawory nowe). tłoki, pierścienie, korbowody,sworznie, honowanie, szlif wału,,panewki główne i korbowodowe, I UWAGA spryski tłoka nie oryginalne z intercarsu ( już zamówiłem oryginały VW), pompa oleju vw z końcówką C, bo zamawiając z końcówką B na kartonie...
Nie, tulejka jest na drugim końcu wałka, tam gdzie jest wieloklin tarczy sprzęgła. Do wymiany trzeba wyjąć skrzynię.
tarcza ukośnica tarcza szlifierki tarcza telefoniczna
mikser trzeszczenie kanału kierunkowskazów citroen berlingo animacja muzyki
dźwignia klamka dźwignia klamka
Przerwa na zaworach w silniku Lombardini IM 350 Schemat podłączenia stacyjki Volvo S40 Diesel 2002