https://audi.7zap.com/pl/rdw/
Ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
bardzo się stresuje, że może być to uszczelka pod głowicą. Co myślicie? Oby tylko uszczelka.
Podejrzewałbym uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka miski olejowej,lecz podejrzewam że olej leci uszczelnieniem wału korbowego. Zlokalizuj dokładnie ten wyciek .
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Zmień mechanika a nie uszczelkę pod glowicą
Raczej jakaś nieszczelność, może pęknięty kolektor? albo uszczelka wydmuchana?
Sprawdz ta chlodniczke oleju u mnie w golfie IV tez padla myslalem ze to uszczelka pod głowica.
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
8D5862225 lub 8A0831449
W tym silniku nie ma pompy wtryskowej. Mogą być uszczelki pompowtrysków do wymiany.
Witam, jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą w Audi 80 1.6 TD 80KM (SB) Zwykłą uszczelkę wydmuchało, była marnej jakości. Teraz chce założyć metalową wzmacnianą. Jaką uszczelkę polecacie kupić? Obecna założona ma grubość 3 puste dziurki
Mniejsza o większość, problem rozwiązany... Temat można zamknąć. Pozdrawiam.
Witam. Ze zdjęć które dołączyłeś widać że wyciek jest nie z uszczelki pod głowicą, a być może z przewodu gumowego nad wyciekiem. Zauważ że nad miejscem które zaznaczyłeś jest lekka plama na samej głowicy, którą zaznaczyłem na czerwono, tak jakby coś kapało z powyżej, i wyciek ten rozlewa się na blok silnika który zaznaczyłem na zielono a ty zaznaczyłeś...
nie trzeba demontowac paska rozrządu,a uszczelkę można posmarowac czymś tłustym.
Nie. Mechanik Dodano po 1 co najlepsze niby twierdził że wszystko ok bo miał rozkopanyy cały silnik i po ttygodniu patrzę oleju nie ma
masz go na trzecim wtrysku prawej głowicy , z zewnątrz nie rózni sie niczym od innych a kabelek przechodzi przez uszczelkę dekielka rozrządu.
Sprawdź, czy chłodnica gorąca, potem sprawdzasz czy masz ciśnienie w układzie, potem jak masz wątpliwości to robisz test na CO2 w układzie.
A zimny płyn w zbiorniczku jak wyjaśnisz ? Kiedyś w audi miałem uszkodzona uszczelkę. Test nic nie pokazywał ale płyn w zbiorniku był gorący
http://img208.imageshack.us/img208/4036/...
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Zepsuty bulbulator. A tak na poważnie poszła uszczelka na parowniku.
Audi A6 C5 mam problem z kupieniem uszczelki sterownika multitronic.plaska wryczka Podobno wycofane z produkcji. Może ktoś coś podpowie?
Właśnie dzisiaj dałem jutro sie okaze czy nie pęknienta a jezeli nie to wszystko wychodzi na uszczelkę?
W zestawie były złe uszczelki
Co to jest "panewnica"?
No jedyną drogą dostania się oleju do układu chłodzenia jest właśnie niestety uszczelka pod głowicą...
Silnik uszczelniony, brak uszczelek tzw. półksiężyc.
Głowice były sprawdzane przed wymianą uszczelki
Chciałbym tym samochodem pojeździć bo zrobiłem w nim na prawdę sporo rzeczy mechanicznych takich jak :wymiana świec ,przewodów zapłonowych, rozrusznika ,paska klinowego ,paska rozrządu z pompą , oczywiście olej termostat jak powyżej wymieniłem wszystkie filtry oraz został cały pomalowany heh zależy mi na tym aucie . Remont silnika mniej więcej jaka...
Biały dym przypominający parę wodną to uszczelka pod głowicą. Sprawdź zapach tych spalin, jak śmierdzą słodkawo to uszczelka.
Witaj. W niższych temperaturach na krótkich trasach to normalna rzecz. Sprawdź olej na bagnecie czy jest czarny, czy też ma białą konsystencje. Jeśli olej w silniku jest czarny to bym się nie przejmował.
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
czyli jesli minimalne ubywa plynu to pali plyn czyli uszczelka?
Wymieniłeś obie uszczelki ?
cenia za podlaczenie kompa a on i tak g....mowi np na temat wtryskow ?? Dlatego ja praktycznie wszystkie naprawy robię, nie chwaląc się sam i to z dobrym skutkiem, że jeszcze znajomi mi chcą podrzucać auta, ale już czasu brakuje, na początku robiłem to aby się czegoś sam nauczyć, bo nie jestem rasowym mechanikiem i wtedy stukali się wszyscy w głowę,...
wtryski szczotka druciana? To zacznij od ich sprawdzenia.
Dzisiaj akurat zmieniłem zbiorniczek razem z korkiem i dalej to samo.. Dodano po 2 Żadnych innych objawów nie ma.. Więc nie jestem przekonany czy to uszczelka
Diagnostyka podobno była robiona, pokazała między innymi, że filtr jest zabity. Ale mnie przy tym nie było i nie mam dostępu do wyników. Wypalać znowu filtr benzyną i zrobić diagnostykę komputerową i wrzucić na forum? Może macie jakieś pomysły bez tego?
zapomnialem dodac ze mialem stopiony bezpiecnizk od wentylatora ktory sie nie wlaczal nie wiem ile bylo jezdzone w takim stanie wiec mozliwe jest to ze poszla uszczelka ?
Uszkodzona była uszczelka pod głowica
Pewnie gdzieś łapie lewego powietrza sprawdź czy nie masz gdzieś dziury zaraz za przepływką i do sprawdzenia rury co idą do IC
Dzwiek nieszczelności na wydechu. Kolektorze wydechowym.Albo uszczelka na stronie gorącej turbo. Jak na turbo to zobaczysz gdzieś okopcone.
Wróciłem z emigracji i sprawdziłem, kolor żółty wyszedł tak więc czapka pewnie nie bawem pójdzie do góry, czy głowica czy uszczelka pod głowica
to postaram się ogarnąć ten zaworek. Piana nie jest tłusta. Dodano po 13 Do tego zaworka to powinna być jakaś uszczelka?
Oczywiście chodzi o szlif głowicy i nowe uszczelki.
Napinacz do wymiany, oprócz oleju tam jest jeszcze gaz pod ciśnieniem. Śruby głowicy mają taki element sprężysty, że tak to nazwę Uszczelka głowicy w silniku benzynowym nie ma stopniowanej grubości
Witam Mam taki sam problem ze swoim audi. Wymieniona uszczelka pod głowicą termostat sprawny, pompa sprawna, wszystkie klapy od sterowania nawiewami działają poprawnie. Po odpowietrzeniu układu jest ogrzewanie tak jak być powinno czyli daje ciepłe na własnych obrotach silnika przez dwa, trzy dni i znowu problem powraca. Nieszczelność uszczelki jest...
To tyko uszczelka między chłodnicą oleju a podstawą puściła, standard w VAG na mrozach.
regeneracja głowicy, pierścienie, panewki, uszczelka pod głowicą i + inne uszczelki
Nie, chodzi mi o zawór N109.
Jak najbardziej ! - uszczelka .
Tak na szybko z IC: wernet- 6276.87J wahler- 3141.87D OE - 050121113C 06B121113A
A chłodnica zimna czy ciepła?
Sprawdź, może powrotem zaciąga Ci powietrze. Ja miałem kiedyś nieszczelność właśnie na tym przewodzie co jest zaznaczony na zdjęciu. Przy okazji wymieniłem przelewy na nowe. Może też być uszczelka walnięta pod deklem nastawnika. Nie mylić z uszczelką pod nastawnikiem.
Chwila. Zapłaciłeś 200złotówek za wymiane UPG? Uszczelki pod głowicą????
Witam, pacjent Audi a3 8pa 2012r kod silnika cbzb silnik 1.2tsi 105km Mam zamiar wymienic odme (separator oleju) pytanie czy jest ona montowana na uszczelkę/silikon czy bez niczego bo uszczelek do kupienia nie widzę.
Zależy jak był przechowywany, czy pod chmurką, czy przed nią osłonięty, w suchym pomieszczeniu, bo to to wilgoci nie lubi, bo rdzewieje. Koniec końców zrobią próżnię, odessą nawet i wodę, ale rdzy nie da się odessać. Osuszacz możesz kupić nowy, ale ze sprężarką mogą być kłopoty, choć to wynikać będzie z dostępności i ceny. Jak zabezpieczyłbym części,...
Tak, numer to chyba będzie 06b109091D. Tu możesz zobaczyć schemat uszczelka nr 16. http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4Q/2002/2...
Okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Witam mam pytanie jak rozpoznać jaka kupić grubość uszczelki pod głowice przed rozmontowaniem starej głowicy do Audi A4 1,6 benzyna. Bo jak kiedyś miałem Golfa to w uszczelce były dziurki na zewnętrznej stronie, a w Audi nie mogę nigdzie tego dostrzec. Czy może jest jakieś oznakowanie na głowicy??? Z góry dziękuje za odpowiedzi:)
Może uszczelka pod głowicą ? Miałem coś podlonego tylko że w punto. Sprawdź czy wizualnie nie widać gdzieś wycieków. Jeśli nie to moim zdaniem może być uszczelka.
Głowica odejdzie sama , odkręcaj i przykręcaj równomiernie .Odkręć tylko tyle, żebyś mógł wymienić oring.Śrubę trójkątną odkręcaj bez obaw.
Masz zapchaną nagrzewnicę, bo syf poszedł z uszczelki.
Po uszczelce nic nie było widać a przecież teraz była nowa uszczelka.
Jak podcisnienia okey , to może uszczelka pod kolektorem ?
Silnik chodzi równo? nie przerywa? Wykręć świece i sprawdź czy nie są mokre od płynu. Jeżeli głowica była sprawdzana na szczelność, to może zły montaż uszczelki.
Zrób test na obecność spalin w płynie, może być uszczelka pod głowicą.
No to chyba najpierw wypadałoby poszukać nieszczelności, a nie od razu walić historie o uszczelkach ?
Jakies 300km przejechane od wymiany walka i lancuchu wymieniony byl olej filtr i uszczelka
Miałem kiedyś podobnie i po dokładnym odtłuszczeniu widać było jak cieknie delikatnie z pod napinacza do rogu półksiężyca i dalej na dół .
. A uszczelka ma coś do mocy z turbo? Turbo nie turbo jak leje płyn chłodniczy do cylindra to żaden silnik prawidłowo chodził nie będzie. Prosty test za parę złotych zakupiony na znanym portalu pozwoli wykluczyć lub potwierdzić ewentualną usterkę uszczelki.
Druciarstwo?to powiedz to producentom nowych aut gdzie np.misy olejowe są na uszczelniaczach a nie na uszczelkach.
Rozrzd był dobrze ustawiony ,niestety pompa musiała być ustawiona nie na znak ,przyjechał fachowiec od pomp i ustawił na czujnik zegarowy . Teraz auto pali bez problemu temat można zamknąć
Wymień termostat bo może się zacinać, kolejna będzie uszczelka pod głowicą.
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Czasem nie wymieniałeś uszczelki pod głowicą?
zauwazyłem ze z powrotu do zbiorniczka idzie plyn z powietrzem to moze byc uszczelka
Wszystkie uszczelki plus śruby.
Drut i próba złapania cięgna w drzwiach. Powodzenia tym sposobem. Możliwości są dwie - albo zadzwonić po fachowca, który otworzy bez zniszczeń, albo rozwiercić wkładkę drzwi - powinno się śrubokrętem dać obrócić zamek. Nie musisz życzyć powodzenia, dwa razy otwierałem swoje auto. Raz jak kluczyć został w stacyjce a drugim razem jak zostawiałem w bagażniku....
rozumiem czyli pompowtrsyki do wymiany?:( hmm koszy tych uszczelniaczy?? moze kto wie? a o co chodzi z ta pompa ?? uszczelka??
Nie planowałem głowicy, była tylko wymieniana uszczelka. Dziękuję za radę sprawdzę jutro te węże i zobaczymy. Tak po wymianie uszczelki był zmieniony tez olej i płyn. Nie wydaje mi się żeby to była wina parownika bo gaz był zakładany po wymianie uszczelki.
Chłodnica spalin.
Szukaj uszczelek do R12.
Wiem że na zawsze to nie będzie trzymało ale chciałbym żeby przynajmniej rok lub trochę dłużej to trzymało gdyż do tej pory 2 lub 3 razy do roku musiałem z tym robić.Pokrywa jest prosta a olej leci raz z jednej raz z drugiej strony także nie cały czas w jednym miejscu.A co do śrub to mówisz że do oporu je dokręcić ale czy nie uszkodzę uszczelki??
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Za 50 zł żadnej nie widziałem. Zamówiłem używke za 80zl. Mam nadzieję że będzie dobra. Jutro pewnie przyjdzie. Ale na przyszłość chciałem wiedzieć czy ktoś taka pompę rozkręcał i czy może wie jak powinna wyglądać uszczelka.
Ja nie pisze o uszczelce głowicy a o uszczelce pokrywy zaworów.
Sprawdź czy pracują wszystkie tloki jak pracują to uszczelka pod glowica
Uszczelka pod wlewem do wymiany
Ewentualnie przepaloną uszczelkę PG
Uszczelka pod filtrem kabinowym Dołożona uszczelka okienna problem rozwiązany
Najprawdopodobniej Uszczelka pod głowicą
N909273302 - oring 62x3 EGR szt. 1 069131547D - uszczelka 32mm szt. 1 038131547A - uszczelka 22mm szt. 1
Pacjent to audi a3 2.0tdi BMM, sprawa wyglada następująco po wymianie uszczelki pod głowica przestało przyspieszać, głowica zrobiona na koperkowo gniazda pompek itd. Wałek popychacze wszystko nowe, turbo po regeneracji. http://vaglogi.pl/log-011_KHcEX.html
Okazało się że winna jest uszczelka pod kolektorem wylotowym. :)
Test na CO2. UPG uszczelka pod głowicą
uszczelka głowicy, termostat lub zakamieniona nagrzewnica
uszczelka czajnik uszczelka przepustnice uszczelka smarować
fiesta podciśnienie octavia deska rozdzielcza kalkulator wiatrowy
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Dwa nadajniki i jeden odbiornik – systemy RC, mikrofony bezprzewodowe, LoRa, nRF24L01, separacja sygnałów Napowietrzacz do akwarium Aquael, JBL, Hygger – dobór, montaż, cicha praca, typy, usterki