Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
tam jest kopułka ? zapłonowa? Dodano po 6 no to masz dobre te obroty przeciez ,a skrzynia jaka automat ?w automatach sa nizsze wolne obroty
Moda jak moda ale nie stawiałbym na pozycjoner w tym przypadku. Choć oczywiście można sprawdzić. Opis sugeruje raczej problemy z przepływem/ciśnieniem. Więc w następnym etapie wchodzimy już w rozbieranie...
Problem z czujnikiem temperatury, sonda lambda oraz czujnikiem ciesnienia MAP sensor. Za dziwne wskazania odpowiada pewnie czujnik temperatury, ale reszta też dobrze byłoby się zająć.
Powinno być 750
To nie tryb sport ale awaria skrzyni biegów prawdopodobnie za niski poziom płynu.
Można też wykorzystać w tym celu tzw: "wymuszone wyłączanie tyrystorów" (troche dziwne wykorzystanie falownika) i odpowiednio kształtując prąd przepływający przez dołączoną indykcyjność. Niestety, bez DSP raczej nierealne, zresztą straty mocy w tyrystorach i innych elementach prawdopodobnie przewyższą zyski.
Witam, Szukam jakiegoś auta w miarę niezniszczalne, nie starsze niż 6 lat na taksówkę, hybryda by najlepiej pasowała. Na co zwrócić uwagę? Wymagania to - kombi - automat - małe spalanie w mieście - wygodne fotele
Silnik pracuje równo, czy faluje (nie utrzymuje równych obrotów)?
Nic nie blokują, prędkość wykrywana jest z automatu.
Ja na pewno nie kupiłbym nowego na samoobsługę .
Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Dzień dobry, przeszukałem różne fora i nie mam jednoznacznej odpowiedzi . Zakupiłem go w de i wracając 1,1k km po 900km zaczął dziwnie chodzić na niskich obrotach. Przy prędkości 70-80 km/h obroty mam w ok. 1500 i skakają do 1750. Przy obrotach wyższych i wyższych prędkością 100km/h obroty w ok. 2100, jest ok. Jest to automat Tiptronik jeśli się nie...
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
Nie jest tajemnicą że automat jak jest sprawny to bardziej dba o silnik (nie przeciąga nie dusi na niskich obrotach) i silniki z automatów są przeważnie w lepszym stanie.
Te automaty mają bardzo niską wydajność. PLM 2000 ma wydajność do 4200 komp/godz a M80 do 3500 komponentów na godzinę . Automaty opisane przez mnie wcześniej dysponują wydajnością do 138.000 komp/godz . Poza tym porównaj sobie rozmiary montowanych płytek: 1. PLM 2000 - 330 x 450 mm 2. M80 - 325 x 500 mm 3. MIRAE - 680x460 mm 4. SIPLACE - trudno odnaleźć...
Różnice w dynamice będą wyczuwalne z pewnością. Prawda jest taka, że silnik z uszkodzonym Valvetroniciem nigdy nie będzie pracować poprawnie, potwierdzają to liczne opinie z forum. Spalanie będzie większe. Nie rozumiem za to, jaki jest sens zakupu samochodu, na którego naprawę i utrzymanie kogoś nie stać ? W gruncie rzeczy E46 to już dosyć wiekowy samochód...
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
Ja używałem SpeedFan. Ma pomiar temperatury w kilku miejscach na płycie (łącznie z temperaturą dysku twardego), a także możliwość(o ile płyta to obsługuje)zmiany prędkości wentylatorów(także praca automatyczna). Jeśli temperatura jest wystarczająco niska to obroty wentylatora spadają i w miarę, gdy temperatura się podnosi, podnoszą się też obroty wentylatora....
Automat Zf
Polecam skrzynie manualne bo :M Kierowca kontroluje w 100% prace silnika, nie ma tej inercji między silnikiem a kołami.. co czasem może okazać się zbawienne. Małe spalanie - manual spali mniej niż automat. Niski stopień skomplikowania - manualna skrzynia nie wymaga prądu do pracy. Ergo jest łatwa w naprawie
Skrzynie aisina słyną z tego, że strasznie się zrzynają. A program zrobi tuner. Musisz poszukać kogoś, kto w automatach modzi.
Idź do sklepu, posłuchaj tak to gra, jak to się programuje. Strojenie gałką pozwoli odebrać radiostację nawet przy niskim poziomie sygnału, przy którym automat ją pominie. Większy głośnik daje przyjemniejszy dźwięk niż te miniaturowe. Ostatecznie trzeba samemu ocenić wrażenia słuchowe. W kuchni radio szybko pokryje się warstwą tłuszczu, więc i dźwięk...
Można zrobić na przełączniku pozycji, np. https://www.piekarz.pl/pl/?item=17448 Wybierasz pozycję; kontrolka diodowa pokazuje którą; naciskasz Start i wózek jedzie, aż do napotkania danej/przypisanej krańcówki. Krańcówka rozwiera podtrzymanie przekaźnika R01 lub R02. Niestety nie wiem jak skomplikować układ ;) - aby był tylko jeden przycisk START, a...
No to temat sie kończy jak poprzedni podobny. TV w serwisie. Ok to ja wracam do moich automatów o niskich wygranych:) Naprawa telewizorów to nie dla mnie.
To napraw lub wymień alternator , za niskie napięcie w instalacji i świruje elektronika.
Jesli nie wyjdzie operacja j/w możesz użyć przekaźnika pośredniczącego - np samochodowego. Jego cewka będzie niewrażliwa na jakieśy błądzące prądy o niskim natężeniu.
Napisz której generacji instalacja gazowa oraz jaki typ? Czy to dzieje się na paliwe czy na gazie a może na jednym i na drugim?
Ostatnio zakładałem w B6, plus po zapłonie + opóźnienie 10 sekund (bo to diesel), potem wraz z załączeniem postojowych wyłączanie dziennych za pomocą przekaźnika, który ma pobór około 20mA, który jest niewykrywalny przez moduł przepalonych żarówek ze względu na zbyt niski pobór prądu. Wszędzie daję bezpieczniki.
Jeden układ t ładowarka 12V 2A do baterii akumulatorów kwasowo ołowiowych. Drugi układ to włącznik pierwszego układu. Włącznik sterowany napięciem ładowanej baterii. wymagane użycie tyrystora lub triaka. Proponuję triak włączyć pomiędzy sieć a ładowarkę. Triak sterować optotriakiem (schematy w danych katalogowych optotriaków). Diodę optotriaka zasilić...
Żadnych kabli nie zmieniasz,jedyne co to zmostkowanie rozrusznika aby nie potrzebował P lub N ze skrzyni aby kręcić. Co do kodowania to część ludzi zmienia sobie na automat aby lepiej palił na ciepłym bo mapa z automatu ma inną dawke startową ,efekt uboczny to delikatne szarpnięcie przy zmianie na niskich biegach chyba z 2na 3 i drobna utrata mocy i...
sprawdzales kopulke ?
Właśnie, przygasaja, co oznacza że napięcie na automat dochodzi, ale po drodze coś nie styka i napięcie na automacie jest zbyt niskie by go wystartować, prosty test opisany wyżej wiele wyjaśni, np to czy rozrusznik jest sprawny.
ale samochod normalnie odpala
Błąd MID130 PID127 FMI1 oznacza ciśnienie oleju przekładniowego , a więc zbyt niskie ciśnienie oleju przekładniowego lub uszkodzony czujnik . A czujnik podobno jest w środku skrzyni
Jak znam Pioneery to uszkodzenie jest w końcówce mocy która trochę kosztuje w oryginale niestety. W sumie to dość proste uszkodzenie i powinen sobie poradzić z tym każdy serwis zajmujący się radiami, tylko mała uwaga, nie każdy serwis jest na tyle staranny żeby to zrobić dobrze. Dowcip tego uszkodzenia jest taki że w układzie wzmacniacza mocy zabudowany...
Tak jak pisałem wcześniej wymień olej. Jasne że gdybyśmy mieli odczyty chciaż błędów to dużo by nam to mówiło, ale znam te skrzynie i są bardzo wrażliwe na oleje mineralne. Swoją drogą dziwi mnie że mechanik który naprawiał skrzynie nie powiedział jakim oleje to zalać. W sterowniku jest czujnik temperatury możliwe też że on zwaiował ale to raczej żadkie...
Na początek sprawdź mechanicznie (czy trzyma ciśnienie) elektrozawór TCC. http://obrazki.elektroda.pl/6587361300_1...
ten scalak to uPC1237 i jest to uklad zabezpieczen koncowki mocy. system czuwania jest na tych poprzednich. cmos 4060 to po prostu licznik odmierzajacy zapewne czas do wylaczenia a 4013 to przerzutnik ktory wlacza wylacza wzmacniacz. To ze sie wzmacniacz wylacza to normalka przeciez nie zawsze niskie tony ida na subwofer. Ja w swoich ukladach dlatego...
Jeżeli to takie proste one_eddie to prosze żebyś chociaż przedstawił koncepcje, jak to zrobić ... Nie oczekuje gotowego programu!! Woł, ale mi pojechałeś :P for each "txt file" "load txt file" - CreateFile LoadImage CreateFont TextOut/DrawText "Save image" - CreateFile (wlasnoreczna obsluga formatu) end for Najprosciej...
Witam. koloego problem zostal rozwiązany. I było właśnie to co ty mowisz brakowało ciśnienia na pompie... Od tamtej pory jak to zrobiłem jest wszystko ok... Autko śmiga, biegi idealnie zmienia. Dzięki wam wszystkim. Pozdrawiam.
Takie zachowanie skrzynki wskazuje na zbyt niski poziom oleju. Na twoim miejscu wymieniłbym filtr i zalał świeżym olejem do stanu.
Nie wiem jak jest prowadzona instalacja, że jest odpowietrzanie powrotu. Nie wiem również jaki automat zamontowałeś i miałoby być jego działanie. Wg mnie w instalacji jest za niskie ciśnienie, mierzone w węźle ciepłowniczym, nie na rurociągu tłocznym, ale na rurociągu powrotnym, bo to ciśnienie decyduje o tym czy grzejniki na najwyższym piętrze będą...
że od czujnika niskiego ciśnienia wyłączałby się nawiew wewnątrz? Niemożliwe, sprawdź zasilanie na sterownik dmuchawy i samą dmuchawę na krótko jak tam ok to sterownik do wymiany
Trochę amatorsko kolega to opisuje. A dlaczego instalację elektryczną naprawiają pracownicy przedsiębiorstwa kanalizacyjnego? Prawdopodobnie masz tam dwa mikrowyłączniki uruchamiane pływakami i to one coś tam buntują się. I chyba nie jest tak (albo nie może), że oba pływaki obsługują fukcje włącz/wyłącz. Inaczej wyłącznik pływaka niskiego ma przerywać...
Tutaj jest bardzo rozległy wątek w twoim temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam Oczywiście, można zrobić to na 555, ale nie na jednym. Pierwszy musi pracować jako przerzutnik i wyzwalać drugi, generujący falę prostokątną. Dodatkowo i tak trzeba zastosować, albo przerzutnik „RS” albo układ opóźniający z odwróceniem sygnału (pobudzenie układu następuje po podaniu stanu niskiego na wejście), aby wyeliminować drgania...
Nie, te skrzynie mają ponoć spory zapas, poza tym ten automat nie pozwala na zmianę przy niskich obrotach to nie dostaje tak po dupie. Zresztą tam gdzie robiłem już trochę przerobili tych automatów w różnych markach i wiedzą na ile można sobie pozwolić.
Używam avasta Home Edition jest za friko i automatycznie codziennnie aktualizuje sobie bazę wirusów,narazie spisuje się świetnie.Przedtem miałem Nortona ale strasznie spowalniał kompa,przesiadłem się na avasta i nie narzekam. Pozdrawiam.
Aktualnie nie mam jak się dopchać do sprzętu i spokojnie pograć, jest okupowany przez pozostałych domowników Musisz więc jeszcze dorobić otwór z napisem "Wrzuć monetę" 😀. Projekt fajny, podoba mi się, masz ode mnie plusa. Ja jedynie kiedyś myślałem o tym żeby sobie kupić jakiś uszkodzony automat, odrestaurować i wstawić do garażu. Niestety są dość...
Nie zapominajmy że w golfie mk7, wszystkie benzyny są doładowane, max moment uzyskuje się bardzo często już od 1400 obrotów do 3500 czasem 4000, więc siłą rzeczy, automat pracuje w tym zakresie, tzn utrzymuje niskie obroty gdzie jest ten max moment w tym zakresie, coś jak w dieslu, silnik ciągnie z dołu. To nie jest 1,8T sprzed 25 lat, że zaczyna jechać...
Zabezpieczenie nadmiarowoprądowe nie jest potrzebne, wystarczy nie przekraczać bezpiecznego czasu pracy. Silnik psuje sie na skutek przegrzania uzwojenia. Silników prądu stałego specjalnie nie polecałem, trudno jest je zasilić po niskich kosztach. A taki od wycieraczek to za dużo siły nie ma.
Zamieszczam obiecany schemat. Mam nadzieję, że jest w miarę przejrzysty. Co do kondensatora to chyba nie w tym tkwi rozwiązanie problemu, bo skoro producent zamontował 470uF tzn., że przy tej wartości układ powinien pracować prawidłowo. Wydaje mi się, że któryś z elementów robi zwarcie i dlatego jest tak niskie napięcie na mostku (za mostkiem jest nie...
Jest to silnik tup. OKC a dane masz wytłoczone na tarczy łożyskowej od strony koła pasowego. Biały- niebieski podłączasz zasilanie Niebieski -czerwony podłączasz kondensator To jest podłączenie 2800obr/min Biały- zielony podłączasz zasilanie Zielony -żółty podłączasz kondensator To jest podłączenie na 325obr/min Kondensator powinien być 16uF dla obydwu...
Jeśli chodzi o fałszywe starty i stopy to miałem taką samą sytuację. Pomogły kondensatory 100n. Tu należy zastanowić się jak długie przewody chcesz zastosować i czy jak są one prowadzone (wzdłuż innych przewodów?). Może to prowadzić do indukowania się przepięć i wprowadzania ich do sterownika co spowoduje jego awarię (u mnie tak stało się zeszłego...
Dokładnie jak napisał kolega "cba" tylko pomylił się z oznaczeniem 2E3, 2E2 były montowane w VW. W tym gażniku jest zaraz nad cięgnem od linki gazu jest taka jakby tarczka ze stopniami na której oparta jest śruba regulacji przewyższenia obrotów na ssaniu. Regulacja jest prosta. Jeśli za wysokie, to trzeba ją wykręcić, za niskie wkręcić (jest trochę...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gaśnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni, po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine, a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej". Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko, od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora. Pozdrawiam....
Kod bazujący na przykładzie z Arduino IDE - BlinkWithoutDelay. Unikaj stosowania delay() , zwłaszcza tak długich czasów jak w Twoim kodzie - w tym czasie Arduino nie reaguje na nic ( no..prawie na nic ;) ) . Jeśli wartość ADC "skacze" , zastosuj uśrednianie tej wartości. Chyba, że nic prócz tego kodu nie będzie wykonywane, to gdzieś w pętli możesz dodać...
Witam. Mam zamontowany od roku automatyczny wyłącznik świateł Proxima Kawa Pro w Toyota Avensis T27 2103 r 1.6 Valvematic. Do tej pory wszystko było w porządku, ale dwa dni temu podczas trasy zaczął szwankować. Dodam tylko, że zamiast podłączenia pod hamulec postojowy mam włącznik kołyskowy dzięki któremu jak jest w pozycji "0" automat nie działa. Podczas...
Witam Moim zdaniem działa dobrze, W metodzie mig posuwem regulujemy natężenie prądu . Jeśli jest sterowana przez mikrokontroler to może wyłączona została jakaś funkcja i nie działa to w automacie. Pozdrawiam
Elektrozawory wymienisz sam jak masz zdolnosci manualne,same zawory 200zł więc koszta znośne. Stan oleju sprawdz na zagrzanym silniku do temperatury roboczej lub nizej,60 to optimum,uważaj bo oliwa ciepła. Silnik pracuje,kanał lub spod auta i niski pojemnik. Na spodzie skrzyni masz spust i przelw,są to dwa korki-korek w korku,musisz wykręcić ten mniejszy....
Z wykonaniem będzie największy problem, tym bardziej, że jesteś laikiem. Transformatory impulsowe dużej mocy wymagają nawijania wieloma przewodami na raz, ich liczenie nie jest łatwe a zapewnienie stabilności przetwornicy przy tak szerokim zakresie napięć wejściowych jeszcze trudniejsze. Zakładam, że ta instalacja oparta jest o akumulatory. Sprawny...
https://obrazki.elektroda.pl/8780672000_... Pomimo mało czytelnych zdjęć - nie widać dokładnie ścieżek - znalazłem w necie lepsze zdjęcie, to widać że układ musi pracować na AC jak i DC. W układzie jest pomiar prądu obciążenia przez silnik, i może on głupieć jak z akumulatora idzie za niskie napięcie, lub jak podłączyłeś akumulator...
jak będzie dochodzić niskie napięcie na automat ,to takie objawy są na porządku dziennym.
Skrzynia automat. Zauważyłem że informacja o za niskim ciśnieniu oleju, pokazuje się tylko gdy z większej prędkości wyhamowuję, samochód się zatrzymuje, przechodzi na wolne obroty... i wtedy zapala się informacja o za niskim ciśnieniu oleju. Wymieniłem olej i czujnik oleju i nic to nie dało.
Ładna obudowa, co to za materiał maskujący przyciski? Czy na CNC3018 dałoby radę zrobić PCB pod SMD np. SO8? Bezproblemu, Robiłem płytki pod atmege128. Stoję u siebie z podobnym dylematem, ale chyba się oprze o silniki krokowe, lub DC sterowane PWM. Krokowe lepiej. U siebie mam na takich małych 5v z przekładnią. Wystarczy jeden czujnik. Tzw referencyjny...
kabel robił problem ale antena już nie automat działa aż miło
Witam Objawy ktore sie pojawily moga byc spowodowane za niskimi obrotami silnika a to znowu jak to bywa w Oplach silnik krokowy proponuje go rozebrac i przemyc bezyna czesto pomaga.
Super dokładna wiedza. Najpierw napisz co to za dom/budynek. Rodzaj budynku- cegła, beton stropy z czego zrobione. ile kondygnacji, czy na parterze jest jakiś lokal/sklep/ co tam robią/sprzedają. Czy masz dostęp do liczników elektrycznych?? Jeżeli tak to podejrzyj, może któryś dużo liczy. Takie niskie tony idą po konstrukcji a ich źródłem są najczęściej...
(at)jaca84 Sterowanie oświetleniem zazwyczaj za pomocą zegara astronomicznego i stycznika lub automatu zmierzchowego i stycznika.
Zrobili to prawidłowo, 0,5 wyłącznie a reset od 1.5bara Ok , nie przeczytałeś kolego pierwszego posta , oryginalny miał Parametry pracy czujnika ciśnienia to : 0.7 bar ON/0.0 bar OFF. a więc w oryginale delta to tylko 0,7 bara prawda a standardowo delta jest 1 bar przy nastawnych można ją zmieniać dlaczego tak nisko ustawione na zero bara wyłączanie...
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
Margines zakłóceń jest niski - dlatego automat obcina synchronizację. Być może po przejściu upałów się to poprawi, ale gwarancji nie ma. Zgłaszać problem możesz do operatora, ale na za wiele bym nie liczył.
Jest na szybkim przesuwie, furtka wyłączona ale fabrycznie końcówka biegu silnika jest zwalniana do bardzo niskiej (bezpiecznej) prędkości.
Koledzy przy jeździe na niskim biegu automat wyrzuca na manula puźniej na luz i niema żadnych biegów wyświetla się napis na czerwono brak sprzęgła po czym wyłanczając zapłon sie resetuje i mogę jechać aż do nastepnego razu czy mógłby kotoś mi poddpowiedzieć ????
Margin SNR jest bardzo niski - pewnie automat obetnie Ci niedługo szybkość synchronizacji. Zależy to od jakości i długości linii telefonicznej od centrali.
Witam mam mercedesa C klasa ,rok 2001 [automat] kompresor ,Zimą przy niskich temperaturach nie mogę przekręcić kluczyka stacyjki , wystarczy zagrzać auto farelką w środku i kluczyk działa auto odpala lecz na zegarach jest dyskoteka do pełnego nagrzania wnętrza jakieś10-15 min potem wszystko ok , kto wie która częsc jest za to odpowiedzialne
Ludzie. Nowy automat kosztuje 461zł brutto. O dzięki proszę o link ,gdzie to kupię za tak niską cenę bo gdzie się pytałem to poniżej 1100 zł nie znalazłem
Dla początkującego to jak chcesz w ogóle wydać te ponad 100 zł to szukaj automata. Cęgowe do normalnego użytku są za wolne no i cena już swoje robi. Cęgowy u mnie Mastech MS2109A leży i się kurzy a do pomiaru normalnych niskich napięć jak te w PC to się kompletnie nie nadaje. Zwykły miernik też mam od mastecha Miernik Uniwersalny Mastech MS8217 Automat...
Witam! Wyglada na uszkodzony uszczelniacz sprzegla.Prawdopodobnie poziom oleju przed wymiana byl zbyt niski.Pozdrawiam.Stefan.
ja mam renault megene wprawdzie bez automatu ale obiawy byly podobne na niskich obrotach strasznie sie trzas. u mnie byly to cewki zaplonowe(podobno czeste usterki w tych autach) ja wymienialem juz komplet warto to sprawdzic pozdrawiam
Popełniłeś błąd w założeniach jeśli układ ma umożliwiać załączenie/wyłączenie oraz odliczanie czasu/wstrzymanie to musi pamiętać więcej niż dwa stany ja bym użył dwóch przerzutników z układu 4013 jeden on/off drugi od blokady automatycznego wyłączania. Inny sposób jaki widzę to wykorzystanie trzech stanów 4017. Włącznik planowałem wykonać dla samej...
Kolego zmień serwis bo ręce opadają. Jedź tam gdzie zajmują się naprawą klimatyzacji a nie po wulkanizacjach co "nabijają klienta" automatem i nie mają pojęcia jak działa klima.
(at)tomeusz No ja dokładnie tak samo robię. Z tym że używałem kwasu mlekowego od samego początku. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ekspres był na gwarancji w serwisie (niskie ciśnienie w obwodzie spieniacza) i pies z kulawą noga się nie przyczepił. Zresztą nawet nie wiem, czy wymuszenie używania tylko oryginalnego...
Np. Pasmo lotnicze, chociaż jeżeli nie zmienię na manualne funkcj, to nici z także niskich fal, czyż tak? Kpisz, czy prowokujesz? Jakiś problem ? (at)Up: A co do drugiego pytania to dało by się? Większość ludzi w tym dziale ma dużą wiedzę z zakresu radiotechniki i takie pytanie dla nas wydaje się poprostu głupie. Nic z tym odbiornikiem nie zrobisz...
A może taki pomysł. - Paralotniarz startuje z napędem, uzyskuje pożądaną wysokość, zatacza okrąg i nadlatuje na swoje miejsce startu (lub inne upatrzone). - Zatrzymuje napęd i odpina go - Napęd spada otwierając mały spadochron hamujący - Na niskiej wysokości automat otwiera spadochron główny - Pomocnik przejmuje napęd z ziemi
Lepiej nie wydawać jakiejś zawrotnej sumy na ten gadżet bo może się "znudzić" I wtedy szkoda kasy, ja kupiłem https://www.emag.pl/wypiekacz-do-chleba-... za 200zł, upiekłem dwa chleby i teraz leży w kartonie. Jak poszukiwałem odpowiedniego to spotkałem się z opinią aby nie miał mniej niż 800W i ten był chwalony za...
Silnik gdy pracuje bez biegu (na idle),obroty ma około 600.Ale gdy włączę bieg(automat) po około 10sek powoli zaczynają spadać do ok 500 i strasznie nierówno chodzi i szarpie.Jak jest w fazie nagrzewania to ten efekt nie jest tak odczuwalny,jest prawie dobrze.Może być to wina sondy,lub zbyt małego mieszalnika od gazu?Na rozgrzanym silniku jak wciśnie...
dzisiaj spróbowałem zmienić kodowanie silnika z 00001 na 00002 - czyli z automatu na manual. po tej operacji podciśnienie na gruszce skoczyło od razu na -0,55 -mimo że teraz jest podłączony stary nieszczelny n75. tylko że automat zmieniał biegi dopiero przy 4000 obrotów. czy mam z tego rozumieć że ktoś grzebał przy mapach automatu i poprzestawiał sterowanie...
Pytanie moje jest takie: Czy gdy układ ma niskie ciśnienie, albo w sumie zerowe to F129 będzie pokazywał błąd w automatu, czy to jest uszkodzenie jego? Po co zachodzisz temat od tyłu? Doprowadź ciśnienie w układzie do normy i wszystko stanie się jasne.
A Trafic był w Manualu czy w Automacie? Silnik 2.0 dci? Jaki rok?
No, to mogę zobaczyć, na jakiej zasadzie to działa: W2 dostaje na wejściu około połowy spadku napięcia na amperomierzu (żeby to dobrze działało, trzeba potencjometrem R20 zrównoważyć mostek z R19-R20-R21 i R24-R25 i wzmacnia go około 30 razy, W3 sumuje to napięcie z nastawionym na R46, całkuje tę sumę i wynik podaje przez R37 na bazę T6 - jeśli prąd...
Czy wystarczy tylko jak zastosuje elementy dla wysokopoziomowego i na wejściach dam odpowiednio rezystor 10k i 100k? Weź pomyśl. To jak zareaguje na niski poziom sygnału? Zrób wersję niskopoziomową.
Zrób sobie próbnik z żarówki od mijania i 2 przewody, podłączasz pod akumulator ma świecić jak w lampie, później zostawiasz 1 kabel na plusie klema a 2 przewód pod masę silnika ma świecić jak nie to masz urwaną masę od akumulatora (- ) do silnika lub karoserii. Prostownik piszczy bo to automat masz wykrył za niskie napięcie i nie będzie ładował. A jak...
jak miąchanie gruszką przed odpalaniem nic nie zmienia to nie wina pompy wstępnej, zresztą jak by się zapowietrzała to by nie palił z rana od dotyku tylko trzeba by judłać i judłać zanim zapali, tak zajechaną pompę wtryskową miałem w Xantii 1.9d po taksówce i tam założyłem przed pompą wtryskową elektryczną pompkę i po problemie a ten przypadek to książkowy...
Masz wentylatory z dwoma, trzema, czterema kabelkami: 1. czarny - zasilanie - masa 2. czerwony - zasilanie - napięcie I to w zasadzie wystarczy do regulowania obrotów. W uproszczeniu: im większe napięcie tym wentylator szybciej kręci, adekwatnie w drugą stronę. 3. żółty - tachometr - dostarcza tylko informacji (NIE reguluje) o ilości obrotów 4. niebieski...
Jeśli są łączniki chwilowe łączone równolegle, to chyba musi się dać odłączyć powrót z nich, który wchodzi na automat jako sygnał załączenia? Albo ich zasilanie... Ja się zastanawiam, czy to nie będzie jakiś hokus-pokus związany właśnie z neonówkami w łącznikach. Po jakimś czasie może sumaryczny prąd neonówek zwiększył się wraz z ich starzeniem się...
Re: VW golf 2 VR6 automat szrpanie brak mocy na niskich obr Dodano po 22 sprawdz te dane
Neckar to niby-Junkers (Junkers, ale nie niemiecki). Ja bym polecił prawdziwego Junkersa, właśnie WRDP (zapłon na baterie - praktycznie nie podnoszą kosztów eksploatacji, gdyż wytrzymują nawet 2 lata, a świeczka pali się tylko w chwili zapłonu), przy czym wielkość (moc) piecyka dobrać w zależności od tego, czy to jest prysznic lub mała wanna, czy też...
Jak się nie mylę przyczyną może być mała ilość oleju w skrzyni biegów lub jest zbyt gęsty z powodu chłodnego klimatu, ale z pewnością przystanę na niskim poziomie oleju .
niski obrót automat automat brudzić automat automat brudzi automat
wykorzystanie zasilacza drukarki filtr cząstek stałych pasek klinowy citroen
gniazdko zigbee radia rozkodowanie skoda
Technix SV200 – znaczenie komunikatu ver 2,33, firmware, uruchamianie sterownika Komunikat 14400 w Volkswagen Polo 6N 2008 - co oznacza?