Sprzęt na którym pracuje to CHUWI HI10 Pro, ten program ma problem ze znalezieniem dysku. Rozumiem. Wróć więc do linku który dałem i wyczyść system ponownie. Zainstaluj SSCERuntime_x86-ENU.msi z folderu programu.
Proszę poniżej opis :
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
wywala że oprogramowanie testera jest za stare. To podłączony tester pod auto i w programie klikasz aktualizuj i się robi ;-) Pliki firmware są w katalogu programu w podkatalogu .... firmware.
30250. Jest też program do zmiany tego nr, pokazuje on jaki jest aktualny nr.
Cofnij datę o rok w komputerze i wróci.
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Vgate2 lub nowszy i MotorData. Delphi 150e z ali, najlepiej z autocom i delphi w komplecie w wersji 2021.
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
to pewnie popelnilwa podstawowy blad i miales internety na laptoku. wykasuj wszystko co sie da zwiazane z delphim. laptop do diagnostyki + brak dostepu do netu. Co do testera, delphi czy autocom w zupelnosci wystarczy do uzytku prywatnego.
Czytałeś ten temat? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Wolałbym chyba AUTOCOM albo jeszcze lepiej DELPHI ale to kwestia gustu. WOW WURTH ma bazę danych , coś jak AD ze schematami.
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
Podłącz do auta tam musi iść zasilanie 12V z gniazda OBD2 Potrzebne tylko do aktualizacji głowicy. Dokładnie :) jeśli na starym kompie mi wykrywa a na nowym nie. Jest możliwość ze na win 10 nie wykryje urządzenia ?
Oryginalny Delphi kosztuje ok 10 000 zł, Chyba z tabletem razem to tak :) Z tym, że droższe nie oznacza lepsze i niektóre do pełnej diagnostyki już przez online to po co i komu taki tester? Już lepiej Autel i to nie wiele też zrobi i wszystko się opiera na jakim programie i jaki to ma program, bo jeżeli odnosi się tylko do odczytu czy zrobienia kalibracji...
Naprawiam takie interfejsy. Posiadam wszystkie wsady do tych urządzeń.
Zamiast tego ELM'a kup coś na chip'ie STN, a lepiej jakiś klon autocom lub delphi DS150, ogarną kasowanie na 100%.
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Jak kupowalem od tego chinczyka to kupilem wlasnie 2017.01 Trzeba było wcześniej poczytać, ta wersja ma dużo błędów, na olx są już oferty 2017V3 (poprawione) z aktywacją za 40 zł ;-) to jest od wujka nazywa się multidiag 2014 pro+ Wrzuć foto jak to wygląda.
Osobiście używam JALTEST'a w oryginale, ale podejrzewam, że koszt Cię zniechęci :) Programy AUTOCOM i Delphi to praktycznie to samo. Dokładnie o które modele aut Ci chodzi (rocznik)? Klonem można też sporo zrobić byle dobrze przejściówki mieć. Odradzam wersję z BT (w przypadku klona).
Napisz do supportu Delphi.
Proponuję odinstalować program, wyczyścić pozostałości z systemu i ponownie zainstalować.
Tu masz zestaw do ratowania CDP+ :D
Wersja jedno- czy dwu-płytkowa? Jaki firmware?
Dlatego pytałem bo nie do końca rozumiałem czy chcesz flashować samo urządzenie czy za jego pomocą flashować sterowniki w autach. Flash samego urządzenia robi się po to aby przywrócić urządzenie do sprawności inaczej mówiąc wgrywa się flash do procesora urządzenia. W niektórych przypadkach flash można wgrać bezpośrednio z programu autocom ale czasami...
Rok auta 2000. Ale już po sprawie. Pisałem do autocom na allegro i i napisali, że nie zrobię tym takich czynności, i żebym szukał vcdsa. Zamówiłem więc, ECU z immo off. Trudno, za czyjąś wiedzę trzeba płacić. 100 ecu +200 wiedza. Gdybyś odczytał eeprom zrobiłbym ci immo off i kasa została by w kieszeni
chodziło mi o dodatki lub poprawki do windowsa, których wymaga delphi ;)
Ryżowe DELPHI są na jednej płycie (nie widziałem jeszcze ani razu na 2 PCB), a TCS CDP+ lub AutoCom Chiński zazwyczaj na 2 (choć zdarzają się na jednej, ale to rzadko i to pierwsze egzemplarze). Do rzeczy, podobne zachowanie miałem w E60 535d, zrywał połączenie po odpaleniu i przejściu do danych rzeczywistych, jakkolwiek normalnie dawał się z powrotem...
Witam. Mam problem z instalacją na drugim laptopie chińskiego Autocom 2021.11. Na pierwszym wszystko zainstalowałem Delphi i Autocom, działają. Teraz chciałbym zainstalować na drugim i Delphi zainstalował się a Autocom zaraz na początku instalacji pokazuje się komunikat " Please insert Disk 1 and click Ok" Co może być przyczyną? Czy może to, że tylko...
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Witam Mam kabel diagnostyczny DELPHI - Autocom Delphi CDP+USB. Po podłączeniu do komputera, urządzenie nie jest wykrywalne. Jak wejdę do Menadżera Urządzeń to wyskakuje Autocom CDP+USB i żółty pytajnik. Dzieje się tak niezależnie do jakiego komputera przyłączę kabel. Mam jakieś sterowniki zainstalować?
Autocom Delphi ect.
Zadziała z tym interfejsem, czy muszę kupić wszystko?
Witam, też mi się zaktualizowało do wersji 22H2, wcześniej działało. Zainstalowałem też Delphi 2021.10b oraz Autocom 2021.11 i też nie chce działać. Wrzucam podgląd mojego okna z aktualizacjami. Nie można jakoś się pozbyć tej aktualizacji. Nie mam punktu przywracania systemu, wyłączyłem aktualizacje i defendera. Odinstalowanie z tego okna tej aktualizacji...
Mogę liczyć na jakąś pomoc?
Jakim protokołem? To jest firmware! Nie bez powodu piraty najnowsze są w 2ch wersjach, albo dla ogarniętych w jednej, z 2ma paczkami FW dla samej głowicy. 2PCB i 1PCB. Starsze FW o których piszesz to był jeden kij, owszem różniły się dla WOW, Delphi i Autocom. Ale były też modyfikowane, ze działały z każdym softem. W paczce z Autocom 2021.11, jest 1622...
To jest typowy chińczyk, tylko w nieco innej obuwie. Jeśli był w zestawie z laptopem to cena nawet nie najgorsza. Zainstaluj na jakim innym laptopie Autocom 2020 i zobacz czy wtedy ci się połączy z Saab-em.
Jeśli masz program I interfejs Delphi to powinna tam być funkcja Generic OBD , klikasz po lewej stronie w oknie programu. Generic odnajdzie protokół niezależnie od modelu auta. Jeśli nie zainstaluj Autocom też będzie działał z twoim interfejsem.
Na początku auto ma przejechane 173 tys według książki serwisowej wymiana rozrządu przy przebiegu 150 tys. A po drugie wariatów i przestawiać został zmieniony ponieważ nie przedstawiał kąta. Sprawdzane było na programie Autocom Delphi nieznane się dokładnie czy on jest dobry.
o KG Activator do ver. 2011. v3 2012. v1 + Delphi
Witam, Niestety ale borykam sie z tym samym problemem w moim masterku :(. Czy moglby Pan mnie pokierowac jak w Clipie wyczyscic pamiec kalkulatora? Rozumiem, ze przy tym bledzie chodzi o kalkulator wtrysku? Kody wtryskiwaczy juz zapisalem. Do tej pory korzystalem tylko z Delphi - Autocom a Clipa uzywam pierwszy raz. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Dziekuje...
W menadżerze powinno być widać w dwóch miejscach że głowica jest podłączona. Z tego co pamiętam to sterowniki są w folderze gdzie zainstalowany jest program. Pokaż co widać w menadżerze.
Problem rozwiązany. Zainstalowałem program Delphi z 2017i, czyta wszystko.
Moze i wersja obkine WOW daje rade tylko nie wykorzystujecie tego. Z mojego doswiadczenia to ten sprzet wiecej robi niz KTS boscha i jest bardziej rozszerzony jesli chodzi o konfiguracje. Kts np przeprowadza regulacje, na koncu jest ze przeprowadzono pomyslnie a nic sie z autem nie dzieje. A wow zrobil to od reki i zaadaptowal lampy w F11. Delphi i...
Podaj kod błędu bo tłumaczenie z twojego programu jest co najmniej słabe. P2408. Pojawił się nagle w trasie, miałem 130 na liczniku, pokazał się DPF i prędkość maksymalna zeszła na 110 przy pedale do podłogi. Można skasować tylko na zapłonie i po odpaleniu wraca. Nigdy wcześniej tego nie było. Czujnik to spory wydatek i ciężko go wymienić. Podobno...
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
autocom delphi autocom delphi ds150e autocom delphi instalacja
pikanie radia citroen sterowany stanem niskim macbook windows
google kontakty zasilanie awaryjne pieca
Olej silnikowy do Perkins 1104D Euro III – jaki wybrać? SAE 15W-40, API CI-4, ACEA E7, przykłady Grzech wewnętrzny, radość z domniemanego grzechu, teologia moralna, KKK 1853, psychologia moralna