Proszę poniżej opis :
Sprzęt na którym pracuje to CHUWI HI10 Pro, ten program ma problem ze znalezieniem dysku. Rozumiem. Wróć więc do linku który dałem i wyczyść system ponownie. Zainstaluj SSCERuntime_x86-ENU.msi z folderu programu.
30250. Jest też program do zmiany tego nr, pokazuje on jaki jest aktualny nr.
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Cofnij datę o rok w komputerze i wróci.
wywala że oprogramowanie testera jest za stare. To podłączony tester pod auto i w programie klikasz aktualizuj i się robi ;-) Pliki firmware są w katalogu programu w podkatalogu .... firmware.
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Vgate2 lub nowszy i MotorData. Delphi 150e z ali, najlepiej z autocom i delphi w komplecie w wersji 2021.
Czytałeś ten temat? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Wolałbym chyba AUTOCOM albo jeszcze lepiej DELPHI ale to kwestia gustu. WOW WURTH ma bazę danych , coś jak AD ze schematami.
to pewnie popelnilwa podstawowy blad i miales internety na laptoku. wykasuj wszystko co sie da zwiazane z delphim. laptop do diagnostyki + brak dostepu do netu. Co do testera, delphi czy autocom w zupelnosci wystarczy do uzytku prywatnego.
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Zamiast tego ELM'a kup coś na chip'ie STN, a lepiej jakiś klon autocom lub delphi DS150, ogarną kasowanie na 100%.
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
Tu masz zestaw do ratowania CDP+ :D
Osobiście używam JALTEST'a w oryginale, ale podejrzewam, że koszt Cię zniechęci :) Programy AUTOCOM i Delphi to praktycznie to samo. Dokładnie o które modele aut Ci chodzi (rocznik)? Klonem można też sporo zrobić byle dobrze przejściówki mieć. Odradzam wersję z BT (w przypadku klona).
Naprawiam takie interfejsy. Posiadam wszystkie wsady do tych urządzeń.
Podłącz do auta tam musi iść zasilanie 12V z gniazda OBD2 Potrzebne tylko do aktualizacji głowicy. Dokładnie :) jeśli na starym kompie mi wykrywa a na nowym nie. Jest możliwość ze na win 10 nie wykryje urządzenia ?
Oryginalny Delphi kosztuje ok 10 000 zł, Chyba z tabletem razem to tak :) Z tym, że droższe nie oznacza lepsze i niektóre do pełnej diagnostyki już przez online to po co i komu taki tester? Już lepiej Autel i to nie wiele też zrobi i wszystko się opiera na jakim programie i jaki to ma program, bo jeżeli odnosi się tylko do odczytu czy zrobienia kalibracji...
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Wersja jedno- czy dwu-płytkowa? Jaki firmware?
Napisz do supportu Delphi.
Ryżowe DELPHI są na jednej płycie (nie widziałem jeszcze ani razu na 2 PCB), a TCS CDP+ lub AutoCom Chiński zazwyczaj na 2 (choć zdarzają się na jednej, ale to rzadko i to pierwsze egzemplarze). Do rzeczy, podobne zachowanie miałem w E60 535d, zrywał połączenie po odpaleniu i przejściu do danych rzeczywistych, jakkolwiek normalnie dawał się z powrotem...
Witaj kolego, boss113 napisałeś ..Poszukuję osobę która naprawi moją płytę lub ewentualnie powie czy ta się nadaję czy trzeba inną wymienić ? kol zonkil ma we wpisie naprawa autocom delphi wow, dwa posty wyżej, skontaktuj się na pw sądzę że pomoże a tak a pro po czytaj inne posty.
W menadżerze powinno być widać w dwóch miejscach że głowica jest podłączona. Z tego co pamiętam to sterowniki są w folderze gdzie zainstalowany jest program. Pokaż co widać w menadżerze.
Dlatego pytałem bo nie do końca rozumiałem czy chcesz flashować samo urządzenie czy za jego pomocą flashować sterowniki w autach. Flash samego urządzenia robi się po to aby przywrócić urządzenie do sprawności inaczej mówiąc wgrywa się flash do procesora urządzenia. W niektórych przypadkach flash można wgrać bezpośrednio z programu autocom ale czasami...
Rok auta 2000. Ale już po sprawie. Pisałem do autocom na allegro i i napisali, że nie zrobię tym takich czynności, i żebym szukał vcdsa. Zamówiłem więc, ECU z immo off. Trudno, za czyjąś wiedzę trzeba płacić. 100 ecu +200 wiedza. Gdybyś odczytał eeprom zrobiłbym ci immo off i kasa została by w kieszeni
Nie, poza grafiką, nie różnią się niczym.
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Autocom Delphi ect.
Jak kupowalem od tego chinczyka to kupilem wlasnie 2017.01 Trzeba było wcześniej poczytać, ta wersja ma dużo błędów, na olx są już oferty 2017V3 (poprawione) z aktywacją za 40 zł ;-) to jest od wujka nazywa się multidiag 2014 pro+ Wrzuć foto jak to wygląda.
Proponuję odinstalować program, wyczyścić pozostałości z systemu i ponownie zainstalować.
Witam. Mam problem z instalacją na drugim laptopie chińskiego Autocom 2021.11. Na pierwszym wszystko zainstalowałem Delphi i Autocom, działają. Teraz chciałbym zainstalować na drugim i Delphi zainstalował się a Autocom zaraz na początku instalacji pokazuje się komunikat " Please insert Disk 1 and click Ok" Co może być przyczyną? Czy może to, że tylko...
Autocom, Delphi, WOW, i jeszcze kilka innych.
Na początku auto ma przejechane 173 tys według książki serwisowej wymiana rozrządu przy przebiegu 150 tys. A po drugie wariatów i przestawiać został zmieniony ponieważ nie przedstawiał kąta. Sprawdzane było na programie Autocom Delphi nieznane się dokładnie czy on jest dobry.
Mogę liczyć na jakąś pomoc?
Witam Mam kabel diagnostyczny DELPHI - Autocom Delphi CDP+USB. Po podłączeniu do komputera, urządzenie nie jest wykrywalne. Jak wejdę do Menadżera Urządzeń to wyskakuje Autocom CDP+USB i żółty pytajnik. Dzieje się tak niezależnie do jakiego komputera przyłączę kabel. Mam jakieś sterowniki zainstalować?
Zadziała z tym interfejsem, czy muszę kupić wszystko?
Witam, też mi się zaktualizowało do wersji 22H2, wcześniej działało. Zainstalowałem też Delphi 2021.10b oraz Autocom 2021.11 i też nie chce działać. Wrzucam podgląd mojego okna z aktualizacjami. Nie można jakoś się pozbyć tej aktualizacji. Nie mam punktu przywracania systemu, wyłączyłem aktualizacje i defendera. Odinstalowanie z tego okna tej aktualizacji...
Czy podczas testu sprzętu kliknąłeś na autocom i wtedy przeprowadzasz test? Pokaż, jak wygląda w menedżerze urządzeń, choć skoro widzi tutaj program, to najpierw kliknij na autocom, a potem test. Możliwe też, iż podczas instalacji początkowej nie wybrałeś wyboru sprzętu, czyli w tym przypadku Diagnose seriell s_light. Oczywiście też podczas aktywacji...
To jest typowy chińczyk, tylko w nieco innej obuwie. Jeśli był w zestawie z laptopem to cena nawet nie najgorsza. Zainstaluj na jakim innym laptopie Autocom 2020 i zobacz czy wtedy ci się połączy z Saab-em.
Jeśli masz program I interfejs Delphi to powinna tam być funkcja Generic OBD , klikasz po lewej stronie w oknie programu. Generic odnajdzie protokół niezależnie od modelu auta. Jeśli nie zainstaluj Autocom też będzie działał z twoim interfejsem.
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
Mam podobny problem, Autocom + Delphi DS150E i też nie mogę się podpiąć na 30 pinowym złączu do ECU. Do ABS mogę bez problemów, a ECU brak komunikacji. Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem?
Problem rozwiązany. Zainstalowałem program Delphi z 2017i, czyta wszystko.
Witam. Mam interfejsem Ds150e. Program instaluje się elegancko, natomiast nie działa opcja ISS w wersji z oprogramowaniem 2016. Próbowałem na 5 różnych laptopach i 5 różnych interfejsów, program ściągnąłem internetu, instalowałem z płytki jednej, drugiej, trzeciej, za każdym razem jest to samo. Próbowałem zarówno z Autocomem 2016 i Delphi 2016, bez...
delphi autocom autocom delphi ds150e aktualizacja delphi autocom
procesor zimny demontaż sterownik lutownica solomon grzeje
Modyfikacje zwiększające prędkość wózka Invacare Leo Seat Cordoba błąd 0571, check engine, hamulec i światła działają – czujnik świateł stop