Pierścienie w tłokach klinują się (nie potrafię pojąć dlaczego robokop twierdzi inaczej). Jak tłok dostanie zawora z góry szczególnie w szestnastkach to potrafi się na rowkach zbić. Jadne są bardziej na to podatne(mają "miękkie tłoki", bliżej krawędzi zawory inne mniej albo wcale. Parę zakleszczonych tłoków się udało uratować, ale pierścienie nowe bo...
Tak spotkaliśmy się już z tym. Pogięte zawory.
Jak dla mnie pogięte zawory. Na plaku odpali nawet na małej kompresji. Tak więc poproszę o jej pomiar. A konkretnie ciśnienia sprężania.
Wyniki z pomiaru kompresji poproszę. Będą ciekawe ;) Masz pogięte zawory, zrób test sprężania, będzie szybko, pewnie i boleśnie.
Witam jak już koledzy opisali ten silnik jest kolizyjny wiec głowice masz do zrzucenia prawdopodobie masz pogięte zawory najlepiej wykręcić świece i sprawdzić kompresje to będziesz wiedział na 100% na którym z cylindrów się pogieły pozdrawiam
Chcesz powiedzieć, że wiedząc że strzelił rozrząd, holowałeś samochód na biegu!?! Nie słyszałeś, że każdy diesel jest kolizyjny? Początkowo miałeś zablokowany silnik i paliło się sprzęgło, przy którymś szarpnięciu pogięło zawory, silnik stracił kompresję i przestał hamować, za to narobiłeś sobie dodatkowych szkód.
jak napisał leon8125 wymiana uszczelki to nie jest skomplikowana sprawa. Musisz tylko uważac na rozrząd. Planowanie to koszt ok. 50zł, uszczelka też coś koło 50. Za robocizne myśle że policzylby sobie powyżej 300zł. Możesz spróbowa sam. Te silniki są bezkolizyjne także nie martw się o pogięte zawory przy złym ustawieniu rozrządu, najwyżej tylko nie...
Jeżeli zgięte zawory - to musiały dostać tłokiem. Sprawdzałeś korbowody ?. Wałek rozrządu też mógł "dostać". Pogięte zawory - czyli "poszedł" też rozrząd - czy nie poprzestawiało kąta. Dlaczego pogięło te zawory - tego nie piszesz. Tak "same z siebie się nie gną".
Zadajesz takie pytania jakbyś w życiu silnika nie widział. Nie grzebałem w takim, ale z tego co patrzę teraz to możliwa by była opcja i 8 i 16 zaworów, napęd bezpośredni z wałków, bez dźwigienek. W najlepszym wypadku poprzebijane popychacze i pogięte zawory, w najgorszym rozbite mocowania wałka(ów), pęknięty kadłub głowicy. Nie rozbierzesz, nie zobaczysz...
Dzięki za odpowiedź, koło zamówione. Dam znać jak poskładam.
Zawory zawsze są schowane pod pokrywę zaworów. Poza tym jeżeli poszedł rozrząd czy to łańcuch czy pasek to i tak nastąpiło uszkodzenie. Albo zawory pogięło albo sterowanie zaworami np. dźwigienki, wałek rozrządu itp.
Na początek sprawdź ciśnienie sprężania. Jak przestawiło rozrząd to pewno pogięte zawory
Weź podnieś wałki i dmuchnij ciśnieniem w dziury po świecach, może już pogiąłeś zawory. Bez urazy ale chyba już najwyższy czas dać to składanie komuś mającemu pojęcie, o ile jeszcze jest co składać. Dodano po 15 ssący => |.......| wydechowy=> | | Na zdjęciach w necie też są odwrotnie, nie tak, jak zaznaczyłeś. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Czyli zawory pogięte i do naprawy tylko lub na szrot? Zdemontuj głowicę to zobaczysz i zawory i tłoki. Wtedy zdecydujesz czy naprawa czy szrot.
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Załóż nowy wałek, nowy pasek oczywiście sprawdzasz napinacz (a najlepiej to wymień go) i do tego dochodzi jeszcze pompa wody (sprawdż/wymień), poustawiaj wszystko zgodnie z instrukcją i spróbuj zapalić. Jeśli zapali i będzie słychać stukot to poczekaj i nagrzej silnik na maxa (ok.95*C) i jeśli stukot nie ustąpi to masz pogięte zawory. Oczywiście przed...
Jeśli rozrząd się rozjechał to na 100% są pogięte zawory kwestia tylko czy wszystkie są ugięte to takie będą koszty nowych
Wał nie pękł bo by nie kręciło osprzętem,alt. itd. Prawdopodobnie ścięło zęby na dole paska. Taj czy tak pogięło zawory. Szukaj silnika.
Jeśli pękł, przeskoczył albo coś tam to oczywiście że zawory pogięło, sprawdź ciśnienie i będziesz wiedział, głowica na pewno do zdjęcia.
Temat rozwiązany: pogięte zawory ssące
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Do końca wkręciłeś blokadę wału? Wygląda na pogięte zawory
Jest taka sama jak w przypadku tdi. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Niestety po montażu samego paska nie odpali - trzeba najpierw wymienić pogięte zawory w głowicy silnika.
Jakaś musi być przyczyną niskiej kompresji. Jak na wszystkich cylindrach to samo to jednak szukałbym w rozrządzie przyczyny. Albo przestawiony albo ktoś za bardzo zredukował bieg i pogięło zawory. W każdym razie przy takiej kompresji nie zapali.
http://obrazki.elektroda.net/49_12501126... Ps. Jak już uda się pogiąć zawory, to mam głowice z tego silnika po regeneracji za rozsądne pieniądze ;)
Jest robiona głowica - niestety pogięło zawory :(
proponowałbym sprawdzić sprężanie na cylindrach bo jeśli pogięło zawory to będzie spory spadek,jeśli pasek był słabo naciągnięty to mógł przeskoczyć, ale niekoniecznie pogięło zawory, wtedy wystarczy ustawić rozrząd jeśli to oczywiście to.
Pogięte zawory.
Gdy próbowałem ją kręcić, to rozrusznik wydawał taki dziwny dźwięk Kręcił się silnik czy nie? Jeśli się kręcił, ale bez oporu (dużo szybciej niż zwykle) - to pogięte zawory. Jeśli się nie kręcił wcale lub blokował to raczej tylko zerwany rozrząd, ew. 1-2 pogięte zawory. Biorąc pod uwagę wiek i wartość samochodu, uważam, że naprawa będzie nieopłacalna.
Silnik się obraca? Niestety najprawdopodobniej spadł pasek rozrządu i potrzebny będzie remont silnika ( uszkodzone, pogięte zawory w głowicy ).
Skoro rozrząd przeskoczył, to pogięło zawory. Wina tylko i wyłącznie użytkownika - przy przebiegu w okolicach 150 tys. km zawczasu należy wymienić kpl. rozrząd - łańcuch, zębatki, ślizgi i napinacz.
Jakby pogięło zawory, to tym bardziej można by obracać silniiem, chyba, że pogięte zacierają się w prowadnicach...
Rozrząd nie przeskoczył tak po prostu. Jak przeskakuje to o 1-3 zęby i wtedy po prostu nie odpali jak synchronizacji nie będzie. Żeby zawory pogięło to się musiało nagle któreś koło sporo przesunąć. Wiele razy je robiłem ze zużytym łańcuchem aż przeskoczył. Zakłada się wtedy nowy i jeździ dalej.
. POMÓŻCIE OD CZEGO ZACZĄĆ ŻEBY NIE PAŚĆ NA Wielkie koszty Już wpadłeś. Głowica do roboty - pogięte zawory.
Tak , miałem urwany łancuch i pogięte zawory. rozrząd od strony sprzęgła , trzeba wyjąć skrzynie albo silnik i zdemontować koło zamachowe , roboty na 2 dni.
To, co zawsze - pogięło zawory, głowica do zdjęcia i naprawy.
Blok to znaczy dół bez głowicy ? Jak korba wyszła bokiem to stawiam że wyrwało wałki z mocowań i pogięło zawory . Druga sprawa - stawiam że wtryski z głowicy nie wyjdą bez rozwiercania Ryzyk fizyk .
Przy okazji zdjąć głowicę i wymienić pogięte zawory ;)
w najlepszym przypadku pogięte zawory... spory wydatek
Pogięte zawory. Czapka w górę.
Głowica do kompleksowej naprawy, pogięte zawory.
Ja wymieniam pogięte zawory,docieram i jeżdżę.
Jak strzelił Ci pasek w czasie jazdy to na bank pogięło zawory, szkoda zakładać paska bo to pewne.
No to pewnie źle ustawiłeś rozrząd. I pewnie już masz pogięte zawory.
Jak mnie się wydaje, to może i takie mieć objawy. Tylko jest to silnik kolizyjny więc coś by wyszło, pogięte zawory.
I jak koleś zapakował 3 zamiast 5 na odcince i pogiął zawory to sprzedajacy ma mu zwrócić kase tak?? Albo jak turbina która ma 400 w kołach puściła olej i wściekł sie diesel też??? Kur... jakieś granice absurdu istnieją chociaż po niedawnym wyroku uniewinniającym dziennikarza tvn zaczynam sie zastanawiać wtf???
Na 1 tłoku był pogięty zawór na 3 tłokach jest ciśnienie po 12 a na 1 zero. Zmieniłem zawór wszystko jest ok. Dzięki za pomoc pozdrawiam!
wkrętarka odpada, pogięte zawory (te które były niżej) wymień a resztę dotrzyj i będziesz miał jasność
sprawdź ciśnienie sprężania.- jeśli pogięło zawory to sprawdzenie wykaże. Prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrządu
Mógł być luźny i przeskoczył. Mógł się zatrzeć wałek rozrządu. Mógł być stary miał słabe zęby. Efekt jest taki że masz pogięte zawory. Czyli remont głowicy albo inna sprawna. Przy okazji wymiana uszczelki pod głowicą.
Kolego piszesz ze się znasz a nie wiesz za wiele.. Cudów nie ma, albo spieprzyłeś montaż albo coś co piszesz nie jest prawdą. Czy rozrząd ustawiony prawidłowo? Mogłeś pogiąć zawory przy złym sposobie montażu walków Tak się kończy nauka żółtodzioba na dość zaawansowanym technicznie silniku..
Czyli kolega myśli że pogięło zawory? Bo on do pewnego momentu sie obraca i staje w pewnym momencie .
Jeżeli nie było zgrania wału korbowego z wałkiem rozrządu to masz pogięte zawory i trzeba zdjąć głowicę, a jeżeli silnik się obraca i jest ciśnienie w cylindrach to tylko ustawienie pompy wtryskowej. chyba powinieneś się zwrócić do jakiegoś mechanika znającego ten silnik.
Za kawalerki naprawiałem samochody hobbystycznie, różne i robiłem różne naprawy, pogięte zawory, kapitałka w benzyniaku itp. Całkiem zielony nie jestem. Wiem że zawory się rozszerzają i po to jest ten luz, spróbuję ustawić większy jak sugerujesz i dam znać, dzięki za zainteresowanie, proszę o wyrozumiałość jak napisze głupoty. Kupiłem tego gruza dzieciom...
Siema :) Rozwalone tłoki, pogięte zawory i rozwalone gniazda zaworowe :) :) w dizlu na pewno będziesz miał pogięte zawory :) Zaprowadź samochód do kogoś kto Ci ściągnie głowice i oceni straty :) nie rób tego sam bo narobisz jeszcze więcej szkód :) a cena nowego kompletnego rozrządu jakieś 500 zł za same części :) a jeśli przyjdzie naprawić szkody to...
temat zamykam silnik okazał sie być uszkodzony ( pogięte zawory ) oddałem i zorganizowałem inny już z uchytami montażowymi na wszystkie podzespoły. teraz mam inny problem ale to inny wątek od tego założę.
Uszczelka była wymieniana była ściągana głowica bo pogięło zawory (ostatnia awaria) a wcześniej nie wiem. Na razie czekam na napinacz, następnie płukanie zrobię (może pomoże) i sprawdzenie ciśnienia.
Ale sam z siebie przeskoczyl? Czy odpalales auto na pych? Jeżeli rozrząd jest przestawiony to prawdopodobnie masz pogięte zawory.. Ustaw prawidłowo rozrząd i zmierz ciśnienia sprezania
Zmierzyć ciśnienie w cylindrach a jeszcze lepiej sprawdzić cylindry na ubytek powietrza. Jeżeli mocno był przestawiony rozrząd to mogło pogiąć zawory.
Bardzo durze, w najgorszym przypadku pęknięty wałek rozrządu, pokrzywione zawory, popękane prowadnice zaworów, a nawet pęknięte tłoki, w najlepszym układzie, pogięte zawory, co i tak wiąże się z zdejmowaniem głowicy.
Mistrzuniu, przecież ten silnik za chiny ludowe nie odpali - nie ma ciśnienia. Albo skopaliście rozrząd i tłoki pogięły zawory, albo macie świece powykręcane.
Czy to 3 tyś. obrotów czy bieg jałowy nie ma tu znaczenia , masa wału korbowego wystarczy aby pogiąć zawory .Hałas z pod obudowy rozrządu nie zaniepokoił cię ? Powinieneś udać się z tym do tego co zakładał ci rozrząd .
Sprawdź, czy świeca jest typowa dla tego silnika, może ktoś wkręcił dłuższą i blokuje o tłok. Może źle złożony rozrząd i zawór uderza w tłok, ale wówczas zawory pewnie do wymiany (będą pogięte).
Zmień mechanika !!! :lol: Podejrzewam, że źle ustawił rozrząd. Nie jeździj tak bo możesz poważnie uszkodzić silnik (możesz pogiąć zawory, w gorszym przypadku..... lepiej nie pisać)
Tu jest ustawienie rozrządu na znaki http://www.fothost.pl/upload/09/38/9ce3e... Problem polega u ciebe na tym że musisz odkręcić koło pasowe (no chyba że masz klucz pneumatyczny) a problem dokładnie polega na tym że musisz zablokować wał żeby odkręcić śrube jak nie zablokujesz to pogniesz zawory. Jest szansa że z silnikiem nic się jeszcze nie stało...
Ale tu masz zupełnie inne tłoki niż u siebie. I teoretycznie silniki opel-chevrolet powinny być takie same, ale już widać różnicę. Ciekawe czy wałki ssące nie będą się różniły. Tak jak pisałem wcześniej do chevroleta założyłem kompletną głowicę od opla i miałem dokładnie ten sam problem. Tylko, że u mnie raz pogięło wszystkie zawory ssące.
Jeżeli zgasł, a ty go odpaliłeś na pych to silnik do remontu. Albo rozrząd się przestawił i pogięło zawory (ale teraz nawet stukając raczej by nie pracował) albo panewka na wale się obróciła. Poziom oleju tego nie spowodował.
Nie wierzę w ten Twój pomiar kompresji, bo skoro rozrząd aż tyle przestawiony to na 100% zawory pogięte. No i przy braku synchronizacji on nie odpali, kółko foniczne musi być tez dobrze ustawione. brak kawałka końcówki Jakiś pseudomechanik połamał przy dokręcaniu kółka.
Głowicę musisz zdemontować, bez zastanowienia, bo napewno zawory są pogięte. Co do możliwości wkręcenia się w rozrząd strzępów z paska alternatora, to jak najbardziej, po mimo, iż jest on nad osłoną jest taka możliwość i wielokrotnie już to przerabiałem. Co do kołków ustalających, to nie wymienia się ich, one się nie niszczą, chyba, że im pomożesz się...
Witam. Mam corse z połamanym wałkiem rozrządu. Przyczyną tego było po łamanie się prowadnicy łańcucha. Połamały sie też dźwignie zaworowe. pytanie jest takie czy zawory są pogięte?
Pasek w tym silniku się zrywa, a nie przedskakuje Wczoraj po krótkiej przerwie w pracy silnik nie dał się uruchomić :( Czy gdyby urwał się pasek rozrządu zostaną pogięte zawory ? Przy uruchamianiu nie słychać żadnych stuków. Po wyjęciu cewki stop okazało się że mechanizm jest pogięty,co mogło go uszkodzić ? http://obrazki.elektroda.pl/3605395700_1...
Witam, dzięki za odpowiedź. Pomiar wykonywany standardowo, ciepły silnik, otwarta przepustnica, wykręcone wszystkie świece, wyjęty przekaźnik od pompy. Dość zasadniczo postawiłeś sprawę, jednak zależałoby mi na bardziej szczegółowym wyjaśnieniu.. Nie pasuje mi to, że silnik wcześniej nie brał oleju, nadal się rozpędza bez większych problemów, tylko...
Pomiar ciśnienia sprężania. A potem, jak wyżej - głowica precz. Pogięte zawory precz. A mając ją na stole, to dotarcie zaworów, nowe uszczelniacze, obowiązkowo zabielenie. A potem to już z górki - montaż z nową uszczelką, montaż nowego rozrządu. I będzie palić na wszystkie.
Znaki są na kołach zębatych paska rozrządu, dodatkowy znak jest na kole zamachowym, do napinania paska używamy tensjometr wał blokujemy obok rurki bagnetu jest korek który demontujemy i wkładamy blokadę. Jednak w 99% masz pogięte zawory jednak przed zdjęciem głowicy producenci zalecają założenie paska i sprawdzenie czy silnik uległ awarii. Pozdrawiam.
Przyczyną stanu rzeczy okazał się zatarty wałek rozrządu w jednym z gniazd w głowicy. Stanął na amen i pasek zrzuciło całkowicie z kół zębatych. Pasek rozrządu zerwany nie był. Oczywiście pogięte zawory, prowadnice głowica na złom z uwagi na mocno zatarte gniazda mocowań wałka rozrządu.
Zakładałem już kilka razy i nigdy nie wpisywałem i chodziły , o ile jest to problem tylko z wtryskiwaczem . Radziłbym odczytać kody błędów i ewentualnie sprawdzić ciśnienie sprężania jeśli był źle rozrząd to mogły się pogiąć zawory. Wtryskiwacz na pewno nie popsuł się przez źle ustawiony rozrząd.
Rozrząd można spróbować ustawić. Ale kręcąc rozrusznikiem , po tym jak ręcznie napotkałes na opór wróży, ze pogiąłeś zawór/zawory. Brak oleju w silniku też nic dobrego nie wróży. Ustaw rozrząd, dolej oleju i spróbuj obrocić ręcznie. Jak nie da rady to linka holownicza j najbliższy szrot.
obawiam się że silnik do wyrzucenia albo do kapitalnego remontu, najprawdopodobniej pękł wałek rozrządu, ewentualnie łańcuszek (pompka bierze napęd właśnie od wałka rozrządu), do tego mogło dojść przy próbie odpalenia do kontaktu tłoków z zaworami (pogięte zawory, dziura w tłoku)
Mechanik ustawił tak jak być powinno, samochód zapalił. Ale od tego momentu, mocy ma bardzo mało, bardzo ciężko go odpalić na zimnym silniku. W efekcie Auto wylądowało u mechanika. Pomierzył kompresje na cylindrach i wyszło po ok 6 bar. Czyli prawie nic. Masz pogięte zawory.
Miałem tak w A3 1,9 TDi 110ps. Klapa gasząca tak zarosła nagarem, że została w pozycji zamkniętej. Odpalało dosłownie na 1 sek i gasło, później rozrusznik kręcił jak przy pogiętych zaworach, myślałem w pierwszej chwili, że rozrząd, ale czemu na sekundę zapala ?
Pasek pękł rozebrałem pokrywę zawory by upewnić się czy tłok nie uderzył w zawory . Po demontażu zacząłem ruszać wałkiem rozrządu i wałkiem od koła pasowego nic się nie blokuje wszystko chodzi dobrze . No ciekawe jak zobaczyłeś pod pokrywą czy zawór nie pogięty. Po wystrzale paska się nie blokuje bo nie ma o co. :D Zdarzają się takie cuda że po zerwaniu...
Witam, kupiłem forda pumę z przestawionym rozrządem, po ustawieniu rozrządu okazało się że są pogięte zawory, więc z braku głowicy do 1,4 kupiłem głowice od forda fiesty 1.25 16v zetec i mam pytanie głowica wszystko ładnie przypasowała ale gdy odpalam auto to jest stukanie tak jakby zawory. Czy jest możliwe żeby zawory haczyły o tłoki? rozrząd już 4...
Najpierw auto szarpało , chodziło nierówno na wolnych obrotach aż w końcu teraz nie odpala ,wcześniej z rury wydobywał się biały dym a wtryskiwacze dają długie siknięcia paliwa ,świece mokre od paliwa i już nie odpala auto ,rozrusznik oczywiście kreci . Tu masz klasyczny opis przestawienia się rozrządu. Uszkodzenia znaczne, pogięte zawory w głowicy...
Raz w nim pasek od rozrzadu mi pękł i pogiąłem zawory.. Wszystko kompletnie wymienilem... Kurcze nie wiem jak to opisac co mu jest.. ; (( Po prostu za pozno jakby wchodzil na obroty z mojego punktu widzenia.. Czy tez moze tak jakbys wciskal gaz i dopiero dostawal moc po chwili.. No nie wiem.. ;/
Witam miałem podobny problem gdzie X16XEL strzelał, miał iskre i nie odpalał. Winą strzału z dolotu jest nieprawidlowe ustawienie rozrządu, na skutek tego przeskoku moglo przygiąc zawory. Sprawdź kompresje i bedzie wszystko wiadomo skoro iskra jest i paliwo jest. Strzela bo zawory mogą być pogięte lub w nieodpowiednim miejscu się domykają. Wystarczy...
Witam panowie chciałbym się Was poradzić. Otóż wczoraj u nas w mieście była straszna ulewa i pozalewało drogi. Niestety jadąc w pewnym odcinku drogi zrobiło się spore jezioro. Jakoś udało się przejechać i dojechać do domu, niestety coś w aucie się uszkodziło i auto na niskich obrotach szarpie i gaśnie, Zobacz jak w tym samochodzie jest zrobione zasilanie...
A dlaczego zawory miały się pogiąć? https://www.youtube.com/watch?v=XZRfw5W1...
Nie dodałem, że samochód po malej stłuczce. Okazało się,że w wyniku tego incydentu pojawił się brak ciśnienia na cylindrach i brak iskry.Ciśnienie zostało przywrócone (zerwany klin na kole zębatym walku rozrządu i pogięte zawory).Teraz brakuje iskry. Poza tym brak jakichkolwiek błędów na komputerze. Kolego, a jaki moduł masz na myśli?
Wymieniałem silnik w mercedesie,w którym pękł łańcuch, nawinął się na zębatkę wału korbowego i wyrwał w bloku silnika taką dziurę, że pięść wchodziła, pogięte zawory to przy tym maleńki problem. Podobny przypadek miałem w fordzie sierra dohc 8V, tylko tam dało się jeszcze uratować blok silnika, wystarczyło pospawać 1 podporę wału i wymienić przedni...
Jak masz zawory pogięte powinieneś obróć którymś wałkiem w głowicy bez oporu będzie miał obrót jakieś 60 stopni.
Witam, posiadam Golfa 2 1.3 91.rok na pełnym wtrysku. Pękł mi pasek rozrządu i pogięło zawory, po wymianie zaworów i naprawie głowicy skręciłem wszystko i okazało się, że pasek jest za krótki. Czy mogłem coś nie tak skręcić, coś pominąć? Dodam że kupiłem pasek identyczny jak ten co był wcześniej. Proszę o szybką pomoc .
Witam, czy w zwykłym 8-zaworowym 1.4 mogły pogiąć się zawory po zerwaniu paska rozrządu ?
cześć moje tico po zerwaniu paska rozrządu okropnie dymi i bierze olej w pierwszej głowicy zostały wymienione pogięte zawory i uszczelniacze lecz nadal dymiło i brało olej teraz została wymieniona głowica i zostały założone nowe uszczelniacze zaworowe i na tej głowicy tez dymi cała reszta silnika jest sprana tylko cały czas jest coś z tymi głowicami...
Zdjęta głowica = nowa uszczelka, zawsze. A po co regenerować? Bo np pogięte zawory rozwaliły prowadnice trzonków zaworowych. Zaraz może zapytasz jeszcze po co ci nowa pompa wody i napinacz?! Przecież tylko pasek się zerwał... Pękł pasek = kolizja zaworów z tłokami. Ile zaworów oberwało, i co się przy okazji narozrabiało wie tylko mechanik. Bez oględzin...
Tu napisałem odpowiedź do wypowiedzi kolegi wyżej. Że zawór pogięty i później problemy...... To że się koniki zrywają to wiem. W końcu to element zabezpieczający. I ma się zerwać. A dostają najbardziej tłoki i korbowody. Że względu na to że zawór nie jest w osi symetrii tłoka.
Pasek rozrządu do bani zawory pogięte ;/ Ok 400-600 zł naprawa ;d
A konkretniej co mogło się uszkodzić w tym silniku poza tym ze mogło pogiąć zawory? Silnik najpierw stracił moc więc zredukowałem bieg do 4 i nagle zapaliła się kontrolka od oleju, co oznacza ze silnik zgasł. Otworzyłem maskę i ujrzałem porozrywany pasek i urwaną jedną z rolek. Po około pół godziny pojawił się olej na jezdni (czekałem na hol) . Nie...
Zawory wydechowe pogięte bardzo a wydechowe lekko . Wszystkie zawory do wyrzucenia Brak kompresji
Po wymianie rozrządu rozrusznik ciężko i powoli obraca wał. Byłem przy wymianie rozrządu mechanik Po zamontowaniu nowego rozrządu miał problem z odpaleniem samochodu dopiero przy wciśniętym pedale gazu auto odpalało i silnik pracował na wysokich obrotach po puszczeniu pedału gazu automatycznie silnik zgasł i tak było przy około 10 próbach. Żaden za...
Zmierz ciśnienie sprężania. Obawiam się że zawory pogięte.
zawory pogięte zawory andoria toyota zawory
sprawdzić agregat lodówki indesit 10w40 bierze zmywarka whirlpool wirnik pompa
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Jak sprawdzić numer IMEI w GPS WanWay S20? Czy piecyki Junkers są produkowane w Azji?