Witam. Mam problem dostałem Delphi DS150E wszystko ładnie się zainstalowało w menadżerze urządzeń wykrywa mi Vci diagnostic unity serial port ale jak wchodzę w ustawienia żeby przypisać port do urządzenia np. port 1 jest wolny wybieram daje ok i wyskakuje błąd : Program microsoft manager console przestał działać. Spotkał się ktoś z tym?
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Witam mam w posiadaniu tester autocom cdp+ który na jednym(starym) kompie działa przy programie delphi ds350e 2013, natomiast dzisiaj ściągnąłem program delphi ds150e 2015 release 3 na nowszy komp i mam problem bo komputer po podpięciu testera przez usb do kompa nie wyszukuje go... Sterowniki mam do zainstalowania ale nie mam jak zainstalować, jeśli...
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Witam Posiadam autocom w pełni komunikujący sie z oprogramowaniem delphi 2.14.2.2. Urządzenie komunikuje się z komputerem, port com ustawiony, test urządzenia zakończony powodzeniem, aktualizacja sprzętowa zakończona powodzeniem. Z jakiegoś powodu nie mogę nawiązać połaczenia z samochodem, jak robie wszystkie testy pojawia sie komunikat "żaden system...
Mam pytanie co to za element oznaczony na czerwono i czym mogę go zastąpić u mnie na płycie jest uszkodzony. I z jakich powodów mógł sie uszkodzić? pozdrawiam
Witam. Mam interfejsem Ds150e. Program instaluje się elegancko, natomiast nie działa opcja ISS w wersji z oprogramowaniem 2016. Próbowałem na 5 różnych laptopach i 5 różnych interfejsów, program ściągnąłem internetu, instalowałem z płytki jednej, drugiej, trzeciej, za każdym razem jest to samo. Próbowałem zarówno z Autocomem 2016 i Delphi 2016, bez...
Hello, i bought delphi ds150e without bluetooth from aliexpress some years ago and now i need bluetooth connection to tablet, can u help me which bt module i can use (ideal from aliexpress)? I found this but this is unavailable. Thank you.
Witam, Zakupiłem na allegro "zamiennik" Delphi DS150E. Do zestawu dołączony został program AUTOCOM 2020, problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę zainstalować sterownika. W menedżerze urządzeń widnieje jako: Po próbie ręcznej instalacji sterownika wyświetla komunikat: Ten sam komunikat występuję przy próbie wrzucenia sterownika z programu Delphi...
Delphi ds150e, dodano bt nie działa Bt. Oryginalnie bez modułu bt na kablu pracuje. Po dodaniu modułu na kablu pracuje. Na module Bt nie. Autocom widzi tylko jdy 31 spp nie przechodzi testu. Dodano po 4
Witam, mam problem z wykryciem VCI w programie Delphi DS150E (New VCI). Na pierwszym laptopie wszystko śmiga natomiast po instalacji programu Delphi na drugim nie wykrywa VCI. Przy instalacji nie było sieci, antywirus był wyłączony zapora również. Sterowniki musiałem ręcznie instalować. W menadżerze urządzeń mam interfejs widoczny jako: VCI (Diag...)...
Witam. Panowie doradźcie, potrzebuję kupić jakiś tester diagnostyczny nie chodzi mi o jakiś drogi, tester będzie mi potrzebny do wszystkich aut, ma mi pomóc a mianowicie nakierowac gdzie szukać przyczyn, posiadam klona delphi ds150e lecz on nie łączy się ze wszystkimi sterownikami, konkretnie chodzi o sterownik silnika abs i poduszki. Czy takie testery...
Potrzebujesz AutoCom , CDP+ lub multidiag
Rok auta 2000. Ale już po sprawie. Pisałem do autocom na allegro i i napisali, że nie zrobię tym takich czynności, i żebym szukał vcdsa. Zamówiłem więc, ECU z immo off. Trudno, za czyjąś wiedzę trzeba płacić. 100 ecu +200 wiedza.
Kolego używałem tego testera ponad rok i powiem że jestem zadowolony. Przetestowałem na różnych markach i modelach. Czytał 90% błędów. Polecam z czystym sumieniem GUTMANN to nie jest ale porównywalny do KTS'a. A i radze dokupić oryginalne przejściówki dedykowane do CDP do starszych aut. Dodano po 6 Jest to dokładnie to co Delphi DS150E a za mniejsze...
WOW nie ma klucza sprzętowego, więc chodzą nowsze wersje, AutoCom/Delphi od wersji 2014 ma klucz sprzętowy i puki co chyba żadna chińska wersja 2014 nie jest prawdziwa.
Ryżowe interfejsy składają z reguły z używanych przekaźników, możliwe że nie przełączają i nie będzie komunikacji, Możesz zaktualizować oprogramowanie sprzętowe (jest w zakładce ustawienia sprzętowe w Delphi czy Autocom w zależności z czego korzystasz), i sprawdź czy jest poprawa, kiedyś miałem takiego autocoma któremu jakoś po aktualizacji się poprawiało,...
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
Witam nie chce zakłądać nowego tematu i śmiećić prosiłbym o opinie na temat tego sprzętu czy warto go kupić dla własnych małych potrzeb jest on na olx taki czarny Interfejs TCS nie Autocom DS150E Snooper WoW Wurth Delphi + kable cars WYSOKA JAKOŚĆ! Urządzenie na płycie green PCB V3.0 9241 (V5.0, V6.0, V8.0 lub inne działają wadliwie) Dlatego Tester...
Witam, szukałem na wszystkich stronach w tym temacie ale nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie posiadam jakiegoś chińczyka Delphi ds150e i od jakiegoś czasu mam z nam problem i nie łączy się z większością aut (a łączył się bez problemu) prawdopodobnie stało się to po tym jak podłączyłem go do BMW E39 i na tą chwile na pewno ma problem z Audi, VW i Toyotą...
Autocom CDP+ i Delphi DS150E to zasadniczo ten sam sprzęt i to samo oprogramowanie, jeśli chodzi o sprzęt to jeszcze Wurth Snooper+ WoW jest zgodny ale ma swoje oprogramowanie. Tylko popatrz sobie na ceny u autoryzowanych dystrybutorów i wszystko co jest dużo tańsze jest mocno podejrzane.
Jak już to V6 a nie 6V, to spora różnica. Kabelkiem za 50zł nic tam nie zrobisz. Niestety AutoScanner OPEL tego silnika nie obsługuje, natomiast na pewno jest obsługiwany przez OP-COM (ten prawdziwy, a nie stare demo sprzedawane z kabelkiem KKL) oraz AutoCom CDP+/Delphi DS150E.
Kupić u legalnego dystrybutora. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Tak, 2014 jest z kluczem sprzętowym na USB i jak na razie nie został podrobiony. Oryginał kosztuje ok 8000 zł i kupuje się go u dystrybutora Delphi, a nie na Allegro... I wszystko w temacie, dodam że Delphi DS150E (klon) występuje w różnych postaciach jedne są jako delphi...
Scania VCI II, tym najlepiej. Co to za delphi? ds150e? z którą wersją oprogramowania? i czy to oprogramowanie to delphi czy może autocom? Tak jak pisałem wczesniej błędy jako błędy mogą się tak szybko nie pokazać, co masz w parametrach o ile się nie mylę ciśnienia powinny być, czy korekcja wtrysków
Mam podobny problem, Autocom + Delphi DS150E i też nie mogę się podpiąć na 30 pinowym złączu do ECU. Do ABS mogę bez problemów, a ECU brak komunikacji. Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem?
Po pierwsze - skąd ci się w Lanci Zeta znalazł silnik RHY ??? bardzo dziwne bo były tam montowane fabrycznie TYLKO silniki HDI RHZ i RHW ( pierwszy z głowicą 8v drugi 16v ). Po drugie - to wymiana wtrysków na używane jako jeden z pierwszych etapów diagnostyki silnika HDI to po prostu samobójstwo - pytanie ? - masz pewność że zostały dokręcone właściwie...
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
Na przykład coś takiego? http:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx... Link usunąłem. 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens. Dziwi mnie tylko dopiska "Uwaga; Urządzenie nie jest podróbką urządzeń CDP autocom lub Ds150e delphi. Jest jedynie podobne wizualnie oraz o podobnych...
Wszytko zależy do jakich celów ma być ten interface. Przykładowo: Jeśli tylko sprawdzanie błędów silnika, to pewnie wystarczy najtańszy: Jak ma współpracować z telefonem, to coś w stylu Jeśli ma obsługiwać inne samochody, to Wybór zależy od zapotrzebowania.
Panowie, przeczytałam całe forum, nawet dwa razy.. Jednak decyzji odnośnie sprzętu jeszcze nie podjęliśmy, i chciałabym spytać o zdanie kogoś mądrzejszego w tej materii. Szukamy testera, głównie pod marki europejskie, do ok. 15.000zł. Oczywiście wszystko musi być legalne. Po konsultacjach z kilkoma ludźmi "z branży" i godzinach spędzonych na tym i innych...
Kts nie zakoduje-mam. Gutmann to samo.. Dodano po 30 Mam dwa typy: albo: Który lepszy?
Siemka. Pytanie wieczornej wydumki :D Czy jest możliwe alby jeden interfejs wspolpracowal z innymi programami ? Mianowicie Posiadam klon DS150E wiem że wspołpracuje z delphi/autocom/wow a co dalej ? czy są jakieś alternatywy jeszcze? to samo tyczy się Lexia/pp2000/diagbox czy też Can Clip bądź vas5054a Czy ktoś się zastanawiał nad tym jeszcze czy jestem...
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.