Na początek kupić uszczelki pod przepustnicę,potem ją zdemontować i umyć porządnie. Czujnik położenia przepustnicy teź oczyścić. Potem poskładać na nowych. Przypuszczam że od dawna nie była czyszczona.
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Przedewszystkim, wkładają mikser, po usunięciu którego raczej na pewno trzeba wymienić uszczelkę między przepustnicą a kolektorem. Mikser jest właśnie w tym miejscu. Często też blokują termostat powietrza (taka klapa, które przełącza czy powietrze do przepustnicy idzie z głównego wlotu czy z wlotu nad kolektorem wydechowym).
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
raflica: a gdzie byłeś w ASO Zabrzu? Ile za diagnostykę zapłaciłeś? Czy macie pomiędzy przepustnicą a kolektorem uszczelkę? Ja wymieniłem przepustnicę, wyczyściłem i próbowałem adoptować i nici z tego. Już bezsilny jestem...
Również mam ten sam błąd i te same objawy Nowe obie sondy, nowe uszczelki przepustnicy i kolektora, przepustnica czyszczona i adaptowana, części wszystkie OE ASO
Przepustnica do kontroli (ośka i wytarcia) oraz do czyszczenia wraz z elementami pod czarną pokrywką , kontrola uszczelki pod przepustnicą .
Uszczelkę papierową pod przepustnicę to smaruję obustronnie smarem, smar powoduje że uszczelka ładnie się układa oraz zapewnia lepsze uszczelnienie. Ważna jest siła i kolejność dokręcenia oraz sposób.
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
Dziś z powodu braku odpowiedniej uszczelki zastosowałem sylikon pomiędzy przepustnicą a kolektorem(czekam 24h). Jutro okaże się czy mój zabieg przyniesie oczekiwany skutek. Czy LPG może uszkodzić taką uszczelkę? Czy to może być powodem niskich obrotów i gaśnięciu na jałowym biegu ? podejrzewam, że na dłuższy czas sylikon się podda i bez uszczelki się...
Witam Mam koledzy takie nietypowe pytanie. Czy może byc kilka uszczelek założonych jedna na druga , bo ostatnio wymieniałem przepustnice i spotkałem siez nietypowym rozwiązaniem. Na dyszy od gazu bylo nałożone kilka uszczelek jedna pod drugą. I tak było wszystko połączone z przepustnicą i pociągnięte jeszcze silikonem. Co to ma być za rozwiązanie? Jeszcze...
dzięki za info, posprawdzam napięcia jeszcze dziś i wymienię uszczelki pod przepustnicą i kolektorem ssącym Dodano po 1 też tak myślałem, żeby zrobić, dam dziś jeszcze znać
Dobry wieczór mam problem z peugeotem 406 dusi się, nie ma mocy, strzela w filter powietrza, na gazie nie chce chodzic wcale. Co może być przyczyną? Wymieniony filter powietrza, uszczelka pod przepustnicą, uszczelki pod kolektorem ssącym.
Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
Co tez uczynię i zamówiłem uszczelkę pod przepustnice również. Dziękuje za pomoc.
Koledzy borykam się z takowym problem - Buczeniem przy gazowaniu - na biegach od 1-3. Autko to sedan i przejechane 151 kkm,świece i kable nowe, obroty nie falują. Buczy na ciepłym motorku. - w Fiacie Palio oznaczało podobne buczenie - zapowietrzanie(UPG lub Chłodnica) tu podobno jakiś drgający element koło filtra powietrza !!! - ale wszystko wygląda...
wymieniłem uszczelkę miedzy przepustnicą a kolektorem podciągnąłem linkę od gazu i wymieniłem map sensor i świece i od miesiąca działa mechanik wykasował bład i jest okey
Witam Pacjent Citroen c3 1,4 kfv Samochód szaleje na obrotach, obroty na jałowym skaczą od 400 do 1500 i czasami zgaśnie Po nagrzaniu ciut lepiej nie gaśnie ale obroty ciągle szaleją. Efekt podobny na benzynie i gazie ( na gazie lepiej mniej szaleją obroty ) Jak prztytrzymać na obrotach ok 2500 także obroty się wahają. Słychać w wydech jak by wypadania...
Dzięki za podpowiedź. W odpowiedzi na 2 punkt . To gdy kilka dni temu zmieniałem uszczelkę pod przepustnica i ja czyściłam do odłączyłem tą rurkę o której mówisz. Nie miałem pojęcia że ona idzie do odmy, ale faktycznie zastanowiło mnie że miała jakaś żółtą maź w sobie. Nie było jej dużo ale faktycznie była zabrudzona. Wyczyściłem ją, ale nie wpadłem...
w Astrze F czujnik jest w zegarach a zegary są na linkę, jednakże on niema wpływu na gaśnięcie, choć obniża obroty po zatrzymaniu, więc może obniża Ci za bardzo, choć ja tam podejrzewam że masz np poparciałe wężyki pod zespołem przepustnicy, albo ten do mapsensora, ten od mapsensora MUSI być dobry i szczelny, a te pozostałe co tam pod przepustnicą są...
Smar nie spełni zadania. Są tzw silikony wysokotemperaturowe do posmarowania lub nawet zastępują uszczelki. Sam składam przepustnice bez uszczelek tylko na silikon wysokotemperaturowy i nie miałem nigdy problemów z zasysaniem pod przepustnicą. W Twoim przypadku teraz musiałbyś tą uszczelkę odtłuścić przed silkikonem
Autko śmiga ,problem z ECP był ale po uszczelnieniu kolektora oraz uszczelki pod przepustnicą EPC już nie świeci >dzięki za pomoc
Podcisnienie w kolektorze na zimnym silniku jest 480 mbar. Cały dolot przepatrzony dwa razy. Seperator oleju z nowymi uszczelkami wymieniony, nowe uszczelki pod przepustnicą, pod kolektorem ssacym też nowe uszczelki. Na zimnym silniku wszystko ok a jak się nagrzeje i obroty spadną to zapala się ABS, kontrola trakcji, epc i błąd że rozpoznano nieszczelność....
temat rozwiazany. wadliwa uszczelka pod przepustnica. rozwarstwila sie a byla nowa montowana po czyszczeniu
jeżeli to silnik z jednopunktowym wtryskiem to sprawdź uszczelkę pod przepustnicą
Zwykle takie problemy to wina silniczka krokowego,sprawdz czy silnik nie łapie lewego powietrza np. uszczelka przepustnica kolektor lub kolektor głowica wtedy efekty będą podobne,ewentualnie ktoś mógł się bawić w rozkręcenie i rozpołowienie kolektora ssącego tu też może być wina falujących obrotów (uszczelka lub coś pomieszane z klapką włączającą długi...
tak, jest taka funkcja adaptacji. Jednak sam też się powinien nauczyć. Sprawdź, czy czegoś nie zepsułeś. Uszczelka pod przepustnicą.
obroty podniesione, adaptacja po czyszczeniu zrobiona, uszczelka pod przepustnicą nie puszcza ?
Brak jest jakiegokolwiek napięcia na kablach od krokowego. Kable od komputera do ECM sprawdzone, przewodzą....Wysokie obroty to efekt braku sterowania krokowym przez komputer. Kolektory są szczelne mają nowe uszczelki, przepustnica czyszczona.... Do ECM podłączone są dwie kości , na obu jest kabel czerwono-żółty który po przekręceniu stacyjki ma napięcie..ok...
Wiem, masz rację. Wymieniłem 4 uszczelki końcówek dolotu + 1 uszczelkę na odmie + 1 uszczelkę na przepustnicy od strony dolotu + 1 uszczelkę na przepustnicy od strony filtra i uszczelkę na czujniku spalin. Ale czytałem na forach że przepustnicę kalibruje się jakimś CLIpem lub zostawia na samo kalibrację w jeździe. Jest też metoda na przekręcanie stacyjki...włączanie...
#941 07 Gru 2019 08:13 To buczenie jeśli występuje tylko przy zmianie z P-R, N-R, N-D, czyli w momencie załączenia biegu do jazdy jest to dźwięk elektrozaworu"glownego( Dziękuję, trochę mnie to naprowadza. Co do podwyższonych obrotów, to winowajca się znalazł, jakaś nieszczelność w dolocie, chyba uszczelka pod przepustnicą padła. Ale co do buczenia,...
Lech już ci powiedział : oś przepustnicy, uszczelki "za przepustnicą" - podstawa gaźnika, kolektor do głowicy. no może jeszcze wspomaganie hamulców jak jest, podciśnienie aparatu zapłonowego lub inne odbiorniki podciśnienia.
Ale sam możesz rozebrać silniczek i jego kanalik dolotowy sprawdzić i samą czystośc przepustnicy sprawdzić? Możesz też zaślepić jeden z węzyków od odmy - ten który się wpina pod przepustnice. Oczywiście wpiąć go ale żeby był zaślepiony. Uszczelki pod przepustnicą sprawne znaczy szczelne bo to by wpływało na dziure w obrotach.
zobacz czy przepustnica się nie przycieła i czy wszystkie uszczelki w układie dolotowym są w porządku. Jeżeli silnik wchodzi aż na 5000obr to musi gdzieś tego paliwa zassać więcej.
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Przepustnica wyczyszczona była trochę zasyfiona , nowa uszczelka pod przepustnicę , obroty wieszały się na 2000 po przegazowaniu wracało do normy . Ustawienia wgrane motordiagiem obroty nie wieszają się lekko falują 768-800 czy to norma ? vag nie pokazuje błędów polatam miesiąc zobaczę czy objaw wystąpi .
witam! Wyrzuca olej z bagnetu. Wyczyściłem odmę, kolektor ssący (+ nowa uszczelka) , przepustnice.. Podczas powolnej jazdy do maks 3 tys obrotów ( prędkość maks 120) Nic się nie dzieje z olejem. Jak mu przycisnę mocniej do około 4-5 tys ( prędkość 160-170 km/h ) wyrzuca olej ( około 1 l oleju). Koledzy co może nie tak z moim samochodem? Silnik S40 2.0T...
Możesz wymienić uszczelkę pod przepustnicą, przy okazji wymyć ją i wyczyścić również gniazdo silniczka krokowego.
Silnik to X18XE1 1998 rok dolot został sprawdzony i wymieniona uszczelka pod przepustnicą bo troszkę przepuszczała. Wypadanie zapłonów występuje losowo nie zawsze na tym samym cylindrze. Zaraz po wymianie cewki zapłonowej przez jakiś czas chodził idealnie ale teraz znowu zaczął kuleć. Wydech jest szczelny nigdzie nie czuć żeby przepuszczał świece wykręcę...
Uszczelki przepustnicy? Samostartem albo plakiem psikaj na przepustnicę.
Ok wymontowalem przepustnice, ciezko cos stwierdzic na oko jutro kupie uszczelki, dziwi mnie jedna sprawa miedzy przepustnica a kolektorem uszczelka byla Natomiast miedzy wtryskiwaczem a przepustnica nie czy tak ma byc? Dodano po 2 Niestety wymina uszczelki nic nie dala objawy pozostaly , wkreca sie do 5tys , strzela, s slychac swist przy dodawaniu...
Nowy gaźnik ok 200zł, uszczelki z przepustnicą góra 20zł + 30 minut roboty. No na prawdę mordercza robota :D
Drogie nie są a zdziwisz sie czy drogie nie sa. Ja za kpl na kolektor góra o dół + uszczelka na przepustnice cos ok 290 zł w aso . Masakra No majątek to to nie jest....
Jeśli uważasz że nie istotne to powodzenia w szukaniu części do megane V :lol: Wyczyść przepustnicę, oraz wymień uszczelki przepustnicy.
Damdam jak widzisz da się wyjąć przepustnice bez ściągania dolotu, poco rozbierać pół silnika jak można wyjąć tylko to co się chce ;) Dziś udało mi się odczytać przez lusterko że moja przepustnica jest Boscha (na szczęście bo też słyszałem o tych Magneti-Marelli). Dzięki Andiv za podpowiedź, doświadczenie jakieś tam mam (wymieniłem w nim rozrząd jak...
Prawde mowiac minelo troche czasu bledy nie wyskakuja ale moje auto nadal czasami 3ma wysokie obroty. Tak jak by lapal jakies zle powietrze nadmiar. Mozliwe jest ze ta uszczelka miedzy przepustnica a kolektorem przepuszcza ??
Zostaw go w spokoju. Mogę się założyć że nic mu nie dolega i nie ma potrzeby go ruszać. Jak silnik 1.4 8V i ma wysokie obroty to na 90% uszczelka pod przepustnicą puszcza.
Witam Dla ciekawych tematu auto zrobione wymienione uszczelki pod przepustnicą i potencjometr klapy spiętrzającej , ustawianie zapłonu jak na razie i działa ok
Witam.Odma nowa uszczelka pod przepustnicą nowa raczej o lewym powietrzu nie ma mowy to raczej głowy już nie zawracam kolegom zostawie tak jak jest wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam.
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków Kolego dziękuję za poradę trafiłeś w 10. Owszem jak opisywałem wcześniej w moim poście rozkręcałem cały dolot razem z kolektorem. Te uszczelnienia kolektora o których...
Zawór zwrotny ok działa, odbija i wszystko ok. Uszczelka za przepustnicą robiona jakiś czas temu, obroty do teraz równe i ładne :D A jak nie będzie zasysać palca??
Witam Od tego czasu nie byłem tym autem na tak dalekiej trasie. Od ludzi co mieli ten silnik co ja dowiedziałem się że cuda mechanicy robili i nie pomagało. Ale też miałem taki problem że gdy temperatura była w zakresie od ok 9 stopni do mniej więcej 15 stopni niedługo po odpaleniu jadać ze stała prędkością szarpał mi. Postanowiłem przeczyścić przepustnicę...
Swiece i przewody wymieniałem przed zimą. Mechanicy o których pisałem wcześniej wymieniali wszystko, tzn. przepustnice umyli, uszczelkę pod przepustnica wymienili, przewody też wymienili, filtry paliwa, powietrza, czujnik temperatury, kopułkę i palec też. Świece też chcieli wymienić ale się nie zgodziłem bo sam kupiłem Bosha za 130 pln. Sondę Lambda...
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
jak przewód gumowy idący do MAP sensora jest sprawny, sprawdź uszczelkę pod przepustnica - sa tam 2 uszczelki- grubsza i cieńsza (pisze o cieńszej), a najlepiej kup nowa i wymień (kosztuje ona około 2-3 zł w servisie - w eperze ona nie występuje - pytaj o nią długo pracującego magazyniera lub sprzedawce)
Uszczelka dobra, przepustnica prosta, serwo hmmm... nie tu problem. Z jakiej racji wysterowuje tak IACV że podnosi obroty które i tak są na wolnych za wysokie. Ogólnie problemy dwa: wysokie obroty na jałowym, dwa podnoszenie obrotów przez IACV
Kolego mam ten sam silnik tylko 99r sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepustnicą oraz oczyść silnik krokowy.Weź spray do czyszczenia świec i przy włączonym silniku opryskaj z przodu uszczelkę pod plastikowym kolektorem i przy przepustnicy. Jak przygaśnie no to możesz wymieniać. Nie zapomnij o uszczelce pod przepustnicą komplet oryginalnych...
No jasne po takim czasie :D Żaden czujnik żadne nieszczelności tylko po prostu zabrudzona przepustnica, kupiłem uszczelkę, benzynę ekstrakcyjną i potem szmatka i pucowanko . Po dokładnym wyczyszczeniu założyłem nowa uszczelkę zamontowałem z powrotem przepustnicę, adaptacja VAG- iem (choć słyszałem ,że nie zawsze jest konieczna) i auto śmiga do dziś.
Czym może być spowodowane zbyt wysokie obroty po odpaleniu samochodu na zimnym silniku? Zaś na ciepłym silniku raz są a raz pracuje silnik normalnie..obstawiam że powietrze się gdzieś dostaje..uszczelniłem przewód od filtra powietrza do przepustnicy ale to samo, zostaje uszczelka pod przepustnicą, choć wymieniałem ją osatnio...jakieś propozycje?
Dzięki kolektor już na stole (drugi, stary idzie do śmieci), czekam tylko na uszczelki pod przepustnicę i separator oleju. Jakiej średnicy wkrętki radzicie? Wtryski raczej zamontuję oddzielnie, zasilane z listwy i reduktor Gold.
wszystkie wezyki ok. pryskalem plakiem po kolektorze i nic nie wiciaga. uszczelka pod przepustnica nowa. pewnie zostaje zdejmowanie kolektora i szukanie gdzie moze byc nie tak. Troche mnie to dziwi, bo zawsze skutkowało pryskanie plakiem, a tu nic.
Lewe powietrze musi dostawać się poniżej przepustnicy. Nie ma tam za wiele możliwości. Praktycznie jedna uszczelka pomiędzy przepustnicą i kanałem dolotowym na głowicy. Miałem już kilka przypadków, że po kilku latach następowało jej rozmiękczenie przez paliwo i zaczynała puszczać lewe powietrze. Jest to dość popularna usterka w modelach w których zakładany...
witam. Nie wiem czy post pod tym forum bedzie. Ale jak tak to niech moderator to zmieni Pacjent to opel astra f 1.6 8v Pewnego dnie zaczelo syczec przy przepustnicy,wymienilem uszczelki pod przepustnica oraz miedzy korpusem przy okazji dokladnie wymylem srodkiem do czyszczenia silniczek krokowy jak i cala przepystnice Po zlozeniu i zalozeniu do auta...
Wyczyść przepustnice i wymień na niej uszczelki. Pozdrawiam
Nadal podobne objawy : Opel Astra F z silnikiem C14NZ brak wolnych obrotów często pali się check. Przepustnica wyczyszczona, wymieniony silniczek krokowy firmy GATZ, nowy czujnik położenia przepustnicy, nowa uszczelka pod przepustnicą, nowe przewody wysokiego napięcia BERU, nowe świece BOSCH, nowa kopułka i palec. Problem to brak niskich obrotów oraz...
Sprawdziłem dolot - nowe uszczelki kolektora, wszystko dokręcone. Przepustnicę podstawiałem drugą sprawną - i nic. Dodatkowo jeżeli nie dotknę pedału, silnik będzie pracował poprawnie (20min testowałem), po zgaszeniu i odpaleniu jest zawsze ok.
Witam, Posiadam hondę civic 3d 1.4 75km, wyczytałem że gdy zdejmie się zwezke i kupię uszczelkę przepustnicy od 90 km , samochód odzyska on 15 km , wymieniłem te uszczelkę, zresetowalem komputer wyjmujac bezpiecznik backup , auto rzeczywiście się odmulilo jednak strasznie szarpie, święci się na desce check , silnik faluje na ok 1500 obrotów a z dzwiek...
Nie ma sensu się męczyć. podeślij zdjęcie spod maski silnika z airboxem i ze zdjętym airboxem. Zakup nowy wąż odmy i uszczelkę airbox - przepustnica.. Gdzie wywiercić dysze wyjdzie samo jak zdecydujesz się zakupić wtryskiwacze barracuda a ja ci powiem gdzie je montuje jeśli zobaczę zdjęcia.
https://obrazki.elektroda.pl/6061115800_... Nieszczelność układu dolotowego. Bierze więcej powietrza niż komputer wykazuje. Dość częstą usterką jest uszkodzona uszczelka pod przepustnicą. Wklejam Ci zdjęcie poglądowe, ale od innego modelu! Ciągła praca wentylatorów może być spowodowana uszkodzonym czujnikiem, może być po prostu...
Dodatkowe powietrze dostające się nieszczelnościami np uszczelek przepustnicy? Jeśli była podmieniana przepustnica, wtrysk to mogą być uszczelki. Jest jeszcze możliwość zamiany dwóch przewodów podciśnieniowych przy przepustnicy a mianowicie cienkiego z odmy i tzw evap-u- taki wchodzący z plastikowej niebieskiej rurki. Jedno wejście jest kryzowane drugie...
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
Witam wszystkich. Ostatnio mam problem z wolnymi obrotami w moim Polo '92 które po prostu falują jak wrzucę "luz". Zajrzałem pod maskę i usłyszałem syczenie w okolicach przepustnicy więc pewnie łapie jakieś lewe powietrze. Co mi doradzicie? Czy to któryś z węży czy bardziej ta uszczelka pod przepustnicą gumowo metalowa?Silniczek ładnie chodzi, czasem...
Witam, auto seat leon 2003 silnik BCB 16 16v. Błędy: 17961-cieśnienie w kolektorze ssącym / zła koleracja 17550- rejstracja obciążenia 17912- układ zasysania powietrza/ rozpoznano nieszczelność. Zrobiłem: - czyszczenie przepustnicy ( była mega brudna i obklejona) - sprawdziałem zawór egr (działa jak go testerem włącze) oraz przewód łączący go z kolektorem...
Uszczelka była wymieniona na nową jeszcze przed wymianą przepustnicy, więc to raczej nie wina uszczelki. A może to nie przepustnica powoduje zawieszanie sie tych obrotów?
No to został kolektor dolotowy, uszczelka przepustnicy.
Jak ściągniesz przepustnice bez rozwalania uszczelki to wystarczy delikatnie posmarować ją silikonem motoryzacyjnym i będzie dobrze
przypuszczam, że adaptacja mogła być przeprowadzona nieprawidłowo. Sprawdz czy masa jest przykrecona do przepustnicy i czy niema lewego powietrza czyli uszczelka pod przepustnicą czy jest w całości Ja tez miałem sporo problemów z adaptacją tej przepustnicy, KTS nie poradził sobie, mimo, że komunukat był, ze wsystko ok. TEXA poradziła sobie bez problemu...
Woda jednak poszła do cylindrów. Olej zrobił się z czarnego (ciemnego) na taki koloru kawy z mlekiem. http://obrazki.elektroda.pl/9867159600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7939864300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1233294700_1... Do tego chyba uszczelka między przepustnicą i kolektorem jest do wymiany...
Najpierw proponuje wyczyscic przepustnice i regulator z nagaru - np. w benzynie ekstrakcyjnej. Uszczelka pod przepustnice - jak ostroznie sciagniesz to nawet nie trzeba wymieniac, ale warto kupic nowa. Pozniej reset komputra (bezpiecznik BACKUP na 30sekund). Pozniej adaptacja - czyli odpalic bez dotykania pedalu gazu, dac mu sie rozgrzac az wlaczy sie...
Przepustnice maja to do siebie iż muszą być w środku czyściutkie , wycierają się w środku i powiększa się szczelina ,łapie przedmuchy na uszczelnieniu ośki , no i sama uszczelka przepustnicy musi być w dobrym stanie
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
Witam panowie 😉 bujam się z tym problem już miesiąc może ktoś pomoże .. laguna 2 1.6 LPG miesiąc temu postanowiłem wyczyścić przepustnice bo nie raz wszedł na 1200 obrotów, wyczyściłem i bum auto po nagrzaniu łapało 2000 3000 tys obrotów, więc .. wymieniłem uszczelki przepustnicy, kolektora nic.. nowa używana przepustnica prawie nic bo jedyny...
W tym silniku należy zrobić tak: wymiana świec, przy okazji wymieniamy koniecznie uszczelki na kolektorze dolotowym (takie zielone), jak to nie pomaga to czyścimy przepustnicę. To powinno już pomoc i rozwiązać problem w większość przypadków. Jeśli nie, to możemy wymienić kable, sprawdzić sondę lambda i wymienić cewkę. Ja przy zmianie świec zawsze wymieniam...
No właśnie nie wygląda na to sprawdzałem już to 2 razy, nie widać tam nic takiego uszczelka za przepustnicą jest cała. Gdzie by tam mogło zaciągać ? I to tak min. by obroty były 750-800 no stop ? Co ciekawe również ucieka płyn chłodniczy, czyli idealnie jak u autora tamtego wątku. Czyli co przedmuch miedzy cylindrami na uszczelce ? Pomiar kompresji...
O poszukania warsztatu i zleceniu naprawy. Człoweku, przecież to proste. Oscyloskop na układ zapłonowy i patrzysz czy gra. Eliminujesz go, i szukasz w układzie zasilania w paliwo. lub wukładzi dolotu powietrza,Uszczelki pod przepustnicą,pod kolektorem ssącym,a może o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny?
u mnie w jednej Astrze 1.6 8v podwyższające się obroty były spowodowane TPS-em (a w zasadzie jego złączką) a w drugiej EGRem (zaślepiłem dociętą blaszką od puszki piwa). no i wężyki - MUSI być szczelny wężyk od MAPsensora i jego najlepiej wymienić, no i wężyk od serwa, ale on jest plastikowy i jak go nikt nie rusza to jest szczelny, pozostałe wężyki...
Witam mam vw golf 3 silnik 1.8 z instalacja lpg problem polega na tym jak na 90KM ma słaba moc. Z napraw była wymieniana uszczelka pod głowica, nowe kable, świece, kopułka i palec, uszczelka pod przepustnica i wtryskiem, Sprawdzałem ciśnienie sprężania 1,2,3 ma 13 bar a 4 cylinder prawie 12. prosze o pomoc bo nie wiem jaka przyczyna.
Kolega ociz miał rację, powodem takiego zachowania było lewe powietrze przez pękniętą uszczelką pod przepustnicą. Jednak pojawił się inny problem, na benzynie auto chodzi perfekcyjnie lecz nie chce chodzić na gazie.. wrrr po przełączeniu na gaz za chwile gaśnie a jak go przetrzymam na obrotach to dymi na niebiesko, na PB mogę przeciągnąć do odcinki...
Nie czyściłem i nie adaptowałem przepustnicy, myślisz, że przepustnica i uszczelka dolotu może być tutaj problemem?
remont kosztowałmnie 300zł, nowy gaznik to koszt 1500zł, gaznik po regeneracji mozna kupić za 700zł. Szukajcie w książkach tel. ewentualnie pytajcie w sklepach z częściami do fiatów, ja właśnie tak znalazłem. Regeneracji podlega: a raczej wymianie- uszczelki, dysze, przepustnica. oczywiście do tego regulacja i czyszczenie. Pozdrawiam ps.ja czekałem...
Sprawdzę jutro ta śrubkę plastikowa na reduktorze. Co do hamowania i powietrza w dolocie na początku jest wycięta szczelina na szerokość 10-15cm w stronę silnika. Co do zwarcia sondy do masy mówimy o dosłownym zwarciu kabla sygnałowego sondy prosto do masy? Popsikam przy okazji woda z mydłem czy nie ma na 100% nieszczelności... Auto nie ma przepływomierza...
No mam świadomość tego że wskazania na desce mogą być zupełnie inne niż rzeczywistość. Sprawdzę to przy najbliższej okazji. Co do sondy to sam nie wiem co myśleć. Nie chce kupować nowej w ciemno, za duży koszt. Auto co prawda 15 lat ale tylko 94 tys. no a przecież kiedy kupiłem miało 10 lat i 31 tys. a było tak samo. Dodano po 7 A właśnie dolot…...
Kup zestaw naprawczy z przepustnica i uszczelkami zampntuj i zapomnij o problemie. Niestety na kilka miesiecy.
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Bylem na warsztacie. Komp sie nie mogl polaczyc ale powiedzial gosciu ze to napewno lambda ze check sie swieci bo ople tak maja. Cisnienia nie sprawdzil bo nie mial czym. Ale jest progress. Zeby go odpalic na benzynie trzeba krecic rozrusznikiem tak po 1 sekundzie pare razy i zalapie. To wyglada tak jakbym mu napompowal paliwa. Znajomy powiedzial ze...
Ehhhh znowu renault 19 z silnikiem 1,4 też mnie kiedyś szkolił ten silnik zimny ok a jak się zagrzał to nawet podchodził do 2tys rpm . Okazało się że silnik brał lewe powietrze miedzy przepustnicą a kolektorem zsącym jak był zimny było szczelne a jak się zagrzał to uszczelka delikatnie przepuszczała Najlepiej ściągnąć cała tą przepustnice i pozmieniać...
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
Przepustnice przeczyściłem, uszczelki pod ssącym są w porządku. A co do reszty to nie wiem jak do tego się zabrać:cry: Dzięki.
uszczelka przepustnice scenic sterownik przepustnice strzela przepustnice
pralka polar wyłącza wirowania migający ekran laptopa samsung lenovo throttling
botowanie lenovo botowanie lenovo
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 90KM – rozrusznik szarpie lub przepuszcza, przyczyny usterki MCD06PMP3USB Bigben – mikro-wieża CD/USB, typowe usterki, serwis, części zamienne