Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Np. MHHAUTO, najpewniejszy, ale są też inne strony np. https://obd2.su/autocom_delphi/189-delph... , ogólnie pełno tego.
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
AutoCom DS150E lub XTool D7S, przeprowadzę taki zabieg wyłączenia tachografu?
WItam a czy firmware flash różni się czymś od tego Hexa który jest w autocomie? mam firmware 1622 hex a to jest kilka plików. a flasch loader wymaga jednego pliku. da się to wrzucić przez flash loadera?
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Tak jak pisałem wcześniej, ostatnia działająca wersja to 2014.2 potem wprowadzili wymaganie USB dongla którego puki co chyba nie złamali, więc wszystkie nowsze wersje to po prostu 2014 ze zmienioną nazwą i dodana bazą danych ale jak to w modyfikacjach bywa nie wszystko zawsze działa. Spróbuj jeszcze zmienić frameworka na któryś wcześniejszy 4 bądź 3.5...
Czyli próbowałeś z dwoma najbardziej problematycznymi markami, w przypadku których DS150 ma mały sens... no ale działać powinien. Jeszcze tylko pytanie czy to współczesne konstrukcje z CAN, czy jakieś "przedpotopowe" modele? Rozumiem, że jest miejsce na te przekaźniki tylko nie są zainstalowane? Przekaźniki to multiplekser linii diagnostycznych. Bez...
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
Witam czy znalazłeś jakąś różnicę w oprogramowaniu ? Która wersja jest lepsza
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Potrzebujesz AutoCom , CDP+ lub multidiag
Witam przychodze z problemem mianowicie zakupilem program z interfejsem z Chin autocom wszystko zainstalowane program włącza się połączenie przez kabel jest aktualizacja zrobiona wszystko okej ale przy próbie skanowania iss wyskakuje brak komunikacji z pojazdem o co może chodzić dziękuję za pomoc AI: Jaki jest dokładny model interfejsu Autocom, którego...
Mam podobny problem, Autocom + Delphi DS150E i też nie mogę się podpiąć na 30 pinowym złączu do ECU. Do ABS mogę bez problemów, a ECU brak komunikacji. Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem?
Jeśli to właściwa płytka to poprawna, i całkiem starannie wykonana. Co u chińczyków nie jest takie oczywiste ;) Do wszystkiego w tej cenie niezły jest CDP/Autocom DS150E. Oczywiście soft nie jest legalny i ostatnie działające wersje są z 2014. Jednak kiedy będziesz takie nówki >2014 robić?
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
Panowie a jak wygląda sprawa porównania tego ryżowego DS150E a ryżowy Autocom CDP Pro. Chodzi mi tutaj nie tylko o możliwości ale i awaryjność, bo ceny praktycznie identyczne.
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
A krzywki ok??? Może masz jakiegoś znajomego który mógłby zrobić adaptacje i podejrzeć parametry pracy filtra, czyli temperatury różnica ciśnień. Wystarczy ryżowy ds150e czy autocom. Lub sprawdź czy możesz zrobić coś takiego jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=fK7MnvR7... A czemu w wersji Lite nie można podejrzeć parametrów pracy wszystkich...
Można próbować z innym oprogramowaniem, WOW lub AutoCom, jak nie ruszy to znaczy TTTM ;-)
Wszytko zależy do jakich celów ma być ten interface. Przykładowo: Jeśli tylko sprawdzanie błędów silnika, to pewnie wystarczy najtańszy: https://allegro.pl/oferta/interfejs-kabe... Jak ma współpracować z telefonem, to coś w stylu https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-...
Jakim protokołem? To jest firmware! Nie bez powodu piraty najnowsze są w 2ch wersjach, albo dla ogarniętych w jednej, z 2ma paczkami FW dla samej głowicy. 2PCB i 1PCB. Starsze FW o których piszesz to był jeden kij, owszem różniły się dla WOW, Delphi i Autocom. Ale były też modyfikowane, ze działały z każdym softem. W paczce z Autocom 2021.11, jest 1622...
Na przykład coś takiego? http:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx... Link usunąłem. 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens. Dziwi mnie tylko dopiska "Uwaga; Urządzenie nie jest podróbką urządzeń CDP autocom lub Ds150e delphi. Jest jedynie podobne wizualnie oraz o podobnych...
Witam mam w posiadaniu tester autocom cdp+ który na jednym(starym) kompie działa przy programie delphi ds350e 2013, natomiast dzisiaj ściągnąłem program delphi ds150e 2015 release 3 na nowszy komp i mam problem bo komputer po podpięciu testera przez usb do kompa nie wyszukuje go... Sterowniki mam do zainstalowania ale nie mam jak zainstalować, jeśli...
Witam nie chce zakłądać nowego tematu i śmiećić prosiłbym o opinie na temat tego sprzętu czy warto go kupić dla własnych małych potrzeb jest on na olx taki czarny Interfejs TCS nie Autocom DS150E Snooper WoW Wurth Delphi + kable cars WYSOKA JAKOŚĆ! Urządzenie na płycie green PCB V3.0 9241 (V5.0, V6.0, V8.0 lub inne działają wadliwie) Dlatego Tester...
Rok auta 2000. Ale już po sprawie. Pisałem do autocom na allegro i i napisali, że nie zrobię tym takich czynności, i żebym szukał vcdsa. Zamówiłem więc, ECU z immo off. Trudno, za czyjąś wiedzę trzeba płacić. 100 ecu +200 wiedza. Gdybyś odczytał eeprom zrobiłbym ci immo off i kasa została by w kieszeni
Autocom CDP+ i Delphi DS150E to zasadniczo ten sam sprzęt i to samo oprogramowanie, jeśli chodzi o sprzęt to jeszcze Wurth Snooper+ WoW jest zgodny ale ma swoje oprogramowanie. Tylko popatrz sobie na ceny u autoryzowanych dystrybutorów i wszystko co jest dużo tańsze jest mocno podejrzane.
Kolego używałem tego testera ponad rok i powiem że jestem zadowolony. Przetestowałem na różnych markach i modelach. Czytał 90% błędów. Polecam z czystym sumieniem GUTMANN to nie jest ale porównywalny do KTS'a. A i radze dokupić oryginalne przejściówki dedykowane do CDP do starszych aut. Dodano po 6 Jest to dokładnie to co Delphi DS150E a za mniejsze...
Siemka. Pytanie wieczornej wydumki :D Czy jest możliwe alby jeden interfejs wspolpracowal z innymi programami ? Mianowicie Posiadam klon DS150E wiem że wspołpracuje z delphi/autocom/wow a co dalej ? czy są jakieś alternatywy jeszcze? to samo tyczy się Lexia/pp2000/diagbox czy też Can Clip bądź vas5054a Czy ktoś się zastanawiał nad tym jeszcze czy jestem...
Zainstalowałeś złą wersję programu do DS150E czyli do nowej głowicy a masz starą. Musisz zainstalować program z numerem 30250.
A coś na temat tych foxwell? Dodano po 9 A może ma ktoś z was na sprzedaż używana oryginalną głowice z oprogramowaniem autocom/delphi/wurth?
Trzeci na testy poszedł Autocom w wersji legal ale też problemy z Azją i masa podróbek na allegro no i niestety brak ekranu ale tłumaczenia rewelacja! Jest wersja z PDA (DS100E) czyli coś jak Launch Diagun. http://obrazki.elektroda.pl/4314449100_1... No właśnie czytałem gdzieś że Autocom, Delphi, Wurth WOW, Opus to to samo oprogramowanie....
Jak już to V6 a nie 6V, to spora różnica. Kabelkiem za 50zł nic tam nie zrobisz. Niestety AutoScanner OPEL tego silnika nie obsługuje, natomiast na pewno jest obsługiwany przez OP-COM (ten prawdziwy, a nie stare demo sprzedawane z kabelkiem KKL) oraz AutoCom CDP+/Delphi DS150E. http://obrazki.elektroda.pl/3894185600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5260474000_1...
Hello, i bought delphi ds150e without bluetooth from aliexpress some years ago and now i need bluetooth connection to tablet, can u help me which bt module i can use (ideal from aliexpress)? I found this https://archiwum.allegro.pl/oferta/modul... but this is unavailable. Thank you. https://obrazki.elektroda.pl/2618234800_...
Scania VCI II, tym najlepiej. Co to za delphi? ds150e? z którą wersją oprogramowania? i czy to oprogramowanie to delphi czy może autocom? Tak jak pisałem wczesniej błędy jako błędy mogą się tak szybko nie pokazać, co masz w parametrach o ile się nie mylę ciśnienia powinny być, czy korekcja wtrysków
WOW nie ma klucza sprzętowego, więc chodzą nowsze wersje, AutoCom/Delphi od wersji 2014 ma klucz sprzętowy i puki co chyba żadna chińska wersja 2014 nie jest prawdziwa.
Mała aktualizacja, jeszcze raz wszystko rozebrałem, bo musiałem się dostać do bezpieczników pod UPC, żeby jeszcze raz je sprawdzić. Przemierzyłem każdy miernikiem w teście diody, jeszcze raz obejrzałem, wszystko ok. Górne te w UPC sprawdzone probówką i miernikiem, tak samo te na klemie. Wszystko ok. Bezpieczniki w kabinie ok. Wszytsko jeszcze raz umyłem...
Kts nie zakoduje-mam. Gutmann to samo.. Dodano po 30 Mam dwa typy: https://allegro.pl/oferta/interfejs-ds15... albo: https://allegro.pl/oferta/delphi-ds-150e... Który lepszy?
Ryżowe interfejsy składają z reguły z używanych przekaźników, możliwe że nie przełączają i nie będzie komunikacji, Możesz zaktualizować oprogramowanie sprzętowe (jest w zakładce ustawienia sprzętowe w Delphi czy Autocom w zależności z czego korzystasz), i sprawdź czy jest poprawa, kiedyś miałem takiego autocoma któremu jakoś po aktualizacji się poprawiało,...
Witam. Mam problem dostałem Delphi DS150E wszystko ładnie się zainstalowało w menadżerze urządzeń wykrywa mi Vci diagnostic unity serial port ale jak wchodzę w ustawienia żeby przypisać port do urządzenia np. port 1 jest wolny wybieram daje ok i wyskakuje błąd : Program microsoft manager console przestał działać. Spotkał się ktoś z tym?
Cześć, Zakupiłem VW CC z USA, chciałbym zakodować przednie lampy wyłączająć obrysówki oraz tylne żeby działały dodatkowe kierunkowskazy. Posiadam interfejs DS150e i do tej pory używałem go tylko do odczytywania błędów / kasowania. Czy jest możliwość zakodowania nim BCMu? Jeśli nie to mógłby ktoś polecić konkretny tani kabel do VCDSa (najchętniej z linkiem)?
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne.
Witam, mam problem z wykryciem VCI w programie Delphi DS150E (New VCI). Na pierwszym laptopie wszystko śmiga natomiast po instalacji programu Delphi na drugim nie wykrywa VCI. Przy instalacji nie było sieci, antywirus był wyłączony zapora również. Sterowniki musiałem ręcznie instalować. W menadżerze urządzeń mam interfejs widoczny jako: VCI (Diag...)...
Kupić u legalnego dystrybutora. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Tak, 2014 jest z kluczem sprzętowym na USB i jak na razie nie został podrobiony. Oryginał kosztuje ok 8000 zł i kupuje się go u dystrybutora Delphi, a nie na Allegro... I wszystko w temacie, dodam że Delphi DS150E (klon) występuje w różnych postaciach jedne są jako delphi...
Dzień dobry wszystkim na forum. Szukam pomocy z moim Peugeotem 806, bo znalezienie jakichkolwiek rzetelnych informacji w necie graniczy z cudem. Z aktualnie trapiących mnie problemów: 1. Czy ktoś wie czy 2.0HDI 8v wychodził z zegarami bez komputera pokładowego(spalanie itp.). Jeśli wersje były faktycznie różne, czy ktoś zna model ze wskazaniem spalania,...
Delphi ds150e, dodano bt nie działa Bt. Oryginalnie bez modułu bt na kablu pracuje. Po dodaniu modułu na kablu pracuje. Na module Bt nie. Autocom widzi tylko jdy 31 spp nie przechodzi testu. Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/8566812800_... https://obrazki.elektroda.pl/9134089000_...
Udało mi się zgromadzić kilka ważnych informacji co do komunikacji miedzy modułem EBS pojazdu (ciągnika), a modulatorem EBS naczepy. Standardem komunikacji ciągnik - naczepa jest ISO 11992, które ma inne napięcia na szynach CAN-L i CAN-H https://obrazki.elektroda.pl/3405627300_... Nie zaglądałem jeszcze do popularnych podróbek interfejsu...
Po pierwsze - skąd ci się w Lanci Zeta znalazł silnik RHY ??? bardzo dziwne bo były tam montowane fabrycznie TYLKO silniki HDI RHZ i RHW ( pierwszy z głowicą 8v drugi 16v ). Po drugie - to wymiana wtrysków na używane jako jeden z pierwszych etapów diagnostyki silnika HDI to po prostu samobójstwo - pytanie ? - masz pewność że zostały dokręcone właściwie...
Chiński OP-COM do Merivy wystarczy. Do Astry J niezbyt. Możesz poszukać AutoComa czy też DS150E ale wszystkiego tym nie zrobisz. Jeżeli wspomaganie działa to raczej nie jest to wina czujnikami. Z uszkodzonym czujnikiem wspomaganie nie ruszy.
autocom ds150e delphi ds150e autocom delphi ds150e
nawigacja widzieć satelit polaryzacja zasilania anteny sharan spalona
wzmacniacz volvo wzmacniacz volvo
Zawór regulacji turbosprężarki Volvo 760 2.4 TD Brak obrazu i dźwięku w telewizorze - diagnostyka i rozwiązania