Na twoim miejscu zmierzyłbym ciśnienia w cylindrach bo być może uszkodzeniu uległy zawory
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
Witam na początek wyczyść zawór recyrkulacji spalin
pin120 na sterowniku silnika (zawór odcinający)
a sprawdzałeś węże do podciśnienia może jest przetary i nie steruje zaworem
Dziękuję za odpowiedź ale w tym miejscu co jest zaznaczone to też go nie ma jest to audi a4 b8 2,0 tdi 143km 2009 rok
Mam zadzwoń 790 718 520
Niestety taki silnik.....co jeszcze? wtryski potem wałki rozrządu i do okoła nich....zawory itp......
Nie, chodzi mi o zawór N109.
mechanik powiedział, że do zdjęcia jest pompa i wymiana zaworu N 109, później regulacja, koszt ok. 1000zł. Moja rada jest taka - nie korzystaj już wcale z usług tego mechanika. Błąd tego elektrozaworu opisany jako usterka mechaniczna to nic innego jak tylko jego wewnętrzne zabrudzenie i nie demontuje się wcale pompy wtryskowej aby go z niej wykręcić...
Logi dynamiczne turbiny, przepływki.
Gruchę sprwdż na szczelność.
jak się swiecą jak na filmie na pompie nie tyka elektro zawór
Witam jw. Audi A6 C7 3.0 TDI. Potrzebuję wiedzieć, gdzie znajdują się zawory tj. - wysokiego ciśnienia, - niskiego ciśnienia, Nie mogę ich zlokalizować. Dziekuję za pomoc.
A EGR zaślepiałeś? Może zacięty zawór itp.
Gdyby zawory stukały o tłoki, to już byś nic nie wyregulował.
zawór nie objawia sie wlasnie tym ze pompa wyje tu mówisz i zaworze pompy wspomagania
To jest zawór od klapy gaszącej?
To jest Audi A4 1,9 tdi 2001 rok. postaram sie dzis zrobic logi i jakos je pokazac.
Zgadza się, przekaźnik 109. Możesz dla testu podać +12v na zawór pompy wtryskowej (n108 chyba, zasilenie jest przykręcone na śrubkę). Powinien zapalić
jeśli patrzec na rozrząd to był przestawiony o 4 ząbki. do tego popękały 2 popychacze w głowicy. ale o dziwo zawory były proste.
co za mózg... zależy jak się wałek ułożył mógł napierać tylko na 2 zawory.
Zaznaczyłem na czerwono te zawory. EDC dwie wtyczki ,jedna skośna.
Witam mam problem z mocą 2.5 tdi 150km turbinę słychać ale nie ma praktycznie doładowanie.Przy wyższych obrotach nie przyspiesza wcale nie auto nie kopci ani na czarna i na niebiesko Grucha się podnosi czyli zawór n75 działa
Oba zawory mają duży udział w nieprawidłowości przyśpieszenia (zawór ograniczjący ciśnienie doładowania, zawór EGR)
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
A ile sprzęt ma przebiegu? Może zużyty wałek rozrządu napędzający zawory i pompowtryski.
Może za duże ciśnienie oleju i podpierać zawory ?
Witam, podmień zawór N 75 miałem coś podobnego w 2,5 TDI AUDI A6 też były takie dziwne wartości z przepływomierza, nawet podejrzewałem rozrząd,zawór sterujący turbiną pracował w testach elementów jednak po wymianie na nowy auto odzyskało moc.
Samo miejsce dla właściwego zaworu jest ważne, ale należy pamiętać że podciśnienie jest tak duże iż może pociągnąć paliwko powrotem. Wtedy należy założyć zawór zwrotny zawierający kulkę na sprężynce cena do 30 PLN
Takie okropne kłęby białego dymu miałem w audi a6 2.5 TDI V6 przyczyną był przeskoczony (pęknięty lekko) pasek rozrządu. Pasek był przestawiony na wale o 2 ząbki, zawory dostały lekko bo klient na siłę samochód zapalił i nim próbował jechać, jak wymieniłem ustawiłem dobrze to samochód odzyskał częściowo moc (był słaby), ale niestety dymił strasznie....
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Ty do niego mów a on zdrów.
Ja potrzebuje tylko opis tej kostki w jakie piny się podpiąć żeby sobie ten dogrzewacz zamontować a nie porady czy mogę go zamontować itp.. Będę montował go do audi a5 z 2.0 tdi ponieważ usówam zawór egr który posiada chłodnicze spalin która dogrzewa płyn na zimnym silniku. I w miejsce hłodniczki montuje tem ogrzewacz.
Klepie albo hydropopychacz, albo tłok w zawory. Jak teraz zgadnąć?
Podaj napięcie za Aku na zawór
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
Skoro migają świece to jest i błąd. Zrób diagnostykę to się dowiesz co jej jest. Uszkodzony zawór może się zachowywać różnie np. tak jak opisujesz.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia związane z EGR. Przecież tam zawór elektryczny.
Do sprawdzenia stary i nowy egr podejrzewam ze nowy jest ale pod inny silnik
A może sprawdz tą co masz, zacięty zawór?
Wymieniłem zawór turbiny N75 i już nie odcina
u mnie niestety tez nie rozwiazany problem odpiołem czujnik temperatury i tak jezdze
tak tak,chodzilo mi o to, czyli sterowanie jest, pytanie czy dobre?, zamien zatem te zawory (N75 - z biala glowka i EGR - z czarna glowka), i zrob test, zakladajac ze EGR jest dobry, a N75 jest uszkodzony to powinno sie polepszyc
Zawór sterowania EGR
A więc tak to jest audi a4 1.9 TDI po sprawdzeniu go komputerem błędy są takie 1265Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 741Kontrola pedału hamulca nieprawidłowy sygnał
Nie wiem bo tego nie sprawdzałem jakie . A sterownik nie działa tak jak napisałem Dodano po 13 Na wszystkich wężyk co powinno zasysać to zasysa. Mógł zepsuć się zawór zwrotny lub n75?
W logach jest tylko jeden zawór i nie wiem który?
Zawory były podmieniane 1 nowy bosch te same numery drugi bosch o innych numerach z innego auta w którym ciśnienie nie falowało.
Wastegate i zawory nim sterujące sprawdź.
Witam. Chciałem się dołączyć do tematu bo mam taki sam problem ale bym chciała dodać że turbina po regeneracji a zawór wymieniony a robi to samo co u kolegi Dodano po 11 Witam. Chciałem się dołączyć do tematu bo mam ten sam problem. Tylko że mam turbo po remoncie i wymieniony zawór podciśnienia.
A może jest po prostu uszkodzony zawór regulacyjny kąta? To że ma 10ohm nie znaczy, że działa poprawnie mechanicznie.
Kompresor do wymiany.
http://www.audi-portal.com/en/diagnostic... spróbuj to kanał 033 ale wątpie ,Po wymianie turbocharger control unit potrzebujesz vas 6395:
Audi A 4 tdi AFN proszę o podpowiedź co może być przyczyną spadku mocy przy obrotach 3000. sprawdziłem wszystkie zawory i połączenia przewodów. wizualnie wygląda, że wszystko jest ok. Auto do w/w obrotów przyśpiesza normalnie.
Czyli jest dobrze. Nie lej płukanki, przyczyna jednak tkwi gdzie indziej. Trzeba jeszcze rozważyć zawory czyli domykanie. Może to być uszkodzona sprężyna.
Po lewej masz chłodnicę powietrza ( intercooler). Zawór należy wymienić.
Zbyt mało informacji, do sprawdzenia kąt wtrysku i dawka paliwa. Zawór westgate szczelny?
zawór poduszki mocowania silnika
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
A skąd wiesz że to zawór?
zawory pewnie powypalane i gniazda poleciały
Witam, Problemem był zawór zwrotny na przelewach z wtryskiwaczy.
Mam problem z ogrzewaniem w Audi a4 95 1,6 benzyna (bez klimatyzacji) Temperatura silnika wynosi 90 stopni w srodku samochaodu wieje zimne powietrze.Weze do nagrzewnicy sa gorace nie wiem czy jest jakis panel elektroniczny ktory steruje ogrzewaniem czy sa jakies zawory na nagrzewnicy.Czy moze byc zapchana?? Prosze o rade.
Samochód jest mułowaty , więc szukam przyczyny , błędów żadnych nie ma . Silnik chyba bug
ale poza tym że będą te wałki do wymiany będą jakieś inne skutki np zawory się nie uszkodzą
Sprawdz zawór EGR, może być zasyfiony.
Witam Mam problem z audi 100 92 rok model silnika AAT problem dotyczy usterki 04F4 nastawnik przepływu obwód regul. Błedny Silnik zchodzac z obrotów dławi sie przy 1200 obr. Moze ktos naprowadzi mnie na usterke Gdzie jest ten zawór suwakowy?
Miałem to samo w golfie z tym samym silnikiem a powodem był zacinający się zawór EGR.
Zawór zostaw w spokoju, nie reguluje żadnego ciśnienia, jego jedyną rolą jest utrzymywanie podciśnienia w serwie po zgaszeniu silnika (zawór jednokierunkowy)
028906021D= stary ogór na 8 bitowym sterowniku - to już tak będzie jeździć ;)
o ile pamiętam zawór regulacji ciśnienia doładowania.
Nie jest to zawór kontrolujący pozycję lecz zawór zmianowy nr.5
Wszystko było sprawdzane wszystko szczelne zawory i kszywki tez sprawdzane i wszystko sprawne
pierwsze co to zobacz czy przelewy nie potruchlałe, a w niej to trzyma zawór jednostronnego działania na ssaniu
Do sprawdzenia wszystko to co wyskoczyło a na sam początek zawór odcinający na pompie.
Witam Sprawdzić czy otwiera się i zamyka zawór zwrotny podciśnienowy turbiny.
Jaki silnik ?? Jak diesel to zawór zwrotny na pompie siadł.
Wisi na nim czujnik prędkości, przepływomierz , zawór turbo, EGR. Przestawiacz konta wtrysku.Pewnie jakbyś zrobił odczyt błędów z wyjętym bezpiecznikiem to sam buś do tego doszedł.
Podaj dokłady błąd. Czy to zawór spustowy któregoś koła czy samej sprężarki? Zawory masz przy miechach będziesz jechał po wiązce od sprężarki to znajdziesz.
Witam, po przełożeniu wiązki silnika nie mogę go uruchomić, ponieważ nie mam zasilania na zaworze paliwa. Zawór jest zasilany przez przekaźnik. Przekaźnik nie otrzymuje sygnału ze złącza na zdjęciu. Od czego jest złącze ze zdjęcia?
Glowica byla robiona? Czasem zawory nie sa utopione? Brak luzu i sie nie domykaja? Mialem tak w Audi ale benzynie. Na zimnym odpali, ale po kilku sekundach wypadaly zaplony.
Sentyrz ma na miejscu, czy to jest ten zawór? http://www.automatsentyrz.pl/elektrozawo...
Dziekuje za info... mozna zamknac temat. Bede szukal opisanych problemow w tdi
Witam proszę podłączyć auto pod sprzęt diagnostyczny i sprawdzić parametry w bloku 3,11 najbardziej prawdopodobna usterka to zawór n75, następuje przeładowanie turba i traci moc.Zawór do wymiany lub reanimacji.Proszę sprawdzić również wężyki podciśnieniowe czy jakiś nie spadł lub nie jest przetarty
a który to zawór EGR? poniewaz ja mam taki sam problem a6 2.5 tdi v6
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
Filtr dałem dziś nowy opaski i zawór tez i nadal to samo .
przeplywomierz , wsadzony prawidlowo:!::!::!:
W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .
Ale jeśli by się zapowietrzał to by to chyba robił nie zależnie od temperatury. Dodam że dołożyłem zawór zwrotny bo myślałem ze się cofa.
Oba bez prądu są otwarte. Ten na pompie zamyka się przy wypełnieniu 87% a ten na listwie przy 76%. Po włączeniu zapłonu pojawia się prąd bo zawory oba słychać jak piszczą. Jaką ma wartość nie powiem nie mierzyłem.
Jesteś pewny że masz taki zawór w a6 c6?
Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki
Prowdopodobnie nieszczelny zawór egr-u wyjmij go i oczyść nagar
a jak wygląda ten zawór do zwalniania ciśnienia?? da się go samego kupić?? to ewidentnie gdzieś z turbiny słychać. Jak on się nazywa?? a czy to nie ten zawór http://allegro.pl/zawor-egr-audi-a4-a6-2... tzw EGR??
co robić? Naprawić!!! Masz wyraźnie napisane czego mu brakuje więc zacznij sprawdzać elementy związane z błędem, czujnik, zawór, turbosprężarkę.
Ja bym zaczął od sprawdzenia kompresji. Potem czy wtrysk dostaje paliwo. Potem wpakowałbym endoskop i obejrzał jak otwierają się zawory i czy kanały dolotowe (wylotowe też można sprawdzić) drożne.
Raczej zawór N 75 a nie czujnik.
zawory andoria pogięte zawory toyota zawory
alarm toyota corolla zamykanie laser bufor błędu volvo silnika
satel perfecta czujnik temperatury
Mercedes CLC 220 2008 - Usterka skrzyni biegów Vestel 17MB110: Przełączanie panelu 8-bit na 10-bit